Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/12/14 in all areas
-
cam multe pagini fara poze ... , mai ales acum de cand am ramas fara reflexii ma uit si eu pe unde pot http://s26.postimg.org/4dmxv7dcp/DSC_0091_Medium.jpg http://s26.postimg.org/mdw4zl5jt/DSC_0093_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ls763hahl/DSC_0100_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sjxl6bzh5/DSC_0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sg3rq2tzt/DSC_0117_Medium.jpg7 points
-
Da, masina este a mea si e cat se poate de ok. Fiind o masina de trecere de la NFL la FL are motorul de 193cp, iar cutia originala era A5S360R. VIN GS86672. Bineinteles ca s-a facut upgrade la A5S390R cu calculator aferent fabricatie 11.05.2006 odata cu schimbarea integrala a uleiului si filtrului. Cutia veche este montata in prezent pe un 530d din Iasi si functioneaza fara probleme. Resoftarea este de tip safe pe treptele 3-4-5. kick down-ul normal. Se poate reveni oricand la softul original. Fata de VIN are multe dotari adaugate ulterior care au costat ceva banuti. Ce apare in anunt exista si pe masina, plus inca cateva imbunatatiri. Se poate verifica si proba. Asta nu costa bani. In general masinile pe Bg. sunt niste cazane si din acest motiv multora nu le plac. Totusi asta este masina mea si eu nu-mi permit sa circul cu un cazan fiind siguranta mea in joc si a celorlalti participanti la trafic. In masina am investit mai bine de 1500 euro si nu-mi pare rau.4 points
-
Stimati pasionati, Permiteti-mi sa impartasesc cu voi cateva detalii, impresii legate de masina mea, un e39 525d Shadowline, pachet M -VIN GY02287. Masina o am din Septembrie anul trecut, sunt in masura sa va relatez si cateva aspecte legate de intretinere. Intotdeauna am avut o slabiciune pentru liniile clasice ale acestui model, insa factorii decisivi in luarea deciziei de a cumpara aceasta masina au fost: -numarul mic de kilometri facuti - 178,000 la data cumpararii, verificati la reprezentanta. -starea generala foarte buna a masinii, inclusiv pielea de pe scaune arata foarte bine, putin decolorata pe suportul lombar stanga doar. -dotarile de exceptie. Practic masina este aproape full option, ce poate ii lipseste ar fi unitatea cu screen si GPS, insa ma gandesc sa achizitionez o unitate AM. In rest tot ce mi-as putea dori de la o limuzina nemteasca. -un istoric de service foarte bine documentat cu un proprietar foarte serios in RO, care a facut din 2009 pana in 2013 doar 27000 in tara. Am ramas incredibil de surprins legat de urmatoarele aspecte: -tinuta de drum ireprosabila. Am avut multe alte masini (2 ani m-am ocupat cu masini aduse din DE), insa confortul si directia sunt EXTRAORDINARE. Suspensia sport M Technik II, scaunele sport, directia foarte precisa, elasticitatea si raspunsul motorului toate fac o experienta de condus incredibila. De asemenea franele sunt ireprosabile. -consumul: am facut cu un plin de 70 de litri 960 de km, banuiesc ca as fi putut ajunge fara probleme la 1000km, insa nu am vrut sa risc. Kilometrii intr-adevar facuti pe autostrada, insa la o viteza constanta de 150-160 kmh. -calitatea materialelor si ergonomia din interior -rapiditatea si finetea cu care opereaza cutia Steptronic. Zilele trecute, am mers pe Autobahn in Germania cu 215-220, masina este foarte 'inchegata' pentru o varsta de aproape 14 ani. Legat de costuri: -o revizie care a inclus toate filtrele + uleiul: 688 RON, manopera 100 RON. Ce a mai trebuia sa fac, dupa aprox 5 luni de zile, a fost sa schimb diuzele la injectoare, masina a inceput sa aiba puseuri de putere si consumul a crescut exponential. Operatia a fost destul de costisitoare si a costat 3000 RON. In rest nu am fost nevoit sa investesc alte sume de bani. Va recomand cu multa incredere acest model, trebuie doar sa va asigurati sa corespunda din punct de vedere mecanic, costurile pot sa fie usturatoare in cazul in care problemele sunt serioase. In rest, piese auto de calitate, in special pentru filtrul de combustibil si cel de aer, ulei BMW Longlife sau Castrol, si motorina din surse sigure (eu locuiesc in Austria, nu prea trebuie sa imi fac griji, din fericire). Daca aveti intrebari legat de model, va rog sa le postati, va raspund cu cea mai mare placere. Tuturor, mult succes si noroc la actualele si viitoarele masini!3 points
-
Fiecare cu gusturile si principiile lui. Cunosc destule cazuri in care proprietarii isi pastreaza masinile exact asa cum au iesit din fabrica. Cat priveste verificarea la Bavaria, nu iti da date decat daca esti proprietarul masinii. La ultima testare cu Inpa, motorul avea 6120 ore de functionare care ar insemna 306.000 km, luand in calcul o medie de 50km/h, iar in bord are 298.000, deci pe aproape. Un E39 care are cutie automata are un demaraj mult mai lent decat o manuala, compensand de la treapta a II-a in sus. Resoftarea a fost facuta doar pentru a iesi mai usor dintro depasire pe care sa zicem, nu am calculato bine, nu pentru sportivitate. Daca era manuala mai ziceam ,,sa rup fasul" insa cu o masina touring de aproape 2 tone nu cred ca poti face curse. In fine, este doar punctul meu de vedere si nu este obligatoriu sa fie asa.2 points
-
- 520d F10 - 195.000 km - Pentru verificare: WBAFW11050C279843 - Culoare Exterior: KASCHMIRSILBER - Interior Piele DAKOTA "OYSTER" (Crem deschis) - Cutie AUTOMATA cu JOYSTICK, 8+1 Trepte - BI-Xenon Adaptiv - Led-uri fata + spate - Navigatie 3D PROFESIONALA inclusiv Harta RO - DVD + CD + USB/AUX/CARD SD - HDD Intern - Dublu Climatronic (Regla separat stanga + dreapta) - Scaune incalzite - Camera pentru Faza Lunga (Schimba automat faza lunga/scurta) - Pachet Lumini Ambientale Interior + Exterior - Senzori Parcare fata + spate cu afisaj pe Display - Carkit Telefon + Bluetooth - Tempomat (Pilot Automat) - 20.000 Euro FIX - 0745.378.100 http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/ac7ma.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/51gu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/5qdv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/dzvmy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/456lu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/28cj7.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/y4n0m.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/ong87.jpg1 point
-
1 point
-
Ai incercat vreodata asa ceva sau doar dam sfaturi? Trebuie sa fi propietarul masinii (mers personal sau dovada, cum este la Ploiesti) sau sa mergi cu el. Altfel nu se poate (legal, mai sunt si alte metode). Ce zici tu cu sunatul e sf.. Si nu stiu ce relevanta ar avea istoricul masinii la reprez, pt ca mai mult ca sigur de ceva ani buni nu a trecut pe acolo. Poate asa, ca o minima verificare a nr de km..1 point
-
1 point
-
Rezumat topic pe scurt: Masina, dintr-o data, a ramas blocata intr-o treapta de viteza (E60nfl, cutie automata ZF) 1. Am fost la service: au pus tester-ul si mi-a dat eroare ambreiaj 2-1. Masina era blocata in treapta 3. Au sters eroarea si mi-au explicat cam care e treaba: schimb/reconditionare cutie DAR mi-au si precizat ca asta e din diagnoza, ca mai sunt si cazuri in care in momentul in care se desface cutia se pot gasi si alte "bazaconii". Doar schimb de ulei au zis ca nu-mi fac, ca si-ar bate joc de banii mei (nu s-au exprimat chiar asa). Completat ulei (implicit si schimb) imi fac doar daca e necesar (adica ulei lipsa), dar nu-mi garanteaza ca se "repara" cutia si-l fac pe "barba" mea. Masina nu a fost suita pe rampa, eu eram in trecere cum ar veni. S-a discutat doar fata-n fata cu calculatorul. Am plecat cu o impresie generala foarte buna. O gramada de cutii desfacute pe acolo, ma lua cu dureri de cap. 2. Masina, dupa stergerea erorii, si-a revenit complet. Era ca inainte. 3. Cum aveam "programare" in alta parte la schimb ulei, am zis s-o fac, ca incercarea moarte n-are. Realitatea e ca am zis sa aud si alta parere. 4. M-am dus acolo, mi-au suit masina sus si mi s-a spus ca pierd ulei la cutie. Le-am zis ce am patit acum cateva zile, au zis ca a intrat cutia in avarie, de aia s-a "blocat" in treapta 3. Li s-a parut si lor foarte ciudat ca masina a avut o eroare si s-a blocat intr-o treapta apoi si-a revenit doar cu stergerea erorii. 5. Mi-au schimbat baia cu filtrul, uleiul, si parca ceva garnituri. Acum masina merge tot ca inainte, adica bine. Ca si la primul service, au precizat: daca e ceva stricat in cutie, degeaba schimb uleiul. Aici nu am avut posibilitatea de a pune tester-ul. 6. Precizez ca am fost numai la service-uri autorizate pe acest gen de lucrari si ca am fost placut surprins de comportamentul si de pregatirea tuturor cu care am interactionat. In esenta mi-au transmis aceleasi lucruri. Mai merg cu "emotii" 500 km si dupa aia declar problema rezolvata. 7. Pentru cei interesati, o cutie noua are un pret prohibitiv raportat la valoarea unei masini uzate. Deci, chiar daca sunteti sau nu adeptii schimbarii uleiului in cutie, verificati nivelul acestuia. Se verifica in service daca aveti cutie ca a mea (se da jos scutul, suruburi, etc.). Mai bine zis verificati daca aveti scurgeri.1 point
-
eu cam la an il schimb sau cca 20k km, stiu ca BC e nebun, la filtrele de polen dupa ce le-am schimbat si resetat scria 150k km, acum dupa aproape 6 luni si vreo 7-8k km facuti a scazut pe la 80k km...1 point
-
1 an sau 30.000 de km. Sau 2 ani/30.000 de km daca circuli marea majoritate a timpului in strainatate.1 point
-
O dam in dezbateri de uleiuri...eu intreband defapt cand trebuie schimbat filtrul de polen... .1 point
-
asta cu nu are aprobare BMW nu stiu cat de solida este, sunt alte uleiuri care au si sunt de 2 bani...astea facute in US nu prea se gasesc in EU, insa cei din US le folosesc pentru BMW, Audi si alte europene si in urma analizelor sunt foarte bune desi nu au aprobarea producatorilor respectivi.1 point
-
Interiorul M paket din cate stiu eu este volan+schimbator+Piele perforata pe frana de mana. Nu cred ca exista si alte elemente. Cel putin doar astea le-am vazut pe majoritatea masinilor cu M paket. Faptul ca a scris "efficient dynamix" + "start & stop semafor" si ocazie nu mi se pare ceva iesit din comun. E strategie de marketing. Nu inseamna ca masina e proasta sau are ceva. Sincer si eu as scrie chestiile astea daca as vinde o masina ( poate mai putin ocazie ) si nu sunt samsar. Cred ca vine de la faptul ca in grupul VAG si la alte grupuri daca masina e fabricata in a 2a jumatate a anului, se considera ca e fabricata anul urmator. Nu cred ca a trecut asa sa insele pe cineva. Doar scrie alb pe negru ca masina e inmatriculata in 11.2011 . Tre` sa fi prost sa gandesti ca masina e fabricata 2012 cand vezi clar ca e inmatriculata 2011.1 point
-
prietene ,pe olx volanul ala costa 150 de euro adica 660 de lei iar aici costa 700 de lei ?1 point
-
Cred ca voi comparati mere cu pere. Pe bune? Normal ca nu este mai buna colantarea(1000 ron) decat vopsitul (1000 euro). Intrebarea e simpla, "e buna sau nu colantarea totala?" in nici un caz "colantare VS vopsit... Votat da.1 point
-
Sparge geamul de la sofer , sa nu spargi vrun geam mic ca este mult mai scump.1 point
-
Taxa ajunge la 1800E + 6600E masina 8400E pentru un e46 din 2002 este foarte mult Sper sa gasesti un "pasionat" sa o dai ca arata foarte bine si bine dotata.1 point
-
Hia sa fim seriosi,in RO. sunt doar foste masini de 100k euro,actual 8-10-15k euro in posesia unora care stau in case de 40-50k euro.1 point
-
eu o pun in cel mai obscur colt si de fiecare data gasesc un Logan parcat la 2cm de usa mea1 point
-
de cand niste baieti au pus pe el un girofar si o statie iar ulterior l-au vandut statului roman cu 70 000 euro1 point
-
esti departe de a intelege ce inseamna grija pt genul asta de masina . Siguranta ta si a masinii sta in anvelope in primul rand . Dar e bine ca ai eleroane si pampoane1 point
-
In legatura cu jantele iti zic sincer, nu se merita cu jante de 18 in Bucuresti, simti orice denivelare, sina de tramvai si alte chestii. Am avut pe 18 acum am pe 16 si este o diferenta de confort considerabila.1 point
-
1 point
-
Util Are totusi niste greseli la E46 diesel : - 136cp e cu rotary pump 1951cmc -150cp - comon rail 1995cmc si a inceput productia din 20011 point
-
salutare, da, eu am aceeasi problema la un E46 din 2000. cand am ajuns in Bucuresti, venind de la Buzau,( peste viteza legala ) am observat ca atunci cand plecam de pe loc se simtea o trepidatie destul de sesizabila. in cazul plecarilor cand motorul este "rece" (<100 km) parcursi, nu se mai simte nimic. in acest moment nu o consider o problema, o sa vad mai tarziu cum se comporta. Eu am schimbat kit de ambreaj si volanta si nu mai tremura ca inainte dar, a aparut ceva foarte interesant, si anume la plecare nu am nici o problema dar cand fac frana de motor sint o vibratie in pedala ca si cum as trece peste dungi dinalea de incetinire. Mai are cineva problema asta? Si ca raspuns la intrebarea daca trebuie schimbata piesa, sau marca, eu incep sa cred ca marca. Din ce fan BMW am fost, bineinteles datorita lui E30 si E 36, am ajuns sa regret ca am dat Passatu si am luat BMW diesel, auzi gluma:BMW diesel <_< tocator de bani. deci tu ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbata marca doar pentru ca in general au probleme cu volanta si ambreajul? sa bagi 30 de milioane cat costa toate astea intr-o masina nu e ieftin intr-adevar dar nici nu e un capat de tzara daca stai si te gandesti. sa vezi la Mercedes cat costa un compresor de Airmatic, o reparatie la 7G-Tronic, etc ...si crede-ma astea 2 cel putin pica in draci...nu ca volanta la BMW care cand incepe sa ti faca probleme....o mai lasi sa trepideze nu stiu cate luni-ani...pana o schimbi. Practic iti atrage atentia singura: "apuca-te si strange bani!" :) 30mil? unde ai gasit preturile astea? Doar volanta costa aproape cat ai spus tu si sa nu mai zic ca pana schimbi volanta, schimbi tot ce ar putea cauza tremuratu pana la volanta si uite asa esti gol de bani. Dar probelma mea nu e asta, (ca am dat bani pe piese ce s-au stricat, ca putea fi la fel si cu Passatu de care aminteam inainte) ci faptul ca nu ma asteptam ca toti sa avem aceeasi problema( ambreaj si volanta) si asta imi miroase a teapa din partea BMW. Tu zici cat costa nu stiu ce piese la Mercedes, irelevant, deoarece nu i o regula sa se strice acele piese si fi sigur ca nu eram asa pornit impotriva BMW(DIESEL) daca mi se intampla mie si la vreo cativa, ca ziceam asta este is eu ghinionist, dar se intampla aproape la toti posesorii de e46 diesel. Sper ca m-am facut inteles si bafta la toti care au probleme cu BMW-PARKINSON1 point
-
Adica scrie clar ca e unic proprietar, ca accepta test de reprezentanta si ca a avut reviziile toate la BMW. Inseamna ca ala a pus anuntul la misto, sau ce? Cum o scoate daca merg sa ma intalnesc cu el, si vad ca nu-i singurul proprietar? Se poate manari cu aia de la reprezentante daca a dat km inapoi? Sunt curios care explicatia...0 points
-
0 points
-
lol , deci te-a convins ca nu-i bun 0w40 ca nu-i pe stoc )) n-am mai auzit ca cineva sa bage 5w50..WTF !0 points
-
Prima inmatriculare 11/2011 ; an fabricatie: 2012 . ) E suficient .0 points
-
Chestiile precum "efficient dynamix", "start & stop semafor", placuta cu OCAZIE! si "INTERIOR M paket" (cand nu are decat volan si schimbator de M) ma fac sa nu bag in seama anuntul. :frantics:0 points
-
ori ai damblagit , ori ai damblagit. vorbim impreuna ne intelegem separat )) Masina arata bine rau, se vede clar ca este intretinuta . resoftarea aia nu prea suna a bine , dar... merge.0 points
-
Inseamna ca daca voi stiti asa, asa este. Eu zic sa depuneti o plangere. Este inadmisibil cum de nu v-au consultat cand au facut tabelul !-1 points
-
-1 points
-
Cel fara pachet asa mi se pare. Cam asta a fost cu aranjatu jante, eleroane, nari. Si de as vrea sa ii mai fac ceva... numai am ce Oricum pe forum ce e standard e frumos....mie nu`mi place simplitatea. AAAA am uitat urmeaza angel eye alb si xenon in proiectoare....Stiu ca voua pe forum va plac lumanarile!! :poke:-1 points
-
Pluralul Monedei Romaniei, RON nu e roni. Ori spui Leu-Lei Ori 1 RON - 14.5 RON .... 12332321 RON...-1 points
-
http://olx.ro/oferta/vand-volan-cu-comenzi-e46-ID1YlKP.html?action=show&id=29159643&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20140609-[diplayLink]-3278099@1-20140609232958-1 points
-
Sunteti de la ''interpolul'' politiei rutiere ? nu inteleg,omu merge pe unde vrea cu cat vrea nu ?...si mie mi se intampla des sa merg cu 190-200 km/h si nu pe autostrada ..pe un DN ) asta e Sa fim si On topic..eu zic ca e prea mult ulei ...scoate 1 L - 1,5 L la rece apoi verifica joja-1 points
-
Hai sa nu dramatizam. Exact in situatia asta am fost si eu (masina vanduta si primita amenda de rovignieta), am facut contestatie la judecatoria ploiesti in care am trimis prin posta copie dupa contractul de v-c + dovada radierii de la fiscal si am castigat procesul, fara a ma prezenta, fara nicio dificultate. A, si sa va mai spun o faza. Cumparatorul masinii a facut si faze penale urate cu masina netranscrisa. La fel, s-a rezolvat in 5 minute..-1 points
-
Salut , nu stiu daca te ajuta sau nu , e36-le meu are acelai fel de "magarie" pe el .. se inchid usile singure si se ridica geamurile , e o alarma aftermarket . Din cate am inteles modului are niste "jumperi" pe el si prin jumperii aia se selecteaza ce functii sa indeplineasca modului , gen : deschidere probagaj din telecomanda , inchidere geamuri din telecomanda , etc . Incearca sa mergi la un electronist , ca , daca umblii la modul si ii faci ceva poate se agraveaza lucrurile si iese mult mai rau , cum am patit eu ca nu mi se deschidea masina nici cu telecomanda , intr-un cuvant , chinezarie !-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Covoras din targ vitan..hmm, ar trebui sa-ti dea de gandit daca, cand si ce piese s-au folosit la aceasta masina!!-1 points
-
-1 points
-
Bara spate M-tech 2 , e46 coupe. provine de pe un e46 coupe NFL. Pret 180eur. Bara fata e46 coupe NFL + proiectoare - 400ron (revin cu poze) Stopuri LED e46 coupe NFL - 400ron Eleron portbagaj e46 sedan - 80ron (revin cu poze) Jante R16 cu anvelope de iarna 225/55/16 - 180eur http://imageshack.com/a/img823/5338/9nkx.jpg http://imageshack.com/a/img843/5886/fqot8.jpg http://imageshack.com/a/img842/6017/9fqrm.jpg http://imageshack.com/a/img850/3016/8xhn.jpg http://imageshack.com/a/img834/7950/syvm.jpg http://imageshack.com/a/img849/634/p6uh.jpg Preturile sunt negociabile, mai multe poze la cerere. Accept si unele schimburi (bara fata+spate+laterala e46 coupe facelift, jante 18 style 135, de preferinta) Locatie : Deva 0764 868 100-1 points
-
-1 points
-
Se poate recupera in instanta (cu avocat) si se restituie in transe in timp de 5 ani cate 20 % pe an. parerea mea personala e ca nu merita sa mai fie recuperata .-2 points
-
-2 points
-
Niciodata nu as cumpara o masina cu tuning,fie el interior/exterior sau la motor si iti garantez ca multi altii nu ar face pasul. Nu contest,omul poate chiar a intretinut masina si sper ca nu ca majoritatea proprietarilor de bmw-uri la 3000e,fie ele cu nr de BG sau RO. Este doar parerea mea,nu trebuie sa avem pareri comune.-2 points
-
nu are aprobari bmw , pt mine e un motiv suficient sa nu-l baga in masina dupa parerea mea mai bine ai pune 5w30 dar na, ce sa zic, faci cum vrei-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00