Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/05/14 in all areas
-
mie mi se pare de bun simt sa speli si sa cureti cat de cat masina cand o ai la vanzare, chiar daca in general nu te intereseaza asa mult aspectul asta.4 points
-
Eu, pe vremuri auzisem altfel povestea asta, adica in + "daca cumva il prindea ploaia dupa ce a plecat de acasa", timpul probabil jucandu-i feste, "se intorcea imediat acasa si o baga in garaj", bineinteles o spala, isi dadea programul peste cap, alea-alea ... Sii... mergea numai la biserica din cand in cand cu ea, isi ducea sotia... Sii... o tinea cu usile intredeschise ca nu sa stea chederele presate Bine, vad ca tovarasul tau merge la sala, deci nu e chiar mos...4 points
-
daca pui stopuri cu leduri strici toata munca ta . Stopuri alb rosu da , e f frumos si va arata mult mai bine3 points
-
Dupa cum bine stiti, unuii din voi, mi-am vandut 316le, insa nu am putut sta prea mult timp departe de aceasta marca si implicit de modelul e36. Asa ca am inceput cautarile prin germanica. Masina am adus-o personal de langa Ravensburg, este luata de la particular neamt neamt, nu turc libanez sau alta natie. Sunt mega extra multumit de ea, o gramada de dotari si cireasa de pe tort motorul m52 de 2494cmc (170cp/245Nm). In germania a avut 4 proprietari, primul o reprezentanta BMW din Munchen care a tinut masina din oct1998 pana in apr1999, al doilea un nene(n.1948) de langa Karlsruhe, al treilea un tip(n.1972) tot de pe langa Stuttgart, iar al patrulea cel de la care am luat masina ceva mai tinerel, n.1981, cu familie, copil si e91 320d. Masina am luat-o cu TUV proaspat facut 27.01.2014 (asta a si fost conditia mea), pentru a lua TUVul neamtul a inlocuit discurile si placutele fata, in rest totul a fost ok. "Ce avem noi aicea ?" Una bucata e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 230.ooo km Cu dotarile nu prea stiu de unde sa incep, sunt destul de multe. - M Aerodynamics - M Sport suspension - Sports Edition interior cu alcantara - Plafon negru - Trapa - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan reglabil pe inaltime - ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri - Suport de pahare(pus de mine) - Plafoniera cu lumini de citit fata/spate - Iluminare parasolar, motor si la picioare - Senzori de parcare - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Gemurile si trapa cu functie comfort - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Schimbator M iluminat Ca si extra: - Finala SuperSprint - Pleoape faruri Kamei - Sistem audio custom (boxe spate oe hifi, pe fata 2 tweetere suplimentare Blaupunkt, player Pioneer cu sistem handsfree) In asteptare de timp si vreme buna este short shifterul de Z3m si nuca de M varianta scurta. O sa revin cu mai multe poze, acum este pe roti de iarna.2 points
-
Stopurile mai bine le faceai complet rosii. Le-am facut eu la masina unui amic si aratau destul de bine, era tot un e36 coupe rosu2 points
-
Intra in setari si debifeaza Brake_CH. Trebuie sa fie cu X in dreptul ei. Am facut un filmulet cu ce setari am eu la navi: http://www.youtube.com/watch?v=8jJt8K984Ws2 points
-
2 points
-
A aparut la vanzare. Cinstit samsaru' : http://www.autovit.r...-C32411153.html2 points
-
2 points
-
Sa nu-ti para rau, masca de nfl se incadreaza mult mai bine in ansamblu e36. Pune ceva poze mai recente. Din cate stiu ai pus pe masina un set de arcuri de la eibach, nu mai avea suspensia sport din fabrica ?2 points
-
2 points
-
2 points
-
Primele impresii legate de service-ul BMW sunt foarte bune, dimineata cand am predat masina s-au purtat foarte frumos...mi-au dat chiar bilete pentru transportul in comun, cerandu-si scuze ca nu au pe nimeni disponibil sa ma duca pana la birou Apoi nenea care a luat masina in primire m-a sunat de doua ori pentru diverse clarificari. Primul lucru pe care mi l-a spus a fost ceva de genul: unde faceti curat mai des, in masina sau in casa? M-a surprins un pic vestea ca la prima inspectie bieletele antiruliu sunt in stare perfecta, deci tre sa mai cerceteze ce face zgomot la gropi. Eu suspectez ceva capete de bara...insa i-am zis sa faca din nou o verificare completa, inclusiv diagnoza (care sunt convins ca ceilalti nu au facut-o, desi am cerut asta). Si iar imi aduc aminte de asa zisa "verificare" a celorlalti, care se pare ca nici nu s-au uitat pe acolo...saptamana viitoare imi fac timp si ma duc sa le fac scandal, atat pentru asta cat si pentru senzorul de temperatura.2 points
-
Fara folie, suficient cu perdeluta, oricum e foarte inchisa la interior din cauza plafonului negru. Diuzele de la spalat parbrizu si yala de la usa sofer Eleron mai bine ar merge un LTW Jantele respective as vrea si eu sa le pun pe ea. As vrea sa o fac in genul 323i club sport. http://www.reddream.de/forum/mforum/clubsport-mforum-800_001b4.jpg2 points
-
Salut ! Fiind de aproximativ 2 ani si jumatate membru al acestui forum,m-am gandit ca ar fi ok sa o prezint si eu pe cea care m-a facut sa fiu membru al acestui club si posesor al marcii. Masina este un E36 coupe,cu o "inima" mica 1.6 litri benzina cu distributie pe lant.Este fabricata in anul 1996,mai exact in luna octombrie,fiind model facelift.Am cumparat-o din Romania mai exact din Bucuresti in noiembrie 2011,masina fiind la al 2-lea proprietar,primul fiind un nene din Sibiu,al doilea,cel de la care am cumparat-o era un baiat tinichigiu la un service auto,care de altfel s-a ocupat si a avut grija de masina.A fost adusa in tara in 2008 din tara mama Germania,inmatriculata,platita taxa si nerecuperata! VIN: WBABE11050JG72760 Culoare: HELLROT/314 Dotari: (nu am mai gasit site-ul acela unde iti spunea dotarile in functie de VIN-ul masinii ) Geamuri electrice Trapa Electrica Oglinzi cu incalzire si reglaj electric OBC 7 butoane Covorase din material textil Interior Textil Airbag Pasager ABS Servodirectie Suspensie Sport Jante Style 27 A 3 a lampa de frana Astea ar cam fi dotarile ei din fabrica! Destul de putine dupa parerea mea dar necesare! Cand am achizitionato masina avea franele fata schimbate cu unele de 2.5,discuri + etrieri,franele spate erau stock (tamburi),Proiectoare montate de nea gigi electricianul cu buton separat care ulterior au fost modificate de mine sa arate cat mai OEM,nuca schimbatorului era foarte uzata,fiind reconditionata ulterior! La scurt timp a primit un radiator si un set de garnituri( capac culbutori si capac distributie ),filtre si lichidele necesare si cum un necaz nu vine niciodata singur la schimbarea garniturilor a trebuit si un cot de termostat,era fisurat,si o pompa de apa,pe care am avariato,nestiind cum se da jos!.Masca si grilele erau cele de facelift care ulterior in urma unui mic incident cu un logan incapatanat,le-am schimbat cu unele NFL(greseala de comanda si nu am mai facut retur).Apoi au urmat franele spate,o donatie de la un 2.0 coupe,care au schimbat destul de mult masina,bucsile de la basculele fata/spate au fost schimbate cu unele poliuretanice powerflexx. Si cum niciun bmw nu e bmw daca nu are cel putin un element M pe el,a urmat bara fata care in urma unui incident cu o statie de tramvai a pierdut locul in fata uneia de M cu toate accesoriile si aici ma refer la tunele de aer,scutul central si cele mici de sub proiectoare. Acum aproximativ 1 an a primit o statie MAC si un Subwoofer KIKER in incinta rotunda,decente zic eu in jur de 300W,boxele nu am apucat sa le schimb,ele fiind cele originale ale masinii.In rest pozele zic tot ce ar mai fi de zis,scuze dar nu mai imi vin in cap acum! http://s29.postimg.org/659c2f8dv/Image0199.jpg http://s28.postimg.org/fjn2rkoix/P5060645.jpg http://s28.postimg.org/58apywwtl/P5060646.jpg http://s28.postimg.org/v6ec4y2ax/P5070647.jpg http://s4.postimg.org/f450ov2bt/P8160012.jpg http://s4.postimg.org/7mvt9ncsp/P8160013.jpg http://s4.postimg.org/i8folnj49/P8160014.jpg http://s4.postimg.org/89upz69op/PA280575.jpg http://s17.postimg.org/sr7ru6evv/Image0241.jpg scuze pentru poze...din pacate numai pe la tara apuc sa fac poze )1 point
-
Gata, au ajuns papucii de vara Mi-au placut mereu rotile mai late pe spate, abia astept sa vad cum pica pe masina si cum se schimba tinuta de drum.1 point
-
1 point
-
Salut!Esti nou pe forum,asta stim,dar nu stim ce masina,ce motorizare,si ce an de fabricatie are agregatul tau.Asa ca incearca sa fii mai exact in informatii,pentru a fi ajutat.1 point
-
1 point
-
cand am cumpartato da...era proaspat vopsita dar spre uimirea mea fara niciun incident,adica nu a fost vopsita pt ca a fost lovita ci doar ca fostul proprietar a avut posibilitatea sa faca lucru asta ! Si in legatura cu stopurile negre da ai dreptate am avut un moment de proasta inspiratie,am pus mana pe spray transparent si le-am vopsit acum dupa ce masina a primit semnalele de pe aripi albe ( noi ) si cornerele albe de la colegul DAN_316i,urmeaza sa le schimb si pe cele negre din spate cu unele rosu/alb ! http://s14.postimg.org/glixs54z1/Image0301.jpg http://s14.postimg.org/5n7o9ygdp/Image0302.jpg1 point
-
Frumoasa masina, insa stopurile alea negre nu prea dau bine dupa parerea mea. Mai bine le lasai pe cele originale cu galben. A fost revopsita sau e vopseaua originala?1 point
-
cand am cumparato avea 224k km...cartea de service era completata cu schimbul de ulei + filtre in luna a 11-a 2007,la 178k km. In tara fiind inmatriculata in MAI 2008. Schimburi de ulei am facut aproximativ 4 in aproape 3 ani de cand o am,si am folosit la primul si al 2-lea schimb MOTUL 6100 10W40,iar acum am pus REPSOL tot 10W40,acum are aproape 249 k km. Jantele le am avut cu anvelope vara/iarna 205/60/15,acum am style 24 pe 17 cu anvelope de vara exact masina are arcuri eibach dar doar pe spate,cand am trecut la sistem de franare cu discuri pe spate am schimbat si arcurile,pe fata insa nu am apucat...iar pozele sunt facute cand masina era echipata cu anvelope de vara in 2 dimensiuni 195/50/15 fata si 225/50/zr15 spate de aia se vede golul acela imens in aripa fata! http://s13.postimg.org/q5kqqkrab/IMG_2121.jpg Asa arata fara niciun arc schimbat Poze din weekend 01.03.2014 http://s17.postimg.org/xliwnjvh7/IMG_20140301_164352.jpg http://s17.postimg.org/5b7ajxdej/IMG_20140301_164537.jpg http://s17.postimg.org/alc9b7xnf/IMG_20140302_124826.jpg http://s17.postimg.org/uq5tgorh7/IMG_20140302_124835.jpg http://s17.postimg.org/rsdg0q97f/IMG_20140302_124905.jpg http://s17.postimg.org/yhjzgqujf/IMG_20140302_124919.jpg1 point
-
wozu?!! braucht man nichts, es riecht bisschen aber kann man schnell fahren.....:roadrage:1 point
-
@ Mersi George Dupa sfaturile primite de voi m-am hotarat sa renunt la oglinzile de E36 M si sa optez pentru cele de E46.Cum in tara nu gaseam nimic la un pret decent si cu ajutorul lui Kenbobo am reusit sa-mi fac nebunia.Cu ceva munca(pentru un incepator ca mine)+3 saptamani de asteptari in care am mers fara oglinzi ia-ta si rezultaltul.Sper ca pe saptamana viitoare sa fie pe masina,nu ar fi o problema pentru ca masina deocamdata stationeaza. +Bonus o poza de care uitasem cu bara lui Kenbobo http://i58.tinypic.com/2db87et.jpg http://i60.tinypic.com/23wtkib.jpg http://i58.tinypic.com/js0snp.jpg http://i59.tinypic.com/2s1oj1z.jpg Next step:Praguri MT2 + Splitere pentru bara MT21 point
-
Pot fi "n" cauze, nimeni de aici nu comunica telepatic cu masina ta ca sa iti spuna ce are. Si la medic cand mergi te trimite sa iti faci analize, radio/eco/tomo grafii etc. Nu am auzit de un doctor care la telefon sa ii spui ca te doare ceva si sa iti spuna ce ai. Intrebarile de genul asta pe forum sunt aiureli, cel mult vei avea parerea unora sau altora care eventual au avut defecte similare dar nimic nu iti poate garanta ca aceasi problema o ai si tu. Daca vrei o rezolvare, mergi intr-un service care in urma unei diagnoze iti va spune cu siguranta ce problema ai, ce trebuie reparat si cat costa. Altfel, e ca in reclama ai cu par-par-par-poc...ce poate sa fie.1 point
-
1 point
-
haa ms pt link Data for vehicle identification number: WBABE11050JG72760 Model description: 316I Market: Europa Type: BE11 E-Code: E36 (2) Chassis: CoupĂŠ Steering: links Doors: 2 Engine: M43 - 1,60l (75kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Hellrot (314) Upholstery: Stoff Klee/anthrazit (D6AT) Production date: 09.10.1996 Assembled in: Regensburg Optional Equipment Leather steering wheel Airbag for front passenger Manually adjust. steering column BMW LA wheel, Sport spoke styling II Lift-up-and-slide-back sunroof, electric Floor mats, velours Warning triangle and first aid kit Headrests, rear, mechanically adjustable Headlight aim control Outdoor temperature indicator Radio BMW Reverse RDS M Sports suspension National Version German Retailer Directory Europe On-board vehicle literature German Comfort Package http://s15.postimg.org/e4raxvvjr/IMG_20130901_153308.jpg http://s15.postimg.org/w8ubiit87/IMG_20130908_163332.jpg1 point
-
s-o stapanesti sanatos...arata super masina.....multi km fara probleme!!!!!!1 point
-
vaduva80s are dreptate, la cele mai vechi benzina unde este recomandat LL01, ar trebui sa se respecte norma, asta conteaza, cel putin la M54 su benzinare de pana in 2004 care au fost fabricate si testate sa functioneze cu LL01, degeaba baga uni LL04 cica e ulei de ultima generatie si e superior si dupa se vaieta ca le papa, pai este fratilor dar nu pentru masini mai vechi ci pentru masini tot de ultima generatie care au filtre de particule si jocuri mici la organele interne in miscare. si eu m-am interesat mult despre acest subiect si am ajuns la concluzia ca LL04 in motoare in care se recomanda LL01 nu este bun la fel cum este LL011 point
-
1 point
-
dar daca merge cu tine la bmw si masina chiar are probleme? ii dai 200 euro? ))1 point
-
si ce daca are 400k , daca masina merge si arata bine(n-a fost dauna totala), n-are importanta. p.s. sa nu bagi statistica cu posturile si la mine, caci contul meu este din 20071 point
-
E misto si a ta ma...eu nu inteleg de ce ti s-a pus pata sa o dai. Sau ai descoperit vreo buba?1 point
-
era ora 7,30 - 8.00 dimineata eram cu niste prieteni ( 3 la numar ) in targul vitan si cautam o masina ok la pret si la an de la propietar nu de la samsari ( nu era marca bmw tinta mea , cautam un golf ceva ) masina era exact in spate unde sunt tot felul de acarete pe jos , si era destul de ascunsa ca sa zic asa , in momentul in care am vazut masina am stiut ca trebuie sa o cumpar , pur si simplu era impecabila eram eram in stare sa o cumpar si fara motor , pretul afisat era de 5500 euro din prima se vede o masina care are linie si acum 7 ani arata si mai bine , interiorul era ca nou ..motorul avea ceara aia galbena pe el ... in fine , am sunat la nr de telefon de pe afis , a raspuns propietarul si a zis ca ajunge in 1 ora . pana a venit propietarul au inceput sa vina si alti potentiali clienti !! , imediat am pus o bluza in dreptul afisului pe parbriz ,( afisul era pe bord in dreptul volanului ) si am stat rezemati de masina ca si cum ar fi a mea ( sau a noastra ) cine intreba ceva de masina primea un raspuns sec de la noi " nu este de vanzare " ) a venit propietarul in cele din urma , imediat am sarit in masina pe locul din dreapta fata sa nu se urce alt potential client ! deja erau clienti la masina ( 2-3 grupuri )!! pana la urma propietarul a venit in masina la volan , am negociat pretul , a vrut un avans ca sa scoata masina din targ ( 100 euro ) am facut cheta si am platit avansul pe langa masina cativa samsari comentau ca au pierdut masina ) in final am facut actele cu mosulica si eu am ramas cu un e36 care inca este in toate mintile lui din toate punctele de vedere cam asa au decurs lucrurile la cumparare1 point
-
Daca tot am trecut la NBT, am zis sa pun sistemul de sunet Bang & Olufsen, cel care a devenit noul "Individual" sau Premium Sound la BMW odata cu Seria F. Amplificatorul si boxele provin de pe un F12 2013. Diferenta fata de Logic 7 e foarte mare, sincer nu ma asteptam sa fie asa. Sistemul are acelasi egalizator pe 7 benzi de frecventa dar si 2 preseturi de sunet. Ca si functii suplimentare in combinatia cu NBT acum se pot reda fisiere FLAC de pe USB, DVDA si filmele redate de pe unitatea DVD sunt TRUE Dolby Digital 5.1.1 point
-
am pe autovit anunturi cu mai multe masini si numai pe autovit vand. e posibil ca el sa fi avut noroc in piata de la cluj, dar sincer nu m-as duce sa cheltui bani pe drum si intrare pentru o clientela restransa. pe autovit cu 28 lei o am 15 zile. Un E46 coupe diesel 2006, cu dotari asemanatoare sare muuult de pretul cerut de mine. Plus drum plus taxa. Dar sunt mai bine vazute acolo. Fapt pentru care, daca nu se vinde, o sa o duc in germania si o voi inmatricula acolo in ultima instanta. Degeaba comparam cum zici tu, un E92 care poate e la inceputul seriei nu la sfarsit ca a mea cand teoretic toate se imbunatatesc pe parcurs, poate e benzina, poate e slab dotat, etc. Sa nu mai zicem ca multi imi fac comparatie cu E90 dar care are prea multe usi )1 point
-
80.000 km in 7-8 ani? Pai daca nici in Germania nu te plimbi unde nu ai limita de viteza , unde sa te mai plimbi ? ))1 point
-
Te invit sa iti cumperi e46, e39 etc....iti spun sincer fara nici o chestie am acasa e46 coupe si e60 in nici una din ele nu ma simt ca in e32 v12...este cu totul alteceva cine a condus stie ce spun, cine va lua masina asta nu se va gandii la consum, impozit ,intretinere....etc nu o va lua cineva care atunci cand merge se uita la consum sa vada ce medie a faut in oras.O alternativa daca tot o vrei pe Ro este sa o inmatriculezi pe persoana cu handicap, am gasit niste acte la 300 de euro cu tot cu caroserie pe persoana cu handicam dar nu stiu ce sa fac daca sa le iau sau sa caut o persoana pentru a o inmatricula.1 point
-
Multumesc frumos Tocmai am comandat 2 anvelope noi Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 - 275/30/19 XL M-am hotarat sa le schimb doar pe spate momentan...cele de pe fata au inca profil foarte bun si nu sunt foarte vechi. Daca vad ca nu franeaza cum ar trebui, fac zgomot sau ceva...le schimb si pe alea cu doua GY noi. Cu banii economisiti o sa schimb uleiul la cutie1 point
-
Simplu, se verifica daca duzele sunt conectate la instalatia electrica. Cand temperatura exterioara scade sub 4 grade si se tine tras de manerul usii, yala se incalzeste. Cel putin, asa e la E34.1 point
-
Pe acolo, nu am stat sa calculez exact toate cheltiuelile. Masina este adusa pentru suflet ) nu pentru vanzare.1 point
-
cauta si tu pe net ceva informatii cand te mai duci la un mecanic sa stii in mare cand greseste ceva1 point
-
Nu este nicio confuzie. Chiar acum am fost sunat de cineva de la service pt a-si cere scuze, deci presupun ca ati facut cumva asocierea intre userul meu si mine. Cu siguranta am si factura pe undeva pe-acasa, insa nu cred ca mai este necesara in aceste conditii. Eu nu am nicio pretentie, doar mi-am exprimat punctul de vedere vis-a-vis de interactiunea pe care am avut-o la respectivul moment. In orice caz, am apreciat telefonul pe care l-am primit de la dvs. si poate o sa va iau din nou in considerare pe viitor. Numai bine.1 point
-
Am schimbat anul trecut la ei discuri/placute fata, insa nu am fost deloc incantat. Baiatul care a lucrat era novice: - mi-a impins pistonasul etrierului inapoi si mi-a varsat lichidul din borcan de cugea pe sub masina. Abia cand i-am atras atentia si la insistentele mele a aruncat o sticla de apa in sila pe-acolo pe unde cursese lichidul. - l-am pus sa scoata scoata din lichidul de frana din borcan cu o seringa si mi-a pierdut garnitura de la capacul borcanului. Cand am gasit-o (eu) picata pe-acolo si i-am spus s-o puna inapoi, m-a lovit cu replica: "asta nu e de aici, este de la filtrul de combustibil, ca e unsuroasa" (ce-are a face coada vacii cu stampila primariei?!). M-am rezumat la a ma murdari eu pe maini si mi-am montat-o singur. - l-am rugat (de 2 ori) sa-mi curete bolt-urile pe care gliseaza etrierii - a refuzat, pe motiv ca "merg si-asa" si ca "nu trebuie". I-a montat la loc la fel de murdari si plini de mizerie cum i-a scos. Era treaba de 5 secunde. - aveam suportul ce tinea senzorul de uzura de la placute rupt, asa ca l-am intrebat daca il au sau daca il pot comanda. Raspunsul a venit sec: "nu", si mi-a infasurat senzorul pe-acolo cum a stiut el. Chiar as fi dorit sa-si dea interesul si sa mi-l comande, dar nah, era greu, si probabil prea ieftin ca sa-si dea osteneala. Am renuntat a-i mai adresa intrebari si am preferat sa ma tirez cat mai repede de-acolo. Per total, strict din cauza mecanicului, mi-au lasat o prima impresie proasta, de service fara simt de raspundere. Daca si un schimb de placute il fac in bataie de joc, nu stiu cum procedeaza la lucrarile mai complexe. Partea de receptie a clientului a fost ok, insa asta vine pe locul 2 atunci cand mergi la un service auto.1 point
-
1 point
-
Multumesc! Da, BBSurile la primavara, urmeaza sa le si vopsesc in culoarea originala, sa o pastrez oem Masina a primit si o geometrie roti ca la carte. (cred ca nu a fost facuta niciodata, avand in vedere ca abia a reusit mecanicul sa slabeasca suruburile de pe la directie cu incalzitor si sprayuri adecvate) Am comandat scutul de la cutie pe care nu l-am gasit la dezmembrari, sau daca il aveau, era deteriorat...iar aftermarket nu am gasit niciunde, doar original si e 750 ron (un plastic) Am intrebat si de o dublura cheie cu cip...950 ron ...asta e...BMW...1 point
-
Aiurea! Scaunele normale n-au niciun fel de sustinere laterala, si eu sufar de aceeasi problema.1 point
-
1 point
-
Oglinzile arata si mai frumos in realitate. Abia astept sa le vad montate :frantics: PS: Hai ca pun eu niste poze cu ele mai bune: http://thumbnails109.imagebam.com/31213/78ab68312128778.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31213/487bcb312128783.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31213/75709a312128791.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31213/cf447c312128798.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31213/46f261312129308.jpg0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00