Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/06/14 in all areas
-
Fara suparare, dar nu sunt genul de om care nu stie ce sa aleaga dintre E92, A5 si C-klass coupe. Eu sunt fan BMW si voi ramane fidel marcii (din motive atat subiective, cat si obiective). Am pornit topicul in scop informativ, ca sa impartaseasca fiecare cunoscator al acestui model in parte care sunt probleme lui, pt ca punctele forte le stim cu totii. Off-topic: Tractiune spate e sacra pentru mine, A5 cu tractiune fata...ma abtin. :frantics:3 points
-
eu cred ca ai fost f generos cu 300k pt 2006 . Eu cand vad F10 de 2 ani cu 200k ma ia capul . Zici ca dorm in masina , chiar daca le plimba pe autostrazi tot au uzura. Si clar le schimba ca vor altele in care sa nu bage bani .3 points
-
In noul cod rutier (care nu se stie daca va fi aprobat vreodata) exista scris negru pe alb, in 5 zile dupa ce vinzi masina esti obligat sa te duci la serviciul de inmatriculari si sa anunti ca ai vandut masina. Ziggye, sa inteleg ca esti politist la rutiera? Referitor la ce discutam mai sus de ce spui ca nu ii iei si numerele daca nu si-o trece pe numele lui? Poate imi dai un articol de lege care sa spuna asta. Pana atunci eu iti dau un articol de lege unde spune sa ii iei numerele si sa dai dovada fara drept de circulatie. Art.112. (1) Certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori dovada înlocuitoare a acestuia se retine de catre politia rutiera în urmatoarele cazuri: ... r) vehiculul nu a fost radiat din circulatie în cazurile prevazute în prezenta ordonanta de urgenta; (2) În situatiile prevazute la alin.(1) lit.B ), c), e), g), k), o), p), r) si s), la retinerea certificatului de înmatriculare sau de înregistrare, politistul rutier elibereaza conducatorului de vehicul o dovada înlocuitoare fara drept de circulatie (3) În situatiile prevazute la alin.(1) lit.B ), o), p), r) si s), odata cu retinerea certificatului de înmatriculare, politistul rutier retrage si numerele de înmatriculare sau de înregistrare. poate imi scapa mie ceva. http://www.codulrutier.net/capitolul-7-raspunderea-contraventionala/ de aici am luat paragrafele de mai sus. cu radierea in instanta rezolvi 100% dar eu spun ca e imposibil sa rezolvi in 30-60 de zile. pai daca eu ma duc azi sa cer asa ceva din start ma programeaza prin septembrie octombrie primul termen. dureaza ceva mai mult, dar rezolvi 100%. poate in alte judete se dau mai repede termenele nu exclud.2 points
-
eu am spus inca de ieri ca e vorba de serviciul de inmatriculari. adica acolo unde te duci sa inmatriculezi masina, sa schimbi numerele etc. in bucuresti prescurtarea cred ca este drpciv sau ceva de genu. despre solutia cu cererea de oprire in trafic, exista si ea de mult timp, dar din ce am citit pe net are sanse f mici de reusita. multi au facut asa ceva fara rezultat. nu va ganditi ca se da in urmarire masina sau se fac pande sa il opreasca pe ala. doar se face o mentiune in baza de date. adica daca un politist baga numarul masinii pe statie o sa vada si chestia asta. totusi eu am multi prieteni care merg chiar si cu mentiunea facuta pe talon fara stres. ori umbla cu copie doar dupa fatza talonului (mentiunea e pe spate) ori spun ca l-au uitat acasa ori rezolva cu vorba buna la politist. am inteles ca multi politisti trec cu vederea mentiunea aia de pe spate, ca trebuie sa iti ridice si numerele (un efort plus hartii multe completate de ei) plus ca e nasol ca ramai acolo cu masina - iti da dovada fara drept de circulatie. adica iti face un rau foarte mare.2 points
-
Stai linistit el la toti cei ce intreaba ce model Bmw sa si cumpere,el recomanda Audi sau Mercedes2 points
-
Nu ai de ce sa regreti,uite ce bine arata si japanrot,mie unul imi place la nebunie si culoarea asta :thumbsup:ai un + si de la mine2 points
-
Da,o iubesc si m-am hotarat sa o prezint E prima masina,nu stiam foarte multe despre modelul asta cand am cumparat-o,dar fiind pe acest forum,am invatat cat de cat. Nu am schimbat mai nimic inafara de consumabile si suportii de motor,pe viitor am ceva planuri cu ea si o sa revin cu poze. Dar deocamdata asa arata <3 ...2 points
-
320dA 177CP Euro5, nu mai vorbiti prostii. Cele cu xDrive sunt Euro4. Sorry to burst your bubble, dar este fals2 points
-
M3-ul e pentru suflet. Nu merg zilnic cu el dar imi asum cheltuiala. Ar trebui sa pui in balanta ce au spus colegii ca se strica la diesel, costul reviziilor si al franelor plus motorina pentru kilometri pe care crezi ca ii faci versus acelasi lucru pentru benzina. In aproape 70000, la benzinar am schimbat 3 bobine de inductie, revizii la max 15000, placute si discuri, 1 mecanism inchidere usa si atat. La diesel in ~35000 am schimbat de m-am plictisit...2 points
-
si rezultatul sper sa va placa http://s29.postimg.org/3nschnt1j/victoriei_1.jpg http://s29.postimg.org/h5z8ty56v/victoriei_2.jpg2 points
-
Este un topic special ptr asta. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147280-autodeschidere-portbagaj-bmw-e-46-sedan/ On: gasesti arcurile la un disc de ambreiaj.1 point
-
multumesc ! cred ca doar m-am obisnuit cu ea nu mi se mai pare asa spectaculoasa ca la inceput1 point
-
1 point
-
1 point
-
More goodies: http://109.imagebam.com/download/yjeQHbKPnm3z0fvDz7EVJw/33126/331251564/IMG_0168.JPG1 point
-
Tu esti din categoria "ieftin si bun,cu dotari si cat mai noua" Te intrebi daca gasesti? La 11k?1 point
-
nu vrei asta?? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/148621-vand-e92-325i-2006-75500km/page__p__2145617__fromsearch__1#entry2145617 Mai raman bani si de o cisterna de benzina......1 point
-
Cam asa e, ce castigi la mere, dai pe pere. @Mishu Daca stii ca faci pana in 15000, ia 320i.1 point
-
Automatele parca ies euro4 din cauza de co2 mai mare. Inainte am avut 325iA. In primul an dupa ce l-am luat am facut ~50.000 cu el. Consumul nu este un criteriu in cazul meu. Nu vad ce cauta M3 in discutie. O sa vezi ca pe termen lung cheltuielile sunt mult mai mari cu un diesel. Eu nu sunt multumit de diesel.1 point
-
vazand cat de bine arata culoarea ta, incep sa am regrete ca mi-am revopsito tot japanrot . sa o porti sanatos, ai un exemplar foarte frumos !1 point
-
Cel caruia i-am vandut masina este din oras cu mine, ne-am inteles sa faca rovinietele si daca este vreo amenda sa o plateasca. In caz contrar, pot sa radiez masina sau sa o dau ca fiind furata.1 point
-
foarte multe, dar cel mai mare si des intalnit este cel legat de camerele de rovinieta. orice amenda vei lua va trebui sa o contesti in instanta. doar asa se anuleaza o amenda. @service premium ce spui tu nu se poate. numere rosii nu se pot lua decat pt masinile nou intrate in tara. o alta varianta este inainte sa vinzi masina sa mergi la politie sa ceri radierea masinii. predai acolo talonul, si numerele si masina este radiata. noul proprietar o poate lua doar pe platforma, o duce la rar pe platforma.extrem de putini cumparatori vor accepta asta.1 point
-
Cu mentiunea ca daca masina a fost inmatriculata in Romania deja, nu se mai pot scoate numere rosii. Am verificat eu acum 2 luni, fiind direct interesat.1 point
-
Daca ai certificat fiscal nu o sa-ti mai vina de platit impozit, insa o sa-ti vina amenzile lui.1 point
-
Sau cel mai bine ii vinzi masina si iti pastrezi numerele. Ii iei numerele, el isi ia numere rosii si ai terminat problema. In ziua de azi e periculos sa-i vinzi unuia masina si sa-i lasi numerele tale. E plin de combinatori. Toti au in cap cate o tiganie, toti vor sa faca intr-un fel anume sa scape de taxe. In felul asta nu are incotro si va trebui sa-si inscrie masina pe numele lui. Sau s-o bage pe BG. Nu are cum sa scoata numere daca nu este proprietar in talon si in carte. Aproape ca nu mai exista oameni seriosi. Legea spune ca in 30 de zile esti obligat sa inmatriculezi masina. In practica, nu prea se intampla nimic daca nu o inmatriculezi. Stiu pe cineva care a mers un an cu un Golf 3 inmatriculat in alt judet. Cand l-a vandut a platit impozitul restant la circa financiara si a putut vinde masina fara probleme.1 point
-
pai cateva exemple , 1 disc pe fata e 850 ron bucata , 1 disc pe spate e 550 ron bucata , placutele pe fata vreo 600 ron setul pe spate vreo 400 ron , senzorii 130 ron , cureaua e aprox 320 ron , garnitura cu suruburi aprox 230 ron , revizia cu totul aprox 1100 ron am mers la Ilie de 4 ani cu toate masinile pe care le-am avut , este un foarte bun mecanic cu multe clase peste multi de la diverse reprezentante , omul este corect , nu este pus pe jecmaneala sa schimbe piese fictive sau ore de manopera inutile . preturile pe manopera sunt foarte competitive avand in vedere felul in care se lucreaza ( omul serviseaza toate tipurile de masini de la F10 LCI / X5 LCI la Renault Clio - Toyote - Dacia etc ) a nu se considera reclama https://www.farcebook.com/ServiceAutoCiolpani1 point
-
Masina o radiezi de la politie si noul proprietar merge si o inscrie, nu o vinyi cu numerel tale pe masina. Sau i-o duci acasa i-o parchezi in curte si pleci cu numerele si le lasi la politie.1 point
-
am patit si eu odata asta, am vandut masina la un samsar care a dat-o mai departe, masina ramanand pe mine, noroc ca am vazut masina prin oras, m am oprit i am furat numerele si i am lasat numarul meu de telefon pe parbriz..1 point
-
Citez din tine: ”Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit”. și dupĂŁ mine este o contradicție ĂŽn termeni. SĂŁ știi cĂŁ mulți dintre noi am investit mult mai mult. Mulți dintre noi nu prea sunt normali când e vorba de mașinile noastre. AscultĂŁ ce spun colegii noștri. Și eu consider cĂŁ a fost mult prea neglijatĂŁ, și odatĂŁ ce ai ĂŽnceput sĂŁ bagi bani ĂŽn ea nu te vei mai putea opri dacĂŁ vrei ĂŽntr-adevĂŁr sĂŁ fie un vis ĂŽmplinit.1 point
-
Parerea mea este ca gasesti si in alta parte... mai cauta sincer eu nu as cumpara-o...1 point
-
1 point
-
1 point
-
"In masina au fost investiti peste 15.000E"..vai ce risipa, mai bine ii punea intr-un butoi si le dadea foc, era mai castigat.1 point
-
1 point
-
Stiu ca nu este vorba despre masini, dar este legat. Acest tzepar: http://olx.ro/oferte/user/mrlT/ afirma ca are un parc auto de dezmembrari, din "germania" cica. Acest minunat parc, este ca un circ, se muta, constant, joi era in snagov, sambata era printr-un sat din prahova, carbunesti, iar de luni este in cluj. Mereu cand vorbesti cu el, a doua zi trebuie sa plece din tara si vrea banii in avans. MONEY GRAM sau POSTA ROMANA, paypal nu accepta cica.. Poze toate luate de pe net si preturi neverosimile (cam la jumate fata de normal). Nu va chinuiti sa vorbiti cu el, nu are nici un rost.. De fapt poate este un coleg din Cluj care ar dori sa ii dea un telefon si sa vrea sa mearga in parc.. Sa vedem unde se mai muta dupa. O sa pun aici si numarul de telefon(este public), poate apare la cautari: 0736690449 ym autoschrottplatz_de (pus la vrajeala, nu are nici o treaba cu respectivii)1 point
-
1 point
-
Secretul este de fapt ca masina merge la vale,dupa Predeal daca prinzi liber practic nici nu accelerezi,masina curge si e normal consumul afisat,care nu reflecta realitatea ; pot face si eu poze de genul cu X6 M50d,asa ca nu e ceva iesit din comun daca resetezi computerul si apoi faci imediat poza1 point
-
Nu cred ca e normal sa coboare masina asa de mult cu 3 persoane in ea. Cum a zis cineva mai sus, sa nu ai ceva rupt.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut a venit momentul sa imi vand masina. Vehicle information VIN long WBAWB31040PS94687 Type code WB31 Type 325I OL (EUR) Dev. series E92 () Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine N52K Cubical capacity 2.50 Power 160 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod. date 2006-12-05 adica asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/97982-prima-mea-masina-bmw-e92-325i/page__st__40 Pretul include: -un manual de service (vezi poze) -roti de vara pe 18 si de iarna pe 17 (vezi poze) -volanul maciuca schimbator si manson frana de mana originale, acestea fiind schimbate cu unele M-Sport(vezi poze). Masina are reviziile la zi la BMW. Ultima revizie a fost facuta in decembrie la care s-au schimbat: ulei+filtre, lichid de frana, bujii si refacut TUV. Compresorul de clima a fost schimbat in Septembrie 2013. Masina are arcuri sport Eibach Pro kit. Arcurile originale cred ca le mai am pe undeva si pot sa le includ in pret daca mai dau de urma lor. Pe termen mediu ar trebui o investigatie la ambreiaj deoarece la mersul in trafic smunceste la plecare de pe loc doar la cald. Probabil volanta e pe moarte. Eu folosesc masina zilnic nu e foarte deranjant. Daca nu o vand pana la vara o voi schimba totusi. Masina se afla in Hamburg. Nu am rulat in romania decat de 2 ori in concediu. Pret 14000E sau 13500 fara rotile de iarna, usor negociabil. Mai multe poze aici ZIP1 point
-
Am scapat de vechiul LED de avertizare. Gata si display-urile mari. Ziua: http://www.youtube.com/watch?v=Vh_OOIv3T74 Si noaptea: http://www.youtube.com/watch?v=dMQ8l7KKWBU&feature=youtu.be Sistemul porneste odata cu sirocoul, are 2 display-uri montate in interiorul parbrizului, respectiv lunetei (alb pe parbriz, rosu la luneta) si senzori de lumina. Isi creste liniar intensitatea ziua si scade in intensitate noaptea. Se poate vedea ce se intampla daca luminez senzorii cu lanterna. Lumina e atat de intensa incat noaptea daca ar functiona la maxim, n-ai putea-o privi. Le-am construit cu senzori pentru a nu atrage privirile in functionarea nocturna. Daca sirocoul inca functioneaza, la punerea contactului display-urile se opresc si ramane doar un mic LED SMD in spatele display-ului, vizibil doar din habitaclu. Inca n-am curatat surplusul de silicon de la lipirea pe parbriz. Asta daca va intrebati ce sunt neuniformitatile alea pe langa el.1 point
-
Am gasit o poza veche si am zis sa o pun langa una mai recenta: http://112.imagebam.com/download/SqIIXAB-6thGn6sd6jyJbw/31720/317196290/ba.jpg1 point
-
1 point
-
eu dintre toate benzinele de pe la noi cel mai multumit sunt de MOL. In bucuresti alimentez de la gara de nord si de pe colentina...1 point
-
Stai linistit, la fel se implanta si cu benzina la bulangii astia de la MOL(nu ca ar fi singurii)1 point
-
MOL -Niciodata!!!! eu am pus o singura data si de atunci nu mai pun cat traiesc; tocmai imi cumparasem un Peugeot 407 (nou nout) si cand am iesit pe poarta reprezentantei m-am dus sa fac primul plin; masina avea 1 sau 2 kilometrii si puteam sa merg cu motorina de la ei vreo 20 parca;Bine....ma duc la MOL(repet, a fost prima data cand am pus de la ei), ii fac plinul si la jumatate de minut dupa ce plec de acolo imi spune pe computer-ul de bord "atentie...apa in pompa de motorina"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In fine, nu s-a intamplat nimic, dar dupa acest eveniment....m-am lecuit; asa ca eu pun de la oricine cat timp nu este MOL!1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00