Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/05/14 in all areas

  1. In topicul ce urmeaza, va prezint masina care este alaturi de mine de 6 ani, este vorba de un e36 coupe 316 din 1998, cu o motorizare ce-i drept slabuta dar care pentru mine a fost si este indeajuns de buna pt o masina de zi cu zi, nu ma pricep foarte mult la povesti asa ca o sa atasez cateva poze cu masina in cauza. Sfaturile si criticile sunt binevenite. Va multumesc pentru intelegere.
    3 points
  2. 3-0 e un scor cam mare pt cineva care merge bine, mai bine o inveti sa conduca preventiv. Repar-o in regie proprie si cumpara-ti piese din dezmembrari (majoritatea dau factura) pe culoarea masinii tale si scapi si de vopsit.
    2 points
  3. Sfat: inainte de a cumpara orice tip de placute, verificati coeficientul de frecare = cu cat mai mare, cu atat mai agresiva e franarea. In EU coeficientul e exprimat in cifre (in mod obisnuit, intre 0,25 si 0,42, dar urca la 0,55-0,65 in cazul celor metalice), in SUA e exprimat in litere (EE-HH). Ar fi util daca poti afla ce coeficient au avut cele vechi vs actuale. Asa te poti lamuri de ce TRW-urile franeaza mai slab. http://s28.postimg.org/5kqg8cbd5/attachment_php_attachmentid_294889_stc_1_d_13171.png http://s28.postimg.org/ptdtu2ao9/attachment_php_attachmentid_300637_stc_1_d_13209.jpg
    2 points
  4. ... daca nu vrei rugina deloc pe ele, trbuie sa le iei noi, altfel nu ai cum sa gasesti asa ceva pe o masina de minim 10 ani :)e3
    2 points
  5. Atentie maxima celor cu E60. Vazand pe topicul lui @Bala aceeasi problema si patind-o si eu recent, imi dau seama ca e o problema destul de generala (cel putin asa mi-a zis si mecanicul care mi-a rezolvat problema). Simptome: cand deschideam portbagajul, intr-o pozitie intermediara, se auzea un bazait al motorasului din capota portbagajului si scadea intensitatea la jumate a lampilor de iluminare a portbagajului si numarului (ca si cum intrau in scurt). Mentionez ca nu am avut nicio eroare in bord, nicio atentionare de oricefel. Cauza: 2 fire de curent (unul gros care era un +) si inca unul mai subtire, din manunchiul de fire ce intra in capota portbagaj prin balamaua din dreapta, erau intrerupte si la miscarea portbagajului (la deschiderea lui) faceau scurt. La mine nu am simtit miros de ars sau fum. Rezolvarea: am fugit de indata la un mecanic de incredere care a diagnosticat rapid problema (am inteles ca e o problema frecventa la E60). A scos capitonajul din dreapta portbagajului (de la baterie) si a desfacut capitonajul capotei portbagaj in dreapta (l-a cracanat un pic) cat sa eliberam un pic manunchiul de fire care e prins in niste bride, astfel incat sa il tragem un pic mai in jos pe balamaua din dreapta si astfel am evidentiat firele intrerupte pe care ulterior le-a lipit cu extensii. Apoi a asigurat manunchiul de cabluri intr-o alta pozitie si l-a lubrifiat in zona in care intra in balama ca sa culiseze mai usor la miscarile de inchidere si deschidere ale portbagajului. Spre norocul meu, problema a fost depistata rapid si nu s-a ajuns la probleme mult mai grave, ca arderea vreo unui modul sau mai rau la incendiu... Va recomand sa verificati continuitatea firelor din manunchiul care intra in balamaua din dreapta a portbagajului pentru a preveni un scurtcircuit. Firele se intrerup exact la nivelul de patrundere a manunchiului de fire in balamaua capotei portbagajului.
    1 point
  6. nu neaparat de facelift, ci se regaseste doar pe masinile 2004-2005.
    1 point
  7. capota e normala doar ca englishman-ul i-a tras o folie de carbon. cand am timp clar o s-o dau jos si sper sa nu gasesc surprize sub folie. pe de alta parte (stiu ca e greu de crezut), in acest setup am vazut o gramada de tinerei care intorceau capul dupa ea ( si spun asta in comparatie cu fosta mea masina, m tech 2 clean)... vorba aia legata de gusturile omului. Oricum, vad ca a incasat cateva minusuri aici
    1 point
  8. Ca si fete de usi ti le recomand pe cele imbracate in piele, nu sunt atat de pretentioase...in rest, spor la ce ti-ai propus cu masina.
    1 point
  9. Fa o diagnoza si vezi ce zice. Si se scrie "Nu mai trage".
    1 point
  10. ce vreme domne :frantics: http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/1d48699c-0f90-42d4-8f21-dc6413d00244_zps7ad6c63a.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000384Medium_zps6890b111.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000366Medium_zps6a23cc76.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000382Medium_zps715f6708.jpg http://www.youtube.com/watch?v=evQAsSUkE3g
    1 point
  11. Mai bine te abtii de la comentarii. Sa te poarte multi kilometri fara incidente mirciuk, cred ca i-a placut ziua de 1 mai, mai ales la mare.
    1 point
  12. Pregateste-te sa schimbi garnitura de _chiulasa_....o sa apara si alte avarii cat de curand..
    1 point
  13. Un diesel care sa mai fie si manual, este f obositor in oras. O spun din experienta cu al meu. In afara, treaba sta total invers Sent from mobile device!
    1 point
  14. 1 point
  15. GPL-ul merge si pe turbo.
    1 point
  16. A iesit pana la urma si functioneaza corect, pfiu Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. cred ca ma confunzi, sau nu imi era destinat mie? iar ca un reminder iti atasez discutia noastra, iar in concluzie din cate stiu eu cine are ceva de cumparat spune exact ce doreste nu merge la alimentara si cere mancare iar apoi comenteaza pretul numai ca sa se afle in treaba, plictisitoare viata ai...
    1 point
  18. http://s10.postimg.org/u9p0ltci1/FB_IMG_13978400886195200.jpg m-am jucat putin cu suspensia, acum este mai ridicata fata
    1 point
  19. Sa ( nu ) o folosesti sanatos ! multumesc de gazduire. se poate inchide.
    1 point
  20. 1 point
  21. 0 points
  22. deja vad ca sunt mandri proprietari de diesel care baga 70% motorina 30% ulei, deci gpl e lucs fata de untdelemn de la bunica. aia ca 4000-4500 mananca supape e logic, nu e ca si cum pe benzina mers constant la turele alea nu mananca, ( poti s-o setezi sa treaca pe benzina la orice turatie apropo), mie sincer la mers in oras mi se pare de n ori mai misto gpl decat diesel. cum la fel mi se pare mai misto diesel decat motoarele subnutrite pe benzina/gpl la drum lung. fiecare marie cu a ei palarie.
    0 points
  23. Ca recomandare, stai potolit cu smg-ul! Sunt foarte stricacioase si costisitoare! Daca vrei un M3 cu SMG ok, trebuie sa aibe km putini. Foarte important la o masina de genul asta este istoricul de service, cand, unde si cu ce piese. Mai bine nu te bagi daca sti ca nu ai potential. Tu sti mai bine
    0 points
  24. Nu va inteleg.. va luati bmw si va puneti GPL ) daca e prea scumpa benzina pentru voi, cumparativa biciclete!
    -1 points
  25. deci 150 pe pm, 250 pe thread si 350 la destinatie? am luat de la Lex_bmw5 cu 150 tot ansamblul de frana, cu pompa si rezervor, cred ca se poate inchide
    -1 points
  26. bine ca ai pus tu pm-ul unde scrii 150, apoi 250 pe thread..asta o fi mai noua, mai buna? mi se pare tiganie,d-aia ma intrebam cu cat ajunge la destinatie, dar am lasat-o in gluma asa, dar acum mi se pare interesant sa vada lumea cu cine are de-a face..
    -1 points
  27. Prietene , BMW-ul cu gpl , e din mini-parcul meu auto, in care am 4 bmw-uri in momentul de fata, pe langa alte masini si am mers sa il testez mai mult. Crezi ca eu imi fac probleme de consum , sau de intretinere? Ai un comportament copilaresc .... nu stiu daca are rost sa mai purtam o discutie. Te rog nu imi mai raspunde , ca te faci te ras singur...
    -1 points
  28. merge si pe diesel boaska
    -1 points
  29. Boaska, iti mai spun atat si cu asta sper sa incheiem aceasta discutie. 1.Tu ai inceput sa ma jignesti primul , eu doar ti-am raspuns ca atare. Nu mi-am permis sa te jignesc, mi-ai spus ca nu fac fata unui DIESEL si ti-am raspuns, clar si concis (desi aceea fraza era generala, se refera la toti posesorii de diesel care comenteaza la GPL) si anume de ce sa nu simt placerea unui BMW benzinar zilnic? pentru ca tu ai spus ca un 330i e ptr weekend, DIESELUL e ptr VW prietene... in viziunea mea. 2. Nu imi permit 4 bmw-uri personale. Am un mini-parc auto in care printre altele se afla si aceste 4 bmw-uri. 3. Cat despre cine s-a facut de ras.... uita-te te rog la "Like-urile" posturilor tale...si ale mele. Ia zi cine e pe minus?
    -1 points
  30. E bine ca tin. Un set de becuri originale d1s Osram costa peste 120,130 euro. Iar cele oem bmw costa in jur de 700 lei doar un bec. Alea de pe ocazii ce ai tu probabil sunt replici ceva, altfel nu se explica pretul atat de mic.
    -1 points
  31. Salut, frumoasa pisica...cu jantele potrivite o sa faca senzatie. Cat despre interior...dupa parerea mea e foarte jegos,matuit, culori moarte, trebuie facut un detailing profesional sa il mai invie putin. Posibil sa fie si de la claritatea pozelor.
    -1 points
  32. Doar cele dupa 2009 au euro 5. Si nici alea nu au toate. El ce isi ia, e sigur euro 4. Renteaza banii pentru inscriere sa ii bage tot in pretul masinii. Undeva la 9000 se gaseste e90 din 2009 ( modelul facelift). Plus motorizare noua si alte minuni.
    -1 points
  33. Dai un telefon la un dealer bmw si il rogi. Eu asa am procedat si mi-au spus tot. Acum depinde ca nu sunt toti asa amabili.
    -1 points
  34. cat la 520 a mea
    -1 points
  35. trebuie sa fii foarte prost sa crezi ca orice tehnologie de injectie a gpl-ului in admisie va functiona la fel de bine cum functioneaza masina din fabrica, pentru ca doar unele modele au separat bidon de ulei, si pentru ca scrie chiar si in manualele de utilizare sa nu treci peste 5000rpm, deci daca la 5000rpm deja se mananca supapele ma gandesc ca si la regimuri de 4000-4500 nu ii va fi foarte bine motorului..... andalux ...presupun ca nu ai mers niciodata cu un diesel in stare buna, si de altfel stai foarte prost la multe capitole cum ar fi de exemplu matematica, la tine un diesel care merge cu 80e aprox 1000km este de 5 ori mai scump decat un benzinar de 3000, vorbesti de investitii de mii de euro de parca dieselul o sa fie cel mai rabla din romania si aia pe benzinica noua cu 0 km, vorbesti de abreiaje, volante si altele de parca 330 nu are nici o problema de genul, cum de altfel nu intelegi ca daca nu ai bani de benzina nu ai bani nici sa intretii un 330, cum de altfel nu intelgi nici ca un 330cc de weekend este o masina frumoasa si valoroasa pe care poti sa iei si ceva bani la vanzare daca ai grija de ea, ceea ce ma indoiesc ptr una cocarjata de km pe gaz... daca ai probleme de concentrare din diverse motive gen rontait de diesel etc si uiti lucruri-cheile prin portbagaj si pe urma cauti tutoriale cum sa spargi incuietoarea la bmw du-te fratica la doctor, ia lecitina, daca ai 40 de posturi pe forum si faci curat in bmw-uri nu inseamana ca iti permiti mai multe decat altii, si chiar daca modestia este binevenita si apreciata, asa ca nu mai judeca oamenii doar prin prisma banilor, si nu iti poti aduce nici o contributie la minusurile mele, sunt pentru ca am vorbit urat si nu pentru ca ti-ai fi adus tu vreun aport, pur si simplu m-am enervat
    -1 points
  36. daca pui 100gr de ulei sau aditiv in motorina nu poti sa fii mandru ca-ti protejezi motorul, pe cand daca bagi gaz lichefiat in admisie este o minunatie cu care trebuie sa te lauzi
    -1 points
  37. Mai nou imi urmaresti posturile? ...... hahahahahahhahahahahahaha ma tavalesc pe jos de ras Eu cand imi cumpar masina personala, nu ma gandesc sa o vand bine.... ci sa ma bucur de placerile care le ofera la potential maxim. Chiar azi am mers cu un 530D 2012... o fi in sare buna? zi-mi tu , ca vad ca in fiecare post iti dai cu parerea si stii ce fac si ce fel sunt , si cati bani am sau nu am, de cate ori imi fac plinul la masina de cate ori opresc motorul, cu ce masini merg sau nu, cati km am facuti la volan si cati in dreapta....da in absolut fiecare post mi-ai spus ce fac eu... ma obosesti prietene. Judec oamenii cum vrea .... mea , mai bine ne intalnim si discutam, ar fi mai comod nu are rost sa imi pierd timpul aici inutil cu tine... PS: Am mai facut un post...cate am acuma secretaro?
    -1 points
  38. Buna, Am o oferta de a cumpara un 407 1.8i 85 kw din 2005. Masina e foarte ieftina (300-400 E) insa taxa de inmatriculare e nenorocire cu ea. Ma gandesc sa o iau si sa o dezmembrez...voi ce spuneti?...merita? Masina este functionala, la exterior si interior arata ok, nu stiu insa cat de bine sta pe partea de mecanica. A fost masina de firma, are undeva la 220 mii de km. O seara faina tuturor...
    -1 points
  39. am o problema cu 525tds e39...azi a plouat raw si la mine in sector daca ploua numai circuli cu masina ( iti trebuie barca)....am trecut bulevardu' Brancoveanu si era ceva apa am intrat prin ea ..cand am iesit masina nu mai tragea deloc...se tureaza greu...m-am uitat la interooler si era ud ud ! sau o fi intrat la turbina ceva ...astept raspunsuri multumesc!
    -1 points
  40. am acum gpl secventional pe un e36 318i , din cate am observat injectia de gaz se coreleaza dupa sonda lamda ....... bun pana aici e simplu , acum la motorul de 2 lt instalatia este la fel ca la cel de 2,5 ? citind doar dupa valorile sondei lamnda , sau mai difera duze , sau alte componente ? dar la un motor cu kit turbo fara alte modificari (si aici ma refer la injectoare , presiune in rampa etc, deci stock) , este oare aceeas instalatie ca la motorul fara (acelas motor , ex 2,5 sa zicem) ?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.