Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/14 in all areas
-
Ce vorbesti?! Mai repede se uita la un E46 aranjat cu gust, decat la bufnita asta a ta tiganita. :roulette:10 points
-
9 points
-
8 points
-
OFF: Masina ta se numeste Honda ACCORD, nu ACOORD si nu intereseaza pe nimeni de aici cat iti consuma. ON: 530i si discutam despre consum? Really? Cautati Audi A2 3L sau Volkswagen Lupo 3L.5 points
-
4 points
-
Hai ca am de scris Deci M3 si 1M ... M3 ul este un pachet mai complet ptr mers zilnic si pentru drumuri lungi 1M este in schimb mult mai fun si are putere utilizabila in zona de jos iar aspectul exterior cu aripile alea este :hyper: La M3 se monteaza compressor HURRICANE 337 Edition cu 615 cp unde 337 vine de la viteza maxima pe care o va putea atinge :pirate: Masina din pozele pusa de FRE nu este a mea este a unui prieten si nu este deloc un GT500 ) Este un Shelby SuperSnake 850 (850cp si 1080 nm cuplu) Cu upgradeurile pe care le are pe partea de frane suspensii diferential roti sta foarte foarte bine si pe viraje practic Oricum masina este mult mult peste ce pot eu ca sofer in materie de putere dar ca pachet masina este dementiala GT500 costa un USA ~50 mii euro dar adus cu tot cu taxe ajunge lejer peste 70 mii si aici nu este inclusa inmatricularea Costul pachetului SuperSnake si al optionalelor oricum a depasit valoarea masinii de noua asa ca un SS850 adus si inmatriculat la noi sare de 150k binisor Oricum sa ai 850cp si 1080 nm cuplu pe o masina de 1750 kg cu cutie manuala si tractiune spate este incredibil Este cea mai spectaculoasa masina condusa de mine pana acum si am mers cu ceva supercar uri pana acum3 points
-
3 points
-
3 points
-
N-are cum sa fie e46 peste e90 nici in visele unora care au e46 si nu-si permit e90-ul. Doar n-o sa involueze nemtii ca si tehnologie nu? Mai ales e vorba de BMW, totusi un prestigiu, topic anapoda oarecum. Uneori, la fiabilitate, e discutabila treaba pentru ca orice producator are in evidenta faptul ca poate scoate profit mult mai mare din piesele vandute ulterior decat din masini, si asta e un motiv bun si ar trebui inteles, pentru care masinile mai noi sunt 'piese de consum'.3 points
-
Dar cand? La amiaza...? Eu nu inteleg de ce tot sustii ca nu ai airbag-urile sarite, cand ai smoala aia turnata pe bord!! Iti ploua in masina? O tii si pe post de izolatie?3 points
-
Citez FRE (aprox o luna asa - intalnirea saptamanala) "Numai frate,inainte imi bateam capul cu probleme,ce fac,cum o dau,dar cu asta(masina actuala)numai,am terminat-o,e fier da-l dracu,am Casco,e suficient". Ops..Te salut ! In legatura cu incidentul...imi pare rau ptr necaz,dar daca ai casco..e ok.Don't worry,be happy" )2 points
-
daca e gagica ta de 5 ani, acum nu e geloasa ca atragi mai multe fete in jurul tau cu e60-ul?2 points
-
2 points
-
2 points
-
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=4641 http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=9607 Poftim prietenas, motorul tau de 2.4, motor depasit din toate punctele de vedere, consuma mai mult decat un motor de 3.0 mai puternic cu 95cp. Ce mai ai de zis?2 points
-
2 points
-
Voi nu va prindeti ca topicul asta e facut la vrajeala?Anyway, e numai bun sa te mai distrezi asa putin......in rest, voie buna si bascalie cat cuprinde!!!2 points
-
Restraint System Failure e eroare de airbag. e normal sa iti apara atata timp cat nu mai ai o parte din airbag-uri2 points
-
Jantele, dpmdv, sunt naspa. La fel si chestiile alea de pe aripile fata, alea de "m". In rest, simpatica masina, sa o stapanesti sanatos!2 points
-
2 points
-
Salutare , Sunt utilizator al forumului de putin timp asa ca daca nu pun pozele in oridne sau textul aliniat cum trebuie sa nu va suparati M-am hotarat sa va prezint masinile mele: E39 530d 2003 Steptronic Nu ma pot lauda cu foarte multe dotari si cred ca din poze se vad Poate doar cu un upgrade de lupe BiXenon si reglaje de aluminiu Plafon negru Trimuri de aluminiu Masina am cumparat-o in decembrie 2012 si era o cazatura , mi-a luat cam 6 luni sa o pun pe picioare cum trebuie. Acum m-am oprit din investit , incerc sa o vand , daca nu reusesc continui Iar a 2-a masina este un e46 320d din 1998 Iarasi nu are foarte multe dotari ( este primul e46 care il vad fara airbaguri in usile din fata) Ca upgrade Lupe BiXenon Suspensie reglabila Bordcomputer Si cam atat Sunt al 2-lea proprietar al masinii din 98 pana acum Am cumparat-o in august 20131 point
-
Te-ai intrecut pe tine insuti cu pozele astea, s-o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
Eu am o curiozitate. Tortul ti-l faci pe pal melaminat cu poza? Tind sa cred ca da .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vrei consum ia-ti diesel. Benzinarele ofera mai mult decat un simplu drum din A in B.1 point
-
Stiu ca nu are legatura cu BMW-ul,insa nu ma pot abtine sa nu le arat si colegilor de forum ce mai e pe la voi la Braila ; se pare ca te-ai saturat de M-uri PS : Apare si un BMW in fundal,deci suntem in ok Pacat ca nu se vede si al meu in cadru,ca punem pe pagina mea pozele.1 point
-
Dupa parearea ta are sens sa platesti impozit vreo 60mil la o masina de 2-3k euro? Un posibil cumparator nu cred ca o sa plateasca vreodata impozitul romanesc la o asemenea masina. Ori merge cu ea fara sa o ia in evidenta la primaria de care apartine ori o inmatriculeaza pe BG. Deci una gata inmatricula pe BG e mai avantajoasa.1 point
-
Eu vad doar 1 varianta in care iti iei E46 in loc de E90 ( considerand ca ai de ales intre aceleasi motorizari ) : Nu ai bani suficienti de E90 dotat si nu iti plac masinile "chele". Deci preferi o masina mai veche dar mai dotata. Mai sunt si iubitori de masini vechi, cu timeless design, dar sunt prea putini ca sa ne apucam sa dezbatem subiectul.1 point
-
Am avut ambele modele.... E46 am avut aprox 4 ani si am facut cu el 120000 km iar cu E 90-ul aprox la fel, as putea spune ca e46 este( a fost) mai fiabil si aici ma refer strict la banii investiti in masina dar E 90-ul ( la care am schimbat destule.....ambreiaj,volanta,alternator, relee,etc) este o masina mult mai confortabila,are tehnologie mai noua, optiunile sunt altele, in fine, as alege oricand ,, noul" in detrimentul vechiului, adica E90 in loc de E46!1 point
-
1 point
-
Aftermarketul nu mai este ce era o data ca nu veneau la lufturi sau pe gauri , intradevar materialul este mai subtire dar ca si forma este acelasi cu cel OEM. Nu se mai dau liciente pentru Aftermarket la oricine si mai ales daca nu este calitate ! Eu am magazin de piese si inainte sa ma apuc m-am interesat cum sta treaba cu piesele Aftermarket . Le recomand cu caldura !1 point
-
1 point
-
http://www.autovit.ro/audi-a5-C33214549.html * RIDICA ADRENALINA LA MAXXXIM :hyper:1 point
-
Gresesti Laur,pentru masina asta ar trebui inventat un alt topic gen " Cocalarul suprem" ,Cea mai cocalarita masina din istoria forumului" sau "Cu cat ne-ai plati sa ti-o facem dauna totala"1 point
-
Mașina are un singur punct de ruginĂŁ pe care l-am observat recent la baza din stânga jos a parbrizului, vizibil doar când ridici capota. Am și vorbit cu tinichigiul sĂŁ tratĂŁm problema. Posibil sĂŁ mai fie ceva pe sub mașinĂŁ... Am ĂŽn plan (dacĂŁ mașina rĂŁmâne la mine) terosonare completĂŁ ca la carte și tratament cu cearĂŁ injectatĂŁ cu pistol pneumatic prin toate gĂŁurile tehnologice (cf cap. 97 "Body Cavity Sealing and Udercoating" din manualul de reparații service E30, cel de 1313 pagini). Toate seturile de garnituri de la distribuție, baie micĂŁ și mare au fost comandate originale BMW AG și ĂŽnlocuite anul trecut, ĂŽntrucât nu vreau sĂŁ vĂŁd pete de ulei sub mașinĂŁ iar castrol Edge 10w60 e scump La fel am schimbat și siemeringurile unde am observat scurgeri. Am ĂŽnlocuit de asemenea preventiv toate furtunurile de benzinĂŁ, cap-coadĂŁ, pompa de apĂŁ și toate furtunurile de cauciuc ale sistemului de rĂŁcire/ĂŽncĂŁlzire din zona galeriei, clapetei de accelerație și blocului motor. Injectoarele au fost curĂŁțate la ultrasunete de un om cu carte, debitmetrul e intact, sigilat, neatins vreodatĂŁ pentru vreun reglaj, bujii NGK japoneze, motorul merge ceas, iarnĂŁ/varĂŁ, vitezele se schimbĂŁ cu un deget, la propriu. Trapa funcționeazĂŁ perfect, o folosesc mai tot timpul pe vreme bunĂŁ, sunt heliofil, n-am avut vreodatĂŁ probleme sĂŁ se scurgĂŁ ceva apĂŁ prin ea. Inclusiv iarna o mai urnesc nițel și o dau cu silicon, sĂŁ nu stea ĂŽnțepenitĂŁ juma' de an. Am mai investigat astĂŁzi o soluție de ĂŽnlocuire a Mini Cooper-ului nevesti-mii cu un Countryman care ar urma sĂŁ devinĂŁ și mașina de famile, iar ĂŽn acest caz ursulețul rĂŁmâne la mine. Ecuația e pur financiarĂŁ, sentimental n-am de gĂŁnd sĂŁ vând aceasatĂŁ mașinĂŁ. Au apĂŁrut deocamdatĂŁ doi potențiali cumpĂŁrĂŁtori, nu știu ce va ieși... Ref la Mureș, nevastĂŁ-mea e din Mureș iar eu am avut un coleg de facultate din Mureș prin care mi-am fĂŁcut vreo 30 de prieteni faini ĂŽn Mureș cu care am petrecut revelioane, vacanțe la schi, multiple petreceri de pominĂŁ și, foarte des, inclusiv sâmbĂŁta trecutĂŁ, ĂŽn j'ai bistrot La cererea publicului, am mai anexat câteva foto cu trusa de scule, canistra de rezervĂŁ, cd-playerul blaupunkt din '90 și difuzoarele Focal, pĂŁstrând exact dimensiunea și aspectul celor originale, dar dintr-o clasĂŁ net superioarĂŁ.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Omul a zis ca ofera E46 + diferenta pentru un E60 de dupa 2005...nu vad unde e problema. Nu a zis cat e dispus sa ofere diferenta, corect, dar nici nu a mentionat ca l-ar deranja un E60 cu volan pe dreapta.1 point
-
am vazut masina prin targ pe la vitan intr-o zi arata binisor sa zicem . eu nu inteleg de ce se pune asa mare pret pe treaba cu km masinii ? o masina ingrijita poate sa aiba si 500 de mii km si sa mearga mai bine ca una de 100 de mii km daca proprietarul sau proprietarii au ingrijit-o exemplar cu revizii si schimb de piese atunci cand a avut nevoie nu dupa ce cazi din ea . cand am cumparat masina avea 265 de mii km si arata si merge mai bine decat multe de " 90-100" din cate am vazut( cred ca vreo 15-20 de masini) , unele chiar verificate la reprezentanta . acum depinde de fiecare daca isi cumpara masina sau km ei . o zi buna1 point
-
In sfarsit a reinviat topicul,dupa aproape 1 an Bravo ! Prea multe cuvinte nu sunt de spus,superbe ambele masini,noroc ca cel care le detine stie sa si mearga,ca altfel le vedeam pe la stirile de la ora 17.001 point
-
Sa nu mai zic ce fata au facut baietii care au venit dupa E90 cand mi-au vazut numarul de inmatriculare. Au trecut 20 minute, o tura scurta cu masina si am mers sa facem actele. La fel am vandut si Golful acum 4 ani, si E46 acum 2 ani. Cu nici un cumparator nu am fost la service si nici unul nu s-a plans ulterior ca au gasit ceva neconform cu ce le-am prezentat eu.1 point
-
Din cauza oamenilor cu astfel de perceptii intotdeauna cand am vandut masina mi-am blurat numarul de inmatriculare si am trecut Cluj-Napoca la locatie, masina fiind de Salaj. Peste tot exista masinile despre care vorbesti tu, doar ca in Zalau sunt foarte multi care se ocupa cu vanzarea de masini, de aceea si riscul mai mare sa iei una cu vicii ascunse. Daca pe tine te da inapoi sa mai cumperi masini din vest sa stii ca o parte din samsarii din Zalau si Cluj-Napoca aduc masini pentru samsarii din restul tarii.1 point
-
Da se poate recupera numai ca daca o sa castigi cacatul asta de tara o sa ti-i dea inapoi in 5 ani!1 point
-
Pai daca tot le-ai luat de ce nu le probezi? Ce ET au jantele si ce latime?1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00