Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/14 in all areas

  1. eu zic ca s-au expus cateva pareri bune aici, acum el hotaraste ce alege, sunt banii lui si face ce vrea cu ei. Ca unii nu ar cumapra nici E90 cu banii aia sau mai stiu ce altceva astea sunt pareri subiective ce tin de mentalitatea fiecaruia, sa lasam omul sa isi faca damblaua, e in firea omului sa nu invete pana nu da singur cu capul. E normal ca la cum au ajuns acum preturile la masini, de care cu 3-4 ani in ruma nu te atingeai, sa fie tentante, totul este sa nu uiti un lucru, la o masina care a costat noua 60-70k Eur sau peste, chiar daca are 10 ani, tot cam la fel costa si acum intretinerea, nu s-a ieftinit, atata timp cat iti asumi ideea asta si poti face fata la cheltuielile astea nu e nicio problema, daca insa ignori aspectul acesta atunci risti sa te trezesti cu o palma peste fata care te va trezi la realitate cand ti se emite prima factura de la service Daca esti insa un DIY-er de fel/conceptie, ai scule si spatiu se pot reduce mult cheltuielile, dar inititatorul nu pare a fi genul din ceea ce spune el.
    3 points
  2. 9-10k este plafonul maxim pentru multa lume cand vine vorba de o masina, si toata lumea i-a recomandat sa aibe grije ce cumpara dar nimeni nu i-a recomandat sa-si ia un logan.....
    3 points
  3. nu ba Boaska,eu n-as cumpara una de 9mii care a fost noua saptejdemii, asta am vrut sa zic. si mai are si saptesutepatruscincidemii de km.
    3 points
  4. nici de e90 bun n-are bani... cu 8-9 mii eu mi-as lua un opel sau logan.
    3 points
  5. era foarte misto culoarea originla, nu stiu ce-ai avut cu ea
    3 points
  6. vechea culoare era de nota 10, acu parca e un "alt x6 alb".
    2 points
  7. Nu vreau sa te dezamagesc si nici nu ma intelege gresit,eu am un 3.0d bi-turbo, la 40 si un pic de mii de km am avut ceva pb la cutie pe care le-am rezolvat pe garantie,acum masina are aproape 90k km,cutia merge f bine (si mai am 2 cunoscuti care au avut ac pb,cu masini sub 100k km reali), insa pur si simplu nu as recomanda nici dusmanilor masini "complicate" trecute bine de 200k km si vechi de 8-10 ani. Faza cu trebuie sa mai ai 1500-2000e pt divesre reparatii, din punctul meu de vedere este o prostie. Ori ai bani de intretinere ori nu ai. Maisna pote merge ceas in primele 2 luni apoi poate cere cateva zeci de milioane, mai poate merge la fel de bine inca cateva luni si apoi sa mai ceara inca cateva zeci de milioane si tot asa.Tine cont ca faci 20000km,deci va fi o masina pe care o vei folosi zi de zi,nu doar de doua ori pe luna. Gandeste-te doar ca 4 anvelope pe 18, noi, premium, te costa aproape 1000e iar un o masina de aprox 1.8t si cu aproape 600Nm pe puntea spatea iti va toci repede anvelopele.
    2 points
  8. Dupa ce am ramas fara "primary car" timp de mai bine de jumate de an...am condus doar masina catelului (Zafira ) a venit timpul sa ma reintorc in "familia" BMW. Desi eram orientat spre un 5-er GT si chiar sa revin la seria 7 ocazia a facut sa ma re-orientez la un X6 2009 si 58.300km. P.S. Imi cer scuze pentru ca masina e murdara (am spalat-o dimineata dar la Cluj e murdarie maxima: ca la tara S1CBA CO2 equipment S217A Active steering S230A Extra package, EU-speciifc S248A Steering wheel heater S2PAA Wheel bolt locks S2SKA BMW LA wheel, start spoke 259 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S386A Roof railing S403A Glass roof, electrical S417A Roller sun visor, rear door S423A Floor mats velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AZA Fine-wood trim bamboo grain dark S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating S563A Light package S5ACA High-beam assistant S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S677A HiFi system Professional DSP Logic 7 S696A DVD changer S698A Area-Code 2 for DVD S6FFA DVD-system in rear compartment S6FLA USB/audio interface S775A Headlining anthracite S7NHA BMW Service inclusive S853A Language version, English S863A Dealer List Europe S877A Omission of non-combined operation S8SPA Control unit COP S925A Dispatch protection pack S220A Self-levelling suspension S255A Sports leather steering wheel S521A Rain sensor S522A Xenon Light S544A Cruise control with brake function S548A Kilometre speedo . .
    1 point
  9. Vand bmw 520d e60 06/2009 Masina a fost adusa din belgia si cumparata de mine in 09/2013,sunt singurul proprietar pe carte,are taxa platita. Masina este ok din toate punctele de vedere,s-a schimbat la ea tot ce era necesar. La 140000km am cumparat-o eu,in prezent avand 153000km reali. S-au schimbat la ea urmatoarele: -uleiul plus toate filtrele la 140000 si la 150000 -rolele + cureaua de accesorii -placute fata -fulia(1000lei,detin factura) -amortizoare sachs+flanse(1800lei,detin factura) -anvelope noi iarna goodyear ultragrip performance 8(2700lei,detin factura),au fost rulate 5000km -mici imbunatatiri aduse de mine(eleron M,maciulie schimbator viteze M,mid-uri,tweetere,woofere de L7) Optiuni -scaune comfort incalzite -volan electric -pachet lumini ambientale int+ext -navigatie cic+update harti 2013(hdd,bluetooth) Mai multe se pot vedea in poze si pe vin decoder VIN C093838 Pret 15750 euro O vand deoarece am trecut la 530
    1 point
  10. Dupa cum spune si titlul, vand una bucata bmw 535d F10 fabricatie 02.12.2010, prima inmatriculare in 24.01.2011, 146.600km acum, ultima revizie 07.2013 la 121.000 km aproximativ, masina arata si functioneaza foarte bine (ca sa evit cliseele cred ca am dat in altul), fara niciun fel de zgarieturi interior exterior (o mica exceptie o fac jantele care-s cam neintretinute), in rest masina curata, intretinuta, dotata de bun simt dar ii lipsesc multe alte dotari care apar pe varfuri de F10.... Pun seria aici cu rugamintea ca, indiferent de verificari si rezultatul lor, totul sa fie public si deschis, nu am nimic de ascuns! Seria este: WBAFW71010C895929 Pe langa poze atasez si o lista cu dotarile masinii. Pretul este de: 27.100e negociabil Tel: 0765.345.640
    1 point
  11. Mult doritul 530.... Povestea lui e scurta:In toamna am condus 530 unui prieten, mi-a placut mult, am ramas cu gandul la el, iar din februarie anul asta am inceput sa caut....si l-am gasit destul de repede.Din pacate nu am scapat de blestemul culorii Gri (pentru mine), dar am ramas impresionat de dotari. Masina este din luna craciunului a anului 2007.Este cumparata de noua din romania de la banat car si a avut parte de bmw service inclus timp de 5ani.In prezent are 126000km. Acum si partea mai interesanta, cateva din dotarile ce merita mentionate, zic eu... -plafon negru+trapa -high beam assist -comfort access (mi se pare foarte tare,tin cheia mereu in buzunar) -oglinzi pliabile electric -scaune comfort cu incalzire, ventilatie si masaj -volan electric si ĂŽncĂŁlzit -webasto cu telecomanda (nu am apucat sa il folosesc) -perdelute spate+perdea luneta electrica -sistem audio individual :punk: -alarma de fabrica -echipare shadowline -trimuri interior crom -faruri adaptive -pachet lumini ambientale De vis este tractiunea integrala care in combinatie cu gumele 275 ce echipeaza spatele iti da senzatia de trenuleț pe șine. .. In final cateva poze.. Planuri de primavara-vara:un pachet M, niste arcuri sport si o retapitare la volan.....daca e cuminte I-am programat si un refresh tot de primavara la Ilie de pe forum.Vreau sa schimb rolele, curelele, cateva garnituri pe la diverse furtune si o curĂŁțare la admisie si egr.Uleiul si filtrele deja le-am schimbat.
    1 point
  12. DAca tot vinzi masina de ce mai investesti in asa ceva?:S mai bine pui la punct ce trebe la masina pentru vanzare;)
    1 point
  13. si de ce ar fi asta un motiv de ingrijorare?
    1 point
  14. Sa o stapanesti sanatos si cat mai putine probleme ... incearca sa o mentii cat mai de fabrica, asa va fi mult mai apreciata. Daca pachetul m-tech e OEM e super, poate schimbi eleronul cu unul m-tech 1, jantele la fel si sigur o sa fie ceva frumos ... iti trebuie timp, rabdare si ... bani. Bafta. Nu o lua ca pe o lauda ... dar eu am facut ceva de genul ... http://www.bmwclub.ro/forums/topic/95966-mmd/
    1 point
  15. Stimati colegi,depinde si ce BMW ati luat,una este sa iei un Bmw de la prim proprietar sau sa te duci personal in Germnaia si sa iei unul cu garantie si km reali si alta sa iei un Bmw din tara, cu istoric dubios si cine stie cati proprietari, la pret f mic. ONF,Bmw-ul tau are in prezent 200k km, in niciun caz nu avea peste 200k km la cumparare si nici nu este 535d. Sa nu mai zic ca cine are/a avut 535d i-a dat forja, si cu cat masina este mai complicata cu atat cresc sansele sa se strice mai repede. Sincr la un buget de 9-10k euro as cauta un e90 recent adus,euro 5,cu cat mai putin piese revopsite si intr-o stare tehnica cat mai buna,ai sanse reale sa gasesti unul cu mai putin de 200k km. @bazare, mofturile se mai satisfac si in functie de buget, toti ne-am dori cel putin un M de ultima generatie dar....
    1 point
  16. arata bine in alb, si eu cred ca o face sa arate mai puternica, mai impunatoare, se vad mai bine liniile caroseriei, ai contrastul dintre elementele alb vs negru, plus ca e si mai usor de tinuta curata .
    1 point
  17. Eu cred ca il speriati prea tare pe om. Da se poate intampla sa aiba probleme la o masina cu multi km si da pot aparea ceva reparatii costisitoare. Dar sa spui ca sigur mai baga cateva mii in cateva luni e prea mult. Eu am luat BMW-ul acum vreo 2 ani, are 7 ani si de cand l-am luat nu am bagat in el decat consumabile, pentru ca nu a picat nimic. Merge sotia cu el zi de zi, deci nu e masina de weekend. Parerea mea e sa isi ia omu ce ii place. Degeaba isi ia masina care sa il duca de la A la B daca satisfactia si placerea la volan sunt zero. Si pana la urma un 535d ii va lasa un zambet pe fata mereu. Parerea mea!
    1 point
  18. Multumesc, e frumos cel de m dar nu este o prioritate acum, prefer sa fie mai intai masina impecabila tehnic si dupa o sa trec si la aspect.. In alta ordine de idei, cureaua nu sta bine pe intinzator, iese 30 % afara si sper sa nu iasa de tot: http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/yha8uje2.jpg Se pare ca stropitoarele de faruri merg, trebuia eu sa insist mai mult, cu mp3-ul am rezolvat , imi puteti recomanda pe cineva pentru polis far? Am inceput sa ma obisnuiesc cu masina, sunt incantat de cutie, schimba foarte ok, o am de 4 zile si am facut deja 400 de km, imi aminteste de perioada cand am cumparat rombul si gaseam orice scuza sa mai fac un drum undeva, am regasit placerea de a conduce dupa o absenta de 4 ani. http://img.tapatalk.com/d/14/04/06/egegases.jpg[/img Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Arata foarte bine asa. Daca esti amabil, ai putea pune o poza cu usa deschisa, te rog? Si eu vreau sa colantez si sunt curios cum arata cand deschizi usa la o masina inchisa la culoare, colantata intr-o culoare deschisa. Multumesc anticipat.
    1 point
  20. daca trebuie decupat , cred ca il poti vopsi fara probleme alb si ai rezolvat problema
    1 point
  21. Cauta OSRAM CBI (66144CBI). Sunt de 5000k se vad mai alb decat cele de 4300k, care in opinia mea, sunt cam galbejite.
    1 point
  22. Ia-ti cu incredere masina care iti place. Nu mai asculta baliverne legate de turbina sau dpf. Nimic nu are un numar de km la care pica. Depinde de cum este intretinuta masina cand o cumperi si cum o ingrijesti mai departe
    1 point
  23. Daca vei fi nevoit sa dai toti banii pe masina si sa nu mai pastrezi pt intretinere cel putin 2 mii de euro in primul an de la achizitie eu te-as sfatui sa n-o iei. Chiar daca stii masina si ai certitudinea ca a fost ingrijita, oricand pot aparea cheltuieli neasteptate care pot fi semnificative, asa cum spunea si altcineva pe pagina anterioara. Eu am cumparat luna trecuta un E46 si deja am schimbat piese de peste 2 mii de euro, deci sa nu crezi ca cine zice ca trebuie sa ai ceva bani deoparte bate campii. Din cate stiu la 535d trebuie schimbate/reparate turbinele la un anumit nr de km, in special cea mica. Caseta de directie iar e un consumabil de luat in seama la E60. O masina ca asta a fost o masina de senzatie la aparitie insa acum ca a ajuns la pret de Logan nou o sa inghita ceva bani, doar cheltuielile fixe cu asigurarea si impozitul insumeaza o mie de euro anual. In fine, daca situatia iti permite sau dragostea pt masina invinge ratiunea, atunci asteptam sa ne-o preziti cat mai repede intr-un topic.
    1 point
  24. Nu te astepta sa gasesti Bnw de 10 ani bun,iar la cati km faci pe an mai mult ca sigur va deveni o gaura fara fund. Nu inteleg de ce ai da 8-9k euro pe o masina cu cel putin 250-300k km.
    1 point
  25. tigaia aia ti-o da din orice pozitie in varianta stoc, daca ii faci un stage 1 deja bate multe din BMW pana in 250cp . Ca sa nu mai vorbim de potentialul motoarelor astea chiar cu interne stoc si mentenanta destul de ieftina pentru ceea ce ofera. @Andrei - daca vrei fun ia-ti benzinar, e oricum mai rapid ca GTD-ul, maricel consumul insa dar si distractia e pe masura. 530i cu SMG va lua un minim de 15% prin Buc., masina e bine dotata pentru E60 din 2004, dar motorul ala pe ea nu e deloc wow, nu e chiar combinatia ideala intre caroseria de E60 si motor.
    1 point
  26. Rulaj 115.250 km (reali !). Cumparata de noua de la Bavaria in anul 2000. Stare tehnica foarte buna. Dotari de exceptie: Interior integral de piele inclusiv bord, consola, fete de usi, plafon (Alcantara), Navi, Telefon, TV, Xenon, Scaune incalzite cu memorie full electric, pilot automat, volan reglabil electric cu comenzi, PDC, RDK, clima,mag CD etc... Am efectuat revizie acum 500 km cu ulei TWS Motorsport 10W60, debitmetre noi. Acte bg valabile, itp, rca, procura etc... Masina se poate reinmatricula pe Romania daca este cazul. I-am montat stopuri, faruri si monitor navigatie de face-lift. ( le ofer cumparatorului si pe cele originale ). Un M5 dotat asemanator si cu km acestia chiar si in Germania este minim 10.000 euro. Pret 8.500 euro Andrei Tel. 0723,243.910
    1 point
  27. felicitari pentru achizitie. Hai sa o vedem la "masina mea" si te astpetam cu impresii.
    1 point
  28. 4300k philips sau osram si ar fi bine sa le schimbi pe amandoua.
    1 point
  29. Eu am schimbat cu Philips D1S 4300k...asa era si din fabrica Trimis de pe al meu GT-N7000 folosind Tapatalk
    1 point
  30. 1 point
  31. Am gasit o poza veche si am zis sa o pun langa una mai recenta: http://112.imagebam.com/download/SqIIXAB-6thGn6sd6jyJbw/31720/317196290/ba.jpg
    1 point
  32. Cateva poze si cu motorul...
    1 point
  33. Foarte. adevarat tati...dar pe de alta parte...vezi tu...in trafic si prin oras (cand scot X-ul) merg cot la cot cu Matizurile si de cele mai multe cred ca ajung mai rpd la destinatie decat mine...placerea maxima e cand intri in Germania si pana in Passau unde este scoasa limita dupa care si la ei e "ciuntita" chestia cu "no speed limit" pe portiuni destul de mari de autosrada...altfel daca vrei sa te bucuri de masina cu adevarat esti intr.un fel fortat sa incalci regulile si o faci pe riscul tau...depasire limita cu 50km/h 180km/h - 800eur amenda...deci sunt putine locurile unde te poti bucura de un 500+cai si din punctul meu de vedere sunt doar o statistica personala de care "abuzezi" mult prea rar si atunci ramane sa te intrebi daca merita cu adevarat din punct de vedere pay/reward... raspunsul este NU...dar atat timp cat este pasiune si economic ne este bine nu o sa fac rabat in ceea ce priveste motoarele.
    1 point
  34. Am trecut la anvelopele de vara si cu ocazia asta mi-am raspuns la intrebarea daca e diferenta la accelerare intre anvelopele de vara si cele de iarna: http://www.youtube.com/watch?v=9U-QeVRxDCw 110-200 11sec (anvelope iarna) 110-200 11sec (anvelope vara) 110-250 28sec (anvelope iarna) 110-250 24.6sec (anvelope vara)
    1 point
  35. A mai trecut un an...a mai crescut pretul cu 500 de euro fata de acum cateva luni...parca ar fi un vin sau un coniac vechi...
    1 point
  36. seria 1 chel, din 2008, cu cea mai nasoala motorizare, ...la pret de seria 5 din 2009, asta ar trebui sa fie titlu topicului..
    1 point
  37. )) esti cel mai tare vanzator... cred ca ultimul post al tau pe topicul asta o sa fie peste cativa ani...si o sa sune ceva de genul .." nu mai este disponibila, i-am dat foc " )
    1 point
  38. Incredibil...masinile cu motor mare se depreciaza mult mai rpd ca restu'...dar 7erul a costat 120k eur in 2009 si am dat aproape 50k in 2011 si dupa 6 luni l-am dat cu 30k...tu in 4 ani ai scazut 5k eur din pret...sa nu mai zic ca ai si luat-o si moca....
    1 point
  39. Sincer la cat de interesat este de vanzare, ma gandesc ca la fel de interesat este si de functionare/detalii service.
    1 point
  40. Ce cacat inseamna, semnificativ putin ?
    1 point
  41. 1 point
  42. oricum,de apreciat rabdarea...4 ani sa tot vinzi o masina,...........tare psihicu´....
    1 point
  43. 3 ani jumate nevanduta masina asta, eu am vandut vreo 6 masini de atunci, 4 benzinare 2 diesel. Si nu sunt samsar Asta inseamna sa tii aiurea de pret
    1 point
  44. Ti-am scris anul trecut ca iti dau 10000 euro pe ea. Acum iti dau 7000. Si vorbesc serios. Mai mult nu face. Nu e o gluma, daca te intereseaza oferta mea te rog sa ma contactezi.
    1 point
  45. Ma intreb ce a fost in capul tau cand ai cumparat masina asta CHEALA? mai bine luai o alta marca cu ceva optiuni daca nu ti-ai permis optiunile, e trista rauuuuu masina. Nu mi-ar smulge nici un zambet niciodata. :console: LE: Acu am vazut ca a fost castigata. I-as fi facut "vant" demult.
    1 point
  46. chiar ca. e optiunea aia de reducere a greutatii, prin inlaturarea oricarui optional, practic este un fel de Seria 1 CSL.
    1 point
  47. Daca pune poze cu interiorul si vede lumea cat de trista e o seria 1 cheala...chiar ca nu o mai cumpara nimeni.
    1 point
  48. Peste cateva luni vei regreta ca nu ai acceptat 10000euro.Mai ales ca masina a fost castigata. Spor la vanzare.
    1 point
  49. Mai suna o data si intreaba-i la cat iti estimeaza ei masina. O sa fii socat.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.