Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/04/14 in all areas

  1. Tu stii, insa o masina turbo care dezvolta un cuplu generos si are ceva tehnologie chiar si noua nu va apuca 200k km fara investitii majore. Faze cu bmw-uri care ajung la 600k km fara investitii majore sunt desprinse din alta lume,iar Loganul la 400k km pur si simplu este o caruta care nu trece ITP-ul fara spaga.
    3 points
  2. tigaia aia ti-o da din orice pozitie in varianta stoc, daca ii faci un stage 1 deja bate multe din BMW pana in 250cp . Ca sa nu mai vorbim de potentialul motoarelor astea chiar cu interne stoc si mentenanta destul de ieftina pentru ceea ce ofera. @Andrei - daca vrei fun ia-ti benzinar, e oricum mai rapid ca GTD-ul, maricel consumul insa dar si distractia e pe masura. 530i cu SMG va lua un minim de 15% prin Buc., masina e bine dotata pentru E60 din 2004, dar motorul ala pe ea nu e deloc wow, nu e chiar combinatia ideala intre caroseria de E60 si motor.
    3 points
  3. Astea sunt topicurile din Romania din pacate, extrem de rar gasesti pe careva care a deschis un topic de gen "HELP" ca dupa ce a rezolvat sa mai si ajute comunitatea cu modul de rezolvare. Toti vin, intreaba, "va rog, help, urgent", cum au rezolvat, treaba lor e incheiata. Am generalizat acum, fiindca asa se intampla, nu am batut personal in nimeni
    3 points
  4. Va salut ! Mi'am facut si eu azi curaj in sfarsit sa imi prezint masina Este un F30, 320d Twin Power Turbo, 184cp din 11.2011. Masina este ca noua, nu are nici o zgarietura pe nicaieri, interiorul inca mai miroase a nou. Multe nu cred ca as mai avea de zis, doar ca este primul meu Bmw. Pana acum am condus un Audi 80 Avant si un VW Golf 4.. Am luat'o acum aproximativ o luna cu 35800 km la bord pana in prezent ajungand la 37000 km. Ca si optiuni masina are foarte multe, dau un paste mai jos de pe http://www.bmwarchiv...n-decoder.html. Code Standard Equipment S548A Calibrated speedometer S851A Language version German S230 Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A BMW LM Rad Vielspeiche 416 (Ceva legat de volan ?? ) S2TBA Sport automatic transmission S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours (in poze nu mai sunt cele din velur, am comandat unele din cauciuc originale, care mi se par foarte tari) S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lombar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A Walnut inset S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent P5DUA Park Assistant package S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VDA View package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S998A Nu stiu ce reprezinta codul acesta.. Cam astea sunt optiunile.. urmeaza jantele pe 18 si cauciucurile de vara, saptamana asta sau viitoare.. iar cand voi avea drum la Bucuresti sper sa ajung la neo_anderssen pentru activarea internetului si a functiei de redare a dvd'urilor in mers. Cu ocazia asta va salut pe toti si sper sa aveti parte de masinile voastre fara nici un incident, asa cum imi doresc si mie! Pozele s'a nimerit sa le fac acolo, am vrut ieri pe seara intr'un loc mai deschis,dar se uita lumea si mi'a fost jena..
    2 points
  5. Ma indoiesc cu un Bmw de 10 ani nu ar fi bun atata timp cat a fost intretinut corespunzator sau chiar si contrar, oricand putand fi adus la linia de plutire cu o investitie mai mult sau mai putin rentabila. Nu mi se pare ca fac multi km pe an, sunt diesel-uri care in 2 ani au 200k km. Gaura fara fund poate sa devina si un E30 si un F30. Al meu e46 avea 12 ani, 214000 km si era foarte bun. Am ales sa dau 8-9k pe o masina cu cel putin 250-300k din mai multi factori: 1. Nu imi permit un e60 mai nou/scump/km mai putini. 2. Am vazut loganuri cu 400k, ma indoiesc ca la Bmw acesta este sfarsitul perioadei de viata. Un bmw intretinut corespunzator poate rula cel putin 600k fara reparatii capitale.
    2 points
  6. Baiatu, nu stiu ce ai citit, dar am spus doar ca este cea mai slaba motorizare de pe e39, ce e gresit in asta? Si sa spui despre un 520 ca "rupe asfaltul" e demn de baronul Munchausen. Inginerii aia de care spui tu l-au gandit sa fie economic, nu sa "rupa asfaltul".
    2 points
  7. Chiar daca a fost masina de printesa, UP se da la 7 zile
    2 points
  8. Am facut un xls cu dimensiunile jantelor si pentru ce motorizari se pot instala (momentan am luat in calcul doar E46 si E90). Daca are cineva timp sa faca si pentru celelalte serii, o sa le punem pinned in fiecare sectiune pentru a evita zecile de intrebari pe aceasta tema.Aplicabilitate_jante_Seria3.rar
    1 point
  9. Dupa cum spune si titlul, vand una bucata bmw 535d F10 fabricatie 02.12.2010, prima inmatriculare in 24.01.2011, 146.600km acum, ultima revizie 07.2013 la 121.000 km aproximativ, masina arata si functioneaza foarte bine (ca sa evit cliseele cred ca am dat in altul), fara niciun fel de zgarieturi interior exterior (o mica exceptie o fac jantele care-s cam neintretinute), in rest masina curata, intretinuta, dotata de bun simt dar ii lipsesc multe alte dotari care apar pe varfuri de F10.... Pun seria aici cu rugamintea ca, indiferent de verificari si rezultatul lor, totul sa fie public si deschis, nu am nimic de ascuns! Seria este: WBAFW71010C895929 Pe langa poze atasez si o lista cu dotarile masinii. Pretul este de: 27.100e negociabil Tel: 0765.345.640
    1 point
  10. Daca vei fi nevoit sa dai toti banii pe masina si sa nu mai pastrezi pt intretinere cel putin 2 mii de euro in primul an de la achizitie eu te-as sfatui sa n-o iei. Chiar daca stii masina si ai certitudinea ca a fost ingrijita, oricand pot aparea cheltuieli neasteptate care pot fi semnificative, asa cum spunea si altcineva pe pagina anterioara. Eu am cumparat luna trecuta un E46 si deja am schimbat piese de peste 2 mii de euro, deci sa nu crezi ca cine zice ca trebuie sa ai ceva bani deoparte bate campii. Din cate stiu la 535d trebuie schimbate/reparate turbinele la un anumit nr de km, in special cea mica. Caseta de directie iar e un consumabil de luat in seama la E60. O masina ca asta a fost o masina de senzatie la aparitie insa acum ca a ajuns la pret de Logan nou o sa inghita ceva bani, doar cheltuielile fixe cu asigurarea si impozitul insumeaza o mie de euro anual. In fine, daca situatia iti permite sau dragostea pt masina invinge ratiunea, atunci asteptam sa ne-o preziti cat mai repede intr-un topic.
    1 point
  11. Dupa 2 e46 nu ma deranja nici un e90 insa este ceva mai scump datorita anului mai recent de fabricatie si am hotarat sa trec la ceva mai mare si mai confortabil, initial vroiam e39, insa 3.0d am auzit ca ar avea ceva probleme ale cutiei, ZF construind cutii ce nu suporta cuplul maxim al motorului. Masina nu trepida, la viteza constanta oscila turometrul fara a se simti vreo schimbare in acceleratia masinii, pornea greu datorita bujiilor care au fost inlocuite si problema remediata.
    1 point
  12. fara frica ) totul e sa mai ai ceva cash in caz de probleme , ca nu stii niciodata , chiar daca e masina super intretinuta si de la un cunoscut poate trosni ceva oricand .
    1 point
  13. Daca iti place masina si stii totul despre cum a fost exploatata si intretinuta, ce te mai retine ? Eu am ajuns la concluzia ca nu merita sa faci eforturi financiare pt o masina. Masina respectiva te poate costa mult mai multi bani decat dai pe ea initial. Ia in calcul impozitul pe care trebuie sa-l platesti, asigurarea, casco.... Numai daca ii schimbi filtrul de particule, galeria de admisie, galeria de evacuare si fulia de la arbore mai bagi lejer 10.000-12.000ron. Ce ti-am enumerat se schimba la toate e60-urile cu motor de 2.5l , 3.0l. N-am auzit sa fi ''scapat'' vreun e60 pre lci de problemele astea. Asta bineinteles daca nu esti adeptul dpf desfiintat, egr off ca e mai bine si ''respira motorul'' , dopuri in admisie , si alte cateva trucuri ieftine.
    1 point
  14. ))) jumatate din pretul ei este motivul
    1 point
  15. Cred ca te-am ” identificat ” azi dimineata
    1 point
  16. Alex,de ce nu faci o culoare/nuanta mai deosebita ? Nu e pacat sa platesti o gramada de bani pe manopera si sa alegi ceva comun ? E doar o opinie/sfat,nu te supara
    1 point
  17. +1 r0n1n, si eu am 520d 2002 si e bun daca nu il alergi,merge la drum intins,consuma putin..e destul de confortabil dar cam atat )
    1 point
  18. He.. :frantics: Chiar ma bucur pentru tine. Pana la urma am zis bine cu aia din brasov. S-o conduci sanatos si fara probleme. P.S. luni ma duc si eu sa testez/ cumpar una.
    1 point
  19. Hia sa iti zic eu ce am apatit la reprezentanta, am schimbat discuri+placute fata, au costat aproape 4000ron la x6, in nici 1000km s-au ovalizat discurile. ma duc la ei, efectiv nu stiau cum sa ma abureasca, dupa amenintari in mai putin de 30 de minute masina era cu discuri noi,placute noi. Ce constat in urmatoarele zile, ca masina franeaza mai bine cu noile discuri/placute decat cu celelalte ,care ar fi trebuit sa fie tot noi si de ac. calitate. Sa nu mai zic ca pe la 20k km si un pic am lasat masina in service pt o problema la usa si ei mi-au furat turbina :turned: Asa ca te p*** pe ele de reprezentante.
    1 point
  20. Da, noi dezvoltam module de retrofit pentru BMW/Mercedes/Audi, suntem o firma in Bucuresti si lucram cu parteneri externi in dezvoltarea acestor module, avem solutii software si hardware pentru diverse retrofit-uri, ultimul proiect terminat cu succes fiind retrofitul de navigatie NBT pe BMW-urile din seria E, E9x, E6x, E7x. Acum avem in lucru modulul de retrofit pentru navigatia NBT in F10 si F01 pre-LCI care este in faza de teste. Pentru farurile de F01/F10 estimam ca vom avea o solutie hardware functionala in 2-3 luni si dupa o perioada de teste de 1-2 luni o vom putea vinde. Este prematur sa iti dau un pret acum. Oricum, daca esti interesat, putem sa te includem in faza de testare si sa fii unul dintre primii beneficiari ai acetui retrofit. Montajul si codarea o facem noi, in Bucuresti.
    1 point
  21. Fizic se potrivesc, dar nu le vei putea aprinde niciodata, modificarile de comunicatie pe F01LCI sunt majore, Gateway e diferit, MOST master este NBT-ul (navigatia noua), farurile facelift au KCAN3 la 500kbs in timp ce F01 non-LCI are doar KCAN1 si KCAN2, si lista continua. Noi lucram la un modul de conversie a comunicatiei pentru farurile facelift de F01 si F10 ca sa poata fi montate pe modelele pre-facelift dar nu va fi gata mai devreme de iunie-iulie.
    1 point
  22. Adymateo, ia un Distonocalm, vezi ca esti penibil tu, nu colegul FRE.
    1 point
  23. Si eu am schimbat distributia la 320d 177cp din 2008 la 223.000 de km..se auzea zgomotul, nu foarte tare..lantul era putin uzat se vedea ca era "frecat". Eu am schimbat distributia, nu din curiozitate sa vad ce e acolo, intai distributia a fost ascultata cu stetoscopul, si da, era zgomot de distributie, am preferat sa o schimb. Acum nu mai am niciun zgomot, masina e ceas. Am facut operatia in ianuarie, pana acum nu s-a mai auzit nimic, bafta si mare grija pe ce maini lasati masina, la mine s-a ocupat domnnu' George (dereglatu'), recomand, un adevarat profesionist!
    1 point
  24. in fine ideea e ca nu da nimeni 2 bani ca a fost a printesei .
    1 point
  25. Foarte frumoasa culoarea. Sa o stapanesti sanatos!!!
    1 point
  26. hm,dotarea de baza o are...adica motoizarea love this car!
    1 point
  27. Pai atunci despre ce vorbesti? Compari mere cu pere? Vezi ca masina mai e si xDrive; gasesti macar un 520d xDrive la 20k? Sper sa scoata astia si un F10 516i, ca sa zici atunci ca poti lua F10 la 15k, si orice 330xd automat iese din discutie. Pe cuvant, voi cred ca aveti mancarici in degete, nu va simtiti bine pana nu debitati toate tampeniile pe fiecare topic de vanzare!
    1 point
  28. 1 point
  29. poze atasate,pretul este 6250 putin negociabil,masina are primul rind de numere rosii si ruleaza impecabil ,normal ,totul este functional
    1 point
  30. ....iar ca sa arate bine,masina trebuie lasata nu gluma,parerea mea :shifty:
    1 point
  31. up.....intre timp schimbat toate filtrele(bmw original si mann) si uleiul(castrol edge 5w-30)si efectuat 150km
    1 point
  32. http://imageshack.com/a/img834/9855/tqu8o.jpghttp://imageshack.com/a/img594/2640/pu2q.jpg http://imageshack.com/a/img703/5439/v2jc.jpg poze http://imageshack.com/a/img849/7049/8m7a.jpg[quote name='alex230ro' http://imageshack.com/a/img59/8286/iagy4.jpg am cam 40 de poze o sa pun linkul catre ele daca e ca merge mai greu uploadul
    1 point
  33. Daca puneti probleama asa nu am cum sa nu fiu de acord. Data viitoare o sa incerc sa pun unu dintre angajati mei sa corecteze ce scriu, daca sunt la serviciu. Gramatica romana nu e asa de usor de inviatat, daca esti strain.
    1 point
  34. Cu scuzele de rigoare, sper sa nu fie considerat up, dar am fost nevoit sa redimensionez pozele caci nu se incarcasera:
    1 point
  35. exact ce era mai important de trecut, din punctul meu de vedere cel mai stricacios la un bmw este electronica
    1 point
  36. O sa fiu un pic offtopic, dar Mare ĂžigĂŁnie ai facut la faruri...
    1 point
  37. sunt fake si pretul e unul foarte mare
    1 point
  38. jantele alea sunt 100% corcituri..nu le vinzi nici la jumate pretul
    1 point
  39. Eu stiam ca pentru BMW este recomandat antigelul verde/albastru, nu rosu.
    1 point
  40. un m5 nu va fi niciodata depasit moral sau invechit. cred ca este un punct pana la care ii poate scadea valoarea,dupa care o data cu trecerea timpului ii va creste treptat ca vinul vechi.daca as dispune de 10k pt a doua masina,l as lua pe nerasuflate. numai motorul ala v8 aspirat se vinde cu 4-5k lejer
    1 point
  41. E misto tigaia de oras... Cu remap cred ca face un pic de scandal, mai ales ca e dsg. Daca esti dispus sa dai 15.000 pe un golf, inseamna ca merita.
    0 points
  42. Ca idee, vezi ca ai cea mai slaba motorizare de pe e39.
    0 points
  43. Foarte faina si cu foarte multe optionale! Ce sa-ti doresti mai mult de-atat! Poate jante ca-s cam uratele cele existente pentru masina asta! Multi KM fara incidente!
    0 points
  44. Pretul va fi cat va dicta piata, am uitat sa spun ca masina vine si cu anvelope de iarna .
    -1 points
  45. Dotari: Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 Umfang CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration S203A Allradantrieb 4-wheel drive S205A Automatikgetriebe Automatic transmission S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S2S1A BMW LM Rad Sternspeiche 286 BMW LA wheel, star spoke 286 S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S322A Komfortzugang Comfort access S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S464A Skisack Ski bag S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S488A Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ABA Edelholzausführung Nussbaumwurzel Fine wood trim burr walnut S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S544A Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function S563A Lichtpaket Light package S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S612A BMW Assist BMW Assist S614A Internet Vorbereitung Internet, preparations S615A Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information S616A BMW Online BMW Online S620A Spracheingabe Voice control S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices S6ABA Steuerung Teleservices Control for Teleservices S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing P7R7A Innovationspaket Innovation package P7RSA Paket Comfort Package Comfort S7SPA Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S850A Zusätzl. Tankfüllung Export Additional Export tank filling S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8SPA Steuerung COP Control unit COP Adusa din Germania in 2011 iunie, singur proprietar in tara, in Germania a fost masina printesei Princess of Thurn and Taxis , E in tara de la 92000km, ea a costat 27000, detin factura ,luat de la reprezentanta BMW Premium Selection Schimbat doar ulei filtre discuri frane, toate la Banat Car, am trecut tot in cartea de service.
    -1 points
  46. Vezi ca astfel de posturi cosasul pedepseste cu coasa.
    -1 points
  47. Pai cine a spus sa dea , am specificat doar ca nu-i masina de samsar.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.