Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/09/14 in all areas
-
9 points
-
mie imi pare ca nu e prea mult de discutat , vrei masina decapotabila iei E93 , indiferent ca ..greutate , consum blabla . E ceva strict personal . Eu vreau un Z4 , ma doare undeva daca scartaie sau face ca dracu )) sau intra doar o persoana si o sacosa de la mega image3 points
-
afirmatii de genul pot fi usor combatute, sunt solutii AM mult mai bune decat OEM, depinde de ceea ce vrei si cat esti dispus sa cheltui, masina in speta e un 530d, nu e un M5, asa ca personal nu vad care ar fi problema in a pune discuri AM de-o calitate cel putin egala cu OEM, sunt de parere ca atat ATE, Zimmerman sau Pagid sunt solutii foarte bune. Stiu destui care folosesc Zimmerman pe RS6 si sunt foarte multumiti, eu am placute Pagid, si la fel sunt multumit. Am fost mai nemultumit de placutele Hawk care sunt mult mai scumpe si nu ofereau ce promiteau, ma rog, fiecare face cum vrea in final, dar sa zici "restu sunt balarii care se ovalizeaza", inseamna ca ai incercat sau ai nimerit made in China sau cele mai ieftine solutii.3 points
-
Am mers destul de mult cu E93 , nu mi se pare ca resimti cine stie ce zgomot in masina. Altele sunt minusurile cabrio-ului , greutatea mai mare din care rezulta si un consum putin mai mare si o dinamica mai redusa decat coupe-ul. Spatiul din portbagaj mult mai mic iar e un minus , si din cate stiu si spatiul de pe bancheta spate e mai mic(aici nu sunt sigur , nu am stat in spate la coupe) , cam astea sunt minusurile , marele plus e senzatia unica care ti-o ofera mersul decapotat. Ah si sa nu uit si pretul e mai mare la E93 , mai ales acum vara,3 points
-
2 points
-
Pai cea de pe autovit are interior sport negru, nu e confort.. http://img01-otomoto.sogastatic.pl/C33488224_4.jpg2 points
-
La cate am vazut in ultima vreme cu discurile si placutele si eu recomand tot originale. Nici ATE n-ar fi de lepadat dar cu originalele ai siguranta celei mai bune alegeri.2 points
-
Pe clubaudi moderatorii sunt f stricti,daca zici ceva de rau de Audi sau daca spui ca un Audi imediat iti sterg fraza si priemsti avertisment. Macar aici lumea este sincera. Si sa imi argumentez raspunsul de ce nu 320i,pt ca motorul este lipsit de cuplu, este cuplat si la o cutie cu trepte etajate un pic cam lung,iar greutatea reala nu este mica,mai ales daca masina este dotata. La masuratori, 80-120km/h in tr. 5 cu jante pe 17 a scos 12s,0-100km/h in 9.2s,0-160km/h 23.9s ,320d este mult mai elastic,mult mai rapid si ceva economic. @Cristi,sunt sincer,am x6 si nu sunt la primul bmw si inca imi place marca,dar atunci cand este cazul nu imi este rusine sa recunosc si punctele slabe, nici genul de om care sa zica masina mea este cea mai buna.2 points
-
La insistentele cuiva (nu dam nume - FRE )imi voi prezenta masina. Dupa ce am avut pentru o scurta perioada 1M Coupe am decis ca am nevoie de o masina ceva mai mare si mai confortabila dar in acelasi timp sufficient de rapida si dinamica sa imi satisfaca nevoia de adrenalina ... Pana acum de-a lungul anilor am avut cateva masini sportive Sierra Cosworth ,Megane R26 ,Honda S2000 ,Impreza WRX STi ,M5 e39 ,1M Coupe si pot spune ca la fiecare din am ramas cu cate ceva memorie: Cosworth - am avut masina acum mai bine de 10 ani dar imi aduc aminte motorul care la acea vreme te speria pur si simplu R26 - faptul ca putea fi folosita zi de zi si mereu reuseam sa surprind cu ea prin perfomantele dinamice S2000 - motorul care se tura se tura si se tura si crea o senzatie unica plus designul care inca este actual STi - spatiul util ,sistemul de tractiune si sound ul motorului M5 - motorul V8 care tragea din orice turatie fara efort , confortul ,dotarile si spatial oferit 1M - extreme de dinamic iar motorul ofera foarte mult cuplu la turatii mici Asadar cautam ceva care sa ofere cat mai multe din lucrurile care mi-au placut la masinile anterioare - suficient spatiu ,dotari de top ,utilizabilitate zi de zi ,turatii mari ,cuplu motor bun ,dinamica si design Alegerea a fost una logica si am inceput sa caut imediat M3 si desi initial am fost orientat catre berlina e90 de fiecare data cand dadeam peste un coupe stateam cate 20 min sa ma uit la fiecare poza ... Urmatoarea alegere era cutia de viteze care desi pana acum am avut numai manuale si asta imi doream si in M3 dupa ce am condus DCT am ramas impresionat de cat de bine se imperecheaza 4.0 V8 care urca la 8400 rpm cu cutia DCT cu 7 trepte. Pur si simplu dupa ce conduci MT si DCT ai senzatia ca motorul a fost facut sa lucreze cu DCT punct. Deci cautam un M3 Coupe DCT dar nu doream unul nou pentru ca urmeaza sa se schimbe in aprox 1 an si deprecierea pe care ar fi trebuit sa o support ar fi fost prea mare asa ca un facelift 2011-2012 cu km rezonabili (10-20 mii) era ceea ce imi doream. Pe piata autohtona era plin de masini cu 2-3 proprietari fabr 07-08 fara istoric in marea lor majoritate asa ca prin dealerul Apan Motors am gasit in Germania unul negru cu istoric fabricat 08/2011 si 15 mii km la bord si ca un bonus pentru mine masina era echipata cu pachet Competiton si avea si interior piele Individual cu continut extins. Masina era in stare originala insa din start am plecat cu idea ca as dori sa schimba si adaug cateva lucruri la ea sa o fac un pic diferita dar totusi OEM : - eleron Performance carbon - Splitere fata Performance carbon - capace oglinzi Performance carbon - side grills negre in locul celor cromate - Grile fata negre Performance - evacuarea Performance - alt model de jante OEM pe 19" plus distantiere pemtru un aspect mai agresiv - angel eyes cu lumina alba LUX sau AngeliBright pentru ca nu ma pot obisnui deloc cu cele galbene (parca are hepatita masina ) Pana acum am schimbat o parte (eleron,splitere,grilele laterale si cele fata si evacuarea) urmand ca in viitorul apropiat sa iau si restul elementelor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Primul meu bmw a fost un 316i rosu la care iubeam culoarea, iar al doilea a fost un 320d de 150cp argintiu la care mi-a placut motorul. Masina ta e suma lor. Foarte tare!1 point
-
http://www.bmwclub.ro/forums/topic/146373-e-46-320d-imolarot2/page__st__140 Asta e topicul.1 point
-
Te plangeai ca lumineaza foarte prost, iar acum vrei sa il vinzi? ) PS: vezi ca nici pret nu ai pus..1 point
-
Am avut placerea sa fiu prezent la lansarea M3/M4 din Slovacia de pe SlovakiaRing si pot impartasi impresii despre ele Mentionez ca detin 1M Coupe si am avut M3 e92 (la care inca am acces) Pentru cei care au impresia ca nu este un motor destul de special pentru un M ... )) Motorul este suna si merge ca unul de M ! Ok poate sunetul V8 ului de pe e92 era mai special desi a trebuit sa schimb evacuarea sa fiu complet multumit dar pentru un L6 se aude foarte bine mult mai bine decat cel de pe 1M si nu ma refer la sunetul din interior care este in proportie de 20-30% din difuzoare ci la sunetul din exteriorul masinii. Directia noua electronica - un pic prea moale in confort si prea dura in sport plus insa pe sport este exact ce trebuie pentru masina si pentru strada si pentru circuit mi s-a parut cea mai buna varianta ... deci nu s-a pierdut feelingul directiei Lucruri bune fata de vechiul M3 : - cuplul motor fiind turbo (pentru cei care se plang de lag in modul sport plus la motor efectiv nu se simte nici o secunda ca ar fi motor turbo) - interiorul masinii (optiunea de piele full cu bord fete usi arata excellent) - head up display ul full color (disponibil optional ... pe e92 nu a existat) Singurele aspecte negative ar fi scaunele care nu au suportul extensibil pentru picioare desi ca support lateral si aspect sunt mai bune decat cele de pe e92 si un alt aspect ar fi sunetul fake din cabina care din fericire poate fi eliminate prin codare Concluzia M3/M4 nu m-au dezamagit deloc ba chiar au impresionat si pe strada cat mai ales pe pista unde sunt mult mai rapide decat modelele pe care le-au inlocuit ps - M3 negru pentru mine va rog1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dezmembrata, masina aia face lejer 15.000e. Cu 8900e nu iti iei un Sandero cu AC.1 point
-
1 point
-
Personal cred ca un coupe nu ar trebui sa fie diesel, cum nu ar trebui sa aiba doar tractiune pe fata sau sa fie prea practic. Un coupe ar trebui sa arate bine, sa fie sportiv si sa se auda bine. Ca si motor, diesel-ul are mai multe avantaje si vine bine pe un sedane sau touring. Sub 2 litrii, un N43B20 dupa 2009 ar trebui sa fie ok pe un coupe. Pre 2009 motoarele pe benzina au prea pitini cai, mai ca ar merge un diesel1 point
-
Mai eu oe clubaudi am fost avertizat doar pt simplul motiv ca am zis despre un A6 2.0tdi, recent adus de un samsar,cu 150 si ceva de mii de km in bord (cel mai probabil dat pana la ultima intrare) , ca nu merita 27k euro,mi s-a spus ca nu stiu nimic despre audi,ca un A6 este o masina care poate ajunge usor la 100k euro On: 2 bmw-uri frumoase,unul este mai putin dotat,insa are garantie,50k km si 184cp.1 point
-
320dA 177CP Euro5, nu mai vorbiti prostii. Cele cu xDrive sunt Euro4. Sorry to burst your bubble, dar este fals1 point
-
1 point
-
1 point
-
Hia sa fim seriosi,in RO. sunt doar foste masini de 100k euro,actual 8-10-15k euro in posesia unora care stau in case de 40-50k euro.1 point
-
Da, aia e a mea. Sau, "a fost". Vanduta cu 5800E. Cel care a luat-o se pricepea la masini (sau cel putin la BMW-uri) si a gasit-o ireprosabila, asa cu aia 200 de mii de km. Cat despre cei 100.000 km cu care te lauzi tu ... nu stiu ce sa zic. De ce nu pui vin-ul in anunt? Asta doar ca sa vedem si noi ce dotari are din fabrica, data fabricatiei, etc si poate cine stie, apare si vre-o intrare in service, vre-un accident, etc. Nu stiu masina, DAR!!! 99% masina nu are atatia km. Are cel putin 300mii din urmatorul motiv: Nu da neamtul 3000-4000 de euro in plus la achizitie (ca atat e diferenta de la i la d) ca sa faca 10.000 pe an. CA DOAR NU E TAMPIT! Si romanii isi fac niste calcule cand le cumpara noi si daca nu fac minim 20.000/an isi iau benzinare, indiferent de marca. S-a dus moda cu toata lumea sa-si ia diesel, pentru ca acel consum de 5-6%la d fata de 7-8% la i nu justifica toate costurile cu revizii mai scumpe, probleme mai multe si pret mai mare la cumparare. Plus ca in Germania, in afara de masini si soferi, ei au si drumuri. Si le folosesc. Si fac peste 50.000/an. A mea a venit in tara cu 150.000 cand avea 4 ani si tot mi s-a parut f putin. Si daca ar avea 100.000, sa zicem ca neamtul a mers doar duminica la biserica cu ea. De ce ar vinde-o? A dat 40.000euro pe ea ca sa faca 100.000 si sa o vanda cu 6000? In conditiile in care de-abia i-a facut rodajul? Greu de crezut. Daca intr-adevar ai luat-o cu 6000-7000 cum spui tu... mare teapa. Adica poti sa o pastrezi si atunci nu e teapa, dar sa o vinzi la banii astia... nu cred. Strict parerea mea, fara suparare. Bafta cu vanzarea. Dupa cum ti-am mai zis, cred ca vei avea nevoie.1 point
-
1 point
-
Frumos topic ti-am apreciat la un moment dat comentariile, chiar daca am primit critici de la altii.Intr-adevar afisarea limitelor de viteza pe hud e o idee geniala, pacat ca nu afiseaza si in romania1 point
-
Se da jos foarte usor : cu sarma otelita,foarte subtire,folosita in constructii,o iei de la un capat si termini la celalalt !!!1 point
-
Sa nu mai vorbim de ''originalele'' bmw, care vin in acelasi bidon, doar cu alta eticheta decat uleiul ford 5w-30, am si desfacut doua bidoane si inauntru ca si culoare si textura as spune ca e acelasi lucru. http://www.uleiuri-cosmetice-auto.ro/img/bmw%205%20w%2030.jpg http://2.bp.blogspot.com/-aGK3jaWJu_o/T6ULyx99RyI/AAAAAAAAACQ/EpOYYOv1Af8/s1600/ford+formula+f+5w30.jpg1 point
-
0 points
-
Pai de ce naiba nu ti-au dat talonul ? La Bucuresti, in maxim 2 ore inmatriculezi masina si iti dau numere, talon, carte, etc. Probabil ca trebuie sa legalizezi si sa traduci dovada. Nu stiu daca se poate asa ceva, dar cam asta ar fi tot ce ai putea face. Cel mai bine era sa fi intrebat la politie.-1 points
-
la un moment dat vei avea o eroare cand se va agrava situatia, poate fi pistonasul de avans, sau altele ti-am zis sa faci testul la debitmetru din dis, pe urma ai egr-ul anulat, verifica daca tine supapa aia presiunea, curata-l si monteaza-l functional inclusiv cu racitorul de gaze curatat, galopeaza 1min pana se curata de depunerile din el-1 points
-
-1 points
-
hai ca exagerezi, nu da nimeni avertisment daca zici ceva rau de Audi, nu se permit insa dezbateri fara sens care nu duc nicaieri, cum se intampla aici de multe ori pe topicuri deschise gen BMW vs alte marci, sau cat consuma masina si toti zic 3.9% , care nu au nici o finalizare si sunt de la bun inceput fara sens, evident fiind pe un forum dedicat marcii acesteia majoritatea vor raspunde subiectiv, e si normal . Cat despre 320i, de acord, e un motor sa te duca din A in B fara prea multa adrenalina, dar pana la urma cred ca l-as prefera unui 2.0d fiind mai ieftin la intretinere si cu mai putine posibile hibe.-1 points
-
Strict subiectiv vorbind, eu as merge pe Coupe, din mai multe motive. In primul rand, coupe-ul e mult mai dinamic ca un cabrio (e mai usor), sta mai bine in curbe, nu flambeaza sau altele. Arata bine tot timpul, pe cand la cabrio cand e hardtopul pus parca arata urat spatele ala. E doar decizia ta daca vrei sa sacrifici lucrurile astea (spatiu, dinamica, consum, design) pentru 3-4 plimbari fara plafon in care-ti bate vantu'-n freza, ca sa ne exprimam mai pe sleau asa. Ia in calcul ca Romania e o tara murdara, adica nu cred ca e nevoie sa-ti zic cat de repede ti se murdareste masina de praf si altele, gandeste-te cum ar arata interiorul la cabrio dupa cateva plimbari fara plafon... Pana la urma orice ai alege e bine, nu exista corect sau gresit. Tine strict de gustul tau daca vrei coupe sau cabrio. Orice ai alege, sigur e o alegere buna! Multa bafta iti doresc-1 points
-
Poate nu ai observat, dar e cam cel mai slab motor de pe e60. Atuul lui nu e in nici un caz "viata" ci consumul.-1 points
-
Stai linistit el la toti cei ce intreaba ce model Bmw sa si cumpere,el recomanda Audi sau Mercedes-2 points
-
cunoaste cineva masina asta ? de ce se cere asa pret mare pe ea ? http://www.autovit.ro/bmw-320-C33486934.html E la pret de e92 aproape.Care este explicatia ?-2 points
-
cel mai bn este sa optezi pentru coupe, ai mai multe avantaje, fata de cabrio... daca iti place neaparat cabrio, fa-ti dorinta, dar gandeste putin mai departe, adica pe parcurs cum o sa folosesti masina, na poate mai trebuie sa faci piata si n-ai incontro si pui plasele in portbagaj, sau poate vrei sa pleci la mare/munte, si trebuie sa instalezi portbagajul suplimentar pe plafon, la cabrio sigur nu poti, si din cate stiu la coupe, poti sa pui acel portbagaj...etc. deci ai mai multe avantaje cu ,coupe-ul, asa ca gandeste mai departe....si fa-ti o idee.-2 points
-
Se poate recupera in instanta (cu avocat) si se restituie in transe in timp de 5 ani cate 20 % pe an. parerea mea personala e ca nu merita sa mai fie recuperata .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00