Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/11/14 in all areas
-
7 points
-
da e f proasta legea...au trecut 5 zile maine o sa intreb daca i sa retinut permisu sa vedem ce zice DL Politist...sa ma judec cu el pentru o bara,far,aripa,bascule de directie nu m-as complica daca nu fac alta treaba o las balta...il urmaresc pe mos si ii fac masina zob sa vedem ce zice legea !3 points
-
3 points
-
Salut. In primul rand masina ta este E46. Acuma la jante: 12 98 05 ,1181 959 - astea is anul fabricatiei si ceva serii, ce te intereseaza: J - latimea( cu cat J este mai mare si latimea cauciucului o sa fie mai mare. Ex: la 6J latimea cauciucului ii cam 195, la 8J ii 225, asta asa in mare) R - diametrul jantei( la tine ii 15. Ex: 8JX17, aici latimea ii 8J si diametrul ii 17) ET - Offset (cu cat ET-ul este mai mare, janta o sa stea bagata mai inauntru, dar iti recomand sa cumperi pe acelasi et sau macar apropiat, o sa atasez o poza sa vezi)http://www.nicoclub.com/tech/images/tech-offset-image2.jpg Si distanta dintre prezoane care ii 5x120 (5-nr prezoane, 120-distanta dintre prezoane) Daca cauti jante iti recomand sa cauti originale de BMW, sunt si pe forum de vanzare. http://www.bmwstylewheels.com/3/E46 - aici ai toate modelele de jante care potrivesc pe modelul tau3 points
-
Ultimul update de pret : 9000 euro cu style 135 9800 euro cu style 135 + style 128 http://img7.imageshack.us/img7/5243/qy9v.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8411/6z2s.jpg http://img687.imageshack.us/img687/6249/4sye.jpg http://img832.imageshack.us/img832/2300/8n63.jpg http://img132.imageshack.us/img132/7889/uljn.jpg http://img829.imageshack.us/img829/7643/t8fo.jpg http://img833.imageshack.us/img833/6263/3hlw.jpg http://img209.imageshack.us/img209/8826/74o4.jpg http://img30.imageshack.us/img30/846/s2up.jpg http://img546.imageshack.us/img546/2310/h2u4.jpg2 points
-
Hmm, și prietenii spun cĂŁ, ĂŽn locul meu, ei nu l-ar scoate la vânzare. E mult mai simplu ĂŽnsĂŁ: am trecut de 40, am familie cu 2 copii și o nevastĂŁ cu o mini-mașinĂŁ, mini cooper, actuala noastrĂŁ mașinĂŁ de drum lung, genialĂŁ ca ținutĂŁ de drum, dar condusĂŁ cu genunchii la gurĂŁ. Am nevoie de o mașinĂŁ mare, economicĂŁ, ideal 4x4, pt drumuri lungi. Model vizat principal: X3 2.0d 2004, manualĂŁ, primul proprietar, Germania, țiplĂŁ, de dus ĂŽncĂŁ 10 ani. (pt care am ĂŽn vedere un ĂŽmprumut). Model vizat secundar (sper sĂŁ nu): Duster ĂŽn leasing, cu avans banii pe care ĂŽi iau pe ursuleț. RĂŁsucesc aceastĂŁ ecuație de multĂŁ vreme, și nu am alte soluții, azi cel puțin. Așa cĂŁ ursulețul e scos la ĂŽnaintare. Amuzant e cĂŁ am primit pe autovit o variantĂŁ de schimb cu toyota mr2 spyder, ĂŽn direcția total opusĂŁ, aberantĂŁ, ĂŽnsĂŁ fetele au zis: tati, ia mașina decapotabilĂŁ! Trapa nu mai e de ajuns ĂŽn ziua de azi2 points
-
Le-ai vandut pe cele 128? Eu te-as sfatui sa dai masina fara rotile de iarna, nu cred ca ii convine nimanui sa cumpere o masina cu rotile de iarna in luna mai..sau sa fie nevoit sa cumpere roti sau cauciucuri imediat dupa achizitia masinii.2 points
-
2 points
-
Am decis ca este momentul sa vand E60'ul pentru a face loc unei masini de generatie mai noua . O scurta prezentare : BMW E60 530i , culoare CARBONSCHWARZ METALLIC , fabricatie 05/2005 , N52B30 190kW 258cp , prima inmatriculare 06.06.2005 , are in prezent aproximativ 166.000km VIN : CF80301 Dotari pe scurt : - pachet M exterior complet ( bari , praguri , jante ) - pachet M interior complet ( volan M cu comenzi , nuca M , ornamente praguri M ) - suspensie M - jante 18 style 135M - shadowline - cutie manuala 6+1 - scaune sport electrice si incalzite - faruri xenon - senzori parcare fata/spate - oglinzi rabatabile electric cu leduri si auto-dim sensor - oglinda retrovizoare cu auto-dim sensor - perdeluta electrica luneta - senzori lumina + ploaie + presiune pneuri - pilot automat - navigatie Business - pregatire Bluetooth - clima automata analog - sistem sunet Logic7 - eleron luneta AcShnitzer La care am adaugat eu urmatoarele : - jante 19 style 128 - covorase OEM negre de vara - covorase OEM negre cauciucate de iarna - kit complet de roata de rezerva slim pe 17 ( coarba , cric , cofrag ) + rabatarea oglinzilor din telecomanda + activarea vitezei digitale pe bord + cruise control programabil Scurt istoric : Masina a fost cumparata de noua de la Autohaus HESS pe 06.06.2005 , am carte de service de Germania pana la 69.495km ( 27.01.2007 ) , masina a fost inmatriculata in Romania pe 06.08.2007 , eu am cumparat masina in noiembrie 2012 la aproximativ 156.000km , masina are 2 proprietari in tara ( eu si domnul de la care am cumparat eu masina ) . Fostul proprietar a efectuat urmatoarele interventii pentru care am facturi ( pe langa revizii care erau efectuate la 10 - 12.000 km la Bavaria Otopeni ) : - 6 bujii OEM - 6 bobine OEM - 4 discuri de frana OEM - placute OEM - baterie noua Varta - becuri D1S Istoric de cand este la mine : Decembrie 2012 la aproximativ 156.000km : - schimbate 2 garnituri de la un solenoid - OEM - schimbate 2 garnituri de la racitorul de ulei - OEM - schimbata garnitura de la baia de ulei + suruburi - OEM - schimbata 1 rola + 1 intinzator - OEM - schimbata cureaua mare - OEM - schimbat cap de bara + bieleta dreapta fata - Lemforder - schimbat ulei cutie / ulei diferential / ulei servo - schimbat ulei motor Motul LL-04 5W-40 + filtre MANN Martie 2014 la aproximativ 164.000km : - ulei Motul Specific LL-04 - filtru ulei MANN - filtru aer MANN - kit filtre de polen cu carbon activ Bosch - nuca short M - OEM Mai 2014 : - becuri D1S Osram Xenarc OEM Din punct de vedere estetic masina a primit o corectie 2 stage la nivelul lacului in aprilie 2013 , a primit protectie lac ( ceara , sealant , glaze ) cel putin o data pe luna , este spalata o data pe saptamana , interiorul este curatat o data la 3 luni . Din momentul achizitiei masina a stat doar in parcare subterana , nu a fost folosita iarna doar daca a fost absolut necesar ( iarna merg cu alta masina ) . Chiar daca din poze masina pare perfecta estetic , nu este chiar asa , capota , bara fata si parbrizul sunt destul de afectate de pietricele + mici atentii de prin parcarile mallurilor / supermaketurilor , nimic grav dar nu este in nici un caz perfecta . Sunt sigur ca am omis ceva , pentru orice informatie va stau la dispozitie . Taxa de inmatriculare a fost platita in 2007 si nu a fost recuperata . Multe poze aici : Un video scurt aici : Threadul masinii aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/126501-530i-e60/ Contact : PM / 0769752653 Pret : 10.000 euro cu rotile pe 18 de iarna 11.000 euro cu ambele seturi de roti ( style 128 vara + style 135M iarna ) http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0613Medium_zps6c356206.jpg http://img812.imageshack.us/img812/3972/vung.jpg http://img841.imageshack.us/img841/7544/d02v.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000367Medium_zps1456f2f3.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000378Medium_zps929bd85c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000379Medium_zps50652915.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000385Medium_zps66bbb0ca.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000383Medium_zpsf609338e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000363Medium_zps54b26464.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/P1000179Medium_zps035f864d.jpg1 point
-
Si eu aveam trepidatii in volan, dar dupa ce am schimbat bucse, bascule, bielete antiruliu, bielete de directie si capetele de bara nu imi mai trepideaza volanul. Eu le-am schimbat pe toate in aceeasi zi si banuiesc ca trepidatiile in volan erau de la o bieleta de directie care avea joc.1 point
-
Multumesc frumos. Când cuvintele apreciative vin din partea unui cunoscator sunt cu atat mai magulitoare. Sent from my HTC One using Tapatalk1 point
-
Pai da, trebuie sa faca pagubitul munca celor de la politie. Bai frate, in ce tara traim...1 point
-
Am o statie ITP-SERVICE in cartier Ma cunosc, acolo am facut unghiul de fuga,franele,ambreajul asa ca imi cunosc masina1 point
-
Asa e si la mine. Dar o solutie ar fi sa le codezi pe instalatia masinii sau puse niste diode din ceramica sa nu mai apara eroare. Sincer,eu n-am facut nici una ,nici alta....o sa incerc cu codarea prima data.1 point
-
1 point
-
Si atunci de ce vrei s-o vinzi? Chiar nu te inteleg, ai o bijuterie si vrei neaparat una din plastice si electronica multa? Tine omule ursul, poate prinzi vreun job cu company car si il tii pentru wkenduri... E prea misto ursul din poze si din descrierea ta, eu cred ca tii la masina. Fa cum crezi, dar gandeste-te foooarte bine!!! Sent from my GT-I9305 using Tapatalk1 point
-
Mie imi place detailing-ul la motor. Le fac pe rand asa, cand imi pica pata pe interior il fac luna. Sau la motor....dar niciodata nu le las de izbeliste.1 point
-
1 point
-
Mam uitat la poze si sunt cam multe chestii care par dubioase. De ex: volanul este modelul vechi de pe nfl..nush daca ai observat..semnalizarile sunt portocalii ..din nou sunt cele vechi inainte de 2002..cea ce pentru un model din 2004 ar trebuii sa fie clar albe si becurile portocali..unde sunt jantele originale... Astea sunt diferentele care leam vazut si nu miau placut..ai pus folie 3d in stanga volanului si in dreapta nu? nici nu ma mir ca vrei sa o vinzi. nush cat poti sa iei pe ea dar 4000 daca primesti sa fi multumit. Bafta.1 point
-
Nu stiu cate E90 de OT exista la vanzare de anu trecut cu jante pe 18 Alpina cu folie pe fata, ai spus foarte clar ca faci destul de des drumul acasa...nu te mai ascunde ca nu am nici un interes sa spun chestile astea.1 point
-
Adevarat ce ziceti voi. Eu nu am dat in cap cand am venit cu afirmatiile alea. Doar am spus ce e pentru ca acum cateva zile am vandut si eu masina. Preturile de pe autovit e normal sa fie umflate... Ce negociezi? 5 euro? Pai numai ieri am sunat la o masina si deja am negociat 1000 de euro. Ce tot vorbiti acolo...? Bucura-te sa iei cu 1-2000 mai putin ca iti zic eu ca mai pui o diferenta mica si deja treci la alt nivel. Cu banu in mana esti stapan ). Masini gasesti la toate colturile, doar bani sa ai. Oricum noi romanii suntem smecheri rau, nu calculam in RON..ca daca am calcula in RON ne-ar durea capu cat costa o masina... La noi euro variaza... Acum un an era 40 si oleaca.acum deja e la 44. Deja la 10 000 masina, a mai crescut pretul in ron cu aproape inca o mie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si erau trecuti 184 cai in talon de RAR? sincer nu prea imi vine a crede. eu nu am vazut pe E60 sa existe 2.0 d cu 184 cp din fabrica, si nici nu am gasit nici pe net nicaieri asa ceva, deci m-as cam indoi sa existe, dar nu zic 100% ca nu. Arata-mi pe net una cu 184 cp si te cred prin stock precum spui tu eu inteleg ca asa a fost masina scoasa pe poarta fabricii1 point
-
1 point
-
Nu mai am 525-ul ...dar sa sti ca nici eu nu l-am dat pe banii care il merita pt ca nu am avut cui !)) asa ca oferta mea sta in picioare ... Masina ta intradevar arata f bine ( din poze ) dar asta nu inseamna ca face toti banii ! E adevarat ca poate configuratia asta o gasesti mai greu dar asta nu inseamna ca ne aruncam asa repede ! Daca era modelul de 184 cp maine veneam cu banii !) Asa ca daca te gandesti sa o dai ...eu oricum sunt in cautare ..1 point
-
1 point
-
Da, e bataie pe e60 benzinare, daca cauti pe net ceva cu motor de la 2.5 in sus gasesti max 10 rezultate. Masina e f misto: dotata, frumoasa, potenta, bafta la vanzare.1 point
-
Numai comenturi dar nici o oferta ???) pt asta ofer 12500 euro ca sa fie bine !1 point
-
1 point
-
Ideea era ca oamenii aia macar se bazeaza pe un kilometraj mic(real sau nu) cand cer "top dollar". Daca masina ta ar fi avut 150k km nu ai fi cerut bani mai multi?1 point
-
Pai masina asta nu se adreseaza majoritatii care vor ieftin si an cat mai recent. Dupa ce dau v8-ul o sa caut si eu un e60 si pentru mine conteaza f mult eventualele piese schimbate.1 point
-
Dintre toate masinile pe care le-ai postat, masina ta are cei mai multi km, multe au cu vreo 50k km mai putin. La o masina cu 200km km la care nu s-au schimbat piese importante tre sa te cam pregatesti de reparatii.1 point
-
1 point
-
Merita sa stii ca ai 177 de cai. Ca nu ii simti, e alta poveste.1 point
-
in mod normal o sa ai probleme. e logic sa fie asa, e o modificare la sistemul de lumini. nu ai voie sa faci asa ceva. in practica pe unii de la itp ii poti pacali ca e din fabrica asa, pe altii ii pacalesti cu o mica atentie si asta e.1 point
-
Esti constient ca la pretul asta nu e de vanzare nu? Nu o spun cu rautate. Nu e prost cine cere, e prost cine da.. Toti ne atasam de masini si credem ca fac chiar si mai mult decat atat. Arunca un ochi totusi si in stanga dreapta.. Nu zic, poate gasesti preturi si mai mari ca al tau, dar sa nu te gandesti ca ei le vand.. O masina de vanzare tre sa mearga macar la pretul pietei sa poate si sub el . Se devalorizeaza prea repede. Eu am dat E90 cu 10 0000 si exact ca al meu este la 12000 (fara volan sport). + ca am dat la om si faruri aftermakert+ originale si tun de bass+ statie. La 15 600 deja e larga gama de masini premium care ti le poti permite. Sa nu mai zic daca mai adaugi ceva ca sa treci totusi la ceva superior Masina e foarte misto, merita orice banut dar is depreciate foarte tare din cauza importului masiv de masini. Avem masini mai ieftine ca in Germania...curand or sa cumpere ei de la noi, tot masinile lor.1 point
-
Nu te supara dar astfel de presuri pe ebay sunt 10 euro -15 euro sa ceri de la 15 euro sa ceri 200 lei mi se pare strigator la cer..dar na nu e treaba mea bafta la vanzare...dar mor cand vad ca vreti sa va imbogatiti din nimicuri..1 point
-
Nu trebuie sĂŁ gândești așa. Cu siguranțĂŁ cu ajutorul colegilor de pe forum vei reuși.1 point
-
Daca vrei o curatare rapida la sprafata, poti folosi produsele BMW (Sonax). Daca vrei o curatare in profunzime si o hidratare completa a tapiteriei de piele, iti recomand produsele Leatherique.1 point
-
1 point
-
Iti recomand sa o cureti cu o carpa inmuiata in apa calduta, dupa care sa usuci pielea. Apoi poti folosi produsul Leatherique Rejuvinator Oil pentru rezultate spectaculoase http://www.4tuning.ro/images/leatherique-rejuvinator-oil/leatherique-rejuvinator-oil-07a0db2eac38e42fa-600-0-1-95-1.jpg Succes!1 point
-
10W40?? scrie clar prin linkurile alea puse de mine ca daca in motorul asta pui uleiul gresit(ca tine) poti avea mari probleme Hi , I work in the automotive lubricants industry and myself own an N42 engined car . I have read many post regarding poor running and ' just off cold stalling problems etc . The Ford Zetec engine is well know in the industry for suffering similar problems and this is caused by the wrong grade engine oil being fitted . The engine has a load sensor on the crankshaft and the extra drag from a thick grade of oil fools it into thinking the engine is under more load than it actually is which then causes 'over fueling of the engine . The cure is simply to fill with the correct ACEA A1 / B1 5w30 grade of oil rather than the commonly used 10w40 . Problem is worse in cold weather . The N42 unit is also designed to run on a very low viscocity engine oil and in fact this engine had its own oil specification i.e Long Life 01FE . In theory this engine could suffer in the same way as the Ford unit if the correct low viscocity oil in not used . Oil should be 0w30 or 5w30 fully synthetic . As far as I am aware the LL01 FE grade was only ever made by Castrol and is not now available . The closest grade readily available would be one meeting Volkswagon 506.00 506.01 of which there are many .1 point
-
pai nu-l obturez in timpul mersului.dupa ce am parcat fac ce vreau, daca vreau duc numerele in casa cu mine , deci unde e ilegalitatea?1 point
-
La rece intre 2000 si 2500, iar cand se incalzeste 3000. In afara si 3500 sau chiar 4000 Sent from mobile device!0 points
-
frumoasa buburuza, mai faina ca M3-ul dupa parerea mea. Apropo de G-Power, un prieten are un M6 modelul vechi cumparat pe cand avea 7k km de la reprezentanta BMW de aici, la 10k km i-a crapat motorul, l-au schimbat pe garantie, a durat vreo 7-8 luni toata operatiunea, dupa care iar la 13k km a cedat din nou, moment in care cei de la G-Power s-au oferit sa ii puna un motor stock, ca atare a renuntat la motorul lor si a revenit la cel stock. Masina a ramas cu kitul exterior de la ei dar nu mai are inima. Nici pana astazi nu au dat un raspuns oficial cu privire la cauza, de fiecare data motorul a fost dat jos de pe masina si trimis in Germania exact cum era, nu li s-a dat voie celor de la BMW sa il desfaca, tot ce au spus cei de la G-power a fost ca s-au topit pistoanele si ca probabil ceva din partile fabricate de BMW nu ar fi rezistat, insa ei nu au spus ca ar fi fost ceva din vina lor, probabil prea multa benzina sau un timing eronat. Am mers cu ea cand avea G-Power si era foarte greu de controlat masina asta cand avea DTC activ, fara devenea periculos pe strada publica sa o fortezi.0 points
-
eu am vandut si pe autovit si forum depinde cum ai norocul , oricum Autovit are mai multi clienti decat forumul asta .0 points
-
-1 points
-
asa este.....cel mai bine e sa nu o turezi cand e rece...dar pe urma trebuie sa schimbi undeva intre 3000-3500 de ture....eu asa fac-1 points
-
Cam multe griji pentru un diesel spun eu...Nush dar din cate am auzit eu turbina nu se reconditioneaza la acest model .si daca sa bulit nai alceva de facut decat sa cumperi una noua sau second de la dezmembrari 1000-2000 de euro. Sunt foarte reusite pana odata crapa. Benzinar mai putine griji parerea mea. Sper sa-ti tina mult si bine-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00