Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/01/14 in all areas

  1. De vanzare bmw e30 m50b25 turbo, 761 hp , este o masina de strada ,are itp, asigurare , fiscal pe loc , acte pe numele meu! este o masina de 10 secunde 402m Masina a fost facuta la WPP TUNING PERFORMANCE in totalitate ... O parte din modificarile facute PISTOANE JE CUSTOM BIELE PAUTER PREZOANE _chiulasa_ ARP PREZOANE PALIER ARP GARNITURA _chiulasa_ PYRAMID RINGS AXE CU CAME CATCAMS CUSTOM ARCURI DE SUPAPA SI TALERE TITAN INJECTOARE SIEMENS 850CC POMPA BENZINA 044 MANAGEMENT VEMS AMBREAJ CLUTCHMASTERS FX700 ADMISIE MULTICLAPETA M3 PLENUM CUSTOM GALERIE DE EVACUARE CUSTOM EVACUARE CUSTOM 2X76MM JANTE OZ ULTRALEGGERA DISCURI M3 ++++ MULTE ALTE MODIFICARI SE VINDE DEOARECE MASINA STA MAI MULT IN GARAJ ...MI-AR PLACEA SA O DAU TOT UNUI PASIONAT PRET 15.000 EURO , USOR NEGOCIABIL AVAND IN VEDERE INVESTITIA IN ACEASTA MASINA ,ESTE O SUMA INFIMA ,PENTRU MAI MULTE DETALII (POZE,MODIFICARI,ETC) TEL :RAZVAN(WPP) 0722 911 154
    10 points
  2. ........ s-a intamplat detailing : - spalare Petrom SelfWash + Sonax FullEffect + Magifoam in Gloria Foam Master - decontaminare cu argila medie + ONR pe post de claylube - Menzerna PF2500 + padul portocaliu LakeCountry (2 treceri ) - Autoglym SRP + padul de finish LakeCountry - Wolf's HardBody 2 straturi la 3 ore distanta unul de altul , lasat sa stea 15 min per element - CG Jetseal pe faruri / stopuri / roti - Meguiars Gold Class Endurance Tire Gel http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0646Medium_zpsd8133f30.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0648Medium_zps780348be.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0647Medium_zps7b957302.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0651Medium_zps1502f7a8.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0654Medium_zps93f64dd5.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0655Medium_zps2814d107.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0656Medium_zps528bf419.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0664Medium_zps9e521e79.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0674Medium_zps56b76048.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0668Medium_zps72c9912a.jpg
    6 points
  3. more pics ... http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0653Medium_zpsbb8a8e2e.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0650Medium_zps41cdd9e2.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0680Medium_zps3c490399.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0679Medium_zpsfef2b928.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0677Medium_zps09f4ee58.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0671Medium_zps5c56b60d.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0670Medium_zps427cd8ea.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0667Medium_zpsa735cc6c.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0666Medium_zps3de4ae42.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/DSC_0659Medium_zps184326ba.jpg din pacate in momentul in care am iesit sa fac poze erau foarte multi nori , asadar nu prea se vede mare lucru
    5 points
  4. intre timp am dus-o la BMW pentru schimbul lichidului de frana si un check-up, m-au taxat vreo $160, rezonabil... altfel masina asta mi-a intrat atat de tare la inima cum cred ca doar inca 1-2 au putut face asta pana acum, de ce? ar fi mai multe motive, cum ar fi faptul ca merge atat de bine dupa atatia ani si rulajul asta incat nu vad cu ce alta masina as putea-o inlocui in acelasi buget, apoi confortul si senzatia de siguranta pe care mi-o dau sunt exact ce am nevoie pentru familie, imi place extra-spatiul in spate fiind varianta L, si apoi faptul ca pana acum cel putin nu a necesitat reparatii majore, sper ca nici de acum incolo . Urmeaza pe partea de mentenanta sa schimb rulmentul si bucsa de la cardan si alte cateva bucse pe la suspensie, de fapt cred ca o sa schimb toate bratele cand ii va veni randul, deocamdata nu bate nimic insa am vazut ca au inceput sa apara crapaturi in bucse. Am cumparat aproape toate piesele inclusiv filtrul pentru cutie si cele doua garnituri cu probleme, cea de la mecatronic si cea de la mufa cu cabluri din cutie, dar inca nu sunt hotarat daca sa fac schimbul sau nu pentru ca merge perfect, dar probabil ca il voi face. Sa mai gasesc si ceva timp pentru toate astea si o mai intinerim putin, probabil la iarna pentru ca la ce calduri sunt acum pe aici nu am chef sa stau fara ea cateva zile. Si gandind usor un viitor, daca ar fi sa o dau peste vreun 1 1/2 an, cel mai probabil un F01 ar fi candidatul ideal pentru un replacement, desi mi-e cam teama de motoarele V8 bi-turbo pentru ca stiu prea bine de la RS ce inseamna mentenanta la ele, si e durere daca pica ceva pe la motor pentru ca de obicei trebuie scos nefiind spatiu suficient pe acolo de manevra. Acum am facut plinul iar si mi-am propus sa ii fac consumul la pompa, sunt curios sa vad cam cat consuma in realitate, pe bord media este de 15% pe ultimii 6k km, din care cam 75% sunt urban. P.S. - am uitat sa adaug ca la BMW dupa check-up, evident mi-au zis de bucse, dar mi-au zis si de baterie ca ar fi la 55-60% din viata, si am zis buun, pai hai sa o schimbam, dar inainte am zis sa intreb si pretul, dupa care imi zice ca ar fi vreo 500Eur bateria si inca vreo 150Eur manopera, si am zis multumesc. Aceeasi baterie, AGM, ma costa 200Eur daca o iau din alta parte si manopera gratis pentru ca o pot schimba si eu si mi-o pot inregistra si singur. La un alt service mi-au cerut 50Eur sa o inregistreze, asa am dat 100$ pe cablul de diagnoza si mi le fac eu singur. Deocamdata nu am schimbat-o pentru ca inca merge si porneste cum trebuie, o sa trag de ea pana da semne de oboseala.
    4 points
  5. @daniels13 Deci....325i e92 coupe din 2007 + automata consuma peste 15 % . Daca nu ma crezi , treaba ta . O faci pe pielea ta . Mai intreaba pe aici pe forum cat consuma asa ceva . Mers ziua in Bucuresti . Nu seara cand e gol si este alta discutie .
    3 points
  6. Am ajuns si eu acasa, am reusit sa pun jantele de vara :X:X
    2 points
  7. 435d are 4.7sec pana la 100, 430d are 5.5sec. Oricum, au un cuplu nesimtit de mare ambele, respectiv 650nm si 560nm, diferenta este ca se termina repede, dupa 3000rpm o ia in jos, dar de asta conteaza cutia cu 8 rapoarte, asta tine motorul in cuplu...posibil sa fi fost 435d sau un 430d modificat, altfel un 430d stock ma indoiesc ca galopeaza asa bine pana la 250kmh...oricum, un 35d/50d mi-ar placea, cuplul ala face toti banii
    2 points
  8. Pun pe mașina mea un 3.0L cu cutie automată.
    2 points
  9. Bun pretul avand in vedere ca o bara Mtech2 de e46 se vinde intre 200-250ââÂŹ... Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  10. Atunci nici tu nu meriti sa o detii daca nu iti permiti un RCA obligatoriu, trebuia sa calculezi costurile de utilizare inainte sa cumperi masina.
    2 points
  11. eu o pun in cel mai obscur colt si de fiecare data gasesc un Logan parcat la 2cm de usa mea
    2 points
  12. Salutare, Dupa ceva cautari, analizat sfaturi si citit cam tot ce exista pe internet despre modelul asta, am gasit o masina care pot spune ca imi satisface toate cerintele actuale, asa ca am zis sa-mi fac un cadou de Craciun un pic mai devreme Este vorba de un E60 - 550i LCI M-Packet fabricat in 2007, negru, cu piele Nasca neagra si destul de multe dotari. Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Momentan am doar cateva poze, facute cu telefonul, iar masina este destul de murdara de la sarea de pe drum. Cum imi iau numerele noi, o fac frumoasa si facem niste poze mai ok. Prima impresie este...WOW Masina accelereaza incredibil de usor pana la 250km/h, sta foarte bine pe sosea, e stabila si comfortabila. Dotarile chiar fac diferenta...comparativ cu 320d, ma simt ca in avion. E pur si simplu "pure driving pleasure"...de fiecare data cand accelerezi iti apare un ranjet tamp pe fata, involuntar Urmeaza sa-i fac o revizie ca la carte, sa schimb ulei, filtre, lichide, role, curele, etc
    1 point
  13. de ce un fel de dare devil? pentru ca masina asta a fost atat de blamata la lansarea ei din cauza lui Bangle si a design-ului sau si mai apoi catalogata de catre multi dintre utilizatori aproape un lemon car din cauza numeroaselor bube avute in primii ani de productie. Nu mi-a placut niciodata foarte mult modelul acesta, dar tocmai publicitatea negativa a crescut in cazul meu dorinta de-a incerca una. Am mai avut 2 tentative in trecut de-a cumpara un E65/66, dar s-au soldat fara rezultat pentru ca nu m-au convins masinile alea, fiind E65 in speta, printre care un E65 760Li Individual, dar desi avea km putini starea ei nu m-a impresionat. Si cand chiar nu ma mai gandeam la modelul asta, a aparut ocazia sa o iau pe aceasta, un E66 750Li, model 2006, a apartinut tatalui un prieten de-al meu si cand mi-a zis ca ar vrea sa o vanda s-a gandit la mine, stiindu-ma ca imi plac masinile si ca le tot schimb si vazand reactia mea atunci cand am vazut prima data masina. Am luat-o la un pret foarte bun, si m-am apucat usor, usor sa fac cate una alta la ea, cum am luat-o i-am facut un detailing complet, refurbished toate jantele, schimbat discurile si placutele pe fata pentru ca trepida volanul cand franam, schimbat amortizoarele de la capota care erau scurse si cam atat pana acum. Imi place masina mai mult decat m-as fi asteptat, nu credeam ca merge atat de bine un E66, ceea ce imi place mult e faptul ca e foarte rigida caroseria si nu auzi absolut nici un greieras sau scartait si ca e foarte plata in curbe, mai ales cand EDC-ul e pe Sport, iar per total in volan si acceleratie masina se simte usoara, agila si precisa, senzatie care la Phaeton(il compar cu asta ca fiind din aceeasi clasa, nu am avut A8 sau S, inca, sper sa urmeze ) nu o aveam, aia era orientata strict catre confort si cu suspesnia setata pe Sport era cam cum e asta pe Confort . Imi plac la nebunie scaunele, pana acum cele mai bune scaune in care am stat, imi place faptul ca se ajusteaza aripioarele laterale de la spatar, se retrag atunci cand ies din masina si revin din nou la pozitia setata cand intru si inchid usa, sunt extrem de confortabile, suficient de ferme si sportive, iar pentru cine are probleme cu spatele sunt ideale avand o multitudine de reglaje. Cele din spate sunt individuale si au aceleasi reglaje ca si cele din fata, e masina de stat in spate mai mult, dar si ca sofer te simti la fel de rasfatat. Portbagajul e mic, l-au sacrificat in favoarea spatiului interior din spate. Consumul, sa vorbim un pic si despre asta, pana acum doar mers in oras, e cca 18-19% pe BC, desi cred ca in relitate e mai mare, parca prea repede s-a golit un rezervor de 90L si am mers lejer cu ea, nu e masina de alergat sau facut liniute cu ea, am facut din nou plinul si monitorizez km acum si o sa il fac si la pompa de curiozitate. Type Value VIN WBAHN810X6DT18630 Type code HN81 Type 750LI (EUR) E series E66 () Series 7 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N62/TU Displacement 4.80 Power 270 Drive HECK Transmission AUT Colour ALPINWEISS 3 (300) Upholstery LEDER NASCA/NATURBRAUN/SCHWARZ (U6NB) Prod.date 2005-11-07 Options Code Description (interface) Description (EPC) S212A AUSSTATTUNG BREMSANLAGE LAENDER Equipment, brake syst. country-specific S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S2EAA LM RAEDER Y-SPEICHE 149/MISCHB. BMW LA wheel Y-spoke 149 S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A ALARMANLAGE Alarm system S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG automatic trunk lid mechanism S322A KOMFORTZUGANG Comfort access S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN Soft-Close-Automatic doors S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Climate comfort laminated glass S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roller sun visor, rear lateral S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip Code Description (interface) Description (EPC) S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S441A RAUCHERPAKET Smoker package S442A GETRAENKEHALTER Drink holder S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Climatised front seats S454A AKTIVE SITZBELUEFTUNG IM FOND Air-conditioned seats, rear S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Active seat for driver and passenger S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Comfort seat with memory S460A KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH Comfort seat, rear, electr.adjustable S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Seat heating, rear S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S523A FONDKLIMAANLAGE MIT KUEHLBOX Air conditioning for rear with cool box Code Description (interface) Description (EPC) S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S5ACA FERNLICHTASSISTENT High-beam assistant S601A TV-FUNKTION TV function S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi system Professional DSP S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6NAA AUTOTELEFON IM FOND Car telephone in rear compartment L822A GOLF-AUSFUEHRUNG GULF VERSION Code Description (interface) Description (EPC) S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Hot-climate version S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Acoustic fasten seat belt reminder S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Language version, English S861A AENDERUNG CODIERDATENSATZ Data record without EOBD S864A SERVICE KONTAKT-FLYER UEBERSEE Dealer List Overseas S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Radio frequency 315 MHz S880A ENGLISCH / BORDLITERATUR On-board literature, English S887A ARABISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Arabic S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. S8SMA FAHRGESTELLNUMMER,V.AUSSEN SICHTBAR Car ident. number visible from outside S8SXA PROVIDERSTEUERUNG TELEMATIK 1 Providersteuerung Telematik S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack P956A MO PAKET I Middle-East package S984A KODIERUNG WARTUNGSINTERVALL Maintenance interval encoding Code Description (interface) Description (EPC) S993A MODELLJAHRESCODE model year code in VIN S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Outer skin protection Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Sun-blind, rear S521A REGENSENSOR Rain sensor S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo http://i44.tinypic.com/21cgf9u.jpg http://i40.tinypic.com/2mr5wk8.jpg http://i44.tinypic.com/n15euu.jpg http://i42.tinypic.com/fk5e7s.jpg http://i39.tinypic.com/2vvuul5.jpg http://i42.tinypic.com/izur80.jpg http://i42.tinypic.com/286wn7p.jpg
    1 point
  14. Ultima imbunatatire. Before/after.
    1 point
  15. Cred ca toti asteptam sa se opreasca ploile, as avea destule de mesterit pe la masina Cum e masina dupa interventie ? ai studiat zonele revopsite ?
    1 point
  16. Dupa parerea mea nu merita...are prea multi km, anul este vechi si nu are nici super dotari...mai bine mai cauta...
    1 point
  17. Ce brand de ulei ai pus? La bujii, pune-i BERU! NGK-urile sunt recomandate pentru benzinare! Din cate stiu si cele OEM tot de BERU sunt facute la diesel! Le-am schimbat si eu acum 2 ani si tot BERU am pus! Vezi sa shimbi si releul, tot pe BERU!
    1 point
  18. Consuma cam mult pentru ce poate Sent from my LG-P760 using Tapatalk
    1 point
  19. Am uitat de pragurile M cu care era dotatĂŁ mașina.
    1 point
  20. Da Mikken , da tu te consolezi si cu sunetul Printre altele, mersi mult de tura data prin Munchen, si ca ti-ai facut timp sa ne vedem. Masina e superba, si interiorul ca nou. La exterior nu stiu ca era murdara =))
    1 point
  21. daune facturate in ro se apropie de costurile din vestul europei... + accidente multe.. e normal.Vorbesc de cum se factureaza catre asiguratori nu preturi de mica intelegere la negru. Vreti RCA de 3 mil dar si sa se repare intr-o saptamana cel mult si decont in maxim 2.. nu merge... NU mai faci acidente si asigurarea scade.. asta e, e mai greu la inceput..
    1 point
  22. In cazul asta nu te putem ajuta.
    1 point
  23. Lool. Ai merita o amenda daca n-ai avea copil Cei mai multi parcheaza pe locurile alea desi nu intra in categoria asta.
    1 point
  24. Probabil nu orice client beneficiaza de tratamentul asta.
    1 point
  25. cele din al 3lea link imi plac mult, mi-as pune si eu un set daca gasesc pe aici
    1 point
  26. Am un prieten care zicea ca nu si-ar lua niciodata masina din Romania. Eu il contraziceam, dar incep usor, usor sa il inteleg.Unii chiar isi bat joc de masini. Nu ai bani de benzina sau motorina, mai bine tine-o-n garaj. Traiasca Floriol!
    1 point
  27. Nimic deosebit..arata bine si atat.
    1 point
  28. sunt faine dar parca prea cuminti, iar GT ala prea cocotat ...
    1 point
  29. De la aia patru litri trepideaza. Daca puneai trei ,n-avea nimic.
    1 point
  30. ce treaba are una cu alta ,lasa bulgaria. baiatu asta zice ca are un 320D adica dizel si consuma prea mult?!?recomand tico la 500 1000 eur are consum rezonabil...sau daca si acolo e prea scump ,bicicleta macar pe distante scurte. Pe bune acum e prima oara cand aud pe cineva cu dizel ca se plange de consum.
    1 point
  31. Am revenit cu niste poze mai clare si cu masina spalata http://i.imgur.com/HY9EKMV.jpg http://i.imgur.com/8rZy9B2.jpg http://i.imgur.com/p5ORbj6.jpg http://i.imgur.com/NIyFWMd.jpg http://i.imgur.com/u0uJWXo.jpg http://i.imgur.com/VbhYYe9.jpg http://i.imgur.com/RFjn3ri.jpg http://i.imgur.com/I6fHC3n.jpg http://i.imgur.com/nnOnwtu.jpg http://i.imgur.com/9qczNdu.jpg Nimeni cu retrofit pentru scaune incalzite si bluetooth ???
    1 point
  32. Fa rca la carpatica, in momentul de fata sunt peste Astra. De Astra fug toti..
    1 point
  33. "Bogatasu" ala de la Iasi (parca) cu E60-ul alb, tiganit dupa ultima fitosenie, mare gigolo si armasar printre vacaresele din zona respectiva. P.S.: E posibil ca topicul sa fii fost facut la misto.
    1 point
  34. Haideti cu o solutie si pentru colegul! ) Acum pe bune, eu ma ingrozesc de pracul auto din Romania. Bmw-uri pe BG si date pe ulei de floarea soarelui...
    1 point
  35. A terminat ala cu E60-ul alb cu penibilitatile si a venit asta cu altele. Cred ca sunteti o specie aparte.
    1 point
  36. tipic romanesc - cumpar bmw ca apoi sa nu-mi permit sa circul si mai ales ca e diesel unde consumul nu pot spune ca "rupe".
    1 point
  37. E o pompa reconditionata, nu noua. Cele noi costa enorm, peste 1000 euro.
    1 point
  38. Tu chiar vorbesti serios sau te-ai intors din Amsterdam?
    1 point
  39. Banii pe care o sa ii economisesti intr-un an o sa ii dai pe reparatii. Pe langa astea uleiul este mai vascos, arde cu depuneri mai mari ca motorina, etc. Parca o sa te vad pe la inceputul lui decembrie cu topic gen "nu mai porneste sau trage foarte greu"
    1 point
  40. Care din ele crezi ca e 320d? Primul e passa, al doilea mercedes . PS: Eu nu as face asa ceva nici batut. Nu iti permiti nici consumul de BMW diesel, cauta alta marca de masina cu motor mic si economic (asta e valabil pt cei care se simt, nu neaparat pt initiator)
    1 point
  41. Crima mi se pare si sa bagi ulei in rezervor :bye: La inceput poate ca o sa fie ok, dar pe termen lung ... e evident ca o sa ai probleme si o sa iti distrugi motorul. Si serios, daca stai sa faci un calcul pe termen lung, ce economie faci ? Economisesti acum niste bani pe carburant ca sa ii bagi pe urma in motor sau si mai grav, distrugi masina de tot. BMW este o marca premium, a fost intotdeauna, esti posesorul unei astfel de masini, incearca sa o tratezi si tu decent, nu iti bate joc de ea. Mai bine mai tai din drumurile cu masina si alegi mijlocul de transport in comun. Sau bicicleta ... Si nu imi spune ca e vb de statut sau de altceva ... ca sincer il respect de 10 ori mai mult pe omul care merge pe jos sau cu o bicicleta decat pe ala care isi pune ulei in rezervor. Si chiar cred ca nu sunt singurul.
    1 point
  42. Deci nu renunti la idee? VP44 e o pompa care oricum are niste probleme de fiabilitate. Nu e o idee buna deloc.
    1 point
  43. Nu are cum sa-ti miroasa a ulei ars de la racord. De la racord miroase a gaze de evacuare. Miros de ulei ars simti cand pica ulei pe evacuare. In general se intampla asta cand motorul pierde ulei pe la garnitura de la capacul culbutorilor sau pe la pompa de vacuum. Diagnoza nu are nici o treaba in acest caz. Trebuie verificat fizic.
    1 point
  44. Am depistat un samsasrel "FULL FULL OPTIONS! (fara piele si trapa) Motorul de 1995cmc 20 4D 4 –cel mai bun motor pus pe E46. Este EURO4, nu euro3! Are CO2=153g/km." si vezi ca ai uitat sa specifici ca este EXTRA UBER MEGA SUPER UPER COOL FUUUUULLL dar cu 2 geamuri electrice
    1 point
  45. Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!
    1 point
  46. Eu zic sa mergi la o diagnoza cu masina. Mai mult ca sigur masina a inceput sa aibe aceste simptome, pe care proprietarul anterior, un adevarat "pasionat" le-a rezolvat anuland EGR-ul. Mergi al la tester si vezi ce erori ai ce pot cauza un relanti instabil. Legat de mirosul de gaze in masina, verifica sa nu cumva sa iti fie rupt/fisurat racordul flexibil de la toba de esapament. Acest racord se afla sub masina.
    1 point
  47. esti din egipt? cu romana nu prea le ai...
    1 point
  48. Sunt unii care baga placa AGP in slot PCIE deci cu suficienta vointa orice se poate. :twoup:
    1 point
  49. la unii se pot monta si invers ... :twoup: demonteaza borna de "-" (minus), apoi cea de "+" si da bateria jos... pune bateria noua, monteaza borna de "+" , poi cea de "-" (minus) si... ii da o cheie
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.