Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/19/14 in all areas

  1. Fara suparare dar din cate vad habar nu ai de nimic, in schimb cand trebuie sa dai vina pe cineva te pricepi de minune... Ba ca trebuia sa scoti bujia asa, ba ca s-a rupt din cauza mecanicului etc...
    6 points
  2. Discutia asta nu duce nicaieri. De la "bujia nu sta in motor" refuz sa discut cu tine orice aspect tehnic. Daca nu stii despre ce e vorba, nu mai face nici un fel de referire la asa ceva. Atata timp cat un subiect iti este total strain, ce rost are sa desparti firul in patru despre fix acel subiect? Iti lipseste orice expertiza sau minima cultura generala despre un subiect. Evita-l! Tu nu stii care-i chiulasa, care-i vibrochenul si vorbim aici despre helicoil si bujii care sar din motor si trec prin capota. Asta e o chestie de cascadorii rasului. De fapt toata situatia e de asa natura. Iei masina si te duci la "bunicul" din Urziceni care e expert in dat jos bujii. De ce? Ca l-ai gasit la o simpla cautare pe google. Ala distruge filetul si monteaza helicoil. Duci masina in mai multe service-uri, faci scandal pe forum, faci scandal la reprezentanta, dai email-uri in Germania, ameninti cu procese. Ce atata tevatura pentru nimic? Problema asta se putea rezolva fara atata tiganeala, acuze si certuri. Si probabil nici nu te alegeai cu chiulasa distrusa. Pierdeai doar niste timp. Pe viitor, mergi la un service in care ai incredere. Lasa-i sa-si faca treaba, vezi-ti de treaba ta si de experienta ta, nu mai face tot felul de analize si de proiectii psihologice si alte studii de caz. Ai tot jonglat cu service-urile, te-ai luat dupa tot felul de pareri, ai cumparat piese pe baza a unor vorbe citite de pe net. De exemplu, ai venit la mine cu bujiile si releul fara sa faci o constatare inainte. Pun pariu ca te-ai luat dupa ceea ce ai citit pe forum. Nici pana in ziua de azi n-ai apucat sa vezi daca problema e rezolvata sau nu. Bani si timp pierduti si nervi aiurea. Si nu doar ai tai. Ai plecat de la mine cu gandul ca sunt un idiot care vrea sa-ti dea chiulasa jos degeaba sau, mai rau, un borfas care vrea sa te faca. Ai fost tu mai destept si ai cautat repede de pe telefon pe google. Ai gasit "meseriasul". Practic ala te-a dat din lac in put. O situatie inimaginabila din punctul meu de vedere. Sa ajungi de la cateva milioane sa ai o dauna atat de mare.
    5 points
  3. Sulut. Din cate am vazut, anumiti posesori de BMW nu accepta sa schimbi _chiulasa_. Asta e decizia ta. Sunt student la inginerie in anul al treilea. Asta fac la scoala : motoare, pistoane, suruburi, roti dintate etc. Daca tu vrei sa faci aceea improvizatie cu gaurire + adaugare de material iti recomand sa dai _chiulasa_ jos. Dc.: Pt ca in momentul in care tu prelucrezi piesa pe masina cu o scula ashietoare, piesa prelucrata nu trebuie sa deplaseze nici un mm in timpul prelucrarii. In al doinea rand, daca piesa este pe masina risti sa iti cada fragmente din piesa pe care o prelucrezi in interiorul camerei de ardere unde se gaseste pistonul si cilindrul. Odata ce iti cad bucati de material acolo, in timpul functionarii risti sa zgarii pistonul si camasa cilindrului, ca urmare iti pierde compresie si patesti acelasi lucru dar cu urmari mult mai grave.
    5 points
  4. O pasarica mi-a spus ca masina deja are helicoil montat. Gaura a fost data stramb cand s-a incercat scoterea bujiilor, deci bunicul bujiilor e intr-o bujie. Deci d-asta s-a recomandat de catre BMW schimbarea chiulasei. Practic nu mai ai ce helicoil sa bagi. Chestia asta s-a facut deja, dar prost. Concluzia e ca lumea e mica si nu tot ce zboara se mananca. Cu alte cuvinte, e clar si cine n-a pus galeria bine la loc, e clar si cine a stricat chiulasa si e clar si cine ocoleste adevarul, asta ca as fiu elegant.
    4 points
  5. Mie in 2009 cand le-am schimbat la Contempo Cars la M 47 tehnicianul de acolo mi-a spus "hai sa vedem daca esti norocos" Aici e treaba complicata Boaska, procese, instante, alea-alea, urziceni, tu nu intelegi
    3 points
  6. Ceea ce nu intelegi tu e ca eu sunt pe forumul asta din 2006. Cunosc zeci de oameni de pe acest forum. Am fost un utilizator foarte activ in trecut. Am facut topicuri de DIY, am adus pentru multi oameni produse de pe eBay fara nici un fel de adaos. Multi dintre utilizatorii acestui forum imi sunt prieteni. Seriozitatea mea nu cred ca poate fi pusa la indoiala. Se poate spune ca sunt incapatanat, orgolios, poate chiar arogant, dar tepar sau neserios nu ma poate cataloga cineva. Ca idee, tot se cearta si se reclama unii utilizatori pentru tepe de 100 lei sau chiar mai putin. Anumiti oameni au avut incredere sa-mi dea sute, chiar si peste 1000 euro pentru diverse comenzi pe eBay. Daca n-as fi prezentat incredere, nu ar fi fost nimeni nebun sa faca asa ceva. Tu probabil crezi ca eu sunt vreun mecanic care a gasit forumul asta si si-a facut aici cont si vii tu, clientul nemultumit, si trezesti oamenii din somn, le arati calea, adevarul si viata. Lucrurile nu stau asa.
    3 points
  7. De aceea am cerut si eu lamuriri legate de "instanta". E chiar de cascadorii rasului toata patania. Prea multe maini care au lucrat, parerea mea
    3 points
  8. Puiule... oare de ce nu uit ca tie nu-ti placea lumina audi style (sau logan modificat, cum ii spuneai tu mai demult)... :triniti:
    3 points
  9. Nu cred ca i-au zis de la reprezentanta sa sparga geamul. Exista platforme care au carucioare pentru roti. Se folosesc in cazul masinilor imobilizate. Urci masina pe cric si pui carucioarele sub roti. Dupa poti misca masina fara nici o problema. O urci pe platforma si ai plecat. Orice firma de tractari are o masina de genul asta. Masinile lovite in accident sunt deseori imobilizate. Nu mai ai controlul directiei, esti nevoit sa le ridici astfel. Chiar sunt curios cine a dat minus la postul asta. Pun pariu ca e vorba de vreun vanzator concurent sau sagetile sale. Un prieten de-al meu chiar a cumparat pentru un E39 o cheie de la grozadan. Asta se intampla prin 2010. Nu stiu daca mai vinde chei si acum.
    2 points
  10. Eu zic sa cumperi alta masina, asta e compromisa
    2 points
  11. da ce are mai nene masina asta ? ce in 3 bujii nu porneste iarna cand sunt -15 grade de exemplu ?? , filetul este distrus clar de cel care a facut extractia , nu este de vina nimeni ca s-a rupt bujia , se mai rup daca au fost stranse prea tare sau nu au fost schimbate... se depune calamina acolo , sunt destul de fragile , nu sunt din fier plin ca un surub
    2 points
  12. cand intra masina la vanzare ca sa se inchida topicu?
    2 points
  13. pff ce discutie,din ce stiu plumbii de echilibrare se pun si pe interior si asta e rezolvarea cea mai simpla.
    2 points
  14. bai nu e o tragedie, se pot rupe, poate era stricat filetul de cineva inainte sa cumperi tu masina, plm , e simplu de reparat nu intelegi?
    2 points
  15. Aici intra si varianta ca le-a placut ff mult masina... ca deobicei se intampla asa... daca nu le place si nu au chef nu iti face nimic:)
    2 points
  16. Domnilor nu inteleg de ce unele persoane arunca vina pe reshou, "reshou acum esti multumit? ai contactat staff-ul bmw :lolu: "ce vina are omul ca a vrut sa isi schimbe bujiile si din cauza conditiilor _chiulasa_ a ramas cu "sechele". Daca te duci la garaje strici _chiulasa_ daca te duci la AB te rup in preturi si cine stie ce iti mai baga pe gat....jalnic. Problema este ca atunci cand vezi ca vine un om care nu le are cu mecanica il iei ca ia cazut relantiul in baie si trebuie sa ii scoata bujia prin turbina, ...cam asta sa intamplat domnilor
    2 points
  17. Sper ca nu sunt primul de pe forumul asta care a montat jantele de vara dar nu am putut sa ma abtin dupa ce am montat anvelopele Cateva poze , sapt viit e programata la polish ,corectii dupa iarna . Ma gandesc sa montez distantiere 15 mm pe spate , pe fata stau fix la buza
    2 points
  18. Daca mama ta este avocat e de bine. Daca tu consideri ca am nevoie de acte sa dovedesc si ca nu am nevoie de acte si dupa ce depun plangere tu mai poti functiona cu garajul ala si sa faci evaziune fiscala in continuare cred ca te inseli. Dar nu vreau sa ma cert cu tine pe spete de genul asta. Daca ma consideri vinovat ca am spus ce mi s-a intamplat la tine la service atunci imi pare rau asa sunt eu. Nu sunt coruptibil nu imi place chestia asta romaneasca cu datul la pace. Adevarul e adevar si trebuie sa stie toata lumea. Imi pare rau dar nu cred ca tu poti sa imi mai rezolvi mie vreo problema la masina . Nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca poti in schimb sa imi mai faci cateva probleme la masina. Asa ca hai sa incheiem discutia si gata. Nu o sa pierzi tu clienti din cauza mea. Poate a fost un ghinion al meu si gata. Platesc eu dupa cum ti-am spus.
    2 points
  19. Nu am zis ca e mincinos. Nu pot sa am incredere in chestia asta pentru ca tu singur ai zis ca ai fost si la Robert TAU, ai fost si la cel care ti-a scos bujia rupta si dupa a fost si la BMW. Eu le-am strans ca lumea. Plus ca, doar ai stat si tu cu ochii pe mine. Doar ai vazut ca le-am strans. Sau nici in tine nu ai incredere? Paul Parpala e consilier, nu este mecanic. Plus ca, in posturile tale, ai aruncat cu vine spre mine cam pentru orice, mai putin ninsorile din ultimele 2 saptamani. Ma rog, spune-mi ce pretentii financiare ai ca sa terminam tiganeala asta. P.S: Si maica-mea tot avocat este. Chiar nu ma impresioneaza chestiile astea. Tie iti lipsesc anumite acte prin care sa demonstrezi ca ai fost la mine. N-ai cum sa dai pe cineva in judecata pe baza a nimic. Vorbele nu valoreaza nimic in instanta. Nu se inchid service-urile pentru asa ceva. Se inchid cand nu au clienti. Insa zi-mi ce pretentii ai si vom ajunge la un consens.
    2 points
  20. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  21. BMW E36 316i coupe - provenienta Germania - Euro 2 - taxa 600 euro - 04.1996 - Moreagrun Metallic Mai are disponibil un set de numere rosii! Stare impecabila , fara gram de rugina! Dotari : -ABS -dublu climatronic digital -2 airbaguri -geamuri electrice -oglinzi electrice incalzite -casetofon original -cotiera -alarma cu pager ( pornire telecomanda , ridicare geamuri ) -bara fata M , praguri M , difuzor bara spate M , eleron M , toba sport Magnaflow , filtru aer conic Raid HP , faruri cu lupa ZKV + angel eyes CCFL -jante aliaj pe 15 + distantiere 15mm si prezoane originale H&R -suspensie reglabila pe inaltime -interior impecabil Pretul este 1690 usor negociabil ! Variante doar cu E30/Corrado in stare impecabila ! Contact : 0724489740 Din pacate pot atasa doar cate 2 poze ! Daca sunt interesati , lasati un mail si le pot trimite acolo
    1 point
  22. Pe auto, dar farurile se aprinsesera? Ca ziua pe auto nu-ti spala farurile, fiind stinse.
    1 point
  23. Domnule BOASKA, nu are rost sa continuam o discutie in contradictoriu. Eu am indrumat aceasta persoana sa faca ceea ce este mai bine pentru masina pe care o detine. Masina fiind un bun personal, fiecare posesor efectueaza reparatii in functie de buget si de felul in care doreste. Modul meu de adresare este unul cat se poate de normal, asa ca nu imi permit sa aduc injurii nici unui utilizator acestul Forum. In urma cometariilor la cerintele acestui utilizator, fiecare si-a exprimat propriile pareri. O seara frumoasa.
    1 point
  24. Jantele au ajuns la mine. Vânzãtor serios. Recomand!
    1 point
  25. Am urmarit topicul...am vazut ca sa insistat sa schimbe cablu...a zis si el ca face treaba...iti dai seama ca nu el il schimba...
    1 point
  26. Citeste topicul de la inceput Toti l am sfatuit sa schimbe cablul ala nenorocit si el a preferat sa se duca la AB
    1 point
  27. 181 lei fara TvA pt o bujie este un pret de mare, mare porc.
    1 point
  28. mda asta e stilul de la bavaria ei nu repara , schimba , deci nu stiu cat putem sa acuzam practica , e firma lor fac ce vor . DIn fericire se gasesc si alte solutii .
    1 point
  29. @ razvann... mai citeste 1.. Nu a spus ca i-a schimbat ceva la masina inca,doar ce ar trebui sa faca la masina si cat l-ar costa.. Nu trebuie sa dea nici un 3000 euro.. inca..
    1 point
  30. de la eibach iti pare asa dar nu balanseaza deloc F misto arcurile astea .Aici vezi mai bine
    1 point
  31. intotdeauna nivelul se verifica la rece...e normal sa creasca dupa ce circuli cu ea,face presiune si nivelul se ridica....cel mai ok ar fi daca ai merge la un service sau daca ai pompa aia cu capac pt bagat presiune in sistemul de racire...atunci o sa vezi daca ai scapari si pe unde...
    1 point
  32. mama ce pot citi aici bujia sare de acolo si ca nu sta in vibrochen :lol2: vilbrochenul este in partea inferioara a blocului motor; iar bujia in chiulasa logic ca nu sta sta in vilbrochen
    1 point
  33. Ai dreptate cu avocatii doar ca nu se aplica . Avocat este fratele meu aici in bucuresti si lucreaza la o casa de avocatura destul de mare. Dar nu o sa iti fac asta ca esti baiat muncitorsi nu as vrea sa ta tarasc prin tribunale. Daca Parpala e un om atat de mare de ce il faci mincinos? Tu spui ca aia de la bmw se inseala cand spun ca bujiile nu au fost stranse cum trebuie. Nu te contrazici? Masina despre care este vorba este un seria 3 din 2009. Nu are 10 ani inca .
    1 point
  34. Totusi sa folosim logica si bunul simt. Am 60 de pagini pe topic. Au fost o gramada de pe acest forum care au si facut review. Sunt foarte multi care au facut review pozitiv pe topicul meu. Care sunt sansele ca cineva care reuseste sa repare cutii automate si sa faca mecanica generala, inclusiv demontat chiulase, schimbat distributii, reconditionat vanos etc. sa nu fie in stare sa dea jos o galerie de admisie? Intr-adevar m-am uitat in TIS sa vad daca mai e cumva vreun surub intr-o pozitie ascunsa, insa de aici pana la a cautat disperat raspunsuri pe net si a suna pe altcineva pentru asta e cale lunga. Nu vad care-i problema daca un mecanic foloseste documentatia de fabrica. Avea o-ring-ul de la EGR nou si din cauza asta tinea galeria prinsa chiar daca toate suruburile erau date jos. Mi s-a parut mai inteligent sa verific daca mai e prinsa in altceva decat sa trag de ea si sa-i stric ceva. Pana la urma, e o piesa din plastic. Galeria de N47 se aseamana putin ca forma cu cea de la M54, adica sunt si unele suruburi plasate mai putin accesibil. La un M57 dai jos suruburile foarte usor, toate sunt la vedere.
    1 point
  35. tu ai strans vreodata un surub cu mana ta? stii aproximativ de cate ture sunt nevoie ca sa strangi un surub la 20nm de ex ? 1-2 ture aproximativ dupa ce nu mai poti sa strangi cu mana, masoara pasul filetului de ex 1.25x 2 ture, esti ridicol, pe bune hai ca pe tine te inteleg ca nu te pricepi, dar aia de reprezentanta sa te imbrobodeasca asa cu 2mm in sus sau in jos tot asa porneste motorul, si daca le lasa slabe zburau de acolo si pierdeai compresie imediat cum porneai motorul filetul se infileteaza mereu pana la capat, daca nu se ingroapa tot filetul se observa imediat cand incepi sa strangi cu cheia si nu intra tot pe urma cum dracu sa strici un filet cand nu ai desfacut nimic PS. daca lucram in service si venea cineva ca tine ii dadeam cheia in mana sa o desfaca singur pe riscul lui.....nu era asa mai corect?
    1 point
  36. Din pacate, din nou minti. Ai fost la mine sambata si in aceeasi zi m-ai sunat si ai zis ca ai rezolvat problema la alt service si te plangeai ca ai cheltuit bani de motorina si timp si mi-ai propus sa-ti faci o revizie gratis pentru asta. Daca bujia s-a rupt in chiulasa si n-ai ramas la noi sa incercam s-o scoatem, cum poti sa spui ca ti-am stricat filetul? Exista doua variante. Ai mintit ca ai fost la alt service si ai incercat la cineva s-o scoti si ti-a distrus filetul cu bormasina si acum incerci sa dai vina pe mine sau toata povestea e o inventie si ai lasat bujia rupta. Minciuni din nou. Nu am sunat pe nimeni. Minti rau de tot. Astea sunt niste prostii mari de tot pentru ca esti total atehnic si nici macar sa minti cum trebuie nu ai cum, iar manopera e prea banala sa inventezi tot felul de greseli. Bujiile nu ai cum sa nu le infiletezi cat trebuie. Sa fim seriosi. E o chestie foarte simpla, chiar banala. Cel care a fost cu tine in service este la fel de mincinos ca tine. E si normal, fiind prieten cu tine. Cel mai tare a fost ca ati iesit impreuna dupa ce s-a rupt bujia si cand v-ati intors aveati amandoi povestea invatata, ati negat ce am vorbit cu cateva minute inainte. Ai fost avertizat inainte de a se rupe bujia ca exista acest risc, insa nu ai luat lucrurile in serios. Greseala mea ca nu te-am pus sa semnezi. E clar ca unii oameni nu au cuvant. Am crezut ca suntem amandoi barbati si ca un gentlemen's agreement e suficient. Probabil ar fi fost suficient daca era vorba de 3 lei. Cand e vorba de o manopera mai scumpa, se uita cuvantul, amnezia apare si facem reclamatii pe net.
    1 point
  37. Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.
    1 point
  38. E in zona Victoriei isi face reclama pe site. Tocmai mi-a facut masina praf la un simplu schimb de bujii plus releu. Premium Service sau cum ii zice. Am fost cu un prieten acolo. Imi vine sa ii dau in judecata dar nu e vina lor ma repet e vina mea ca am fost la ei.
    1 point
  39. Alex, fa-mi un pret pentru 25 de seturi in PM
    1 point
  40. Salut SARPE ! Mie mi-a placut modelul facut de maniacu,pe care il si am pe masina
    1 point
  41. tot clasicul este mai frumos cine vrea pe alte culori
    1 point
  42. oricum se incalzeste clima in urmatorii ani asa ca ai scapat ieftin
    1 point
  43. tare testul asta, poate-mi vine unul cand o pun de vanzare sa-l aplice ca-l dau cu dintii de volan
    1 point
  44. sa vezi cat o sa vina factura :frantics: n-o sa-ti vina sa crezi :hyper:
    1 point
  45. daca iti doresti neaparat si ai un buget de intretinere serios (adica daca iti pica peste 3 sapt ambreiajul sa nu tragi masina pe dreapta 1 luna pana o repari) baga-te sa urmaresti piata in fiecare zi, te duci vezi 1-2-3-7-10-12 masini (dar nu te duce la cele la distanta mai mare de 100-120km de localitatea in care esti ca dai banii pe drumuri) si eu zic ca din 1-2-3-7-10-12 masini sigur vei gasi ceva decent. Dar iti trebuie sa ai destula rabdare poate sa dureze si 1-2-3 luni pana gasesti ceva ce trebuie, sunt si oameni care vor prefera sa lase la pret chiar si sute bune de euro decat sa stea cu masinile luni de zile la vanzare, nu orice masina ieftina este cazan automat asa din start numai cand vezi pretul. Dar neaparat trebuie sa fii constient de problema cu intretinerea care in functie de noroc/ghinion poate fi destul de costisitoare. E un risc pe care ti-l asumi, dar trebuie sa fii constient de asta
    1 point
  46. Daca n-ai vrut sa cumperi cablul ala de 100 de lei acum va trebui sa le platesti alora manopera de 1000 de lei pentru injectoare exista un test in dis in care iti arata corectiile in timp real si in mers si la relanti doar daca ai niste corectii care sa depasasca ecartul -2 +2 se poate pune problema de injectoare (bmw zice -4 +4) plus ca daca tot dai jos injectoarele se curata scaunele, se schimba saibele de cupru si niste garnituri, e o treaba mai de finete ii lasi p-aia sa-ti dezmembreze masina ... sa nu mai vorbim ca poate te pricopsesti si cu alte injectoare
    1 point
  47. pai ce ti se pare asa ciudat, cablul ala e foarte important
    1 point
  48. Toata lumea iti spune sa schimbi amaratul ala de cablu si tu o tii tot pe a ta cu pompa de motorina Costa 100 de lei, eu zic ca e mai ieftin decat sa cheltui alte sume pe alte investigatii Ala se prajeste in timp, asa am patit eu si l-am despistat dupa ample investigatii de tensiuni si puteri dupa 6 luni Uite topicul meu ca sa te convingi http://www.bmwclub.ro/forums/topic/131677-problema-de-nerezolvat-releu-si-bujii-e90-320d/page__st__60__p__2057917__fromsearch__1?do=findComment&comment=2057917
    1 point
  49. ok , revin la primavara cu celelalte "gri" hai si un mic rezumat cu plamaresul "modificarilor" 1. scaune sport, piele,incalzite, bancheta rabatabila cu cotiera http://oi47.tinypic.com/10dtzrr.jpg 2. volan sport cu comenzi http://oi40.tinypic.com/11giq7c.jpg 3. plafon negru plus pachet lumini cu aprindere individuala http://oi48.tinypic.com/15rcirm.jpg 4. dinvin si lumina alba la ceasurile de bord, maciuca M http://img706.imageshack.us/img706/6956/52s3.jpg 5. camera marsariere http://oi46.tinypic.com/143kz80.jpg 6. pachet spalatoare faruri plus xenon http://img855.imageshack.us/img855/759/85oo.jpg 7. jante vara , negre anul acesta http://img838.imageshack.us/img838/9203/h60k.jpg p.s. asta inseamna sa ai o masina cheala
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.