Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/25/14 in all areas
-
Cu alte cuvinte te intereseaza doar aspectul la o masina, nu si ce tine de siguranta ta sau a celorlalti.6 points
-
r3sp3ct, o parere daca imi permiti: - decat jante pe 19" cu cauciucuri SH mai bine pastrezi jantele pe 17" si le cumperi niste cauciucuri noi. Dai banii de pomana pe alea SH, in general sunt praf.6 points
-
Salutare din nou... dupa 3 ani alaturi de un e46 coupe m-am decis sa il vand sa trec la altceva.Eu eram mort dupa e60 dar in timpu cautari mele dupa un e60 pe plac chiar nu gaseam nimic asa ca m`am decis sa plec la CJ in renumitul targ de sambata.Vorbisem cu cineva de un e90 pachet m care il aducea chiar atunci din afara, omu mi-a spus ca are un prieten care vrea sa il vada si daca il vrea il da.Eu tot am plecat am zis sa fiu acolo pentru orice eventualitate am ajuns de dim am trecut prin targ nimic frumos iar tovarashu celui cu pachet la cumparat. Asa ca am facut rost de un nr al unui bisnitar de la cineva cunoscut care mai luase 2 masini de la el si chiar avea masina asta de vanzare a venit cu ea am dat o tura mi-a placut am luato. 320D 177cp 2009 luna 8 Navi prof 3d Scaune sport Volan sport 210k KM5 points
-
E pe dreaq ok asfaltul... E plin de canale ale caror capace sunt cu mult sub nivelul asfaltului...4 points
-
4 points
-
) mai am pana la logic pana atunci o completare in peisaj care sa mearga cu padelele,schimbator smg . Nu e functional 100% in sensul ca mai trebuie trase firele pt iluminare pozitii , in prima faza am sa-l las doar iluminat . Ca si feeling e f placut ceva mai mic decat schimbatorul normal .Un mic teaser pt curiosi3 points
-
Gainatul de pe masina se curata mai usor utilizand apa minerala. http://www.motorstory.ro/wp-content/uploads/2011/07/Gainat-pe-vopsea.jpg http://dojoblog.ro/wp-content/uploads/2009/04/borsec.jpg3 points
-
3 points
-
Jantele sunt asa ieftine din cauza ca sunt cauciucurile scumpe. 225/35/19 gasesti Nankang ns2 pe la 5.5-6mil, eu asta as lua decat cauciucuri cu jumatate de profil si vechi de 3-4 ani. Daca mergi doar prin oras nu e o scuza, poti sa acvaplanezi dupa o ploicica si bum. EDIT: aici preturi de la multe magazine sortate crescator: http://www.shopmania.ro/shopping~pg3?q=225%2F35%2F19&__s=pret-crescator2 points
-
Multumesc frumos Tocmai am comandat 2 anvelope noi Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - 275/30/19 XL M-am hotarat sa le schimb doar pe spate momentan...cele de pe fata au inca profil foarte bun si nu sunt foarte vechi. Daca vad ca nu franeaza cum ar trebui, fac zgomot sau ceva...le schimb si pe alea cu doua GY noi. Cu banii economisiti o sa schimb uleiul la cutie2 points
-
2 points
-
Stiu ca ar fi mers un 6 cilindri, dar pana la anul intentionez sa pastrez acest motor, este in stare exceptionala. Referitor la coturi si alte furtune, totul este intr-o stare ireprosabila, nimic nu e copt, nimic nu e rupt. Radiatorul este nou, am schimbat furtunul de tur pentru ca pe alocuri isi pierduse din calitati. Pana cum si eu tot 2500 eur am bagat in partea tehnica. Daca te uiti atent o sa vezi ca am schimbat pompa, termostat, antigel, furtune si totul e ok cu racirea. La cutie urmeaza sa schimb si eu uleiul si la grup la fel. Toate piesele de pe masina pe care le-am schimbat, sunt doar de la cei mai buni producatori, nu m-am zgarcit la nimic. Ca si volan, am cumparat pe cel in 3 spite cu airbag, si imbracat va arata ca in poza de mai jos. http://s25.postimg.org/memtosvt7/P1070093_zpsbaffcd0d.jpg2 points
-
Odata motorul incalzit, acul care indica temperatura trebuie sa sta fix la jumate. Nicio alta varianta care da cu virgula nu e corecta.2 points
-
Va salut! dupa o indelungata informare si intentie serioasa de a-mi achizitiona un F30 (vreau sa-i multumesc userului FRE, care mi-a raspuns mereu promt la intrebari si a fost foarte dragut si binevoitor), pana la urma mi-am luat un F32, de care sunt foarte multumit (probabil ca la fel de multumit as fi fost si cu F30, dar am zis ca daca tot e "sa-mi fac damblaua"..acum e momentul ca varsta si planificare familiala); masina e un 420 d produsa cu urmatoarele dotari (pe langa cele standard): - Transmie automata sport cu padele pe volan - Capace oglinzi exterioare negre - Fara inscriptionare tip model - Geamuri fumurii spate - Oglinda interioara cu functie antiorbire - Oglinzi retrovizoare laterale cu functie antiorbire - Oglinzi electrice si incalzite - Pachet fumatori - Scaune incalzite fata - Cotiera fata culisanta - Senzori de parcare fata/spate - Pilot automat cu functie de franare - Faruri adaptative LED - Pachet lumini - Prize de alimentare aditionale de 12 V - Asistent faza lunga - Sistem de navigatie Professional - Panou instrumente de bord cu continut extins - Volan M imbracat in piele - Ornamente interioare individual BMW Shadow Line - Ornamente interioare aluminiu cu striatii fine - Bancheta rabatabila - Jante din aliaj pe 18" (cele de vara); - Sport Line - Culoare Mineral Grau - Sistem de difuzoare HI FI - Scaune sport (astea intra in linia de echipare Sport Line) Una peste alta sunt foarte multumit de ea, am facut pana acum 700km si nu am ce sa-i reprosez; Din pacate pozele facute cu un aparat mai de calitate sunt pe un HDD extern care nu este la mine asa ca singurele poze sunt cele facute cu Iphone...1 point
-
Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc1 point
-
M-am gandit ca ar fi util un topic de ponturi pentru operatiuni de servisare/mentenanta (si nu numai) asupra atelajelor proprii. Chestii simple dar in acelasi timp utile si care ne pot face viata mai usoara. Nu conteaza daca unii le cunosc deja sau par banale la prima vedere pentru cei cu experienta, ideea e sa impartasim ceea ce cunoastem. Nu conteaza domeniul - electrica, mecanica, electronica, detailing - cu cat mai diversificat, cu atat mai bine. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Un prim pont: - cand schimbati bujiile, nu le infiletati pe cele noi direct cu cheia pentru ca s-ar putea sa nu nimeriti pozitia din prima si riscati sa stricati filetul; - un furtun de 30-40 cm in care infigeti bujia va va ajuta sa controlati atat pozitia de infiletare (bujia sa stea dreapta) cat si rezistenta bujiei la infiletare (veti sti daca ati infiletat-o bine si cand ajunge la capat) Asa NU: http://s10.postimage.org/t589k9kr9/09_IMGP_P50.jpg Asa DA: http://s16.postimage.org/3jqppstdd/15_IMGP_P50.jpghttp://s16.postimage.org/z227sq8c1/16_IMGP_P50.jpg -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- PS: Ar fi bine sa respectam si un format astfel incat sa diferentiem ponturile fata de celelalte posturi din topic. Eventual le bolduiti sau marcati cumva mesajul a.i. sa fie cat mai vizibil (incadrat de linii verticale ca cea de mai sus, in casete etc)1 point
-
Pai tot farmecul masinii sta in oglinzile alea care mi se par 'bestiale!'1 point
-
+1 si mie imi plac foarte mult astea.Nu se poate face un compromis sa fie pe 18,adica ceva AM? :console: ON: Sa o stapanesti sanatos si sa aiba parte de upgrade-uri cel putin cum a avut E46'le.1 point
-
Primele impresii legate de service-ul BMW sunt foarte bune, dimineata cand am predat masina s-au purtat foarte frumos...mi-au dat chiar bilete pentru transportul in comun, cerandu-si scuze ca nu au pe nimeni disponibil sa ma duca pana la birou Apoi nenea care a luat masina in primire m-a sunat de doua ori pentru diverse clarificari. Primul lucru pe care mi l-a spus a fost ceva de genul: unde faceti curat mai des, in masina sau in casa? M-a surprins un pic vestea ca la prima inspectie bieletele antiruliu sunt in stare perfecta, deci tre sa mai cerceteze ce face zgomot la gropi. Eu suspectez ceva capete de bara...insa i-am zis sa faca din nou o verificare completa, inclusiv diagnoza (care sunt convins ca ceilalti nu au facut-o, desi am cerut asta). Si iar imi aduc aminte de asa zisa "verificare" a celorlalti, care se pare ca nici nu s-au uitat pe acolo...saptamana viitoare imi fac timp si ma duc sa le fac scandal, atat pentru asta cat si pentru senzorul de temperatura.1 point
-
pt E90 style 225 sunt mai potrivite pe 19 adica au look mai fresh , mai nou mai ales ca ai LCI dar daca alea iti plac1 point
-
Frumoase jantele dar o sa ai de furca cu ele , plus ca vei simti orice gropita,denivelare. Mie mi se pare mult 19" pentru e90. Cel putin in Romania.1 point
-
e 39 urat? O sa arate bine mult timpul,e batrana si tot atara ok,dar fiecare cu parerea lui vai,repezeala asta,oricum as fi scris de gresit,e39 arata bine pentru varsta ei,nu te face de ras.Parerea mea si a multora,dezagreabila nu este in nici un caz :heart:1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
martorul cu usa deschisa apare doar cand masina este in miscare. si eu as vrea sa imi demontez acel suport de telefon. am incercat o data si nu am reusit. e cam greu de demontat fara sa rupi ceva pe acolo1 point
-
Atentie la co2 la asta ca sunt mai mari la automata si influenteaza taxa consistent...1 point
-
Incepand cu Duminica, inima din bimmerul lui Dyc88 va fi transplantata in masina mea. Mutarea o s-o fac in Aprilie, dupa ce o vopsesc si o inscriu. Pentru cine nu cunoaste, 2.0 150cp non-vanos. Nu vreau 2.5 sau 2.8, ma multumesc cu 2.0 Daca vreau senzatii, ma urc in A8.1 point
-
1 point
-
Frumoasa masinuta, sa o stapanesti sanatos. PS: nu are 177 cp, are 163 conform VIN-ului care specifica optiunea power reduction. Oricum nu conteaza asta, bucura-te de ea!1 point
-
Nice "shit", interiorul este foarte misto (suport pahare, volan sport, scaune sport, sunet hi-fi), sa te bucuri de ea. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk1 point
-
1 point
-
te referi la 245 fata de 225 ? Momentan trage fix la fel , nu simt nici o modificare , ma astept sa creasca putin consum si cam atat . Poate daca montam ceva 275 pe spate ar fi scazut demaraj , dar asa nu e diferenta mare , poate compenseaza aderenta anvelopei .1 point
-
Din pacate, suferi de mitomanie. Nu ti-a facut nimeni masina praf ci s-a rupt o singura bujie. Te-am avertizat ca exista riscul acesta si ai spus sa o dam jos oricum. Ti-am prezentat riscul de la inceput si ti-am zis ca bujia respectiva nu se desface. Totusi ai ales sa o desfacem pe raspunderea ta. Adica sa suporti eventualele cheltuieli, in cel mai rau caz de demontare a chiulasei. Ai spus ca revii in alta zi, apoi m-ai sunat in aceeasi zi sa-mi ceri o revizie gratuita si ca tu ti-ai scos bujia in alta parte. Insa in acelasi timp ai dat mass message pe forum ca ai fost la atelierul meu si te-am tepuit, vai ce s-a intamplat. Nu e nici prima si nici ultima bujie rupta. Ceea ce m-a deranjat este ca ti-am prezentat riscul inainte, ai spus ca nu-i nici o problema, dar dupa ai zis ca n-am vorbit despre asa ceva. Adica dupa 2 minute te-ai imbolnavit brusc de amnezie. Si m-a mai deranjat ca ai incercat sa arunci vina pe mine. Ba ca n-am folosit tubulara care trebuia, ba ca poate n-am mai schimbat bujii. De fapt era panica pentru ca exista posibilitatea ca acest lucru sa coste mai mult decat se stabilise. Am scris de mult despre acest lucru direct pe topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/124938-service-premium-bucuresti/page__view__findpost__p__2110582 Singura mea greseala a fost ca nu l-am pus sa semneze inainte ca intelege riscul si ca in cazul in care o bujie se va rupe, acest lucru va costa bani, ca doar nu munceste nimeni pe prietenie. Chiar nu are ce sa reclame. Eu i-am facut primul recenzia negativa pentru ca m-a lasat total scarbit de aceasta atitudine. Si, in plus, nici nu prezinta lucrurile asa cum au fost de fapt. El nu a platit manopera aferenta si a plecat cu problema nerezolvata. A lasat banii pentru ca asa a vrut, eu nu i-am cerut 1 leu si i-am dat varianta de a lasa masina atunci fiind sambata dupa-amiaza, in ideea ca in ziua de luni sa ne apucam sa scoatem bujia. Alta varianta era sa ia masina si sa revina luni. El singur a ales a doua varianta. Insa nu s-a tinut de cuvant, nu a revenit. Asta s-a intamplat pentru ca i-am zis ca daca bujia nu va iesi cu presa, va trebui sa dam jos chiulasa si asta va costa. Pe de alta parte, il invit pe utilizatorul reshou la mine la atelier pentru a primi contravaloarea manoperei de schimb bujii. Nu de bani e problema ci de gest.1 point
-
1 point
-
Mai e o chestie. Masinile mai vechi sunt mai prost insonorizate si par mai sportive chiar daca nu sunt. Tocmai d-aia sunt si mai fun de condus. Nu-i nevoie sa mergi cu cine stie ce viteza ca sa te simti bine.1 point
-
1 point
-
1 point
-
chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg1 point
-
plimbare de weekend pe Transalpina , 80% din traseu este impecabil cu mici portiuni mai stricate si altele foarte stricate ( fara asfalt ) http://img802.imageshack.us/img802/3307/d724.jpg http://img443.imageshack.us/img443/4642/s1ci.jpg http://img191.imageshack.us/img191/7664/mgy1.jpg http://img689.imageshack.us/img689/8660/19h7.jpg http://img18.imageshack.us/img18/929/4w8x.jpg http://img541.imageshack.us/img541/313/eyzf.jpg http://img20.imageshack.us/img20/6241/b89f.jpg http://img543.imageshack.us/img543/1117/5lvc.jpg http://img850.imageshack.us/img850/9240/0nfl.jpg http://img5.imageshack.us/img5/9639/6d1r.jpg1 point
-
cateva poze de noapte dupa spalarea saptamanala @ OMV Selfwash http://img24.imageshack.us/img24/810/8b13.jpg http://img818.imageshack.us/img818/2213/agbq.jpg http://img854.imageshack.us/img854/4354/35dx.jpg http://img163.imageshack.us/img163/2756/kzoc.jpg http://img534.imageshack.us/img534/2750/ro9c.jpg http://img41.imageshack.us/img41/2952/14tr.jpg http://img4.imageshack.us/img4/3774/epeb.jpg http://img39.imageshack.us/img39/9199/88ya.jpg http://img89.imageshack.us/img89/315/ynf.jpg http://img341.imageshack.us/img341/2226/kwd3.jpg1 point
-
aici este chestie de respect , de care noi romanii ducem lipsa la greu, plus orgoliu , fiecare cu gusturile lui, acum sa ne facem tarani unii pe altii ca unu merge cu dricu sau are nu stiu ce serie compact eu zic ca cele mai dezagreabile masini bmw sunt alea de bulgaria, nu exista troace mai mari pe fata pamantului ca alea1 point
-
Cele mai frumoase jante EVER ! Nu-ti mai recunosti masina dupa ce le montezi. Sa ai mare grija de ele pe drumurile astea. Foarte bun pretul. Peste hotare nu prea scade sub 1500 euro setul.1 point
-
BMW si benzina pe deasupra...ce ti-ai mai putea dori? Decat noi astia cu diesel-urile astea de cacat!1 point
-
pentru ca tot vine din nou iarna am montat si eu jantele de vara style 128 - 8.5J ET18 fata - gume 245 / 35 / 19 Continental SportContact2 9.5J ET32 spate - gume 285 / 30 / 19 Continental SportContact5p o sa revin cu poze mai de calitate dupa ce o sa treaca zapada si o sa fie ceva grade pe plus sa o pot spala din nou http://img266.imageshack.us/img266/9722/img0642z.jpg http://img14.imageshack.us/img14/2275/img0640x.jpg http://img855.imageshack.us/img855/1183/img0643oy.jpg http://img716.imageshack.us/img716/9853/img0644og.jpg1 point
-
Si care break-uri nu-ti par mortuare? ca vad ca le ai.... iti plac doar sedan-urile, ca la majoritatea romanilor, care, chiar daca au obiecte voluminoase de carat sau copii, prefera sedanul, mie unul imi place dricul meu. http://i.imgur.com/XejD6wO.jpg1 point
-
1 point
-
pai nu vorbeam de tine.de ce te simti? era o discutie,majoritatea pe la noi privesc touringurile cu reticenta si asta e un fapt. probabil se va schimba si treaba asta in urmatorii ani.si ti mai zic o chestie,odata ce te ai obisnuit cu touringul e foarte greu sa mai revii la sedan.evident ca nu ma refer aici la ford focus sau passat,ci strict la bmw asta i alta discutie,fiecare cu gustul lui.1 point
-
asta cu touringurile urate e o mentalitate tipica romaneasca. recunosc ca intr o vreme si eu gandeam la fel.acum apreciez mai mult touringurile,mai ales daca sunt putin lucrate pentru mine nu mai exista sedanul,ori touring ori coupe plus ca nu le vezi la toti taranii.1 point
-
haha, asta-i tare cu furtunu, dar daca invarti cu mana de prelungitorul tubularei fara sa pui cheia, ce se intampla? ))) mai ales ca in poza vad ca-s bujiile cele mai simplu de schimbat.... daca ar fi mai "cotite" nu le-ai nimeri cu furtunul veci ceva american o "descoperit" asta, nu? -la montarea placutelor de frana obligatoriu se scot bolturile etrierilor si se curata si se ung ...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00