Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/14 in all areas

  1. Tot la pitesti se eliberau si permise de conducere false.
    7 points
  2. Pai daca nu in starea asta, atunci despre ce vorbesti? Starea unei masini atrage dupa sine si pretul, sau de unde credeai ca e plin targul de masini 'impecabile' la pret de nimic?
    4 points
  3. Noi, romanii, avem o imagine foarte deformata a realitatii...nu este totul perfect in alte tari si dezastru total in ro
    3 points
  4. ce sa mai goleasca daca a ajuns deja acasa, nu mai are ce face..
    3 points
  5. Cu tot respectful si pentru ca tot ai vorbit de sfaturi constructive,primul sfat: nu te mai uita dupa cele mai ieftine masini in categoria lor,vor fi gauri negre(nu mai vb de dotari). Cauta in segmentul mediu-superior de pret, vei economisi bani (in timp). Uita de miturile cu E60 la 7-8k euro aproape virgina, cauta mai bine o masina corecta
    3 points
  6. Pune o poza cu o gagica buna la profilul de fb )))
    3 points
  7. A venit vremea sa imi prezint si eu masina nou achizitionata. Totul a plecat acum un an si ceva de la ideea de a-mi schimba masina. Stiam exact ce vroiam, un coupe adevarat (nu un hatch cu 2 usi) motor benzina, manuala. Trebuie sa recunosc ca BMW pt mine nu a fost niciodata prima mea optiune, abia spre final, m-am hotarat sa caut numai asa ceva. Cautarea a durat mult, vreo 4-5 luni, dar in final pot spune ca a meritat. Motorul nu este exact ce imi doream eu, dupa mine combinatia ideala era 325i, dar problemele pe care le-am citit pe aici si pe alte forumuri din afara m-am facut sa ma razgandesc. Masina este achizitionata de noua din Romania, de la MHS, are intretinere cu evidenta (pe la Motor AG Pitesti si MHS Craiova) iar pentru mine asta a fost foarte important. Km 170.000 reali. Ca dotari este ok: trapa piele dakota beige (scaune incalzite) bixenon logic 7 high-beam assistant pachetul de lumini senzori parcare/ploaie/lumini oglinzi retractabile si antiorbire si altele. Ii lipseste navigatia si asta va fi probabil urmatorul retrofit. (desi o sa dureze pana adun toate piesele.) Masina o am de doua saptamani si sunt foarte incantat pana acum. Ce urmeaza sa ii fac: schimb de ulei si filtre saptamana asta sa o inmatriculez (inca imi astept numerele de pe fosta) casco neaparat doua seturi de presuri originale un detailing interior complet un cauciuc nou pe fata (apropo cumpar un Goodyear eagle f1 asymetric 225/45/r17, dot minim 2013) Din pacate in perioada asta sunt foarte ocupat, nici nu am apucat sa merg foarte mult cu ea (600km) si nici macar poze nu am apucat sa ii fac. O sa pun cateva ale vanzatorului. http://s2.postimg.org/hdqkdi0qd/image.jpg http://s1.postimg.org/4eedj2xtn/image.jpg http://s29.postimg.org/in14sdepf/image.jpg http://s29.postimg.org/k4r6ho8tv/image.jpg
    2 points
  8. Vinde-o, cumpara alta..nu ai ce sa ii mai faci, e distrusa moral
    2 points
  9. Sticle faruri noi. Arata altfelhttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/y8u7a7eq.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/u9ehe4am.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/04/15/uqesybe9.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
    2 points
  10. Filtrul de motorina e cel mai putin periculos dintre toate filtrele. Din proprie experienta iti spun ca pana se infunda trec multe schimburi de ulei. Iar cand se infunda, e simplu: brusc nu mai trage. Niciun alt pericol nu te paste.
    2 points
  11. Iti vinzi jantele care sunt speciale pt e60 sa pui de seria 7 , nu mi se pare o ideea prea buna.
    2 points
  12. e foarte simplu, masina s-a vandut catre userul 267511 care acum doreste sa o vanda pentru suma de 15k Eur, voila
    2 points
  13. Partea care trebuie refacuta.. http://serj.ro/red32.jpg
    2 points
  14. plus ca tocmai poza cu DOT-ul e neclara, oricum pare a se citi 2008 sau poate 2006, chiar daca au 5mm sunt prea vechi, de aia si sunt 100Eur..., mai bine iei un Dunlop sau Kumho, Nexen, dar le iei noi cel putin...sau cauta sale-uri pe la retaileri mari de anvelope care scot loturi 2012 la lichidare si le iei la super pret si noi, un prieten a luat anul trecut 4 x Michelin PS3 255/35/19 DOT 4311 cu 600Eur toate, in timp ce eu am dat 1000Eur pe ele si pe 18.
    1 point
  15. eu cred ca nu iti va raspunde niciodata din pacate, mai incearca totusi... Ich habe Ihr altes Auto gekauft und ich mochte Einigen Informationen darüber wissen. Ich spräche kein Deutsch und ich möchte eine Diskussion in Englisch tragen. Und zwar über mein Auto, ich habe das Auto mit ungefähr - - - - - Km beim Händler gekauft, weil ich ein seltsames Gefühl habe ich bitte Sie mir par Information über Ihre Laufleistung zu geben wenn Sie das Auto verkauft haben, sodass ich mit meiner aktuellen Laufleistung konfrontieren zu können. Mit freundlichen Grüßen, numele tau
    1 point
  16. Da wir alle wissen, gibt es Google Translate Deutsch perfekt.
    1 point
  17. Pai daca i-ai fi scris in romana normal ca nu iti raspunde. Poti sa ii trimiti mesaj privat si daca nu il ai sau te are in lista de prieteni.
    1 point
  18. daca tii neaparat faci retrofit si pui comutatorul ala (este retrofit oficial bmw)in plus de asta este deja cablajul trebuie doar butonul ,codat si o gaura in bord
    1 point
  19. foarte frumoasa masina si destul de bine dotata, acum mereu se va gasi ceva de retrofit la orice masina, asa ca iti doresc bafta . Culoarea face toti banii si o scoate din anonimat, niste jante ceva mai mari si va arata si mai bine chiar si fara M-pack. Cat despre navigatie, daca tot faci retrofitul asta cel putin sa o pui pe cea care iti permite sa ai internet si ce gadget-uri mai sunt pe ultimele E92 fabricate, altfel nu are rost, userul neo-anderson te poate ajuta cu detalii specifice in privinta asta. Scaunele sport sunt mai degraba prioritare fata de navigatie, astea pe care le ai sunt caah la un mers sportiv .
    1 point
  20. @LYM.... m am exprimat un pic gresit. vroiam sa subliniez o oarecare diferenta de pret intre un e92 320i de 11k si acest e92 320i care la prima vedere pare foarte ingrijit si este undeva in jurul sumei de 15k . multi care stric isi doresc un coupe , poate vor alege varianta mai ieftina. cine deja a trecut prin N experiente cu masinile si intelege cu adevarat ce inseamna starea unui autovehicul , poate va alege in consectina. ma rog...
    1 point
  21. hmm...e ca si o sabie cu 2 taisuri,mai pus pe ganduri cu cei 50 de euro...
    1 point
  22. 335i au avut probleme din fabrica cu injectoarele
    1 point
  23. Pai oricum arata si in mph si in kmh.
    1 point
  24. Da, da, curgeau ofertele si in 5-6 luni au venit 2 oameni sa o vada
    1 point
  25. nu schimba ceasurile... celor ce te intreaba le spui ca faci calcule complexe instantaneu si sti ce viteza ai in km/h
    1 point
  26. salut ! cred ca la categoria 320 i e92 care merita cumparat este asta : http://www.autovit.ro/bmw-320-C32520346.html initial cand a aparut pe net cerea 17k , apoi a scazut la 16k iar acuma am vazut ca a pus o la 15k . la o cautare a numarului de tel pe google , iese faptul ca este avocat mediator. inclusiv are si un anunt ca isi cauta o menajera. deci proprietarul nu e un amarastean . iar daca a luat o nou nouta acum 6 ani , probabil un astfel de model a costat la momentul respectiv undeva la 42k euro minim !!!! poate daca reusesti sa o iei undeva la 14k , este o afacere buna avand in vedere nr de km si faptul ca primul proprietar a fost un om serios gen.
    1 point
  27. Frumoasa masina, s-o conduci cu placere! Retrofitul pt navigatie o sa iti dea ceva batai de cap, dar se merita.
    1 point
  28. si cam ce s-a schimbat dupa aia 3 ani? totusi 2000 eur nu e o suma mica. asa ca si idee banii investiti in masina pe reparatii mai greu ai recuperezi.
    1 point
  29. Dupa 3 ani de stat cam trebuie schimbate chestii la ea, nu crezi? Nu-s samsar, nu castig de pe urma vanzarii ei, ci doar am realizat ca nu e ce am eu nevoie momentan si de asta am pus-o la vanzare. Nu o dau ca e stricat ceva la ea, cine e interesat ma suna, vine sa o vada si discutam ce are si ce nu are. Oricum nu ma grabesc sa o dau, vreau sa ma bucur de ea cat de mult se poate
    1 point
  30. Nop, o vand ca nu e de mine si pretul e corect pentru banii pe care i-am bagat de cand am cumparat-o.
    1 point
  31. Bai nene e moartea mintii ce citesti aici Nu e nimeni obligat sa iti ofere o masina la schimb pentru o lucrare CASCO. Daca aveai o reparatie pe garantie care dureaza mai mult, atunci da, prin bunavointa dealerului poti primi o masina. Daca seria 1 nu e de tine, la pozitia ta plateste 1000EUR si mergi cu seria 5.
    1 point
  32. Prea tare Am avut masina la reprezentanta tinuta 9 zile...un simplu vopsit de bara la E91 si au aparut "complicatii" ...dar nici nu m.am gandit sa le cer o masina si nic nu am avut pretentia la asa ceva, parerea mea e ca un dealer/repzentanta nu e obligata sa dea o masina rezerva , pana la urma e vorba de un service care repara o masina, nu o firma de inchirieri auto, pana la urma nu e "vina" reprezentantei ca, clientul are un job care necesita o masina si umblatura zilnica...daca totusi o fac trebuie apreciat gestul (sau nu) si atat!
    1 point
  33. Fara suparare, unii aveti niste asteptari prea mari de la BMW. Credeti ca daca ati cumparat un BMW nou, meritati un anumit tratament. Pana la urma, ei si-au respectat blazonul, adica ti-au oferit un seria 1 gratis pe durata reparatiei. Ca tie nu ti-a convenit o seria 1, masina care totusi nu e in aceeasi clasa cu un Matiz, e pana la urma doar problema ta. Un bun prieten de-al meu si-a cumparat un 428i din Germania si l-a ridicat acum 2 luni de la Munchen. Toata lumea il intreaba ce i-au dat in plus, ce cadou, ce bonus fiind vorba de o masina noua cumparata cu banii jos. Raspunsul este simplu: N I M I C. Faptul ca iti cumperi o masina noua nu inseamna ca ti se cuvine cine stie ce serviciu extraordinar, nu inseamna ca le faci un serviciu ca ai cumparat o masina noua de la ei si nici nu vei primi cine stie ce bonus. Poti sa iei si o masina de 100 000 euro, daca nu platest setul de presuri nu ti le vor da ei cadou. Totul e pe bani. Si mi se pare decenta si faza cu 150 lei pe zi pentru seria 5. Cu alte cuvinte, poti avea un seria 1 gratis. Nu-ti convine, ei bne poti inchiria un seria 5 pentru 150 lei/zi, ceea ce nu reprezinta vreo suma daca seria 1 gratis nu ti-a convenit. Costurile ridicate ale asigurarii casco au destule motive: - riscul mare de frauda in Romania - riscul mare de accident in Romania - faptul ca asiguri o masina foarte scumpa, deci si asigurarea casco va fi scumpa Citeste pe net cati vor sa insele firmele de asigurari prin diverse moduri. Ei bine, banii respectivi sunt platiti de clienti in mod indirect, nu de firmele de asigurari. Firmele de asigurari trebuie sa aiba si o politica de management al riscului, iar asta se reflecta in preturile asigurarilor.
    1 point
  34. L-a dat unui samasar, care la randul lui cere 15.000€, ca doar n-o fi foc
    1 point
  35. pai daca la prima nu ai primit nimic,si acum ai primit masina(serie1) ar fi trebuit sa fii multumit pe de alta parte daca nu scrie nicaieri ca sunt obligati sa iti dea serie 5 aia e puteai sa o inchiriezi pe aia eventual negociai un deal mai bun mai ales ca o luat pe o perioada mare.acum nu mai conteaza.sa speram ca la urmatorul dealer BMW unde vei merge nu o sa ai aceleasi probleme. @Myx nu am auzit pana acum sa dea 5 gratuit si pt o luna nicaieri.
    1 point
  36. Cate baliverne pot debita unele persoane. Nu stiu de ce se mai streseaza cineva sa puna masina aici la vanzare ca oricum doar se vorbeste. As dori si eu sa vad cati dintre dumneavoastra ati platit peste 15000 euro pe masina ?
    1 point
  37. Atatea F10-uri frumoase acolo, care mai de care. 520d manual fara nicio dotare optionala, mmm Aparent tu esti cel care ordoneaza lista de pe mobile crescator dupa pret si alege prima masina de sus. Good luck with that. Over and out.
    1 point
  38. Pai atunci despre ce vorbesti? Compari mere cu pere? Vezi ca masina mai e si xDrive; gasesti macar un 520d xDrive la 20k? Sper sa scoata astia si un F10 516i, ca sa zici atunci ca poti lua F10 la 15k, si orice 330xd automat iese din discutie. Pe cuvant, voi cred ca aveti mancarici in degete, nu va simtiti bine pana nu debitati toate tampeniile pe fiecare topic de vanzare!
    1 point
  39. Arata-mi si mie cateva F10 la 20k, te rog. Motor de 3L diesel si xDrive. Merci. Pe mobile/autoscout cel mai ieftin F10 530xd pleaca de la 43,000 Euro, dar vorbim si noi ca sa ne aflam in treaba.
    1 point
  40. si daca are 100k e ok,dar imi place ca ati vazut o masina in poze si ziceti ca pretul e prea mare,nici nu va mai intereseaza starea tehnica,e ceva normal in romania.
    1 point
  41. Un f10 decent cu garantie sare de 30 de mii, nu stiu despre ce masini vorbesti.
    1 point
  42. Vanduta ! Se poate inchide topicul. Multumesc moderatorilor si colegilor !
    1 point
  43. acum toata lumea se pricepe la masini fara sa fi desfacut o roata toata viata, in rest stiu preturile si defectele la masina ta fara sa o vada
    1 point
  44. Bafta cu ea. Si eu am crezut ca F10 au toate xenon...ciudat. S-a pastrat traditia de la e60 E luata din Mures?
    1 point
  45. Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!
    1 point
  46. Pt. ca nu am mai avut rabdare,si de o saptamana temperaturile nu coboara sub 14grade am trecut la slapi. http://img.tapatalk.com/d/14/03/01/esasupap.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/03/01/e9e9urag.jpg Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk
    1 point
  47. Cui nu ii place mașina sa nu mai posteze degeaba(gen replica hidoasa sau ieftinĂŁ ) pentru ca nu știe despre ce e vorba . Mașina e fĂŁcutĂŁ dupĂŁ gustul meu si pot zice ca este fĂŁcutĂŁ cu bun gust. Cui ii place,ii spun ca anunțul e ĂŽncĂŁ valabil , iar mașina se afla in stare impecabila atât estetic cât si tehnic. 9300 euro . Multumesc!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.