Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/30/14 in all areas
-
Daca omul e pasionat de bmw ca toti cei de pe forum,banuiesc,dece nu il incurajeaza nimeni? Sau sa inteleg ca toti membri de aici au salarii de la 30 in sus? ''La 900 lei pe luna si bicicleta e cam scumpa...'' astept sa iti faci un topic unde ne prezinti si noua M3 sau M6 tau,bogatule. Sfatul meu,cum zic si alti colegi,un e46 din 2000-2001 e perfect,restul ii pui deoparte.6 points
-
http://i62.tinypic.com/2i6dtns.jpg Inca o poza cu noile oglinzi,vopsite si emblema noua.Multumesc inca o data colegului daci_84 pentru oglinzi.3 points
-
Nu vreau sa jignesc sau ceva, dar cu 900 lei/luna venit nu m-as inahama sa devin sclavul unei masini . Masina a devenit un lux/ fita in ziua de azi, este mai ieftin sa mergi cu taxiul sa-ti faci treaba zilnic, sau cu metroul, autobuz etc. Stiu multi colegi de forum care au masini peste 10-15 mii de eur si salariu frumusel... si ei merg cu metroul/autobuzul fara probleme Eu as investi acei bani in ceva care sa-ti aduca un profit -> trai mai bun -> iti permiti luxul unei masini fara sa ti rupi de la gura.3 points
-
Domnule, fara suparare: chiar trebuie sa postati pe forum pentru un bec ars? se putea verifica cu usurinta in 5 minute :poke:3 points
-
Se vede ca esti nou in ale masinilor: brate fata (~1200 lei, pui noi, te tin cativa ani), bucse brate fata 400 lei, turbo (daca s-a condus subturat masina, ~1000 euro nou, de la 1200 lei in sus reconditionat), e recomandat sa scoti clapetele de pe admisie sa nu te trezesti cu ele in motor, se mai strica piesa cu tepi (~250 lei), la km pe care ii are s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi suspensia daca nu a fost schimbata (in jur de 2000 lei), discuri + placute daca sunt duse ~1000 lei, o revizie (ulei, filtru aer, filtru polen, filtru ulei, filtru motorina, filtru epurator ~600 lei), daca se mai strica vreun furtun pe la turbo/intercooler minim 250 lei, electrovalve 250 lei/buc, ambreaj + volanta 1800 lei, etc. SUnt multe care se pot strica, dar nu e neaparat sa se strice.2 points
-
Avand in vedere ca e prima masina e posibil sa nu stii prea bine cum sta treaba cu masinile sh. mai ales masini sh de minim 10 ani. In primul rand trebuie sa fii constient de costul intretinerii care este mai ridicat poate chiar mult mai ridicat decat la o masina de genul golf4 astra etc. In al 2lea rand trebuie sa intelegi ca data fiind vechimea sigur se vor gasi destule care sa pice.Si daca Doamne fereste se va intampla asta sa nu il injuuri pe fostul proprietar ca te-a ars. E ceva normal sa mai pice una alta la vechimea asta. Mai multe sau mai putine, in functie de noroc. La ce cauti tu trebuie sa iti pui serios problema intretinerii. Habar nu am care este situatia ta financiara dar daca spui ca ai strans din greu 6000euro e posibil ca intretinerea unui e46 sa fie peste posibilitatile tale financiare. Asta e marea problema la masinile de genul e46. Ca si pret de cumparare sunt foarte accesibile dar te arde rau la intretinere. Nu spun acum sa nu iti iei e46. Doar incerc sa te avertizez de problema intretinerii. Cu siguranta si confortul nu ai de ce sa iti faci probleme. In schimb la capitolul spatiu e46 sufera destul de mult la spatiul pt pasagerii spate.2 points
-
Vand jante originale BMW pe 16'' cu anvelope 205/55/R16 de vara in stare buna, runflat. jantele sunt in stare perfecta, nu bat la viteza.1 point
-
1 point
-
Nu ma agit, dar nu imi place cand sunt spuse jumatati de adevar. Pt informatia ta, la MP posturile nu se contorizeaza. Masina m-ar fi interesat, dupa ce dau v8-ul vreau un e60, dar e prea misterioasa pt gustul meu.1 point
-
Treaba cu demarajul cred ca e irelevanta trecand de la 17 la 18. Iti vor oferii alta stabilitate si aspect mult mai frumos masinii dar la drumurile noastre o sa fie un chin, orice groapa o vei simtii mai puternica atat tu cat si articulatiile masinii, directia va devenii putin mai greoaie. E cu 2 taisuri si treaba asta, castigi pe o parte dar pierzi pe alta.1 point
-
Experienta personala cu acest service nu a fost una prea OK. Se pare ca este foarte exclusivist... Problema mea cu masina(E46,316i,'99): rugina "de suprafata" pe o portiune mica de sub capota fata pe care doresc sa o remediez. Am trecut sambata in timpul programului de lucru pe la service-ul situat in bld.Timisoara si mi s-a zis ca tinichigiul nu este. Am intrebat daca in timpul saptamanii il gasesc, si mi s-a zis ca DA. Astazi putin dupa ora 9(in timpul programului de lucru afisat pe site) am trecut in ideea de a vorbi cu acesta. Mi s-a zis sa ma duc sa vorbesc la receptie, unde am aflat ca tinichigiul nu este nici de data aceasta. Am intrebat cand pot sa-l gasesc, ca sa nu stau sa astept in zadar si mi s-a spus ca tinichigiul este si seful receptionerei/secretarei/back office/etc si ca nu are cum sa-mi zica cand vine... In concluzie, nu am apucat sa interactionez cu acest service decat la nivel de "preluare comanda" care este dmpdv Nesatisfacator!1 point
-
Banuiesc ca stai la parinti sau va ajuta financiar ei, nu platesti chirie si nici nu ai vreo rata la banca, altfel nu vad cum o sa razbati financiar cand va apare copilul. Sunt curios cat castiga sotia ta. La salariul tau chiar si un Logan/Astra/Focus e scump de intretinut. Gandeste-te ca doar un plin de carburant ar costa lunar 300-350 lei. Daca iti cumperi masina ca sa mergi in week-end la cumparaturi, iti garantez ca iesi mai ieftin cu taxiul.1 point
-
Serios? Dupa text si poze tu inca nu esti sigur daca se ocupa de samsareala?1 point
-
1 point
-
sa mai punem in balanta si asigurarea facuta la varsta de 24 de ani? clasa B0 pe putin 1300 lei cea mai ieftina1 point
-
1 point
-
Salut, bine ai venit pe forum. Baietii stiu ce zic si eu sunt de aceeasi parere de un e46 din 2000-2004 care sa coste in jur de 3.5k-4.5k Si pui deoparte 1.5k pt asigurare, intretinere, etc Fiind si prima ta masina, iti sugerez sa o inscri pe numele parintilor sau bunicilor, ca sa nu te arda mult asigurarea. Ca fapt divers, locatia este obligatorie. Numai bine !1 point
-
La 900 de lei salariu ia-ti o masina la care principalul atu sa fie : costurile de intretinere cele mai mici! Cu alte cuvinte eu as cauta masina cea mai noua si cu km cei mai putini pe care o poti cumpara. Sau iti iei un e46 de 3000-4000euro (eventual 2000-2001 nfl sau fl benzina 316/318) si aia 2000eur ii pui pe dreapta si in functie de norocul pe care il ai iti vor ajunge un timp mai mare sau mai mic pentru reparatii/intretinere/benzina/rca. Dar si asa exista riscul sa iti bati joc de banii aia stransi din greu. Stiu ca e aiurea sa iti dea cineva sfaturi din astea, sper ca nu te superi pe mine. Fiind la prima masina poate nu ar fi rau sa iei si o masina de aprox 2000euro (corsa, polo, fabia, megane1, focus1, astra g) macar sa iti faci o minima parere ce inseamna intretineea unei masini.1 point
-
nu mai speriati omul, daca e dispus sa dea 6000 pe un e46, inseamna ca e destul de bine informat si nu e nici zgarcit, altii cu aceiasi suma spera la e90 oricum si daca l orientati spre alte marci, nu aveti de unde sa stiti ca sunt mai fiabile..si piesele nu s mai scumpe ca la alte marci, exceptand bratele fata care sunt de aluminiu1 point
-
Frumoasa si curata, se vede ca e masina adusa de-a fara, la noi mai rar gasesti asa :goodjob:1 point
-
Nu s-a mai postat aici de multa vreme. Masina nu a plecat nicaieri dar intre timp s-a avut grija sa fie intretinuta corespunzator, ba chiar mai mult. S-au schimbat foarte multe pe la masina si revopsite unele elemente care erau cu probleme (lovituri de pietre, sarit lacul, etc.) O sa incerc sa actualizez in ordine cronologica dar si dupa cum imi permite timpul. Pentru inceput lista cu dotarile masinii din fabrica daca tot am avut posibilitatea sa verific online. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Si cateva imagini cu masina din 2011. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010724.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010731.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010679.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010682.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010718.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010714.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010705.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010692.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010722.jpg1 point
-
Nu vreau sa te demoralizez, dar e cam scumpa. Cel putin mie asa mi se pare. Din ce am observat eu cand am dat-o pe a mea pretul face vanzarea (in mare parte), nu cum arata masina. Ceea ce este ilogic, stiu, dar asa a fost la mine. Pur si simplu nu suna nimeni, sau sunau si dadeau 5500 fara sa o vada. Cand am scazut pretul la 6000 a luat-o cu 5800 primul care a venit sa o vada. (nu aveam jante asa frumoase, piele, automata sau scaune el, dar aveam xenoane cu spalatoare in plus. Aveam 150cp cu M6 si taxa platita - oricum era E4, dar era platita) Ai un up de la mine pentru ca arata bine masina. Bafta cu vanzarea.1 point
-
Un mic photoshoot :flowers: http://www2.picturepush.com/photo/a/14164930/800/BMW-E46/bmw1.jpg http://www4.picturepush.com/photo/a/14164702/800/BMW-E46/bmw2.jpg http://www5.picturepush.com/photo/a/14164703/800/BMW-E46/bmw3.jpg http://www1.picturepush.com/photo/a/14164919/800/BMW-E46/bmw6.jpg1 point
-
De curiozitate, cu cat a fost mai mic pretul lor fata de cel din reprezentanta? Eu cand am intrebat mi-au facut o oferta cu mai putin de 100 Lei sub pretul de la MHS asa ca, evident, am mers in reprezentanta.1 point
-
Oglinzile arata si mai frumos in realitate. Abia astept sa le vad montate :frantics: PS: Hai ca pun eu niste poze cu ele mai bune: http://thumbnails109.imagebam.com/31213/78ab68312128778.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/31213/487bcb312128783.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31213/75709a312128791.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/31213/cf447c312128798.jpg http://thumbnails101.imagebam.com/31213/46f261312129308.jpg1 point
-
Depinde mult in ce stare e piesa de pe masina donatoare, cum la fel depinde si de producator la aftermarket. La masini mai vechi eu cred ca nu merita sa pui din dezmembrari.1 point
-
Am spus 'bun' .. nu perfect .. e clar ca investesti bani in orice e36,e46 cumparat doar daca esti taran si zici ca e masina impecabila nu investesti de obicei din start ii schimbi bateria,bujii,uleiul..macar 2-3 elemente la directie. Apropo mie mi-a adus un cunoscut acuma 2 ani un e36 325 coupe m-pack culoare rosie.. cu 800 euro pret de achizitie (atinsa bara fata si aripa stanga,discuri ovalizate,parbriz crapat) nu era in stare perfecta dar era mai bun ca multe e46 care sunt la vanzare in RO. Nu stiu de ce tot va atacati atata si credeti ca doar in e36 care costa 3000 de euro e impecabil ) ei bine domnilor ..sigur nici unu mai scump nu e impecabil. Imi mentin ideea la 1000 euro (pretul de achizitie, fara transport..etc) gasesti e36 BUN in Germania .1 point
-
un raspuns concret cum cerea colegu : NU se pot monta senzori aftermarket pe instalatie OEM. sunt 2 lucruri diferite care nu stiu sa comunice. recomand efortul de ati achizitiona senzori oem deoarece nu se compara calitativ cu o instalatie aftermarket.1 point
-
Deci: lasati vrajelile cu ionizarea e legala si asa mai departe, e legal montatu de folii autorizate ce respecta normele date in codul rutier, pentru geamuri, parbriz, geamuri fata, geamuri spate, luneta. Problema apare cand e Politie + inspector de RAR , pe drum, inspector ce are sticla cu folie legala, si compara cu geamurile tale pe fata, si in momentul ala , ca e ionizat ca e folie , ti se retine talonul si te pune sa le schimbi. Eu unu nu cred ca iti da BMW hartie ca ai "geamuri fumurii de fabrica", cand ti-ai ionizat tu geamurile, si de asemenea nu cred ca fac geamurile fata mai inchise la culoare decat prevede legea. Ei vand masini ce respecta legile europene, nu vand masini de smecheri.1 point
-
Vand E60 530XD an fabricatie 2006, inmatriculata 12.2006. Masina este achizitionata din Romania, sunt al doilea proprietar - km 124000 reali. Pentru dotarile din fabrica aveti seria VIN: CP18348 S-au mai pus urmatoarele optiuni (toate lucrarile au fost facute la Neo): - head-up display - CIC - Sistem sunet High End - Scaune confort (incalzire+racire) - Volan incalzit - pilot automat - Jante vara 18 echipate cu cauciucuri noi Pe langa acestea dau si jante iarna 17 cu cauciucuri rulate 5000 km (iarna trecuta). Pretul de vanzare este de 11000 EUR - taxa de poluare nu a fost platita. 07270783970 points
-
Nu prea ĂŽnĂâşeleg de unde atâta mister la maĂâ˘inĂŁ asta. Iar apropo de taxĂŁ, eu am primit dovada de la anaf de la fostul proprietar anul trecut ĂŽn iulie 2013 cum ca taxa nu a fost recuperata iar ĂŽn dovada de anu asta reiese ca fostul proprietar Ăâ˘i-ar fi recuperat taxa ĂŽncĂŁ din 2012.. Asta este singurul lucru misterios pe care ĂŽl consider eu. Mister care este elucidat la momentul actual deoarece masina se vinde la preĂâşul care o are o maĂâ˘inĂŁ fĂŁrĂŁ taxa achitata. Sent from my SM-G900F using Tapatalk0 points
-
BMW 320 xD X Drive 4x4 2009 4x4 , Timbru de mediu Platit Versiune 2.0 xD Xdrive 4x4 Caroserie Sedan (4 usi) Putere: 177 CP / 130 KW Capacitate cilindrica: 1989 cm³ Clasa de poluare: EURO 4 Culoare: NEGRU Aer conditionat: Automat Cutie de viteze: Manuala Tractiune: Integrala ĂŽnmatriculatĂŁ , taxĂŁ plĂŁtitĂŁ (nerecuperatĂŁ), UNIC proprietar ! Service doar la reprezentanta Automobile Bavaria Bucuresti (Km reali , demonstrabili ), jante aliaj , proiectoare ceaÞã, carte service , ABS , controlul tracĂžiunii , 10 airbag-uri , antifurt , ESP , geamuri electrice , oglinzi electrice , aer conditionat (AC), ĂŽnchidere centralizatĂŁ, radio/CD, servo direcĂžie, computer bord, interior piele , pilot automat , senzori ploaie , comenzi volan , senzori parcare. Accept orice test autorizat . Toate documentele disponibile, taxa , carte , talon , asigurare . Ofer si pretind maxima seriozitate. Pentru a stabili o vizionare va rog contactati-ma telefonic sau pe mail .Va multumesc0 points
-
0 points
-
Desi nu e corect sa-ti dai cu parerea pe banii altora, trebuie sa zic ca la un venit de 900 ron/luna, cu un bebe pe drum, eu as uita de masina (mai ales bmw). Masina e inca o gura la masa, inca un membru de intretinut (unul destul de scump de fapt), dar daca chiar vrei sa iei, mergi pe un benzinar 1.6, si alta marca, nu bmw. Subscriu la ce a zis cosmin, megane 1 facelift e f ok.0 points
-
cristivw,ai perfecta dreptate cu minusurile eu orice discut pe acest forum iau cel putin -7 -8 si nu pot intelege de ce . parerea mea ca totusi se discuta de masini serioase aici si ar trebui incurajat acest lucru-1 points
-
-1 points
-
Am comis o eroare in anunt, revin cu scuzele de rigoare: bara noua pe care am montat-o a venit fara proiectoare, asadar le-am folosit pe cele vechi intrucat erau "neatinse". Pret nou: 110 ron.-1 points
-
Salut Marius, A fost singura zi in care nu am avut telefonul available. Data viitoare si scuze daca te-am incurcat. Upp!-1 points
-
-1 points
-
Mai pune ceva si vorbim; pana la urma iti iei o bara asemanatoare cu una de M, nu e bara de Logan.-1 points
-
Nu vreau sa fiu carcotas, dar daca o aduceai pentru tine nu ai fi inmatriculat-o in 2 luni deja? Spor la vanzare!-1 points
-
Sunt plecat cu munca si am net de pe stick si nu a mai mers. In prima poza sunt toate 4. Pret 250euro.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sunt niĂâ˘te detalii pe care nu le pot da ĂŽn scris aici ĂŽn topic apropo de taxa recuperatĂŁ. Am aflat ca taxa este recuperata ĂŽnsĂŁ anul când a fost recuperatĂŁ nu are nici o logicĂŁ. Ronin, nu Ăâ˘tiu de ce te agiĂâşi atâta cĂŁ oricum nu ai nici un interes la maĂâ˘ina asta. ĂĹĄie ĂŽntotdeauna Ăâşi-a plĂŁcut sa ĂŽĂâşi creĂâ˘ti nr de posturi.. Detalii mai multe la telefon. Ceea ce trebuie sa reĂâşineĂâşi este ca taxa este recuperata Ăâ˘i ca preĂâşul este de 10000 euro. Sent from my SM-G900F using Tapatalk-1 points
-
Problema e ca nu trage suficient de repede ulei din baie si din acest motiv se aude zgomot de tacheti neamorsati. Poti incepe prin verificarea pompei de ulei si a corpului filtrului de ulei. In acel corp ai 2 supape care ar trebui sa retina uleiul sa nu curga in baie astfel ca dimineata la prima pornire sa ajunga repede ulei in rampa.-1 points
-
-1 points
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.-1 points
-
Salut, Se vinde bara achizitionata/purtata pe masina din 2012. Prin neacordare de prioratate a fost agatata din dreapta incepand cu aripa dreapta si crapata la jumatate(jumatatea pe lungime). Am atasat 2 poze cu modelul/culoarea. In acest moment bara este rupta de la 1/2 (nu e din doua bucati, se mai tine inca); cred ca se poate repara si aseza frumos pe un E46. Contine toate elementele din poza, inclusiv proiectoarele. Pret 130 ron. Bara se poate vedea in zona Timpuri Noi, seara. Contact: 0751.18.82.61-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00