Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/14 in all areas

  1. Buna ziua colegii. Daca imi permiteti, as dori sa adaug si eu o parere personala : eu mi-am cumparat masina din Germania, mai precis din Frankfurt (Bmw 320d E90 din 2008). Cand am ajuns acasa, am constatat ca nr de km nu erau reali deloc (124.000 aprox la cumparare). Cei de la service (dupa ce am ajuns acasa) au desfacut bordul si au condtatat ca a fost modificat kilometrajul. Cu cat, nimeni nu stie. Ideea care ar fi? Daca as fi cumparat masina din Ro (mai ales din zona mea), o duceam la service si macar aveau sa-mi spuna o parere (pro sau contra achizitie). De cand am luat-o, am investit o groaza de bani in ea (fara taxa auto si anvelope, aprox. 2000+ euro). In momentul de fata masina este in stare perfecta. Daca m-as gandi sa o pun la vanzare, potentialii clienti ar spune ca sunt neserios, ca vreau sa dau teapa, ca am modificat nr de km etc. Deocamdata ar trebui sa fiu prost ca dupa asemenea investitii si nervi (de ex. La capitolul schimbat m-ask unit/reprogramare) sa o mai vand. Concluzie : nici daca cumperi masina din Germania, nu poti fii 100% sigur de achizitia facuta. Poate ajungi acasa si te trezesti cu "surprize", asa cum m-am trezit eu (turbina dusa dupa ce am ajuns acasa - noroc ca am ajuns acasa).
    4 points
  2. Se mai numeste si in termeni tehnici piele ecologica. Este un material creat special care sa imite pielea naturala si care sa indeplineasca anumite criterii, de rezistenta la uzura, de rezistenta la intindere, sa fie accesibila ca pret , usor de curatat ,inofensiva fata de pielea umana si care sa arate foarte bine. Daca ar fi fost vorba de piele naturala pretul era cu cateva mii de euro mai mare. In plus asa zisa piele vanduta ca piele naturala este realizata din ramasite de piele naturala care sunt macinate si apoi este facuta o pasta din care se trag foi de "piele naturala" asa incat sa rezulte foi de suprafata mare si cu o grosime constanta. Mai departe pentru industria auto aceasta asa zisa piele naturala care deja nu mai este o piele naturala primeste un tratament de acoperire cu o folie de plastic peste care se imprima cu o stanta modelul dorit. Nu mai aduc aminte despre procedeele de tabacire si ce substante se folosesc. Este foarte interesant de stiut ca pielea"naturala" la un examen toxicologic va releva un nivel cu mult mai ridicat fata de pielea artificiala corect numita si piele ecologica. Pielea naturala adevarata nu se pune decat pe masinile custom sau pe cele extrem de scumpe, Rolls Royce, Bentley, etc...aceea este o piele naturala adevarata cu un grad foarte scazut de toxicitate dar este extrem de scumpa. Stiu despre ce e vorba pentru ca mi-am facut o canapea cu astfel de piele si doar pielea naturala bruta a costat un pic peste 2.000 de euro. Arata cu totul si cu totul altfel decat pielea "naturala" folosita in auto.
    2 points
  3. In DE la banii astia iei o masina originala cu mult mai putini km. Numai un colectionar ar putea sa dea banii astia pe un e46, dar coupeurile diesel nu prea sunt de colectie.
    2 points
  4. Vand BMW X3 modelul F25 din iulie 2012. Masina a fost cumparata de noua din Romania de la Automobile Bavaria Baneasa. Masina a fost comanda noua , nefiind luata de pe stoc si a venit direct de la fabrica din Spartanburg, USA. Masina inca este in garantie, garantie ce mai poate fi prelungita pentru inca 2 ani. Ofer un discount asa incat noul proprietar sa aibe aceasta garantie suplimentara in mod gratuit. Deasemenea reviziile sunt gratuite timp de 5 ani. Masina nu are decat un singur proprietar, pensionar. Masina a stat in garaj in majoritatea timpului iar in iarna 2012-2013 nu a fost scoasa deloc afara. Masina nu a avut niciodata niciun defect de nicio natura. Accidente nu au existat, putem vorbi de un singur incident in care usa spate stanga a fost usor stearsa si infundata de catre o soferita neatenta. Reparatia s-a facut in service-ul Otopeni al Automobile Bavaria si pentru a nu exista nicio urma de banuiala asupra calitatii reparatiei , reprezentantul Bavaria a optat pentru inlocuirea completa a usii cu alta noua venita din USA neexistand pe stoc in Romania. Masina are si a avut intotdeauna polita full CASCO. Motivul vanzarii tine de imposibilitatea financiara de a termina angajamentul de construire a unei case. Mai jos date despre masina si poze. Intr-una din ele se vede incidentul cu usa , inainte de inlocuirea ei. - an de fabricatie iulie 2012 - km la bord : 14.000 km - motor: diesel 2.0 - tractiune integrala 4x4 permanenta - cutie automata 8 trepte - start and stop - geamuri fumurii din fabrica - jante aliaj 17' Y-spoke - pachet crom - pachet X-line - bare portbagaj aluminiu - piele bej interior - faruri bi-xenon - volan sport Pret negociabil : 34.900 euro. tel: 0722503773 Masina poate fi vazuta in Bucuresti la orice ora. urmatoarele poze cu masina. Am uitat sa specific, in toamna i-am cumparat roti complete ,noi, de iarna. poze suplimentare
    1 point
  5. Da,eu am dat pe coupeul meu 8000 de euro ,un 320cd din 2004.Si nici macar nu am platit inca timbrul de mediu.E peste 800 de euro taxa +rar.Deci ma ajung cu el la aproape 9000 de euro.Si e stock ,nu are modificari scumpe ca si asta din topic !
    1 point
  6. Superba masina! Parca ar fi noua. Apreciez mult faptul ca ai tinut la aspectul OEM. Asa ii sta cel mai bine!
    1 point
  7. Daca tot am trecut la NBT, am zis sa pun sistemul de sunet Bang & Olufsen, cel care a devenit noul "Individual" sau Premium Sound la BMW odata cu Seria F. Amplificatorul si boxele provin de pe un F12 2013. Diferenta fata de Logic 7 e foarte mare, sincer nu ma asteptam sa fie asa. Sistemul are acelasi egalizator pe 7 benzi de frecventa dar si 2 preseturi de sunet. Ca si functii suplimentare in combinatia cu NBT acum se pot reda fisiere FLAC de pe USB, DVDA si filmele redate de pe unitatea DVD sunt TRUE Dolby Digital 5.1.
    1 point
  8. Dutch se vorbeste si in Olanda si in Belgia.
    1 point
  9. Vad ca are kilometraj in mile, probabil a fost importata din US. Farurile nu sunt full led si nici adaptative. Sun bixenon, ca si la mine. Schimbatorul ala de la cutia de viteze arata diferit fata de a mea si tot 2012 este. Cred ca asa au fost vandute in US. Overall arata bine insa ar trebui cercetata sa nu fie cumva dauna totala sau inundata, acolo in State. Pretul mi se pare cam mic fata de ce dotari are, insa nu cu mult. LE: Dap, pare in regula-> link
    1 point
  10. Daca masina este cum ai prezentat-o aici,atunci ai facut o alegere buna chiar daca ai ceva de munca la conversie,insa chiar si asta face parte din pasiunea pentru BMW Ca si sugestie : jantele in culoarea OEM sau un Ferric Grey 2 ( nuanta de M Performance ). Hai.....spor la treaba si te asteptam cu poze noi !
    1 point
  11. mersi, urmeaza cateva zile nedormite...si al 3-lea seria 3 sper din pacate nu prea ma pot desparti de marca..
    1 point
  12. in primul rand nu inteleg de ce te enervezi pe participantii care incearca sa te ajute. intrebarile lor, chiar daca par inutile sunt menite sa le creeze o imagine a ceea ce ai facut tu deja (sau nu) . nu mai avea atitudinea aceasta de "client nemultumit" caci nimeni nu este obligat sa te suporte sau sfatuiasca. iar daca ai avut norocul sa se opreasca cineva asupra problemei tale trateaza-l cu respect si in primul rand RABDARE. nu aceasta este meseria lui, isi rupe din timpul liber sa iti impartaseasca din experienta sau ideile lui. nu-ti convine, mergi la service! in al 2-lea rand, daca te uiti sub trim, si ai si putina imaginatie si pricepere, vezi surubelele ce fixeaza ansamblul butoanelor (ca tot ai trim-ul demontat).
    1 point
  13. ma gandesc cu groaza ce va fi peste 3-4 ani cand vor ajuge e90-urile accesibile pt tot romanul (cum este e46 acum). Cum se vor bucura romanii de masini cu 180.000km desi majoritatea vor fi trecute bine bine de 300-400k )
    1 point
  14. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf/$file/5148%20Dieselpartikelfilter%20Schutz_EN.pdf in fisa asta tehnica spune ca ar trebui folosit la fiecare 2000 km , adica un flacon un tratament , probabil mareste temperatura gazelor arse . Oricum la 25 ron cat costa un flacon merita incercat . Gasesti pe oilmag
    1 point
  15. Pt. ca nu am mai avut rabdare,si de o saptamana temperaturile nu coboara sub 14grade am trecut la slapi. http://img.tapatalk.com/d/14/03/01/esasupap.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/03/01/e9e9urag.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
    1 point
  16. Mai sunt foarte frumoase si cele de Alpina, insa nu stiu daca merg in combinatie cu pachetul M...parca nu sunt de acolo. Daca nu te bagi la pachet M, ar da bine pe culoarea asta
    1 point
  17. si iti pare mult la 6 luni ? Eu o curat la 2 saptamani si e piele neagra )
    1 point
  18. Eu daca dadeam de asa mecanic luam masina inpinsa de la el. Asta e un fel de Ciomu pentru masini.
    1 point
  19. Asta e doar imaginea cretina data de mass-media. Pe sticla 316 si 318i sunt bolizi. Chiar trebuie sa luam orice cacat de bun? Cei mai teribilisti soferi sunt cei cu masini mult mai putin performante. Mai mult risca un nebun cu un Matiz decat un sofer de E46 318i. Insa ala cu Matiz nu e invidiat de nimeni. Subiectul nu e de interes.
    1 point
  20. Active Cruise Control - SA541A Primul pas http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/690/sdwn.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/542/5rr0.jpg
    1 point
  21. Vand injectoare bmw orice tip reconditionate. La patru injectoare BMW, va oferim manopera GRATUITA si o garantie de 6 luni. Pentru orice alte tipuri de pompe sau injectoare va rugam sa ne contactati. Pret injector BMW orice tip - 250 Ron - BMW E39 530d (1998 - 2000) - BMW E46 320d (2003 - 2005) - BMW E46 Compact 320td (2003 - 2005) - BMW E46 Coupe 320Cd (2003 - 2005) - BMW E46 Coupe 330Cd (2003 - 2005) - BMW E60 520d (2007 - ) - BMW E60 525d (2004 - 2007) - BMW E60 525d (2007 - ) - BMW E60 530d (2003 - 2005) - BMW E60 530d (2007 - ) - BMW E60 530xd (2007 - ) - BMW E60 535d (2007 - ) - BMW E65 730d (2002 - 2005) - BMW E65 730d (2005 - ) - BMW E65 740d (2002 - 2005) - BMW E65 745d (2005 - ) - BMW E66 730Ld (2005 - ) - BMW E70 X5 3.0d (2007 - ) - BMW E83 X3 2.0d (2004 - 2006) - BMW E83 X3 2.0d (2006 - ) - BMW E83 X3 3.0 sd (2006 - ) - BMW E83 X3 3.0d (2004 - 2005) - BMW E83 X3 3.0d (2006 - ) - BMW E87 118d (2004 - 2007) - BMW E87 118d 143 (2007 - ) - BMW E87 120d 163 (2004 - 2007) - BMW E87 120d 177 (2007 - ) - BMW E87 3-door 118d (2007 - ) - BMW E87 3-door 120d (2007 - ) - BMW E90 318d 122 (2005 - ) - BMW E90 320d 163 (2005 - ) - BMW E90 325d (2006 - ) - BMW E90 330d (2005 - ) - BMW E90 330xd (2005 - ) - BMW E90 335d (2006 - ) - BMW E91 Touring 318d (2006 - ) - BMW E91 Touring 320d (2005 - ) - BMW E91 Touring 325d (2006 - ) - BMW E91 Touring 330d (2005 - ) - BMW E91 Touring 330xd (2005 - ) - BMW E91 Touring 335d (2006 - ) - BMW E92 Coupe 320d (2007 - ) - BMW E92 Coupe 325d (2007 - ) - BMW E92 Coupe 330d (2006 - ) - BMW E92 Coupe 330xd (2006 - ) - BMW E92 Coupe 335d (2006 - ) - BMW E93 330d Cabrio (2007 - ) etc Telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    1 point
  22. Urmaresc de cativa ani buni forumul asta si niciodata, pana acum, n-am simtit nevoia sa intervin într-o discutie... Dar nu prea înteleg ce se petrece aici; Credeam ca majoritatea suneti fani BMW, nu afaceristi de ocazie. Un 318i de ce nu ar merita putina atentie speciala? Bag seama ca multi aveti BMW, dar nu stiti de ce aveti. Sunteti mai interesati de scaune electrice, trapa, navigatie si alte kilograme în plus, dar nicidecum o experienta pura la volan. Asa, ca sa dea mai bine la revanzare... pentru ca deh, de aia iti cumperi BMW. „Fani” care se caca în gustul omului ca-i place mai mult nfl si „fani” care cred ca cel putin 170'ej de cai te fac sa simti un BMW adevarat. Patetic... Bine ca puneti botu' la kituri mtech 2 - facute pe vapor - si trimuri înfoliate în carbon, iar pe tot threadul vad aceleasi replici obosite: „Ca de banii aia luai una „full”, ca de banii aia luai o racheta, ca...cat. La urma urmei omul si-a gestionat banii cum a dorit, iar daca acest 318 îi pune un zâmbet prostesc pe fata de fiecare data când se urca la volan, a meritat fiecare leu investit. Adica da-o în pi*da masii de treaba, daca a ajuns sa va dea explicatii pe un forum BMW de ce si-a bagat banii într-un BMW, cred ca ar trebui sa va ridicati câteva semne de întrebare.
    1 point
  23. Enorm de mult. Macar daca era, vorba samsarilor, full de full. Dar nici asa nu ar fi justificat aproape 8.000 !
    1 point
  24. Salutari tuturor! Sunt noua pe acest forum si am decis sa citesc mai intai regulile acestuia pentru a nu ma confrunta cu probleme pe viitor. Citind printre topicuri, am observat ca regulile nu sunt chiar pentru TOATA LUMEA. Pentru a exemplifica atasez acest text: Domnilor colegi, am initiat acest topic , deoarece in ultimul timp apar tot felul de posturi al unora care nu inteleg ce inseamna LIMBAJUL CIVILIZAT. De asemenea, va rog as nu transformati acest forum intr-o vendetta personala, o bataie de joc sau mai stiu eu ce. Aceste animozitati nu au ce cauta pe acest forum, si cred ca sunteti de acord cu mine. Este vorba in primul rand de respectul fata de ceilalti colegi care isi petrec timpul pe forum, fata de munca moderatorilor, fata de administratori si cei care au creat acest forum, au investit timp si bani in acesta. Cui nu-i ii convine este invitat sa se duca cu tot cu limbaj in alta parte!! Echipa de moderatori nu a tolerat si nu va tolera in continuare astfel de comportament. Se aplica si se vor aplica sanctiuni. "Dar de ce trebuie sa faca aceasta?" - este o intrebare pe care trebuie sa si-o puna fiecare din d-vstra inainte de a posta ceva inadecvat pe forum. Suntem oameni seriosi, tuturora ne place sa mai si glumim, COLEGIAL insa, si nu in alt mod! Sper ca ati inteles ce vreau sa spun, comentariile sunt deschise, va rog sa fiti la obiect ( macar pe acest topic!!), si astept propunerile sau sugestiile fiecaruia! VA MULTUMESC! " Sa inteleg, domnule "Pole", ca acest limbaj pe care il folositi este unul civilizat? Imi pare rau daca remarca mea va va ofensa...sper totusi sa primesc un raspuns! O seara buna tuturor!
    1 point
  25. La nikasil se face leakdown test. Vezi ce e ca nu e mare chestie. Daca e sa te sperii din asta, te anunt ca masina mea curenta are cilindrii nikasil si chiar nu vad nicio problema. Ca sa-ti dispara orice urma de indoiala, VAG foloseste si acum. Dar sa clarificam ceva la final. Ti-am prezentat chestia cu nikasil doar in ideea in care poti sa scapi o masina buna, nu ti-am facut o recomandare gen: nikasil ia-ti neaparat. Pana la urma poti sa-ti iei orice si degeaba daca nu verifici.
    1 point
  26. Daca tot ai scos furtunul,verifica si axul turbinei.Pe capete,axul are 2 simeringuri de etansare,cu timpul,axul are joc(axial si radial),si incepe sa scuipe ulei.Cu cit jocul e mai mare,cu atat arunca mai mult ulei. Cand arunca mult,uleiul ajunge prin admisie,in capul pistonului,si face autoaprindere,adica asa: Bafta!
    1 point
  27. Nu e nevoie sa-l tii deschis iarna...daca ai clima automata(climatronic) pe ea(ca in poza expusa de Ciumidel),e deajuns sa reglezi rotita care se afla la gura de aerisire(cea cu rosu si albastru) si sa-ti setezi din butoane cate grade doresti sa ai. Si sa-ti explic cum functioneaza:de ex,tu ai setat pe display sa-ti faca o temp de 22°C,iar afara e frig(6-8°);cand setezi modul "AUTO",ventilatorul incepe sa "arunce" aer cald cu putere,iar in momentul in care temp din habitaclu a ajuns la valoarea setata de tine(22°C),ventilatorul incepe sa scada din turatie,dupa care usor-usor si din cand in cand incepe sa mai bage si putin aer rece(insa nu f rece,ca cel de afara) pt a mentine temp constanta;cand senzorul de temp din interior sesiseaza ca in habitaclu temp incepe sa scada,da comanda ca ventilatorul sa inceapa din nou sa bage caldura pana se ajunge la temp optima,dupa care iar incetineste... Si tot asa procesul se repeta! Cam asta face o clima automata.
    1 point
  28. Am ajuns la al 3 lea seria 3, dupa 318i e46 nfl si 318i FL...am trecut la e90 diesel, daca e de bine sau rau o sa vad, deocamdata am ceva emotii legate de taxa auto, avand in vedere ca masina e inmatriculata, doamna care mi a facut actele a spus ca exista posibilitatea ca taxa sa fie recuperata desi am dovada ANAF de la fostul proprietar, pentru ca nu el a inmatriculat-o, el fiind al doilea proprietar.. Din cate am apucat sa vad masina e in stare tehnica buna, trage bine la 160km/h turometru era la 2700rpm, nu bate nimic, estetic am descoperit ceva imperfectiuni: aripa spate vopsita si bara pe dreapta.. Masini e mai dotata decat pare la prima vedere:)) imi place cum se aude sistemul de sonorizare hi fi, presupun ca e si mp3 , modelul de jante, comenzile vocale ( care nu stiu ce dirijeaza?) masina are si alarma, dar cum o folosesc? S1CAA Selection of COP relevant vehicles S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S2BFA BMW alloy wheel, double spoke 154 S302A Alarm system S321A Exterior parts in vehicle color S418A Luggage compartment package S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S4AEA Armrest front, retractable S507 Park Distance Control (PDC), rear S520A Fog lights S521A Rain sensor S534A Automatic air conditioning S540a Cruise control S563A Light package S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S663A Radio BMW Professional S676A HiFi speaker system P7RPA Advantage package P7RSA Package Comfort S863A Retailer Directory Europe S877A Delete cross-pattern operation S886A On-board vehicle literature Dutch S8SPA Control unit COP S9AAA Outer skin protection Masina are 191000 km, nu stiu daca sunt sau nu reali..kit ambreiaj plus volanta schimbat, arata bine
    0 points
  29. cateva intrebari pt posesorii de e90: unde naiba e locul pt roata de rezerva? cum functioneaza alarma? vad ca un bec de la oglinda clipeste rosu dupa c o inchid, alceva nimic? comenzile vocale la ce functii se aplica? ledurile din manerele d la usi is ce trebuie masina e din 2005 06
    0 points
  30. Liw,din cite se pare colegii de pe forum nu prea iti dau multe sperante dar nu uita urmatoarele lucruri: 1.Chiar inainte a zis un coleg ca a cumparat un coupe recent cu 8000 2.Eu vorbesc in cunostinta de cauza ca sunt posesor de coupe CD 2006 si am avut oferte la masina fara sa o am pusa la vinzare ,la sume interesante. 3.Cunosc pe cineva care a vindut nu demult un 330 coupe cu peste 9000 din anul 2001 Masinile astea au clientii lor care sunt dispusi sa plateasca banii ceruti dar trebuie rabdare.
    0 points
  31. S-o stapanesti sanatos! Misto culoarea si jantele. Numai bine!
    0 points
  32. Nu este piele, ci un material sintetic. In rest, bafta la vanzare!
    0 points
  33. Foarte misto! S-o plimbi cati mai multi km fara probleme. Cat priveste update Navi, colegul neo_anderson te poate ajuta cu ceea ce ai nevoie. Daca se poate un pret de achizitie pe PM? Sunt interesat sa cumpar unul pentru sotie... Multumesc!
    0 points
  34. Neo, plasa aia de jos la pasager e pusa de tine? Pare mai mare decat cea normala.
    -1 points
  35. tare topicul asta; eu il inteleg pe vanzator, probabil se uita pe site-urile din afara unde o masina cu <15000km se vinde la un pret apropiat de 50% de pretul de noua la 4 ani; dar, el nu intelege ca "this is Romania"!!! are multe minusuri masina asta....adica nu are nci un plus, cu exceptia numarului redus de kilometrii; fara optiuni merita sa iti iei o masina noua...sa zicem; o masina SH, fara optiuni e absurd sa iti cumperi, exceptie facand o super afacere; cum sa iti spun altfel ca sa intelegi....tu ai dreptate principial vorbind, dar ai gresit locul;
    -1 points
  36. de 13-14 ori mai rulata...nu mai uzata, poate fi in stare mai buna!
    -1 points
  37. Ba, da de unde am nevoie eu de acceptare? Din partea ta, sau a colegilor de forum, niste necunoscuti? Pai ma doare fix in c*r de parerea unor necunoscuti, nu stiu daca ma intelegi. Am zis doar o data ca are directia buna, bucse pline (cum sunt cele din poliuretan) si mi-ati sarit toti in cap. Si nu te supara, un e36/e46 e la fel de banal si fara personalitate, omul/proprietarul o face personala. Si te-am contrazis eu cu plasticele si alte adevaruri? Sunt niste plastice de rahat, dar pe mine personal nu ma deranjeaza, atata timp cat e o masina buna. Tu suferi de bagare in seama, daca ai investi atata energie in business sau cu ce te lauzi, cat investesti in forumul asta, ai fi mai castigat crede-ma. Esti ca un boot, prezent mereu.
    -1 points
  38. da seria 2, seria 4? noul seria 3 cum ti se par? sau n-ai observat pana acum ca au iesit si alte modele?
    -1 points
  39. mda, multumesc de vot, frumos din partea ta sa te ascunzi in spatele unui vot:)) copii
    -1 points
  40. cum ti-ar da google o replica la tot ce-ti imaginezi tu. vezi-ti de treaba in continuare, nu te lua cu mine la contrazis ca nu castigam nimic :goodjob: devine plictisitor un topic cand vin unii cu aberatii neoficiale
    -1 points
  41. Vand volan multifunctional bmw e60 cu airbag...400euro disc...0765378223
    -1 points
  42. Nu ma mai surprinde nimic, am vazut M5 pe gaz, Cayenne samd. Inca astept sa apara un Lamborghini/Bentley ceva, nu cred ca mai e mult.
    -1 points
  43. pai daca e trecuta instalatia in brief , nu vad care e problema , probabil o poti omologa si aici N42 manual cred ca ia 12 max pe benzina , cred ca pe gaz stai in 10 , poate 9 .
    -1 points
  44. Gratarul parca tot mai bine merge la munte, pe frig si zapada...cand te incalzesti cu o tuica fiarta Zic si eu...
    -1 points
  45. Liviu, ti-am zis, codarea se rezolva fara probleme si cu costuri mici. Important e sa faci rost intai de airbag.
    -1 points
  46. am pe autovit anunturi cu mai multe masini si numai pe autovit vand. e posibil ca el sa fi avut noroc in piata de la cluj, dar sincer nu m-as duce sa cheltui bani pe drum si intrare pentru o clientela restransa. pe autovit cu 28 lei o am 15 zile. Un E46 coupe diesel 2006, cu dotari asemanatoare sare muuult de pretul cerut de mine. Plus drum plus taxa. Dar sunt mai bine vazute acolo. Fapt pentru care, daca nu se vinde, o sa o duc in germania si o voi inmatricula acolo in ultima instanta. Degeaba comparam cum zici tu, un E92 care poate e la inceputul seriei nu la sfarsit ca a mea cand teoretic toate se imbunatatesc pe parcurs, poate e benzina, poate e slab dotat, etc. Sa nu mai zicem ca multi imi fac comparatie cu E90 dar care are prea multe usi )
    -1 points
  47. Salut comunitate, in primul rand imi cer scuze pt felul gresit in care am scris titlul.. nu mai stiu cum sa ii dau edit. In al doilea rand, am un e46 fl si are niste manere cel putin ciudate. Si anume, cand deschizi usile manerele gliseaza in sus in loc sa vina spre tine. Eu m-am obisnuit repede cu asta dar toti ciobarletii veniti din Cretacic si dati jos din masina timpului nu au realizat ca trebuie sa urmezi manerul in sus cand deschizi usa si nu sa tragi de el SPRE TINE ca un cretin cu 2 clase din care 1 e pregatioare. In fine, cert e ca la spalatorie cand s-a apucat 'Dorel' sa-mi deschida usa a facut un click nasol si salut.. trag de maner cum vreau ca nu mai e conectat la nimic. Implicit intru in masina ca'n Ferentexas, deschid geamul, bag mana, ma uit in stanga si in dreapta cu o fata de dur, macar sa creada pulimea ca's un bad-ass si ciordesc un bmw, nu ca asa intru intr-o masina care nu se mai deschide. Concluzie: rupt cablul. Se cere: Se poate repara manerul ala interior? Nu's mocangiu si stiu ca e scump mecanismul ala dar sunt alergic la consumerismul iresponsabil si prefer sa repar o piesa inainte sa umplu gropile de gunoi cu ea. That's just me. Si asta se aplica la tot ce se poate repara la masina si nu tine de siguranta proprie/ rutiera. Totodata mai am pb si la trapa, ca mi-a sarit de pe sine si ca s-au facut sinele alea muci dar am gasit un post pe forum unde era prezentat un kit reparatie trapa si o sa ma ocup eu de ea. Mai ales ca super mecanicii de pe raza municipiului Brasov mi-au spus ca trebuie dat jos tot plafonul si ca nu se renteaza (ba chiar unul mi-a cerut 300 lei pt operatiune), ei nu se baga. Asa e 'Dorele', trebuie sa faci un track-back in Germania la inginerul care a lucrat la modelul asta in mod special, sa-l legi la un detector de minciuni si sa il intrebi de cate ori s-a scobit in nas in biserica. In funcitie de raspuns dupa aia, vezi daca are pe mana dreapta numar par sau impar de fire de par. Daca e impar, trebuie demontata anvelopa de pe janta, vopsit interiorul jantei cu galbenus de ou si gata, de acolo ai acces la trapa dar nu uita inainte sa te apuci de ea sa plantezi un copac si sa-l astepti sa creasca pana e suficient de solid sa te poti SPANZURA DE EL. P.S. - Am scris gaselnita de mai sus deoarece stiu ca baietii cu pretentii de mecanici citesc intensiv forumul si inainte sa ceara 90 de lei pt un schimb de comutator stergatoare sa se gandeasca de doua ori daca mecanica AUTO este pentru ei si nu cumva cea velo. Ca e mai usor sa schimbi un lant la bicicleta cand esti prost ca noaptea si taxezi extra ca scrie BMW pe tigaie. Pace si multumesc;
    -1 points
  48. Salut,da bine pe un E90 din 2006 jantele Style 116 pe 7,5x17 cu ET 20...Multumesc.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.