Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/14 in all areas

  1. 7 points
  2. Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.
    5 points
  3. Schimba releul nu lasa pocnitoarea aia vei pati ca pole
    5 points
  4. Cauta si tu din urma, cum am facut si eu. Pe scurt, in 2010 intreba cum se schimba becul de la plafoniera.
    4 points
  5. Daca e compact nu se poate,e portbagajul prea mic )))
    4 points
  6. @ mmneg : APC-ul este oke 1:50 2BM = 2 bucket method Prosoape de microfibra x 2 ( alea din comert sunt foarte slabe ) http://www.pro-detailing.ro/vicont-arctic-1300-prosop-uscare-auto-p-1619.html?keyword=prosop Argila ( claybar ) : http://www.pro-detailing.ro/bilt-hamber-autoclay-soft-argila-fina-decontaminare-p-1454.html?keyword=argila Clay lube - FOARTE IMPORTANT - : http://www.pro-detailing.ro/vicont-qd-lube-system-detailing-rapid-p-1432.html?keyword=lube Cum sa le folosesti ( nu aplici presiune , lasi argila sa alunece pe lube ) : Paint Cleaner si aplicator de microfibra + microfibre de buffing ( se aplica cu miscari circulare pe maxim 2-3 elemente in paralel , cu ceva presiune , aplici circular si dupa ce ai aplicat pe tot elementul termini in linii drepte sa fie toata suprafata acoperita , lasi 4-5 min sa se usuce si ii faci buffing cu microfibre de buffing : http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-lime-prime-prewax-cleanser-solutie-curatare-vopsea-p-1435.html?keyword=dodo http://www.pro-detailing.ro/smartwax-aplicator-microfibra-p-88.html?keyword=aplicator http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-ultrafine-laveta-microfibra-3-buc-p-95.html?filter_name=microfibra De inceput iti recomand dupa paint cleaner sa dai cu sealant , mai usor de aplicat si mai rezistent decat ceara ( se aplica exact ca paint cleanerul ) http://www.pro-detailing.ro/chemical-guys-jetseal-109-protectie-vopsea-p-142.html?keyword=seal Farurile daca sunt matuite - wetsanding 1500-2000-2500-3000 grit + polish compound / mediu / finish + 2 straturi de Jetseal periodic ( daca nu sunt foarte rau matuite posibil sa iasa acceptabil doar din polish , dar in 90% din cazuri este nevoie de wetsanding )
    3 points
  7. Jepcar nesimtit, trebuia sa-mi schimbe releul si dupa sa vada daca sunt si bujiile arse, din moment ce imi tot dadea erori pe toate 4 Pe mine m- a deranjat ce mi-a spus, ca nu stie ca nu e electrician, da banii mei au fost buni
    3 points
  8. Pt cineva indemanatic si care respecta anumite reguli la montaj nu e greu, dar cand vezi ca te uiti peste 6-7 ghiduri si tot nu ai nici cea mai mica idee mai bine o lasi in seama unuia care se pricepe.
    3 points
  9. http://s26.postimg.org/yp2vovvq1/P1000528_Medium.jpg http://s26.postimg.org/624gstkrd/P1000529_Medium.jpg http://s26.postimg.org/e67zjthsp/P1000530_Medium.jpg http://s26.postimg.org/n578oc1g9/P1000531_Medium.jpg http://s26.postimg.org/75ol4s5eh/P1000532_Medium.jpg http://s26.postimg.org/dyoy11w7t/P1000533_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bveitdwex/P1000534_Medium.jpg http://s26.postimg.org/vrai8xdg9/P1000535_Medium.jpg http://s26.postimg.org/h9db0xm55/P1000536_Medium.jpg
    3 points
  10. De ce ai pune cutie de v8 pe 520i?
    3 points
  11. cam multe pagini fara poze ... , mai ales acum de cand am ramas fara reflexii ma uit si eu pe unde pot http://s26.postimg.org/4dmxv7dcp/DSC_0091_Medium.jpg http://s26.postimg.org/mdw4zl5jt/DSC_0093_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ls763hahl/DSC_0100_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sjxl6bzh5/DSC_0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/sg3rq2tzt/DSC_0117_Medium.jpg
    3 points
  12. Baieti,sa fim seriosi nu exista service care sa nu dea rateuri.ideea e ca asta sa se intample cat mai rar si cand se intampla, clientul sa iasa cat mai multumit din service depinde mult si cum se comporta si in momentul in care greseste ceva.
    2 points
  13. Bujiile se pot verifica la rezistenta daca sunt arse, decat scoti fisa si vezi cu multimetru daca e arsa sau nu ,singura faza ca se poate sa-ti dea bine pe multimetru si sa fie rupta bujia in mijloc (cazuri rare) si sa nu se incalzeasca la varf.
    2 points
  14. Pai a zis ca a luat unul nou pana la urma. Oricum, din tot ce am citit pe net despre el, nici sa-mi lucreze gratis nu m-as duce la el.
    2 points
  15. Daca ati inceput hai sa zic si eu Ma duc la el si imi zice ai toate bujiile arse, le schimb pe toate 4, noi Tot aveam erori la toate 4 in continuare, ma duc la el si imi zice ca tre schimbat si releul Imi recomanda unul reconditionat de el cu nu stiu ce legaturi lipite la 100 de lei, imi zice ca asta se intampla la ele se rup contactele de la trepidatii Zic hai ma ca o stii omul ceva, bine, il schimba, tot erori in continuare pe toate 4 Zic eu ca poate nu e bun ala, il pun sa comande nou, il monteaza, erori pe toate 4 in continuare Mau duc la el si imi zice, atentie, Nu stiu ce are ca nu sunt electrician eu sunt mecanic, du-te la bavaria Pai daca nu esti electrician de ce te-ai bagat la electrica Plus ca a fost mare jepcar ca daca el a vazut ca am toate 4 bujiile arse si era clar ca era din releu sau alimentare, m-a mai jegmanit si de 450 de lei pe bujii degeaba Plus ca sunt convins ca si releul pe care- l aveam era bun da a ramas la el cand m-i la pus pe cel reconditionat Rezolvarea a fost inlocuirea cablului mare de plus care vine de la electromotor la releu, descoperit de dan carjan
    2 points
  16. da , am fost la 22 Jump Street la AFI si la intoarcere am zis sa ma opresc la OMV ca tot e in drum si aveam prosoapele la mine
    2 points
  17. si mie mi-a aparut un mesaj d-asta pe farcebook dar nu scria absolut nimic de salariu.
    1 point
  18. Nu stiu de unde ai luat informatiile astea @alexwrc dar nu sunt adevarate! Salariul mecanicilor este strict confidential, dar ca sa iti raspund la curiozitate, salariul la mecanic este de minim 800e! Incercati totusi sa pastrati un minim de bun simt! Va multumesc!
    1 point
  19. Problema rezolvata , Mai aveam 340g de freon din 700 si ulei deloc. Acum nu se mai aude zgomotul...
    1 point
  20. Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!
    1 point
  21. +1 pentru baietii de la Efficient Sevice,am fost la ei pentru o verificare la turbina,cu toate ca m-au asteptat dupa program,nu am platit nimic pe verificare,foarte ok baietii,recomand cu incredere,e mult peste bimmer service
    1 point
  22. Incearca si la BMW Efficient Services. Eu acolo am fost pana acum si sunt foarte multumit. Nota 10 pentru baieti si pentru cum se poarta cu clientii.
    1 point
  23. La Ilie am plecat cu masina nerezolvata de 3 ori. Imi pierdea antigel si m-am dus la el mi-a zis ca e pompa de apa, am schimbat-o, si tot pierdea, apoi am schimbat un cot de apa, tot pierdea, am mai schimbat iar ceva la apa si tot pierdea. De cate ori plecam de la el imi zicea ca masina nu are pe unde sa mai piarda apa. Am fost apoi la Service Premium mi-au zis ca e vasul de expansiune, l-am schimbat impreuna cu buson si tot pierdea. Pana la urma a fost o garnitura la un corp de apa si un corp pe langa motor dupa o constatare la Bimmer service.
    1 point
  24. Cati? Poze cu interiorul?
    1 point
  25. Ceva intern cu banarea . El nu mai lucreaza are angajati .
    1 point
  26. Nu vreau sa te demoralizez, dar e cam scumpa. Cel putin mie asa mi se pare. Din ce am observat eu cand am dat-o pe a mea pretul face vanzarea (in mare parte), nu cum arata masina. Ceea ce este ilogic, stiu, dar asa a fost la mine. Pur si simplu nu suna nimeni, sau sunau si dadeau 5500 fara sa o vada. Cand am scazut pretul la 6000 a luat-o cu 5800 primul care a venit sa o vada. (nu aveam jante asa frumoase, piele, automata sau scaune el, dar aveam xenoane cu spalatoare in plus. Aveam 150cp cu M6 si taxa platita - oricum era E4, dar era platita) Ai un up de la mine pentru ca arata bine masina. Bafta cu vanzarea.
    1 point
  27. culoarea este alba
    1 point
  28. Culoarea este incredibila. Si combinatiile din interior la fel. Superba!
    1 point
  29. Salut, M-ar interesa si pe mine cum anume o speli, foloseti o solutie de prespalare ? cam cate fise folosesti,treci prin toate programele? Eu am un Lukoil cu self service langa mine dar nu sunt foarte multumit de el, folosesc cam 3-4 fise (6-8 min) si imi ramane propsopul cam murdar la sfarsit. Care ar fi tehnica corecta de spalare? ps: frumoasa masina, cred ca nu apuca sa se murdareasca prea des
    1 point
  30. am cumparat si eu o cutie de 760i F01. vreau sa o montez pe un e36 316i. se poate si mai ales cat costa??????
    1 point
  31. Ai vreo legatura cu anuntul? Tu ceri pareri si tot tu le combati.
    1 point
  32. 2 poze gasite pe pagina serviceului
    1 point
  33. Am rezolvat dupa teste si teste babesti ca nu am ceas de vacuum sa testez exact, si chiar daca as avea nu pot fi sigur daca poate face release la vacuum cand masina urca in ture. Era praf acea valva, rupta membrana interioara, am desfacut PCV-ul si l-am reconditionat cat sa mai mearga putin. Am comandat o valva noua, pentru EGR nu mai am nevoie ca mi-e anulat tot sistemul Foarte sensibile valvele astea, un pic de latenta la creare/release vacuum si iti da totul peste cap, turbina, driveabilitate, tot.
    1 point
  34. Covoras din targ vitan..hmm, ar trebui sa-ti dea de gandit daca, cand si ce piese s-au folosit la aceasta masina!!
    1 point
  35. Ai pm. Intre timp m-am hotarat la un model, style 188, rog un moderator sa modifice si titlul anuntului in "Cumpar Jante 17 style 188 pentru e90"
    1 point
  36. la e46 coupe acel abtipild il aveam lipit pe oala amortizorului stanga fata ( stiu ca mi a aratat vopsitorul cand a luat codul de vopsea si culoarea fillerului ) la e60 nu l am vazut si nici nu m a interesat legat de consum dupa reset , personal consider ca se stabileste in momentul in care faci mai multi km , momentan iti arata o medie in functie de accelerari , inceraca sa il resetezi si sa faci cativa km inafara localitatii si ai sa vezi ca scade considerabil . . intra aici , baga ultimile 7 caractere din seria masinii si aflii mai multe detalii despre masina ta inclusiv codul de culoare : www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html din ce am observat veteranii pe forum nu mai au rabdare sa dea explicatii incepatorilor fapt pentru care in cazul in care ai anumite nelamuriri si sunt in plaja mea de cunostine iti sunt la dispozitie PM , Succes !
    1 point
  37. Rezumat topic pe scurt: Masina, dintr-o data, a ramas blocata intr-o treapta de viteza (E60nfl, cutie automata ZF) 1. Am fost la service: au pus tester-ul si mi-a dat eroare ambreiaj 2-1. Masina era blocata in treapta 3. Au sters eroarea si mi-au explicat cam care e treaba: schimb/reconditionare cutie DAR mi-au si precizat ca asta e din diagnoza, ca mai sunt si cazuri in care in momentul in care se desface cutia se pot gasi si alte "bazaconii". Doar schimb de ulei au zis ca nu-mi fac, ca si-ar bate joc de banii mei (nu s-au exprimat chiar asa). Completat ulei (implicit si schimb) imi fac doar daca e necesar (adica ulei lipsa), dar nu-mi garanteaza ca se "repara" cutia si-l fac pe "barba" mea. Masina nu a fost suita pe rampa, eu eram in trecere cum ar veni. S-a discutat doar fata-n fata cu calculatorul. Am plecat cu o impresie generala foarte buna. O gramada de cutii desfacute pe acolo, ma lua cu dureri de cap. 2. Masina, dupa stergerea erorii, si-a revenit complet. Era ca inainte. 3. Cum aveam "programare" in alta parte la schimb ulei, am zis s-o fac, ca incercarea moarte n-are. Realitatea e ca am zis sa aud si alta parere. 4. M-am dus acolo, mi-au suit masina sus si mi s-a spus ca pierd ulei la cutie. Le-am zis ce am patit acum cateva zile, au zis ca a intrat cutia in avarie, de aia s-a "blocat" in treapta 3. Li s-a parut si lor foarte ciudat ca masina a avut o eroare si s-a blocat intr-o treapta apoi si-a revenit doar cu stergerea erorii. 5. Mi-au schimbat baia cu filtrul, uleiul, si parca ceva garnituri. Acum masina merge tot ca inainte, adica bine. Ca si la primul service, au precizat: daca e ceva stricat in cutie, degeaba schimb uleiul. Aici nu am avut posibilitatea de a pune tester-ul. 6. Precizez ca am fost numai la service-uri autorizate pe acest gen de lucrari si ca am fost placut surprins de comportamentul si de pregatirea tuturor cu care am interactionat. In esenta mi-au transmis aceleasi lucruri. Mai merg cu "emotii" 500 km si dupa aia declar problema rezolvata. 7. Pentru cei interesati, o cutie noua are un pret prohibitiv raportat la valoarea unei masini uzate. Deci, chiar daca sunteti sau nu adeptii schimbarii uleiului in cutie, verificati nivelul acestuia. Se verifica in service daca aveti cutie ca a mea (se da jos scutul, suruburi, etc.). Mai bine zis verificati daca aveti scurgeri.
    1 point
  38. O dam in dezbateri de uleiuri...eu intreband defapt cand trebuie schimbat filtrul de polen... .
    1 point
  39. asta cu nu are aprobare BMW nu stiu cat de solida este, sunt alte uleiuri care au si sunt de 2 bani...astea facute in US nu prea se gasesc in EU, insa cei din US le folosesc pentru BMW, Audi si alte europene si in urma analizelor sunt foarte bune desi nu au aprobarea producatorilor respectivi.
    1 point
  40. Ce oameni ma . Dauneaza cuma 5W50-ul si nu stiu eu? Lasa ca ai auzit acuma .
    1 point
  41. NU MA GRABESC, astept sa testez si cabrio
    1 point
  42. dupa 2 saptamani si 2 zile am reusit sa termin cu inmatricularea ... http://s26.postimg.org/ecuev0ord/IMAG0059_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ft5xd5ro9/IMAG0060_Medium.jpg
    1 point
  43. Da, se tot aud zvonurile astea de cand a fost introdus, si uite cati ani au trecut
    1 point
  44. Ray, eu am zis ca e mai bun E90-ul, doar ca mie nu imi place cum arata. Am mai afirmat ca diferenta de pret dintre un E46 din 2004 si un E90 din 2005 este exagerata pe piata. Ambele sunt pareri personale, pe care probabil mi le voi schimba in timp. In acelasi timp, faptul ca "acri" se scrie cu un singur i in loc de doi nu este parere personala, si va ramane mult timp asa.
    1 point
  45. Frumoasa masina ( inafara de interior, culoarea scaunelor, mie sincer nu-mi place deloc.. dar tine de gusturi aici)... Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea..
    1 point
  46. Valy, sa o stapanesti cu placere si sa ai spor la conversie. Imi place mult si culoarea !
    1 point
  47. Am un e46 din 2004 , benzina si gpl , 2000cmc adus in ro in 2012 , stare foarte buna inscris , taxa platita 1000 euro nerecuperata , 5000 euro discutabil
    1 point
  48. Arata foarte bine, pune poze si cu interiorul Sa o conduci sanatos cat mai multi kilometri!
    1 point
  49. eu zic ca st bucsile de la diferential, imbatranesc si crapa
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.