Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/17/14 in all areas
-
))) la fiecare explicatie pe care o dai chiar faci lumea sa nu mai calce la tine :frantics:20 points
-
Corect gramatical ar fi "prietenii" cu 2 i. Daca suferi de mania persecutiei, nu ti-ai ales bine meseria, pentru ca vei fi in permanenta in contact cu oameni care daca nu te ridica in slavi "au ceva cu tine". In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere. Pentru carcotasi poti sa faci o fisa de intrare in service cu poze atasate, ca sa eviti orice discutie. Nu este nici scump, nici greu sa faci asta, si nici nu necesita reinventarea rotii. Trebuie doar sa vrei. Bafta!10 points
-
Robert, s-a intamplat prin iarna sa vad o postare pe farcebook cu un link catre site-ul tau. Despre mine s-a folosit exprimarea "fostul proprietar...", m-am simtit inclus automat. Vad ca au mai fost curatate comentariile malitioase, te asigur ca nu era singurul de pe site. Cat, despre "am un baiat" nu este o scuza si eu nu am nici o vina ca ala scrie tampenii si mai e si rau intentionat pe deasupra. Raspunderea e a ta. A fost o informatie falsa, il facea de c_cat pe fostul proprietar si ridica in slavi bimmer-service. Marketing. O seara buna.5 points
-
Hai sa scriu si eu experienta cu Robert. Prima data cand am mers la el pentru o revizie, mecanicul lui mi-a pus filtrul de motorina invers. Da, acel filtru de motorina cu sageata pentru sens, motiv pentru care cand am dat cheie la el in garaj sa plec am facut balta acolo.... S-a scuzat si mi-a spus ca o sa imi faca ceva gratis: mi-a remediat un fir interupt de la becul din portbagaj. La inscriptionarea oglinzilor, aveam pe partea dreapta o oglinda heliomata crapata (dar utilizabila), pe care cand mi-a scos-o (Robert personal) mi-a scapat-o pe jos si a facut-o bucati. Daca nu eram acolo nu ar fi recunoscut; a zis ca oricum era sparta, si cam asa era. Cand a cazut oglinda in incercarea de a o prinde a ricosat in usa si a lasat un f mic semn care a iesit la polish. Am schimbat la Robert ambele termostate (dupa ce tocmai inlocuiesem antigelul tot la el). Cand a completat (evident, nu el) nu a verificat nimeni nivelul, motiv pentru care am primit eroare in bord. Masina nu pierde/nu pierdea antigel. Am completat si de atunci e ok. Ultima experienta a fost cand am pus un aux in la el. Am facut 2 drumuri acolo pentru ca probabil I-a fost dificil sa citeasca pdf-ul cu instructiunile, asa ca a demontat de doua ori. Aveam pe telefon fisierul si l-am facut impreuna. De ce nu mai merg la Robert: 1. nu mai lucreaza el. Probabil e un bun mecanic (scolit pe masinile noastre, dar nu mai conteaza), dar din punctul meu de vedere, el nu e pasionat, pentru el e un business. Si pentru asta si-a angajat oameni, iar oamenii lucreaza prost si neglijent, pentru ca nu sunt direct interesati. 2. se baga in lucruri care ii depasesc competentele (codari, etc). Vezi experienta colegului care isi facuse upgrade la LCI, sau altele (Pole). Cred ca daca ramanea strict pe mecanica, si isi facea colaborari cu cine trebuia, rezultatul era mult mai bun pentru el. Probabil nu si cifra de afaceri, but hell, nu poti sa le ai pe toate. 3. Nu ii place sa recunoasca atunci cand greseste, dar ii critica pe altii pentru chestii pe care si el le face. Apropos de asta, nu am primit niciodata de la Robert bon fiscal pentru lucrari. Asta trebuie sa se intampla FARA sa ceara clientul. In schimb, Robert este foarte vocal cand vine vorba de altii. Am povestit nu pentru ca as avea vreo pretentie de la Robert (chiar nu am!), ci pentru a completa si eu cu experienta personala. Eu am decis sa nu mai merg la el, primul motiv fiind acela de la punctul 1.4 points
-
salut robert, informtiile acestea la am de pe E-JOBS.fiind abonat la acest site am primit aceasta oferta(daca o mai am o sa incerc sa o postez).sa zicem ca este o greseala,dar colegul meu de munca a venit a doua zi si mi-a aratat aceesi oferta primita de el pe E_JOBS !!!! Mecanic auto Compania: Bimmer Service Vizualizati toate joburile acestei companii Urmareste compania | Expirat la: 01.06.2014 || Actualizat la: 30.04.2014 | Compania: Bimmer Service Departament: Auto / EchipamenteService / Reparatii Industrie: Masini / Auto Orasul: Bucuresti Tip Job: Full time Posturi disponibile: 1 Status: Inactiv Nivel cariera: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp Limbi Straine: nespecificate Oferta: 200 - 300 EUR / luna Permis conducere: nespecificat Data introducerii: 30.04.2014 Data limita: 31.05.2014 CANDIDATUL IDEAL: -experienta de lucru intr-o reprezentanta BMW -punctual, rezistent la stress si munca in conditii de stress -cunostinte de electrica si electronica a marcii BMW si MINI COOPER -obligatorie experienta de lucru ca mecanic auto de minim 3 ani -serios, spirit de echipa, disponibilitate program prelungit4 points
-
Sa plateasca piesa si manopera ca nu esti obligat sa schimbi la el in service asa cum nici bara zgariata nu se remediaza la fel . Dar vorbeste ca si cum e o mare placere sa stai sa repari ce strica mecanicii ))3 points
-
Vezi de fapt aici am vrut sa te aduc, esti revoltat ca nu am vrut sa iti repar marea ta masina. Cand ai luat masina de la mine din service nu ai semnalat nici o problema, ci acum dupa aproape un an, e corect asa? Nu erai mai credibil daca imi spuneai atunci? Hai bine nu in ziua aia ca poate nu erai atent, dar un urmatoarele saptamani, nici capul de bara sau ce zici tu ca avea, nici capacul de roata ca l-ai pierdut la accident, nici asa zisele lovituri. Mai ales ca dupa cateva saptamani ai trecut pe la noi dupa niste piese si iar nu ai zis nimic, erai deja resemnat? Crezi ca eu nu primesc masini de la alte service-uri inclusiv cel mentionat de tine?3 points
-
Am fost client bimmer-service (pentru ca era cel mai aproape de mine) pana in momentul cand mi-am vazut fosta masina prezentata intr-un comentariu in "jurnalul" lor cum ca (ceva de genul) vai ce bine ca a venit la noi ca fostul proprietar (aka eu) si-a batut joc de ea in ultimul hal si i-a facut reviziile la 1000 de ani. Asta in conditiile in care "imi bateam joc" regulat de masina cu cate o revizie la bimmer-service la max 15.000km si tot ce mai avea nevoie masina ca oricum platea angajatorul meu. Nu era singurul comentariu de rahat dar intre timp Robert a mai facut curatenie printre comentarii dar a fost suficient ca s-a nimerit sa vad. Am ramas dezgustat si am renuntat la serviciile lui. Parerea mea este ca a invatat multe intr-un timp relativ scurt dar ca si-a facut mana pe masinile clientilor. Sunt povesti neplacute si pe aici dar au mai disparut in perioada de cotizatie.3 points
-
Felicitari, Mondragon, ai reusit sa surprinzi ce l-a depasit pe un politist de la rutiera care cu asta se ocupa. Comanda-i repede un avocat mosului si bagati adevaratul vinovat in puscarie. Auzi si tu, e tanar, conduce BMW si pe deasupra il are si inscris in Bulgaria.3 points
-
mondragon vorbeste in numele tau ! in primu rand nu ai fost martor,nu ai fost cu mine in masina sau in masina mosului ! daca am masina inmatriculata pe Bulgaria nu inseamna ca sunt vinovat ! In al 2 rand se vede din ce ai scris ca esti un mare Rasist !Al 3 rand daca tu zici ca mosu are dreptate si eu am intrat in el sa de Dzeu sa ai parte numai de accidente ! asa ca numai iti da cu parerea ! Eu eram pe drum cu prioritate si mosu avea cedeaza trecerea a iesit drept in fata mea! doar nu il asteptam pe mos o zi intreaga pe un bulevard pe banda din jumate ca sa intru cu masina in el..Gandesti ffff prost ! shh 1.Un nevinovat nu paraseste locul accidentului,isi face masina fara autorizatie de la politie,ascunde probele,si se prezinta peste 1 saptamana la politie ! 1.Nu il poti baga pe mos in puscarie! are 84 ani el e vinovatul a recunoscut la politie !!! 2.voi aveti ceva cu tinerii care au bmw ... 3.daca nu ai bmw ti-l dau frate pe al meu ca mai am 2 !!!!!!!2 points
-
Ti-am spus la momentul respectiv de ulei, pe care l-ai si schimbat si de capacel pentru care ai dat din umeri ca nu stii nimic de el. Nu vroiam altul in schimb, ca-mi dau si eu seama de ce cartier e acolo si ca pot disparea lucruri, dar nici de replica "asa era" nu aveam nevoie. Si nu m-am referit la zgarietura de la spoiler, ca aia am inteles-o, se poate intampla oricui. Cand muncesti mai si gresesti. Zgarieturile si infundaturile de care zic sunt in spatele masinii si pe laterala unde nu s-a lucrat. Ori a lovit-o cel care s-a plimbat cu ea in acele zile, ori altul care a parcat langa. Capatul de bara l-am verificat la cateva zile cand am ajuns in service. Bataia a avut-o de cand am plecat de la tine. Si sa te sun sa-ti spun ce? Ce as fi rezolvat? In primul rand am vazut ca p-aici nu recunoaste nimeni nimic, e intotdeauna vina clientului. Indreptai si revopseai toata masina? Inlocuiai capatul de bara a doua oara? Si pe forum nu am mai apucat sa zic nimic, ca au iesit discutiile si nu am mai avut cum. Plus ca m-am resemnat, pentru ca greseala initiala a fost a mea, ca nu m-am dus la service vrand sa scap mai ieftin. Masura care am luat-o a fost sa gasesc un service ca lumea si sa nu mai recomand Bimmer Service cum o faceam inainte. Supararea mea este mai mult dezamagire decat paguba in sine, daca ma intelegi. Ce banuiesc eu ca ar fi reala problema din ce-am obeservat personal si din discutiile avute in timp pe forum: daca faci tu masina treaba merge bine, dar baietii aia ai tai n-au nicio apasare. Si problema pana la urma nu ar fi defectele sau lipsa de profesionalism, ci pulile in cur luate de la nevasta-mea ca am dus-o la tine Si m-a mai deranjat si faptul ca mi-ai zis ca nu ma primesti cu E36 ca nu ai autorizatie sa repari asa ceva, nefiind adevarat, dupa cum a fost dezvaluit tot aici pe forum. Sunt constient ca e o rabla si nu vrei sa te complici, mai ales ca nu exista soft sa te ghideze in reparatie (dar exista manual), dar as fi preferat adevarul ca nu sunt absurd. E dreptul tau sa-ti alegi clientii. P.S. Ca fapt divers, la ES numai cu ochii mei am vazut 3 masini venite cu nevoi de reparatii dupa interventii la tine. Si mai sunt si altele. Curand o sa facem un club.2 points
-
Si la asta se rezuma totul. Da, uneori iesi pe pierdere la anumite lucrari ca pe termen lung sa iesi pe plus si sa iti extinzi afacerea. Cea mai buna reclama e recomandarea verbala a unui client satisfacut, care aduce si alti clienti. Insa unul nesatisfacut, isi ia si prietenii cu el cand nu mai continua colaborarea.2 points
-
Si unde e problema? Cata vreme oamenii aia fac treaba ca lumea, ce ma intereseaza pe mine ce taxe plateste service-ul si cui?2 points
-
2 points
-
Cum ne-am inteles de minune in ultimul timp mi-am permis sa mai fac niste achizitii.Am cumparat inca o pereche de oglinzi M care asteapta sa fie vopsite(cele din poza sunt de vanzare) si un set de splittere performance vopsite negru lucios in tenta cu grilele si difuzorul spate. Nu stiu cum se face ca mereu cand ma intorc de la Bucuresti ma trezesc fara stema.E a 6a stema pe care o "pierd" in 3 ani. Pe parte mecanica nu prea sunt probleme (am de schimbat debimetrul si pana in iarna vreau sa schimb bratele fata),in rest numai de bine.Daca ne vom intelege asa si pe viitor sper ca pana in septembrie sa "strang" toate piesele necesare vopsirii adica: aripi+carenaje fata st+dr,lampa luminare numar,suport spate dr. http://i58.tinypic.com/orrwbb.jpg2 points
-
Daca ati inceput hai sa zic si eu Ma duc la el si imi zice ai toate bujiile arse, le schimb pe toate 4, noi Tot aveam erori la toate 4 in continuare, ma duc la el si imi zice ca tre schimbat si releul Imi recomanda unul reconditionat de el cu nu stiu ce legaturi lipite la 100 de lei, imi zice ca asta se intampla la ele se rup contactele de la trepidatii Zic hai ma ca o stii omul ceva, bine, il schimba, tot erori in continuare pe toate 4 Zic eu ca poate nu e bun ala, il pun sa comande nou, il monteaza, erori pe toate 4 in continuare Mau duc la el si imi zice, atentie, Nu stiu ce are ca nu sunt electrician eu sunt mecanic, du-te la bavaria Pai daca nu esti electrician de ce te-ai bagat la electrica Plus ca a fost mare jepcar ca daca el a vazut ca am toate 4 bujiile arse si era clar ca era din releu sau alimentare, m-a mai jegmanit si de 450 de lei pe bujii degeaba Plus ca sunt convins ca si releul pe care- l aveam era bun da a ramas la el cand m-i la pus pe cel reconditionat Rezolvarea a fost inlocuirea cablului mare de plus care vine de la electromotor la releu, descoperit de dan carjan2 points
-
De vanzare bmw e30 m50b25 turbo, 761 hp , este o masina de strada ,are itp, asigurare , fiscal pe loc , acte pe numele meu! este o masina de 10 secunde 402m Masina a fost facuta la WPP TUNING PERFORMANCE in totalitate ... O parte din modificarile facute PISTOANE JE CUSTOM BIELE PAUTER PREZOANE _chiulasa_ ARP PREZOANE PALIER ARP GARNITURA _chiulasa_ PYRAMID RINGS AXE CU CAME CATCAMS CUSTOM ARCURI DE SUPAPA SI TALERE TITAN INJECTOARE SIEMENS 850CC POMPA BENZINA 044 MANAGEMENT VEMS AMBREAJ CLUTCHMASTERS FX700 ADMISIE MULTICLAPETA M3 PLENUM CUSTOM GALERIE DE EVACUARE CUSTOM EVACUARE CUSTOM 2X76MM JANTE OZ ULTRALEGGERA DISCURI M3 ++++ MULTE ALTE MODIFICARI SE VINDE DEOARECE MASINA STA MAI MULT IN GARAJ ...MI-AR PLACEA SA O DAU TOT UNUI PASIONAT PRET 15.000 EURO , USOR NEGOCIABIL AVAND IN VEDERE INVESTITIA IN ACEASTA MASINA ,ESTE O SUMA INFIMA ,PENTRU MAI MULTE DETALII (POZE,MODIFICARI,ETC) TEL :RAZVAN(WPP) 0722 911 1541 point
-
Cred ca a sosit momentul sa ĂŽmi iau alta maĂâ˘inĂŁ. Nu ma nemulĂâşumeĂâ˘te absolut nimic la ea ĂŽnsĂŁ, eu ma satur repede de maĂâ˘ini Ăâ˘i ma gândesc sa ĂŽmi iau un suv ceva mai mĂŁricel. MaĂâ˘ina am luat-o ĂŽn vara anului trecut prin iulie Ăâ˘i ĂŽn septembrie am plecat din tara pana ĂŽn martie anul ĂŁsta. Foarte mulĂâşi km nu au fost fĂŁcuĂâşi. Majoritatea dotĂŁrilor le puteĂâşi vedea din poze. Km ĂŽn jur de 150000, am 2007, prima ĂŽnregistrare ĂŽn 2008. Taxa a fost plĂŁtitĂŁ Ăâ˘i nerecuperata. Impozitul este plĂŁtit la zi. 2 seturi de anvelope vara/iarna pe 17, cele de iarna fiind RFT. Pret: 13700 euro Contact aici, pm, sau la 0761336039. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk1 point
-
0763.133.210 - un tip priceput din Bucuresti sau 0724.080.408 (fosta Metalotehnica din Otopeni)1 point
-
pai ce feedback?pacat,povestea bimmer e una frumoasa ,cum poti face un service pornind de la un manual de reparatii . PS:legat de bieletele antiruliu,am patit si eu la mine sa se rupa,nu stiu daca e de dat vina pe mecanic in cazul asta.la mine s-a rupt imediat cum am lasat masina jos de pe elevator. @laf ,e imposibil sa multumesti pe toti clar,pacat ca Robert se supara daca i se reproseaza ceva.1 point
-
Eu am fost doar la Bimmer-Service de aproape 4 ani si nu am avut niciodata motive de nemultumire pe tot ce s-a facut pe masina: revizii, imbunatatiri, reparatii. Se poate ca au comis si greseli, insa conteaza daca si le-au asumat sau nu. Oricare dintre voi incercati sa porniti o afacere si dupa cativa ani, pariati ca veti avea doar feedback pozitiv? Nu in ultimul rand, cu siguranta ca exista service-uri mai bune/potrivite pentru unii sau altii insa data fiind experienta si munca depusa la Bimmer-Service merita vizitat si apoi hai sa aflam cu totii si feedback-ul generat. P.S. nu sunt actionar in cadrul firmei P.P.S. nu se poate face si un poll cu feedback pozitiv/negativ?1 point
-
Dupa ce te obisnuiesti cu un seria 5, e destul de greu sa mai revii la seria 3, chiar si model mai nou Mie cel putin asa mi se pare.1 point
-
Astazi am fost oprit de un echipaj de politie,am fost verificat, s-a uitat lung la jante am vrut sa-i arata ca sunt omologate dar nu a mai insistata1 point
-
Multumesc de raspuns.Pur si simplu eram curios,suma spusa de tine nu am mai auzit-o la nimeni,din ce tin minte nici macar mecanicii de la reprezentanta nu au asemenea salariu.Posibil sa ma insel dar asta era situatia acum cativa ani.Oricum daca poti plati 800 eur/mecanic + taxe te felicit.1 point
-
@Robert asa ca idee,ca tot zici de taxe,aia 800 eur de mecanic sunt trecuti banuiesc in cartea de munca?1 point
-
Adi, ce sa rezolv? Nu fac politie si nici nu ma afecteaza. Am renuntat si gata.1 point
-
) asa sunt oamenii , nu ai ce sa le faci . Sunt curios la ce s-a referit ca si tu erai obsesiv cu masina aia , mai ceva ca mine Eu l-as fi confruntat direct la faza asta .1 point
-
De 2.5 zic. De mine era vorba. Comentariul era intr-un context cum ca mi-am batut joc de ea si a fost binecuvantata cu norocul de a ajunge la "salvatorii" de la bimmer-service. Asta in conditiile in care Robert stia exact a cui a fost masina cand a postat in jurnal. Si in conditiile in care il stiu pe Robert din perioada "cluburilor auto" cand tuningul era la inceput.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
bimmer service a avut recent un anunt:angajam mecanici buni cunascatori marca bmw si mini ,disponibili la program prelungit etc. salariu oferit 200-300 euro PE LUNA!!!!!concluzile le trage fiecare dupa cum poate!!!1 point
-
1 point
-
E vorba ca sunt mecanici care fac treaba asta din pasiune, normal ca si banul are importanta lui, dar primeaza pasiunea, Mai sunt si greseli ca nimeni nu s-a nascut invatat, asta e, mai intelegem si noi ca nu dam banii pe preturi de reprezentanta, mai ne fac si ei o reducere la alta manopera, se compenseaza Si mecanici care fac asta numai cu gandul sa-ti ia banii, eventual cat mai multi, si te pun cu bunastiinta si nesimtire sa inlocuiesti degeaba piese care nu sunt stricate si profita de naivitatea si nestiinta unora1 point
-
Baieti,sa fim seriosi nu exista service care sa nu dea rateuri.ideea e ca asta sa se intample cat mai rar si cand se intampla, clientul sa iasa cat mai multumit din service depinde mult si cum se comporta si in momentul in care greseste ceva.1 point
-
Incearca si la BMW Efficient Services. Eu acolo am fost pana acum si sunt foarte multumit. Nota 10 pentru baieti si pentru cum se poarta cu clientii.1 point
-
Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.1 point
-
1 point
-
Am avut o experienta neplacuta cu ei acum vreo 2 ani,cand mi-a facut motorul la e46 dupa ce a fost aspirata o clapeta de pe galeria de admisie in motor,a uitat sa-mi schimbe garnitura de la colbutori,trezindu-ma cu motorul plin de ulei,operatie pe care m-a costat ceva bani in Italia din neglijenta lor(lui).Eu ii recomand decat pentru schimb de ulei,filtre,placute de frana,asta pentru cine nu stie sa le schimbe singur1 point
-
Bujiile se pot verifica la rezistenta daca sunt arse, decat scoti fisa si vezi cu multimetru daca e arsa sau nu ,singura faza ca se poate sa-ti dea bine pe multimetru si sa fie rupta bujia in mijloc (cazuri rare) si sa nu se incalzeasca la varf.1 point
-
Jepcar nesimtit, trebuia sa-mi schimbe releul si dupa sa vada daca sunt si bujiile arse, din moment ce imi tot dadea erori pe toate 4 Pe mine m- a deranjat ce mi-a spus, ca nu stie ca nu e electrician, da banii mei au fost buni1 point
-
Diferenta e ca pe Pole l-a si mintit ca i-a pus releu nou pentru care i-a luat si banii. Cand, de fapt, nefiind electrician, a facut niste lipituri aiurea si i-a luat foc intr-un final. Pole putea sa aiba masina arsa din cauza lui.1 point
-
Pai a zis ca a luat unul nou pana la urma. Oricum, din tot ce am citit pe net despre el, nici sa-mi lucreze gratis nu m-as duce la el.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E un nemernic infect, da-l in judecata fara mila. Daca era cinstit si n-avea bani isi vindea matizul si iti platea daunele, nu era a 2-a zi cu masina kituita si intr-o saptamana vopsita.1 point
-
da e f proasta legea...au trecut 5 zile maine o sa intreb daca i sa retinut permisu sa vedem ce zice DL Politist...sa ma judec cu el pentru o bara,far,aripa,bascule de directie nu m-as complica daca nu fac alta treaba o las balta...il urmaresc pe mos si ii fac masina zob sa vedem ce zice legea !1 point
-
si pe mine m-ar interesa un dvd cu Romania pentru navigatie Bussines. am inteles ca ar fi facuta din Professional versiune 2010. rog si cateva lamuriri. Multumesc. Respecte!!!1 point
-
Precizari: 1. Nu am fost la atelier, asa cum sustine B69TAU. Am descris foarte clar ce si cum in primul post pe acest topic. Nu inteleg de ce face afirmatii mincinoase. 2. Problema cu senzorul de airbag aprins in bord am remediat-o la AB Baneasa in saptamana imediat urmatoare prin inlocuirea kitului de reparatie. Cost manopera 60 ron, piesa o aveam. Nu a fost asa de scump, mi-am permis si eu in "saracia si amaraciunea mea"... In plus, am certitudinea ca sistemul de airbag-uri functioneaza in mod corect. 3. Am citit abia acum topicurile/posturile lui B69TAU si ma intreb cat de specialist poate fi un om care in urma cu doi ani se intreba cum se schimba un bec de plafoniera iar acum un an incerca sa afle cum se schimba o curea. Fata de astfel de probleme, bypassul EWS-ului este floare la ureche. 4. Nu am nici o "problema personala" cu Robert (B 69 TAU); am socializat cu el, am cumparat de la el, l-am recomandat si altora, aici si pe un alt forum. Mi s-a parut OK si am si postat in cateva locuri acest aspect. Robert, oboseala si supararea sunt o explicatie, nicidecum o scuza. Afirmatiile pe care le-ai facut despre mine, chiar daca ar fi adevarate, nu fac altceva decat sa te caracterizeze in fata colegilor de forum. Nu m-a deranjat refuzul, ci forma in care acesta a fost facut. Sa ma chemi din Ploiesti in Bucuresti pentru ca apoi sa nu imi mai raspunzi la telefon este o magarie. Si tot magarie este sa ma cataloghezi fara sa ma cunosti. Nu vreau sa te jignesc, intrebandu-te unde iti faci concediile sau de ce esti nevoit sa vinzi becuri second hand , asa ca ma opresc aici. Colegii vad ca au inteles ce era de inteles. O zi buna si tie! Multumesc echipei moderatoare.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00