Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/14/14 in all areas
-
asa de vara ... http://s26.postimg.org/hanpdq4wp/DSC_0668_Medium.jpg http://s26.postimg.org/phfp5auzd/DSC_0676_Medium.jpg http://s26.postimg.org/pvh14wf2x/P1000434_Medium.jpg http://s26.postimg.org/tf80rto49/P1000456_Medium.jpg http://s26.postimg.org/pk4mp94yh/P1000458_Medium.jpg6 points
-
Chiar nu s-ar putea implementa pe site-ul autovit un sistem de report, pentru marlanii astia? Oare nu se poate face o sugestie ceva catre management? Saracii oameni sunt prostiti pe fata...insa probabil interesul site-ului este sa aiba anunturi si tranzactii finalizate cu succes...mai departe Dumnezeu cu mila...3 points
-
ATENTIE : http://www.autovit.ro/bmw-520-C32767030.html este fix aceeasi masina cu asta : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/146266-vand-520d-f10-scaune-comfort-piele-navi-prof-bi-xenon-20500-euro/ diferentele le sesizati si singuri !3 points
-
@ mmneg : APC-ul este oke 1:50 2BM = 2 bucket method Prosoape de microfibra x 2 ( alea din comert sunt foarte slabe ) http://www.pro-detailing.ro/vicont-arctic-1300-prosop-uscare-auto-p-1619.html?keyword=prosop Argila ( claybar ) : http://www.pro-detailing.ro/bilt-hamber-autoclay-soft-argila-fina-decontaminare-p-1454.html?keyword=argila Clay lube - FOARTE IMPORTANT - : http://www.pro-detailing.ro/vicont-qd-lube-system-detailing-rapid-p-1432.html?keyword=lube Cum sa le folosesti ( nu aplici presiune , lasi argila sa alunece pe lube ) : Paint Cleaner si aplicator de microfibra + microfibre de buffing ( se aplica cu miscari circulare pe maxim 2-3 elemente in paralel , cu ceva presiune , aplici circular si dupa ce ai aplicat pe tot elementul termini in linii drepte sa fie toata suprafata acoperita , lasi 4-5 min sa se usuce si ii faci buffing cu microfibre de buffing : http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-lime-prime-prewax-cleanser-solutie-curatare-vopsea-p-1435.html?keyword=dodo http://www.pro-detailing.ro/smartwax-aplicator-microfibra-p-88.html?keyword=aplicator http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-ultrafine-laveta-microfibra-3-buc-p-95.html?filter_name=microfibra De inceput iti recomand dupa paint cleaner sa dai cu sealant , mai usor de aplicat si mai rezistent decat ceara ( se aplica exact ca paint cleanerul ) http://www.pro-detailing.ro/chemical-guys-jetseal-109-protectie-vopsea-p-142.html?keyword=seal Farurile daca sunt matuite - wetsanding 1500-2000-2500-3000 grit + polish compound / mediu / finish + 2 straturi de Jetseal periodic ( daca nu sunt foarte rau matuite posibil sa iasa acceptabil doar din polish , dar in 90% din cazuri este nevoie de wetsanding )3 points
-
2 points
-
2 points
-
Stimati pasionati, Permiteti-mi sa impartasesc cu voi cateva detalii, impresii legate de masina mea, un e39 525d Shadowline, pachet M -VIN GY02287. Masina o am din Septembrie anul trecut, sunt in masura sa va relatez si cateva aspecte legate de intretinere. Intotdeauna am avut o slabiciune pentru liniile clasice ale acestui model, insa factorii decisivi in luarea deciziei de a cumpara aceasta masina au fost: -numarul mic de kilometri facuti - 178,000 la data cumpararii, verificati la reprezentanta. -starea generala foarte buna a masinii, inclusiv pielea de pe scaune arata foarte bine, putin decolorata pe suportul lombar stanga doar. -dotarile de exceptie. Practic masina este aproape full option, ce poate ii lipseste ar fi unitatea cu screen si GPS, insa ma gandesc sa achizitionez o unitate AM. In rest tot ce mi-as putea dori de la o limuzina nemteasca. -un istoric de service foarte bine documentat cu un proprietar foarte serios in RO, care a facut din 2009 pana in 2013 doar 27000 in tara. Am ramas incredibil de surprins legat de urmatoarele aspecte: -tinuta de drum ireprosabila. Am avut multe alte masini (2 ani m-am ocupat cu masini aduse din DE), insa confortul si directia sunt EXTRAORDINARE. Suspensia sport M Technik II, scaunele sport, directia foarte precisa, elasticitatea si raspunsul motorului toate fac o experienta de condus incredibila. De asemenea franele sunt ireprosabile. -consumul: am facut cu un plin de 70 de litri 960 de km, banuiesc ca as fi putut ajunge fara probleme la 1000km, insa nu am vrut sa risc. Kilometrii intr-adevar facuti pe autostrada, insa la o viteza constanta de 150-160 kmh. -calitatea materialelor si ergonomia din interior -rapiditatea si finetea cu care opereaza cutia Steptronic. Zilele trecute, am mers pe Autobahn in Germania cu 215-220, masina este foarte 'inchegata' pentru o varsta de aproape 14 ani. Legat de costuri: -o revizie care a inclus toate filtrele + uleiul: 688 RON, manopera 100 RON. Ce a mai trebuia sa fac, dupa aprox 5 luni de zile, a fost sa schimb diuzele la injectoare, masina a inceput sa aiba puseuri de putere si consumul a crescut exponential. Operatia a fost destul de costisitoare si a costat 3000 RON. In rest nu am fost nevoit sa investesc alte sume de bani. Va recomand cu multa incredere acest model, trebuie doar sa va asigurati sa corespunda din punct de vedere mecanic, costurile pot sa fie usturatoare in cazul in care problemele sunt serioase. In rest, piese auto de calitate, in special pentru filtrul de combustibil si cel de aer, ulei BMW Longlife sau Castrol, si motorina din surse sigure (eu locuiesc in Austria, nu prea trebuie sa imi fac griji, din fericire). Daca aveti intrebari legat de model, va rog sa le postati, va raspund cu cea mai mare placere. Tuturor, mult succes si noroc la actualele si viitoarele masini!1 point
-
1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-530-C33280120.html Daca cineva se gandeste cumva la asa ceva va scutesc de un drum aiurea.. Ce scrie in anunt fata de starea reala a masinii e diferenta de la cer la pamant, Tot ce avea in bord la service avea eroare si nu cu galben daca are cineva idee, era cu rosu direct, sustine ca are soft facut masina, in realitate nu trage nici macar de caii cu care a iesit din fabrica, cartea service la om este acel abtipild pe care il lipesc cei de la service undeva la motor cu tipul de ulei folosit candva pentru schimb.. La telefon te pune aiurea pe drum ca nu are nici o problema masina ca este in stare buna "trage de zici ca decoleaza" .. la fata locului nu are idee nici macar cum se numeste bara de la motor sau care-i rolul ei(bara stabilizatoare)1 point
-
Putina curatenie http://s27.postimg.org/7ibummjlf/DSC_0926.jpg http://s12.postimg.org/np86cxjn1/DSC_0930.jpg http://s27.postimg.org/r9dq3cp0z/DSC_0936.jpg http://s18.postimg.org/rza7fge15/DSC_0937.jpg http://s1.postimg.org/mnpxj7v2n/DSC_0943.jpg http://s23.postimg.org/53d1hxvmz/DSC_0944.jpg1 point
-
Nu sunt vremuri de vandut masina..... Se poate inchide Bestia ramane la mine.1 point
-
Ehhh DIY ...bagi mana pe langa joja de ulei si chiar in spatele admisiei o sa-l simti, eventual dai jos tava de polen. O cheie de 10 , putina dexteritate, scoti mufa, desfaci surubul si l-ai scos, sa nu-l scapi doar ca-l iei mai greu de pe sub masina. Baga si o sarma in admisie ca 100% e murdar si orificiul.1 point
-
1 point
-
Nu prea isi ia ECU nici o valoare defapt daca scoti mufa debitmetrului, o sa fie si mai lesinata. De ce scump si greu sa-si ia fiecare pasionat un tester decat sa dea triplu bani la mecanici ? Mergi 90% la sigur , si eu am trecut prin chestiile astea de 'suggish car' si le-am rezolvat cu rabdare si teste teste loguri si iar teste, pe ghicite o sa ajungi sa schimbi toata masina.1 point
-
1 point
-
Sa o mai si violeze pe saraca femeie(ca sa dam in absurd) si atunci nu mai era loc de nimic... Asa ceva este mult peste limitele omenirii si a tot ce inseamna integritatea ei...mai mult ca sigur se va ajunge(sper)la recurs si respectivul daca mai traieste, sa primeasca pedeapsa maxima.Massmedia isi va face treaba, putina publicitate si va aparea un nou scandal, de data asta, unul cat se poate de meritat si serios, nu "mondenismele" de toata ziua. Edit:@ryoraul, apel, pardon.1 point
-
Nu stiu de unde ai luat informatiile astea @alexwrc dar nu sunt adevarate! Salariul mecanicilor este strict confidential, dar ca sa iti raspund la curiozitate, salariul la mecanic este de minim 800e! Incercati totusi sa pastrati un minim de bun simt! Va multumesc!1 point
-
1 point
-
Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa te demoralizez, dar e cam scumpa. Cel putin mie asa mi se pare. Din ce am observat eu cand am dat-o pe a mea pretul face vanzarea (in mare parte), nu cum arata masina. Ceea ce este ilogic, stiu, dar asa a fost la mine. Pur si simplu nu suna nimeni, sau sunau si dadeau 5500 fara sa o vada. Cand am scazut pretul la 6000 a luat-o cu 5800 primul care a venit sa o vada. (nu aveam jante asa frumoase, piele, automata sau scaune el, dar aveam xenoane cu spalatoare in plus. Aveam 150cp cu M6 si taxa platita - oricum era E4, dar era platita) Ai un up de la mine pentru ca arata bine masina. Bafta cu vanzarea.1 point
-
Ai pm. Intre timp m-am hotarat la un model, style 188, rog un moderator sa modifice si titlul anuntului in "Cumpar Jante 17 style 188 pentru e90"1 point
-
Te plangeai ca lumineaza foarte prost, iar acum vrei sa il vinzi? ) PS: vezi ca nici pret nu ai pus..1 point
-
brandu82 mai aduna ceva bani si mai vb. egipt masina nu e vopsita sau alte interventzi,e foarte intretinuta.Masina de garaj.Iubesc marca Bmw mai mult ca orice.Am grija de ea orbeste.Pretzul sa fie clar nu o dau fara 5700 asa cum e.Daca vrei pot sa-ti dau masina fara jante la 5500.Iti pun jante de Modelul asta de Rial:1 point
-
Nu isi arata varsta din nici o " pozitie " fie ca ma uit la interior,la motor sau la exterior. Bravo tie ca ai grija de ea exemplar in plus mai e si 330i .1 point
-
1 point
-
Cum spuneam pe un alt topic, mare e gradina lui Dumnezeu... Ce importanta are cu ce optiuni, ca te intelege sau nu, ca ii place sau nu-i place culoarea, pielea sau orice altceva la masina?!? Pana mea, noi romanii suntem cei mai mari artisti la a ne f grija de altul in loc sa ne vedem de treaba noastra... si pe deasupra, ne mai si apucam si-i stricam cheful omului si in cazul unora chiar ii ducem intr-o stare din aia de cacat cum ca sa-ti para rau de alegerile facute... Ca stii cum e, cand iti spun mai multi o tampenie, ajungi intr-o mai mica sau mai mare masura, sa crezi in ea... In fine... Cum am zis si mai sus, ai ales cea mai buna masina pentru TINE, ca tu o folosesti si doar ce vrei tu conteaza. Tu trebuie sa te simti bine, nu eu, nu x, nu y sau z. Ca sa nu mai spun ca mi se pare o lipsa de politete sa te apuci sa bagi strambe aiurea fara nicio baza logica... Am schimbat si eu placutele de frana la X3. Am cu ea 50k km la bord si sunt la al doilea set. Asa ca, da-i talpa, apa, paie si bataie ) Krebs, la F10, chiar si pe cea mai sport setare a suspensiei, tot relativ confortabila este. Inclusiv la M5. Asta nu inseamna ca nu e sport dar e mai moale decat erau inainte suspensiile la BMW. La F25, pe sport, e mai tare suspensia ca la F10. As zice ca suspensia (ajustabila) e unul dintre punctele forte ale masinii. Apoi vine cutia in 8 trepte care si aia e bestiala. Bine, si manuala e ok.1 point
-
1 point
-
de bun simt am considerat mereu ca e sa nu cheltui mai mult de jumatate din venitul anual pe o masina. sa nu mai vorbim de tinut mai mult de 10-15% din 'avere' in masini... s-ar putea ca in Romania sa se aplice ceva mai putin daca e sa urmarim X-urile parcate in fata blocurilor de garsoniere sau prin zone foarte sarace dar in final fiecare e liber sa faca ce vrea, in fond poate vorbim de multi pasionati si atata tot1 point
-
Nu as pleca in viata mea cu autocarul in concediu. Nu concep sa-mi las viata pe mana unuia cu 4 clase, oricata experienta la volan ar avea ! Sa nu mai zic de disconfort !1 point
-
1 point
-
Banuiesc , ca din cauza ca numai este 4 x4, fuge mai tare si automat a devenit o bestie de nestapanit si.... de acolo si problema cu datul in radare. Mama lor da radare care se pun in fatza bolizilor defecti. Iti dai seama daca ar avea tractiune doar pe o roata ce ar fugi? in cerc cei drept dar ar fugi Concluzie: anulati pompa de inalta si tractiunea pe una din roti sau pe un ax. Grija dupa cu datul in radare.-1 points
-
Vopseaua e integral originala? Ma intereseaza daca are vreun element revopsit sau pete de rugina retusate. Trimite_mi ultimul pret pe pm Multumesc anticipat-1 points
-
-1 points
-
Da, e aiurea... Posibil ca voi mai negocia pretul, in momentul in care se va arata un cumparator hotarat...-1 points
-
-1 points
-
Multumesc! Probabil tot la pretul de 5800 voi ajunge si eu, am o presimtire... dar fara jante... sunt BBS-1 points
-
- 520d F10 - 195.000 km - Pentru verificare: WBAFW11050C279843 - Culoare Exterior: KASCHMIRSILBER - Interior Piele DAKOTA "OYSTER" (Crem deschis) - Cutie AUTOMATA cu JOYSTICK, 8+1 Trepte - BI-Xenon Adaptiv - Led-uri fata + spate - Navigatie 3D PROFESIONALA inclusiv Harta RO - DVD + CD + USB/AUX/CARD SD - HDD Intern - Dublu Climatronic (Regla separat stanga + dreapta) - Scaune incalzite - Camera pentru Faza Lunga (Schimba automat faza lunga/scurta) - Pachet Lumini Ambientale Interior + Exterior - Senzori Parcare fata + spate cu afisaj pe Display - Carkit Telefon + Bluetooth - Tempomat (Pilot Automat) - 20.000 Euro FIX - 0745.378.100 http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/ac7ma.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/844/51gu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/842/5qdv.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/dzvmy.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/845/456lu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/843/28cj7.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/y4n0m.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/834/ong87.jpg-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
s-a vandut in 10 minute dupa ce am pus anuntul pe autovit, banuiesc ca pe urma a aparut la brasov-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00