Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/12/14 in all areas

  1. in curand... http://s18.postimg.org/e25mtco61/48454964.jpg
    6 points
  2. Si rezultatul: https://www.youtube.com/watch?v=2IE3JyJxlwk Ca sa incapa in locas a trebuit sa slefuiesc putin suportul si pana la urma a intrat. Ledul pe care il are integrat e destul de puternic dar acum trebui sa caut unul cu o culoare asemantoare si pt stanga. pare a fi de 4300k. Maine trebuie sa ma mai joc putin cu ea, pt ca as vrea ca in loc sa se vada partea de sus a baghetei, sa se vada bara. Ma gandesc ca daca o rotesc invers ar trebui sa fie ok.
    4 points
  3. Masina asta nu era gri?
    3 points
  4. Neaparat trebuie sa pun capacelul lipsa: http://101.imagebam.com/download/g1T8Q2A-CxSLLMSWDGvAag/32034/320337853/IMG_20140408_201326.jpg http://111.imagebam.com/download/_EbTo3PwucL1YuBQgSLrdg/32034/320337850/IMG_20140408_201235.jpg
    2 points
  5. E de necrezut,dar chiar a nins la munte :
    2 points
  6. Eu cred ca difera de la nfl la fl . http://img.tapatalk.com/d/14/04/12/y3abenyb.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  7. E bine ca te poti pacali singur cu atat de mult talent si incredere.
    2 points
  8. Salutare! Va prezint si eu masina mea: BMW E46 Coupe, an fabricatie 2001, motor M43TUB19 118cp pe care vreau sa il schimb cat de curand posibil. Masina o am din 2012 iar de atunci am investit destul de mult in ea... atasez si eu 2 poze deocamdata: Scuzati dublul post, dar din pacate nu pot sa atasez decat cate o poza/post.
    1 point
  9. Aseara tarziu am auzit la stiri ca se face recall in china si usa ptr motoarele dupa 2010 6cilindrii si cred ca nu am visat .... http://www.reuters.com/article/2014/04/10/us-bmw-recall-idUSBREA3919120140410 2010-12 1 Series 2010-12 3 Series 2010-2012 5 Series 2010-12 5 Series Gran Turismo 2012 6 Series 2010-2012 X3 crossover 2010-12 X5 crossover 2010-12 X6 crossover 2010-12 Z4 sports car BMW ruft fast eine halbe Million Autos mit 6-Zylinder-Motoren in die Werkstätten. Bei den betroffenen Modellen könne eine Schraube brechen und in seltenen Fällen den Motor beschädigen, sagte ein Konzernsprecher auf Nachfrage. In China und den USA hatten die Münchner die Rückrufe bereits öffentlich gemacht - dort sind mit knapp 390 000 Autos die meisten der betroffenen Modelle zugelassen. Weltweit betrifft die Maßnahme rund 489 000 Wagen, die zwischen September 2009 und November 2011 gefertigt wurden. Unfälle habe es durch die möglichen Defekte nicht gegeben, betonte der BMW-Sprecher. Die Kunden könnten ihre Wagen weiter fahren, sollten beim Aufleuchten von Warnlampen aber die nächste Werkstatt verständigen.
    1 point
  10. Și la mine când trec de la R17 225 pe toate patru (cele de iarnă) la R19 235 pe față și R19 265 pe spate apare acest efect de tramlining. Aste e nu ai ce-i face. Trebuie să ai doar mai multă grijă când conduci.
    1 point
  11. Salut tuturor. Revin cu noutati daca nimeni nu s-a inghesuit cu nici un sfat. Intrarea si iesirea din intercoolerul originale sunt de 60 mm. Intercoolerul care l-am luat este de aproape 3 ori mai mare decat cel original(cu mici modificari am reusit sa il montez dar recomand sa se ia un intercooler putin mai mic). Noul intercooler are dimensiunile urmatoare: 780x300x76 mm(780mm cu tot cu iesirea si intrarea de 76 mm). Mi-au fost necesare urmatoarele: -2x coturi cu reductie 76 la 60 mm -1 buc teava aluminiu 300mm lungime si 60 mm diametrul -2x cupla 60 mm -2x coliere de 76 mm -6x coliere de 60 mm -o platbanda de 60 cm lungime (pentru prinderea intercoolerului sus) -2x coltare de 90 suficient de groase - suruburi si piulite de 8 Luati coliere serioase daca vreti sa faceti aceasta modificare,luati coliere cu surub gros care strange in T nu d-alea subtiri pentru ca am rupt 3. A trebuit sa dau jos de pe masina fantele de langa proiectoare care duc aerul la discuri pentru ca nu aveau loc coturile(din aceasta cauza cine nu are discuri aerisite recomand sa ia un intercooler cu lungime mai mica),plasticul dintre faruri care are forma grilelor de la capota si inca un plastic din spatele grilei de jos de la bara. Se vad frumos furtunele albastre care vin acum in locul unde erau fantele de aerisire a discurilor dar cu timpul o sa fac unele din fibra de sticla mulate pe spatiul care il am acolo. Dupa ce am terminat toata aceasta operatiune m-am chinuit putin pentru a fixa bara dar cu mici ajustari a revenit la normal. Am deschis capota si ma uitam de sus la prinderi cand mi s-a parut ca furtunul de intrare in EGR este murdar de ulei prea mult (initial am crezut ca se pierde pe la garnitura de la servo),am dat capacul motor jos si acel furtun era fisurat... Acel furtun este o mare problema pentru ca nimeni nu il vinde singur ci tu toata tubulatura pana la intercooler si pretul ei este 350 lei la dezmembrari si aprox 900 lei noua.Cu toate ca este doar un furtun de 35 cm lungime si diametrul de 56-57 mm se cer foarte multi bani pe el si din aceasta cauza decat sa il iau din dezmembrari imbatranit si cine stie cat va mai tine si acesta am preferat sa imi comand coturi de 45 din teava si furtun siliconat albastru si sa il fac la fel ca pe cele de la intercooler de jos.Acestea vor ajunge mai tarziu. Masina se comporta mai bine acum,nu pot spune cati cai a primit dar se simte cu ciguranta o imbunatatire,mai ales la drift. Pentru cei ce vor sa isi updateze intercoolerul la 320d sau 330d le stau la dispozitie cu sfaturi si orice intrebari si chiar ne putem intalni pentru a face aceasta operatiune impreuna.
    1 point
  12. Poate te scap de individuale, daca te hotarasti sa le dai la pachet complet
    1 point
  13. Uite aici un tutorial,poate te ajuta.
    1 point
  14. Din Olufsen sunt doar o parte de difuzoare inca. Dar dupa testele mele comparative, difuzoarele de Olufsen redau mult mai fidel si mai natural sunetele. Nebunie Puiu', nebunie! Da' ce sa fac, nu ma pot abtine. Dintre toate iubitele, e singura care isi merita investitia. Hitman, sa stii ca putini ar aprecia toate astea la o eventuala achizitie. Poate doar un pasionat adevarat.
    1 point
  15. fiecare are farmecul ei,cei drept in ultimul timp se pot confunda usor marcile si modelele de masini,mie unu mi-a ramas in suflet primul bmw un e21 din 79,la care piesele erau mult mai fiabile si bordul orientat catre sofer facea toti banii. mersi,da e manuala,la motorul asta nici nu cred ca se preteaza automata.
    1 point
  16. Nu mai pot da edit. Mi-am recuperat vaporasul. :frantics:
    1 point
  17. Salut, s-o stapanesti sanatos, misto prezentarea, cateva sugestii: Sa intelegem ca tu personal i-ai adus respectivele "imbunatatiri"? In caz contrar se numesc dotari sau optiuni. Se zice incalzire auxiliara nu serocou. Luminile nu sunt automate, probabil ai senzor de lumina. Oare a ta are mai multe perdelute electrice in afara de cea de pe luneta? Fumurii se scrie cu 2 "i". In rest a fost bine.
    1 point
  18. Am scapat de vechiul LED de avertizare. Gata si display-urile mari. Ziua: http://www.youtube.com/watch?v=Vh_OOIv3T74 Si noaptea: http://www.youtube.com/watch?v=dMQ8l7KKWBU&feature=youtu.be Sistemul porneste odata cu sirocoul, are 2 display-uri montate in interiorul parbrizului, respectiv lunetei (alb pe parbriz, rosu la luneta) si senzori de lumina. Isi creste liniar intensitatea ziua si scade in intensitate noaptea. Se poate vedea ce se intampla daca luminez senzorii cu lanterna. Lumina e atat de intensa incat noaptea daca ar functiona la maxim, n-ai putea-o privi. Le-am construit cu senzori pentru a nu atrage privirile in functionarea nocturna. Daca sirocoul inca functioneaza, la punerea contactului display-urile se opresc si ramane doar un mic LED SMD in spatele display-ului, vizibil doar din habitaclu. Inca n-am curatat surplusul de silicon de la lipirea pe parbriz. Asta daca va intrebati ce sunt neuniformitatile alea pe langa el.
    1 point
  19. Apropo de poze pe capotĂŁ!
    1 point
  20. Da merita, daca ai altele pentru iarna... Banuiesc, ca nu vrei sa umbli si la iarna cu jantele pe 19"...
    1 point
  21. Atatea F10-uri frumoase acolo, care mai de care. 520d manual fara nicio dotare optionala, mmm Aparent tu esti cel care ordoneaza lista de pe mobile crescator dupa pret si alege prima masina de sus. Good luck with that. Over and out.
    1 point
  22. si daca are 100k e ok,dar imi place ca ati vazut o masina in poze si ziceti ca pretul e prea mare,nici nu va mai intereseaza starea tehnica,e ceva normal in romania.
    1 point
  23. lol, lasa ca inveti tu cu timpul, de ex. va-ti se scrie v-ati.....rosi=rosii.... asta e munca in folosul comunitatii din partea noastra, nu te supara pe noi, lectiile sunt gratis
    1 point
  24. Nu trebuie sa te superi ca te critica baietii,au dreptate in plus " zgarie " destul de tare retina modul in care te exprimi in scris. Sa revenim la masina,este foarte frumoasa si dotata,sa te bucuri de ea
    1 point
  25. Vanduta ! Se poate inchide topicul. Multumesc moderatorilor si colegilor !
    1 point
  26. Pret nou cu roti iarna 16" - 4799 Pret nou cu style 68 OEM - 5199 Pret nou cu style 68 OEM + roti iarna - 5299
    1 point
  27. Este acelasi pret cititi bine anunturile. Taxa este 990 euro. Pe autovit este mentionat ca pretul este fara jante, in schimb aici este total, de unde se poate scadea pertul jantelor 400 euro si se ajunge la 4999 - pretul de pe autovit. Masina este din luna 05.2002. Avand numere de zoll valabile + 3 luni numere rosii, aproape se depaseste data primei inmatriculari si masina mai implineste un an vechime. Din cauza asta taxa va scadea de la 1300 cat ar fi daca s-ar plati astazi, la 990 euro.
    1 point
  28. Spune tot. Ce trebuie modificat? @Trask: Felicitari pt DIY si pt modul de prezentare.
    1 point
  29. Am spus deja ca am mers prin bezna 100%. De comutat comuta, dar cum dadea de un semn de circulatie se reflecta lumina si schimba pe scurta. Chiar si cand schimba, mi se parea ca reactioneaza prea incet, pt gustul meu. E mult mai comod fara ea, dpmdv. Am vazut cu NCS cativa parametri ce puteau fi configurati, dar n-am avut timp sa caut, mai ales ca e f greu de testat. @FRE tu ai F30, eu am E90; esti sigur ca vb despre acelasi lucru?
    1 point
  30. Am schimbat si simeringul de la planetara (o groaza de bani pt un rahat de simering!) + Roti noi, in sfarsit : http://i41.tinypic.com/34gtunt.jpg http://i40.tinypic.com/s16y4k.jpg http://i40.tinypic.com/jkvw55.jpg http://i44.tinypic.com/1zxktnn.jpg http://i44.tinypic.com/2mgnplc.jpg http://i41.tinypic.com/3329iy0.jpg http://i43.tinypic.com/2v7w4mw.jpg http://i39.tinypic.com/33fb4v5.jpg http://i42.tinypic.com/ja81ti.jpg Mai trebuie sa-i fac geometria.
    1 point
  31. Am mai facut un mic retrofit la masina: oglinda interioara cu high-beam assistant. http://i38.tinypic.com/11bn7l0.jpg http://i36.tinypic.com/2hpr5tf.jpg http://i36.tinypic.com/25kj56p.jpg I-am facut revizia completa la BMW + schimb lichid de frana. Mi-au gasit o mica scurgere de ulei pe la simeringul unei planetare, l-am comandat si pe ala si o sa-l schimb. In curand sper sa primeasca un set nou de roti + geometrie.
    1 point
  32. pai depinde cat km faci. daca faci aproape suta de mii in 2-3 ani, poti sa treci pe diesel. Un benzinar ( cu motor mare) e o masina care va consuma nejustificat de mult pentru o masina de zi cu zi. In timp ce un diesel cu motor mare consuma cat un benzinar mic.
    1 point
  33. si cam ce s-a schimbat dupa aia 3 ani? totusi 2000 eur nu e o suma mica. asa ca si idee banii investiti in masina pe reparatii mai greu ai recuperezi.
    0 points
  34. Asa se auzea motorul meu inainte sa schimb distributia. Nu e grav, dar e un inceput. Si totusi cam devreme la 80-90.000. Eu n-am schimbat arborele pentru ca am schimbat lanturile preventiv si pinioanele de pe el nu incepusera inca sa se uzeze.
    0 points
  35. L-a dat unui samasar, care la randul lui cere 15.000€, ca doar n-o fi foc
    0 points
  36. ReSp3cT: in primul rand bravo ca n-ai tinut cont de bani ca sa iti indeplinesti un vis (tu stii cat de mic sau mare) si mai ales ca nu pui la suflet negativismul de aici . Masina arata super, singurul lucru pe care i l-as face eu ar fi sa iau jante mai late pe spate. Geamurile din fata cred ca sunt deja la limita transparentei legale si mai mult de atat te-ar deranja noaptea (parbriz mai deschis decat lateralele) - iarasi, tu stii de aratat arata super si asa. Bafta!
    0 points
  37. Ce treaba are pula cu ficatul? Asta asa, ca s-o luam pe româneste... E vorba de cu totul altceva aici, trepidatii ale masinii/cardanului provocate de volanta... sunt ca niste smucituri care se manifesta in special la rece, dar si la cald in aglomeratii, si numai la plecarea de pe loc. Tie iti pierdea presiune pe la intercooler, e alta mancare de pește acolo.
    -1 points
  38. Te inteleg perfect dar sunt masini la 13000 cu garantie SH iti dau un exemplu plus ca deja sunt speci pe cale de disparitie pe foamea asta si cu noile taxe ... Tu sti e masina ta .
    -1 points
  39. Saraca masina ce frumoasa era... si in ce hal a ajuns... :frantics: http://www.autovit.ro/bmw-320-C29517131.html
    -1 points
  40. Imi cer scuze atunci, rog un moderator sa stearga postul meu daca se poate.
    -1 points
  41. Eu nu inteleg dc nu va-ti facut profesori de romana.... macar sa luati si ceva bani....decat sa criticati moca pe forum
    -1 points
  42. O sa urmeze....abia astept sa ii pun jantele, dar momentan numai am bani de investit in masina.
    -1 points
  43. Lol, fraierii respecta legea in Romania...vorba unui amic Apropo, Respect...pe unde a ajuns 3ul alb? Poti sa-l intrebi pe colegul de sala? Am impresia ca a luat-o o cunostinta dar zicea ca de la unul din Iasi, nu Arges. Si in perioada aia nu mai era alta pe autovit decat aia...cu jantele alea etc.
    -1 points
  44. Imi cer scuze daca mai gresesc cu scrisu.masina e asa din fĂĄbrica eu nu iam facut nimik deoare ce o am de o saptamana.bafta la toata lumea si sper sa ne fim de folos unu la celalant.multumesc
    -1 points
  45. Acolo ca e vorba de un amarat de surub la vanos se face recall. La N47 care e cel mai popular si care a amarat multa lume (bate nikasilul de la distanta), ioc! Ce ti-e si cu strategiile astea...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.