Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/14 in all areas

  1. http://thumbnails112.imagebam.com/33664/46ee3e336634503.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33664/ec9296336634510.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33664/6e994f336634518.jpg A primit si M Pack.... si DA, a trebuit tot ce era sus in poze ) Poate ajuta pe cineva... ca eu m-am cam inselat Spre exemplu dupa cumpararea spoilerului fata, am mai cumparat toate grilele, proiectoare, capace spritiere, suporti capace spritiere, canale aer, nu s-a potrivit nici aparatori de noroi, nici scut, nimic nimic nu potriveste de la varianta normala.... pe toate "minunile" astea pentru bara fata pe langa bara am mai dat 1400 lei... si 700 pe vopsit ... Multumesc CATAXXL pentru preturi bune la piese OEM......
    2 points
  2. Dumnezeule Mare http://www.autovit.ro/porsche-cayman-C33727515.html :hyper: "Model S. Pret noua 75000 Euro. Cumpara aceasta masina si locul tau in societate va fi altul. Garantat! Te-ai saturat sa ti se spuna cocalar? Te-ai saturat sa vezi bemveuri si audi la toti papagalii din cartier? Orice papagal poate lua un bemve , insa numai o persoana cu adevarat nobila poate face diferenta intre o masina de 303 cai facuta pe comanda speciala si una cu sigla de bemve. Tinuta doar in garaj , cumparata de noua in Ro , taxa timbru achitata, impecabila.Nimeni nu i-a rezistat la liniute.0-100km/h 4,5 sec.SUCCES LA FETE!"
    2 points
  3. in curand... http://s18.postimg.org/e25mtco61/48454964.jpg
    2 points
  4. Saluate. De ieri am un nou "loc de joaca". Am adus masina din Anglia pentru un priten care o vrea pe stanga. (Este si pacat ca un asa exemplar sa ramana pe dreapta) Am inceput "defrisarea", vestea buna este ca masina are toate gaurile date si au capece de plastic care se vor muta in gaurile ramase, vestea proasta este ca este foarte mult de lucru la instalatia electrica. Aseara dupa ce am terminat de scos din ea cam tot cand a vazut masina, propietarul s-a imbatat sa nu faca infarct. :wacko: Va tin la curent cu elvolutia proiectului.
    1 point
  5. Salutare tuturor! De vreo 4 zile sunt noul proprietar al vehiculului din poze. Este un e60 530d din 2008, utilat cat cuprinde (e mai usor sa zic ca nu are ACC si Night Vision decat sa enumerez ce are) cu pachet M din fabrica (cosmetic, suspensii M sport etc), 235CP cu 500NM, foarte bine intretinuta, pielea fara cute, fara pete si alte defecte si are "doar" 128.000km. Cat am platit pe ea? Pai vreo 13700E. Mult? Putin? Nu conteaza. Sunt f multumit! Trebuie sa mentionez ca "sunt dat jos" din Logan Adica, cea mai "performanta" masina ce-am condus pana acum (si am permis de 14 ani) a fost Loganul meu DCi de 85cp cu utilitati "high tech" cum ar fi ABS si geamuri electrice! Asa ca imaginati-va ce diferenta este hahaha. Citez un bun prieten ce-a condus-o: "Ba! Sare ca broasca de la 100 la 160!" haha. Un alt aspect socant la ea: consumul!!! Un drum de 171KM cu ceva trafic prin Bucuresti si alte localitati, 130km/h in afara - 7.8L/100 consum!!! Mi se pare extraordinar!!!!! Sper sa va placa! PS: stiti cumva ce am de facut pentru retrofit ACC si/sau Night Vision? Chiar imi doresc si astea 2 pe ea. Unde merg pt asta? De unde cumpar kituri? Exista?
    1 point
  6. Pai de ce sa nu fie corecta? Nu inteleg de ce am primit minus la postul de mai sus. Ideea e foarte simpla si ramane valabila: nu trebuie sa fii vreun mecanic expert ca sa schimbi niste simeringuri la supape, cel putin nu la motoarele astea in 4 pistoane. La un N62 e intr-adevar mult mai greu si iti trebuie scule un pic mai complexe. Daca ai trusa aia de mai sus, schimbi simeringurile fara nici un fel de problema. Ma rog, trebuie sa fii atent si sa ai un simt tehnic, dar in rest nu e chiar atat de dificil.
    1 point
  7. Sa se linisteasca cei care zic ca nu e recomandata/corecta operatiunea de schimbare a semeringurilor fara a demonta chiulasa mai bine zis nu ?
    1 point
  8. Felicitari proprietarului... aparatului foto!
    1 point
  9. Fa urmatorul test. Mergi cu 80 km/h constant sau 100-120 km/h constant in Drive. Turometrul are o mica oscilatie chiar daca tu tii pedala de acceleratie apasata constant?
    1 point
  10. claudiu, nu ai cu cine, el e in jermania si din romania se vad altfel lucrurile
    1 point
  11. Pica si pe 6hp convertizoarele. Depinde cum a fost condusa masina. Insa poate sa fie si o problema de presiune de ulei. Sunt foarte multe variante.
    1 point
  12. Poate sa fie si de la EGR. E foarte relativ. Trebuie facuta o diagnoza in primul rand.
    1 point
  13. boala lor , acum ai scapat , mai merge 200k ))
    1 point
  14. am si eu o intrebare...daca are 900 ron salar, cum a strans 6000 euro?? mie de exemplu din 2000 nu mi ramane nimic, si n am familie:))
    1 point
  15. Nu cred ca e o idee buna. La o cautare rapida, de cele mai multe ori gasesti recomandari facute pe baza unor experiente destul de relative. De exemplu, oameni care merg la un service pentru o revizie si ii lauda aproape excesiv pe cei de la acel service. Sau merg la un alt mecanic pentru un schimb de placute, pretul e mic, asa ca il lauda pe mecanicul respectiv pe forum. Nu ai cum sa-ti dai seama daca un mecanic stie ce face sau daca un service este ok sau nu dupa o operatiune de rutina. La orice service poti schimba uleiul, la orice service poti schimba piese de articulatie sau de franare. Graitoare sunt review-urile facute in urma unor interventii mai importante. Plus ca pe forum sunt multi care recomanda anumite service-uri doar pentru ca i-a impresionat aspectul service-ului sau faptul ca au primit o cafea atunci cand au fost la acel service. Chestiile astea chiar n-au nici o legatura cu calitatea serviciilor. Poti sa ai incredere intr-un service dupa ce vezi ca exista foarte multi oameni multumiti, mai ales multumiti de reparatii majore sau complexe. Ca service-ul respectiv prezinta incredere pentru ca isi recunosc greseala atunci cand strica ceva si platesc paguba. Cand garantia nu e doar o poveste. Pe scurt, multi sunt laudati pentru ca practica preturi foarte mici si Gigel si Nae sunt foarte multumiti de acele preturi mici.
    1 point
  16. Ia vezi Vali, a iesit bine? Astept... :drinks:
    1 point
  17. spor la treaba....daca tot ii schimbati bordul luati pe cel cu navigatie(parerea mea)......pare un proiect foarte interesant....astept poze cu el finalizat!
    1 point
  18. Ai un pic de sange. Daca ai timp, documentatie, putina pricepere si cel mai important sa nu te frece nimeni la cap, e frumos proiect. Succes in continuare!
    1 point
  19. Am stat bine sa ma gandesc inainte daca are rost sa postez ceva in topical asta... este incredibil! Ignorand faptul ca initiatorul topicului a disparut...dar sincer, la 24 de ani, cu sotie si copil...nu cred ca ai nevoie de o masina, ci de un tata, care sa te tina pe genunghi si sa iti vorbeasca despre viata...dar si el...sa stie despre viata! Uite, eu sunt fara sotie si fara copil, ma intretin doar pe mine, castig atat cat sa imi permit sa fac intretinerea masinii numai la reprezentanta (E46), si cu toate astea nu as merge sa dau nici 2 mii pe un E46.... Masina merita, dar nu in conditiile expuse de tine. Repet, cred ca tu, inainte de toate, ai nevoie de o voce cu experienta, care sa iti dea un sfat. Cred ca ai face o greseala imensa sa dai 6 mii pe o masina, orice masina alegi. Viata are alte prioritati si e posibil sa intelegi asta peste inca vreo 10 ani, sau niciodata, in functie de persoanele din jurul tau!
    1 point
  20. Salut...becurile sunt H7 mai mult ca sigur..poti pune si 4300k fara probleme...sunt balasturi slim,mai subtiri ca cele normale...alea le poti ascunde mai bine zic eu
    1 point
  21. In primul rand te felicit ca ai o familie si un bebe pe drum, la varsta ta mai rar in ziua de azi, parerea mea. In al doilea rand sa-ti zic un mic scenariu: 10.000 km/an + rca pe un an + impozitul masinii pe un an = aproximativ 450lei/luna. Esti dispus sa dai jumatate din salariul tau doar pentru a umbla cu masina? Asta in conditiile in care nu pica nimic de pe ea.
    1 point
  22. Avand in vedere ca e prima masina e posibil sa nu stii prea bine cum sta treaba cu masinile sh. mai ales masini sh de minim 10 ani. In primul rand trebuie sa fii constient de costul intretinerii care este mai ridicat poate chiar mult mai ridicat decat la o masina de genul golf4 astra etc. In al 2lea rand trebuie sa intelegi ca data fiind vechimea sigur se vor gasi destule care sa pice.Si daca Doamne fereste se va intampla asta sa nu il injuuri pe fostul proprietar ca te-a ars. E ceva normal sa mai pice una alta la vechimea asta. Mai multe sau mai putine, in functie de noroc. La ce cauti tu trebuie sa iti pui serios problema intretinerii. Habar nu am care este situatia ta financiara dar daca spui ca ai strans din greu 6000euro e posibil ca intretinerea unui e46 sa fie peste posibilitatile tale financiare. Asta e marea problema la masinile de genul e46. Ca si pret de cumparare sunt foarte accesibile dar te arde rau la intretinere. Nu spun acum sa nu iti iei e46. Doar incerc sa te avertizez de problema intretinerii. Cu siguranta si confortul nu ai de ce sa iti faci probleme. In schimb la capitolul spatiu e46 sufera destul de mult la spatiul pt pasagerii spate.
    1 point
  23. Si de ce nu primeste ban????
    1 point
  24. de ce???? pe bune acum??
    1 point
  25. Eu cer ca utilizatorul flavius.paul sa fie banat pe acest forum !!! nu se face asa ceva ....
    1 point
  26. 1 point
  27. @ djtaotao ai dreptate, l-am rugat pe Scufi sa editeze. multumesc pentru ca mi-ai atras atentia. @all am sa revin cu norma de poluare si fotografii cand ajung acasa . acolo sunt si masina si documentele.
    1 point
  28. Pana la urma am ajuns la ceva OEM. mai exact style 332
    1 point
  29. BBS CH-R sau BBS RN ?
    1 point
  30. Gata e sus. cu airbag-ul care trebuie )
    1 point
  31. pai daca insumez preturile afisate de tine cu montajul tau ..... tot acolo iesi ca si cum ai pune un dynavin.... oricum imi place cum a iesit.... si fata de dynavinul de care ziceam, tableta asta se misca mult mai bine....
    1 point
  32. uite un baiat care se pricepe (rbu_tuninq)...ghinionul meu ca nu am vazut si eu aspectele astea in poze decat la fata locului...iti spun eu ce e revopsit la masina...TOATA este revopsita si extrem de prost nici macar lac nu are...a fost lovita foarte urat in bot pentru ca lonjeronul dupa partea dreapta e stramb...e plina de chit si nici o usa nu are linie toate usile si aripile au lufturi...jantele sunt si ele zgariate si lovite, gumele sunt cur de bebelus cu sarmele iesite si nici un element care a fost pus pe masina nu este original toate sunt fake-uri de 2 bani...masina asta valoreaza MAXIM 3000 euro si asta datorita interiorului care ala e intr-adevar ok, nu ca in poze dar ok...in rest omul un MARE TEPAR 1000 km am batut drumul de la Bucuresti pentru cotetul asta de gaini mi-a spus la telefon ca masina nici nu a fost atinsa...capota pe interior de ex nu numai ca nu are acea pasla dar este alba ) la cotra-aripi este bagat 2 kg de kit daca ii dai un picior cade tot si ramane mare gaura...
    1 point
  33. Fara sa se supere nimeni, as vrea sa clarific un pic problema si sa inlaturam dramatismele de pe topicul asta. Schimbarea simeringurilor de supape fara a da jos chiulasa nu este in nici un caz o chestie d-asta fantasmagorica pe care doar cativa mecanici druizi o pot face. Nu ai nevoie de centura neagra, nu trebuie sa fii cel ales de zei. E o chestie atat de banala incat exista si pe vremea cand se comercializa Dacia 1300. Poza asta e dintr-un manual de intretinere pentru Dacia 1300: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/841/flx52.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/850/txxt.jpg E acelasi principiu neschimbat din anii '70 pana acum.
    0 points
  34. Ceva informatii despre masina are cineva: http://www.autovit.ro/bmw-330-C33520287.html Multumesc.
    0 points
  35. Stie cineva daca jantele aceastea se potrivesc pe e90? http://olx.ro/oferta/jante-bmw-ID1yHZw.html#7fc4712d91 Cred ca sunt style 136.
    0 points
  36. parerea mea ori il iei dotat ori nu-l mai iei.Chestia asta cu modificarile ulterioare e o tiganie,multa munca,multi bani aruncati la mecanic,daca tragi linie cati bani bagi ca sa schimbi din ac in climatronic sau sa pui un navi ajungi mai mult decat ai cumpara masina cu acele dotari
    0 points
  37. Dar ce se intampla mister mikken??? Probleme in paradis? Asta iarna cand vorbiram erai incantat...
    0 points
  38. mie sincer imi plac si ma gandesc ce sa fac sa le iau sau nu .am nevoie de 2 faruri .sunt cam matuite dar poate ies la polish.
    -1 points
  39. ce parere aveti de farurile astea de e65
    -1 points
  40. vezi ca mica publicitate e in alta parte.... AICI E DIY NU VANZARI SAU SERVICII !!!! de ce sa nu comparam cu o chinezarie gen dynavin ? din descriere imi dau seama ca acest proiect sufera la capitolul durabilitate..... nu vad o viata prea lunga pentru saraca tableta supusa la vibratiile unui diesel + diferente de temperaturi ... aia e facuta sa tina daca stai cu ea-n sufragerie dar o sa-ti dai si tu seama dupa ceva timp
    -1 points
  41. Da, accept si unele schimburi cu alte marci.
    -1 points
  42. sincer ambele imi plac .... nu sunt inca decis ... mai e luat in calcul si BBS CH-R 19", dar silver pot sa le am la un pret super bun si NOI. Si cu CH-R si cu OEM cu gume ies cam la 2000 euro ...
    -1 points
  43. punctul de ardere este la 202 C scrie in fisa tehnica, de ce dracu sa-l arzi la 400 grade, uleiul lucreaza la 80 de grade nu la 400
    -1 points
  44. vreun putoi ...cu masina puternica ..si tianli in torpedou )))
    -1 points
  45. -1 points
  46. Bmw s 3 1999 D ???? WTF ....zi si tu modelul,motorizare mai exact...
    -1 points
  47. Pai mi-am dat si eu seama de aia da macar daca nu stie ce masina are sa dea un copy paste de undeva )
    -1 points
  48. -1 points
  49. Salutare Dupa mai multe cautari, si oscilat intre e92/e93 si F30 am ales pana la urma F30-ul Masina este din 2012, are 14000 km, pe care tocmai i-am confirmat la reprezentanta, si am achizitionat-o cu o parte a pachetului M - Performance, dar masina nu a iesit asa din fabrica. Zic "o parte" pt ca am barile, pragurile, esapamentul, dar nu si jantele si grilele. Mai are scaune (nu sport) si panouri usi din piele gri, PDC spate, pachet de lumini, si cam atat. Am fost atras cel mai mult de aspectul masinii si sunt foarte incantat de el . Masina a fost promovata pe net ca fiind 320d, iar cand am ajuns la fata locului am vazut ca era de fapt 316. Pana la urma, in urma negocierilor am luat-o, dar per ansamblu, nu sunt chiar convins de masina si daca o sa o tin sau nu... din cateva motive: - Motorul de 114 cai trage binisor, consuma putin, dar e cam slab pt un BMW. Oricum, vin de pe un E46 de 105 cai iar diferenta este clar considerabila. - Apoi, mi-as fi dorit sa am macar conexiunea bluetooth. In unele surse am vazut ca ar fi standard, totusi la BMW mi-au zis ca e optional, deci tind sa-i cred. Nu am nimic cu telefon sau bluetooth in meniu. Apoi, un pilot automat si comenzi pe volan ar fi fost binevenite. Stiu ca e o masina un pic ciudata, un 316d aproape chel, dar cu pachet M-Performance si aproape nou. Astept niste parari, si sugestii pt imbunatatirea acestori aspecte, daca se poate. Ar fi ceva optiuni de retrofit? Se pot monta aceste echipamente optionale? Sau ceva de prin soft? http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2105a.jpg http://i908.photobucket.com/albums/ac285/Piniuli/DSC_2110a.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.