Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/14 in all areas

  1. Salut si bine v-am gasit! Printre atatea masini moderne, hop, vin si eu cu mosul meu. Platforma asta imi place cel mai mult, desi recunosc ca am cochetat cu ideea achizitionarii unui E36 Coupe (318is) pus la vanzare aici, la Mica Publicitate. Legat de E34, nu imi placeau masinile care erau la vanzare in RO, astfel imi spuneam ca imi voi lua unul din DE/AU atunci cand voi avea posibilitatea. La cateva zile dupa ce am vandut masina personala (o Dacia Supernova) am intrat in sesiune si mi-am propus sa nu mai cumpar nimic pana termin facultatea (hopefully, la vara). Pentru ca nu puteam sta departe de Internet si sectiunile de mica publicitate a diferitelor forumuri, pot spune ca eram ispitit de anumite oferte iar acest E34 mi-a pus capac. Am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a fost pus la vanzare, reusind astfel sa-l vad primul. L-am urcat pe elevator si, fiindca nu am gasit probleme majore, am luat hotararea de a-l cumpara. Detalii despre ea: VIN GH10734 Type code HB51 Type 520I (EUR) E series E34 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M50 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SORRENTBLAU METALLIC (360) Upholstery STOFF CORD/SILBERGRAU (A1SL) Prod.date 1995-02-10 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S240A LEDERLENKRAD Leather steering wheel S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Airbag for front passenger S288A LEICHTMETALLRAEDER BMW light alloy wheel, cross spoke 29 S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Door mirror / driver's lock, heated S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Lift-up-and-slide-back sunroof, electric S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S472A MITTELARMLEHNEN VORN FAHRER/BEIF. Armrest, front, driver/passenger S492A ABLAGE IN MITTELKONSOLE Oddments tray, center console S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests, rear, mechanically adjustable S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Headlight aim control Code Description (interface) Description (EPC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Outdoor temperature indicator S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS S690A CASSETTENHALTERUNG Cassette holder S731A ZUSAETZLICHER EDITIONSUMFANG Supplementary Edition package P740A EDITION ZD Edition ZD L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S806A 3.BREMSLEUCHTE Third stoplamp S839A PSEUDOZUSTEUERUNG ENTFALL-SA S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Delete clear coat Datorita conditiilor de afara ma oftic ca are diferential "deschis", dar cu timpul poate apare si unul autoblocant. Nu sunt strain de "tractiunea spate", mai am un Ford Scorpio V6 din 1987, pe care l-am neglijat (era intr-o stare destul de proasta). Revenind la E34, masina se prezinta foarte bine. Pe dedesubt nu prezinta rugina, articulatiile sunt solide, singurele defecte fiind: garnitura de la capacul chiulasei, discurile spate, curelele de accesorii, turometrul nefunctional si un far crapat. Odata cu masina am primit alt tablou de bord si un far de schimb (tot Hella). Din cand in cand mai aud un rontait fin care seamana cu o pompa de servo suprasolicitata, dar care dispare la cea mai mica miscare a volanului sau a pedalei de acceleratie. Posibil sa fie VANOS-ul. Motorul merge foarte bine, imi place ca poti sta cu nasul la toba (), lucru care ma face sa cred ca nu are uzura accentuata si nu papa ulei. Imi trage aer fals pe undeva dar, la o cautare sumara, nu am reusit sa gasesc pe unde. Rezolv si asta cu prima ocazie, astept urmatorul salariul sa incep sa "investesc" in el. Partea ciudata e ca, desi imi placea la nebunie E34 inca de mic copil, nu condusesem niciunul pana sa apara acesta. Si acum, poze:
    1 point
  2. asta e chestia ca doar "plasticul" ala oraiginal o sa poti sa il pui, celelalte sunt bani aruncati
    1 point
  3. Perfect adevarat. Sent from my HTC One using Tapatalk
    1 point
  4. am vorbit eu cu el,probabil e PCV-ul sau de ce nu poate unul din furtunele care pleaca din debitmetru ma rog mai are una alta de verificat,banuiesc ca trage aer fals pe undeva,poate ajung azi sa ma vad cu el sa pun si eu diagnoza sa vad ce erori are. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=573602 edit: inca niste topice: https://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=598880 inca un edit vad ca inca se cenzureaza unele linkuri http://tinyurl.com/o4949hv aici e o problema asemanatoare.totusi ceva mai ciudat acolo zice de garnitura capac culbutori,daca era asta la tine trebuia sa se vada uleiul curs si sa miroasa mai ales. tot acolo si legat de faptul ca daca deconectezi debitmetrul masina merge mai bine: The reason why your disconnecting your MAF made things appear to run better is because your DME will run in open loop mode with a conservative fuel map to prevent an over lean condition. If the vacuum leak is significant enough, even this conservative fuel map won't be enough to prevent mis-fires.
    1 point
  5. La 40 lei noi vei cumpara chinezarii ordinare care le vei prinde numai in negrese,ar fi corect din partea ta sa pui pretul unei aparatoare noi si originale
    1 point
  6. Având ĂŽn vedere cĂŁ tableta ta nu cred cĂŁ consumĂŁ mai mult de 2A cred cĂŁ cel mai corect ar fi sĂŁ iei un 12V de pe bara 15 (adicĂŁ 12V dupĂŁ ce pui contactul) de exemplu de pe siguranța F28. Mai pot exista și alte siguranțe care ”iau” tensiunea de 12V doar dupĂŁ ce pui contactul.
    1 point
  7. Cine sa faca fake dupa Rial? Se copiaza BBS sau OZ nu Rial Sent from my SGPT12 using Tapatalk
    1 point
  8. Daca ai e90 lci cum zici, compresorul de clima nu cred ca are modelul ala de ambreiaj din poza ta. La e90 din ce stiu eu este comandat de electrovalva aflata pe compresor si fulia de compresor se invarte tot timpul. Fulia are un cuplaj elastic cu compresorul pt protectie ,daca se gripeaza compresorul se rupe cuplajul ca sa nu rupa cureaua de accesorii. O verificare (freon si ulei, starea compresorului etc.)a instalatiei este necesara avand in vedere pretul la un compresor nou.
    1 point
  9. furtunele de la PCV cum sunt?daca e frumos in weekend poate iti dau debitmetrul sa faci o proba cu el.DISA nu are treaba poti merge si fara ea,totusi la flapsul de la DISA e un pin metalic il mai aveai acolo sper...
    1 point
  10. Asta da, o merita foarte frumoasa, majoritatea ursilor de pe strada sunt in stare jalnica. Sunt convins ca proprietarul a cheltuit cu mult peste 5000E sa o aduca in starea asta. Daca as fi stat la curte sau aveam un garaj, i-as fi facut o oferta de 3500E, poate aveam noroc..
    1 point
  11. Am ajuns la Lacul Rosu (jud. Harghita) si pot sa spun ca combinatia H&R si Bilstein B4 cu franele schimbate (discuri Zimmerman si placute ATE) e suuuuuuper. Am mers agresiv tocmai ca sa vad ce pot si senzatiile sunt super stabilitate si franare excelenta. Recomand oricui. Drum de 150 Km in aproximativ 2 ore si 15 minute, consumul a iesit 7.9%.
    1 point
  12. In sfarsit si prezentarea... :sorcerer: Felicitari pentru achizitie! Cu argintiul nu m-as impaca nici eu, dar gasesti tu o solutie daca iti sta pe creier. Vad ca n-are pachet crom la geamuri. In varianta asta cred ca ar trebui sa pui si narile tot negre. Acum ca am facut niste calcule, cred ca ai mult mai mult de castigat cu un 3.0 fata de un 2.0. Dai mai mult cu 500E pe an la impozit dar iei cu 2-3000 mai ieftina masina. Si daca o tii 4-5 ani esti tot acolo la cheltuieli dar te bucuri de un motor adevarat. Sa ai noroc la bestiuta!
    1 point
  13. Inteleg ca ma cunosti foarte bine de stii asa bine cu ce ma ocup eu! Nici nu s-a uscat bine tusul avatarului tau ca gata repede esti prezent pe topicul de mokangeli! Sau nu stii cum sa faci sa acumulezi si tu mai multe posturi? Unii ar trebuii sa aibe acces la acest topic doar dupa o vechime si o activitate pe acest forum nu gata repede orice terchea berchea nou venit are pretentii de mokangeala! Serios? ia incearca sa dovedesti cele afirmate! Pai fa cerere si fa-te tu admin! :goodjob: asa o sa faci dreptate in felul tau si muuulti te vor aprecia!
    -1 points
  14. In mod normal, eu as face revizia la 10 000 km SAU un an. Cred ca la asta se referea si colegul
    -1 points
  15. besi ma cu gpl-ul tau mai bine recunoaste tu ca nu iti permiti un diesel tu de ce dracu comentezi daca ai mers pe gpl 2 zile? zici ca esti potent dar te satisfaci repede cu surogaturi, sa inteleg ca nu ai facut plinul niciodata inainte sa-ti montezi gpl-ul nu? suna frumos cand spui FULL nu?
    -1 points
  16. as vrea sa vind un bmw coupe stare buna in brief 07/2006 ,co2 153 negru 237000 km verificat la reprezentanta taxa 900 euro motor 150CP 6 viteze toate consumabilele schimbate saptamina trecuta Nu are navi,xenon sau scune incalzite ,este un model mai de baza. masina este in stare buna,o vind la pretul maxim obtinut,ofer si cer seriozitate,rog oferte in pm
    -1 points
  17. E bine ca tin. Un set de becuri originale d1s Osram costa peste 120,130 euro. Iar cele oem bmw costa in jur de 700 lei doar un bec. Alea de pe ocazii ce ai tu probabil sunt replici ceva, altfel nu se explica pretul atat de mic.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.