Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/03/14 in all areas
-
Nu cred ca e o idee buna. La o cautare rapida, de cele mai multe ori gasesti recomandari facute pe baza unor experiente destul de relative. De exemplu, oameni care merg la un service pentru o revizie si ii lauda aproape excesiv pe cei de la acel service. Sau merg la un alt mecanic pentru un schimb de placute, pretul e mic, asa ca il lauda pe mecanicul respectiv pe forum. Nu ai cum sa-ti dai seama daca un mecanic stie ce face sau daca un service este ok sau nu dupa o operatiune de rutina. La orice service poti schimba uleiul, la orice service poti schimba piese de articulatie sau de franare. Graitoare sunt review-urile facute in urma unor interventii mai importante. Plus ca pe forum sunt multi care recomanda anumite service-uri doar pentru ca i-a impresionat aspectul service-ului sau faptul ca au primit o cafea atunci cand au fost la acel service. Chestiile astea chiar n-au nici o legatura cu calitatea serviciilor. Poti sa ai incredere intr-un service dupa ce vezi ca exista foarte multi oameni multumiti, mai ales multumiti de reparatii majore sau complexe. Ca service-ul respectiv prezinta incredere pentru ca isi recunosc greseala atunci cand strica ceva si platesc paguba. Cand garantia nu e doar o poveste. Pe scurt, multi sunt laudati pentru ca practica preturi foarte mici si Gigel si Nae sunt foarte multumiti de acele preturi mici.7 points
-
Scuze daca s-a mai propus asta...eu am cautat printre topicuri informatii legate de mecanici buni, specializati in BMW. Multe dintre informatii erau vechi iar cele care erau, erau imprastiate prin 1000 de topicuri razlete. Ar fi posibil ca un moderator sau cineva cu drepturi de admin sa puna laolalta o baza de date cu mecanici / electricieni buni de BMW, pe judete sau regiuni macar? Si sa fie un topic general, in care fiecare sa posteze review-uri, feedback-uri referitoare la servicii / preturi. Cred ca ar fi de interes maxim pentru toti utilizatorii. Eu de pilda, as fi dispus sa fac 2-300 de km, sa gasesc un mecanic care are habar de ce spune, si care dispune de tester / experienta etc. My 2 cents anyway...3 points
-
http://thumbnails112.imagebam.com/33631/72e15b336309882.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33631/4b11eb336309888.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33631/2e2636336309895.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33631/7e11f8336309899.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33631/22c11c336309902.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33631/11df9b336309907.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33631/d473d5336309909.jpg pozele sunt material brut de la cumparare... astept sa imi ajunga acasa, sa o curat, sa vad de ea, si voi reveni cu poze Astazi a ajuns si m pack pentru ea Astept pareri cu ce suspensie sa cumpar si de unde .... Jante momentan am ramase de la coupe, dotz mugello 19" cu 215/35/19, stiu ca nu o pot lasa jos cu astea dar pana prind ceva wow, le voi pune pe astea sa nu stea pe 15 )3 points
-
Baieti,nu are legatura cu masina insa are legatura cu proprietarul De ieri,dupa o "pauza" de 14 ani sunt iarasi tatic,am un baietel de 3180 gr si 50 cm ( trebuie sa calculez cati cai /kg are )3 points
-
Saluate. De ieri am un nou "loc de joaca". Am adus masina din Anglia pentru un priten care o vrea pe stanga. (Este si pacat ca un asa exemplar sa ramana pe dreapta) Am inceput "defrisarea", vestea buna este ca masina are toate gaurile date si au capece de plastic care se vor muta in gaurile ramase, vestea proasta este ca este foarte mult de lucru la instalatia electrica. Aseara dupa ce am terminat de scos din ea cam tot cand a vazut masina, propietarul s-a imbatat sa nu faca infarct. :wacko: Va tin la curent cu elvolutia proiectului.2 points
-
Ai dreptate, dar in lipsa de altceva, si o parere personala (subiectiva sau obiectiva) este mai buna decat nimic. Eu de exemplu, am citit cu mult interes parerile despre service-uri si mecanici de pe acest forum, chiar daca unele erau clar "de reclama" iar altele erau de la clienti care isi spuneau off-ul, mai mult sau mai putin justificat. Cand am cumparat masina mea de exemplu, nu cunosteam practic nici un mecanic care sa lucreze pe BMW-uri in Oradea, intre timp (din pacate) am ajuns sa cunosc destui de multi. Nu neaparat mecanici "de BMW-uri", ci mecanici care au habar de particularitatile acestor modele. Daca 2 sau 3 mai multi imi spun ca mecanicul cutare este tepar, sau ca umfla preturile, sau la service-ul cutare se face o munca de-a tranta, atunci clar ca nu ma voi duce acolo. Nu trebuie sa iei informatiile ca litera de lege, dar ca si orientare, eu zic ca e bine. Gen...tripadvisor pentru hoteluri si restaurante. Nu am propus neaparat o reinventare a problemei ci mai degraba o organizare a topicurilor in care se cauta / discuta mecanici si service-uri intr-un singur topic mare si lat in care sa fie pe capitole...mecanici Oradea, mecanici Bucuresti, Cluj, etc etc... Oricum, era doar o idee, oricum de pe site-ul acesta am obtinut mai multe informatii si ajutor decat de la reprezentanta BMW (inca un exemplu de parere subiectiva).2 points
-
Mda, cate reprezentante sunt corecte? Un 5%? Revenind la topic, a disparut omul cu intrebarea? Eram curios daca s-a mai razgandit, ce a mai decis.2 points
-
Piese originale poti sa cumperi de la orice servis auto de cartier, nu numai la reprezentanta...in al doilea rand eu nu am rabdare si nici chef sa umblu sau sa astept pana imi fac cei de la reprentanta programare, in multe reprezentante auto nu te lasa sa stai langa masina cand lucreaza la ea(nici asta nu suport), in al treilea rand iti trec pe deviz manopera si pentru schimbat un bec sau umflat o roata, in al patrulea rand poti sa ai istoric complet si daca frecventeti servisuri de cartier(si ei au stamplila)...in ultimul rand la Auto transilvania cluj la un fost coleg de facultate ii schimbau piesele de pe masina lui pe alta indentica, noroc ca i a prins in flagrant... Sigurul lucru pentru care am fost eu la reprezentanta a fost sa mi programez chipul din cheie la un Ford, numai la reprezentanta se putea face asta, da altadata nu mai calc, 5 minute m a costat 180ron! Am un vecin tinichigiu care lucreaza la reprezentanta, care mi a povestit ca le vin destul de des masini care au fost avariate in timpul transportului sau au cazut de pe remorca pe care le repara si le vand de noi!2 points
-
spor la treaba....daca tot ii schimbati bordul luati pe cel cu navigatie(parerea mea)......pare un proiect foarte interesant....astept poze cu el finalizat!2 points
-
Dumnezeule Mare http://www.autovit.ro/porsche-cayman-C33727515.html :hyper: "Model S. Pret noua 75000 Euro. Cumpara aceasta masina si locul tau in societate va fi altul. Garantat! Te-ai saturat sa ti se spuna cocalar? Te-ai saturat sa vezi bemveuri si audi la toti papagalii din cartier? Orice papagal poate lua un bemve , insa numai o persoana cu adevarat nobila poate face diferenta intre o masina de 303 cai facuta pe comanda speciala si una cu sigla de bemve. Tinuta doar in garaj , cumparata de noua in Ro , taxa timbru achitata, impecabila.Nimeni nu i-a rezistat la liniute.0-100km/h 4,5 sec.SUCCES LA FETE!"2 points
-
Multumesc frumos, Krebs! Dan_316i, nu m-am uitat sa vad exact de codul knecht si nici pretul nu-l mai tin minte exact pentru ca au fost luate impreuna cu mai multe piese. Oricum, ceea ce tin minte este ca ambele filtre au depasit lejer suma de 100 de lei. Cateva "bunataturi". http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/2012piese.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/e362012misc.jpg Unele necesitau schimbare iar altele le-am schimbat doar ca sa stiu eu ca sunt schimbate. -garnitura baie ulei -suruburi baie ulei -suruburi punte fata -senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta -senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta -garnitura buson ulei -buson ulei M (e46) -cleme prag plus garniturile aferente -flansa cardan (disc hardy) -sonda lambda bosch dedicata -traversa cutie viteze -stergatoare valeo silencio x-trm -becuri faza lunga osram night braker plus Am schimbat si tampoanele de la cutie care vin pe traversa de mai sus insa n-am poze cu ele. Le-am luat pe lemforder si tin minte ca n-au fost foarte scumpe. Dupa ce am schimbat sonda lambda (m-a usturat putin la buzunar dar a meritat) si senzorul de temperatura de pe chiulasa care transmite datele la DME, masina mananca in oras (Satu Mare) sub 12 litri la mers normal cu jantele de tabla. Sonda care am avut-o inainte cat si senzorii de pe chiulasa nu aveau nimic, nu dadeau nici o eroare pe tester sau orice altceva dar am vrut eu sa stiu ca i-am schimbat si se pare ca investitia a avut un efect benefic.2 points
-
care e avantajul in a face intretinerea masinii la reprezentanta? ai masina noua inteleg, iti pierzi garantia....altfel de ce sa dau de 3 ori mai mult decat in alte parti, mecanici sunt la fel sau in unele cazuri chiar mai prosti..2 points
-
ieri am vandut anvelopele care erau pe jante si le-am roluit la Autosoft Militari sunt comandate 4 anvelope noi 245/35/21 + 285/30/21 Pirelli Pzero ( non-rft ) azi am lasat jantele la baietii de la SRZ.ro pentru reconditionare ( sablare cu bicarbonat de sodiu + Powdercoating + lac ) , o sa fie gata vineri , anvelopele probabil saptamana viitoare2 points
-
Masinuta primeste frane noi (discuri+placute+senzori de uzura placute ATE, kit ambreiaj LUK, un proiector nou, suporti toba noi si parbriz+cheder nou. In curand ajungem la 330 000 km si masina merge in continuare impecabil2 points
-
Salutare Dupa mai multe cautari, si oscilat intre e92/e93 si F30 am ales pana la urma F30-ul Masina este din 2012, are 14000 km, pe care tocmai i-am confirmat la reprezentanta, si am achizitionat-o cu o parte a pachetului M - Performance, dar masina nu a iesit asa din fabrica. Zic "o parte" pt ca am barile, pragurile, esapamentul, dar nu si jantele si grilele. Mai are scaune (nu sport) si panouri usi din piele gri, PDC spate, pachet de lumini, si cam atat. Am fost atras cel mai mult de aspectul masinii si sunt foarte incantat de el . Masina a fost promovata pe net ca fiind 320d, iar cand am ajuns la fata locului am vazut ca era de fapt 316. Pana la urma, in urma negocierilor am luat-o, dar per ansamblu, nu sunt chiar convins de masina si daca o sa o tin sau nu... din cateva motive: - Motorul de 114 cai trage binisor, consuma putin, dar e cam slab pt un BMW. Oricum, vin de pe un E46 de 105 cai iar diferenta este clar considerabila. - Apoi, mi-as fi dorit sa am macar conexiunea bluetooth. In unele surse am vazut ca ar fi standard, totusi la BMW mi-au zis ca e optional, deci tind sa-i cred. Nu am nimic cu telefon sau bluetooth in meniu. Apoi, un pilot automat si comenzi pe volan ar fi fost binevenite. Stiu ca e o masina un pic ciudata, un 316d aproape chel, dar cu pachet M-Performance si aproape nou. Astept niste parari, si sugestii pt imbunatatirea acestori aspecte, daca se poate. Ar fi ceva optiuni de retrofit? Se pot monta aceste echipamente optionale? Sau ceva de prin soft? http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2105a.jpg http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2110a.jpg1 point
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.1 point
-
Pai cum sunt ei nationalisti cand cumpara X3 si X5 facute prin US?1 point
-
Km verificati din cheie nu s relevanti. Cheia citeste tot din calculator iar daca au fost modificati pe aia i citeste.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imposibil chiar, sustin Bala ! Mai mult de 90% tine de experienta personala. Am prieten, e si el user aici, care a mers la service-ul X la recomandarea mea, unde dupa ani si anume 5 la numar m-am simtit inselat, iarasi o parere personala, eu nu am mai mers, el merge in continuare spunandu-mi "chiorul e imparat in tara orbilor". Iar dupa parerea mea si el a fost tepuit. Totul tine de experienta personala si aici se include tot!1 point
-
1 point
-
Nu inteleg ce v-ati aprins asa, poate omul a vrut sa spuna ca pune la bataie 900 lei din venitul lunar pentru masina1 point
-
Asta e consum de 520d 136cp... Nu cred ca un 520i consuma sub 8 in afara si nici sub 12 in oras...1 point
-
Decat sa dai banii statului mai bine iei o masina mai noua , LCI chiar cu taxa mai mica, problema o sa fie la dotari, masina asta are multe dotari1 point
-
Chestia cu co2 pe carte e recenta,de cativa ani,2-3 ani nu mai stiu,inainte nu se trecea1 point
-
1 point
-
Ca nu a fost recuperata nu ai de unde sa stii. Multi o recupereaza dupa ce o vand. Mergi la ANAF si scoate o foaie sa vezi daca a fost recuperata sau nu. Daca nu a fost, cumparatorul poate sti asta sigur pe baza documentului de la ANAF. Da mai multa credibilitate.1 point
-
Revin cu un update. Am fost la service. Intr-adevar era de la pivot. Am schimbat bascula cu totul. Cost total 650 lei. Multumesc1 point
-
Greu s-o vinzi la preĂâşul ala, Ăâ˘i eu sunt ĂŽn aceeaĂâ˘i situaĂâşie ĂŽnsĂŁ prefer sa pierd la ea decât sĂŁ rĂŁmân legat la cap.. Bafta la vânzare. Sent from my SM-G900F using Tapatalk1 point
-
M-a pus naiba sa ma plimb si eu cu cea de Anglia de pe care a luat motorul. De atunci doar asta visez. Sunet total diferit, vibratii zero, iar cuplu cat cuprinde. E incredibil ce bine trage masina aia pe langa ale noastre 2.0d. E total altceva chiar daca e cu cutie automata. Am ramas placut impresionat si deja incep sa ma gandesc si eu la un 3.0d1 point
-
practic imposibil de vandut la pretul ala . Asta e , nu e vina lui ca e tara de rahat .1 point
-
A platit un prieten taxa anul trecut in iarna la un 530xd 5 k euro si tot din 2006 era.1 point
-
1 point
-
Daca omul e pasionat de bmw ca toti cei de pe forum,banuiesc,dece nu il incurajeaza nimeni? Sau sa inteleg ca toti membri de aici au salarii de la 30 in sus? ''La 900 lei pe luna si bicicleta e cam scumpa...'' astept sa iti faci un topic unde ne prezinti si noua M3 sau M6 tau,bogatule. Sfatul meu,cum zic si alti colegi,un e46 din 2000-2001 e perfect,restul ii pui deoparte.1 point
-
1 point
-
si peste 10, 20, 25 de ani va intoarce la fel de multe capete (poate mai multe chiar). :goodjob:1 point
-
Ai grija cu e46 se vinde ca painea calda...si nu cred ca vreun e46 fiind el si din 2005 nu merita mai mult de 5000 de euro.La fiecare intersectia vezi 1 cu masina ca tine.Intradevar e frumoasa dar sunt asa multe incat sia pierdut farmecu.Parerea mea ca o sa gasesti una cu 4000 si iti mai raman si bani pentru eventualele reparati care sunt inevitabile. Eu te sfatuiesc sa mai astepti si cu 6500-7000 intri in pretul la e90. p.s. am e46 stiu despre ce vorbesc1 point
-
N-am mai scris de ceva vreme pe aici, masina a hibernat in garaj pe timp de iarna, intre timp a ajuns la 45 000 km, am facut revizia mai devreme (computerul imi arata ca la 60 000 km ar fi urmatoarea revizie, dar obisnuiesc sa-i fac revizia la 15 000 km sau un an (ulei Castrol Edge 5w30 (in jur de 7 litri) + filtre MANN (ulei, aer, polen). Intre timp am vopsit bara fata/spate si am inlocuit toate jantele pe casco (am reusit sa le julesc pe toate, ce-i drept minor, dar daca tot am platit asigurare pana acum...am zis sa o fac..) Ce sa mai zic, masina arata si merge ca noua, zambesc de fiecare data cand o conduc, intoarce o gramada de capete si in ziua de azi desi e fabricatie 2008.1 point
-
S-a schimbat la masina uleiul, filtrul de combustibil si ulei. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina1.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010982.jpg S-a mai schimbat uleiul si la servodirectie, in cutie si in diferentialul autoblocant, plus antigel HEPU fara silicati si apa distilata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/antghep_zps6ea32a66.jpg Tampoanele de la motor schimbate in urma cu ceva vreme. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/tamponeng_zps8eb2d532.jpg A inceput unul dintre ele sa curga si le-am schimbat pe amandoua. Uleiul din blocant am reusit sa-l iau doar de la reprezentanta, cand am avut drum prin Cluj. A fost putin cam scump pentru un ulei dar am vrut sa iau ce trebuie ca sa nu am probleme pe viitor. Masina are autoblocant 3.15 S25% de prin 2010. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/bloc3_zpscc2fe7a0.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/bloc2_zpsff88dbb1.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/bloc6_zps6de2009d.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/bloc7_zps704192c2.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Piese%20de%20schimb/bloc8_zps20847f0b.jpg1 point
-
Pai faci un calcul simplu,pe mine ma costat toat treaba 4300E Ai 4300 E vezi daca gasesti un e 46 NU PACHET MTEHNIK II, normala ,cu 6 viteze euro 4 si taxa platita uleiurile toate schimbate ,filtrele la fel samd ... daca gasesti sa ma anunti Eu am rupt netul si aproape toata tara si nu am gasit la vremea aia. Eu zic ca se merita daca accepti scimbatul volanului,sunt multi care sunt in potriva schimbari...1 point
-
Simt ironia,probabil pentru ca am folosit cuvantul "pachet" Pachetul se refera la roata de rezerva subtire,cric si cheie roti si se gasesc in portbagaj. Eu am renuntat la anevelopele RSC,si am cumparat pentru siguranta cele mentionate mai sus. Dupa cum spune Vlad,a vrut sa cumpere masina,dar nu a fost sa fie,nu e obligat sa garanteze pentru masina sau pentru mine. Vreau doar sa vand o masina corecta,cumparatorul sa stie toate detaliile,pentru ca si eu imi doresc sa cumpar urmatoarea masina in aceeasi conditii de seriozitate...Sper sa am noroc1 point
-
1 point
-
Cateva piese schimbate, consumabile si nu numai. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/piesebmwoe.jpg - Curea transmisie Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie INA - Rola ghidare curea transmisie INA - Placi metalice protectie praf role - Sita vas spalator - Senzor nivel vas spalator - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - Piston actionare spalator far dr. - Senzor pedala frana - Simering cutie vieze spre cardan OE - Capac centrua siguranta - Capacele ornamentale acoperire suruburi interior (la bord) - Garnitura vas lichid servodirectie - Cleme pentru fetele de usi http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/ngkix.jpg Bujii NGK Iridium IX Am mai luat si un filtru K&N Panel (in carcasa originala) insa n-am poza facuta cu el. Led-uri pentru iluminare numere spate cat si toate becurile de la interior doar ca la interior n-am facute poze. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/2011-10-25134827.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/2011-10-25135808.jpg S-au schimbat la plafoniera, la parasolare, pe stalpii C si in torpedou. Trusa de scule completata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010673.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010671.jpg Si putin detailing in portbagaj. Am inceput cu roata de rezerva si loacsul rotii dupa care mi-am croit drumul in sus. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010657.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010664.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/S4010669.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/trunk/trunk6.jpg1 point
-
Masina cand e in setup de iarna. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/washdc.jpg Pe timp de vara. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/Fotografie0296.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/Fotografie0304.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/parkinglot.jpg1 point
-
Nu s-a mai postat aici de multa vreme. Masina nu a plecat nicaieri dar intre timp s-a avut grija sa fie intretinuta corespunzator, ba chiar mai mult. S-au schimbat foarte multe pe la masina si revopsite unele elemente care erau cu probleme (lovituri de pietre, sarit lacul, etc.) O sa incerc sa actualizez in ordine cronologica dar si dupa cum imi permite timpul. Pentru inceput lista cu dotarile masinii din fabrica daca tot am avut posibilitatea sa verific online. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Si cateva imagini cu masina din 2011. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010724.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010731.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010679.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010682.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010718.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010714.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010705.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010692.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/apr%202011/S4010722.jpg1 point
-
1 point
-
Multumesc pentru aprecieri! Masina intra in al 6-lea an de existenta, adunand vreo 41 000 km, inca n-a avut pretentii de cheltuiala inafara de combustibil (a beneficiat de revizii gratuite pentru 5 ani, de acum in colo o sa le fac in regim propriu) intre timp am schimbat toate rotile de vara 19", nu stiu cum am reusit sa le zgarii/ciobesc pe toate, chiar am grija la toate trecerile peste cale ferata, gropi etc...dar...asta e! am vopsit barile fata/spate, capota, am schimbat un stop, l-am gasit crapat, (toate pe asigurare). 6-ele il folosesc mai mult in weekend, plimbari in afara orasului etc... masina de zi cu zi este 5-ul e39 pe care il termin de reconditionat saptamana asta, azi a iesit de la vopsit si sunt super incantat, arata "de showroom"! (o sa-i fac poze dupa ce o primesc) (puteti urmari topicul celalalt http://www.bmwclub.ro/forums/topic/119790-bmw-525-e39/) Azi i-am pus rotile de iarna, am auzit ca Mos Nicolae vine cu zapada!1 point
-
Cateva poze pentru reimprospatare . Primele trei sunt facute cu aparatul, restul cu telefonul. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/S4010701.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/S4010698.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/stance.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163107.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163225.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163134.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163232.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163344.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03163408.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2011-08-03165021.jpg1 point
-
Cateva poze cu masina. S-a schimbat toata suspensia (precedenta a inceput sa curga la telescoapele din fata si am decis sa o schimb toata), lip evo si semnale fumurii de la brandex, sticlele farurilor schimbate, angel eyes ccfl alb. Urmeaza sa o ridic mai sus din suspensie si sa ii pun rotile de iarna (table cu gume de iarna). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct2010.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct20101.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct20102.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct20103.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct20104.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/1oct20105.png http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/S4010200.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/S4010193.jpg1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00