Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/17/14 in all areas
-
Sa mor eu daca va pot intelege.Ai luat un E60 superb si pui niste mizerii de cauciucuri SH.Oricum bafta cu masina.8 points
-
Mereu dam vina ca traim in Romania, de fapt si in strainatate se intampla aceleasi lucruri numai ca nu le stim noi ... hai sa fim mai nationalisti, nu una doua traim in Romania. Mikken sa ai parte de masina fara probleme de niciun fel ... sanatosi sa fim sa le putem duce.7 points
-
pretul ala e o gluma sau vb serios? plus taxa... 320d la 9000 euro 4 real??3 points
-
3 points
-
Cam repede a murit bateria( a mea e din 2005 si rezista inca), eu zic ca Varta e cea mai buna varianta de pe piata acum3 points
-
So, intr-un final am rezolvat...insa partial sa zic asa Ma suna consultantul de service pe la ora 4 si incepe sa turuie, ca domne si senzorul meu initial era defect...si al doilea inlocuit pesemne la fel, de asta au trebuit sa inlocuiasca din nou senzorul si vezi doamne doar ala e pe garantie, ca l-am platit odata. Daaaaar au descoperit ei ca si cablul este oxidat, iar pentru asta trebuie musai sa platesc cei 200 euro. I-am explicat inca odata si lui toata povestea spusa celui de la receptie, precizand ca nu mi se pare corect sa platesc pentru ca mecanicul a facut o greseala...nu atat pentru suma in sine, cat din principiu. Dupa vreo 15 minute in care el imi tot repeta aceeasi placa si eu ii spuneam ca nu platesc, imi zice ca revine cu un telefon in 10 minute, ca trebuie sa discute cu managerul de service. Astept...astept...suna dupa vreo ora si ceva, nu am putut raspunde in acel moment (eram oricum deja in drum spre ei). Ajung la service, consultantul evident sparsese usa deja...si l-a lasat tot pe amaratul de la receptie sa discute cu mine. M-a luat ala ca au discutat...si s-au sfatuit...si pentru a ma multumi, imi fac reducere 50% la factura (adica sa platesc totusi 100 euro). Bineinteles ca mi s-a parut de kko (cum spuneam mai mult din principiu, pentru ca oferind aceasta reducere oricum si-au recunoscut greseala), asadar a inceput scandalul. Dupa inca aproximativ 10 minute de spectacol in showroom, cu toti clientii uitandu-se ca la teatru...se enerveaza ala si imi zice ca el a facut tot posibilul si ma duce la seful cel mare. Sefu de service incepe sa-mi explice moartea caprioarei, ca de fapt si senzorul era defect (avea ceva urme de coroziune pe un contact), dar si cablul...si ca musai trebuiau schimbate ambele. Ii zic, pai uite ca senzorul asta vechi, original, functioneaza foarte bine...de ce sa-l schimb daca merge? Raspunsul de 1000 puncte...pai poate functioneaza astazi, dar peste 2 sau 3 zile, daca ploua si intra apa acolo, nu o sa mai mearga... :-S Am ramas blocat la faza asta...in fine, am tot incercat sa-i explic de asumarea unei greseli bla bla, el imi tot repeta aceeasi placa (efectiv aceleasi fraze), asta timp de vreo 30 minute cred. Intrucat era deja tarziu si mi-era si foame, am vrut doar sa-mi iau masina sa plec odata acasa. Deci am platit cei 100 euro si acum macar imi indica temperatura corect3 points
-
Ce anume te face sa crezi ca ai doar o problema? Daca ai doua cum faci diagnosticul ? Verifici articulatia si schimbi ce ai de schimbat, faci geometria, verifici roti si schimbi ce este cazul.(cauciuciuri sau poate chiar jante)2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Masina se afla in tara din 2004 , a avut cativa proprietari , unii care au avut grija de ea altii nu prea...este la mine din 2011 ,am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ...In cursul celor 3 ani si ceva am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ... Investitii de cand se afla la mine ( toate piesele schimbate au fost luate de noi) : -parbriz; -bujii +releu bujii; -flansa cardan; -rulment cardan; -bucsi timonerie; -tampoane motor + tampoane cutie de viteze; -schimat ulei cutie de viteze, diferential , servo; -in locul magaziei de cd-uri am pus o magazie digitala Grom cu usb, aux; -volanul si nuca schimbatorului reconditionate cu piele; recente: -bielete antiruliu spate ; -bucsi fuzete spate; -brate spate; -discuri +placute +senzor uzura fata ATE; -placute + senzor frana spate ATE; -schimb lichid de frana ; -cablu frana de mana; -baterie noua Varta Silver Dynamic 100ah -anvelope iarna Michelin Alpin A4 -cumparat recent tulumba frana (second-hand) ...in iarna mi-a inghetat cateva zile cat a fost foarte frig dar si-a revenit si nu am mai schimbat-o ; o am in portbagaj); Saptamana viitoare ii voi face revizia : ulei bmw 5w40, filtre : combustibil, aer, ulei , polen, filtrul epurator . Cu aceasta ocazie voi schimba si tulumba de frana si voi face si geometria pentru ca s-a modificat in urma schimbarii anvelopelor. Masina nu a suferit modificari (suspensii sport, beculete , leduri, interioare puse de pe alte masini, etc.), fiind in forma sa originala. Ca si defecte masina prezinta imperfectiuni exterioare capatate din parcarile Bucurestiului , eleronul lipsa (smuls de 2 ori, lasand urma pe porbagaj si am renuntat sa-l mai schimb), oglinzile care sunt aftermarket pt a nu mai fi furate a 3-a oara, lipseste suportul de pahare pe care l-am dat jos pt a-l schimba (se rupsese o clema la unul din suporturi)... Din punct de vedere al comportamentului mecanic , masina se conduce perfect, motorul trage liniar, fara nicio problema ... Masina se vinde din cauza taxelor hoate ale statului si in ultimul timp al asigurarilor rca care au explodat , avand in vedere ca am 23 de ani si 5 ani experienta in ale sofatului... Pretul : 5500 E negociabil in limita bunului simt ... Masina nu are taxa de inmatriculare platita ...cumparatorul va putea circula cu aceleasi numere...masina mai este pusa la vanzare doar pe forumul e39.ro. Ma intereseaza si schimburi cu e39 520d, e46 320d 150cp si alte marci cu motoare pana in 2000cmc, de preferat diesel Se poate vedea in Bucuresti. Telefon: 0766265467. dotarile dupa VIN Type code DL91 Type 525D (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M57 Cubical capacity 2.50 Power 120 Transmision HECK Gearbox MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery LEDER HIGHLINE/SCHWARZ (V6SW) Prod. date 2001-10-23 Order options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 232 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 50 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 422 WOOD TRIM 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 632 COMPL PREP. BMW CELLULAR PHONE(MOTOROLA) 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 723 EDITION EXCLUSIVE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Information No. Description 473 ARMREST, FRONT 555 ON-BOARD COMPUTER 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV1 point
-
i am vopsit bara si aripa spate dreapta, fostul i a dat polish si a ars lacul si vopseaua in vreo 5 locuri, nu am avut alta alternativa Singura modificare care as face o deocamdata ar fi sa i pun ceva scaune sport, daca stiti pe cineva care vinde anuntati ma am gasit o poza cu primul meu bmw din '99 am corectat poza1 point
-
1 point
-
cum pot verifica temperatura? Tocmai am primit un colet de la iepurasul de paste (cataxxl), urmeaza o revizie completa la Ciupanezu: -ulei castrol edge 5w30 -toate filtrele mann (fara filtrul epurator) -flansa cardan spate (febi) -tampon motor stanga (febi) -garnituri furtune turbo ( 4 oringuri) (oem) -1 bec angel eye http://s27.postimg.org/lxwlyeihb/piese.jpg1 point
-
In momentul de fata a fost achizitionata o carcasa de cutie de viteza de curse,care este compatibila cu masina in cauza si urmeaza sa fie trimisa in Germania sau Uk sa fie asamblata si echipata. Motorul este desfacut si urmeaza sa-i fie montata o _chiulasa_ de E21 cu care dupa calcule o sa scoata undeva la 140 cp. Motorul a fost demontat si facut cred ca de 5 ori. Este foarte greu sa prepari o masina veche pentru curse,infinit mai greu ca o masina de generatie noua care daca ai bani gasesti tot ce vrei si este foarte usor cu achizitia de piese si cu modificarile facute. Si colegele ei de salon....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sincer...masina face banii...pe un N53 cu injectie directa si la rulajul asta chiar as da banii...spor la vanzare!1 point
-
dar ma depaseste modul de gandire al samsarului, de ce ar da inapoi 20k km? ce importanta mai are ca are 192k sau 172k...? tind sa cred ca are de fapt mult mai multi km... recitind acum postul lui little man asta suna mai mult a reclama... :getlost:1 point
-
1 point
-
si vrei sa iei alea 2 gume opincarite? unul cu talonul rupt si unul cu lipituri?1 point
-
mie la RS imi arata oricum, mai ales in trafic de oras, cu cel putin 5C in plus din cauza caldurii enorme emanata de motor. Initial am zis ca e normal ca un motor mare si supraalimentat sa genereze o asemenea caldura, e logic, incalzesti lejer o casa iarna cu cata caldura degaja , dar apoi am observat ca orice V8, indiferent ca e NA sau SA degaja multa caldura, ceva mai putina un NA dar nu-i mare diferenta, deci sincer nu stiu daca e vreodata 100% citirea exacta in afara de drumurile pe autostrada unde fluxul de aer permite directionarea aerului cald departe de senzorul de temperatura exterioara. Pe de alta parte in DE nu e cuptorul de aici si citirea ar trebui sa fie mai putin influentata de caldura emanata de motor, dar chiar si acolo in trafic si sezon cald cred ca va avea o eroare de cateva grade. aaa, si legat de service-urile din DE, prin 2006 mi-am adus masina la o reprezentanta Audi in Dusseldorf sa ii faca distributia si ce mai era conform cartii service, tot eram prin DE, si le-am zis sa verifice tot si le-am atras atentia ca mi se pare ca suspensia e putin cam zgomotoasa si ca probabil vreo bucsa ceva are uzura. Ma duc sa iau masina si intreb ce au facut in legatura cu suspensia, iar ei imi zic ca da, pare un pic mai zgomotoasa decat ar fi normal, doooh, dar ca ei nu pot sa isi dea seama de unde vine zgomotul si ca doar daca schimba tot pot elimina cauza, hopefully... , evident ca am nu am urmat sfatul lor . Am intalnit aici indieni si pakistanezi care sunt cu mult mai isteti si nu te fac sa schimbi tot ca sa elimini un zgomot.1 point
-
Vad ca postul meu initial are deja un minus, deci probabil ca proprietarul s-a "atacat" Am fost si am vazut masina, am dus-o la test: la 173 de mii s-a facut ultima revizie, iar kilometrii au crescut liniar de-alungul timpului, parca cu ceva pauze acum un an, cand probabil a avut o avarie pe dreapta: proprietarul spune ca i se parea ceva revopsit pe aripa dreapta spate, cei din service au zis de aripa dreapta fata, mie mi s-au parut plasticele din interior prinse cam aiurea...in fine. Chiar daca a avut ceva, este reparata corect, suna totul a tabla peste tot, fara kit, lufturile sunt ok. Deci acum masina are acum 192 de mii, si are nevoie de o revizie, si de anvelope. Altfel, interior arata foarte bine (ok, exista cate ceva zgarieturi pe plastice pe ici-colo, dar e normal la nr asta de km, si mai ales ca este culoare deschisa, si se vad imediat). Pielea chiar arata foarte bine, si este ingrijita. Masina ruleaza bine, trage ok, ambreiajul pare ok, general mie mi s-a parut bine inchegata, si in nici un caz de 200de mii; la BMW i-au facut si test de drum, deci au mers cei de acolo, care cunosc mai bine masinile, si au zis acelasi lucru, ca este surprinzator cat de bine se tine. Chiar si la 140-150 este liniste si pace. Conform caietului de service, in tot acest interval a avut schimbate placutele de frana fata doar de 2 ori; deci practic cei 200k km facuti acolo echivaleaza cam cu 80k facuti in RO; pe spate au fost schimbate la 173 de mii si discuri si placute. Lantul nu se aude, motorul este linistit si cuminte. Diferentialul nu se aude. Devizul din service: Necesar revizie; schimbate 2 simeringuri la cutia de viteze; schimbat un simering la diferentialul spate; inlocuit ulei cutie de viteze si ulei diferential cu acesta ocazie; si cumparat anvelope noi. Exista un usor dezechilibru pe compresia cilindrilor 1 si 4, dar nimic alarmant. Parca asta era tot... Prin urmare, daca cineva este interesat de ea, are deja testul facut la BMW Brasov, puteti doar merge si intreba de el. Este un 316d bine echipat, luminos, si care arata extrem de bine. Pe mine nu ma mai coafeaza datorita TVA-ului; deci daca vreti o masina despre care nu esti mintit (cel putin nu la stilul in care patesti la restul), care momentan este in parametrii, go for it.1 point
-
Noi, romanii, avem o imagine foarte deformata a realitatii...nu este totul perfect in alte tari si dezastru total in ro1 point
-
In legatura cu jantele iti zic sincer, nu se merita cu jante de 18 in Bucuresti, simti orice denivelare, sina de tramvai si alte chestii. Am avut pe 18 acum am pe 16 si este o diferenta de confort considerabila.1 point
-
Pentru cei interesati de odorizante originale BMW,am vazut ca este o oferta la reprezentata pentru kitul starter ( de mentionat ca nu fac nici un fel de reclama,doar dau o informatie utila colegilor de forum interesati ) ; initial am vrut doar un set de rezerve,insa am luat kitul intreg fiindca la al meu incepuse sa se ” decoloreze ” vopseau gri pe la colturi,detalii in poza :1 point
-
1 point
-
1 point
-
In seara asta cand am ajuns acasa, o surpriza ma astepta cuminte la usa Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca era in Romania asta.1 point
-
1 point
-
Reprezentanta de la care am luat-o era aceeasi care a vandut-o initial si unde isi facea service-ul fostul proprietar. In momentul in care am luat-o mi-a printat tot istoricul masinii, toate facturile de la schimbat ulei pana la schimbatul cauciucurilor si la cati KM s-a facut asta si, DA, iese la calcule din facturi si nu din vorbele mele. Daca ma apuc acum sa spun ce poveste mi-a spus respectivul cand l-am intrebat despre km ......ma busheste rasul si nu vreau sa va mai spun o poveste pe care deja o stiti ....cu mosul.....daca ma incordez un pic as putea sa ii iau numele din facturi sau din cartea de identitate si sa il caut un pic sa vad cat de mos e......oricum eu unu stiu ce am luat la mom respectiv si DA avea 15600 de km mai exact1 point
-
si in RO e apreciat rulajul mic, cu orice pret chiar , toate au km putini pe autovit si nu numai1 point
-
Da, hai sa ne bagam toti banii in niste fiare si sa uitam de tot ce se intampla in jurul nostru.1 point
-
Mi se par prea comune 172, insa rar vezi 166. Celor de M6 li s-a dus farmecul de cand isi pun toti numai replici, inclusiv pe logan.1 point
-
Daca ar fi sa aleg intre cele doua masini (presupunand ca sunt noi sau le stiu istoricul), as alege diesel automata pentru ca: - merge mai bine ca benzinara. Conduci mai relaxat, depasesti mai usor, e mai putin zgomotoasa la viteza de autostrada (constatat de mine personal) - cutia automata e mult mai eficienta decat omul la tinutul dieselului in zona de cuplu, sau respectiv sub ea daca vrei sa mergi incet - in final, consuma mai putin Eu am acum un 320d, si nu l-as da pe un benzinar. Am mers cam cu toate motorizarile bmw de pe generatia curenta, si parerea mea e ca dieselul bate de departe (nu vorbim aici de M).1 point
-
Asta cu luciul farului n-o cred. Eu am pus folie si nu e diferenta. Dar daca zici ca a dat cu ceara si tine macar 1 an e ok.0 points
-
Pai a ramas fara bani si acum pune si el ce prinde mai ieftin Lol....Mda,merge ...daca nu mai simt asfaltul. Ia pune o poza cu ele.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Asa este,din fata cel putin,de cand i-am schimbat grilele OEM cu cele Performance,arata foarte " suparata " . Este prima oara cand merg in masina cu inca 4 adulti,portbagajul full de bagaje iar concluzia este ca masina " trage de rupe " si in aceste conditii. Nota 10 pentru ansamblul motor/cutie ,inca ma surprinde,chiar si dupa un an si 27k km.0 points
-
cateva intrebari pt posesorii de e90: unde naiba e locul pt roata de rezerva? cum functioneaza alarma? vad ca un bec de la oglinda clipeste rosu dupa c o inchid, alceva nimic? comenzile vocale la ce functii se aplica? ledurile din manerele d la usi is ce trebuie masina e din 2005 06-1 points
-
-1 points
-
cu siguranta o va cumpere cineva care iubeste marca si isi permite " luxul " de a scoate din buzunar vreo 3k euro in plus pt km si faptul ca a fost ingrijita. un astfel de model se invarte in jurul sumei de 11k . dar evident nu in starea asta .-1 points
-
Tipul la care am facut polis imi spunea ca daca pun folie sa va lua mult din luciu farului si ca ar trebui sa tina cel putin 1 an, oricum mi-a dat si cu un o ceara care protejeaza, in cazul in care se face la loc ii mai fac un polis si ii pun folie..-1 points
-
vand bara fata e60 completa cu grile si proiectoare totul original,stare impecabila.http://mercador.ro/oferta/bara-bmw-e60-ID1CY9j.html-1 points
-
Multumesc Claudiu ! Nu cred ca voi lua F10,daca nu am facut-o anul trecut,cel mai probabil nu o voi face nici peste cativa ani,iar asa cum spui si tu,sa ne plictisim de F30 si mai vedem apoi. Pe de alta parte,trebuie sa recunosc ca daca bugetul imi permitea as fi luat fara discutie un 5GT cu pachet M-1 points
-
Vand Bmw 320d E46, recent inmatriculat, taxa 700 euro nerecuperata. An fabricatie 2000. Motor 2000 cm3, 136 cp. Volan sport, 5+1 viteze, abs, esp, climatronic, geamuri electrice, angel eyes, jante aluminiu pe 16, folii luneta si geamuri spate, oglinzi rabatabile. Schimbat recent placute frana, filtre + ulei, pompa de apa. Pozele sunt facute inainte de a fi inmatriculata! Pret 4200 euro negociabil. Contact : 0757.424.119 Am pus 7 poze si apare doar una. Mai multe poze aici : http://www.emaramures.ro/Auto-Maramures/192106/Vand-Bmw-320d-E46 .-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00