Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/15/14 in all areas
-
4 points
-
Iesi pe autostrada, pandesti vreun 330d, 335d, te pui langa el, ii faci semn si ii dai in gura ))4 points
-
Sunt 100 000 000 de topicuri pe tema asta. Pune mana si cauta putin. Pe scurt: nFL-ul are probleme cu pompa de injectie iar FL cu turbo daca nu e intretinut si e recomandat sa scoti clapetele de pe admisie sa nu te trezesti cu ele in motor. In rest, in functie de noroc.3 points
-
Putina curatenie http://s27.postimg.org/7ibummjlf/DSC_0926.jpg http://s12.postimg.org/np86cxjn1/DSC_0930.jpg http://s27.postimg.org/r9dq3cp0z/DSC_0936.jpg http://s18.postimg.org/rza7fge15/DSC_0937.jpg http://s1.postimg.org/mnpxj7v2n/DSC_0943.jpg http://s23.postimg.org/53d1hxvmz/DSC_0944.jpg3 points
-
Decizia este: Ce vrei tu pentru tine...si ce vrea lumea pentru tine. toti au rude la tara, toti au porc de carat, sacose de rafie de pus pe bancheta din spate. Hmmm E92 are portbagajul cu "3 litri mai mare", mai bagi acolo o bagheta de paine, mai insesi o sacosa cu oua. Coupe are toata lumea care cu greu a renuntat la 4 usi, Cabrio este exclusivista. Te plimbi cu masina, nu faci transport de personae si nici nu iti castigi painea din asta, nu? Masinile sunt identice, pentru ceea ce cred ca poti simti tu, dar cabrio este ceva in plus fata de coupe. Eu am avut soft top, si de la 160 in sus facea galagie, dar ca parere personala, de la 160 in sus nu mai este placere, ci alergi la un praznic sau ceva... Hard top este coupe, nu auzi nimic. Probabil cand o sa implineasca 15-20 de ani o sa scartaie la gropi garniturile de etansare, dar alea se intretin, sau se schimba. Coupe se devalorizeaza mult mai repede decat un cabrio. In cazul in care si elementul asta este important, in 2 ani, coupe ajunge de la 20 la 13-14 mii iar cabrio poate 15 - 16. in cazul in care totusi te convinge careva sa iei coupe, pentru ca asa are lumea, ia macar cu trapa, o sa ai un sentiment extraordinar de lumina si libertate. Eu am 2 usi, cu trapa, dar si acum mi-as lua un HardTop. Se depune praful in Cabrio..? Si daca ai coupe cu geamurile deschise, nu o mai speli? Daca pe drumurile din Romania ne legam de raportul aerodinamica/consum....iti spun ca 2.0-ul meu a consumat medie de 5.4 litri de la Sibiu la Bucuresti tot cu o medie de 60 km /h, ca mai mult n-am avut unde. Este importanta aerodinamica cand mergi constant, ore in sir, cu 200/h, dar cand ai doar varfuri de 5 minute de viteze superioare.... Iti garantez ca intr-un an, coupe-ul, ai sa-l simti ca pe o masina oarecare, te obisnuiesti cu ea, dar cabrio si dupa 10 ani, cand o decapotezi, iti da un fior pe sira spinarii. Poti costum si cravata, ai inchis masina, mergi ca un domn. Ai terminat programul, pui camasa inflorata si ochelarii de soare, deschizi masina si te plimbi, simti cum abia iti adie vantul pe la urechi la 140/H. Succes!3 points
-
auzisem de treaba asta cu sunet fake din difuzoare si nu mi-a venit sa cred. e chiar reala? altfel, orice m v-ar place va recomand Porsche. am avut doua m-uri noi la vremea lor, ambele cabrio, un e46 si un e93. ambele mi-au placut foarte mult, m-am bucurat de ele, le-am folosit ca masina de toata ziua, in special in oras. desigur, puteti spune ca alea nu sunt masini pt asa ceva, insa eu nu m-as mai fi dat jos din ele, stateam si pe loc in curte, decapotat si beam cate o bere la volan daca puteti crede asa ceva. am ales m pentru ca aveau bancheta in spate utilizabila la o adica, pentru ca mergeau mai bine decat porschele non-s, fiind in acelasi timp si ceva mai ieftine decat s-ul Porsche. acum, dupa ce am cam trecut prin toate masinile, imi doresc un Porsche turbo cabrio. o fi prostie cabrio pt unii (nu poti merge la drum lung decapotat) insa mie tare imi placea dimineata devrema sa ma duc la munca astfel. altfel, sunt convins ca orice m va scoate vreodata bmw-ul, tot la fel ca si acum si ca si oricand, va fi un Porsche mult in fata. nu iau in discutie gtr-ul, ala nu e masina, e doar o unealta, facauta exclusive pentru pista, chestier care nu m-a interest niciodata. altfel, orice bmw apare, m sau ce vreti voi, se primeaza in max un an, uitati-va la Porsche, poate avea si 20 de ani vechime, tot intoarce capete. de mers, trebuie sa incercati si va lamuriti. m-ul merge f bine, in special v8-ul, porschele merge si mai bine.2 points
-
Haha, cate plusuri ai strans cu replica asta In alta ordine de idei, am ascultat un sistem Logic7 pe un E60...diferenta e mare fata de HiFi-ul meu...as zice chiar foarte mare. Basul mult mai profund, nu distorsioneaza la volum mare si sunetul are o spatialitate excelenta. Cred ca daca nu vand masina, voi incerca un upgrade chiar la Individual, care am inteles ca se aude si mai bine2 points
-
http://www.autovit.ro/bmw-530-C33280120.html Daca cineva se gandeste cumva la asa ceva va scutesc de un drum aiurea.. Ce scrie in anunt fata de starea reala a masinii e diferenta de la cer la pamant, Tot ce avea in bord la service avea eroare si nu cu galben daca are cineva idee, era cu rosu direct, sustine ca are soft facut masina, in realitate nu trage nici macar de caii cu care a iesit din fabrica, cartea service la om este acel abtipild pe care il lipesc cei de la service undeva la motor cu tipul de ulei folosit candva pentru schimb.. La telefon te pune aiurea pe drum ca nu are nici o problema masina ca este in stare buna "trage de zici ca decoleaza" .. la fata locului nu are idee nici macar cum se numeste bara de la motor sau care-i rolul ei(bara stabilizatoare)2 points
-
Dupa mici probleme cu casetofonul(am impins prea tare cand l-am bagat inapoi si a intrerupt niste fire) acum sunt multumit 100% Kit-ul Bluetooth merge perfect la fel si cablul AUX. Multumesc Trask jos palaria merge perfect!1 point
-
Primle masuratori: M4 DKG 0-40km/h -1.4s 0-60km/h -2.6s 0-80km/h -3.4s 0-100km/h -4.2s 0-120km/h -5.5s 0-160km/h -8.5s / 9.9s (M3 E90 DKG) / 9.4s (M3 GTS) / 9.2s (M3 CRT) / 9.6s (M5 E60) 0-200km/h -12.9s / 15.7s (M3 E90 DKG) / 15.0s (M3 GTS) / 14.6s (M3 CRT) / 14.1s (M5 E60) M4 manual 0-40km/h -1.5s 0-80km/h -3.1s 0-100km/h -4.2s 0-160km/h -8.8s / 10.6s (M3 E90 man.) 0-200km/h -13.6s / 16.4s (M3 E90 man) 0-400m-12.3s / 13.2s (M3 E90 man) 80-120km/h 3.7s (tr4),4.3s (tr5),5.3s (tr6) M4 man. 4.9s (tr4),6.1s (tr5),7.6s (tr6) M3 E90 man. Pe Sachsenring si Hockenheim Short a batut M3 CRT.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si daca dai 37k pe un SH cu putini km ce are? Nu e cazul masinii postate de mine, vorbesc in general. Ce BMW nou si cu ceva dotari poti sa iei in banii astia?1 point
-
asa de vara ... http://s26.postimg.org/hanpdq4wp/DSC_0668_Medium.jpg http://s26.postimg.org/phfp5auzd/DSC_0676_Medium.jpg http://s26.postimg.org/pvh14wf2x/P1000434_Medium.jpg http://s26.postimg.org/tf80rto49/P1000456_Medium.jpg http://s26.postimg.org/pk4mp94yh/P1000458_Medium.jpg1 point
-
@ mmneg : APC-ul este oke 1:50 2BM = 2 bucket method Prosoape de microfibra x 2 ( alea din comert sunt foarte slabe ) http://www.pro-detailing.ro/vicont-arctic-1300-prosop-uscare-auto-p-1619.html?keyword=prosop Argila ( claybar ) : http://www.pro-detailing.ro/bilt-hamber-autoclay-soft-argila-fina-decontaminare-p-1454.html?keyword=argila Clay lube - FOARTE IMPORTANT - : http://www.pro-detailing.ro/vicont-qd-lube-system-detailing-rapid-p-1432.html?keyword=lube Cum sa le folosesti ( nu aplici presiune , lasi argila sa alunece pe lube ) : Paint Cleaner si aplicator de microfibra + microfibre de buffing ( se aplica cu miscari circulare pe maxim 2-3 elemente in paralel , cu ceva presiune , aplici circular si dupa ce ai aplicat pe tot elementul termini in linii drepte sa fie toata suprafata acoperita , lasi 4-5 min sa se usuce si ii faci buffing cu microfibre de buffing : http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-lime-prime-prewax-cleanser-solutie-curatare-vopsea-p-1435.html?keyword=dodo http://www.pro-detailing.ro/smartwax-aplicator-microfibra-p-88.html?keyword=aplicator http://www.pro-detailing.ro/smartwax-smart-ultrafine-laveta-microfibra-3-buc-p-95.html?filter_name=microfibra De inceput iti recomand dupa paint cleaner sa dai cu sealant , mai usor de aplicat si mai rezistent decat ceara ( se aplica exact ca paint cleanerul ) http://www.pro-detailing.ro/chemical-guys-jetseal-109-protectie-vopsea-p-142.html?keyword=seal Farurile daca sunt matuite - wetsanding 1500-2000-2500-3000 grit + polish compound / mediu / finish + 2 straturi de Jetseal periodic ( daca nu sunt foarte rau matuite posibil sa iasa acceptabil doar din polish , dar in 90% din cazuri este nevoie de wetsanding )1 point
-
Multumesc! Probabil tot la pretul de 5800 voi ajunge si eu, am o presimtire... dar fara jante... sunt BBS1 point
-
1 point
-
am cumparat si eu o cutie de 760i F01. vreau sa o montez pe un e36 316i. se poate si mai ales cat costa??????1 point
-
probabil ca e montat incorect nu ar trebui sa miroasa a ferodou incins nici macar 1 secunda1 point
-
mie imi pare ca nu e prea mult de discutat , vrei masina decapotabila iei E93 , indiferent ca ..greutate , consum blabla . E ceva strict personal . Eu vreau un Z4 , ma doare undeva daca scartaie sau face ca dracu )) sau intra doar o persoana si o sacosa de la mega image1 point
-
@RZV scuze daca n-am dreptate, am si spus, sunt subiectiv la topic si prefer coupe. Ignora greselile mele, bafta1 point
-
Strict subiectiv vorbind, eu as merge pe Coupe, din mai multe motive. In primul rand, coupe-ul e mult mai dinamic ca un cabrio (e mai usor), sta mai bine in curbe, nu flambeaza sau altele. Arata bine tot timpul, pe cand la cabrio cand e hardtopul pus parca arata urat spatele ala. E doar decizia ta daca vrei sa sacrifici lucrurile astea (spatiu, dinamica, consum, design) pentru 3-4 plimbari fara plafon in care-ti bate vantu'-n freza, ca sa ne exprimam mai pe sleau asa. Ia in calcul ca Romania e o tara murdara, adica nu cred ca e nevoie sa-ti zic cat de repede ti se murdareste masina de praf si altele, gandeste-te cum ar arata interiorul la cabrio dupa cateva plimbari fara plafon... Pana la urma orice ai alege e bine, nu exista corect sau gresit. Tine strict de gustul tau daca vrei coupe sau cabrio. Orice ai alege, sigur e o alegere buna! Multa bafta iti doresc1 point
-
Am mers destul de mult cu E93 , nu mi se pare ca resimti cine stie ce zgomot in masina. Altele sunt minusurile cabrio-ului , greutatea mai mare din care rezulta si un consum putin mai mare si o dinamica mai redusa decat coupe-ul. Spatiul din portbagaj mult mai mic iar e un minus , si din cate stiu si spatiul de pe bancheta spate e mai mic(aici nu sunt sigur , nu am stat in spate la coupe) , cam astea sunt minusurile , marele plus e senzatia unica care ti-o ofera mersul decapotat. Ah si sa nu uit si pretul e mai mare la E93 , mai ales acum vara,1 point
-
d.p.d.v estetic, e mai ok coupe, cel cabrio este mai mic,(cel putin spatele e mai mic,) si cam seamana a barca, cel coupe este mai "masiv" mai agresiv cabrio , e mai mult de dama...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Foarte corect calculat. Totusi, nu oblig pe nimeni sa cumpere masina. Cat despre taxa, la un moment dat se va scoate pentru o perioada de timp. Rog totusi sa nu umplem topicul cu discutii pe tema taxei de poluare sau a pretului. Am vazut topicuri cu pagini intregi pline de astfel de lucruri. Va multumesc.1 point
-
Mersi bobeialex si pe tine la fel ! Ceara Collinite 476s - are pe masina mai bine de 1 luna. http://s29.postimg.org/hyg2cjhif/10334439_460013154134883_826832352498977119_n.jpg1 point
-
Hia sa fim seriosi,in RO. sunt doar foste masini de 100k euro,actual 8-10-15k euro in posesia unora care stau in case de 40-50k euro.1 point
-
Prin ultima motorizare M3/M4 mi se par ca devin mult mai comune. E doar un 3.0 cu steroizi. Fata de generatiile vechi care aveau un motor "special" 3.2, 4.0 etc. Oricum, M3 mi se pare cel mai ieftin supercar.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mereu dam vina ca traim in Romania, de fapt si in strainatate se intampla aceleasi lucruri numai ca nu le stim noi ... hai sa fim mai nationalisti, nu una doua traim in Romania. Mikken sa ai parte de masina fara probleme de niciun fel ... sanatosi sa fim sa le putem duce.1 point
-
Sunt momente cand o roata de rezerva valoreaza greutatea ei in aur. Oricat runflat ai avea.1 point
-
Comparati mere cu pere, cautati un e46 COUPE in Germania si va linistiti. Cu 10.000e poti sa iei CLS, S,745-750i, infiniti fx35 si multe altele. Dar cheltuielile de intretinere cine le plateste? P.s. decat un e92 slab dotat, mai bine un e46 coupe full. Nu ma refer la masina colegului carlsson, vb la modul general.1 point
-
1 point
-
How smart ! EXACT, avocat. Ca de bun-simt nu prea mai stie lumea. Eu ma retrag din discutie, imi cer scuze celor care s-au simtit lezati de comentariul meu. Bafta la vanzare! Ai unul din cele mai frumoase E46 pe care le-am vazut.1 point
-
Se vinde cu 10000 sau mai putin in cazul in care imi socotesc eu ce nu doreste omul sa plateasca (jante vara/iarna/navi/interior/etc) Nu se vinde dupa piata de dragul de a se vinde. Nu da niciun semn de oboseala, pur si simplu o am de aproape 3 ani, sunt tanar, o schimb. Revin, o schimb daca primesc pretul cerut.1 point
-
Pret "de piata" nu prea exista la masina asta, cate coupe-uri facelift sunt pe autovit? In Germania e clar mai scumpa, mai pui si timbru+drum. Daca la sedan e plin netul, pentru coupe e oferta mult mai mica. E normal sa fie mai scump coupe-ul, e de 10ori mai frumos decat un sedan.1 point
-
Eram sigur ca asa se va intampla din momentul in care m-a sunat Liviu sa ma intrebe daca merita sa o puna la vanzare pe club, pagini intregi de discutii legate de pret si atat, nimic concret. Veniti oameni buni cu oferte daca va intereseaza cu adevarat masina(alt pret, schimburi, etc), veniti sa o vedeti/testati si dupa vedeti ce e de facut. Iar legat de pret, toata lumea aduce in discutie pretul pietei dar, realist vorbind, piata inseamna 90% cazane/cazaturi/epave sau cum vrem sa le zicem care la 2-3000euro vor fi doar un interminabil calvar (financiar si emotional) pentru nefericitul viitor proprietar... Masina este, dupa parerea mea, unul din cele mai frumoase e46 coupe din Romania(din Sibiu cu siguranta), intretinut corespunzator fara doar si poate, printre ultimele produse, cu dotari deloc de neglijat si cu un pret mai mare dar corect fata de restul...o vrei bine, nu o vrei, gaseste-ti alta mai buna(pentru tine) si lasa omu' sa-si vanda marfa ca poate s-o gasi un nebun/magnat/filantrop/multimiliardar/fotbalist sa o vrea si se sperie aiurea de gandul ca v-a ajunge subiect de gluma ca a dat 10k pe un "banal" e46. Offff... Liviule, n-o mai da, o sa-ti para rau, ti-am zis mai multi, mai gandeste-te.1 point
-
Nu am mai scris de mult aici. Pai masina a implinit 2 ani de cand e la mine, a primit o noua revizie la 198.200 km (30000 km in 2 ani), am reparat alternatorul (releul mai exact), am schimbat amortizoarele pe fata si cum se apropie iarna ne-am incalcat cu gume de iarna. Urmeaza sa schimb senzorul IBS de la baterie, se pare ca nu functioneaza si da eroare. In rest masina functioneaza bine, tocmai ce s-a distrat pe Transalpina, genial drumul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
salut.ma numesc florin sunt nou pe forum si as avea nevoie de un pic de ajutor daca se poate. as vrea sa imi un bmw seria 3 diesel an 1998-2005,se poate sa am ceva detalii despre motorizari,consumuri,probleme la ele. am vazut multe seria 3 cu probleme la turbo si pompe de injectie cel mai des intalnite.va multumesc de ajutor.cu respect florin.0 points
-
am gasit in pod toba pe care am avut-o la m3. a fost scoasa si schimbata la cca 2000km. pret 300 eur. e din inox. nu stiu daca merge la altceva...etc.0 points
-
sunt cifre pe hartie, deja daca are turbine nu mai conteaza. devine o problema de rezistenta materialelor. un tuner nebun ti-o face si de 1000 cp. tine 2 ore. e ok asa? am crezut si eu multa vreme ca motoarele mici cu puteri mari (dopate) sunt ok. nu sunt. o astfel de masina o cumperi pentru feeling, sa-ti placa, nu ai realmente ce sa faci cu ea. daca insa e vorba de pista si conteaza cifrele, nu asta e masina orice I-ai face, ci gtr-ul, Porsche...altceva. bmw e pe undeva pe la locul 30-40 nici nu am stat sa numar, numarati voi: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times m-ul turbo e kitsch, ca si sunetul de evacuare in difuzoare.0 points
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00