Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/26/14 in all areas
-
Buna seara. Vreau sa impartasesc din experienta extrem de neplacuta prin care am trecut zilele acestea. Masina, un E46 NFL din 1999, a ramas fara baterie. Nestiind ca nu mai are baterie, am intrat in ea (functiona inchiderea centralizata), am pus contactul si am incercat sa o pornesc. Am observat ca tabloul de bord a inceput sa functioneze intermitent, radioul nu pornea, demarorul nu cupla etc. Toate aceste simptome corespund unei baterii descarcate. Am iesit din masina, am incuiat-o mecanic (cu cheia nu cu telecomanda) deoarece telecomanda mea nu functioneaza la inchidere. In acest moment a cedat o piesa de la butuc (voi reveni zilele acestea cu un DIY pentru reparatia acestuia) si cheia a inceput sa se miste in gol. Cu toate acestea, pintenul care actioneaza broasca din usa, s-a miscat putin si a ramas intr-o pozitie intermediara. Din cate am reusit sa gasesc pe internet, exista o functie numita "LOCKDOWN MODE" ce are drept scop sa blocheze masina in cazul in care aceasta considera ca este in curs de a fi furata, iar unul dintre evenimentele ce pot conduce la activarea acestei functii, este blocarea intr-o pozitie intermediara a pintenului mentionat anterior. In urma activarii acestei functii, nu se mai poate descuia masina nici din telecomanda, nici din cheie (mecanic) si trebuie dusa la un dealer (cam dificil considerand ca nu se poate intra in ea) pentru a o putea descuia. Cu toate acestea, in pasii ce urmeaza, va voi explica ce trebuie facut. Este extrem de simplu de dezactivat, singurul impediment este necesitatea intrarii in masina. Etape: 1)Se intra in masina (fiecare isi alege metoda: sparge un geam sau prin portbagaj, se inlatura tabla deja poansonata din fabrica pentru locasul sacului de ski si se deschide un geam din spate(doar daca sunt manuale) cu ajutorul unei tije/bat/prieten extrem de slab , dupa care se deschide una din usile din spate) 2)Se pune contactul in pozitia 2 (se aprind LED-urile de pe tabloul de bord) 3)Se apasa de 2 ori pe butonul de inchidere de pe consola (daca s-a omis etapa a 2-a, nu va functiona procedura aceasta) 4)Se verifica ca inchiderea functioneaza din nou normal Am uitat sa mentionez faptul ca atunci cand masina se afla in aceasta protectie, la apasarea butonului de deschidere de pe telecomanda, usile nu se deschid (nici actuatoarele nu se aud), dar se aprind luminile interioare, lucru ce demonstreaza faptul ca masina a "vazut" o cerere de deschidere chiar daca nu actioneaza actuatoarele. De asemenea, doresc sa spun ca butonul de pe consola centrala nu va functiona cat timp masina este in "LOCKDOWN MODE" desi calculatorul GM5 stie ca acest buton a fost apasat, dar butonul de deschidere portbagaj de pe telecomanda va functiona. Am gasit cu greutate aceasta procedura pe internet si desi sper sa va foloseasca, sper in egala masura ca nu veti avea nevoie de ea.3 points
-
Mersi! Interiorul trebuie sa il reconditionez. Doar l-am curatat dupa ce l-am cumparat. Anumite portiuni trebuie vopsite. M-am gandit la produsele de la Colourlock, am vazut ca dau rezultate bune. Volanul l-am imbracat intr-o husa de piele, nu gaseam pe nimeni sa-l tapiteze aici in zona mea. Imi place cum a iesit. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/b7k1.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/y756c.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/o08j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/2rbw.jpg3 points
-
Am decis sa imi prezint si eu masina. Am cumparat-o in martie 2012 de la un amic. Masina mi-a placut mult desi stiam ca are nevoie de niste reparatii imediate: rugina la praguri si aripa, amortizoarele spate erau duse precum si si alte bucsi. Ca si dotari nu sunt prea multe din fabrica, dar zic eu, unele sunt interesante pentru anul ei - 1995. Senzori parcare Volan sport imbracat in piele Faruri ceata Clima dubla cu reglaj manual si cam atat fata de ce era standard pe masina. Timp de 2 ani masina a suferit unele modificari Am inlocuit grila fata care era indoita, cu una de facelift. Nuca schimbator a fost retapitata, fusta schimbator si frana de mana au fost schimbate cu unele originale din piele. Cheile le-am schimbat cu modelul diamant. Am schimbat interiorul textil cu unul din piele - scaune sport. Farurile le-am schimbat cu faruri cu lupa in care am montat angel eyes- pe care i-am legat la un modul follow me home, semnalizarile fata si stopurile spate le-am schimbat cu cele cu semnal alb. Plafoniera am schimbat-o cu una de e39 dome light. Am revopsit elementele ce aveau rugina. Intre timp niste oameni binevoitori mi-au furat farurile ceata... de 2 ori.... Am ales sa folosesc capace pentru a nu se repeta situatia. Ce as vrea sa mai fac: -incalzire in scaune.. nu-i duc lipsa, dar ar fi buna iarna in orice masina. -jante mai mari... poate pe 17" mi-ar placea style 32. Cred ca si pe 16" ar fi ok pentru masina asta. Momentan am style 5 si style 13 pe 15" -bara fata, praguri si bandouri M3 (mi se pare ca intinereste masina) -poate o cotiera... Mi se pare ca sta putin ridicata de fata... tot ce am schimbat la suspensie a fost conform cu originalul... deci nu stiu daca asa trebuie sa stea sau ceva nu e OK. Pozele sunt de la inceput pana in prezent. http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/836/jw3e.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/qu88.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/8fov.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/w0ao.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/dt6mo.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/21ge.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/hqe1.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/uggg.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/xzns.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/gskv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/mbrq.jpg2 points
-
Asa veneau si la mine la 325 sa se plimbe cu masina si ei nu aveau bani pt ea . Mai bine spui de la tel cat ai si gata. Ca nu e nimeni dator sa -si piarda timpul.2 points
-
2 points
-
M-am decis sa scriu un Ghid al Cumparatorului pentru E39 deoarece fiind deja un model foarte popular a devenit foarte atractiv si cautat datorita deprecierii cauzate de aparitia seriei 5 E60 si E60-ului facelift. Insa principalul motiv pentru care vreau sa scriu acest ghid este ca sunt fan E39 de de multa vreme si mi se pare unul dintre cele mai frumoase modele BMW din toate timpurile. Este o masina excelenta, fapt afirmat de multe reviste auto printre care si Top Gear care au numit-o "cea mai buna masina din clasa sa", clasa din care mai fac parte printre altii, MercedesE-klasse si Audi A6. In clasa sa, E39 n-are concurenta. Informatiile pe care le voi scrie se bazeaza atat pe experienta mea de 1 an de posesor de E39 535i cat si pe documentatia pe care am facut-o, si inainte si dupa achizitionarea masinii mele, pe multe site-uri de specialitate si pe unele forumuri din afara. Orice critica sau intrebare este binevenita! PROFILUL CUMPARATORULUI Cel mai important cand cumperi o masina premium la mana a doua este de a fii pregatit financiar pt a o intretine corespunzator. Achizitia masinii este mult mai simpla decat intretinerea in sine. Costurile de intretinere sunt ridicate insa si satisfactia de a fi posesor de E39 este mare atata timp cat iti permiti intretinerea si alegi de la inceput o motorizare pe masura puterii financiarecat si a scopului pt care cumperi masina. Cel care cauta E39 vrea in primul rand o masina de lux care sa fie o imbinare intre confort si sportivitate intr-o anumita masura in functie de motorizare, si este atras de design-ul deloc demodatat al seriei 5 E39, dar si de dotarile pe care le are E39 si pe care multe masini care se fabrica inca nu le au. Insa pentru a avea un E39 cumparatorul trebuie sa fie pregatit sa intretina masina corespunzator, cei care vor sa-si ia E39 doar pentru a iesi in evidenta si nu sunt pasionati de marca BMW in general, n-ar trebui sa cumpere un E39 pt ca nu se vor bucura de el. Cei care sunt multumiti de E39 pe termen lung sunt cei pe care nu-i intereseaza doar sa ajunga de la A la B ci si cum ajung, iar pentru asta sunt pregatiti sa investeasca pe masura in masina. Este foarte important ca in momentul achizitiei sa aveti cel putin 2000 de euro in plus pentru a rezolva diferitele probleme pe care masina le poate avea, si pentru schimbarea consumabilelor, rolelor si intinzatoarelor. Posesorul de E39 difera de posesorul de seria 3, avand nevoie de mai mult spatiu interior, confort si dotari de lux, pentru care sacrifica un pic din sportivitate, avand in plus pe langa avantaje si un consum putin mai mare datorat greutatii mai mari fata de seria 3.1 point
-
Totul incepe in octombrie 2011 cand fostul meu sef ma duce la un amic de-al lui sa vad un BMW pe care acesta il detinea de 10 ani dar nu mai circula cu el; masina era nepornita de ceva luni si nerulata de vreo 3 ani, dar totusi m-am incumetat si am luat-o cam ca pe un dar, fara prea multe verificari, tinand cont ca am achitat-o ulterior in rate cand s-a putut. Masina este un 520i din 03.1992 (national version Germany), non-vanos dar cu electronica SIEMENS, avea atunci 138.000KM, fiind inscrisa in '93 in Romania, avand vreo 3 proprietari trecuti de 45 de ani fiecare; cel de la care am luat-o a rulat doar 10k din 2001 pana in 2011, avea alte masini. Ca si dotari avea cam NIMIC, exceptand trapa manuala si alarma aftermarket, restul cred ca sunt la serie (ABS, clima duala fara AC..). Asa arata in prima zi, dupa o spalare a pamantului de pe ea La vreo luna, dupa ce am reusit sa o inmatriculez pe numele meu. Dupa ce am rezolvat cu actele, au inceput lucrarile de restaurare, depre care o sa incerc sa imi amintesc in totalitate, au fost efectuate in decursul a vreo 2 luni: Din pct. de vedere tehnic: -schimb ulei, filtre (revizia normala si foarte necesara); -debitmetru (SH) -sonda lambda (noua) -senzor temp apa -termostat apa -bascule fata -bielete directie -bielete antiruliu fata -tampoane esapament + cutie viteza -simering arbore cotit -disc ambreaj -flansa cardan -discuri frana spate(placutele erau noi) -curea accesorii + role -reconditionat alternator (rulmenti + regulator cu perii) -curatat injectoare la ultrasunete -garnitura capac chiulasa (vesnica problema la M50) -bujii -inlocuit furtune benzina -inlocuit lichid de frana -inlocuit antigel -rectificat chiulasa Se poate vedea si topicul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107531-e-34-520i-ceva-probleme/ pentru decursul unor lucrari de restaurare; As mai avea nevoie de regulatorul de ralanti pentru ca cel pe care il am acum nu e prea grozav, mai are momente cand nu merge rotund la ralanti, dar urmeaza si acela in curand, trebuie sa il iau nou. Am avut ambitia de a nu face nimic estetic/retrofit pana nu am rezolvat problemele tehnice. Anul acesta a primit urmatoarele: -volan M-tech 2 -nuca schimbator (cea veche a fost un subiect TABU, o imitatie de lemn cu o emblema "bemeve" lipita) -kit xenon -proiectoare -semnalizari albe -geamuri electrice fata -oglinzi incalzite Acum arata asa (petele sunt de la zapada): Sper sa primeasca in curand o pereche de style 37 geamuri fumurii, eventual niste stopuri cu semnale albe pe spate si, dupa ce se intreapta vremea, o vopsire integrala pentru ca vopseaua este patata si zgariata, precum si AC. Vreau sa precizez ca tot ceea ce s-a facut a fost cu ajutorul forumului si al catorva oameni de aici care merita toata aprecierea: -doru98nic : tot ce a tinut de mecanica, inclusiv rectificat chiulasa -alex_mnk si brandex : geamuri el. + oglinzi incalzite -ROBERT_TAU: inlocuit lichid frana cu pompa presiune + inlocuit furtune carburant -MAS pt. tester -FlorineluXXL pt. teste de compresie si presiune pompa benzina -DOMI pt. izvorul lui nesecat de cunostinte(si rabdare) (daca am omis pe cineva nu a fost cu intentie ) In speranta ca nu v-am plictisit prea rau, o sa revin cu noutati pe masura ce va fi cazul. Orice sfat/critica este binevenita1 point
-
Salutare ! De ieri am intrat in posesia unui E34 (din 04.1994), masina la care visam de ceva vreme buna si dupa care intorceam capul de fiecare data.Masina am luat-o de la mecanicul meu si e in stare destul de buna. Motor 2.0 24v + GPL , 4 geamuri, trapa , oglinzi , faruri electrice , central din telecomanda.Masina are 245000 km reali si e inmatriculata pe BG (chiar nu ma deranjeaza acest lucru). Urmeaza zilele viitoare sa ii pun jante BMW style 44 pe 17, sa-i schimb ulei , filtre , etc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
pai si de unde vrei sa ghicim ce are daca nu spui ce erori a avut?1 point
-
Frumos rau interiorul. Imi place ca ai schimbat si fetele de usi astfel incat sa fie complet. O cotiera in culoarea interiorului e tot ce ar mai trebui. La geamuri electrice pe fata nu te-ai gandit? E pacat cu un interior asa frumos sa nu ai geamuri electrice, cel putin pe fata.1 point
-
Asta da pisica in mintile ei! Sa ai grija de ea ca o sa fie una din putinele care vor mai merge cand e90-ul va fi ca e36-le acum1 point
-
Salut ! Eu am 325i e46 limuzina.In 2010 cand am luat-o am schimbat si eu toate bujiile si bobinele la ea la reprezentanta iar anul trecut bujiile deja prezentau urme de calamina Asadar in ianuarie le-am schimbat iar.Si chiar nu fac multi km pe an cu ea.Vizavi de clapeta de acceleratie,asteapta un pic caci pt. saptamana viitoare am vorbit la reprezentanta sa duc sa-mi curete clapeta de acceleratie caci n-am facut-o niciodata si cu ocazia asta o sa intreb daca poate fi vreo legatura intre simptomele de la motorul tau si aceasta clapeta.Mi-au facut si devizul pt. treaba asta,e vorba de 450 lei.Voi da un raspuns aici.Pe de alta parte,cand am schimbat bujiile in ianuarie,mi-au pus una fisurata si aveam si eu check engine,missfire pe un cilindru si motorul mergea in regim de avarie.A doua zi m-am dus inapoi,au schimbat bujia si a fost o.k.1 point
-
Da, este o problema cunoscuta la acest model. Nasol e ca ai patito imediat dupa cumparare, banuiesc ca cel care a vanduto stia de problema, deoarece masina prezinta unele simptome inainte sa cada pompa, insa nu e neaparat o regula (daca pica partea electrica, e posibil sa pice fara sa dea semne). Cauta un calculator second si il montezi la pompa ta, insa ai grija ca la montaj sau inainte, pompa are nevoie de unele reglaje. Mult succes in rezolvarea problemei. Sapa pe forum si vei mai gasi discutii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai nou toti flausatii care au bani de Logan , vor Bmw ,Audi sau Mecedes :roadrage:1 point
-
Se vand/se cumpara, depinde de care parte a baricadei te gasesti. Eu cand am vandut e36le rosu am discutat cu om pretul la telefon, a testat masina, a mai incercat o negociere de bun simt la fata locului, i-am zis ca nu mai las nimic si pana la urma a luat-o si gata.1 point
-
cel mai bine e sa le comunici pretul minim la care vinzi masina .Eu le mentionez ca nu are rost sa-mi piarda timpul . Din start scapi de cativa agarici pusi pe plimbare si superoferte . Exista o conceptie proasta ca daca ai masina la vanzare vrei sa o vinzi neaparat , esti disperat , ai nevoie de bani si tu ai mai vazut atatia bani cash ever )1 point
-
1 point
-
Imi cer scuze , nu a fost cel mai inspirat exemplu. Asta e viata pana la urma , astea sunt legile care ne guverneaza existenta. Daca nu ii convine vanzatorului situatia , sa duca masina la un dealer si gata. Ii plateste ala 7000 euro si isi asuma el intreaga operatiune dupa. Cu cei 10 insi care testeaza masina si cu 1 din ei care o si loveste. Cand te duci sa cumperi o haina , nu cumva o probezi inainte? Si daca nu iti place cum iti vine , te obliga cineva sa o cumperi? Luam exemplul unui tricou , il imbraci. Il pui direct pe pielea ta. Sau luam exemplul unui tv. Nu te duci la magazin inainte sa il testezi. Si mai apoi te duci sa testezi si alte modele ? Asta e viata ! Oricum , nu face 9500 euro masina aia. Dar parca nici chiar 8000 euro daca nu are nici o buba . Totusi e un BMW , nu o LADA. @myx In Germania , este foarte frecvent acest obicei. Nu ai ce face si vrei " sa te dai cu o masina " , te duci la parc auto. A fost importat si la noi fenomenul. Sunt anunturi pe mobile si autoscout in care se specifica clar ca nu sunt doriti cei care vor sa se plimbe aiurea . Exista si o denumire a lor dar imi scapa acuma. Si pe mine ma enerveaza dar nu ai ce sa faci. Asta e lumea in care traim.1 point
-
1 point
-
Tu ai de gand sa postezi peste tot acum? Macar de postai ceva constructiv... Daca o pune cine trebuie iti vine la linie si o bara after-market. Garantat1 point
-
1 point
-
Avand in vedere dotarile (in special pachetul M), daca sunt reali km si mai lasa omul ceva, eu as zice ca isi merita banii. Nu e chiar ieftina, dar una similara (adica non-LCI), cumparata din Germania cu 80.000km reali acum 2 ani era 15.000euro in DE (am o cunostinta ce si-a adus una). Da, culoarea rosie e urata de multa lume (nici eu nu sunt fan), dar iesi din comunul negru/gri. Cu 7500 gasesti E90, dar nu cu pachet M, km sigur nu sunt reali si cine stie cate probleme ascunse.1 point
-
Cu 7500 gasesti E46 in stare buna, nu E90 Arata bine si pe rosu, mie imi place.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am fost plecat din Bucuresti am alimentat 10 l diesel 166 km ,sunt uimit ce consum am scos :frantics: din care 30 km in capitala Viteza medie 69 km/h1 point
-
No poti sa inchizi si sa deschizi usile din telecomanda cu motorul pornit, optiunea este valabila doar la confort access1 point
-
Toata treaba a durat 2-3 ore am avut multa rabdare dar sunt multumit poze cu aparatul de scame si prima poza cum aratau scaunele inainte de a ma apuca de treaba... asta este rezultatul final...1 point
-
Multa panica cu distributia degeaba . Eu am schimbat ieri distributia si nici lantul nici patinele nu aveau uzura foarte mare(tinand cont ca masina are in jur de 180k km).Am intrebat mecanici daca se aude si au spus ca se aude . Fac pariu ca daca ma duc acuma la 3 servici-uri cu distributia schimbata ieri toate 3 imi vor spune sa schimb distributia pentru ca se aude .1 point
-
1 point
-
Stai ca p-asta n-am prins-o... Dai chederele cu wd-40 din 2 in 2 saptamani sa ce?? A mea are 7ani si cumt ok toate chederele si nu le dau cu nimik1 point
-
Pai si cate boxe ai pus? Nu pica la gauri asta e nasol tre adaptate si astea1 point
-
da, normal ca am runflat; pai ca sa intelegi cum abordez eu gropile....in general aveam de mers cam o data la 2 saptamani un drum de 200km, din care 25 aveau denivelari..... eu preferam sa merg pe un alt drum ce avea in total 260 km, dar care avea doar 5 km de drum denivelat prefer sa merg cu 3km/h decat sa iau o groapa.... ca sa iti raspund la intrebare, nu stiu exact cum face fata gropilor pentru ca nu am luat nicio groapa mai serioasa1 point
-
AM reusit sa schimb intinzator lant distributie la n42 (o problema de fabricatie).Pt a nu avea surpeize pe viitor cu distrugerea patinei si sa sara distributia.Si acum avetzi nevoie de o tubulara de 26 si un cot,pt a nu rupe furtunele.Se desface se scoate afara,dupa care se pune intinzatorul cel nou.Cand il bagati inapoi apasati cu degetu pana prinde filetu dupa care strangetzi cu cheia.Pozele fac cat o mie de cuvinte...si cod piesa: BMW Part No. 11317567680.Spor la treaba!1 point
-
iti spun sincer, am condus un 328 i si la mers (ce-i drept mai spre sportiv) am obtinut un consum mediu de 11.8% in afara localitatii (pe o distanta de 15-20km si depasiri, recunosc); daca va zic cat am obtinut astazi intre Tg.Mures-Piatra Neamt (mers linistit asta e clar ca am prins zapada si erau mereu -6-2 grade si am zis sa nu risc sa mai fac vreo prostie pana ma obisnuiesc): 4,7%!!!! Asa ca nu am vazut rostul sa platesc cu vreo 2000 euro in plus la motor si sa platesc dublu la combustibil; cost eficienta...nimic mai mult1 point
-
si ce o sa-i spui?... buna similea, sunt b490rzv... :sorcerer: iti place vocea mea?1 point
-
cred ca am eu unventilator fara carcasa.. cu tot cu modul etc.. ca eu caut caarcasa pt ale meu dka nu gasesc.. vand ventialtoru modulu.. si imi cumpar eu unu nou1 point
-
RECOMANDARI PE SCURT - 520i, recomandat pentru consum redus si costuri de intretinere reduse. - 525, recomandat pentru sportivitate dar cu niste costuri de intretinere acceptabile. - 530i, apropiat de 525i insa un pic mai rapid. - 535i/540i, recomandate pentru performantelele excelente, costurile de intretinere sunt ridicate, nu sunt pentru cei preocupati de consum. - M5, modelul E39 suprem din orice punct de vedere. - 525d, 530d, modele ok, reprezinta un compromis intre consum si performante. Costuri de intretinere mai ridicate decat motoarele pe benzina de aceasi cilindree. DE EVITAT - 520i (1995-2000), 523i, 528i, 525td, 525tds. RECOMANDARI TRANSMISIE In cazul achizitionarii unui E39 cu cutie steptronic, schimbati uleiul cutiei. BMW recomanda schimbarea uleiului dupa 150 000 km. Cutiile steptronic cad deseori tocmai din cauza uleiului neschimbat. Cutia manuala este preferabila insa pentru un plus de confort cutiile steptronic sunt excelente, dar nu pe motoare de sub 3000 cmc. Nu va feriti de steptronic, nu are nimic de-a face cu vechiile cutii hidramate. Cutiile steptronic sunt aproape la fel de rapide ca cele manuale, punctul slab al lor fiind consumul mai mare cu 1 litru sau 2. SUSPENSIE SI DIRECTIE Suspensia seriei 5 E39 este axata pe confort ceea ce da un balans in curbe. Suspensia sport este de preferat celei standard, eliminand astfel balansul. Verificati atent amortizoarele la achizitia masinii. Daca sunt urme de ulei pe ele, trebuie schimbate in scurt timp. Directia este foarte exacta pe orice E39. Servodirectia isi face foarte bine treaba. Servotronicul este insa varianta ideala deoarece condusul devine mult mai usor in traficul aglomerat, iar siguranta creste. Pentru servotronic nu exista kit retrofit. caseta de directie este o problema des intalnita la multe modele BMW, este rezolvabila dar destul de costisitor. RECOMANDARI GENERALE Inainte de achizitie verificati masina la reprezentanta sau la un service autorizat. Preferabil mergeti cu cineva care se pricepe. NU cumparati masini in functie de an, ci in functie de stare tehnica, dotari si aspect general. Dupa achizitie schimbati toate consumabilele, si toate fluidele (ulei motor, ulei diferential, ulei cutie de viteze, lichid de racire, lichid servodirectie, lichid de frana.1 point
-
Mai puneai 500 de euro si luai FL cu motor CR si 150 de cai 6 trepte dar nu stiu in ce stare il gaseai.0 points
-
"In clasa sa, E39 n-are concurenta." dupa afirmatia asta am trecut la alt topic,si chiar eram pus sa citesc tot ce ai scris-1 points
-
Nici nu am apucat sa merg cu ea mai mult de 2 luni de cand am facut swap-ul ca a cedat lonjeronul pe spate unde vine prins grupul. E o fisura de sus pana jos de 2-3 mm Acum 2 seri i-am dat mortii si deja cand plec de pe loc zdupaie in caroserie. In primavara cand o sa se incalzeasca ma apuc de ea ... Voi ce ziceti o sa tina sudura ? Multi zic ca nu mai tine... o sa crape in alt loc cica-1 points
-
recomand masina asta, km sunt reali, nu are nici un fel de uzura, masina sta in garaj non stop, proprietarul lucreaza in alt oras, cred ca a facut 3000 km in 2 ani, singur punct minus sunt jantele care le a pastrat de la fosta, indoite, vopsite..eu le as arunca, masina e impecabila O da la 5200-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
bine v-am gasit. sunt nou pe forum si eu am aceeasi dilema in alegerea unei masini. m-am oprit la un model din 2011, 318d sau 320d ambele touring. au probleme cu distributia si acestea sau s-a remediat? masinile la care ma uit au peste 150.000km. la cutia manuala se conduce mai greu masina? ca o sa o conduca si sotia si nu am chef sa aud comentarii gen "ce greu se conduce". mai bine caut una automata si termin povestea. multumesc anticipat de raspunsuri.-1 points
-
PRET:900 EURO Jantele se pot vedea in Bucuresti Vand jante BMW R18 in doua latimi cu buza. Cele de pe spate au 9j, iar cele de pe fata 8j. Jantele sunt vopsite profesional pe comanda, au stat pe masina mai putin de jumatate de vara, rulate circa 500km. Vin insotite de 4 CAUCIUCURI RUN FLAT, doua noi noute Bridgestone ( 9milioane bucata), iar cele de pe spate sunt rulate dar mai merg km buni. Daca in poze nu se vede culoarea foarte bine... ele sunt un albastru inchis cu o perla de negru in ele, care in soare ofera o reflexie unica.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00