Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/07/14 in all areas
-
poze cu bolidul de lux ... :frantics: http://s26.postimg.org/9najhcqxl/P1000562_Medium.jpg http://s26.postimg.org/s5ew1l8pl/P1000569_Medium.jpg http://s26.postimg.org/j943xni3d/P1000576_Medium.jpg http://s26.postimg.org/45hxtjvq1/P1000577_Medium.jpg http://s26.postimg.org/8dcq2ax5l/P1000579_Medium.jpg http://s26.postimg.org/cxywh8gux/P1000581_Medium.jpg5 points
-
Salutare, sunt de ceva timp pe forum și am zis sĂŁ-mi prezint și eu mașina chit cĂŁ nu e cine știe ce ĂŽnsĂŁ eu sunt mulțumit. E un E46 318i, orientblau, cel mai chel posibil dotat (pe original trapĂŁ, cotierĂŁ, proiectoare, restul ce se vede e montat de mine), 1998 și 190k ĂŽn bord. Ca dotĂŁri are M tech 1, senzori parcare, volan cu comenzi, nucĂŁ short M, interior full piele sport, lupe bixenon morimoto + angel eyes, semnale smoked, jante rondell, footrest M și altele care nu-mi vin acum ĂŽn minte. http://i.imgur.com/LJA2JDQ.jpg http://i.imgur.com/RupOqX4.jpg http://i.imgur.com/Qj4u7rj.jpg http://i.imgur.com/fo7C6Pm.jpg http://i.imgur.com/zuFDj03.jpg http://i.imgur.com/609SRLm.jpg http://i.imgur.com/9nxMUrO.jpg http://i.imgur.com/PfCxyZI.jpg3 points
-
Dupa 30000 de km de batai in caseta si implicit in volan, instabilitate ,tramlining, am renuntat la bucsile meyle hd si am revenit la cele cu ulei(lemforder). M-am convins ca toate acele caracteristici prezentate ca plusuri(fata de cele originale) de catre firma producatoare , nu sunt decat marketing, ba chiar sunt daunatoare celorlalte parti componente ale masinii(in primul rand joc in caseta ).Acum masina se conduce mult mai usor, nu se mai simt vibratii in volan si tramliningul aproape ca a disparut(roti normale 205\55\16).3 points
-
2 points
-
Nu e niciun mister. In 2012 a deschis procesul cu statul pentru recuperarea taxei. Cand tu ai cumparat masina, banii inca nu erau recuperati de la Finante pentru ca astepta momentul sa vanda masina. Dupa ce masina s-a vandut, si-a putut recupera taxa linistit, pe el nu l-a mai afectat. Doar pe tine cand vrei s-o revinzi. Multi au procedat asa. Cand ai cumparat masina, trebuia sa verifici in portalul Justitiei daca e vreun proces deschis pe numele proprietarului. Daca nu e nici proces pe rol si nici taxa recuperata, esti cat de cat safe.2 points
-
N-am inteles niciodata de ce trebuie sa faci tot felul de conversii, cum ar fi din nfl in fl, volan dreapta in volan stanga etc!? Fiecare model are frumusetea lui, aspectul lui caracteristic, lasa-l asa, nu-l modifica. Nu-ti mai place, vinde, mai pune ceva si ia ce-ti place.2 points
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.1 point
-
Am citit si m-a cam descurajat... multumesc pentru parere...catre ce model sa ma indrept? m-am cam speriat cand am citit despre distributie...1 point
-
1 point
-
Hidratat pielea cu leatherique, montat boxe MTX fata, casetofon reverse + aux, comenzi functionale (merci lederp)http://img.tapatalk.com/d/14/07/07/7are6are.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/07/6y8aguha.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/07/aqe3amy9.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/07/07/je3ahehe.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
eu am acele bucse de circa 5000km si inca nu am avut probleme si nici trimling..sau altceva.... si am kit complet meyle hd1 point
-
din ce zici tu cutia pare in regula, am citit mai sus ce ai scris, evident o diagnoza ar limpezi apele, dar la prima vedere cutia e ok, trebuie cautat in alta parte...nu ma pricep la diesel ca nu am avut , aici ma opresc din dat sfaturi, cu siguranta ceilalti colegi te pot ajuta, daca in continuare insisti sa nu mergi la o diagnoza1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cam mult pentru un volan uzat fara comenzi, gasesti la 600 lei cu comenzi si in stare mai buna.1 point
-
Lucram la instalatia electrica, trebuiesc mutate toate firele de la calculatoarele de motor si panoul de sigurante de pe stanga pe dreapta si cele de la ABS de pe dreapta duse in stanga cu toate cele ce vin pe partea dreapta. Avem si o instalatie de E90 donatoare de fire la culoare si dimensiune. Munca de chinez. :bigyellowgrin:1 point
-
1 point
-
Azi trebuia sa ma duc eu sa o vad si sa o duc in reprezentanta pentru verificari, dar m-a sunat aseara si mi-a zis ca i-a zgariat-o cineva foarte rau cu cheia pe toata partea dreapta si capota. MINCIUNA. Azi l-am sunat de pe alt numar si nici nu a pomenit de asa ceva. E clar cu probleme, eu am renuntat la ea.1 point
-
Experienta personala cu acest service nu a fost una prea OK. Se pare ca este foarte exclusivist... Problema mea cu masina(E46,316i,'99): rugina "de suprafata" pe o portiune mica de sub capota fata pe care doresc sa o remediez. Am trecut sambata in timpul programului de lucru pe la service-ul situat in bld.Timisoara si mi s-a zis ca tinichigiul nu este. Am intrebat daca in timpul saptamanii il gasesc, si mi s-a zis ca DA. Astazi putin dupa ora 9(in timpul programului de lucru afisat pe site) am trecut in ideea de a vorbi cu acesta. Mi s-a zis sa ma duc sa vorbesc la receptie, unde am aflat ca tinichigiul nu este nici de data aceasta. Am intrebat cand pot sa-l gasesc, ca sa nu stau sa astept in zadar si mi s-a spus ca tinichigiul este si seful receptionerei/secretarei/back office/etc si ca nu are cum sa-mi zica cand vine... In concluzie, nu am apucat sa interactionez cu acest service decat la nivel de "preluare comanda" care este dmpdv Nesatisfacator!1 point
-
Multumesc mult O sa pastrez aceste pagini si o sa ii arat de ce trebuie sa aleaga BMW1 point
-
Sunt foarte curios cine mi-a dat minus si de ce. Il rog sa imi explice.1 point
-
Cam asa ceva ziceau si cei de la bimmmepost...3mm mai inalt, 3 cm mai lung si 2.5cm mai lat nu fac actualul posesor de X6 sa faca trecerea la noul F16 - dimpotriva il face sa incerce SI altceva...1 point
-
Da, mai este valabil Schimbat: - caseta de directie - pompa de benzina - flanse amortizoare fata - bielete anti ruliu - bucsi bata stabilizatoare fata - curele - garnituri capac tacheti - kit etrieri fata Acum este din nou ca noua.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am schimbat anul trecut la ei discuri/placute fata, insa nu am fost deloc incantat. Baiatul care a lucrat era novice: - mi-a impins pistonasul etrierului inapoi si mi-a varsat lichidul din borcan de cugea pe sub masina. Abia cand i-am atras atentia si la insistentele mele a aruncat o sticla de apa in sila pe-acolo pe unde cursese lichidul. - l-am pus sa scoata scoata din lichidul de frana din borcan cu o seringa si mi-a pierdut garnitura de la capacul borcanului. Cand am gasit-o (eu) picata pe-acolo si i-am spus s-o puna inapoi, m-a lovit cu replica: "asta nu e de aici, este de la filtrul de combustibil, ca e unsuroasa" (ce-are a face coada vacii cu stampila primariei?!). M-am rezumat la a ma murdari eu pe maini si mi-am montat-o singur. - l-am rugat (de 2 ori) sa-mi curete bolt-urile pe care gliseaza etrierii - a refuzat, pe motiv ca "merg si-asa" si ca "nu trebuie". I-a montat la loc la fel de murdari si plini de mizerie cum i-a scos. Era treaba de 5 secunde. - aveam suportul ce tinea senzorul de uzura de la placute rupt, asa ca l-am intrebat daca il au sau daca il pot comanda. Raspunsul a venit sec: "nu", si mi-a infasurat senzorul pe-acolo cum a stiut el. Chiar as fi dorit sa-si dea interesul si sa mi-l comande, dar nah, era greu, si probabil prea ieftin ca sa-si dea osteneala. Am renuntat a-i mai adresa intrebari si am preferat sa ma tirez cat mai repede de-acolo. Per total, strict din cauza mecanicului, mi-au lasat o prima impresie proasta, de service fara simt de raspundere. Daca si un schimb de placute il fac in bataie de joc, nu stiu cum procedeaza la lucrarile mai complexe. Partea de receptie a clientului a fost ok, insa asta vine pe locul 2 atunci cand mergi la un service auto.1 point
-
La ani lumina distanta de Porsche si Range Rover, in interior e super, afara e extrem de subiectiv.0 points
-
Mulțumesc din nou pentru aprecierile făcute. Taxa este în jur de 800-850 euro. Dar chiar este necesar ca această taxă să fie plătită? Se poate merge liniștit și legal cu numerele de înmatriculare existente.-1 points
-
Mașina nu este ĂŽnscrisĂŁ pe numele meu. Eu am contract de vânzare-cumpĂŁrare cu persoana din actele mașinii (ceea ce aratĂŁ cĂŁ eu sunt proprietar) și merg așa fĂŁrĂŁ nici o problemĂŁ și fĂŁrĂŁ a ĂŽncĂŁlca nici o prevedere legalĂŁ. Eu plĂŁtesc asigurare, rovignetĂŁ, etc. Deci, consider cĂŁ un eventual cumpĂŁrĂŁtor, va putea proceda ĂŽn același mod. La urma urmei, se poate face contract cu mine sau direct cu cel ĂŽnscris ĂŽn actele mașinii. Ideea de bazĂŁ este cĂŁ ĂŽn cazul oricĂŁrui autoturism care este deja ĂŽnmatriculat ĂŽn România, nu suntem forțați de nici o prevedere legalĂŁ sĂŁ plĂŁtim nenorocita aia de taxĂŁ de ĂŽnmatriculare pentru a putea circula legal pe drumurile publice. Singurul "inconvenient" (pentru cine ĂŽl intereseazĂŁ - pe mine NU) este cĂŁ nu va mai putea ĂŽnscrie mașina la poliție pe numele sĂŁu pânĂŁ când nu plĂŁtește taxa de inmatriculare. Deci, "kevin14“, dacĂŁ te intereseazĂŁ cabrio-ul, poți purcede la vânzarea compactului.-1 points
-
-1 points
-
Imi pare mai mult un LCI decat un nou model. Oricum, este super misto si va avea un succes nebun.-1 points
-
-1 points
-
Vand/ Schimb cu BMW dupa 2007 --Mazda MX5 Nc Miata, xenon, piele, hardtop electric,Sistem sunet Bose, set jante 17 vara, set jante 16 iarna, PRET: 10.500 Euro. detalii : http://www.autovit.ro/mazda-mx-5-C32101668.html-1 points
-
-1 points
-
Super anunt... http://www.autovit.ro/porsche-cayman-C33727515.html SUCCES LA FETE!-1 points
-
-1 points
-
salut, poate au mai fost discutii pe aceasta tema... CE ULEI PUNEM IN CUTIA AUTOMATA "ZF" IN LOCUL CUNOSCUTULUI SI MAI ALES NEPRETUITULUI (70 ron/litru) ULEI "LT71141" ??? am gasit 2 producatori de uleiuri cunoscuti (motul si liqui moly) care au in oferta lor produse cu aceeasi specificatie. http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/149/original/Multi_ATF_%28GB%29.pdf?1394722943 pe siteuri se gaseste la pretul de 59 ron/litru. http://www.liqui-moly.com/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3680.html?OpenDocument&land=GB pret pe siteuri tot 59 ron/litru. ce parere aveti ??? bafta !-1 points
-
Daca ar fi asa cum spui tu, ar insemna ca atunci cand dai jos piesa stricata ar trebui sa gasesti suburul strans insuficient, iar pivotul sa joace in fuzeta sau in cadrul motor. Aici nu vorbim de prezoanele de la chiulasa sau alte suruburi de la motor. Montarea corecta a unor piese de articulatie nu e deloc dificila. Si in reprezentante se dau jos piesele astea cu ciocanul pneumatic, dar piesele respective rezista foarte mult pentru ca sunt de calitate. Exemplul cu caseta n-are nici o legatura cu realitatea. Fuliile alea erau d-alea ieftine. Insa asta cu fulia iar n-are legatura pentru ca acolo intr-adevar trebuie sa folosesti cheia dinamometrica. Asta daca vorbim de fulia de la vibrochen, nu de vreo rola de ghidaj. Chiar si pe elevator poti strange corect daca ai cric de transmisie cu care sa aduci roata in pozitia de lucru. Nu strange nimeni bratele cu scule pneumatice. Cel putin, eu nu fac asa ceva. Evit sa folosesc sculele pneumatice in general. Asta e o privire foarte simplista. Teoretic si un ciocan ieftin ar trebui sa fie la fel de bun ca un ciocan profesional. Ca doar ce tehnologie intra in fabricarea unui ciocan? Realitatea este ca unele firme fabrica piese atat de proaste incat dau gresi chiar daca e vorba de tehnologii deloc complexe. Cum iti explici de exemplu ca niste amortizoare Magnetti Marelli pentru E39 erau mai inguste cu 3 mm incat abia am reusit sa le strang pe fuzeta? Cat de greu o fi sa faci corpul amortizorului de o marime exacta, mai ales cand le fabrici in serie? Teoria pe care ai construit-o e menita sa-ti demonstreze doar ca ai facut bine alegand piese ieftine.-1 points
-
vorbesc de strans la cheie dinamometrica, nu de desfacut.. Si cand le dai jos ok ciocan pneumatic, nu lovit cu ciocanul normal, gen baros in articulatii.. PAi nu e teorie ci practica,si am zis articulatiii. nimic altceva.. Daca citeai atent am mentionat fix amortizoarele la care conteaza foarte mult marca.. Amortizoare de exemplu am pus Bilstein, la alea nu m-am zgarcit, si au costat niscaiva euro.. In sfarsit.. fiecare pune ce vrea pe masina.. Eu unul sunt convins pe pielea mea... Si mai nea boaska, mergi in ce service vrei tu, poate cateva exceptii gen reprezentante, nu toate, si ceva retele mari gen ATU, si iti pun aia si ce piese ai in punga, de la dezmembrari sau de unde vrei tu, china, vietnam etc.. Inclusiv in retele Bosch de exemplu.. nu vorbesc de ateliere mici cu 1-2 mecanici.. Si boaska nu imi duce tu de grija ca m-am mutat eu in Belgia, vezi-ti de viata ta, si sper ca esti constient ca am plecat la mai bine nu la mai prost... Nu esti singurul de pe forumul asta care a mai iesit din tara si mai vazut una alta.. sunt o groaza... :care au stat mai mult sau mai putin sau macar au facut si ei o excursie.. nu esti vreun miez sau ceva extraordinar.. ca tine mai sunt inca vreo 2-3 mil de romani minim dupa ultimele estimari.. Asa ca ai grija ce minciuni spui ca sunt multi care stau pe afara si te prind cu soparla imediat...-1 points
-
Eu zic ca iti trage aer fals pe undeva...verifica furtunele calumea...fum scoate? da mai multe detalii si fi mai explicit.-1 points
-
Buna ziua, detin un bmw e46 din 1999,l-am cumparat in 2010 cu 142.000 km la bord, adus din Germenia in 2008.Sunt sigur ca nu are km acestia.Vreau sa stiu cum se pot afla km reali sa ii pun la loc pe bord. E pacat ca un BMW sa nu isi arate km reali.-1 points
-
Saluate. De ieri am un nou "loc de joaca". Am adus masina din Anglia pentru un priten care o vrea pe stanga. (Este si pacat ca un asa exemplar sa ramana pe dreapta) Am inceput "defrisarea", vestea buna este ca masina are toate gaurile date si au capece de plastic care se vor muta in gaurile ramase, vestea proasta este ca este foarte mult de lucru la instalatia electrica. Aseara dupa ce am terminat de scos din ea cam tot cand a vazut masina, propietarul s-a imbatat sa nu faca infarct. :wacko: Va tin la curent cu elvolutia proiectului.-1 points
-
http://www.bluntone.com/images/built_not_bought.jpg Fiecare isi manifesta pasiunea in felul lui.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00