Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/14 in all areas

  1. Bai vuv stii tu tot ..... vorbesti aiurea . Cumpara tu un bec si mergi la analiza cu el ca vad ca te framanta de nu ai somn.
    4 points
  2. BMW Z4 === Masina absolut impecabila, nu necesita nici o investitie. husa originala z4, breloc z4 , 2 chei , manual etc. Jante 19 alpina anvelope noi, magazie cd, sistem sunet profesional, rulata exclusiv pe sezon cald, fiscal la zi. pretul este de 10.500 eur cu jantele pe 19 Alpina sau 9500 euro cu jante pe 18 originale M . TEL : 0765975720http://i59.tinypic.com/10db6f7.jpghttp://i61.tinypic.com/11i1udf.jpghttp://i57.tinypic.com/25iyr5y.jpghttp://i57.tinypic.com/dxxowx.jpgBMW 530 === pret 6000 EUR NEG- Masina functioneaza absolut impecabil accept orice test, prezinta mici zgarieturi, zeci de facturi , km rulati in mare parte pe autostrazi , schimburi la zi , inmatriculata pe numele meu in marea britanie toate actele valabile, 3 chei , nu sunt rom sau samsar este masina personala. Accept si unele variante http://i57.tinypic.com/2zxnuvc.jpghttp://i59.tinypic.com/2j0k1ut.jpghttp://i62.tinypic.com/2s6kqaf.jpghttp://i59.tinypic.com/2h7ezgw.jpghttp://i57.tinypic.com/fm012f.jpghttp://i59.tinypic.com/wik9ys.jpg
    3 points
  3. Repet: La cat a avans tehnologie pe segmentul GPL , trebuie sa fii un idiot sa crezi ca mai dauneaza motorului sau ca domnle nu mai trage ca inainte. Presupun ca Boaksa nu a mers niciodata cu un GPL made in 2013 de spune acele grozavii. Si in plus nu inteleg de ce comenteaza, avand in vedere ca o arde cu batranele DIESEL. Si sunt convins ca in 330i+GPL in 5 ani investesc 1 sfert din banii care ii investesti tu in acel batran DIESEL (turbine,injectoare,ambreiaj,volanta,egr,tampoane....) Si la fel , nu inteleg de ce mi-as lua DIESEL ptr luni-vineri si 330i ptr weekend? De ce sa nu simt placerea in fiecare zi? Sau cumva esti prea sarac sa iti permiti un BMW in adevaratul sens al cuvantului? PS: Merg cu un BMW GPL de vreo 2 zile si sunt mega-extra-maxim surprins de potenta care o are , nu simti absolut nici o diferenta ... si mai presus de toate , nu huruie motorul a diesel
    3 points
  4. Boaska, iti mai spun atat si cu asta sper sa incheiem aceasta discutie. 1.Tu ai inceput sa ma jignesti primul , eu doar ti-am raspuns ca atare. Nu mi-am permis sa te jignesc, mi-ai spus ca nu fac fata unui DIESEL si ti-am raspuns, clar si concis (desi aceea fraza era generala, se refera la toti posesorii de diesel care comenteaza la GPL) si anume de ce sa nu simt placerea unui BMW benzinar zilnic? pentru ca tu ai spus ca un 330i e ptr weekend, DIESELUL e ptr VW prietene... in viziunea mea. 2. Nu imi permit 4 bmw-uri personale. Am un mini-parc auto in care printre altele se afla si aceste 4 bmw-uri. 3. Cat despre cine s-a facut de ras.... uita-te te rog la "Like-urile" posturilor tale...si ale mele. Ia zi cine e pe minus?
    2 points
  5. Pentru ca tot am ajuns pe litoral de 1 mai, m-am gandit ca e momentul bun sa trag cateva poze la masinuta mea si sa ii fac o prezentare Este primul meu BMW si totodata prima masina diesel pe care o conduc. Am ales dieselul pentru ca de cand mi-am schimbat locul de munca fac in jur de 40 000 km pe an si cel putin pana acum, sunt mai mult decat incantat de raportul consum-performanta al acestei masini. Este vorba despre un E90, 320d, an de fabricatie 2005, motorul M47, 120kw, 163cp. Dupa VIN ar zice asa : Model description 320D OL Market Europa Type VC31 E-Code E90 Chassis Limousine Steering links Doors 4 Engine M47/T2 - 2,00l (120kW) Drive Heckantrieb Transmission manuell Body color Titansilber Metallic (354) Upholstery Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date 20.07.2005 Assembled in Mßnchen S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel S249A Multifunktion fßr Lenkrad Multifunction f steering wheel S2BFA BMW LM Rad Doppelspeiche 154 BMW alloy wheel, double spoke 154 S302A Alarmanlage Alarm system S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S507A Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S663A Radio BMW Professional Radio BMW Professional P7RPA Paket Advantage Advantage package P7RSA Paket Comfort Package Comfort S853A Sprachversion englisch Language version English S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English S9AAA Aussenhautschutz Outer skin protection Masina am cumparat-o in Decembrie 2013, cu 93 000 km la bord (cei de la Automobile Bavaria Baneasa, dupa test, mi-au spus ca sunt reali km pe masina chiar si spre surprinderea lor). Taxa de mediu a fost 867 euro. Momentan la bord am 110 000 km si am schimbat conform devizului oferit de AB urmatoarele : bucse brate superioare, simering cvm, simering cvm cardan, curele si role, o-ring intercooler, discurile fata-spate, placutele fata-spate, senzorii de uzura, bujii incandescente, scut motor, broasca usa spate dreapta, nuca schimbator (era uzata si nu imi placea deloc aspectul), epurator gaze, rulment roata stanga fata. Actualmente am 110 000 km pe bord, cu un consum mediu indicat de CB de 6% pe ultimii 3000 km si nu pot sa spun decat ca sunt extrem de incantat. Masinuta trage bine, urca frumos in turatii. Pentru o masina care are aproape 10 ani de cand a iesit din fabrica ... mi se pare absolut fenomenala! :frantics: http://s14.postimg.org/975u2qbnx/2014_04_30_08_37_47.jpg http://s14.postimg.org/f1ptwpp59/2014_04_30_08_37_19.jpg http://s14.postimg.org/xl44ad8r1/2014_04_30_08_37_38.jpg http://s14.postimg.org/wk3vl8rrh/2014_04_30_08_38_21.jpg http://s14.postimg.org/mk8z5cgi5/2014_04_30_08_38_07.jpg http://s14.postimg.org/vbfzzlzt9/2014_04_30_08_36_42.jpg http://s14.postimg.org/cyfep1pcd/2014_04_30_08_36_26.jpg
    1 point
  6. Nu este adevarat si nu am spus niciodata asta,poate am fost inteles gresit,dar eu nu am facut decat sa constat niste lucruri si sa emit niste pareri personale,despre doua masini cu performante asemanatoare,in plus le-am condus si nu am tinut cont de niste date de pe diferite site-uri. Confortul este net superior in F10,chiar si cu roti pe 19" "pluteste" pe sosea,clar peste F30.Pana la urma cred ca tine de necesitatile fiecaruia,eu cand am ales F30,am considerat ca nu am nevoie de o masina mai mare,mi-am dorit un aer mai tineresc si un raport putere/performanta cat de cat satisfacator.
    1 point
  7. Da, e cam aiurea cu iesirea aia.. Felicitari pentru masina, prima oara cand o vad live, este foarte frumoasa si ii vin bine RAU jantele!!
    1 point
  8. Oricum nu este corecta comparatia,F10-le are aprox 80.000 km ( teoretic....,practic cine stie ) si peste 4 ani,a mea 28.000 km si putin peste 1 an,aici intervin mai multi factori. Am spus si mai sus,mergi cu una,te dai jos te urci in cealalta si vezi ce feeling ai. Cand am avut cateva zile pentru test un 535d xDrive,situatia a fost total diferita,iar acolo diferenta este majora ( probabil este motorul care imi place cel mai mult si pentru care as renunta la benzina )
    1 point
  9. Aproape insesizabil, totusi la o-200 e alta treaba.
    1 point
  10. Pai se tine bine 328xi, acum stiu sigur care va fi urmatoarea masina
    1 point
  11. Imi dau seama ca 5-ul e mai greu cu vreo 100kg dar chiar are degeaba 60cp in plus?
    1 point
  12. Daca ai e90 lci cum zici, compresorul de clima nu cred ca are modelul ala de ambreiaj din poza ta. La e90 din ce stiu eu este comandat de electrovalva aflata pe compresor si fulia de compresor se invarte tot timpul. Fulia are un cuplaj elastic cu compresorul pt protectie ,daca se gripeaza compresorul se rupe cuplajul ca sa nu rupa cureaua de accesorii. O verificare (freon si ulei, starea compresorului etc.)a instalatiei este necesara avand in vedere pretul la un compresor nou.
    1 point
  13. 1 point
  14. Bine cĂŁ nu ești din cluj,sa treacĂŁ baba aia pe lĂŁnga ea..
    1 point
  15. merge si pe diesel boaska
    1 point
  16. Fa o diagnoza si asa vei afla. Degeaba ne tot dam cu parerea. Cea mai buna solutie este diagnoza.
    1 point
  17. Ba, m-ati umplut de draci cu saraciile voastre de masini... Nici unu nu ruleaza ca un sef, io cand vreau sa ma simt valoros schimb de pe gaz pe benzina si merg asa o luna intreaga numa in talpa...vai de mine, moare baiatu de la pompa cand ma vede ca ma stie...zice sefu, ce bagam azi ? si gaz si benzina ? Si io ii raspund: bagam doar benzina, gaz mai am.
    1 point
  18. Prietene , BMW-ul cu gpl , e din mini-parcul meu auto, in care am 4 bmw-uri in momentul de fata, pe langa alte masini si am mers sa il testez mai mult. Crezi ca eu imi fac probleme de consum , sau de intretinere? Ai un comportament copilaresc .... nu stiu daca are rost sa mai purtam o discutie. Te rog nu imi mai raspunde , ca te faci te ras singur...
    1 point
  19. Frumoasa culoare, dar schimbai jantele neaparat, nu se potrivesc de nici-o forma estea de e60 cu masina.
    1 point
  20. La mine asa s-a procedat, nu am erori , merge totul bine, asa e de 7 luni masina. Filtru de particule se infunda cu siguranta mai repede daca sunt scoase clapetele, ele au rolul de a creea un amestec mai omogen, implicit poluare mai mica la turatii mici, mai exact are loc o ardere mai buna.
    1 point
  21. Doar Nelson Mondialul iti poate da acest raspuns.
    1 point
  22. Tema asta e prea veche si oricum nu se ajunge niciunde, eu pot sa zic sincer, nu ma deranjeaza sa fac cu 120 ron 300 - 400 de km nu vad nici o bucurie sa platesc mai mult pentru o diferenta foarte mica de putere. Topicul era deschis pe alta tema, daca poate omul sa isi mute instalatia. Fiecare instalatie e facuta pana la o anumita putere, inclusiv filtrul de gpl este pentru un anumit nr de kw, eu am avut un filtru subdimensionat, si daca schimbam viteza a treia pe GPL la 6700 cand luam piciorul de pe acceleratie mi se oprea motorul. Totul s-a rezolvat foarte simplu spre surprinderea mea cu un filtru mai mare. Va las sa va certati si eu o sa fac linistit plinul la GPL.
    1 point
  23. deci 4.2% la 135-140km/h? banuiesc ca daca te incordezi umpic incepe si produce..
    1 point
  24. Mai nou toti flausatii care au bani de Logan , vor Bmw ,Audi sau Mecedes :roadrage:
    1 point
  25. Interesant cum toti care fac comentarii ca daca ii pui gpl n-ai bani de masina, mai bine iti iei bicicleta si etc, sunt cei care au diesel Sigur au ales cest carburant datorita valentelor sportive. Instalatia de 6 cil are, evident, 6 injectoare de gaz. Difera si plamanul, ca rezista la o alta putere, dar si calculatorul de gaz. Nu merge sa pastrezi instalatia ta de 4 cil cand treci la 6.
    1 point
  26. DacĂŁ becul de la numĂŁr este ars nu apare eroare ĂŽn bord. ParcĂŁ apare doar la semnalizare Ăâ˘i poziĂâşie. De marĂâ˘arier nu Ăâ˘tiu, dar verific dimineaĂâşĂŁ. Sent from my HTC One using Tapatalk
    1 point
  27. Eu am rezolvat intre timp problema. Nici mecanicul nu stia de ce nu trage masina. Mi-a pus-o pe ICOM nou ...a verificat in sus si in jos si el insista ca sa schimb actuatorul electronic...sau intreg turbo. I-am explicat ca am schimbat motorul si inainte de toate problemele mergea turbo ok. Am studiat zeci de pagini de forumuri poate s-a mai lovit careva de problema asta...mai nimic. Din ce am inteles intr-un final si am decis de unu singur. Probleme initiale : nu trage de la 2000 in sus, nu mai inchide perdeaua de la radiator, scurt circuit actuator eroare, si scurt circuit senzor de temperatura combustibil. Astea au fost datele problemei. Bun: i-am rugat ca " pe banii mei" dati jos galeria de admisie, fiindca simt eu ca problema e da la blocarea perdelei de la radiator. Ei nu si nu ca n-are cum. Eu aveam un tester d-asta de pe okazii cu 150 de lei, bestial de altfel...dar ce stia ICOM u in plus era codul de culori la firele electice care eu pe GT1 nu le aveam. Banuiam ca s-au inversat 2 mufe intre ele si culmea am avut dreptate. erau inversate mufele de la perdeaua de la radiator cu cea de la sezorul de temperatura combustibil, care la randul lui dadea eroare de scurt circuit la actuatorul turbo, care la randul lui nu mai varia geometria la turbina. Deci o problema in lant, care in final era o simpla inversare de mufa. Am intrebat in postul anterior daca cunoaste cineva ce parametri pot influenta in mod direct parametrii actuatorului electronic si nimeni nimic. Am descoperit pe propria piele urmatoarea concluzie: Orice alta eroare "chiar si aparent banala" duce la blocarea geometriei variabile a turbinei. Asa ca: cei cu actuatoare electronice. Inainte de toate verificati ce erori aveti. Daca sunt orice erori de senzori electronici ce citesc parametrii de functionare a motorului e destul de clar. Toti mecanicii mi-au zis aceleasi 2 vesnici "cica probleme ale lui 320d" ba ca-i debitmetru, ba ca ii turbo (cum actuator separat nu se vinde cica). Dar sincer raman cu piticu meu ... nici turbo nici debitmetru nu sunt "punctele slabe ale acestei masini" ci simpla intretinere si atentia la detaliile minore care de multe ori iti semnaleaza altceva. In acest moment masina imi merge perfect, erori in acvest moment doar bujia 2. Sunt constient ca cazul meu poate fi considerat "caz particular" dar cu siguranta poate fi un punct de pornire pentru altii. Asa cum eu la randul meu am cautat intre atatea pagini de forumuri sa-mi rezolv problema, postez acest mesaj pt ca altii sa-l gaseasca. Cine stie poate cuiva ii va fi vreodata util.
    1 point
  28. da care e problema ta ? gpl nu e combustibil ? sau esti genu de persoana incuiata ? pot sa-mi iau logan sau bmw care consuma cam la fel si sa pun gpl , pe logan am voie ca e dacie si pe bmw nu ? de ce ? cel mai bine incearca sa nu intelegi . si mai e ceva , acum gasesti bmw la orice colt si la orice pret , deci numai e un lux , nu mi-am luat lexus ...... hai ca m-am enervat degeaba .
    1 point
  29. nare nici o legatura masina , sau are dar intr-un procent foarte mic , conteaza foarte mult varsta si daca exista sau nu incidente , la masina mea daca pun datele lui tata de la 1550 ron se face 675 ron si dupa ce ca sunt SF-uri preturile daca doamne fereste te loveste cineva astepti luni de zile pana vezi masina reparata
    1 point
  30. 1 point
  31. 1 point
  32. Am vazut in trafic un 6 GC, este o masina frumoasa dar nu mi-a trezit nici o emotie, un CLS mi se pare mult mai impunator.
    1 point
  33. E buna, mai avea carne, mai mergea un sezon
    1 point
  34. Pe ideea asta peste 4 ani 535i-ul o sa traga cam ca un 320i nou. In fine, macar ca si tinuta de drum, confort ai sesizat vreo diferenta?
    0 points
  35. nu vrei becuri originale la 130 ron )) Eu le am de 6 luni si nici o problema in ciuda faptului ca s-a atacat lumea ca nu ar fi originale
    0 points
  36. te simti tare ciudat ti se pare toate pe stanga
    -1 points
  37. Nu va inteleg.. va luati bmw si va puneti GPL ) daca e prea scumpa benzina pentru voi, cumparativa biciclete!
    -1 points
  38. cam mic bugetul pentru cerintele tale!
    -1 points
  39. Dar masina asta nu avea deja un thread?! Mai nou daca iti vopsesti masina deschizi si un thread nou?!
    -1 points
  40. Esti beton ! gasesti BMW la orice colt si la orice pret, dar putini posesori au bani de intretinere .... cum e si cazul celor care pun GPL ) Nu vreau sa fiu rau, dar are dreptate colegu'.
    -1 points
  41. daca nu ai bani sa bagi benzina si pui cacaturi de gpl pe 330 sa te tarai printre semafoare cu ea si mai ai si pretentia ca restul sa te aprecieze pentru asta te inseli tu te incordezi ''umpic'' cam tare...ai bine pune 65ltr cu rezerva
    -1 points
  42. nu ma supar, fiecare are parerea lui, mi se pare grotesc sa-ti iei un 335i si 550i si sa pui gpl, mi se pare normal si firesc sa-ti iei un 1.8i cu gpl sa tragi pe el si sa mergi ieftin cu toate ca dupa mine este o himera treaba asta cu gpl-ul cu un mers linistit si cu optimizare de soft o sa fii mult mai multumit decat asa
    -1 points
  43. vb frumos atunci, sau crezi ca daca iti permiti 4 bmw-uri ai dreptul sa faci prosti sau saracii pe altii? tu te faci de ras prin comportamentul tau de stii tu ce
    -1 points
  44. Vand pachet pentru bmw compus din urmatoarele toate produsele sunt noi si nefolosite. - Nuca schimbator BMW PRET 100 LEI - Maner + manson bmw PRET 150 LEI - Volan sport bmw 200 LEI - Butuc volan sport bmw 100 LEI - 7 metri de piele naturala albastra 300 LEI PENTRU PACHET COMPLECT 7 MILIOANE TOTUL LA UN LOC , REPET PRODUSELE SUNT NOI IN CUTIE NEFOLOSITE. CONTACT DANIEL TELEFON 0743993523 mentionez produsele sunt ale unui tovaras
    -1 points
  45. -1 points
  46. Am pus numai folie, dacĂŁ nu o sa mi mai placa o sa o dau jos
    -1 points
  47. -1 points
  48. PRET:900 EURO Jantele se pot vedea in Bucuresti Vand jante BMW R18 in doua latimi cu buza. Cele de pe spate au 9j, iar cele de pe fata 8j. Jantele sunt vopsite profesional pe comanda, au stat pe masina mai putin de jumatate de vara, rulate circa 500km. Vin insotite de 4 CAUCIUCURI RUN FLAT, doua noi noute Bridgestone ( 9milioane bucata), iar cele de pe spate sunt rulate dar mai merg km buni. Daca in poze nu se vede culoarea foarte bine... ele sunt un albastru inchis cu o perla de negru in ele, care in soare ofera o reflexie unica.
    -1 points
  49. da stiu, dar numai in cantitate limitata si in paralel, este o minunatie gpl-ul asta
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.