Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/08/14 in all areas

  1. Masinile pretentioase nu sunt pentru romani. Sau nu pentru marea majoritate. La noi conteaza doar pretul. Mai apoi se plang ca-s scumpe piesele sau retrofiturile... Si tot nu va fi niciodata ca o masina ingrijita si dotata.
    3 points
  2. Nu are treaba folia de pe luneta. Mai degraba Antenna amplifier, Diversity (65209193832 )
    2 points
  3. frumos seria 6, si mie imi place mult si e pe lista de "masini de avut" . Sper sa il iei curand
    2 points
  4. Da, e bataie pe e60 benzinare, daca cauti pe net ceva cu motor de la 2.5 in sus gasesti max 10 rezultate. Masina e f misto: dotata, frumoasa, potenta, bafta la vanzare.
    2 points
  5. )) sunt culori frumoase pe noile F , eu ma gandesc la albastru , nu pot sa spun ca m-am plictisit de grija maxima la negru .Cand e curata masina nu are egal pe strada , argintiu , alte culori nu ma atrag absolut deloc . E adevarat ca la anumite dotari si argintiu arata bine dar nu are stralucirea necesara . O masina ingrijita , polish ,jante , linie ceruita arata bine chiar si prafuita , e strict parerea mea . Mai e un gri frumos pe F care ma atrage dar f slab )) Succes Acero . Ps pot sa spun ca si pt 2-3 ore in care masina e impecabila ma simt f bine , a doua zi o spal iar si tot asa . Cateva momente te bucuri de ea la max . Si stati voi relaxati ca si argintiu e de fapt prafuit ...doar ca nu se vede . Cam atat !
    2 points
  6. mergi la Alex teille lasa if
    2 points
  7. Salutare ! De ieri am intrat in posesia unui E34 (din 04.1994), masina la care visam de ceva vreme buna si dupa care intorceam capul de fiecare data.Masina am luat-o de la mecanicul meu si e in stare destul de buna. Motor 2.0 24v + GPL , 4 geamuri, trapa , oglinzi , faruri electrice , central din telecomanda.Masina are 245000 km reali si e inmatriculata pe BG (chiar nu ma deranjeaza acest lucru). Urmeaza zilele viitoare sa ii pun jante BMW style 44 pe 17, sa-i schimb ulei , filtre , etc.
    1 point
  8. Am decis ca este momentul sa vand E60'ul pentru a face loc unei masini de generatie mai noua . O scurta prezentare : BMW E60 530i , culoare CARBONSCHWARZ METALLIC , fabricatie 05/2005 , N52B30 190kW 258cp , prima inmatriculare 06.06.2005 , are in prezent aproximativ 166.000km VIN : CF80301 Dotari pe scurt : - pachet M exterior complet ( bari , praguri , jante ) - pachet M interior complet ( volan M cu comenzi , nuca M , ornamente praguri M ) - suspensie M - jante 18 style 135M - shadowline - cutie manuala 6+1 - scaune sport electrice si incalzite - faruri xenon - senzori parcare fata/spate - oglinzi rabatabile electric cu leduri si auto-dim sensor - oglinda retrovizoare cu auto-dim sensor - perdeluta electrica luneta - senzori lumina + ploaie + presiune pneuri - pilot automat - navigatie Business - pregatire Bluetooth - clima automata analog - sistem sunet Logic7 - eleron luneta AcShnitzer La care am adaugat eu urmatoarele : - jante 19 style 128 - covorase OEM negre de vara - covorase OEM negre cauciucate de iarna - kit complet de roata de rezerva slim pe 17 ( coarba , cric , cofrag ) + rabatarea oglinzilor din telecomanda + activarea vitezei digitale pe bord + cruise control programabil Scurt istoric : Masina a fost cumparata de noua de la Autohaus HESS pe 06.06.2005 , am carte de service de Germania pana la 69.495km ( 27.01.2007 ) , masina a fost inmatriculata in Romania pe 06.08.2007 , eu am cumparat masina in noiembrie 2012 la aproximativ 156.000km , masina are 2 proprietari in tara ( eu si domnul de la care am cumparat eu masina ) . Fostul proprietar a efectuat urmatoarele interventii pentru care am facturi ( pe langa revizii care erau efectuate la 10 - 12.000 km la Bavaria Otopeni ) : - 6 bujii OEM - 6 bobine OEM - 4 discuri de frana OEM - placute OEM - baterie noua Varta - becuri D1S Istoric de cand este la mine : Decembrie 2012 la aproximativ 156.000km : - schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM - schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM - schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM - schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM - schimbata cureaua mare - OEM - schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder - schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo - schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN Martie 2014 la aproximativ 164.000km : - ulei Motul Specific LL-04 - filtru ulei MANN - filtru aer MANN - kit filtre de polen cu carbon activ Bosch - nuca short M - OEM Mai 2014 : - becuri D1S Osram Xenarc OEM Din punct de vedere estetic masina a primit o corectie 2 stage la nivelul lacului in aprilie 2013 , a primit protectie lac ( ceara , sealant , glaze ) cel putin o data pe luna , este spalata o data pe saptamana , interiorul este curatat o data la 3 luni . Din momentul achizitiei masina a stat doar in parcare subterana , nu a fost folosita iarna doar daca a fost absolut necesar ( iarna merg cu alta masina ) . Chiar daca din poze masina pare perfecta estetic , nu este chiar asa , capota , bara fata si parbrizul sunt destul de afectate de pietricele + mici atentii de prin parcarile mallurilor / supermaketurilor , nimic grav dar nu este in nici un caz perfecta . Sunt sigur ca am omis ceva , pentru orice informatie va stau la dispozitie . Taxa de inmatriculare a fost platita in 2007 si nu a fost recuperata . Multe poze aici : Un video scurt aici : Threadul masinii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/ Contact : PM / 0769752653 Pret : 10.000 euro cu rotile pe 18 de iarna 11.000 euro cu ambele seturi de roti ( style 128 vara + style 135M iarna ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0613Medium_zps6c356206.jpg http://img812.imageshack.us/img812/3972/vung.jpg http://img841.imageshack.us/img841/7544/d02v.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000383Medium_zpsf609338e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg
    1 point
  9. Termenul este de 5 ani
    1 point
  10. Cu tot respectul, inseamna ca nu cunosti conceptul,ideea si scopul. Google poate fi un bun prieten la nevoie. Sper ca nu te.am jicnit, doar i.mi exprim parerea. Numai bine.
    1 point
  11. este mai complicat la bmw, are prea multa electronica si posibilitati de citire si adaptare,plus ca merge numai cu soft dedicat nu cu multimarca, asa ca nu poti sa faci citirea corecta a datelor, sa nu mai zic ca asta dde3.0 chiar nu poti sa-l citesti cu orice tetster
    1 point
  12. Mersi mult, raman dator c-o bere
    1 point
  13. am vrut sa spun "ilegal" cu ghilimele de rigoare/././
    1 point
  14. ce fel de sunet metalic??? vezi ca ai distributie pe lant si nu pe curele... deci nu e nici o curea pe acolo decat cea de la alternator si clima...poate suna lantu... suna asa ca si cum ai trace un lant pe jos? atunci e sunet de lant care e normal zic eu .... daca e tacanit suna a tacheti care bat.... sau poate bate motoru.... daca e bataie din aia ca si cum ar bubui atunci e ceva problema interna... vezi ca sunt topicuri cu diverse batai.... vezi care ti se potriveste... poti pune un video sa se auda...
    1 point
  15. Frumoasa ca de obicei. Ai putea sa pui poze si la interior(in timpul, inainte, dupa, care vrei )?
    1 point
  16. pana la urma ai putea spune ca merita sa iei o masina de uk si sa te stresezi atata cu ea sa o faci legala aici?? sau nu prea? nu ma refer la stresu psihic ci financiar...au fo multe chestii si multa umblaraie si is curios cat a costat toata faza asta.... felicitari pentru acte
    1 point
  17. Se poate inchide. Am cumparat un PLASTIC IEFTIN...aftermarket.. care m a costat 36 lei. A venit perfect. Nu a fost nevoie sa cumpar un plastic vechi de 15 ani de la dezmembrari la 100lei/buc.Vai..folosim toti OEM,si in realitate va uitati la fiecare leu. Cine spune ca astea aftermarket...nu vin la linie..mananca ca-ca-t.
    1 point
  18. daca aveam cum sa spal masina zilnic era altceva , dar la mine spalarea cu tot cu drum Titan - Berceni - Titan ( cel mai apropiat OMV SelfWash ) dureaza aproape 2 ore ( spalare - uscare - curatare jante - aplicat dressing pe gume - aplicat QD ) si dupa toata distractia asta sa vezi tona de praf la nici 12 ore , parca iti piere putin cheful nu zic ca pe masini deschise la culoare nu se pune praful , dar macar nu devine vizibil atat de repede si referitor la 5GT , imi place , e ceva diferit , si nu atat de des intalnit pe drumuri
    1 point
  19. imi place prima jumatate a masinii..
    1 point
  20. Atat avea si anul trecut cand am fost eu sa o vad cu un prieten. Pe bune?????? + Ca tu cu gura ta ai spus ca faci foarte des drum pana acasa din Bucuresti cu diverse treburi...masina e foarte alergata
    1 point
  21. Test facut de mine acum 6-7 ani,320d-ul meu facelift si 320i nfl al unui amic. consum Buc weekend: 7 si ceva vs 11%, consum dimineata in bara la bara: 12 vs aproape 17%,consum mediu Buc. 10-10.5 vs 13.5-14%. Daca iti iei diesel de 10 ani cu gandul ca vei face economie te inseli amarnic.
    1 point
  22. Sa il invarti cu placere...multumesc.
    1 point
  23. Alex, iti urez bafta la vanzare! Deocamdata sunt fixat pe 630i, e singura masina pe care as cumpara-o inainte de a vinde A6-le.
    1 point
  24. Esti nebun. Motorizarea e absolut fantastica insa hatchback????? De ce nu sedan? Sau... asa a fost sa fie?
    1 point
  25. nu stiu ce sa zic , mai bine incerci aici http://www.autovit.ro/bmw-530-C33132975.html
    1 point
  26. Ieri am fost la Pipera sa vad ce se intampla cu actele din UK,surpriza au venit dupa data de 24 aprilie :thumbsup:gata cu numerele rosii... Numarul nou -B 320 NAV-
    1 point
  27. 1 point
  28. Gata. am mai facut unul, acum am pozat tot ce am facut la el. sper ca sunt graitoare. alte poze... si.. .. .. .
    1 point
  29. Initiativa este buna si un oil catch-can suplimentar este intotdeauna bine venit. Dar daca vrei sa iei 60 euro pe bucata ar trebui sa furnizezi mai multe detalii constructive, materiale folosite, schite in sectiune, etc.
    1 point
  30. Bai vuv stii tu tot ..... vorbesti aiurea . Cumpara tu un bec si mergi la analiza cu el ca vad ca te framanta de nu ai somn.
    1 point
  31. in poza a treia se vede incercuit cu rosu furtulul care face legatura dintre epuratorul de pe masina si tubulatura de admisie. se inlatura acel furtunas, iar in orificiile ramase se conecteaza furtunele care vin din 'sifonul' meu .., ma. Iar pt dureri de cap exista Nuro....
    1 point
  32. Locatia la profil este obligatorie.
    1 point
  33. Eu nu inteleg care este problema daca iti pui gaz pe masina. Adica daca cumperi o masina de 70 000 Euro trebuie sa bagi in continuare bani in masina cu nemiluita? Daca poti face o economie gata esti taran, cocalar, nemtii pot umbla cu Cayenne, ML, A8, S Classe pe gaz, noi nu, romanul decat sa economisesca banii de benzina si sa faca ceva cu banii aia, prefera sa arunce banii pe benzina. In Romania si daca va ajunge 10 lei litrul de benzina majoritatea vor manca biscuiti cu mustar acasa doar ca sa aiba bani sa puna benzina decat sa se gandeasca la alte alternative mai economice.
    1 point
  34. Sa iti iei 318d nu este nicio rusine,insa un 645 pe gaz,cu volan pe dreapta si pe Bg e penibil.
    1 point
  35. Ba da. Si inmatriculata direct pe Bulgaria...
    1 point
  36. combinatia perfecta seria 6 cu volan pe dreapta,pe gaz si cu numere de bulgaria visul oricarui fomist
    1 point
  37. Salut!Daca mai mergi la mecanici incearca si metoda urmatoare:desfa esapamentul de la catalizator(sub scaunul pasager)si porneste motorul,daca nu vibreaza atunci clar este esapamentu aliniat aiurea.Cu aceasi ocazie verifica si racordul flexibil de la esapament.La fel am facut si eu si am scapat de acele vibratii suparatoare care se manifestau in plaja 850-1000 rpm.
    1 point
  38. la mine se manifesta problema in felu urmator. relantiu este cam mic 780RPM (vazut cu functia 7.2 a OBC-ului) si trepideaza toata putin mai rau cand e rece cu caldura pornita (am si preincalzitor suplimentar de apa si mananca si ala. daca opresc tot nu se mai simte asa rau, iar daca o accelerez putin cam la 830RPM nu se mai aude nimic. sincer este enervant tremura inclusiv si usa parca am un minitractoras. daca trec de plaja de 830RPM trepideaza si atunci putin. un tampon ceva am si eu dus dar problema ramane de ce am relantiu mic ce ar putea fi dus. sa mai intalnit cineva cu problema asta. masina este 320d e46 FL 110kw steptronic a10-a 2002
    1 point
  39. acum am vazut poza aia cu plumbul ala, sa te fereasca dumnezeu ce tiganie, eu plumb pe exteriorul unei jante de aliaj nu am vazut de cand mama m-a facut..
    1 point
  40. Hai sa nu facem discutii aiurea in acest topic.
    0 points
  41. arata bine.... numa bine daca te plictisesti poti numara patratelele... asta in spirit de gluma
    0 points
  42. a intrebat cineva pe threadul de vanzare ce masina urmeaza dupa acest E60 , am zis sa nu dau up-uri aiurea acolo , asadar o sa raspund aici F07 535iA http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/1_zps8aa78f21.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/3_zps4e18628f.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/4_zpsb7614bc8.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/2_zps61862096.jpg
    0 points
  43. Pai si care era problema, puneai pe cineva in spate si iti dadea indicatii vocale, mai la stanga, mai la dreapta. Sau o puneai in tetiera centrala de la bancheta si te uitai in oglinda retrovizoare. Ma scuzi ca fac misto, dar personal mi se pare o solutie incomoda sa pui display-ul acolo.
    -1 points
  44. E bine ca tin. Un set de becuri originale d1s Osram costa peste 120,130 euro. Iar cele oem bmw costa in jur de 700 lei doar un bec. Alea de pe ocazii ce ai tu probabil sunt replici ceva, altfel nu se explica pretul atat de mic.
    -1 points
  45. Esti constient ca la pretul asta nu e de vanzare nu? Nu o spun cu rautate. Nu e prost cine cere, e prost cine da.. Toti ne atasam de masini si credem ca fac chiar si mai mult decat atat. Arunca un ochi totusi si in stanga dreapta.. Nu zic, poate gasesti preturi si mai mari ca al tau, dar sa nu te gandesti ca ei le vand.. O masina de vanzare tre sa mearga macar la pretul pietei sa poate si sub el . Se devalorizeaza prea repede. Eu am dat E90 cu 10 0000 si exact ca al meu este la 12000 (fara volan sport). + ca am dat la om si faruri aftermakert+ originale si tun de bass+ statie. La 15 600 deja e larga gama de masini premium care ti le poti permite. Sa nu mai zic daca mai adaugi ceva ca sa treci totusi la ceva superior Masina e foarte misto, merita orice banut dar is depreciate foarte tare din cauza importului masiv de masini. Avem masini mai ieftine ca in Germania...curand or sa cumpere ei de la noi, tot masinile lor.
    -1 points
  46. Nu e chiar asa, el cere aproape de pretul maxim pt un e60.
    -1 points
  47. la pretul asta pana maine ar trebui sa fie vanduta
    -1 points
  48. arcuri sport scrie pe ea.... tre musai mai joasa.... si nu o mai baga in nisip....
    -1 points
  49. Se vand 4 buc jante model M cu anvelope vara Pirelli aproape noi. Nu stiu daca sunt replici sau nu , nu stiu cum se verifica. Pret 480 euro negociabil. Tel 0763722763
    -1 points
  50. intr-adevar arata foarte bine. coincidenta ca mpaket-ul ala de fabrica are tot alta culoare. si in fata bara cu aripa zici ca e gugustiuc. nu stiu cum te roaga colegul cu 12.500. pune asta langa masina.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.