Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/18/14 in all areas

  1. eu cred ca poate sa-si asume critica si sa mearga mai departe . Masina nu e chiar rea .
    5 points
  2. De vanzare 320d e90 2005 208.000km reali verificabil dupa VIN. S-a montat pe casco M Paket original la reprezentanta BMW din Timisoara. In rest dotarile sunt vizibile, am facut retrofit tempomat si navigatie CIC doar ca nu am poza cu ea montata inca. Am 2 randuri de jante: iarna + vara pe 18 Taxa este platita si nerecuperata. WBAVC31040VA17934 Pentru alte informatii va astept cu intrebari aici sau la telefon pret 9000euro 0724711782
    4 points
  3. E pe persoana fizica si are DPF de fabrica, tipul de la care am luat-o mi-a spus ca e toata toba de pe un coupe. Poze cu CICul
    4 points
  4. Sper ca nu sunt primul de pe forumul asta care a montat jantele de vara dar nu am putut sa ma abtin dupa ce am montat anvelopele Cateva poze , sapt viit e programata la polish ,corectii dupa iarna . Ma gandesc sa montez distantiere 15 mm pe spate , pe fata stau fix la buza
    4 points
  5. 4 points
  6. Am citit atent anuntul, am si eu un X3. Vroiam sa zic ca aici pe forum nu prea e locul in care sa pomenesti de "optiuni" gen: DayLight full electric senzori presiune roti Daca ai stii ce inseamna aceste "optiuni" ai intelege de ce nu sunt optiuni la fel ca si ornamentele de pe praguri si portbagaj care nu sunt originale. Stiu si eu sa ma uit pe realoem si chiar vroiam sa imi pun praguri, dar originale. Ideea cu folii mi-a venit cand am vazut masina ta, nu a fost o rautate Am pus poze cu rezolutii mari, amandoua fara facelift si negre, ca sa nu fie loc de interpretari si sa se observe diferenta. Praguri standard: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/23/BMW_X3_black_vl.jpg Praguri sport: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b9/BMW_X3_%28E83%29_Facelift_front_20100926.jpg
    3 points
  7. 181 lei fara TvA pt o bujie este un pret de mare, mare porc.
    2 points
  8. Asta e si ideea unui forum: posibilitatea de a-si da cu parerea toti cei inscrisi, indiferend daca sunt prosti sau destepti. Nu e nici o selectie la admitere. Trebuie sa accepti asta. Daca te simti lezat ai drept la replica, that's the beauty... Cred ca inca nu ai vazut cata prostie e si pe forumurile de afara... "Pentru pretentiosi" e un cliseu de samsar, il regasesti in foarte multe din anunturile de pe autovit si cineva a remarcat asta in anuntul tau. Astfel, oamenii cu prejudecati te pot cataloga ca atare.
    2 points
  9. Am testat aplicatia. Slab. Nu pot face nici o codare (n47). Diagnoza porneste dar nu incarca deloc, am lasat-o mai mult de jumatate de ora pt o diagnoza si nimic... Concluzie. De bani aia te duci la Valymad si faci 10 diagnoze+ codari. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
    2 points
  10. mama ce pot citi aici bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen :lol2: vilbrochenul este in partea inferioara a blocului motor; iar bujia in chiulasa logic ca nu sta sta in vilbrochen
    2 points
  11. fara sa vreau sa explodeze lumea pe aici , eu la schimb bujii efectuat la Alex Teille am intrebat ce se intampla daca se rupe bujia si mi-au spus ca e problema lor , eu am venit la schimb bujii si atat . Restul e cancan fiecare isi duce masina unde doreste , pretul cel mai mic nu trebuie sa fie criteriul decisiv .
    2 points
  12. E ciudata piata noastra , un pret prea mic atrage multe intrebari , un pret prea mare nu atrage clienti. Pretul se apropie prea mult de E90 , chiar si de unele E92 , eu cred ca asta e de fapt problema. Apropo de optiuni , un coleg de la Arad vindea toate extras-urile separat si masina cheala , de ce oare?
    2 points
  13. Cineva sa-l anunte si pe mecanicul forumului, el inca crede ca e36 e mai sigur intr-un accident decat masini 2007-2008-2009, alte marci decat Bmw, doar pentru ca este un bmw. Probabil e nostalgic. F adevarat ce zici, dar pe vremea aia, ala era standardul la siguranta, mai exact e36=golf 3=ford escort=astra F=etc. Dumnezeu sa-l ierte, dar ar fi murit in oricare din astea, ba chiar in coliziune cu un Touareg, poti sa ai o masina cu o generatie sau doua mai noua, ca tot aia e. E doar un calcul de mase, 2t vs. 1.2t.
    2 points
  14. Set complet in stare impecabila fara nici un defect echipate cu anvelope de vara Continental Sport Contact 2 dimensiune 225/50/17 dot 2012 nu stiu exact luna , fara deformari , galme sau alte probleme se pot rula in siguranta cateva sezoane ,set echilibrat gata de montat . Jantele au fost la mine pe masina un sezon ,pt dimensiunea 17 sunt cele mai frumoase jante E60 Pret 650 E negociabil .
    1 point
  15. Cata vreme bujiile functioneaza, nu vad de ce sa le inlocuiesti odata cu releul. Eu am inlocuit doar releul (de un an si jumatate), bujiile merg si acum fara probleme. O vinzi vara cand porneste fara probleme :frantics: .
    1 point
  16. Pai daca a dat 150 lei pe o aripa noua, inseamna ca a luat una mai proasta decat cea de pe masina. Pacat.
    1 point
  17. acum, depinde in ce stare erau cele la 220ron. cat despre plastice, cred ca le confunzi, sunt din metal, ce unde si denumirea de "alu black cube".
    1 point
  18. Daca 4-500 lei ti se pare mult cred ca o sa te ia cu lesin cand o sa vezi cat costa noi http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p708_bmw-3-series-e46-alu-black-cube-interior-trim--2-electric-windows.html
    1 point
  19. Eu cred ca o sa ii factureze si manopera daca se decide sa faca lucrarea, proforma aia reprezinta doar necesarul de piese. Nu fac ei astfel de pomeni
    1 point
  20. Stai linistit, ca nu cred ca mai intelege nimeni ceva din ce-i in topicul asta...
    1 point
  21. da. peste 2 luni face fix 8 ani. km aia nu sunt ai ei
    1 point
  22. 1 point
  23. de la eibach iti pare asa dar nu balanseaza deloc F misto arcurile astea .Aici vezi mai bine
    1 point
  24. trebuie sa fie curatate bine normal, nu este nevoie de smirghel (doar daca ai zgarieturi sau alte imperfectiuni nivelezi), daca folia este pusa bine (fara bule) nu va aparea nimic in timp, eu am de vre-o 2 ani
    1 point
  25. Myx-ule arata superb,fericita alegere cat despre vreme,mare lucru,o lasi acasa o zi doua cat e zapada ( nu cred ca o sa mai fie cazul ) ce,cat timp ai avut strada plina de zapada ai plecat undeva ?
    1 point
  26. sunt cu ochii numai pe meteo
    1 point
  27. Deci tu acuma vei schimba chiulasa + garnitura aferenta? Si puteai scapa doar cu garnitura de chiulasa + manopera dupa cum a mentionat Service Premium cand s-a apucat de schimbat bujiile?
    1 point
  28. Salut, Anvelopele au cam 4-5mm profil, DOT 2611
    1 point
  29. O herghelie de aproape 800 cai
    1 point
  30. Intreaba-ma ce detalii ai nevoie exact,astea sint pozele care le am momentan
    1 point
  31. Nu e nici un dat la pace, aici nu e vorba de vreun scandal, nu suntem borfasi. Cel putin eu ma consider un om civilizat. Ideea era alta. Daca ti se pare ca ai fost nedreptatit, vino la atelier sa rezolvam. Spui ca ai filetul distrus. Am trusa de helicoil, pot sa-ti repar filetul ala fara nici o problema. Dar nu mai arunca vorbe aiurea. Prea mult scandal pentru nimic. Tie ti se pare chestia asta cu bujia rupta ceva senzational. Pentru mine nu inseamna nimic. E un lucru previzibil si care se putea rezolva relativ simplu, fara tiganeli. Pe mine discutia asta ma deranjeaza. Clienti voi pierde cu siguranta. Cel putin 10-15 oameni care citesc chestia asta nu vor mai veni la mine din principiu.
    1 point
  32. In primul rand nici nu cred ca se stia de faptul ca bujia a fost rupta sau ca nu stiu ce manopera au folosit si nu cred ca ii interesau pe aia ca bujiile nu au fost schimbate la 100k, lasi masina dimineata si o iei seara eventual stai sus in bar si astepti schimbul de bujii si o cafea din partea casei ptr faptul ca se mai intarzie putin din cauza unei bujii "tare de cap"
    1 point
  33. tu ai strans vreodata un surub cu mana ta? stii aproximativ de cate ture sunt nevoie ca sa strangi un surub la 20nm de ex ? 1-2 ture aproximativ dupa ce nu mai poti sa strangi cu mana, masoara pasul filetului de ex 1.25x 2 ture, esti ridicol, pe bune hai ca pe tine te inteleg ca nu te pricepi, dar aia de reprezentanta sa te imbrobodeasca asa cu 2mm in sus sau in jos tot asa porneste motorul, si daca le lasa slabe zburau de acolo si pierdeai compresie imediat cum porneai motorul filetul se infileteaza mereu pana la capat, daca nu se ingroapa tot filetul se observa imediat cand incepi sa strangi cu cheia si nu intra tot pe urma cum dracu sa strici un filet cand nu ai desfacut nimic PS. daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect?
    1 point
  34. Din pacate, din nou minti. Ai fost la mine sambata si in aceeasi zi m-ai sunat si ai zis ca ai rezolvat problema la alt service si te plangeai ca ai cheltuit bani de motorina si timp si mi-ai propus sa-ti faci o revizie gratis pentru asta. Daca bujia s-a rupt in chiulasa si n-ai ramas la noi sa incercam s-o scoatem, cum poti sa spui ca ti-am stricat filetul? Exista doua variante. Ai mintit ca ai fost la alt service si ai incercat la cineva s-o scoti si ti-a distrus filetul cu bormasina si acum incerci sa dai vina pe mine sau toata povestea e o inventie si ai lasat bujia rupta. Minciuni din nou. Nu am sunat pe nimeni. Minti rau de tot. Astea sunt niste prostii mari de tot pentru ca esti total atehnic si nici macar sa minti cum trebuie nu ai cum, iar manopera e prea banala sa inventezi tot felul de greseli. Bujiile nu ai cum sa nu le infiletezi cat trebuie. Sa fim seriosi. E o chestie foarte simpla, chiar banala. Cel care a fost cu tine in service este la fel de mincinos ca tine. E si normal, fiind prieten cu tine. Cel mai tare a fost ca ati iesit impreuna dupa ce s-a rupt bujia si cand v-ati intors aveati amandoi povestea invatata, ati negat ce am vorbit cu cateva minute inainte. Ai fost avertizat inainte de a se rupe bujia ca exista acest risc, insa nu ai luat lucrurile in serios. Greseala mea ca nu te-am pus sa semnezi. E clar ca unii oameni nu au cuvant. Am crezut ca suntem amandoi barbati si ca un gentlemen's agreement e suficient. Probabil ar fi fost suficient daca era vorba de 3 lei. Cand e vorba de o manopera mai scumpa, se uita cuvantul, amnezia apare si facem reclamatii pe net.
    1 point
  35. Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.
    1 point
  36. haha , deci azi am cedat psihic si am spalat masina iar , dupa ce am spalat si ieri si alaltaieri )) . M-ai vazut cand am iesit de la spalat probabil pt ca peste aprox 15 min era iar murdara dar nu-i nimic , e si maine o zi Nu o las mult timp nespalata pt ca de la nisipul asta infect si noroi care jongleaza pe caroserie apar niste matuieli de toata frumusetea , abia astept sa se duca mocirla asta sa o pot duce la polish .
    1 point
  37. Kilometrii se dau inapoi din cauza cumparatorului si nu a samsarului... Asta sigur este samsar, altfel nu ar fi scris o asemenea ineptie...
    1 point
  38. daca ar pune si un anunt cum trebuie , cu poze si dotari poate l-ar lua cineva in serios
    1 point
  39. http://www.pitcar.ro/ - Eu am facut la ei la toate masinile si sunt super multumit. Echipamente bune, oamenii lucreaza cu foarte mare grija, sala de asteptare ok, preturi ok. 10/10
    1 point
  40. Tu compari o masina echivalenta cu E60 versus E36. Sunt de acord ca cel mai probabil nu ai fi scapat asa usor dar E36 e o masina decenta, care condusa cu simt al responsabilitatii, aduce placere soferului. A, ca boul ala CJ XX ATY, era si beat si E36-le a fost lovit din lateral si s-a indoit tare, sunt de acord. Impactul lateral e grav la orice masina, indiferent de marca sau vechime. Se blameaza E36 tare mult pe ultimele 2-3 pagini. Am avut unul 3 ani, nici un accident, per total am fost multumit de masina. Si culmea, eram la prima masina, tractiune spate fata ABS sau ASC, piciorul mai greu pe acceleratie. Integritatea masinii tine de capacitatea soferului de a preveni sau evita un impact.
    1 point
  41. Hai sa vedem cine a facut primul comparatia. Esti pe bune, fara scapare. Nr 200 @Dan Nu mai da minusuri ca iti cade putza.
    1 point
  42. Te ajut eu ,uite aici masina ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143912-bmw-118d-143-cp-euro5-top-8400-euro/page__p__2102462#entry2102462
    1 point
  43. Ba da, e pe saboti. Instructiuni din TIS:
    1 point
  44. Am avut BMW-uri cu motoare de 4 cilindri diesel - merg foarte bine si sunt economice. Pentru Romania si drumurile ei cei 4 cilindri sunt suficienti. Am mers si cu E46 330Xd - 6 cilindri 184CP - jumatate de an. Masina accelereaza foarte bine si are un sunet care te imbie la viteza. Motorul de 6 cilindri pe aceasta caroserie si cuplul sau fac o combinatie sportiva pe care trebuie sa o platesti (ceva taxe mai mari consum putin marit cam 0,8liti la 100Km) dar masina are o dinamica si ofera niste senzatii care merita. Practic pe sosea te joci cu masina si nimeni nu iti sta in cale in ceea ce priveste demarajul, viteza, stabilitate etc... Este un motor pe care aceasta caroserie nu-l oboseste niciodata. Cred ca este masina cea mai accesibila la pret care poate oferi placeri la volan. In plus mai toate 330d sau Xd sunt masini dotate (trapa, scaune electrice cu 3 memorii, sisteme audio performante). La atita cuplu este de preferat sa achizitionati un Xd este prea multa putere pentru 2 roti motoare. Un an am avut si un 520d E39 - 4 cilindri 136CP - o caroserie mare, foarte dotata, un motor care asigura o dinamica sa spunem multumitoare si foarte economic la asa caroserie. Am scos consumuri si de 5,5% pe distante mari (circuit in Europa de aprox 5000 Km) dar credeti-ma ca dinamica este cam slabut. Viteza are suficienta - 206 - 207Km/h avantaj cea mai economica masina mare pe care o stiu. Acum am un E60 de 6 cilindri 177CP din 2004, automata steptronic si are un motor care nu oboseste nicioada, nu vibreaza si asigura o dinamica mai mult decit suficienta pe autostrazile din Europa in comparatie cu masini similare. Consumul pe autostrada la viteze medii de 130 - 150 este de 7 - 7,1%, toate astea sunt asigurate de dieselul de 6 cilindri. 4 cilindri vs. 6 cilindri, rezumatul meu ar fi urmatorul: Motoare cu 6 cilindri au ca avantaje - performantele dinamice net superioare, vibratii mult mai mici, durabilitate marita, singurul dejavantaj sunt costurile mai mari fata de cele cu 4 cilindri. Recomandarea mea pentru drumurile noaste actuale este ca un motor de 4 cilindri diesel este arhisuficient, eu ma gindesc deja sa trec la o masina mai mica sau sa trec la un E60 cu 4 cilindri diesel, practic in Romania nu ai ce face cu 6 cilindri diesel nu ai unde sa folosesti avantajele acestor motoare.
    1 point
  45. Avantajele pe care le are orice cutie automata...
    1 point
  46. Cutiile steptronic nu au ambreiaj :blink:
    1 point
  47. Facem pariu ca va merge si peste 20 de ani? :)
    1 point
  48. E39 :blink: cel mai frumos...pt mine
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.