Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/14 in all areas

  1. Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici
    5 points
  2. . UPDATE / IMPRESII la 1 an / 20000 de km. Pe scurt, nici o problema mechanica sau electrica in primul an IMPRESII NEGATIVE: Systemul de navigatie - aproximativ in una din patru incercari, localizeaza adresa gresit! nu ma asteptam la asa ceva, detaliul hartilor este corect la nivelul strazilor, dar nu pune destinatia corect. Nu prea inteleg de ce... Sistemul DVD din spate - foarte greu de controlat, si de loc intuitiv. In plus, daca cotiera din spate este ridicate, se poate controla bineinteles doar din fata, ceea ce inseamna ca masina trebuie ss fie oprita si in "Park" Scaune fata "active" - pungi de aer in scaunele fata, care se umfla intr-un ritm incet si alternind locatiile. In opinia mea, optiune complet nefolositoare Portbagajul se poate ridica comandat de la cheia sau din interiorul masinii, dar nu se poate si inchide la fel. Trebuie mers si apasat pe buton in spate. Asta e din setari. "Lane Change" Alert - enervanta, vibreaza volanul cind esti prea aproape sau calci liniile demarcatoare. Am inchis-o, pentru can m-a "densensitizat" la alerta de vibrat volanul, nu o mai bagam in seama. Am lasat doar alerat de "unghi mort" activa, care e foarte utila Suportul de pahare din fata - iese intotdeauna cu totul cind scoti o sticla din el... e o chestie cunoscuta la BMW, e ciudat ca se pricep sa faca masini complexe dar nu le-a reusit niciodata sa faca un suport bun pentru sticle... IMPRESII NEUTRE: Inca nu a trebuit sa fac primul schimb de ulei. E tot cu uleiul din fabrica la 21000 de km :-( L-am programat pentru saptamina viitoare, cind implineste masina un an. Auto Start/Stop - probabil ca foloseste intradevar la reducerea consumului, dar e enervant. Music System - are "Premium audio", dar calitatea e medie; nimic deosebit. Aer conditionat - nu este deosebit de puternic, dar in general la masinile germaneasta e de asteptat Roti/Cauciucuri - 19 inch / 245 latime - cam la limita pentru masina asta avind in vedere masa ei. Aveam cauciucuri mai late pe 335... Data viitoare va fi cu "Sport Package", care vine cu cauciucuri de 275 latime. IMPRESII POZITIVE: Transmisia - aceasta noua (2013 - ) cu o trepte este fenomenala. Tranzitiile sint perfect sinchronizate Motorul - N55 3.0L - suficient pentru dimensiunile masinii - nici prea mic, nici prea mare. Sint curios ce motorizari vor fi pe noul serie 7 (G11), care va aparea in a doua parte a lui 2015, avind in vedere ca se pare ca va fi mai usor cu vreo 200kg. Consumul - media e de obicei un pic sub 10. Acelasi consum pe care l-am observat inainte pe 335i coupe, cu transmisie manuala. In mare e acelasi motor, iar cresterea in gabarit pare sa fie compensata, din punct de vedere al consumului, de cutia cu 8 trepte. Autonomia - 700-800 km, suficient Suspensia - bine adaptata caracterului masinii. Mici schimbari in functiile de schimbarile din setari (sport/comfort) Zgomot interior - interiorul este ultra linistit. Desi controlul de calitate la serie 7 se pare ca nu e diferit de cel de la alte serii, intr-un an nu am avut nici un fel de zgomote neasteptate in cabina. Comfort interior - aici masina exceleaza. Reglajele la scaune sint extensive. Inca nu am ajuns sa stau in spate, sa folosesc functiile de lasat pe spate, ridicat picioarele si masaj... Sper sa apuc vreodata :-) HUD - foarte folositor, il las pornit tot timpul. De asemenea cameera din parbriz citeste limitele de viteza si apar in HUD. Inventie de nedespartit de acum incolo Luminile interioare - se pot schimba culorile Volan incalzit - nu am avut vreodata o masina cu optiunea asta, si nu as fi ales-o vreodata, insa a fost parte a unui pachet. Acum insa o voi alege in viitor, volanul e cald intr-un minut, inaintea scaunelor (1-2 minute) si a masinii (5+ minute) Alte descoperiri interesante: In spatele grilajului din fata masinii, dar in fata radiatorului, exista un alt grilaj cu elemente verticale din plastic, care se deschid/inchid in functie de nevoile de ventilatie . . .
    4 points
  3. La e46 nu am folosit apa din abundenta si nici nu o sa foloesc, la e36 am spalat frecvent motorul si de 7 ani de cand am masina nu am avut probleme. Dupa o zi de stat numai pe langa masina, am reusit sa fac urmatoarele: --Am schimbat shadow-line-ul, doar grilele de pe langa geamuri( probabil mai fusese dat jos si nu se mai aranja cum doream eu), am schimbat si toate clemele rupte, acum vine perfect. --Am vopsit "narile" negru mat, isi pierduse din culoare probabil din cauza soarelui, de asemenea si diffuser-ul spate, vopsit si puse 2 suruburi si o clema care lipseau --Apoi am spalat masina cu manusa de microfibre, o mana de ceara si apoi stersa in cel mai mic detaliu cu proasopele de microfibre, sunt la inceput in ale detailing-ului, inca ma documentez, rog a nu fi tras la raspundere daca mai gresesc Si nu in ultimul rand, multumesc pentru vorbele frumoase O sa atasez si cateva poze.
    3 points
  4. @costinlogin, Asa e, la manuala ma refeream ca nu fac diferenta intre cele doua moduri. @Krebs, Tu repede , in romana e confort. Intr-adevar in engleza e cu m.
    3 points
  5. Nu isi arata varsta din nici o " pozitie " fie ca ma uit la interior,la motor sau la exterior. Bravo tie ca ai grija de ea exemplar in plus mai e si 330i .
    2 points
  6. de la audio sound parca asa se cheama am dat 877 lei pe alarma,senzor de perimetru si senzor de inclinare. la Falcon nu e montaj gratuit numai pentru senzori de perimetru era 130 lei parca. Da am montato singur.
    2 points
  7. intre timp mi-am montat perdeluta electrica spate,perdelute geamuri laterale,aparatori noroi si alarma viper,se aude foarte incet alarma,am montato sub aparatoarea de la roata cum era cea originala dar cred ca o sa-i schimb locul dar e foarte sensibila si la soc si senzorul de perimetru isi face treaba.
    2 points
  8. Ca tot a fost astazi vremea frumoasa, m-am ocupat de un detailing atat la interiorul masinii cat si la motor, imi cer scuze pt calitate dar chiar nu sunt in stare sa fac o serie de foto care sa ateste exact rezultatul, insa totusi atasez o serie poate reusiti sa intelegeti ceva. Am schimbat si plasticul de la stergatoare deoarece era crapat. Maine ma apuc de exterior...
    2 points
  9. toate comenatariile de pe forumul asta trebuie sa aiba un rost? are pentru cine intelege sau impartaseste ideea, altfel e doar bla, bla...gandeam doar cu "voce tare"...
    2 points
  10. . observatie corecta - 50% din posturi sint injuraturi pe adresa mea, 30% remarci pe adresa pantofilor, 15% absurditati si pareri incoerente, si 5% posturi referitoare la masina. unii sint funny si cu remarci inteligente chiar daca incearca sa te irite (Similea e un exemplu), alti prefera sa injure si sa scuipe din umbra anonimitatii, cu mare curaj mare... sa fie ei sanatosi. asta e viata. unul te intreaba de masina, ii raspunzi, si dupa aia 100 incearca sa te faca de cacat, ca sa se simta ei mai bine, ca doar daca ai serie 7 trebuie sa fii tigan, cocalar, nespalat, cu paduchi in cap si alte alea. respectivele persoane (stiu ei care sint) insa nu-si dau seama ca asa de mari sint diferentele intre noi, incit remarcilor lor nu pot decit sa treaca precum apa pe ulei. trebuia sa pun de la inceput niste poze cu pantofii aia in rolls royce ca sa crape unii de invidie, dar se pare ca e de ajuns sa postezi despre un serie 7 nou ca si sar unii de fund... o sa mai postez despre masina cind am updates, sau cu alte informatii despre masina cind mai descopar ceva interesant. deocamdata cea mai enervanta inventie este cea de auto start/stop, pe care de fiecare data cind pornesti masina trebuie sa o dezactivezi. iar cea mai placuta e comfortul scaunelor din spate, dar din pacate nu prea ajung eu pe acolo... .
    2 points
  11. Mai Scufita Rosie, spalatoria era in drum. masina era murdara. si habar n-am care e cea mai buna spalatorie din constanta, si nici nu ma intereseaza sa pierd timpul cautind "cea mai buna" spalatorie din Constanta. si da, da, da, asa e, costul de 15 lei m-a convins. in continuare ai dreptate - nu e nici o diferenta intre un 5 si un 7. deci in concluzie te rog du-te astazi si ia-ti un 5, si economiseste niste bani. inchipuie-ti de cite ori poti sa speli masina de banii aia la o spalatorie de virf in constanta! (ori deschide ochii, si uita-te la locurile din spate de pe seria 7 LI, scaunele se inclina, se misca in fata, au masaj si alte alea - dupa cum sugereaza Similea, numai bun de facut secs acolo) .
    2 points
  12. Topicul asta e tare, toti bajetii de bajeti, dizelarii nemuritori au muscat adanc.....Bravo mos Ion pt rabdare de 2 ori: pt.calmul sa zic german cu care ai infruntat biamvesitii romani (aka buzunare goale), si pt calmul de a conduce in Romanica, tara taranoilor cu tupeu ieftin in trafic. Rectific, in al 3-lea rand felicitari pentru tupeul de a posta pe acest forum.... :goodjob: de pasionati adevarati (de bashca ieftina, comentarii josnice, un fel de cancan bemweu manelar).
    2 points
  13. si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.
    2 points
  14. Vand BMW X5 E53 3.0d - 263CP Data Fabricatiei: Septembrie 2006 Prima Inmatriculare: Septembrie 2007 Taxa de Poluare: Platita si nerecuperata Dotari: - Interior Sport Individual Champagne - Scaune Electrice si Incalzite - Dublu Climatronic - Webasto - Volan Sport Multifunctional - Pilot Automat - Computer Bord - Alarma - Navi 16:9 - Sistem Audio HI-FI cu magazie MP3 de 6 CD-uri - Trapa Panoramica - Plafon Negru - Cotiera cu "frigider" - Senzor de Ploaie / Lumini - Asistenta la Coborare - Senzor Presiune Roti - Xenon Adaptiv - Splatoare Faruri - Oglinzi Rabatabile Electric - Sac Sky - Senzori parcare fata/spate - Servotronic - Jante pe 20" de Vara - Jante pe 17" de iarna etc... Mai multe detalii la telefon Pret: 13900 EURO Tel: 0733886464 http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0152_zpsc01ef9f2.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0151_zps80e210be.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0153_zpsd55a3aa4.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0154_zps349ceac8.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0157_zps810d13a2.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0146_zps34fc2348.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0150_zpsedb5f851.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0149_zpsc97b26f4.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0147_zpsdb692d7f.jpg http://i1177.photobucket.com/albums/x353/zeky_kezy/IMAG0155_zpsa2070765.jpg Dotari conform VIN:
    1 point
  15. Salut, Dupa 2 ani in care m-am bucurat de aceasta masina ma vad nevoit sa o vand.Motivul se mareste familia cu al doilea bebe.Si trebuie sa trecem la ceva mai mare. Masina de nefumator, tinuta in garaj, e in stare ireprosabila. Bixenon+Angel Eyes Navigatie Inele Cromate ceasuri bord Folie Omologata llumar Cotiera fata+spate(sac pt schiuri) Cablu Conectare IPOD,IPHONE,IPHONE 4/4s Senzori Parcare Spate Senzori Ploaie+Lumini Geamuri Electrice Oglinzi Heliomate, Climatronic, Pilot Automat Computer Bord Jante Aliaj 17' M Paket 12 Airbag ABS + DSC Comenzi Volan Interior Balck Edition Scaune Alcantara+Textil Paket M Tech2 Carte service Istoric Bmw Merge si arata impecabil Unic Proprietar Taxa platita si nerecuperata detin adeverinta Anaf. Accept orice test. Pret 5850 euro negociabil. Am sa postez niste poze care fac cat o mie de cuvinte:
    1 point
  16. Nu are cum sa-ti miroasa a ulei ars de la racord. De la racord miroase a gaze de evacuare. Miros de ulei ars simti cand pica ulei pe evacuare. In general se intampla asta cand motorul pierde ulei pe la garnitura de la capacul culbutorilor sau pe la pompa de vacuum. Diagnoza nu are nici o treaba in acest caz. Trebuie verificat fizic.
    1 point
  17. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/70008-repar-modul-inchidere-centralizata-gm3-gm5/
    1 point
  18. Un model nou de angel, astept sa ajunga
    1 point
  19. Senzor ax cu came si vibrochen verifica pe acestia si vezi .
    1 point
  20. lol, cum se minte singur omul Normal ca sunt reali! posibil chiar sa aiba mai putini, si sa-i fi dat inainte Si eu am in familie masina de 9 ani, luata de noua, cu mai putin de 25,000km in prezent; mai sunt exceptii, 1 din 1000, insa in Germania n-ai sa vezi asa ceva.
    1 point
  21. Ai dus-o acolo pana la urma.
    1 point
  22. - WBAFW11090C279649 - Culoare SophistoGrau - Interior Piele Neagra - 520D - Cutie Automata - Navi Profesionala - Bi-Xenon Adaptiv - Camera Marsarier - Suspensie Reglabila - Climatronic Stanga/Dreapta - Scaune Fata + Bancheta Spate cu incalzire - Jante pe 18" Style 328 - Trapa - Scaune Electrice cu memorie - Comfort access - Oglinzi Rabatabile Automat - Lumini Ambientale - 20.300 Euro FIX - Maine dimineata plec pe la 4-5 din Brussel cu masina, marti va fi disponibil - 0745.378.100 http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/9k87o.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/wrc4y.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/835/wore.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/flkgo.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/ob5sk.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/s9cv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/841/zhr1.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/b2cr.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/2p4x4.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/2jlxm.jpg
    1 point
  23. ia pe cineva cu un laptop cu tine si vezi live data.teoretic e ceva pe senzor de ABS atat ca acolo ar fi dezactivat ABS/DSC instant .
    1 point
  24. Ramai pe 5W40. 10W40 e prea vascos pentru motoarele astea. Multi le-au distrus asa.
    1 point
  25. Si la 163.000km era ok? Tot loterie e..daca o gandim asa, mai bine luam una cu 250-300.000km, la aia probabil a platit fostul proprietar pt probleme
    1 point
  26. Intreaba la Mica Publicitate. Si nu trebuie sa deschizi cate un topic pentru fiecare intrebare.
    1 point
  27. Te pune sa faci un 0-100. :hyper:
    1 point
  28. Auzi, spune-mi si mie cum te verifica?
    1 point
  29. A iesit ok Bravo PS: Nu trebuia sa faci alt topic. Puteai sa postezi in continuare, aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/134987-diy-e46-instalare-tableta/
    1 point
  30. Dar nu e M5 A fost o gaza de a mea cu emblemele de M5.. Nu sunt genul sa vand ce nu am...
    1 point
  31. Baterie ENERGIZER noua, cumparata prin ianuarie, in garantie. Anuntul este inca de actualitate, motivele vanzarii sunt descrise mai sus..greu imi este sa mai gasesc ceva in genul la acest e39..Greu imi vine sa accept ca la un e60-e61, 2005, 2006 la 100.000 sa ii schimbi turbo..aici in Germania. Si nu vorbesc de masinile de la turci, tatari, etc. Masinile alea "cautate", unic proprietar, intretinuta, toate serviceurile facute la BMW! Si atunci daca la 100.000 km s-a schimbat turbo si o masina are acum 160.000-180.000 inseamna ca urmeaza al doilea schimb sau...ce se pune dupa e mai bun? Masini 2006-2007 care sunt laudate ca foarte intretinute, si ce sa vezi pete prin interior, zgarieturi, ulei schimbat la 30000 km intre inspectii etc. De as avea un garaj chiar as pastra aceasta masina, maine poimaine poate fi un oldtimer! Cu ceva Smartrepair-uri dispar si "bubitele" de pe caroserie. In curand voi schimba toate filtrele inclusiv uleiul! Astept ofertele dvs! Si pozele mai putin placute:
    1 point
  32. Cred ca multi useri se simt razbunati citind acest topic...
    1 point
  33. si tu ma, ai lasat oile de izbeliste ca sa scrii pe forum..
    1 point
  34. Tre sa recunosc ca este poate cel mai bun topic din forumul asta EVER. V-a dat jet nenea la toti pana la urma. Sincer pe la jumatate ...credeam si io ca e facatura romaneasca, dar ori le are tipu ori e pe bune. Poza aia de la BMW Welt e tare oricum..cu Merkel cu alea alea. Super ! :goodjob:
    1 point
  35. Omul clar nu minte pentru ca am gasit prezentata pe bimmerforums o masina livrata cu o zi inaintea lui. M3 alb care avea la nr M3300Z (a lui avea M3301Z).
    1 point
  36. Noi astia invidiosii,ne roade atat de tare,incat deformam realitatea.....ca o recapitulare : este model de SUA ( are ochi de pisica portocalii pe bara fata ) insa este cumparata de noua din Germania ; numarul de inmatriculare este lipit smechereste cu dublu adeziv ( nu am vazut nicaieri in vreo reprezentanta numere fara suport al dealerului ) ; a avut la predare 1 km ( nemaintalnit pe nicaieri ) ; mai adaugati voi ca am pierdut sirul evenimentelor ( probabil din invidie,nu mi-am permis decat un amarat de F30 )
    1 point
  37. Masina e clar ca e a lui. In schimb omul e, in mod clar, sociopat. Are un comportament si un mod de a raspunde extrem de dubios. Pare ca a fost crescut intr-un mediu steril, fara contact cu lumea exterioara. Totodata ma mir ca a facut bani de seria F01 nou.
    1 point
  38. Toate ca toate dar urate gusturi vestimentare mai ai. Cum plm nu-ti e rusine sa te urci asa in septar ? Sau ti-a picat o mostenire si asa l-ai luat ?
    1 point
  39. Catalin Botezatu....tu esti?!
    1 point
  40. Scuza-ne Alex ... Probabil daca eram la fel de priceputi ca si tine acum lucram la NASA
    1 point
  41. Un coupe e36 nu arata mai bine dacat un compact. Bordul de la coupe este cel mai urat de la toate modelele de e36.
    1 point
  42. dezamagire totala .. Am fost degeaba la Targu secuiesc .. Masina arata ok la exterior dar interioru era varza.. Scaunele uzate , roase, volanu ros, interioru mai pe romaneste era varza, Motoru suna ok.. dar era plin de ulei cred ca trebuia schimbate semeringurile. Si nu a meritat sa o iau am sa mai caut. si am uitat sa spun nu avea scut la motor
    1 point
  43. Da, pare ok, mai putin husa de pe volan. :)
    1 point
  44. Nu vad care este problema ta daca doreste o masina cu AC. the_rifle: Watch It !!!
    1 point
  45. depinde unde stai, de exemplu vara in localitatile mai la munte sunt temperaturi rezonabile si poti si fara aer conditionat... in schimb in bucuresti o sa mori si o sa-ti blestemi zilele. Pe de alta parte la banii astia te poti orienta si spre un E36 coupe tot neinmatriculat dar care sa aiba aer conditionat, un motor mai decent (1.8is) si un portbagaj mai mare. Compactul asta in afara de faptul ca-l poti parca mai usor alt avantaj nu are... iar dezavantaje ar fi faptul ca nu are portbagaj (sa zicem ca poti trece peste), design exterior (un coupe arata mult mai bine), design interior (bordul este mai urat ca la sedan/coupe), puntea spate mostenita de pe E30 urs care se demonteaza foarte greu (implicit manopera mai scumpa) si nu in ultimul rand faptul ca nu prea dezmembreaza nimeni compact iar daca o sa ai nevoie de piese de caroserie ai pus-o ca nimic nu se potriveste de pe coupe/sedan. Aaa... si motorul este cam mic, nu prea isi merita sigla BMW :) , nu zic acum sa-ti iei un 2,5 ca poate chiar nu-ti trebuie dar macar un 1,8is ar fi minimul sa poti spune ca ai BMW cat de cat... Serios acum, de ce nu te gandesti si la un coupe?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.