Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/06/14 in all areas

  1. Am decis ca este momentul sa vand E60'ul pentru a face loc unei masini de generatie mai noua . O scurta prezentare : BMW E60 530i , culoare CARBONSCHWARZ METALLIC , fabricatie 05/2005 , N52B30 190kW 258cp , prima inmatriculare 06.06.2005 , are in prezent aproximativ 166.000km VIN : CF80301 Dotari pe scurt : - pachet M exterior complet ( bari , praguri , jante ) - pachet M interior complet ( volan M cu comenzi , nuca M , ornamente praguri M ) - suspensie M - jante 18 style 135M - shadowline - cutie manuala 6+1 - scaune sport electrice si incalzite - faruri xenon - senzori parcare fata/spate - oglinzi rabatabile electric cu leduri si auto-dim sensor - oglinda retrovizoare cu auto-dim sensor - perdeluta electrica luneta - senzori lumina + ploaie + presiune pneuri - pilot automat - navigatie Business - pregatire Bluetooth - clima automata analog - sistem sunet Logic7 - eleron luneta AcShnitzer La care am adaugat eu urmatoarele : - jante 19 style 128 - covorase OEM negre de vara - covorase OEM negre cauciucate de iarna - kit complet de roata de rezerva slim pe 17 ( coarba , cric , cofrag ) + rabatarea oglinzilor din telecomanda + activarea vitezei digitale pe bord + cruise control programabil Scurt istoric : Masina a fost cumparata de noua de la Autohaus HESS pe 06.06.2005 , am carte de service de Germania pana la 69.495km ( 27.01.2007 ) , masina a fost inmatriculata in Romania pe 06.08.2007 , eu am cumparat masina in noiembrie 2012 la aproximativ 156.000km , masina are 2 proprietari in tara ( eu si domnul de la care am cumparat eu masina ) . Fostul proprietar a efectuat urmatoarele interventii pentru care am facturi ( pe langa revizii care erau efectuate la 10 - 12.000 km la Bavaria Otopeni ) : - 6 bujii OEM - 6 bobine OEM - 4 discuri de frana OEM - placute OEM - baterie noua Varta - becuri D1S Istoric de cand este la mine : Decembrie 2012 la aproximativ 156.000km : - schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM - schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM - schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM - schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM - schimbata cureaua mare - OEM - schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder - schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo - schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN Martie 2014 la aproximativ 164.000km : - ulei Motul Specific LL-04 - filtru ulei MANN - filtru aer MANN - kit filtre de polen cu carbon activ Bosch - nuca short M - OEM Mai 2014 : - becuri D1S Osram Xenarc OEM Din punct de vedere estetic masina a primit o corectie 2 stage la nivelul lacului in aprilie 2013 , a primit protectie lac ( ceara , sealant , glaze ) cel putin o data pe luna , este spalata o data pe saptamana , interiorul este curatat o data la 3 luni . Din momentul achizitiei masina a stat doar in parcare subterana , nu a fost folosita iarna doar daca a fost absolut necesar ( iarna merg cu alta masina ) . Chiar daca din poze masina pare perfecta estetic , nu este chiar asa , capota , bara fata si parbrizul sunt destul de afectate de pietricele + mici atentii de prin parcarile mallurilor / supermaketurilor , nimic grav dar nu este in nici un caz perfecta . Sunt sigur ca am omis ceva , pentru orice informatie va stau la dispozitie . Taxa de inmatriculare a fost platita in 2007 si nu a fost recuperata . Multe poze aici : Un video scurt aici : Threadul masinii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/ Contact : PM / 0769752653 Pret : 10.000 euro cu rotile pe 18 de iarna 11.000 euro cu ambele seturi de roti ( style 128 vara + style 135M iarna ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0613Medium_zps6c356206.jpg http://img812.imageshack.us/img812/3972/vung.jpg http://img841.imageshack.us/img841/7544/d02v.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000383Medium_zpsf609338e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg
    2 points
  2. Salutare, Incep prin a-mi cere scuze pentru marimea povesti, nu as fi scris pe forum, dar pot spune ca paharul s-a umplut. In 2008 am achizitionat de la Bavaria Baneasa un mini cooper S asa cu mi-am dorit, dar din pacate am achizitionat masina cu un scartait de bord, au urmat 4 programari in service pentru aceata problema si nici pana in momentul de fata nu am scapat de buba asta. Am avut nesansa ca in prima luna sa fiu lovit in spate de catre un autoturism si astfel a trebuit sa apelez la service-ul Bavaria pentru a 5-a oara intr-o luna. Dupa 3 luni de asteptari, pentru ca nu aveau piese pe stoc, m-au sunat sa-mi iau masina din service in jurul orei 13...apoi m-au sunat sa vin in jurul orei 15 ca in final sa-mi spuna sa vin in jurul 18... de ce??? Va spun eu....sa nu vad ce lucru de mantuiala au facut si ce au furat/schimbat de pe masina cum ar fi pragurile ornamentale indoite si indreptate cu ciocanul, eleronul cu inscriptia Marian (cred ca numele unuia de la service, scaunul soferului neschimbat pentru ca s-a rupt ceva la el din cauza impactului si multe altele...la zona motorului nici nu m-am mai uitat. Drept urmare am refuzat semnarea procesului verbal de reparatie si am facut reclamatie, lasand masina la ei. Dupa 2 saptamani m-au sunat si mi-au spus ca masina a fost reparata si imi garanteaza ca totul este ok. Si asa a fost, cel putin estetic. Au urmat revizii din 15.000 in 15.000 km doar la ei, iar inainte de revizia de 45.000km, am fost chemat la un "re-call" pentru a schimba pompa de apa ca ar fi avut ceva probleme, ceea ce am si facut...Cei de la service mi-au spus sa duc masina dimineata pentru a schimba pompa , ca dureaza 1-2h si apoi o pot lua. S-au tinut de cuvand ! Reparatia a durat 1h:30. Fericit am luat masina si am plecat spre Sos Stefan cel Mare, iar in zona restaurantului Perla, masina se opreste si imi apare martorul "lichid de racire minim" motor incalzit etc... pun mana pe telefon sun la reprezentanta si ei trimit o platforma sa ridice masina. Au constatat ca din neatentie au uitat sa puna lichid de racire, iar cu scuzele de rigoare, cu platforma si lichidul platit de ei mi-au inchis gura. In aceeasi zi , imi invit prietenii la o cafea si plecam spre Centrul Vechi, gasesc loc de parcare undeva pe langa hotel Caro, ii dai 5 lei baiatului care "administra" locul de parcare si plec.Cand ma intorc la masina,baiatul cu parcarea imi spune ca imediat ce am plecat de la masina " a curs multa apa de sub motor". Fara a porni motorul, bag degetul in lichidul de sub masina si constat ca este lichid de racire. Fiindca la orele acelea nu gaseam pe nimeni la service Bavaria, pun mana pe tel si chem platforma pentru a o duce de unde plecasem dimineata...adica Bavaria. A doua zi au incercat ei sa-mi povesteasca cum am parcat deasupra unei borduri si ca in timpul manevrelor am atins un furtun si ca defapt este vina mea, dar nu le-a mers pentru ca le-am demonstrat ca ei au uitat sa prinda furtunul cu un colier pe care l-am gasit prins undeva spre capatul celalalt al furtunul, furtunul nu prezenta zgarieturi si nici protectia de bara...in fine...alte scuze, alt lichid si alt decont de transport suportat de ei. La 55.000 km am shimbat distributia...facea ca un tractor..problema des intalnita. Un alt episod s-a petrecut inainte sa-mi expire garantia, cand m-am dus la ei cu parbrizul fisurat din cauza unei pietre si cu urme de ulei pe la garnitura de la tacheti....pe scurt: a trebuit sa ma reintorc, pentru ca mi-au desfacut bordul, iar in partea soferului distanta dintre parbriz si bord era de aprox 5cm, iar in partea pasagerului era lipit. Garnitura de la tacheti doar mi-au sters-o ca sa arate ca noua si zic asta pt ca au inceput sa apara pete dupa 2 luni, dar nu mai aveam garantie si am lasat-o asa pana la urmatoarea revizie, adica la 75.000km, cand mi-au spus ca trebuiesc schimbate o gramada la masina pana si garnitura de tacheti + capacul de deasupra....pai bine mai baieti, nu puteati constata asta cand era in garantie? NU, pt ca garnitura si capacul costau 1.500 ron Acum la aprox 100.000 km am o alta problema si daca nu v-am plictisit inca, poate imi puteti spune unde o pot repara. In momentul in care incepe sa se incalzeasca masina scoate un fum alb de zici ca e trabant...cei de la Bavaria nu stiu ce are si cica trebuie desfacut motorul , dar pretul cerut de ei depaseste orice asteptare... Multumesc, Apropos caut cumparator
    1 point
  3. am avut aceeasi problema...am schimbat tot ce se putea...am facut toate diagnozele posibile la cei mai laudati in materie de bmw din bucuresti...si nimic.. M-am enervat si am riscat sa schimb convertizorul de cuplu ( dupa ce mecanici de cutii automate mi-au spus la testul cu masina ca nu este convertizorul ) si masina merge absolut impecabil... La mine se masifestadupa cum urmeaza : - oscilatii turometru pe pilot automat si nu numai la drum intins - oscilatii si intreruperi in oras intre 1300 - 1900 ture - rar in acceleratii puternice slabe trepidatii Sper sa ajute pe cineva aceste informatii...daca vreti va pot da si informtii de unde se pot achizitiona piesele necesare, manopere ...etc...AVETI MARE GRIJA...sunt o gramada de tepari ...
    1 point
  4. ce motorizare 136cp? ala are probleme la arbore se poate rupe daca ai volanta praf
    1 point
  5. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/73302-service-autodiagnoza/
    1 point
  6. Cu atitudinea asta "superioara" in 2020 o vinzi.
    1 point
  7. 1 point
  8. Chiar tot timpul trebuie sa existe unu` ca tine ? Nu inteleg care e problema ta ... Stiu,trebuie de mers la BMW pt. diagnoza , practic aceeasi treaba si dat din umeri ?
    1 point
  9. Care-i problema? Vrei o masina de oras, iti iei una mica, cu motor mic pe benzina (cel putin asa fac oamenii civilizati). De fapt, si 320i-ul lui e bun, dar daca face 1000-1500km/luna, deja poate devine prea costisitor. Dar exista Polo si alte masini decente de oras (chiar golf etc).
    1 point
  10. Treaba asta cu ”a zis mecanicul” te poate costa multi bani, asa ca fii cu bagare de seama! 90% dintre mecanici bajbaie in bmw-uri. Parerea mea este s-o iei din aproape in aproape, alimentare -> aprindere -> amestec ... si tot asa. Injectia e ultima ... si acolo sunt multe de verificat, pana sa ajungi la concluzia ca trebuie inlocuita pompa. Conteaza mult si testerul dar si cine ”il citeste”. Succes ! PS. Mie imi pornea greu. Am fost la un tip si ”dam injectia jos, punem pompa pe banc si vedem ce are, dura 2 zile, manopera 600 + piesele care vor fi inlocuite”. Am gasit pe cineva care se ocupa de bmw-uri (Campina - Prahova), tester -> slabeste pompa -> o realiniaza -> reseteaza si in 30 de minute eram pe drum, cu masina buna, manopera 150.
    1 point
  11. Pai la banii aia.... tu ce zici ?
    1 point
  12. Mai nou imi urmaresti posturile? ...... hahahahahahhahahahahahaha ma tavalesc pe jos de ras Eu cand imi cumpar masina personala, nu ma gandesc sa o vand bine.... ci sa ma bucur de placerile care le ofera la potential maxim. Chiar azi am mers cu un 530D 2012... o fi in sare buna? zi-mi tu , ca vad ca in fiecare post iti dai cu parerea si stii ce fac si ce fel sunt , si cati bani am sau nu am, de cate ori imi fac plinul la masina de cate ori opresc motorul, cu ce masini merg sau nu, cati km am facuti la volan si cati in dreapta....da in absolut fiecare post mi-ai spus ce fac eu... ma obosesti prietene. Judec oamenii cum vrea .... mea , mai bine ne intalnim si discutam, ar fi mai comod nu are rost sa imi pierd timpul aici inutil cu tine... PS: Am mai facut un post...cate am acuma secretaro?
    1 point
  13. http://www.sonax.store.ro/index.php?p=4&cat=2 si selectezi Set retus baza vopsea+lac gama BMW si iti alegi codul de culoare
    1 point
  14. Pai Dan a zis ca a mers cam in limitele legale, de acolo consumul de 7.5%. Cred ca a avut media pe la 70-80. Cred ca e prea putin 6.1, chiar si pentru e36 323i.
    1 point
  15. eu pe autostrada scot consumuri clar mai mari decat pe un DN. pe autostrada nu poti sa mergi sub 100, in timp ce pe DN daca mergi 60-70-80 nu e nici o problema. aici scoti consumul cel mai mic la 60-70-80
    1 point
  16. trebuie sa fii foarte prost sa crezi ca orice tehnologie de injectie a gpl-ului in admisie va functiona la fel de bine cum functioneaza masina din fabrica, pentru ca doar unele modele au separat bidon de ulei, si pentru ca scrie chiar si in manualele de utilizare sa nu treci peste 5000rpm, deci daca la 5000rpm deja se mananca supapele ma gandesc ca si la regimuri de 4000-4500 nu ii va fi foarte bine motorului..... andalux ...presupun ca nu ai mers niciodata cu un diesel in stare buna, si de altfel stai foarte prost la multe capitole cum ar fi de exemplu matematica, la tine un diesel care merge cu 80e aprox 1000km este de 5 ori mai scump decat un benzinar de 3000, vorbesti de investitii de mii de euro de parca dieselul o sa fie cel mai rabla din romania si aia pe benzinica noua cu 0 km, vorbesti de abreiaje, volante si altele de parca 330 nu are nici o problema de genul, cum de altfel nu intelegi ca daca nu ai bani de benzina nu ai bani nici sa intretii un 330, cum de altfel nu intelgi nici ca un 330cc de weekend este o masina frumoasa si valoroasa pe care poti sa iei si ceva bani la vanzare daca ai grija de ea, ceea ce ma indoiesc ptr una cocarjata de km pe gaz... daca ai probleme de concentrare din diverse motive gen rontait de diesel etc si uiti lucruri-cheile prin portbagaj si pe urma cauti tutoriale cum sa spargi incuietoarea la bmw du-te fratica la doctor, ia lecitina, daca ai 40 de posturi pe forum si faci curat in bmw-uri nu inseamana ca iti permiti mai multe decat altii, si chiar daca modestia este binevenita si apreciata, asa ca nu mai judeca oamenii doar prin prisma banilor, si nu iti poti aduce nici o contributie la minusurile mele, sunt pentru ca am vorbit urat si nu pentru ca ti-ai fi adus tu vreun aport, pur si simplu m-am enervat
    1 point
  17. nici nu stii ce dotari are, daca e inmatriculat sau nu, cati km are..dar stii ca e scump.....
    1 point
  18. un bmw din 2004 cu incalzire, scaune tapiterie si piele, cd, sistem harman kardon , 6 trepte , doua randuri de jannte cu cauciucuri , 150 de mii de km, inmatriculata si cu taxa platita,... 5500euro sincer nu prea am vazut man
    1 point
  19. Verifica sa traga bine, sa nu scoata fum in exces, mecanica sa fie ok. Oricat de intretinuta ar fi tot o sa fie nevoie sa bagi ceva bani in ea dupa cumparare.
    1 point
  20. Repet: La cat a avans tehnologie pe segmentul GPL , trebuie sa fii un idiot sa crezi ca mai dauneaza motorului sau ca domnle nu mai trage ca inainte. Presupun ca Boaksa nu a mers niciodata cu un GPL made in 2013 de spune acele grozavii. Si in plus nu inteleg de ce comenteaza, avand in vedere ca o arde cu batranele DIESEL. Si sunt convins ca in 330i+GPL in 5 ani investesc 1 sfert din banii care ii investesti tu in acel batran DIESEL (turbine,injectoare,ambreiaj,volanta,egr,tampoane....) Si la fel , nu inteleg de ce mi-as lua DIESEL ptr luni-vineri si 330i ptr weekend? De ce sa nu simt placerea in fiecare zi? Sau cumva esti prea sarac sa iti permiti un BMW in adevaratul sens al cuvantului? PS: Merg cu un BMW GPL de vreo 2 zile si sunt mega-extra-maxim surprins de potenta care o are , nu simti absolut nici o diferenta ... si mai presus de toate , nu huruie motorul a diesel
    1 point
  21. Pe astia cu teorica cum ca GPL-ul e pt saraci v-as pune sa platiti 15 lei pe litru, si as mai scade la jumatate pretul GPL-ului. voi tot pe benzina ati merge ca va permiteti. Prostu nu e prost destul pana nu e si fudul.
    1 point
  22. Nu ma supar stai linistit,fiecare abereaza cum vrea. Covorasele sunt 35 $ pe ebay.. + transport ..ajungi la 150lei. Cand dau comanda.. iau de 1000$ ... nu de 100$.. deci nu blochez banii pt 50 $ profit. Daca imi arati set la 10 $.. iti trimit unul gratis. In fine. Apuca-te si tu daca vrei sa te "imbogatesti" peste noapte. bafta
    1 point
  23. 1 point
  24. Chiar daca a fost masina de printesa, UP se da la 7 zile
    1 point
  25. Wow...fosta masina de printesa,sigur o va cumpara un print!
    1 point
  26. A fost o masina de scoala. Daca verifici atent o sa vezi o urma de gaura de la un surub de care a fost prins pedalierul iar capacul de plastic de sub bord trebuie sa lipseasca sau sa aiba o taietura inspre centru pe unde a trecut bara spre pedala de ambreaj. Oricum asta nu ar trebui sa fie o problema prea mare.
    1 point
  27. 4700€ pe un e46 chel? ... http://i.imgur.com/N5n9wIZ.gif
    1 point
  28. chiar daca am spalat masina imediat dupa ce am venit de pe Transalpina tot au ramas ceva semne / pete de la sutele de gaze , muste si alte vietati decedate pe capota / bara / aripi , asa ca astazi dupa ce am spalat masina cu ONR - 2BM , am curatat si protejat zonele afectate ( capota , bara fata , aripi fata ) - Autoglym SRP aplicat manual cu un aplicator de microfibra , buffing manual , 1 strat de jetseal , 1 strat de ceara Autoglym din pacate pana am terminat s-a facut noapte afara http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg
    1 point
  29. Nu este nevoie sa faci improvizatii de genul asta, inca se mai vand piese pentru masina ta.
    1 point
  30. BOASKA: ai si ceva argumente fondate impotriva GPL-ului sau vrei doar sa ne arati ce mandru esti de dieselul tau? sunt destui producatori auto care au pus GPL pe masini din fabrica si multi altii li se alatura, inclusiv guvernele civilizate incurajeaza consumul de GPL prin diverse reduceri de impozite, money-back, accize mai mici sau inexistente.
    0 points
  31. Prea multe comentarii la masina asta chiar nu prea poti sa ai, bine acuma, carcotasi vor fi destui . Multi si-ar dori asa masina, putin au/vor avea insa. Bafta la vanzarea ei, arata " bini di tat" .
    0 points
  32. Bavaria sucks big time! ma mir ca nu mai scrie Automobile Bavaria cu o scuza infantila.
    0 points
  33. Dintre toate masinile pe care le-ai postat, masina ta are cei mai multi km, multe au cu vreo 50k km mai putin. La o masina cu 200km km la care nu s-au schimbat piese importante tre sa te cam pregatesti de reparatii.
    0 points
  34. Sau poate un matiz, hai sa renuntam cu totii la masini premium sau cel putin decente.
    0 points
  35. 4000euro cu jantele din poze sau 3700euro cu rotile de iarna pe 15 . 0765981308
    -1 points
  36. Arunca o privire si prin germania...
    -1 points
  37. cam mic bugetul pentru cerintele tale!
    -1 points
  38. Salut Marius, A fost singura zi in care nu am avut telefonul available. Data viitoare si scuze daca te-am incurcat. Upp!
    -1 points
  39. ta technix , mai am 1 cm reglaj pe fata si spatele este la max jos . :hyper: se vinde urgent masina la 3800 euro , arata ca in poze 0765981308
    -1 points
  40. mi se pare cam scumpa ... Eu ti-as recomanda sa verifici inca odata piata ...
    -1 points
  41. dar daca te plangi de consum inseamna ca te plangi de bani nu? deci de ce ai mai lua o masina cu alte taxe si impozite si cheltuieli si un consum care e cu vreo 2-3 litri mai mic ca la a ta?? care e sensu??? ca daca o iei pentru consum tocmai ai spart 6000 de euro ca sa fi multumit ca ai 7 pe bord???
    -1 points
  42. Nu te supara ptr postul de mai sus....era o simpla observatie, poate exagerata pentru unii , insa ptr mine conteaza. Si sunt aproape convins ca claritatea pozelor si-a spus cuvantul. Iar apoi presupun ca nu ai deschis acest topic doar ptr pareri pro .... mai trebuie sa accepti si parerile negative , totusi e un forum public. Sunt constient ca varsta si-a pus amprenta si da , la un detailing profi crede-ma ca face minuni. Nu incerca produse cu mana ta , nu iti va iesi nici 50% din ce poate in detailing profi.... Una peste alta , in viitorul apropiat ca a2a masina ma gandesc la un e36.... si crede-ma ca ca al tau e un mic etalon in gandurile mele.
    -1 points
  43. Mai pune ceva si vorbim; pana la urma iti iei o bara asemanatoare cu una de M, nu e bara de Logan.
    -1 points
  44. in mod normal o sa ai probleme. e logic sa fie asa, e o modificare la sistemul de lumini. nu ai voie sa faci asa ceva. in practica pe unii de la itp ii poti pacali ca e din fabrica asa, pe altii ii pacalesti cu o mica atentie si asta e.
    -1 points
  45. Buna, Am o oferta de a cumpara un 407 1.8i 85 kw din 2005. Masina e foarte ieftina (300-400 E) insa taxa de inmatriculare e nenorocire cu ea. Ma gandesc sa o iau si sa o dezmembrez...voi ce spuneti?...merita? Masina este functionala, la exterior si interior arata ok, nu stiu insa cat de bine sta pe partea de mecanica. A fost masina de firma, are undeva la 220 mii de km. O seara faina tuturor...
    -1 points
  46. firele din componenta instalatiei electrice de la bmw sunt execrabile, moi, si nu-s ignifuge. am cumparat de la audi de la reprezentanta niste fire si-s din alt film... nu le poti incolaci fara sa revina dupa ce le dai drumu, sunt tot multifilare, adera cositorul mult mai bine pe ele, si invelisul nu se arde cu bricheta deloc (am vrut sa dezizolez traditional unul). nu vreau sa subliniez ca la audi sunt altfel de fire, deoarece pe masina gasesti aceleasi fire ordinare ca la bmw..... doar ca alea ce le-am cumparat dupa au alta calitate, mult mai buna.
    -1 points
  47. 318i , 116cp , masina vopsita recent integral , bara fata M tech 2 , bara spate M tech 2 , suspensie sport reglabila noua , jante OZ Botticelli pe 18 8j fata 9j spate , computer bord , clima digitala , mp3 sony usb , folie omologata llumar , 4 geamuri electrice ,xenon , proiectoare ceata , pozitia pe semnale US style, ulei si filtre schimbate recent , propietar acte la zii , ofer fiscal , mai multe detalii la telefon ,INMATRICULATA 2010 NU SE PLATESTE TAXA Pret 4700 euro sau variante cu bmw e39 2.5 / 3.0d inmatriculate RO 0765981308
    -1 points
  48. Esti constient ca la pretul asta nu e de vanzare nu? Nu o spun cu rautate. Nu e prost cine cere, e prost cine da.. Toti ne atasam de masini si credem ca fac chiar si mai mult decat atat. Arunca un ochi totusi si in stanga dreapta.. Nu zic, poate gasesti preturi si mai mari ca al tau, dar sa nu te gandesti ca ei le vand.. O masina de vanzare tre sa mearga macar la pretul pietei sa poate si sub el . Se devalorizeaza prea repede. Eu am dat E90 cu 10 0000 si exact ca al meu este la 12000 (fara volan sport). + ca am dat la om si faruri aftermakert+ originale si tun de bass+ statie. La 15 600 deja e larga gama de masini premium care ti le poti permite. Sa nu mai zic daca mai adaugi ceva ca sa treci totusi la ceva superior Masina e foarte misto, merita orice banut dar is depreciate foarte tare din cauza importului masiv de masini. Avem masini mai ieftine ca in Germania...curand or sa cumpere ei de la noi, tot masinile lor.
    -4 points
  49. mergi la Alex teille lasa if
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.