Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/14 in all areas

  1. lol.. pe bune ? mazga aia albastra ai gasit sa o recomanzi ? asta dupa ce ca esti pe forum BMW si tu recomanzi AUDI si nu e prima oara, sa inteleg ca te-au alungat aia de la audi de pe forum sau ce tot o tii cu audi in sus , audi in jos , eu nu inteleg ...
    10 points
  2. Daca era sa faci accident de la asa ceva, mai bine pune-l in cui
    8 points
  3. Din pacate am pierdut o zi degeaba , am mai irosit si timpul altor persoane care au incercat sa ma ajute , masina nu era in nici un caz de luat la suma pe care o cere proprietarul cel putin din punctul meu de vedere Am ajuns la fata locului , a venit omul cu masina cu range 23km mergea pe vapori de benzina saracul motor , avea usa sofer vopsita / aripa stanga vopsita / prag stanga vopsit , antifonajul de pe muchia usii era impins la loc cu surubelnita se vedeau 30-40 de gaurele de surubelnita in el , cand a vopsit aripa probabil ca a dat jos si farul pentru ca nu mai statea la fel de bine ca farul de pe dreapta . M-a deranjat ca stateam 4 persoane langa masina ii explicam clar ca uite e vopsita , uita are lac scurs aici uite suruburile de la aripa se vad clar ca sunt desfacute au vopseaua sarita de pe ele si omul nu nu nu nu nu , nu a fost vopsita , nu stiu , nu a fost lovita etc . La interior fara nici o exagerare era ca noua , scaunul de la sofer nu avea o singura cuta , era absolut impecabila la interior . Am iesit putin in teste asa incet pana la prima benzinarie ca mergeam cu benzina din amintiri , a bagat baiatul benzina de la o benzinarie MEGA ULTRA EXTRA dubioasa de 50 ron , am mers putin cu ea , cutia schimba impecabil , nici un soc , in schimb motorul dupa spusele Dl. Inginer Sef Brandex nu tragea asa cum trebuie , la kickdown avea ezitari dar asta se putea sa fie si din cauza benzinei care nu cred ca avea cifra octanica 95 . La 60 km/h in masina se auzea un suierat / vajait ca si cum nu era un geam inchis bine sau o usa inchisa bine , ma gandesc eu ca la F10 de 3 ani ar trebui sa fie cam liniste in interior la 60 la ora , si ce m-a deranjat mai tare a fost faptul ca ma luptam cu volanul sa o tin dreapta , daca luam mana de pe volan tragea dreapta intr-un mare mare fel , omul a zis ca poate e drumul stricat de tiruri ( nu neg asta ) sau ca poate este din cauza gumelor care erau SLICKuri , dar oricum foarte ciudat . Nu vreau sa desfiintez masina omului , sa creada lumea ca e vreo epava , in nici un caz , masina arata bine mai putin usa aia care e din alt film acolo , pragul si aripa erau vopsite bine , problema majora este ca nu stiu de ce a vopsit pragul , daca masina a fost lovita lateral in usa soferului si a fost afectat si pragul atunci devine nasoala situatia , dar asta nu am de unde sa stiu doar la o inspectie vizuala . Dupa ce am expus toate problemele si am ajuns la partea de negociat omul a fost foarte ferm a zis ca nu lasa 1 cent sub 22.000 ( pretul de la telefon ) , dupa ce ne-am consultat noi intre noi am ajuns la concluzia sincera ca masina nu face mai mult de 20.000 ( in starea actuala ) asadar pe mine nu ma intereseaza la pretul de 22k , sa fie sanatos , bafta la vanzare din partea mea .
    6 points
  4. pastreaza distanta si nu te mai uita prin parbrizul la ala din fata ce se intampla pe drum
    6 points
  5. SH ca nou nu exista. E important ca sa nu musti mizeria samsarilor. Si eu sunt in cautare de-o torpila in ultimele luni, iar 95% din masinile SH aduse in Romania sunt pe combinatie: ba lovite si reparate, ba declarate daune totale (asta se practica, mai rar ce-i drept, si in RO) si apoi repuse in circulatie, mai putin intalnit furate. Kilometrajul dat inapoi e deja o moda. Samsarul nu se spala pe dinti, i se pare optional lucrul asta, dar kilometrajul inapoi tot il da. E ceva fara de care nu poate trai. Si-atunci singurele variante de SH sunt: cumperi masini second de la concesionarii BMW cumperi masini de la persoane private cumparate din Romania, inmatriculate prima data aici cumperi masini second din strainate de la parcuri auto. De Germania m-as feri pentru ca si acolo s-a prins lumea ca ies bani din vandut masini romanilor, bulgarilor, polonezilor, albanezilor etc. In al doilea rand, masinile in Germania sunt rupte-n gura. Prefer sa dau 1000 de euro (+ sau -) pentru un set nou de bielete, de rulmenti, chestii ce tin de directie decat sa ma apuc sa repar (daca se mai poate face ceva) un motor sau o cutie. Una e sa rulezi constant cu o masina la 130 la ora. Si cum nimeni nu si-a luat un 535i sa mearga cu 130, e cu totul altceva cand motorul ala a mers zeci de mii de km spre turatiile sau vitezele maxime. Plus ca uleiul se schimba la 30.000 de km sau 2 ani, iar din cartile service BMW nu identifici prea usor cand s-a schimbat lichidul de frana, antigelul, placuta de frana etc. . Dar asta nu-nseamna ca toate masinile din Germania au primit acelasi tratament. Motiv pentru care iti pun niste link-uri: http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=244874239&cd=635363061850000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=242057201&cd=635363201410000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=249788749&cd=635358660890000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=248800283&cd=635349932250000000&asrc=st|fs http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=250667306&cd=635351389530000000&asrc=st|fs Astea sunt cateva masini, cele mai ieftine din europa, sedan, 2011 +, benzina, 535i. Cand acelasi tip de masina vine in Romania cu un kilometraj mai mic, pret mult mai mic decat se vinde in Europa de Vest, e clar c-acolo e o manarie.
    6 points
  6. ) Iti dai seama daca vede o duba ce se intampla..
    5 points
  7. Era sa faci accident pt ca ai vazut intr-o intersectie o masina cu folie pe geamuri?
    5 points
  8. ei nu.. te mai impinge cate unu din spate si la 240 la ora ))
    4 points
  9. Gata suntem pe drum , revin cu info cand ajung la masina
    4 points
  10. Cred ca proprietarul mai are un X6 alb dupa numar asa as crede.Daca te pot ajuta pot sa ma duc,dar nu as sti la ce sa ma uit la o masina ca asta
    4 points
  11. @dracula din nefericire asta nu e un loc unde sa vinzi o asemenea masina. De mult timp urmaresc acest forum(vanzari) si nu fac de cat sa ma amuz de cat de "priceputi" pot fii unii de pe forum. Sa zici ca intre o masina de 100k si 200k e o diferenta insesizabila spune f multe despre cei care intra si se dau cu parerea. Marea majoritate a celor care isi cumpara bmw-uri ca al tau(si al meu doar ca eu am i) si le cumpara "la fitza", folosesc cele mai ieftine piese posibile si cand dau de cea mai mica problema le vand. De aici si pretul gen 4000 euro pt un e46 din 2003. Sa zica baietii de la piese cati cumpara piese OEM...
    3 points
  12. Masina se pare ca a fost cumparata de pe un site cu masini accidentate, cum a gasit-o colegul de mai sus pe google, din pacate nu mai exista anuntul. De ce ar figura VIN-ul masinii intre alte masini accidentate? E suspecta din punctul meu de vedere, daca vrei o masina la banii astia, un drum pana in valcea ar trebui sa nu ti se para chiar mult. Mult noroc sa ai !
    3 points
  13. Pe acelasi ton putem sa deducem ca si intre E90 si F30 nu e diferenta mare, prin urmare nu se merita sa-ti cumperi un F30! Useless topics ori topicuri absurde cele de acest gen! Mai bine trebuie sa recunosti ca nu-ti permiti una mai noua, n-ai bani si gata nu ca nu-s diferente si bla bla-uri! Ce rost mai are sa treaca la o generatie noua, daca tot nu e nici o diferenta/imbunatatire fata de vechea!
    3 points
  14. Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici
    3 points
  15. Ala nu e A6-le lui KYD? Eu nu as lua masina aia...da e ingrijita si s-au bagat multi bani in ea dar a vazut multa forja si liniute...
    2 points
  16. Nu a luat masina. Usa stanga fata era revopsita + prag plastic + prag metal + aripa stanga fata. Masina tragea foarte rau dreapta. La rulare avea un suierat ciudat ca si cum nu ar fi fost izolata fonic bine. Pragul dreapta, cel de metal, in spate era revopsit.
    2 points
  17. eu ma luam la intrecere cu aia pe autobahn in germania, Razvan sa nu cumperi niciodata masina din Germania, aia se cred la raliu in plm
    2 points
  18. normal ca exista riscuri, in germania sunt foarte multe cu motorschaden la ft putini km, intervale extinse de service si autobanda de ragaie dar asta este, sunt noi se ofera garantie, cand ies din garantie sunt deja nur fĂźr export
    2 points
  19. Ulei+filtre le schimbi oriunde, fara nici un fel de problema, nu are rost sa mergi la reprezentanta si sa platesti dublu. La cele gratuite, cauta sa te pui bine cu un consilier service sau ceva de pe acolo, din familie am ajuns la concluzia ca asta e singura solutie sa stai linistit legat de efectuarea pe bune a reviziei. P.s. Cayman all the way O fi fain Bmw-ul, dar Porsche e in alta liga.
    2 points
  20. gresesti, nu e tipic deloc
    2 points
  21. Iti spun eu cum e. Daca usa e vopsita ulterior si totusi nu e exact aceeasi nuanta, in poze se vede dar in realitate nu (cred ca senzorul foto face mai bine diferentierea). In fine, daca live nu se vede... e ok. PS: o fi pus-o pe numele matusei pentru asigurare mai ieftina.
    2 points
  22. Nu stiu cum se face,ca de cate ori apari reusesti sa te certi / contrazici cu cineva si nu cred ca asta este scopul nostru aici.Stii si tu ca gusturile nu se discuta,cu folii fara folii cu xenon fara xenon,fiecare face ce vrea si se descurca cum poate cand e oprit de Politie sau merge la ITP,ca noi avem alta parere,este alta discutie si nu cred ca e necesar sa ne ” impunem ”
    2 points
  23. Esti de la politia rutiera tu? ce daca are folii pe fata? sau tu esti genul care caracterizeaza pe cineva daca are folii pe fata mai inchise,"ilegale" vb ta.. Jantele da, sunt urate asa.. Masina arata bine, daca-i schimba jantele chiar foarte bine, cu niste style 128 pe 21"
    2 points
  24. imi pare bine ca am intrebat aici , eu deja aveam tunnel vision cu masina asta , astept sa vad ce info exista dupa VIN si o sa mearga cineva din Valcea sa o vada pentru mine in cateva ore dar 85% interesul s-a cam dus eu tot sper ca o sa mai lase nenea asta de aici la pret http://olx.ro/oferta/bmw-530-d-gt-ID1RnIl.html#a67e47f2c7 am tot discutat cu el si nu vrea sub nici o forma sa scada sub 24.000 suma care dupa parerea mea este destul de mare pentru o masina de aproape 5 ani si km respectivi , in rest masina este foarte dotata , nu ii mai trebuie decat niste jante pe 20/21 si un pachet M si cam aia e referitor la masinile din Germania , am postat eu cateva pagini in spate niste poze cu un 5GT 535i , am vorbit cu neamtul masina nu a mai vazut o revizie din august 2012 si vreo 38.000km si pe langa asta nu mai fusese miscata de pe loc de aproape 8 luni , a mai lasat din pret 500 de euro
    2 points
  25. Cat de lipsit de pretentii poti fi sa accepti sa ti se vopseasca portiera in alta culoare la asa o masina? Ma refer la proprietarul actual. Problema nu e ca a fost revopsita portiera ci faptul ca e alta nuanta. Motivele revopsirii pot fi multe. Chiar si o banala zgarietura in parcare. Care pentru multi nu e de trecut cu vederea. Iar daca se vrea, crede-ma ca niciun aparat din lume nu-ti mai arata faptul ca a fost revopsita. Dar masina asta saraca are portiera revopsita la o vopsitorie de cartier. Nici macar la una cu pretentii. Iar ca posesor de culoare gri sobolan, iti spun ca am apelat la reprezentanta pentru mici zgarieturi acumulate prin parcari, chiar daca nu am casco. Asa ca las-o. Nu stii ce surprize iti mai rezerva, la cum a ajuns biata usa...
    2 points
  26. Baieti,masina in cauza este un 535i nu un 535d
    2 points
  27. Ar fi indicat sa te ocupi cat mai repede de rugina sa nu patrunda in tabla.
    2 points
  28. cazanele unora cu 200000 km sunt la fel de bine intretinute ca a ta dar sunt la cel mult jumatate de pret.Diferenta intre 100000 si 200000 km la bmw este insesizabila deci te rog nu ne numi masinile noastre cazane
    2 points
  29. si de asemenea, nu ai remarcat ca e in mile pe ora? si ca data este formatata intr-un mod ciudat? camerele astea coreene au un fel ciudat de setare si n-am reusit pina acum sa ii dau de cap. asa ca am lasat-o asa cum e, in mile pe ore si cu ora de prin alte parti. si nu-s suficient de priceput sa modific setarile, si nici nu-si merita bataia de cap in opinia mea. e acolo in caz de accident, sa am dovada video dupa numarul tau mare de posturi pe forum, ar trebui sa iti dai seama ca ce ai spus e un atac personal, care chiar nu-si are nici un rost. nu ma cunosti, nu te cunosc, topicul aici este despre o masina, nu despre mine. e destul de josnic, in opinia mea, sa incerci sa jignesti pe altii in timp ce folosesti un pseudonim. toate cele bune.
    2 points
  30. Salut, Dupa 2 ani in care m-am bucurat de aceasta masina ma vad nevoit sa o vand.Motivul se mareste familia cu al doilea bebe.Si trebuie sa trecem la ceva mai mare. Masina de nefumator, tinuta in garaj, e in stare ireprosabila. Bixenon+Angel Eyes Navigatie Inele Cromate ceasuri bord Folie Omologata llumar Cotiera fata+spate(sac pt schiuri) Cablu Conectare IPOD,IPHONE,IPHONE 4/4s Senzori Parcare Spate Senzori Ploaie+Lumini Geamuri Electrice Oglinzi Heliomate, Climatronic, Pilot Automat Computer Bord Jante Aliaj 17' M Paket 12 Airbag ABS + DSC Comenzi Volan Interior Balck Edition Scaune Alcantara+Textil Paket M Tech2 Carte service Istoric Bmw Merge si arata impecabil Unic Proprietar Taxa platita si nerecuperata detin adeverinta Anaf. Accept orice test. Pret 5850 euro negociabil. Am sa postez niste poze care fac cat o mie de cuvinte:
    1 point
  31. SDI este un sistem de tip serie sau master&slave. Cantitatea de gaz trebuie injectata in fiecare ramificaĂžie a galeriei de admisie este calculata pe baza timpilor de injecĂžie comandate de ECU – ul de benzina ce apoi sunt transformaĂži in timpi de injecĂžie pe gaz, Ăžinând cont si de presiunea si temperatura acestuia. SDI funcĂžioneazĂŁ astfel cu reglarea combustiei de gaz, menĂžinând neschimbate strategiile de control ale ECU – ului de benzina executând in timp real optimizarea cantitĂŁĂžii de combustibil pentru a obĂžine o combustie ideala. SDI controleazĂŁ toate fazele de funcĂžionare ale motorului, de la ralanti la cele mai extreme condiĂžii menĂžinând in toate acestea strategiile sistemului original. In acest mod se obĂžine ĂŽntotdeauna nivelul maxim de compatibilitate cu orice tip de motor si se menĂžine neschimbata diagnostica de control a motorului prevĂŁzuta de constructor. Noul comutator BRC este utilizat pentru pilotarea comutĂŁrii si permite pornirea pe benzina cu comutare automata pe gaz sau funcĂžionare forĂžata pe benzina. In primul caz autovehiculul porneÂşte pe benzina apoi imediat ce condiĂžiile de temperatura ale reductorului si condiĂžiile de funcĂžionare ale motorului (turaĂžie, presiune in galeria de admisie etc.) impuse in program sunt atinse trece automat pe gaz. In caz de oprire accidentala a motorului ECU – ul face automat comutarea pe benzina. LDI (Liquid Direct Injection) este o instalatie GPL cu tehnologie si performante de ultima ora. Pornire directa pe GPL, plus de economie, plus de performanta. Eu cred ca topicul nu este despre "smecheri" ci despre a fii destept, asa ca poti sa incerci sa il ajuti cu niste informatii utile si nu cu pareri despre cat de "smecher" trebuie sa fii ca detii un bmw. http://crcgrup.ro/instalatiigpl/wp-content/uploads/2014/03/ldi.png
    1 point
  32. Pai se cam vede ca e revopsita, ce mai... In fine, eu nu m-as duce nici sa o vad.
    1 point
  33. Pare cusuta cu ata alba, iar astea ca eu vand masina dar nu sunt proprietarul (care e plecat si nu stiu cand se intoarce) ... Foarte dotata in schimb masina, dar trebuie analizata la sange daca te duci, parca nu vrei sa arunci asa cu jdemii de euro si sa afli ca e din bucati. Daca nu ai cat de cat certitudinea ca e ok, mai bine zi pas, sigur iti vei gasi masina pana la urma.
    1 point
  34. Uite un om cu E46 obiectiv. Se tot face apel la cliseul "decat un E90 chel, mai bine un E46 dotat". Dar cine a zis ca se uita dupa E90 chel? Si pana la urma asa cum intr-un E46 chel s-au investit pasiune, munca si bani, fiind adus la un oarecare nivel, tot asa se poate face si cu un E90. E90 este superior lui E46, BMW nu are cum sa regreseze.
    1 point
  35. Nu cred ca are sens comparatia. Poti alege e46 din doua motive: 1. Valoare sentimentala (asta presupune sa fi detinut in trecut acest model sau sa iti placa atat de mult doar vazandu-l pe strada) 2. Nu iti permiti costul de achizitie al unui e90 (sau nu esti dispus sa dai atata pe o masina). Restul discutiilor sunt inutile. Costurile de intretinere sunt exact la fel, daca nu cumva mai mici pt e90 iar per total evident ca un model nou e peste cel anterior (nu ma refer la fiabilitate ci le siguranta, stabilitate, tehnologie).
    1 point
  36. lol , dar de ce nu ai cumpara?
    1 point
  37. Mare cacat...d-aia nu mai ploua, ca are o usa vopsita.
    1 point
  38. pai daca stii deja diferentele ce ai deschis topicul asta fara rost????
    1 point
  39. Eu am o perspectiva de genu: consider ca diferenta tehnologica nu e atat de importanta intre e46 si e90 astfel incat nu as fi vaduvit de tehnologiile necesare daca mi-as lua un e46 bine motorizat si dotat la aceeasi bani cu un e90 entry level. Deci as alege e46-le mai puternic si mai dotat si nu mi-ar parea rau pt ca diferenta tehnica pe care o aduce e90 nu e asa mare, gen sa nu ai scaune incalzite pe e46 si sa te faci de ras Nu e cazul sa zici, daca vrei confort trebuie sa iti iei musai e90, deja diferenta intre generatii se reduce. Prin urmare, in cazul meu care am deja un e46 ok, nu as vedea motive reale sa fac upgrade la e90, ci direct la f30. doar (decat) un gand.
    1 point
  40. Decat xenonul oem obosit, mai bine cauti cu faruri halogen si faci retrofit cu lupe pe urma. nu e greu si nici costisitor plus ca e mult mai usor decat sa pui pe urma incalzire in scaune (de ex), si mai ieftin decat un interior de peiele (daca vrei neaparat)
    1 point
  41. Foarte frumoasa masina si foarte ingrijita. Sper ca si viitorul proprietar sa aiba grija de ea.
    1 point
  42. Nush care e scopu la topicu asta dar una e clar eu am e46 este model vechi si daca ai bani nu cred ca iti iei e46 si poate nici e90 mergi direct la f30 . Acuma nu toata lumea e fiu de patron dar eu as alege tot timpu ce e mai nou asa ca e46<e90
    1 point
  43. Nu vreau sa te superi pe mine ca-ti spun, dar sincer, asta este forumul in care oamenii, atunci cand vine vorba de consumul unei maisini posteaza numai povesti de adormit copiii ... ! Mai era un coleg cu un 750i care spunea ca lui nu-i sare de 16% in oras si ca X5 are consum de 8%.... Totusi, este un motor de 3 litri pe benzina ... !!! Cine crede in astfel de consumuri... inseamna ca nu stie ce inseamna o motorizare 3k benzina ! In rest, masina arata foarte ok si chiar este de apreciat modul in care a fost intretinuta !
    1 point
  44. la mine de 4 ani ocileaza si nu i-am dat de cap, am lasato asa si nici nu mi-a picat nimic
    1 point
  45. clapetele, egr-ul, injectoare, dpf-ul etc in mers poate sa fie si ceva mai grav cutia de ex
    1 point
  46. O fi , dar in conditiile in care se vand e46 si la 1500E greu de digerat un pret de 9K.
    1 point
  47. 1 point
  48. Stai cool ca iti iei masina cu 3000 .Vezi poate gasesti un 318is in 4 portiere.
    1 point
  49. poti pleca in scartz cu a 5a de pe loc si te tine scartzul pana pe la 100/h adik vreo 4 sec.
    1 point
  50. Daca schimbi bujiile si filtru de benzina o sa te lipeasca de scaun ,si o sa iti derapeze rotile cand dai a 5 a.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.