Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/03/14 in all areas

  1. 5 points
  2. Buna ziua, Nu va obositi sa mergeti la vizionare la masina asta: http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2004-13615497.html Ultima intrare in service in 2008 la 230000 km, capota nu pica bine, distanta dintre usi nu era uniforma, cavitatea in care este tinuta roata de rezerva era indoita (in partea dintre luneta!), o sudura ciudata (si crapata, pe deasupra) in spatele motorului (intre motor si parbriz), jante din tabla (desi in anunt sunt din aliaj - nu scrie, dar asa se vede, eu asa am vazut, cel putin), ornamentele (bandourile) de pe usi sunt lipite cu silicon intins cu degetul, doua bujii arse, trepidatii pe loc, zgomot la apasarea ambreiajului la jumatate, etc etc etc. Ultimul pret al vanzatorului dupa constatarea tuturor defectelor: 4500E. O zi buna in continuare, BMW Enthusiast
    5 points
  3. Se mai numeste si in termeni tehnici piele ecologica. Este un material creat special care sa imite pielea naturala si care sa indeplineasca anumite criterii, de rezistenta la uzura, de rezistenta la intindere, sa fie accesibila ca pret , usor de curatat ,inofensiva fata de pielea umana si care sa arate foarte bine. Daca ar fi fost vorba de piele naturala pretul era cu cateva mii de euro mai mare. In plus asa zisa piele vanduta ca piele naturala este realizata din ramasite de piele naturala care sunt macinate si apoi este facuta o pasta din care se trag foi de "piele naturala" asa incat sa rezulte foi de suprafata mare si cu o grosime constanta. Mai departe pentru industria auto aceasta asa zisa piele naturala care deja nu mai este o piele naturala primeste un tratament de acoperire cu o folie de plastic peste care se imprima cu o stanta modelul dorit. Nu mai aduc aminte despre procedeele de tabacire si ce substante se folosesc. Este foarte interesant de stiut ca pielea"naturala" la un examen toxicologic va releva un nivel cu mult mai ridicat fata de pielea artificiala corect numita si piele ecologica. Pielea naturala adevarata nu se pune decat pe masinile custom sau pe cele extrem de scumpe, Rolls Royce, Bentley, etc...aceea este o piele naturala adevarata cu un grad foarte scazut de toxicitate dar este extrem de scumpa. Stiu despre ce e vorba pentru ca mi-am facut o canapea cu astfel de piele si doar pielea naturala bruta a costat un pic peste 2.000 de euro. Arata cu totul si cu totul altfel decat pielea "naturala" folosita in auto.
    5 points
  4. nu e logic daca tu iti doresti masina aia si el sta dupa sa vanda masina ta sa iti puna la pret mai mic masina? de ce nu vinzi tu masina ta si o cumperi pe a lui ca sa iesi cum trebuie? bineinteles ca pierzi daca te uiti la schimburi de genu + ca el o poate gandi ca tu vrei sa faci schimb pt ca masina ta are un viciu ascuns.
    4 points
  5. Deºi l-am cumparat in luna octombrie ( cadou de ziua mea ) cred ca a venit momentul sã-mi prezint ºi eu maºinuÞa, de care, sincer, sunt foarte mândru ºi mulÞumit În acelaºi timp. Deºi iniÞial speram la un model nonfacelift am avut norocul ºi am gasit un E60 LCI 2007. Mai mult, dupã ce am citit mai mult pe acest forum am constatat cã norocul meu a fost ºi mai mãricel din moment ce maºinuÞa are motorul M47 ºi nu N47. Prietenul meu C_o_s_m_i_n, În momentul când mia deschis capota a spus "Norocosule!" ºi tind sã cred cã la cunoºtinÞele lui chiar ºtie ce spune. de dotãri nu prea pot sã mã laud pentru cã este destul de modest În sensul ca deºi aº fi vrut sã aibã În plus mãcar senzori de parcare ºi xenon, nu s-a nimerit. Probabil nu prea era ok sã mã ÎnsoÞeascã norocul pânã la capãt. Dar aºa cum ziceam sunt mulÞumit de ceea ce-mi oferã. De la achiziÞie ºi pânã În prezent am schimbat/fãcut urmãtoarele: - curãÞat filtru de particule; - schimbat bucºe barã stabilizatoare; - schimbat ulei + filtru cutia de viteze; - schimbat ulei + filtru ulei + filtru motorinã + filtre polen + filtru aer; - schimbat ambele termostate; - montat xenon fazã de Întâlnire; - schimbat lumini bord ( de cãtre C_o_s_m_i_n ); - plus ceva codãri cu ajutorul amicului C_o_s_m_i_n; Ar mai urma niºte jante pe 17 ºi poate un retrofit pentru schimbãtorul cu leduri pentru cã deºi e LCI beneficiazã tot de mãciuca veche, ºi apoi mai vedem. Ceva poze modificate ca sa le primeasca site-ul ca dimensiune.
    3 points
  6. eu glumeam, stai linistit, mai bine cumperi masina full din prima daca ai bani, bineinteles decat sa ii faci tu retrofituri...te duce mult mai mult...bafta
    3 points
  7. si ce daca are 400k , daca masina merge si arata bine(n-a fost dauna totala), n-are importanta. p.s. sa nu bagi statistica cu posturile si la mine, caci contul meu este din 2007
    3 points
  8. E misto si a ta ma...eu nu inteleg de ce ti s-a pus pata sa o dai. Sau ai descoperit vreo buba?
    3 points
  9. Salutare !! BMW e36 118i din 1992 cu 110.000 km reali ! Pe scurt este masina familiei din 2007 , este folosita de toata familia cand nu este acasa 118d Intretinere primeste din cand in cand Optiuni nu prea are , pot sa precizez totusi ca are spalator far , incalzire in scaune, inca functionale ! Cateva poze
    2 points
  10. masina in cauza BMW 318i NFL,banchete rabatabile. incep cu partea din spate,iar maine poate reusesc sa pun si partea din fata. partea pe care stam se demonteaza foarte usor,se trage in sus de la marginea banchetei. Pt spatar se rabateaza banchetele,apoi se poate observa intre ele in capac metalic dreptunghiular tinut de un surub de 10,se scoate capacul,apoi ridicam din partea din spre mijloc si tragem spatarul spre partea opusa,aceeasi metoda este valabila pt ambele parti(cea mica si cea mare). http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/18/sxja.jpg lateralele banchetei au o clema in partea de sus care poate fi desfacuta din interiorul portbagajului,strangeti cu un pantent capatul clemei si impingeti cu grija(atentie cleme se rup foarte usor),apoi ridicati de acesta. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/3o0j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/703/6wot.jpg Urmatorul pas este desfacerea tapiteriei. Partea mare: in partea de sus gasim o 'bagheta' de plastic,cu o surubelnita dreapta departam usor plasticul de bancheta,acesta are 5 pini care se infig in niste "sigurante",care ulterior vor fi scoase si ele http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/542/fsj2.jpg cu un patent apucam marginile sigurantelor,le apropiem apoi le scoatem afara http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/35/0c1q.jpg in partea din spate se poate observa acea margine de vinilin,tragem usor de ea in sus si o inlaturam http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/qap2.jpg urmeaza indepartarea cotierei spate,desfacem surubul mic(imi pare rau dar nu stiu denumirea si dimensiunea imbusului/florii) apoi lasam coltul in jos pana se elibereaza partea aceea,cealalta va iesi singura.daca tot suntem aici putem desface si surubul mare,cel care tine sistemul se prindere al banchetei http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/27/wxsh.jpghttp://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/855/bh2p.jpg unde este linia verde sustemul de prindere este cel din poza alaturata,marginile au o sarma in interior,impingeti usor pana o veti elibera din clema http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/43/aw3c.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/w7xt.jpg Indepartati cu griga imbracamintea de pe margini pentru a nu dezlipi buretul de pe scheletul metalic.la fiecare cuta(valabil pentru toate partile) imbracamintea are o sarma bagata printr-un "buzunar" atasat tapiteriei,aceasta este prinsa de o alta sarma care trece prin buretele banchetei prin "inele" ,cu un patent cu varf subtire indoiti si scoateti toate cleme.sfatul meu este sa lucrati cu grija pentru a nu smulge sarma din buret. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/46/f3mk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/22/dcyr.jpg nu pierdeti inelele pentru ca vor fi refolosite.se repeta acest proces la fiecare "cuta" partea mica a banchetei se desface in acelasi mod,pe partea din spate tragem in sus marginea de guma si o dam intr-o parte,apoi se desfac inelele la fiecare cuta. sarmele din tapiterie trebuiesc scoase inainte de a intra la spalat,lafel si inelele metalice http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/19/obqb.jpg Partea pe care ne asezam: pe spate se observa un snur care strange marginile banchetei,tragem de capetele snurului si eliberam clema(acestea au o bucla pentru a putea fi apucate mai bine)apoi slabim snurul.unde sunt punctele verzi gasim 6 inele metalice,cate 3 pe fiecare parte,le desfacem apoi eliberam toata marginea banchetei http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/811/58gv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/706/4wxc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/691/3zvi.jpg cam asa arata sezutul desfacut,nu uitati sa scoate sarmele si inelele din tapiterie inainte de a fi bagata la spalat. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/89/h6bv.jpg Lateralele: cu o surubelnita dreapta se indeparteaza capsele din partea de jos,apoi se indeparteaza imbracamintea,sistemul de prindere este foarte simplu.La montare se pot prinde alte capse(daca dispuneti de capsator,se poate lipi sau se poate fixa prin orice alta metoda credeti ca e mai potrivita. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/513/56zc.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/401/5yji.jpg montarea se face invers demontarii, este mai migaloasa si necesita mai multa atentie,rabdare si nervi... in mod sigur unele sarme din interiorul buretului se vor desprinde,eu am preferat sa nu le las asa,le-am prins cu soricei/arici din plastic de o alta sarma ingropata putin mai adanc in buret,daca apasati cu mana pe el veti vedea unde sunt astfel de sarme,in caz contrar consider ca rezultatul final va fi un dezastru,iar banchetele nu vor mai avea forma initiala. Sper sa va fie de folos si daca mai aveti intrebari raspund cu cea mai mare placere. Atasez 2 poze cu interiorul meu pentru a va face o parere despre rezultat. http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/607/kalt.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/22/mokb.jpg Sper sa revin cat de curand si cu partea din fata + tetiere
    2 points
  11. multi km fara probleme/incidente
    2 points
  12. ce-ai mai facut ai reparat-o ?
    2 points
  13. Aia de la Cluj cred ca in afara de alcool, era sparta si cu niste iarba, si i s-a uscat gura atat de tare incat a facut spume
    2 points
  14. Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.
    1 point
  15. Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:
    1 point
  16. Vand BMW X3 modelul F25 din iulie 2012. Masina a fost cumparata de noua din Romania de la Automobile Bavaria Baneasa. Masina a fost comanda noua , nefiind luata de pe stoc si a venit direct de la fabrica din Spartanburg, USA. Masina inca este in garantie, garantie ce mai poate fi prelungita pentru inca 2 ani. Ofer un discount asa incat noul proprietar sa aibe aceasta garantie suplimentara in mod gratuit. Deasemenea reviziile sunt gratuite timp de 5 ani. Masina nu are decat un singur proprietar, pensionar. Masina a stat in garaj in majoritatea timpului iar in iarna 2012-2013 nu a fost scoasa deloc afara. Masina nu a avut niciodata niciun defect de nicio natura. Accidente nu au existat, putem vorbi de un singur incident in care usa spate stanga a fost usor stearsa si infundata de catre o soferita neatenta. Reparatia s-a facut in service-ul Otopeni al Automobile Bavaria si pentru a nu exista nicio urma de banuiala asupra calitatii reparatiei , reprezentantul Bavaria a optat pentru inlocuirea completa a usii cu alta noua venita din USA neexistand pe stoc in Romania. Masina are si a avut intotdeauna polita full CASCO. Motivul vanzarii tine de imposibilitatea financiara de a termina angajamentul de construire a unei case. Mai jos date despre masina si poze. Intr-una din ele se vede incidentul cu usa , inainte de inlocuirea ei. - an de fabricatie iulie 2012 - km la bord : 14.000 km - motor: diesel 2.0 - tractiune integrala 4x4 permanenta - cutie automata 8 trepte - start and stop - geamuri fumurii din fabrica - jante aliaj 17' Y-spoke - pachet crom - pachet X-line - bare portbagaj aluminiu - piele bej interior - faruri bi-xenon - volan sport Pret negociabil : 34.900 euro. tel: 0722503773 Masina poate fi vazuta in Bucuresti la orice ora. urmatoarele poze cu masina. Am uitat sa specific, in toamna i-am cumparat roti complete ,noi, de iarna. poze suplimentare
    1 point
  17. dar daca merge cu tine la bmw si masina chiar are probleme? ii dai 200 euro? ))
    1 point
  18. Poate imi lipseste mintea in acest moment dar mi-ar placea sa am o masina exact ca asta. Nu ma intereseaza optiunile , doar sa fie cat mai oem si sa ii stiu cat de cat istoricul.
    1 point
  19. motorul nu prea se aude
    1 point
  20. Si mie mi s-a parut mai mic spatiul din e90 fata de e46, credeam ca e doar o impresie. Cat a fost halatu`? Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  21. O am de 2 saptamani si nu prea am apucat sa ma dau jos din ea Asa ca tot ce stiam era ca e neagra. Am lasat pozele sa va spuna mai multe. Am gasit si threadul de intalniri saptamanale asa ca vineri o sa vin la o vorba (daca nu ma tine ploaia in casa). Ce-am mai descoperit intre timp: - sistem audio HK - in loc de CD-changer am un DVD player montat aftermarket legat la AV (deci se aude prost ca intrarea AV e mono, trebuie pus un dension/xcarlink/etc; ceva cu bluetooth oricum) - banchete rabatabile + trapa ski - cotiera (utila) - NU ARE SUPORT DE PAHARE (mai bine asa) Multumesc pentru urari si aprecieri si spor la treaba ca e luni,
    1 point
  22. 330i daca ai bani de impozit,daca nu 325i,de picat pica: -bobine -rar -valva PCV- in general daca se fac drumuri scurte iarna ,altfel e de noroc -garnitura capac culbutori-asta pica dupa 100.000 km -DISA depinde in general se pare ca dupa 150.000km -senzor axa cu came -diferite furtune(din cauza vechimii) de ex burduful de la debitmetru la admisie -garnitura de la filtrul de ulei -treburile obisnuite:radiator,vas expansiune,piesa cu tepi,bascule etc ..
    1 point
  23. nu inteleg cum merge dupa cum descri tu serpuieste pe sosea in timp de tu mergi drept ? sau se ridica in sus si-n jos ? fii mai explicit.
    1 point
  24. "subiectu" "mailu"... macar sa invete naibii limba romana corect inainte de a incerca sa dea tepe
    1 point
  25. frumos, sa ai noroc la ea si cati mai multi km fara probleme.
    1 point
  26. pentru folow me home incearca inainte de a inchide usa sa dai un flash pe faza lunga. la mine asa functioneaza. Iar pentru leave home cred ca trebuie codare.
    1 point
  27. S-o stapanesti sanatos! Misto culoarea si jantele. Numai bine!
    1 point
  28. Ai uitat de cel mai mare ajutor. Nicholas
    1 point
  29. De ce ti-ai pune asa ceva pe masina ?
    1 point
  30. In DE la banii astia iei o masina originala cu mult mai putini km. Numai un colectionar ar putea sa dea banii astia pe un e46, dar coupeurile diesel nu prea sunt de colectie.
    1 point
  31. ar merge mai bine culoarea oem la jante, parerea mea
    1 point
  32. Dotata englezoaica.Spor cu mutatul volanului si daca-mi permiti un sfat.Daca tot sunt jantele negru,zic ca ar merge un set de grile performance negru lucios + folie.O sa dea super bine contrastul negru+rosu
    1 point
  33. Blasfemie...vezi ca iti dau minus
    1 point
  34. 3. Solutia 3 , curatare, eu nu as indeparta o piesa de pe masina, pana la urma asa a fost gandita, plus ca am cunostinte care au apelat la solutia asta si sunt extrem de multumiti, adica ...spre exemplu un prieten a curatat filtrul la cineva de pe forum acum 65000 km si nu are nicio problema si pana la urma e si cea mai ieftina si safe masura Bafta!
    1 point
  35. nu merita schimbul , e prea scumpa masina .
    1 point
  36. Trimul s-a dat A ramas mansonul de la schimbator si se mai adauga trimul de la navigatia profesionala veche cu 2 sloturi.
    1 point
  37. A fost un F10 aici pe forum la 19.500, ala cum cere 18.500 pe e60 2009 ?!
    1 point
  38. Asta scrie Mithos79 pe alt topic. Se poate sa sara bujia cu tot cu filet , s-a mai intamplat. """Salutare tuturor Am un mini cooper 2003, 210 000 km, care de 4-5 ANI are problema asta: mers neregulat motor cu oscilatii la ralanti dupa ce acul scade la 900 rpm. Povestea este lunga si costisitoare A inceput cu tremuratul motorului si oscilatia mentionata. Am folosit 3 ani benzina 95 de la omv, iar in ultimii 3 ani folosesc doar de 98 La 190.000 km , tremuratul motorului s-a amplificat pana intr-o zi cand bujia de pe cilindrul 2 a sarit din chiulasa cu tot cu filet. """
    1 point
  39. pai cum sa va spun.... a dus masina pe roti la SERVICE si a luat-o pe patforma a dus masina cu bujia si filetul la locul lui si a luat-o cu gaura in loc de filet plus ca mai e si faza cu uite helicoil-ul, nu mai e helicoil-ul Ceva pute acolo
    1 point
  40. Cred ca te pot descurca eu. Da-mi nr de telefon pe privat.
    1 point
  41. cand intra masina la vanzare ca sa se inchida topicu?
    1 point
  42. Ceea ce nu intelegi tu e ca eu sunt pe forumul asta din 2006. Cunosc zeci de oameni de pe acest forum. Am fost un utilizator foarte activ in trecut. Am facut topicuri de DIY, am adus pentru multi oameni produse de pe eBay fara nici un fel de adaos. Multi dintre utilizatorii acestui forum imi sunt prieteni. Seriozitatea mea nu cred ca poate fi pusa la indoiala. Se poate spune ca sunt incapatanat, orgolios, poate chiar arogant, dar tepar sau neserios nu ma poate cataloga cineva. Ca idee, tot se cearta si se reclama unii utilizatori pentru tepe de 100 lei sau chiar mai putin. Anumiti oameni au avut incredere sa-mi dea sute, chiar si peste 1000 euro pentru diverse comenzi pe eBay. Daca n-as fi prezentat incredere, nu ar fi fost nimeni nebun sa faca asa ceva. Tu probabil crezi ca eu sunt vreun mecanic care a gasit forumul asta si si-a facut aici cont si vii tu, clientul nemultumit, si trezesti oamenii din somn, le arati calea, adevarul si viata. Lucrurile nu stau asa.
    1 point
  43. Domnule BOASKA, nu are rost sa continuam o discutie in contradictoriu. Eu am indrumat aceasta persoana sa faca ceea ce este mai bine pentru masina pe care o detine. Masina fiind un bun personal, fiecare posesor efectueaza reparatii in functie de buget si de felul in care doreste. Modul meu de adresare este unul cat se poate de normal, asa ca nu imi permit sa aduc injurii nici unui utilizator acestul Forum. In urma cometariilor la cerintele acestui utilizator, fiecare si-a exprimat propriile pareri. O seara frumoasa.
    1 point
  44. Foarte foarte greu de citit ce ai scris acolo, macar de era un pic de spatiu intre aliniate
    1 point
  45. jantele alea sunt 100% corcituri..nu le vinzi nici la jumate pretul
    1 point
  46. Am votat altele din lipsa de alternative. UNDE e E9 .. adica CSI ??? Unde e Z3 coupe? Se mai pot adauga si alte modele. Deja E39 e in primele 3 pozitii. Doar ce o sa voteze Ciupanezu? E39 bineinteles, de altfel unul din cele mai bune Bmw-uri facut vreodata dar in nici un caz cel mai frumos. Macar el recunoaste ca e subiectiv. Altii nu E46 coupe de ce nu are rubrica speciala, pe cand E92 are? Cel cu facelift e considerat unul din cele mai reusite Bmw-uri facute vreodata. Un topic inutil pana se fac corectiile necesare si pana lumea nu isi mai voteaza propria masina. E39 e urat si inspira teama. Tocmai asta mi-a placut la el. Paradoxal nu?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.