Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/08/14 in all areas
-
8 points
-
Fara nici o suparare dar unii vanzatori de masini sunt pur si simplu incredibili.In ianuarie anul asta cautam si eu un E91 break LCI. Am vazut unul frumos pe autovit la un pret putin exagerat 13.800 EUR din 2009, avand in vedere ca in medie E91 le gaseai pe la 10-11 mii de euro.Eram hotarat sa il cumpar dar nu la pretul cerut de el.Am sunat ,i-am spus din start ca sunt interesat de masina la modul serios si ca nu vreau sa ofer mai mult de 11.500 pe masina.A refuzat categoric, nici nu a vrut sa auda de asa ceva...drept dovada masina e acum inca pe autovit cu 10900EUR.Asa si cu asta cu E60- ul lasa-l sa viseze si sa tina la pret....nu te arunca sa iei masina cu 5000 EUR diferenta.Fi baiat destept.4 points
-
@Dan Dan - Thq Hello lume...farurile sunt super ok, arata foarte bine in realitate (mult mai bine decat in pozele facute cu telefonul), lumea intoarce capul dupa masina desi e un X6, se vede foarte ok nimic de comentat, DAR, merita investitia facuta? Nu. De ce? Montarea, codarea si nu in ultimul rand cumpararea le face "cam" prea mult scumpe , pt ceea ce trebuie sa faca - sa lumineze drumul noaptea, se vad mai bine decat Xenon? depinde : ca si distanta luminata e tot acolo cu xenon, dar latime si faza lunga e semnificativ imbunatatita...foarte multumit, adica pe drumuri europene (E60) cand trec noaptea prin sate prost luminate bate pe trotuare si in stanga si in dreapta de zici ca asavea mici faruri laterale...asta e un plus semnificativ, faza lunga nu ma incanta pt ca nici la xenon n-am folosit-o foarte mult...aproape deloc...lumina alba de asemenea e ceva cu care sa ma obisnuiesc (si eu nu ma obisnuiesc foarte repede cu lucrurile dupa ce am fost scos dintr-un anumit mediu ) dar parca mai placuta si calduta era lumina albastra la xenon... De ieri am trecut la anvelopele de vara si asa i-am facut cateva poze . . .3 points
-
Fratilor masinile de peste 10 mii de euro se vand foarte greu la noi in Romania si nu la preturile pe care le vedeti pe Autovit. E60-ul ala este foarte scump niciodata nu o sa ia 18 mii pe ea, exista o diferenta intre pret si valoare. Si banii care ii investesti intr-o masina sunt bani pierduti. Asa incat daca tot ti s-a pus pata sa o dai nu mai cheltui banii pe ea, pastreaza-i pentru o diferenta cu o alta masina. Din cele doua masini din linkurile de mai devreme prima pare destul de ok la prima vedere. Altceva decat motor de 2 litri diesel nu iei in calcul?2 points
-
2 points
-
La astia nu mai mergea vrajeala cu 'mi-ati stricat-o, asa ca vreau revizie gratuita', din moment ce le-a dus-o pe platforma2 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-316-C30024406.html de ce 13.000 euro?......mi se pare supraevaluat...exagerat!... p.s o are cineva de pe forum?,,,,poate sa ne zica cineva ceva despre ea?2 points
-
2 points
-
Limba romana se scrie dupa "urechie" da nici chiar asa2 points
-
In sfarsit reusesc sa prezint si eu noua mea masina veche ) Dupa Seat Leon, Skoda Octavia si BMW 116, am facut un pas (destul de mare, zic eu) catre altceva. Masina in cauza este un BMW E46, 320i manual. Fabricata in 1999, dispune de urmatoarele dotari: - culoare hellrot - pachet M-Tech 1 - piele bej - scaune incalzite + reglabile electric si functia de memorie - sistem audio Harman Kardon - senzor presiune cauciucuri - geamuri electrice (din pacate doar pe fata) - reglaj automat al farurilor - senzori parcare spate (care din pacate nu merg ) ) - proiectoare - volan in piele - shadowline trim - plafoniera neagra - perdeluta electrica luneta - cotiera fata + spate - alarma de fabrica - folie (din pacate neautorizata) Poate mai sunt si altele care mi-au scapat acum, dar fiti siguri ca le voi mentiona ulterior. Planuri de viitor: - jante (deja am achizitionat modelul de M-Tech si le voi primi Luni - Marti, saptamana viitoare) - s-au montat leduri la numar + suporturi de numar de la Bavaria - faruri cu lupe, angel eyes si xenon - tipsuri cromate pentru evacuare Ca parti mai putin bune, trebuie precizate farurile care sunt chioare rau de tot si mici puncte de vopsea umflata + rugina, insa acestea se vor remedia si cred ca sunt nelipsite la orice masina cu o vechime de 15 ani. Zilele trecute am inlocuit bucsele de la bratele de pe spate + flansele de la amortizoare. Modificari vor mai fi cu siguranta, dar cel mai probabil dupa ce o voi inmatricula. Taxa e undeva la 750euro. Orice parere, sugestie, critica e binevenita! Poze mai profi voi face dupa ce voi pune jantele1 point
-
Salutare din nou... dupa 3 ani alaturi de un e46 coupe m-am decis sa il vand sa trec la altceva.Eu eram mort dupa e60 dar in timpu cautari mele dupa un e60 pe plac chiar nu gaseam nimic asa ca m`am decis sa plec la CJ in renumitul targ de sambata.Vorbisem cu cineva de un e90 pachet m care il aducea chiar atunci din afara, omu mi-a spus ca are un prieten care vrea sa il vada si daca il vrea il da.Eu tot am plecat am zis sa fiu acolo pentru orice eventualitate am ajuns de dim am trecut prin targ nimic frumos iar tovarashu celui cu pachet la cumparat. Asa ca am facut rost de un nr al unui bisnitar de la cineva cunoscut care mai luase 2 masini de la el si chiar avea masina asta de vanzare a venit cu ea am dat o tura mi-a placut am luato. 320D 177cp 2009 luna 8 Navi prof 3d Scaune sport Volan sport 210k KM1 point
-
Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor . Deschid acest topic deoarece am o problema la pompa de injectie si e greu sa gasesti un service bun , plus ca la finalul reparatie au niste preturi de mai bine iti cumparai pompa noua :hyper: Stie cineva service sau persoana fizica ok calitate/pret ? judet/localitate : Timis, Mehedinti, Brasov, Bucuresti, Craiova... etc - contact service sau adresa web -1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu zic sa nu mai discuti nimic despre asta cu el si peste 2 saptamani te cauta el si propui tu diferenta . bineinteles dupa ce isi ia iar ceva palme de la nevasta ca nu a acceptat 4500 . ))1 point
-
maine va intalniti iarasi asa intamplator, si zice cu greu ca ti-o da da cu 5500 dif si bateti palma1 point
-
Masina din dotare are deja 14 ani. Am cumparato cu putine probleme pe care le-am remediat imediat dupa achizitie, insa pe parcurs au aparut si altele. Reviziilesi unele reparatii le fac eu, iar pentru altele apelez la un prieten ce detine un service foarte bun si scule pe masura. Nu ma intereseaza cartea service a unei masini la achizitie, pentru ca de cele mai multe ori s-a dovedit a fi falsa.1 point
-
1 point
-
Ai noroc inseamna cu nevasta-sa.. la ce diferenta vrea, nevasta-sa tine cu tine, nu cu el ..1 point
-
Ti-au zis si colegii, nu are rost sa te complici. Mai pastreaz-o pe a ta, o sa reusesti sa o vinzi, mai pui ceva si iti iei seria 5.1 point
-
Las-o in mama ei de treaba ca ai asasinat limba romana... Din respect fata de lumea de pe aici, fa un efort si incearca sa scrii cat de cat corect, daca vrei sa fii ajutat.1 point
-
1 point
-
daca-i anulezi si radiatorul, sigur nu mai incalzeste ca nu are ce...1 point
-
zici tu ca marele sportiv a luat 2 palme de la nevasta si nu a mai vandut masina ) Asta e cea mai penibila explicatie oricum1 point
-
Ce va mai mananca, de cand mi-am dat e36le au aparut o duzina de seria 3 rosii. Foarte frumoasa masina, sa o folosesti cu placere. 5 stele de la mine, ar arata super daca i-ai pune nari negre.1 point
-
Masina e din 07.2002, si reviziile le fac eu... cand este vorba de ceva mai dificil, adica sunt necesare scule de service, merg la un service de incredere din oras...dar si acolo ma duc cu inima indoita ca la unghi nu au stiut sa imi faca unghiul de cadere...1 point
-
La masinile iesite din garantie imi fac revizia la un prieten care are o firma de transport auto, implicit are toate nebuniile de scule posibile. Verific tot ce se poate verifica dupa capul meu - schimb tot ce e de schimbat, curat totul frumos... Chiar si rolele, pompa de apa si curelele accesorii le'am schimbat cu piese originale bmw cu atentie si un pic de stres La masinile in garantie - la reprezentanta... Piese, pana acum am cumparat doar originale - dar legat de ultimul schimb de placute originale nu sunt multumit deloc... Foarte ciudat de proaste1 point
-
Din prisma faptului ca te va ajuta la vanzare in viitor, sunt de acord cu tine. Dar atat, nimic mai mult .1 point
-
am mai vazut rosii cu m-tech1 si da foarte bine. felicitari pt achizitie. din pacate taxa va fi ceva mai mult decat crezi tu, vreo 1100. sper ca nu te-a pacalit samsarul. cred ca am vazut masina pe autovit, a fost cumva din gorj? parca acolo era. ca modificari ar mai merge niste grile negre. iar farurile daca sunt chioare din cauza sticlelor poti schimba doar sticla stiu ca e in jur de 1 mil bucata noi pt nfl. daca tot umblii pe acolo ar merita un retrofit bixenon cu lupe + angel1 point
-
E irelevant ce masina am pentru ca e 2.0 diesel si intretinerea e aproximativ aceeasi. La cate povesti cu ulei neschimbat si alte rahaturi prin reprezentante, buson de ulei strans pana i-a stricat filetul si altele, nu pot avea incredere intr-o reprezentanta FIAT sa imi schimbe uleiul la BMW. De filtre nu mai vorbim. Mai bine mi le schimb singur. Sunt multe DIY pe forum si internet in general. Greu imi vine a crede ca aia din reprezentanta ti-au acceptat piesele cumparate din alte parte. Nici in service-uri oarecare nu accepta intotdeauna. Pretul consumabilelor e acelasi, la service comanda toate cele, nu ies mai ieftin daca le iau de pe forum si nici nu trebuie sa umblu dupa ele. Vin la service, le schimba, platesc si e ok. Si cel mai important, am incredere in ei. Decat o stampila, mai bine sa dorm linistit noaptea ca nu isi bat joc de masina. Si mai ieftin in cazul meu, se pare. @CosminE46 Conteaza istoricul masinii, clar, dar nu garanteaza ca masina a fost ingrijita cum trebuie. De obicei apar doar schimburile pe ulei pe cartea service. Dar cum ai zis, pentru unii, nu merita raportul calitate pret la reprezentanta.1 point
-
1 point
-
Fiecare cu parerea lui. Pentru mine conteaza amarata aia de stampila de la BMW pe cartea de service. Nu am zis nici pe departe ca daca e sa repar ceva merg doar la reprezentanta, dar revizia prefer sa o fac acolo , si cel putin la noi poti sta fara probleme sa vizualiezi tot ceea ce fac mecanicii in timpul reviziei.1 point
-
Domnul din poze care se joaca pe telefon e proprietarul? Eu n-as cumpara masina de la el...no offence1 point
-
la combinatii unul pierde mereu deci.....vrei combinatie marca banu' sau sa nu-mi spui ca daca venea unu' disperat la tine sa-ti dea un e46 si diferenta nu-l ardeai groaznic deci cu alte cuvinte combinatiile se fac mai mult pe prosteala, daca esti om serios o vinzi pui diferenta si-ti cumperi ce doresti, negociezi pretul si platesti cash1 point
-
Pai de ce nu ai luat 5 daca 3 nu iti place? Eu nu mai inteleg nimic si am citit topicul de la inceput, ai luat-o ca sa faci afaceri cu ea sau cum? Te gandesti la tot felul de combinatii de vreo 3-4 pagini incoace... Oricum pierzi, orice lucru se devalorizeaza, bucura-te de masina si aia e. Sa te duca in siguranta si sa nu ai probleme cu ea, pachetele si ce mai vrei tu sa iti iei sa fie singurele probleme.1 point
-
1 point
-
2.5 M50, non vanos, a fost plug&play, a trebuit sa inlocuiesc doar un senzor de temperatura ca sa imi indice si in bord. Da, un grup cu raportul mai mare o face mai rapida in accelerari insa la viteza maxima/consum este mai rau fata de unul cu raport de demultiplicare mai mic. La cromul de la usi am muncit o saptamana, am dat jos tot cromul original si am polishat aluminiul, in nici un caz nu ii fac nimic; in plus, mie imi place mai mult cum arata. Grilele negre ce au?!? Discurile sunt ATE Power Disc Multumesc pt sustinere tuturor!1 point
-
Ca sa platesti ora de manopera la nivel de reprezentanta? Decat sa merg la o reprezentanta non-BMW (nu ca ar fi reprezentantele BMW pline de pasionati care se ocupa de masini) mai bine merg la un service mai mic, care lucreaza in mare parte cu BMW-uri si au habar de bubele lor. O stampila si o factura iti da oricine, nu mi se pare ca o carte service reflecta neaparat starea tehnica buna a masinii. Da, ma respect si pe mine si pe masina, cand duc masina la service, predau cheile si lista cu probleme/sunete suspecte. Apoi astept pana e gata (de la cateva zile si pana la 2 saptamani cel mai mult pana acuma), fara sa grabesc oamenii. Platesc, ma asigur ca totul e rezolvat si cer lamuriri pe care le primesc, iau masina si la revedere, pe data viitoare. Ah... primesc si telefon pentru orice piesa care au descoperit ca trebuie comandata si gasesc impreuna cu cei de la service o varianta convenabila. LE: Ce zici tu e un soi de ba, am facut pana. Sun la asistenta rutiera BMW (ca doar aia conduc) sa imi schimbe ei roata, sa nu ma murdaresc pe maini ca ma respect.1 point
-
Nu-l mai schimba. Tine-l pt tine, mai ales ca ai bagat bani, nervi si suflet in el. Mai repede cauta un cabrio oarecare sa ti-l faci in timp, banii vor veni cu timpul, dar se vor duce repede. Ia-l ca pe sfat prietenesc, eu si acum ma uit cu jind dupa un urs frumos, posesor de BMW fiind. Succes Sent from my GT-I9305 using Tapatalk1 point
-
pentru folow me home incearca inainte de a inchide usa sa dai un flash pe faza lunga. la mine asa functioneaza. Iar pentru leave home cred ca trebuie codare.1 point
-
In DE la banii astia iei o masina originala cu mult mai putini km. Numai un colectionar ar putea sa dea banii astia pe un e46, dar coupeurile diesel nu prea sunt de colectie.1 point
-
Ai mai zis o data, mai lasa-ne cu piata de la cluj. Scrie-i un mesaj privat daca-l intereseaza pe om.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@reshou Eu te inteleg ca esti suparat de ce ti s-a intamplat, de aia "pierd" cateva min. acum, mai mult ptr. un sfat de viitor! Precizez ca am citit topicul asta de la primul post, toata perioada asta, asa ca stiu despre ce e vorba! Punctul tau de vedere e corect, normal si civilizat, aplicabil in orice tara spre vest, dar dupa Ungaria, Serbia, poate chiar si Croatia! Dar si in vest, cu rezervele de rigoare, ptr. ca sunt convins ca si acolo se mai intampla din astea, insa doar rar si ca exceptii! In Romania insa in niciun caz!! Aici gasesti extrem de rar, oameni de cuvant, de treaba si corecti, care sa-si faca treaba! Restul isi spun "smecheri" si vor sa te fure, dintr-o frustrare tipica a prostului si incompetentului, care numai asa, poate capata si el un fel de "self-esteem"! Revenind la concret! Eu am inteles ca tu ai apelat la Service Premium, dupa ce ai citit pe forum feedback-urile despre ei! Ai prins curaj si te-ai dus cu incredere! Dupa incidentul cu bujia eu zic insa ca te-ai pripit sa pleci asa de repede in alta parte! Puteai sa discuti direct, sa-i spui despre o posibila reclama negativa pe forum si sigur ajungeai la o intelegere! Mie cel ce se semneaza "Service Premium" mi se pare un om corect si de bun-simt, ptr. ca s-a oferit in repetate randuri sa ajungeti la o intelegere! Puteai eventual sa cauti pe google rapid, sau sa-i ceri sa-ti arate ei acolo, daca tot ai zis ca au verificat pe net cum se da admisia jos, daca incidentul cu bujia se intampla frecvent! Eu zic ca daca au tot "comis-o" ar fi fost foarte atenti cu tine si acum erai cu masina in regula! Asa acum e mai rau, iar daca asa te-au tratat cei de la AB, cum relatezi tu in final, mi se pare ff grav si eu zic acum ar trebui sa faci reclamatie in Germania! Dar mai trebuie sa si dovedesti! Din cate am citit forumul e plin de exemple asemanatoare legate de AB si nu numai! In fine imi pare rau ptr. tine ptr. ce ti s-a intamplat, eu unul iti multumesc ca ai scris tot aici, fiindca asa, am mai invatat si eu cate ceva din patania ta si iti doresc sa iti repari masina cat mai repede si mai ieftin! Bafta!1 point
-
pana la urma partea proasta e ca ei, diversifica in loc sa exceleze, si asta e trist1 point
-
Da' ce te-ai suparat asa pe ea? Din cate vad, saraca e si economicoasa, 318d cu GPL, super-combinatie!1 point
-
Exact oSerX,pe langa ce a zis individul de mai sus,as mai adauga si faptul ca ar trebui sa schimbi modelul cu un X5/X6... :frantics: Mi se pare ca ai facut o alegere gresita. :console:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00