Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/12/14 in all areas

  1. Va salut ! Mi'am facut si eu azi curaj in sfarsit sa imi prezint masina Este un F30, 320d Twin Power Turbo, 184cp din 11.2011. Masina este ca noua, nu are nici o zgarietura pe nicaieri, interiorul inca mai miroase a nou. Multe nu cred ca as mai avea de zis, doar ca este primul meu Bmw. Pana acum am condus un Audi 80 Avant si un VW Golf 4.. Am luat'o acum aproximativ o luna cu 35800 km la bord pana in prezent ajungand la 37000 km. Ca si optiuni masina are foarte multe, dau un paste mai jos de pe http://www.bmwarchiv...n-decoder.html. Code Standard Equipment S548A Calibrated speedometer S851A Language version German S230 Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A BMW LM Rad Vielspeiche 416 (Ceva legat de volan ?? ) S2TBA Sport automatic transmission S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours (in poze nu mai sunt cele din velur, am comandat unele din cauciuc originale, care mi se par foarte tari) S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lombar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A Walnut inset S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent P5DUA Park Assistant package S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VDA View package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S998A Nu stiu ce reprezinta codul acesta.. Cam astea sunt optiunile.. urmeaza jantele pe 18 si cauciucurile de vara, saptamana asta sau viitoare.. iar cand voi avea drum la Bucuresti sper sa ajung la neo_anderssen pentru activarea internetului si a functiei de redare a dvd'urilor in mers. Cu ocazia asta va salut pe toti si sper sa aveti parte de masinile voastre fara nici un incident, asa cum imi doresc si mie! Pozele s'a nimerit sa le fac acolo, am vrut ieri pe seara intr'un loc mai deschis,dar se uita lumea si mi'a fost jena..
    2 points
  2. Da, dar E30-ul e o masina luata de suflet. Acolo banii bagati nu se trec la paguba ci la satisfactie. Eu nu suport din principiu masinile astea cu tuning de 2 lei pe ele. Astea sunt cele mai cazute. In loc sa schimbe piesele stricate si uleiul la timp, au preferat sa monteze cate un eleron, sa mai lipeasca o folie, un filtru sport, o toba asemenea, iar la sfarsit rezulta un tomberon lucios.
    2 points
  3. Eu zic ca e mai bine sa pleci de la o masina stock. Cand pleci de la una cu modificari, drumul spre o masina decenta e mai lung si mai anevoios. Te lovesti de tot felul de improvizatii cretine, de tot felul de tiganeli deranjante. Iar eu n-as da peste 3000 euro pe un E39 non-M. Chiar nu mai merita, e prea veche masina si necesita o intretinere foarte scumpa. L.E: Ba poate as da, dar doar pe unul impecabil, iar asa ceva nu prea mai exista de vanzare.
    2 points
  4. In drum spre munte:D
    2 points
  5. Momentan sunt super multumit de noua achizitie ! As fi prost sa il vand dupa atata "truda" ) macar 1 an sa il tin. Pe cel alb cred ca o sa il puna undeva la 12.8 dar ii adauga un nou set de jante frumoase pe 17 care le avea la asta de iarna.
    2 points
  6. Am gasit si trimarele originale OEM-ALU BLACK CUBE
    2 points
  7. Salut ... cam asa zic si eu, cum zici tu. O sa verific oricum seria de sasiu maine (daca o primesc de la el) + evident test bmw reprezentanta. Dau note in legatura de (exact ce ai zis tu): a)cat de mult mi-a placut sa o conduc (handling, in special pe serpentine) b)consum c)aspect d)performanta e)fiabilitate
    2 points
  8. eu as da oricand packetul M de pe E60 pe F10 ,oricum comparatiile nu-si au rostul , omul asta si-a dorit , a realizat , probabil peste ceva timp vom asista la un schimb cu F si tot asa , macar progreseaza
    2 points
  9. Daaa, cand mi se pune pata numai am ce face sunt dilau ) MS.
    2 points
  10. De apreciat corectitudinea vanzatorului in legatura cu kilometrajul: http://www.autovit.ro/bmw-520-C32468431.html
    2 points
  11. Sunt sigur ca se poate repara si o sa iasa acceptabil, doar ca va arata mai bine fata de restul masinii si nu va fi chiar in ton cu interiorul. Asa ca de la un scaun reparat ajungi la amandoua sau tot interiorul. Cu capota e discutabil, daca nu e indoita si starea tehnica a masinii e ok, o vopsesti si te-ai scapat.
    2 points
  12. Rulaj 115.250 km (reali !). Cumparata de noua de la Bavaria in anul 2000. Stare tehnica foarte buna. Dotari de exceptie: Interior integral de piele inclusiv bord, consola, fete de usi, plafon (Alcantara), Navi, Telefon, TV, Xenon, Scaune incalzite cu memorie full electric, pilot automat, volan reglabil electric cu comenzi, PDC, RDK, clima,mag CD etc... Am efectuat revizie acum 500 km cu ulei TWS Motorsport 10W60, debitmetre noi. Acte bg valabile, itp, rca, procura etc... Masina se poate reinmatricula pe Romania daca este cazul. I-am montat stopuri, faruri si monitor navigatie de face-lift. ( le ofer cumparatorului si pe cele originale ). Un M5 dotat asemanator si cu km acestia chiar si in Germania este minim 10.000 euro. Pret 8.500 euro Andrei Tel. 0723,243.910
    1 point
  13. Nu toti stau la case lky. Iesi cu galeata la bloc ? )))
    1 point
  14. Daca tot va chinuiti sa aplicati o protectie calumea, de ce nu continuati efortul prin a o spala manual, corect?
    1 point
  15. Multumesc:) uite jantele cum au iesit , ai avut dreptate prinde mai bine acest contrast
    1 point
  16. Vezi de treaba. Iti rad in nas.
    1 point
  17. este originala sau aftermarket ?
    1 point
  18. Nu, a ta e editie limitata. Are distributie din titan, produsa la NASA. In tot topicul se povesteste ca problema cu distributia nu s-a rezolvat nici la motoarele noi si tu esti nedumerit. :ass:
    1 point
  19. si ce diferente ai observat intre cele 2, adica acelea la 160 si acelea la 450, din cate vad ai zis ca le-ai loat pe aman2,,,,
    1 point
  20. Bineinteles ca fara dotarile acestuia, cel mult navi mare, cu dotarile acestuia sare de 30k, nu cred ca mai era nevoie specificat )
    1 point
  21. Ceva de genu... De-al dracu' si de ambitios :frantics: Frumoasa masina,sa ai parte de ea!
    1 point
  22. daca nu te-ai atasat pana acum de ea ... mai bine o vinzi. :bye: :bye: :bye:
    1 point
  23. 12k plus 5k... te apropiai usor de pretul unui F10 daca e sa fim rautaciosi. Bafta cu ea
    1 point
  24. nevasta s-a tinut tare ) . Sa o stapanesti snatos , inchide topicul asta ca e varza si faci unul pt 5ar . Aleluia .
    1 point
  25. aia nu se face de-am-pulea, ma... tre' sa ai un motiv, nu asa aiurea... Bine, tu poti s-o faci la fiecare schimbare de sezon....
    1 point
  26. Multumesc si da,de S8KAA am uitat Multumesc, urmeaza in curand jantele pe 18, abia astept ! Multumesc FRE, am urmarit si topicul tau de cand mi'am facut cont aici, F'ul tau imi place foarte mult ! Si tu s'o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente!
    1 point
  27. Pentru nimik..sa fi sanatos.In leg cu prezentarea nu prea sunt incantat s-o fac pt ca sunt persoane care nu ma agreaza pe aici,am avut cont de prin 2002 sau 2003 si mi-a fost suspendat pt unii care m-au facut cu capul si le-am spus ce-am avut pe suflet...
    1 point
  28. pune niste poze cu ea te rog , este crapata sau are prinderi rupte ?
    1 point
  29. Pai o verifici vezi ce scrie pe ea
    1 point
  30. http://m.youtube.com/watch?v=S-j7ao5F0_Q
    1 point
  31. cred ca e cel mai terminat jurnal de bord. ever.
    1 point
  32. Masina e din 01.09.2004 deci are aprope 10 ani si reviziile am invatat sa le fac singur citind Aici
    1 point
  33. Gata e sus. cu airbag-ul care trebuie )
    1 point
  34. multumesc lui XXL pt redeschiderea topicului si imi cer scuze inca o data pt greseala facuta grila de sub stergatoare o sa ma uit la ea ii fac poze maine si revin cu un pret.
    1 point
  35. apropo de DTC/DSC: imi amintiti de soferii care vin si ei la munte iarna, si le spun mandri pasagerilor/prietenilor/sotiei: Hai sa activez DTC/ASR/ESP sau cum se numeste la diferiti producatori, pe romaneste: controlul tractiunii. Si apasa pe butonul respectiv, mandri ca li se aprinde martorul in bord. Dup'aia ii vezi prin Poiana derapand si injurand masina ca e proasta Ca sa inteleaga toata lumea: la toate masinile din lumea asta cand pornesti motorul ai toata electronica A C T I V A La BMW cand apesi scurt pe DSC se dezactiveaza doar controlul tractiunii, adica poti face burnout, si daca apesi lung se deazctiveaza controlul stabilitatii, adica dai cu ea in gard daca ii dai blana si tragi de volan. E clar acum? Iarna, uneori pe zapada este recomandat sa dezactivezi controlul tractiunii ca sa poti si tu porni de pe loc sau sa urci un deal, ca altfel iti taie gazul si nu mai trage masina Controlul stabilitatii il dezactivezi doar daca te crezi Schumacher si vrei sa vezi cum e sa dai in gard cu masina )
    1 point
  36. Nu. Nici o scula de genul. Am urmarit semnele de pe axele cu came plus altele facute de mine.
    1 point
  37. Mi-a dat-o cineva ce lucreaza la o fabrica de furtune pentru turbine. Masina a pornit la a 2-a incercare. Prima nu, pentru ca a trebuit sa se amorseze instalatia de alimentare. Merge perfect si nu se mai aude deloc distributia. Asadar NU e normal sa se auda. Cu capota coborata e extrem de silentios, nu ca in film. Inainte aveam pierderi de motorina pe la injectoare. Acum am rezolvat, erau obosite garniturile mici din capac. Am constatat ca pe suprafata de contact cu discul, volanta INCA are acele mici canale de la strunjire. Pozele si filmul vorbesc de la sine. Am terminat azi pe la ora 16. Un singur lucru ma enerveaza: am scapat un surub pe langa cutia de la DDE si a intrat undeva sub ea de n-am mai putut sa-l scot. Poate stie cineva cum desfac plasticul de sub acea cutie, deoarece cutia in sine (aceea din plastic alb) n-am reusit s-o demontez nicidecum. Saptamana viitoare merg sa-mi bage inapoi freonul si cu asta basta.
    1 point
  38. Bala, eu zic ca tu nu trebuie sa-ti faci probleme. N-are rost sa le schimbi. La mine la cei 160.000 de km, inclusiv pinioanele de pe arbore sunt in perfecta stare. Nu stiu de ce se uzeaza la altii mai repede. Aaaa... si NU trebuie decapsat lantul. Cine a inventat povestea a vazut prea multe filme. Azi o sa fac poze mai amanuntite sa vedeti ce se intampla. Ce a fost greu a trecut. Cum spuneam, deja sunt montate lanturile, patinele si intinzatoarele. Distributia e pusa la punct. Urmeaza operatiunea inversa, de montare a capacelor, clemelor, mufelor, care... sunt destule si au enorm de multe suruburi. Cand am vazut de aproape cate are pe el, mi s-a parut motor de avion. Azi o sa schimb si termostatul si o sa curat turbina. Multumesc de sustinere baieti.
    1 point
  39. Motorul deja are noile lanturi, patine si intinzatoare pe el, dar o sa fac maine alte poze ca deja sunt rupt.. Vechile piese nu au NICI cea mai mica urma de uzura. Lanturile au aceeasi lungime ca si cele noi, patinele nici macar o urma pe ele. Nu stiu ce zgomot se auzea. Parca vad ca se va auzi fix la fel si cu astea noi... Chiulasa NU se demonteaza. Nici galeriile. Se scoate motorul, se demonteaza ambreiajul de pe el, baia, capacul de la distributie, injectoare, rampa de inalte, capacul de culbutori si... cam atat. Si bineinteles lanturile. Sincer spun ca banii de manopera ce ii cer la service sunt meritati cu varf si indesat. Ai de demontat de-ti vine acru... :logik: Mai jos sunt poze din timpul operatiunii. In 7 ore am scos motorul, demontat toate cele si inlocuit lanturi + patine + intinzatoare.
    1 point
  40. m-am razgandit, nu esti praf, esti un soi de cancer al creierului. De unde ai dedus tu ca am zis "masina porneste cu DSC dezactivat". Fa un efort, concentreaza-te si reciteste ce spune producatorul cu privire la DSC/DTC cand apasa pe butonul de DTC ii zice "DTC Activated, DSC Restricted", insa in creierul lui, informatia asta capata un inteles aparte, fara legatura cu realitatea.
    1 point
  41. Poate omul are dreptate. Cine stie ce copie de seria 7 facuta de chinezi o fi condus...
    1 point
  42. Cand DSC e OFF, automat si DTC e OFF. DSC include DTC. (Dynamic Traction Control (DTC) is a sub-function of the Dynamic Stability Control (DSC)) Te ambitionezi sa nu citesti explicatia functionarii sistemului, vad. Probabil stii mai bine decat cei care l-au facut.
    1 point
  43. La ce urecehe au si mecanicii mai noi din reprezentante... nici nu m-ar mira sa-ti dea cu totul alt diagnostic. Dar in fine... nu e asta subiectul topicului.
    1 point
  44. singura problema care am avut-o iarna a fost intr-o dimineata cand sub zapada afanata era gheata si m_am chinuit ceva timp sa ies din curte in rest trebue sa fii atent ca fuge mai repede de spate pe asflalt inzapzit si umed decat o masina cu tractiune fata eu te sfatui ca la prima zapada intampinata sa mergi mai usor pna te obisnuesti cu ea (apoi daca ai o parcare mai libera ai putea sa iti testezi putin abilitatile sa vezi cum reactioneaza masina ,dar si asta facuta cu atentie ) multa bafta
    1 point
  45. Mie personal nu-mi plac...consider efectiv ca pe un e46 gri metal nu dau bine jantele oem vopsite negru, este opinia mea, am acest model si chiar saptamana trecuta le-am revopsit, dar mi-am pastrat nuanta.
    1 point
  46. Si care ar fi elementul ala? Sau tu vezi cumva asemanarea intre ceea ce am facut eu si kitch-ul de pe Golf4? http://img820.imageshack.us/img820/5343/windowregulator1.th.jpg (unde lampa e pe tapiteria usii, iar din economie de materiale au imbinat-o cu cea alba de sub usa) Eu vad asemanarea cu Seria 7 (de unde mi-a si venit ideea dupa ce am vazut live). http://img190.imageshack.us/img190/3918/arbmwhs1.th.jpg Oi fi venit eu de la grupul VAG, dar mai jos de Passat n-am avut si nici n-as fi putut avea. Sau avea dreptate colegul? (singura exlicatie care am gasit-o) Poate o s-o vezi vreodata live si o sa-ti schimbi parerea. Revin maine cu poze ca nu mi-e acasa aparatul foto.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.