Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/14 in all areas

  1. Nu zau... Sa ridice mana cine are curajul sa-si lase 4 anvelope noi in fata usii, la bloc, in romania, pana iese la o pizza.
    7 points
  2. In seara asta cand am ajuns acasa, o surpriza ma astepta cuminte la usa Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca era in Romania asta.
    6 points
  3. acum acum! Nici nu am vazut ca ai scris! Am trecut azi pe rotile de vara ca vroiam sa le vad puse pe masina: foarte incantat sunt de cum arata!!!!
    5 points
  4. Greu la deal cu boii mici...si la vale cu ei ciuți.
    5 points
  5. Am fĂŁcut.o și pe asta...stopuri și faruri Led...
    3 points
  6. Va salut! dupa o indelungata informare si intentie serioasa de a-mi achizitiona un F30 (vreau sa-i multumesc userului FRE, care mi-a raspuns mereu promt la intrebari si a fost foarte dragut si binevoitor), pana la urma mi-am luat un F32, de care sunt foarte multumit (probabil ca la fel de multumit as fi fost si cu F30, dar am zis ca daca tot e "sa-mi fac damblaua"..acum e momentul ca varsta si planificare familiala); masina e un 420 d produsa cu urmatoarele dotari (pe langa cele standard): - Transmie automata sport cu padele pe volan - Capace oglinzi exterioare negre - Fara inscriptionare tip model - Geamuri fumurii spate - Oglinda interioara cu functie antiorbire - Oglinzi retrovizoare laterale cu functie antiorbire - Oglinzi electrice si incalzite - Pachet fumatori - Scaune incalzite fata - Cotiera fata culisanta - Senzori de parcare fata/spate - Pilot automat cu functie de franare - Faruri adaptative LED - Pachet lumini - Prize de alimentare aditionale de 12 V - Asistent faza lunga - Sistem de navigatie Professional - Panou instrumente de bord cu continut extins - Volan M imbracat in piele - Ornamente interioare individual BMW Shadow Line - Ornamente interioare aluminiu cu striatii fine - Bancheta rabatabila - Jante din aliaj pe 18" (cele de vara); - Sport Line - Culoare Mineral Grau - Sistem de difuzoare HI FI - Scaune sport (astea intra in linia de echipare Sport Line) Una peste alta sunt foarte multumit de ea, am facut pana acum 700km si nu am ce sa-i reprosez; Din pacate pozele facute cu un aparat mai de calitate sunt pe un HDD extern care nu este la mine asa ca singurele poze sunt cele facute cu Iphone...
    2 points
  7. mie-mi par niste pocnitori Zperfomance , no offence .Nu ma impresioneaza cu nimic ,mult mai frumoase jantele din gama BMW; f frumoasa masina .
    2 points
  8. eu zic sa verifici daca e chiulasa ta pe masina , pe undeva are data fabricatiei , cat despre capace rupte etc , asta e stilul lor . cand lasi masina cu zilele , dzeu stie ce papucea lucreaza la ea . Probabil asta e reactia lor la faptul ca ai facut reclamatie in DE .
    2 points
  9. Superba...imi iau si eu una prin 2025 )
    2 points
  10. FRumoasa rau.. Parca i-ar sta bine cu niste grile perfomance :sorcerer:
    2 points
  11. @FRE: da stiu, ziceam doar asa ca idee...in Romania se livreaza doar personal de obicei. Pe aici mai lasa pachetele pe la vecini (si iti lasa notificare in usa unde le-a lasat)...dar acum m-a surprins un pic sa le vad asa lasate in fata usii, probabil au stat toata ziua acolo @mirceagsm: stai linistit ca daca vor, te pot fura si daca stai in Primaverii la fel de usor. Nu inteleg de ce te simti totusi asa afectat? Sau poate vrei sa sustii ca in Romania nu se fura ca in codru? @BOASKA: pretul nu a fost chiar asa mare cred...800 euro jantele originale 172M cu anvelope in stare bunicica pe fata...pe spate iesite sarmele Starea jantelor e deasemenea bunicica, insa nu perfecta, mai au pe alocuri mici urme de borduri, insa in stare perfecta SH gaseam doar revopsite la peste 1200 euro setul (doar jantele)...si am zis ca mai bine le iau asa mai ieftine si daca vreau le reconditionez eu, sa stiu cum aratau inainte si ce-a fost cu ele. Acum sunt un pic indoit daca sa imi iau doar 2 anvelope noi pe spate si sa merg cu astea de pe fata vara asta macar, sau sa iau direct 4 noi. Eventual daca vad dupa ce le montez ca nu se comporta bine alea pe fata, le inlocuiesc atunci. Oricum la cati km fac eu...
    2 points
  12. Dupa ce am ramas fara "primary car" timp de mai bine de jumate de an...am condus doar masina catelului (Zafira ) a venit timpul sa ma reintorc in "familia" BMW. Desi eram orientat spre un 5-er GT si chiar sa revin la seria 7 ocazia a facut sa ma re-orientez la un X6 2009 si 58.300km. P.S. Imi cer scuze pentru ca masina e murdara (am spalat-o dimineata dar la Cluj e murdarie maxima: ca la tara S1CBA CO2 equipment S217A Active steering S230A Extra package, EU-speciifc S248A Steering wheel heater S2PAA Wheel bolt locks S2SKA BMW LA wheel, start spoke 259 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S386A Roof railing S403A Glass roof, electrical S417A Roller sun visor, rear door S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S563A Light package S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi system Professional DSP Logic 7 S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FFA DVD-system in rear compartment S6FLA USB/audio interface S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version, English S863A Dealer List Europe S877A Omission of non-combined operation S8SPA Control unit COP S925A Dispatch protection pack S220A Self-levelling suspension S255A Sports leather steering wheel S521A Rain sensor S522A Xenon Light S544A Cruise control with brake function S548A Kilometre speedo . .
    1 point
  13. Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc
    1 point
  14. Voi chiar vreti sa nu mai doarma omul?
    1 point
  15. Plus cum se practica.... un sensor, un modul, una alta, mai ales dupa ce ai dus masina deacolo ei nu o sa mai recunoasca nimic, o sa dea vina pe celalalt service MARE DA MARE gresala ai putut face, Scuze ca trebuie sa-ti scriu toate astea, dar asta e... nu ai vrut sa asculti la inceput! Sti vorba aia mai veche: Masina si femeia nu se dau niciodata!? ei bine acum e alta vorba... Masina si femeia nu se scapa din ochi! iar tu ai lasat-o 2 saptamani in gura lupului :console:
    1 point
  16. 1 point
  17. un nou ucigas al limbii romane.... http://scri.ro/i-din-i-si-a-din-a-226.html
    1 point
  18. exact ce era mai important de trecut, din punctul meu de vedere cel mai stricacios la un bmw este electronica
    1 point
  19. Eu am votat accesorii, adica piesa dintre volan si scaun. O masina nu se strica asa usor, atata timp cat posesorul a intretinut-o sau o intretine corespunzator ori e sau a fost hamalita fara mila.
    1 point
  20. Ia vezi ce culoare e in talon? Gri? Stai ca ti-am dat talonul de la cealalta ))
    1 point
  21. 205 45 17 is pentru skoda fabia, sau alt cotetz de clasa mini..nu pentru seria 3, pe 8j 225 45 e cea mai mica dimensiune pe care poti sa o pui fara sa arate nasol...poti sa ti pui si 255 ca tot nu o sa atinga, latimea roti e facuta de janta nu de anvelopa...daca iti ating in aripi inseamna ca jantele nu sunt de bmw, au alt ET..ar trebui sa ai 47 pentru 8j
    1 point
  22. de cand am deschis topicul, am mai bagat 1500 ron in masina, si nu am marit pretul, si inca mai am de bagat...trebuie sa schimb anvelopele pe spate + o sonda lambda...deci puteti considera ca am mai lasat 2000 RON PRETUL RAMANE 4500 fix intre timp am activat ceva optiuni, clipitul la inchiderea si deschiderea masinii plus lumini US style kilometrajul e real
    1 point
  23. Bravo mikken,sa le rulezi cu placere ; daca erai in RO,te sunau cei de la curierat si va gaseati sa le predea personal,altfel dispareau repejor
    1 point
  24. Ptr. Fluctuatiile de la relanti schimba racordul ala de la admisie. Nu tine tiganeala aia facuta cu banda izoler.
    1 point
  25. Pai da, aicea-i aprozar...
    1 point
  26. 205/65/15 astea sunt standardul
    1 point
  27. Cauze martor rosu ulei la pornirea motorului: 1- lant distributie slabit 2- pompa ulei 3- carcasa filtru ulei La mine a fost pompa ulei.
    1 point
  28. Spune sincer, te jucai Flappy Bird?
    1 point
  29. deci LOL sper ca n-ai indoit si capetele de bara
    1 point
  30. Ideea ca de la o bujie neinfiletata pana la capat nu-ti porneste masina e o ineptie. Si ca sa o luam logic si cronologic, tie nu-ti pornea masina de dinainte sa schimbi bujiile. Verdictul asta cu bujiile e atat ilogic cat si imposibil de probat acum. Este imposibil sa nu fi strans bujiile pana la capat. Filetul e foarte scurt. In plus, si daca acceptam ideea ca bujiile nu erau stranse suficient, masina tot ar porni pentru ca atata timp cat bujiile sunt montate si functioneaza, tot vor reusi sa incalzeasca camera de ardere, indirent daca sunt cu 1-2 mmm mai departe de locul ideal. Desi asa ceva e cum am zis o aberatie. Aia cu bujia care sare e din nou o aberatie, prosteala pe fata. Pai au dat bujia jos desfiletand-o, iar apoi nu o mai pot pune pentru ca sare? Te-au mirosit ca n-ai nici o legatura cu subiectul si au inceput sa o dea in prosteli. Sau ti-au zis altfel si nu mai tii tu minte. Ideea aici e foarte simpla. Facand o paralela, daca te duci cu calculatorul la reparat, cei de acolo iti pun un sigiliu. Daca tu dupa rupi acel sigiliu sau ti-l rupe cineva de la alt service de calculatoare, in mod automat pierzi orice garantie din partea service-ului care ti-a reparat initial calculatorul. Atata timp cat te-ai dus la n service-uri dupa ce ai fost la mine, nu mai ai cum sa dai vina pe mine din nici un punct de vedere, mai putin ruperea bujiei, desi am stabilit ca acolo nu e vorba de vina cuiva. Chiar n-am de unde sa stiu si nici tu nu o poti fii 100% sigur cine ti-a mai umblat la admisie, cine nu ti-a pus vreo mufa sau altceva daca dupa ce ai fost la mine ai fost cel putin la Robert TAU, Bunicul din Urziceni (deja suna a film prost) si apoi la BMW. Daca eu as putea sa uit sa pun o mufa? Evident. Greseala este umana. Insa, ca sa fim foarte corecti, masina ta nu era gata. In mod normal, dupa un schimb de bujii trebuia sa pun testerul, trebuia sa vedem daca mai exista vreo eroare. Tu ai plecat in ideea de a reveni luni pentru desfacerea bujiei rupte. Ceea ce nu ai mai facut. Ai facut plangere pentru a-i strange cu usa pe cei de la reprezentanta. Doar ca outcome-ul, ca sa ma exprim si eu tot in engleza, nu a fost cel asteptat. E destul de urat sa le faci reclamatie in Germania din moment ce acel consilier de service de la BMW ti-a trimis pana si poze pe email, deci, cel putin la modul declarativ si aparent, ti-a oferit tot sprijinul si toata atentia sa. Si, in plus, e urat sa faci reclamatii cat masina e inca acolo. Cat despre presupusul feedback pe care l-ai facut pentru service-ul meu, asta e din nou o minciuna. Tot cronologic vorbind, povestea e in felul urmator. 1. In ziua respectiva de sambata ai fost la atelierul meu. Bujia s-a rupt, am stabilit sa ne vedem luni cand veneai sa lasi masina. Mi-ai servit si o vrajeala cum ca tu de fapt n-ai ramas cu o impresie proasta si ca speri intr-adevar sa nu-ti schimbi parerea nici pana la sfarsitul lucrarii. 2. M-ai sunat sambata dupa vreo 3 ore sa-mi zici ca ai fost la un om specializat pe extras bujii. Un mare expert din Urziceni si erai suparat ca ai cheltuit motorina aiurea si ca ai batut drumul degeaba, fapt pentru care mi-ai cerut o revizie gratuita. Ceea ce eu am acceptat tocmai ca sa nu am un client nemultumit. 3. Saptamana urmatoare acelui week-end am fost anuntat de un client si am si vazut pe telefonul sau un pm dat multor utilizatori de pe forum in care relatai pe scurt experienta avuta la service-ul meu, spunand ca ne-am batut joc de tine, ca ti-am rupt bujia si ca recomanzi tuturor sa evite service-ul. Asta in conditiile in care cerusei revizii gratis si n-ai spus nimic negativ in mod public. 4. Ti-am facut si eu o recenzie negativa fix pentru acest lucru la mine pe topic. 5. Ai scris despre asta pe acest topic. Foarte urat se intelege. Cu alte cuvinte, conform logicii tale, daca era de vanzare dadeai teapa mai departe si reparai totul cat mai ieftin. Filetul ala e distrus, nu mai ai ce sa refaci. ============== Ca sa fie foarte clar, daca un motor diesel este in stare buna, va porni la -10 sau -15 grade chiar daca nu are bujiile incandescente functionale. Da, va invarti de mai multe ori. Poate ca nu va porni din prima. Insa va porni. Cu siguranta masina are altceva. Probabil pe la una dintre pompele de motorina.
    1 point
  31. da ce are mai nene masina asta ? ce in 3 bujii nu porneste iarna cand sunt -15 grade de exemplu ?? , filetul este distrus clar de cel care a facut extractia , nu este de vina nimeni ca s-a rupt bujia , se mai rup daca au fost stranse prea tare sau nu au fost schimbate... se depune calamina acolo , sunt destul de fragile , nu sunt din fier plin ca un surub
    1 point
  32. nu se strica nimic daca pliezi oglinzile manual, pot sa garantez ca se pliaza mai usor cele care au si electric (au arcu mai moale), oglinzile sunt gandite si pentru astfel de situatii, cand se pliaza manual/electric se opresc in aceleasi limitatoare
    1 point
  33. puteti face asta la fel de bine acasa si va costa doar folia aproximativ 10 lei si restu gasesti prin casa, o spatula, un cutter, un feon, si putina rabdare. Daca iti place sa lucrezi singur merita, iar rezultatul daca nu te multumeste nu te opreste nimic sa mai incerci si sigur a2a oara va fi mai bine. Bafta !
    1 point
  34. O herghelie de aproape 800 cai
    1 point
  35. Ies azi dimineata din bloc si peste ce dau? Doua BMW-uri M5 noi noute parcate chiar in fata, langa care asteptau 2 tipi imbracati la costum. Cred ca erau ceva masini de test...diseara cred ca fac o vizita la BMW Welt sa ma programez si eu
    1 point
  36. am avut 3 E46 si toate au avut optiunea asta, unul era chiar 318i....
    1 point
  37. Daca nu ai vazut tu nu inseamna ca nu exista... Pe forum avea RobyS iar la mine in oras am 2 e46 cu aceasta optiune.
    1 point
  38. altu care vrea e90 la 7k si cu 150k in bord...si "fuleanu" cumva?
    1 point
  39. Eu o vedeam parcata vizavi de Intercontinental, aproape de restaurantul Pescarul. Foarte multa vreme am vazut-o acolo constant.
    1 point
  40. Germania.Actele sunt expirate!!S-a scos un rand de numere rosii.
    1 point
  41. Unde e inmatriculata?
    1 point
  42. Auzi tu faci misto de mine? Meshtere tu ai vre-o problema cu mine in special ? Sau doar asha din instinct iei la mishto pe orice necunoscut, din placere personala? Observ ca deja ai doua commenturi malitzioase la adresa mea ... Prima oara am vazut ca ai facut apropo asociat cu "LOL" precum mashina mea ar fi cotetz, a doua oara ma panaramesti shi ma tare facand aluzie la o posibila lipsa a ITPului la mashina .... :/ Meshtere noi romanii cam suntem jmecheri totzi ... shi la replici, shefii, caterinci ieftine shi alte bazaconii nu ne intrece nimeni ....... eu zic ca n-are rost sa ne spurcam shi sa dam dovada de maturitate ...
    1 point
  43. intr-un e36 de 1000 de euro, in 6 luni mai bagi 1000 ca sa nu te lase in drum. mai poti sa eviti asta umbland cu sarma, patent si ciocan in portbagaj.
    1 point
  44. Eu va contrazic.....navigatia la F30,ca si pozitionare este un upgrade de design,pe care nu toata lumea il intelege.Ganditi-va ca sunt investiti milioane de euro in cercetare si design,iar noi consideram ca nu este ok,fiindca nu ne place noua.....
    1 point
  45. Voi chiar sunteti certati cu limba romana?
    1 point
  46. cel putin la automate in traficul din buc doar daca stai in manual poti merge peste 2k rpm . Oricat as jongla din pedala traficul ma face sa reduc si schimba ea de capul ei.
    1 point
  47. Daca ar fi fost un 550i in loc de 318i nici nu vreau sa ma gandesc ce reactie ar fi avut pasagerul din dreapta. Totusi prefer M5 contra 550i. Daca tot arunci o caruta de bani barem sa merite.
    1 point
  48. Au mai rupt si niste capace la fisele care se pun pe bujii. Se vedeau firele si eu stiu ca inainte nu era asa ca doar le-am mai vazut. Se vedea foarte urat. O sa imi spuna cei din service daca a fost pusa alta _chiulasa_. Oricum ii dau in judecata am vorbit cu fratemiu si saptamana viitoare fac plangerea si o introduc. O sa dureze ceva timp dar daca nu le face nimeni nimic o sa se tot comporte in halul asta.
    0 points
  49. Sunt niste porcarii. Un prieten si-a pus pe Golf 4 si sunt foarte proaste. Centreaza aiurea lumina, cutoff descentrat, etc.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.