Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/27/14 in all areas
-
Proiectul a "cam" luat sfarsit si pot spune ca am terminat reconditionarea masinii... La partea mecanica am adaugat si restaurarea articulatiei fata/spate. VOPSIT INTEGRAL EXTERIOR GALERIE AER FATA GRILA CENTRU BARA FATA GRILA STG BARA FATA GRILA DR BARA FATA PROIECTOR STG PROIECTOR DR FAR DR FAR STG RADIATOR APA DIFUZOR RADIATOR RADIATOR AC COOLERE GMW AC PALETA VENTILATOR VASCOCUPLAJ TUBULATURA SERVO STG FRANA CANAL AER BARA FATA RACIRE CANAL AER BARA FATA DR DIFUZOR AER INTERCOOLER CARENAJ STG FATA SPRE FATA CARENAJ DR FATA SPRE FATA SCUT MOTOR TAMPON INFERIOR RADIATOR TAMPON RADIATOR SUPORT INFERIOR RADIATOR SUPORTI ACCESORII INTERCOOLER ROLE/INTINZATOARE/CUREA ACCESORII SISTEM SPALARE PARBRIZ ACCESORII AFERENTE STERGATOARE BOSCH CLAXON CARCASA RAD ULEI PANOU FATA SCUT LATERAL MOTOR DR SCUT MOTOR LATERAL STG EMBLEMA BMW CAPOTA EMBLEMA BMW PORTBAGAJ IMBRACAT VOLAN PIELE LICHID RACIRE TUBULATURA CAUCIUC LICHIDE LICHID FRANA LICHID SERVO BUJII INCANDESCENTE BUCSE FATA/SPATE BIELETE DIRECTIE+CAPETE DE BARA BRATE FATA/SPATE SURUBURI BASCULA PLANETARA+RULMENT+BUTUC+FUZETA SENZOR ABS/ASC RECONDITIONARE VOLAN (PIELE NATURALA JAGUAR CUSUTA MANUAL) REVIZIE COMPLETA: ULEI CASTROL 5W30+FILTRE MANN (ULEI, AER, CLIMA, COMBUSTIBIL) JANTE STYLE 5 OEM BMW CAUCUCURI NOI DE VARA VREDESTEIN ULTRAC CENTO 225/45/17 JANTE STYLE 31 OEM CAUCIUCURI NOI IARNA BF GOODRICH 225/60/15 GEOMETRIE ROTI COMPUTERIZATA Motorul este original, la fel si anexele, pompele si turbina...masina a depasit 320 000 km si vad ca inca nu vrea sa se dea batuta...din contra este super silentioasa, trage liniar, fara intreruperi, nu are nici o problema de ordin tehnic/estetic si toate butoanele sunt functionale Anul acesta implineste 16 ani!8 points
-
Multumesc pentru aprecieri! La mine a fost tocmai invers...intradevar am condus masini noi din gama BMW si nu numai, nu vreau sa fiu ipocrit...daca as avea posibilitatea...maine mi-as lua M5 F10...dar parca nu se mai fac atat de calitative (din punct de vedere al fiabilitatii) chiar si al confortului pot spune Marii producatori nu castiga atat de mult din vanzarea propriu zisa a masinilor cat din service-ul lor, reviziile, reparatiile si piesele aferente, masinile de ultima generatie sunt pline de electronica, sunt facute intentionat sa cedeze la un numar de km tocmai pentru a fi aduse si reparate in reprezentante. Ca sa dau un exemplu (la seria 6, la 30 000 km a cedat electromotorul (la BMW mi-au cerut 1200 de euro pe unul nou, in fine l-am reparat cu vreo 150 de euro, la 40 000 km a inceput sa patineze discul de ambreiaj,(din nou la reprezentanta mi-au cerut 1400 de euro) l-am pus nou cu 300 de euro, un stop s-a defectat, nu mai mergea pozitia...a necesitat inlocuire..si a costat 700 de euro..(este capsat, nu poti sa il repari nu poti sa-i faci nimic ) si asa mai departe...5ul asta din 1998 si 320 000 km are ambreiajul original (cel putin eu nu l-am inlocuit in ultimii 8 ani, electromotorul la fel) si in plus de atat, a fost si primul meu BMW si m-am atasat de ea, de asta am si reconditionat-o, mi-a placut modelul dintotdeauna (am avut si un 5 touring e39 facelift M paket pe care l-am maritat destul de repede datorita confortului, era prea rigid, desi arata demential!) Probabil altii n-ar fi investit nicidata intr-o "vechitura" dar pentru mine e o masina de suflet, circul cu ea zi de zi, ma simt in siguranta, este foarte confortabila, consuma putin si niciodata nu m-a lasat "in drum" vorba aia... Probabil o data cu varsta incepi sa apreciezi altfel un lucru, sa ii recunosti valoarea, (era o poza pe net cu un batran care zicea..."eu fac parte din generatia in care daca un lucru se strica, il reparai, nu il aruncai" ) ceva de genu..Ma bucur ca am reusit sa o pun "pe roti" si nu a sfarsit pe la dezmembrari 6-ele sta la caldura in garaj..merge in weekenduri si in vacante de vara mai mult6 points
-
Felicitari pentru incapatanarea de care dai dovada cu aceasta masina. Majoritatea dupa ce trec la ceva mai nou uita de aceste batrane in putere. Dupa parerea mea e perfecta asa cum e acum.5 points
-
4 points
-
masina in cauza BMW 318i NFL,banchete rabatabile. incep cu partea din spate,iar maine poate reusesc sa pun si partea din fata. partea pe care stam se demonteaza foarte usor,se trage in sus de la marginea banchetei. Pt spatar se rabateaza banchetele,apoi se poate observa intre ele in capac metalic dreptunghiular tinut de un surub de 10,se scoate capacul,apoi ridicam din partea din spre mijloc si tragem spatarul spre partea opusa,aceeasi metoda este valabila pt ambele parti(cea mica si cea mare). http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/18/sxja.jpg lateralele banchetei au o clema in partea de sus care poate fi desfacuta din interiorul portbagajului,strangeti cu un pantent capatul clemei si impingeti cu grija(atentie cleme se rup foarte usor),apoi ridicati de acesta. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/3o0j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/703/6wot.jpg Urmatorul pas este desfacerea tapiteriei. Partea mare: in partea de sus gasim o 'bagheta' de plastic,cu o surubelnita dreapta departam usor plasticul de bancheta,acesta are 5 pini care se infig in niste "sigurante",care ulterior vor fi scoase si ele http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/542/fsj2.jpg cu un patent apucam marginile sigurantelor,le apropiem apoi le scoatem afara http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/35/0c1q.jpg in partea din spate se poate observa acea margine de vinilin,tragem usor de ea in sus si o inlaturam http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/qap2.jpg urmeaza indepartarea cotierei spate,desfacem surubul mic(imi pare rau dar nu stiu denumirea si dimensiunea imbusului/florii) apoi lasam coltul in jos pana se elibereaza partea aceea,cealalta va iesi singura.daca tot suntem aici putem desface si surubul mare,cel care tine sistemul se prindere al banchetei http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/27/wxsh.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/855/bh2p.jpg unde este linia verde sustemul de prindere este cel din poza alaturata,marginile au o sarma in interior,impingeti usor pana o veti elibera din clema http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/43/aw3c.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/w7xt.jpg Indepartati cu griga imbracamintea de pe margini pentru a nu dezlipi buretul de pe scheletul metalic.la fiecare cuta(valabil pentru toate partile) imbracamintea are o sarma bagata printr-un "buzunar" atasat tapiteriei,aceasta este prinsa de o alta sarma care trece prin buretele banchetei prin "inele" ,cu un patent cu varf subtire indoiti si scoateti toate cleme.sfatul meu este sa lucrati cu grija pentru a nu smulge sarma din buret. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/46/f3mk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/22/dcyr.jpg nu pierdeti inelele pentru ca vor fi refolosite.se repeta acest proces la fiecare "cuta" partea mica a banchetei se desface in acelasi mod,pe partea din spate tragem in sus marginea de guma si o dam intr-o parte,apoi se desfac inelele la fiecare cuta. sarmele din tapiterie trebuiesc scoase inainte de a intra la spalat,lafel si inelele metalice http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/19/obqb.jpg Partea pe care ne asezam: pe spate se observa un snur care strange marginile banchetei,tragem de capetele snurului si eliberam clema(acestea au o bucla pentru a putea fi apucate mai bine)apoi slabim snurul.unde sunt punctele verzi gasim 6 inele metalice,cate 3 pe fiecare parte,le desfacem apoi eliberam toata marginea banchetei http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/811/58gv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/706/4wxc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/691/3zvi.jpg cam asa arata sezutul desfacut,nu uitati sa scoate sarmele si inelele din tapiterie inainte de a fi bagata la spalat. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/h6bv.jpg Lateralele: cu o surubelnita dreapta se indeparteaza capsele din partea de jos,apoi se indeparteaza imbracamintea,sistemul de prindere este foarte simplu.La montare se pot prinde alte capse(daca dispuneti de capsator,se poate lipi sau se poate fixa prin orice alta metoda credeti ca e mai potrivita. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/513/56zc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/401/5yji.jpg montarea se face invers demontarii, este mai migaloasa si necesita mai multa atentie,rabdare si nervi... in mod sigur unele sarme din interiorul buretului se vor desprinde,eu am preferat sa nu le las asa,le-am prins cu soricei/arici din plastic de o alta sarma ingropata putin mai adanc in buret,daca apasati cu mana pe el veti vedea unde sunt astfel de sarme,in caz contrar consider ca rezultatul final va fi un dezastru,iar banchetele nu vor mai avea forma initiala. Sper sa va fie de folos si daca mai aveti intrebari raspund cu cea mai mare placere. Atasez 2 poze cu interiorul meu pentru a va face o parere despre rezultat. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/607/kalt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/22/mokb.jpg Sper sa revin cat de curand si cu partea din fata + tetiere3 points
-
- 520D F10 Berlina - 184.000 km - WBAFW11020C636699 - Scaune Comfort (model seria 7) reglabile complet electric + Suport Lombar + Memorie + Incalzire - BI-Xenon Adaptiv - Dublu Climatronic - Volan Sport Multifunctional + Reglaj electric din buton - Navigatie Profesionala - Senzori parcare fata + spate cu afisaj - Geamuri si luneta cu protectie solara (fumurii) - Lumini ambientale - Decor interior aluminiu - Jante "Star Spoke" 327 - Climatronic stanga + dreapta - 20.500 Euro, FIX pt forum (pe autovit pretul minim va fi ~ 20.800 euro) - Tel: 0745.378.1003 points
-
Ultima oara cand m-am uitat am platit din portofelul meu asa ca ce cheltui cred ca e problema mea . Nu cred ca am dat de gard , merge f bine la interiorul meu cu trim argintiu , ca daca era mafon era aiurea . Dar la vanzarea masinii am sa o pun pe cea originala ca sa nu se panicheze vreun cumparator .Pana atunci ma bucur eu de ea si e chiar deosebita daca o vezi live iti schimbi parerea . Mai are cineva plangeri ca sa terminam ? Bafta si tie .3 points
-
Imi place ca ai tinut-o OEM look, tine-o tot asa ca o sa fie piesa de muzeu, nu prea mai gasesti una fara "tuning"...3 points
-
2 points
-
Bajaj aia e o motocicleta. Are un singur piston, deci daca ar pune o singura bujie, nu ar mai porni deloc. La o masina de 4 sau 6 pistoane nu conteaza asa mult daca nu mai merge o bujie. Motorul tot functioneaza in 3, respectiv 5 pistoane. Masinile moderne nu au asa ceva, cam toate au o bujie / cilindru. La avioane e cu totul altceva. Acolo e nevoie de redundanta pentru ca daca nu mai merge o bujie, urmarile pot fi grave. La o masina daca nu-ti mai merge un piston, nu se intampla nimic care sa-ti ameninte viata.2 points
-
De acord, si mie mi se par mai fiabile masinile mai vechi, sa zicem inainte de 2000. Dar depinde de model.2 points
-
2 points
-
Dap, am avut si noroc, "s-au aliniat niste planete" cand a trebuit recunosc, era bine sa fi avut de la mama si de la tata, insa nu a fost sa fie..probabil asta m-a si motivat, cum ziceam..am plecat de acasa, am ajuns intr-un oras total nou fara prieteni, doar cu putine cunostiinte si am dat din coate Ideea e ca sunt multi oameni cu masini mult mai scumpe, care probabil au fost studenti la un moment dat eu ii apreciez pe toti cei care au reusit si au ajuns de jos la un statut social ok si si-au putut indeplini visele, dar nu-i condamn nici pe cei care au primit de la parinti, bravo lor ca au avut noroc, pacat ca nu multi sunt cei care stiu sa aprecieze ce au...o sa tin minte tot timpul ca am umblat cu o Dacie rupta si eram fericit ca nu ma ploua..2 points
-
Nu e nici un secret ca "vre-un" se scrie impreuna, oricum mi se pare stupida intrebarea, asa cum pe mine nu ma intereseaza ce face altu', nu stiu de ce te-ar interesa pe tine ce fac eu, nu cred ca are de-a face cu topicul! Ca sa iti linistesc curiozitatea, nu mai sunt student de vreo 6 ani, iar de la Dacie am trecut la alta Dacie, iar de acolo am trecut prin 6-7 masini pana sa ajung la seria 6 prin multe eforturi, plecat de acasa, schimbat mai multe locuri de munca, stat in chirii, imprumuturi bancare si tot asa..2 points
-
Seful de service imi este amic, in fine, daca Porschanele alea sunt facute de Gigi vopsitorul, chiar au iesit bine ....btw, 5ul a iesit foarte tare! vopseaua e superba! inca mai trebuie sa monteze niste scuturi, ornamente, etc...pana una alta: faruri, proiectoare, bara, embleme, cauciucuri de iarna..toate NEW! luni e gata! Abia astept!2 points
-
Actualizare de topic: Dupa o vara in care m-am plimbat cu masina peste tot am zis ca merita un cadou, cum vine perioada sarbatorilor si cadourilor m-am gandit sa ii ofer o revizie completa + alte jucarii: -Toate garniturile de la motor ( baie ulei, solenoizi, pompa vacuum, capac tacheti,corp filtru, etc..toate fiind pe elring sau original) -Articulatie completa fata ( Bascule Meyle HD, bucsi Meyle hd, bielete directie lemforder, capete bara lemforder) -Arcuri eibach pro kit -Baterie Varta Silver 74h -Filtre +ulei(castrol 0w40 si filtre mann) -Transmisie ( Role si intinzator INA si curea contitech) -Presuri cauciuc marca Petex pentru iarna -Reconditionat complet caseta directie si schimbat lichid Servo ( incepuse sa piarda putin lichid si avea o bataie pe partea stanga) -Refacut directie Momentan intram in iarna fara griji si asteptam primavara pentru alte surprize:)2 points
-
Salutare !! :sorcerer: A venit momentu sa-mi prezint si eu printesa cu care ma mandresc zilnic ( nu va ganditi la vreo printesa cu haur in par, ci la masinuta mea de suflet)... Este vorba despre un e46 coupe, culoare japanrot individual, aflata in posesia mea de aproape 2 ani. Masina o folosesc pentru deplasat in oras , nu prea fac multe drumuri lungi Km : 182.5 mii Masina a avut dealungul timpului multe probleme cu relantiul, pe care le-am rezolvat si am invatat cate una alta despre aceste motoare (m43-pacatoase tare , nu mi-as mai lua inca 1 data aceeasi motorizare) Atasez cateva poze de astazi din sedinta de decontaminare cu argila( vine vara si nu vreau sa o prinda nepregatita) http://img824.imageshack.us/img824/2063/20130411192938.jpg http://img809.imageshack.us/img809/3141/20130411193030.jpg Si o poza cu clay-bar-ul folosit vs initial: http://img705.imageshack.us/img705/1716/20130411210017.jpg1 point
-
Rulaj 115.250 km (reali !). Cumparata de noua de la Bavaria in anul 2000. Stare tehnica foarte buna. Dotari de exceptie: Interior integral de piele inclusiv bord, consola, fete de usi, plafon (Alcantara), Navi, Telefon, TV, Xenon, Scaune incalzite cu memorie full electric, pilot automat, volan reglabil electric cu comenzi, PDC, RDK, clima,mag CD etc... Am efectuat revizie acum 500 km cu ulei TWS Motorsport 10W60, debitmetre noi. Acte bg valabile, itp, rca, procura etc... Masina se poate reinmatricula pe Romania daca este cazul. I-am montat stopuri, faruri si monitor navigatie de face-lift. ( le ofer cumparatorului si pe cele originale ). Un M5 dotat asemanator si cu km acestia chiar si in Germania este minim 10.000 euro. Pret 8.500 euro Andrei Tel. 0723,243.9101 point
-
Tu ai citit tot ce am scris eu? Sau doar printre randuri? Omul de la firma respectiva mi-a zis clar saptamana trecuta ca sunt legale pana la o anumita transparenta, inclusiv pe fata. Poate stii tu mai bine legislatia in vigoare fata de o firma autorizata RAR care doar cu asta se ocupa. Iti dau numarul lor de telefon daca vrei, sa le explici cum sta treaba.1 point
-
Ca fapt divers... E430 w210 are 2 bujii/piston, la fel si E500 w211. Asa ca nu mai radeti de om... Si lasati avioanele...aici vorbim de masini.1 point
-
Vand BMW X5 fabricatie 2008, inmatriculat 3.2009, cumparat in septembrie 2009 de la MHS Motors din Bucuresti la 13.000 km. Acum are aprox 106.500km. Culoare Argintiu-Titan Piele Neagra - Perforata Ornamente Aluminiu cu striatii Acum are aprox 106.500km. Masina este foarte ingrijita, are foarte multe dotari, este tinuta in garaj, am avut garantie extinsa pana la 100.000 km, nu a avut niciun accident.Taxa de timbru este platita si nu este recuperata. Este inmatriculata pe persoana fizica. Se vinde cu ambele seturi de jante: 18" iarna, 20" M vara Se poate vedea in Bucuresti. PRET: 25500 euro, negociabil, fara variante Contact: 0724.030.694 - Laurentiu Constantin laur_807@yahoo.com VIN: WBAFF41050L118264 Dotari dupa seria de sasiu, (le-am evidentiat pe cele mai importante): Series / Engine type E70 / M57/T2 Number of keys 2 Color 354 titan-silber Key system C Options / retrofits Options 01CB CO2 package 0217 Active steering 0220 Self-levelling suspension 0230 Extra package, EU-specific 02M9 BMW M LA wheel, V spoke 227 02PA Lug bolt retainer 02VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" 0300 Emergency spare wheel 0302 Alarm systems 0337 M Sports package 0358 Climate comfort windscreen 03AG Reversing camera 03MB Indiv. Ext. Line, burnished aluminium 03MC Indiv. roof rail high-gloss Shadow Line 0402 Electric panoramic roof 0417 Roller sun vizor, rear door 0423 Floor mats, velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0430 Interior/outside mirror with auto dip 0431 Interior mirror with automatic-dip 0441 Smoker package 0453 Climatised fornt seats 0456 ELECTR. BMW FRONT SEAT WITH MEMORY 0464 Ski bag 0488 DRIVERS LUMBAR SUPPORT,ELECTRIC 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AD Interior trim strips, alu, brushed, fine 0502 Headlight cleaning system 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Rain sensor 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0544 Cruise control with brake function 0548 Kilometer-calibrated speedometer 0563 Light package 05AC High-beam assistant 0601 TV function 0609 Navigation system 0610 Head-up display 0644 Preparation f mobile phone w Bluetooth 0677 HiFi System Professional DSP 0696 DVD changer 0698 Area-Code 2 for DVD 06FF DVD-system in rear compartment 0710 M leather steering wheel 0761 Individual sunshade glazing 0775 Headlining anthracite 07M5 M Exterior equipment 07NH BMW Service inclusive 0840 High speed synchronisation 0853 Language version English 0863 Retailer Directory Europe 0877 Delete cross-pattern operation 0880 On-board vehicle literature English 08SP Control unit COP 0925 Transport protection package1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sistemul RDC este altceva decat RPA ce ai tu pe masina. Implica niste senzori in roti, un modul si 5 antene de receptie.1 point
-
LOL... Aha, deci tu d-aia ai zis ca nu iti place, ca a sarit el cand ai pus tu tips-urile.... :poke: Nu trebuie sa placa la toata lumea, corect, dar afirmatia ta de mai sus este ceva gen "epic fail"..1 point
-
Din ce stiu eu, asta nu e o solutie experimentala. Poti incerca in prima faza, macar sa treci de RAR, ca o bucata de vreme te va tine. Si daca iarasi se infunda, cum zice colegul mai sus, eliminare fizica si soft. Pai la taxa (timbrul de mediu) nu mai conteaza filtrul de particule. Nu ai nici o reducere suplimentara. Pe forum se vorbea de o firma din Harghita (nu ii retin numele) care facea treaba buna.1 point
-
Fa-o pe asta si n-ai probleme. Si cu soft adecvat pentru eliminarea dpf evident. Si iesi mult mai ieftin, cateva sute de euro.1 point
-
1 point
-
Am vazut si eu schimbatorul astazi, arata mai bine in realitate decat in poze. P.s. Myx-ule, mai spala si tu masina, e cam murdara. :hyper:1 point
-
schimbi indicativ inutil , 0w40 e uleiul perfect pt motorul asta , la 200k km sunt simeringurile duse oricum o dai ,nu ai cum sa eviti schimbare , au tinut f mult deja , in general pe la 170k sunt pa1 point
-
salut sunt nou pe forum. incearca sa iti pui sub ace un led rosu si lunima sa bata numai pe ac si ai sa vezi ca o sa bata mai bine rosu de la ace. am avut un logan si am schimbat si eu ledurile la ceasuri si am atasat o poza cu ele schimbate... acum vreau sa imi fac timp sa le schimb si la e46-le care il am acum. o zi buna1 point
-
1 point
-
Recomandarea mea este următoarea: Foloseşte cu încredere punctul (.) !!! Cel care va citi te va iubi că i-ai făcut lectura mai uşoară şi nu se va enerva după prima frază de câteva rânduri, fără semne de punctuaţie (asta dacă ajunge la final). Chiar dacă ai scris cu litere de tipar, crede-mă că ai un scris urât de tot. Refuz să cred că ești posesor de permis de conducere, nu mai spun că și de BMW și totuși nu ai trecut de clasa a III-a când se invață semnele de punctuație. Având in vedere ca ai un singur post, userul este facut pe 26 februarie 2014 la ora 01:21 si masina ta este un "tank", banuiesc ca ai scris la misto!1 point
-
Bani in vant pe gume zici? Poate nu iti dai seama ce importanta au "gumele alea".. mai bine arunci niste bani in vant pe gume noi, si lasi bara aia de M pe mai tarziu..si nu o zic din rautate , dar iti dau un sfat, tu fa ce vrei ca-s banii tai , masina ta..1 point
-
pai cum sa fie latime identica pe fata la dimensiunile astea , nu ai mai putea vira )1 point
-
1 point
-
1 point
-
pai e bun pretul pt 19 eu nu cred ca gasesti sub 800ron bucata , decat noname-uri.1 point
-
motorul in sine are 177, dar are power reduction (ti-a spus un coleg mai sus). adica, in alte tari se impoziteaza caii putere nu cilindreea. pt un impozit mai mic, cai mai puntini. oricum, se poate rezolva usor, din soft. nu trebuie sa iti bati capul prea rau cu asta. foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos. ps: vad ca ai evoluat si in alte capitole,nu doar de la e46 . bv1 point
-
1 point
-
Mi se parea foarte offtopic, plus ca multi te iau "la rost" din cauza invidiei, ca sa nu mai zic ca daca iesi din tara cu orice fel de masina straina mai "de neam" si un politist te vede.. tanar la volan...esti foarte "suspect" si tre' sa incepi sa dai explicatii...si m-am simtit cam la fel.."interogat" sa zic asa ... nu am nimic personal cu tine si imi cer scuze daca am fost acid... ok..in mare..cu sa incep cu inceputul.. am terminat liceul pedagogic, dar n-am profesat, apoi am terminat o facultate cu profil Marketing si Management, tata a avut un aprozar in care am lucrat (aprovizionare, vanzare etc..), am facut ceva cursuri informatice, am lucrat in Spitalul Municipal din Timisoara, farmacie tot ce tinea de medicamente de la descarcat camioane pana la operare condici, internari etc..si dupa 3 ani am plecat in Bucuresti si am inceput sa lucrez in domeniul farmaceutic, logistica, distributie, vanzari etc... Edit: "faruri cu xenon nu ii pui?" Vreau sa o pastrez stock cu piesele ei OEM...de asta nu i-am facut nici facelift..1 point
-
1 point
-
Niste poze dupa o spalare cu 2bm si ceruire... http://s21.postimg.org/avjayw207/20130710_201009.jpg http://s11.postimg.org/fdry5h8ab/20130710_201053.jpg http://s18.postimg.org/t289rjbvt/20130710_201129.jpg http://s17.postimg.org/fizz81x9b/20130710_201155.jpg Enjoy !1 point
-
V1. 1. Ambreiaj jos, cu treapta 1 de viteza cuplata!2. Turatie motor la limitare (pedala jos)! 3. Eliberat ambreiaj cat de repde (iei piciorul de pe el in lateral). 4. Piciorul liber (ala de l-ai luat de pe ambreiaj) il pui usor pe frana, dar nu exagerezi cu forta de apasare.. doar cat sa te tina in loc. 5. Tii accelerat in continuu pana ajunge turatia aproape de limita. 6. Schimbi in treapta a doua de viteza (repede). 7. Reiei pasul 3 si 4. V2. 1,2,3,4 de la V1, cu mentiunea ca pornesti in treapta 2.1 point
-
A fost spalata cu onr si aplicat 1 strat de ceara... ca de 1 mai . Maine ii schimb rotile de iarna. http://s10.postimg.org/addogesah/20130430_191805.jpg1 point
-
Am mai polisat manual un prag foarte oxidat si capota ... iar la final am aplicat niste ceara collinite... rezultatul: http://s10.postimg.org/f4z1xyfo9/20130412_162323.jpg http://s13.postimg.org/73yziqxw7/20130412_190101.jpg http://s18.postimg.org/41vdu8wa1/20130412_185301.jpg http://s18.postimg.org/ysdepglt5/20130412_185253.jpg1 point
-
Dupa ce termini lucrarea iti aranjezi frumos sculele in rastel/truse/cutii. Daca ramane vreun loc liber e clar ca trebuie sa te uiti dupa scule.1 point
-
1 point
-
Pai am facut vreo 85 000 km cu ea de cand o am de prin 2006 sau 2007 sincer nu mai stiu...Acum ma plimb cu ea ocazional cand ajung prin Banat Tata nu circula mai deloc cu ea...la cumparaturi in weekend si cam atat....noroc ca mai vin eu sa-i mai fac ungerile Oricum cred ca va fi singura masina de care nu o sa ma plictisesc...sincer si-a meritat banii...si o sa am grija sa functioneze si sa arate perfect si de acum in colo...Am un prieten mecanic si o duc destul de des la el sa ma mai uit pe sub ea...etc...pana acum n-am descoperit nici o pata de rugina sau problema tehnica..Tot ce am schimbat la ea...am schimbat preventiv si nu din cauza ca m-a lasat...Am avut si un seria 5 e60 si cu mana pe inima pot spune ca imi place mai mult modelul e39, nu neaparat de gust estetic, design, dar parca si usile se inchid altfel, parca e mai "tanc", iti da senzatia aia de siguranta, e mai antifonata, tabla mai groasa, nu stiu exact sa descriu, inclusiv la viteza pare mai stabila decat e60-ul, mult mai confortabil, si parca mai calitativ....am impresia ca nu se mai fac masini cum se faceau alta data...1 point
-
la urma urmei asta inseamna autorizatie , cineva a verificat opacitatea si a dat autorizatie cum ca sunt ok...nu ai autorizatie iti da amenda stabilesti dupa aia cum ca erau ok si ai facut rost de autorizatie si se anuleaza amenda..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00