Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/08/14 in all areas
-
5 points
-
Verifica sa nu atinga discul in tabla de protectie, dar mai probabil e ca sabotii de frana sa atinga interiorul discului - de aici supraincalzirea, deformarea - ovalizarea. Chiar daca levierul franei de mana nu pare ridicat, s-ar putea ca sabotii sa fi fost reglati prea sus pe roata respectiva. Sau sa nu se "relaxeze" dupa ce lasi jos frana de mana... PS: Acum ca a venit vara (dar e valabil in orice anotimp), incercati sa nu mai stati cu piciorul pe frana la semafor, daca franele sunt incalzite bine, zona unde placuta apasa pe disc se poate deforma usor (apar hotspot-uri) - > vibratii ulterioare. Folositi frana de mana in loc.... sau franati din vreme si lasati masina sa mai mearga 1-2m sa se roteasca discul. http://img.photobucket.com/albums/v238/935Baby/Nissan/Brzdy/P6140028.jpg4 points
-
un update tarziu... Multumiri lui Razvan de la ArVision!!! Super baiat....3 points
-
Pai se vede ca-i foliata.. Oricum, nu merita nici sa te obosesti sa formezi nr de tel...3 points
-
salut, va arat si masina mea (una dintre ele pentru ca mai am un Z3), un E21 din '82, adus in tara in '95 si de atunci detinut de un singur proprietar, un mos din Ploiesti masina functioneaza, motorul merge bine, insa are ceva probleme cu tinichigeria mi-a placut ca era originala, nu-si bagasera desteptii nasul in ea; pana si jantele sunt originale, si sunt mai rare, eu cel putin nu am mai vazut astfel de jante pe la noi am inteles ca in ardeal sunt multe E21, probabil aduse din vest, insa putine au trecut muntii fotografiile sunt facute la retroparada primaverii 2014, cand am mers pana la urlati enjoy, si spuneti-mi si parerile voastre (multumesc tuturor fotografilor pentru poze)2 points
-
Sfatul meu e sa-l scoti, pare reglat foarte sus si poate pedala nu-si face cursa completa => ambreiajul nu decupleaza complet, chiar daca tu nu simti asta.2 points
-
Butonelul tine panoul de plastic de deasupra pedalierului sa nu cada (il rasucesti in pozitie orizonatala daca vrei sa scoti panoul ala vreodata). Surubelul e de fapt un opritor al cursei pedalei de ambreiaj... poti regla cat de mult sa apesi pedala, dar ce ai tu acolo e o improvizatie, cel original e cauciucat si arata asa: http://lennium.me/images_z3/clutch.jpg2 points
-
daca mergi cu fiecare suficient de mult sa o vezi ca incepi sa percepi diferentele astea, stiu ca poate parea exagerata partea cu perceputul milisecundelor, evident nu am masurat si evident nu poate fi vorba de secunde diferenta deci putem clar vorbi doar de milisecunde, dar e sesizabila diferenta daca le conduci suficient pe ambele...asta pot spune eu din experienta personala, acum probabil fiecare descrie diferit senzatiile sau are o perceptie diferita asupra aceluiasi lucru2 points
-
Salut, cred ca a venit vremea sa imi prezint si eu chelia, un E46 320d din 99. Masina o am cam de un an jumate, nu e cine stie ce, dar asa cum e ma folosesc de ea zilnic. Probleme majore de la cumparare nu au fost. De cand ii la mine am schimbat: -filtre+ulei 5W40 -discuri+placute fata spate -modulul de la ventilator(mergea continuu) -bucsa brat fata dreapta -periile la electromotor Imbunatatiri sau completari: -jante style 44 -maneta semnalizare cu BC -cotiera fata -remapare facuta la colegul Juice Cam astea imi vin acum in cap. Si ceva poze cu masina:D1 point
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.1 point
-
E o discrepanta uriasa intre cele doua descrieri in conditiile in care masina cu pricina pare sa fie una si aceeasi.1 point
-
1 point
-
Salut legat de problema ta parerea mea ca daca ventilatorul functioneaza atunci a ramas blocat sistemul ce inchide si deschide aerul catre habitaclu daca este asa atunc trebuie verificata consola centrala pentru eventuale defecte.... si nu-ti mai bate capul cu nimeni ca nu toti acceseaza forumul pentru a ajuta pe ceilalti.........1 point
-
1 point
-
2,5 24 de valve= motor neomologat in 90% din cazuri si nici nu se mai poate omologa din ce stiu eu.2,5 12 valve e motorul cu care a venit de fabrica si se poate omologa,la ambele ai consum urban de la 12 in sus si extraurban de la 7-8 in sus.2,5 24 valve non vanos e un motor reusit si masina se misca bine cu el,2,5 12 valve e mai lent dar daca e in stare buna se tine aproape de 24 valve.la 12 valve ai cureaua de distribuite de verificat la 24 valve nu prea ai multe de vazut.verifica mai degraba tabla decat motorul acolo e mai problematic.acum: http://olx.ro/oferta/vand-schimb-bmw-325-ursulet-ID257Ux.html#3ec3be7876 nu a existat 1,8is sedan nu stiu daca e motorul omologat http://olx.ro/oferta/se-vinde-bmw-e30-325i-1990-taxa-platita-ID25469.html#691c201f5c arata ok avantaj ca are taxa platita motor probabil neomologat http://olx.ro/oferta/vand-bmw-e30-325-m50-urs-ID1YFfP.html#691c201f5c asta intradevar pare cel mai interesant din nou motor neomologat1 point
-
Va salut, am zis sa impartasesc o experienta placuta cu voi... Masina a facut 15000km asa ca m-am dus cu ea la revizie (pe banii mei pentru ca BC spune la 30000km); am schimbat tot mai putin filtrul de motorina care il voi schimba o data la 30000km; M-am decis sa merg la Contempo in Brasov; pe langa revizie, mi-au spus ca vor fi facute si niste "recall-uri" (nu stiu altfel cum sa le zic) cu referire la acea problema ce este la F30 cu ruginirea scaunelor, schimbarea lampei suplimentare de frana (cica se poate infiltra apa sau ceva pe acolo) si schimbarea scurgerii de la nu stiu ce calculator (daca e cineva interesat pot sa fac o poza la deviz); masina a fost dusa la 09.30 si mi-au zis ca la 15..00 va fi gata; Am ramas placut surprins de faptul ca nu m-au taxat sau altceva pentru acel recall (stiu ca asa e normal, dar deh...tot romanul e patit); Si nota de plata mi s-a parut foarte ok, pret total revizie 1119 lei; Oamenii s-au comportat foarte frumos, au spalat masina...nota 10! Astept sa imi vina si grilele performance care sunt comandate de ceva vreme dar inca nu au ajuns! Dupa aia, fac si eu cateva poze! Toate bune1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce fel mergeeeee,faci ce faci si le alegi pe cele mai bune )). Androidul e stapan,ce sa zic,orice device ce are ca sistem de operare Android va fi in fata in comparatie cu altele . Se misca super super repede,se poate vedea asta,comparativ cu Erisinul pe care l`am montat eu (cu ocazia asta iti multumesc din nou pentru suport ) care se misca o idee mai lent,dar oricum,e receptiv si asa. Legat de ce spuneai tu acum muuuulte pagini in urma la chestii negative de la Erisin,am observat si eu problema cu opritul masinii in timp ce ruleaza usb`ul si la pornire o ia din magazie. Doar ca la tine ai zis atunci ca se intampla mai rar,in schimb la mine se intampla mai mereu ) . Frumos,ar fi fost minunat sa poti muta si la Erisin piesa la un minut anume spre exemplu. Dar plusul cel mare e fara indoiala receptivitatea ecranului. Exact ca un device portabil de ultima generatie asa cum se doreste a fi. Si uite asa,cu bani mai putini decat un Dynavin ai ajuns la ceva ce greu il vei mai schimba curand,desi intra mai demult in discutie acel Avin al carui rost chiar nu`l mai vad in prezent1 point
-
1 point
-
Ca sa te convingi mai bine da-i cureaua jos si invarte rolele si pompa de apa vezi daca au joc si verifica daca are joc sau daca se invarte usor alternatorul pentru ca si el are rulmenti1 point
-
Mi-am facut curaj,am spalat-o si am facut niste poze mai profi.Sper sa va placa. Nu stiu ce s-a intamplat la bara jos,cred ca atunci cand am pus splitterele a iesit de la scut,maine investigam. http://i62.tinypic.com/2wgtytz.jpg http://i61.tinypic.com/99evww.jpg http://i60.tinypic.com/68vazl.jpg http://i57.tinypic.com/2r7xcnr.jpg1 point
-
adica te duci la unul care are laptop + interfata de BMW si care stie sa faca anumite codari.... si il rogi sa-ti faca ce vrei ... si dupa ce termina il intrebi cat costa deranjul..... cam atat1 point
-
1 point
-
http://www.autovit.ro/bmw-316-C33215470.html vazut azi, dezamagire. 1400 de euro. cheala, fara nimic, pragurile coapte ruginite...1 point
-
1 point
-
Da un telefon la nr din anunt sau un PM aici pe forum si afli mai multe1 point
-
poze cu bolidul de lux ... :frantics: http://s26.postimg.org/9najhcqxl/P1000562_Medium.jpg http://s26.postimg.org/s5ew1l8pl/P1000569_Medium.jpg http://s26.postimg.org/j943xni3d/P1000576_Medium.jpg http://s26.postimg.org/45hxtjvq1/P1000577_Medium.jpg http://s26.postimg.org/8dcq2ax5l/P1000579_Medium.jpg http://s26.postimg.org/cxywh8gux/P1000581_Medium.jpg1 point
-
Au au... si distractia incepe cand unul din fire ramane pe dinafara si bordul e montat.1 point
-
1 point
-
Fratilor tare as vrea sa stiu cum scoateti voi consum de 8 in Oras cu E39 2.0 6 cilindri, in extraurban 7-8, in oras minim 11-12 cred ca sunt niste valori normale.1 point
-
Deci asta era secretul pt a scoate un consum mai mic decat spune producatorul: incepi sa elimini piese de pe masina...LOL1 point
-
Fiscul nu confisca decat atunci cand nu platesti impozit. In cel mai rau caz poti sa dai o declaratie la politie, dar tu ai factura pe masina, e treaba firmei daca plateste sau nu tva. Tu cand cumperi un televizor de la magazin, nu te intereseaza daca firma isi plateste tva sau nu. Nu iti confisca nimeni televizorul daca ei nu isi platesc tva ul. E treaba lor, dosar penal, evaziune, retinere etc.1 point
-
alte poze... am invatat pe propria piele ca tractiunea spate nu iarta:( si am reusit de am atins bara fata. Cu ocazia asta o sa ii fac un retus complet, mai sunt unele locuri in care apare rugina si cateva diferente de vopsea(usa soferului) Ceva sfaturi in privinta schimbarii uleiului din cutia de viteze, din grupul cardanic(sau cum ii zice)si a uleiului servo? Nu cred ca au fost schimbate vreodata. Ar fi bine sa le schimb?1 point
-
Baieti,nu are legatura cu masina insa are legatura cu proprietarul De ieri,dupa o "pauza" de 14 ani sunt iarasi tatic,am un baietel de 3180 gr si 50 cm ( trebuie sa calculez cati cai /kg are )1 point
-
1 point
-
Citez din tine: ”Nu vreau sa o fac masina de salon sau de competitii, nici nu vreau sa fie ultima cazatura, nici nu vreau sa investesc in ea lunar 10 milioane. Vreau sa fie un vis de-al meu implinit”. și dupĂŁ mine este o contradicție ĂŽn termeni. SĂŁ știi cĂŁ mulți dintre noi am investit mult mai mult. Mulți dintre noi nu prea sunt normali când e vorba de mașinile noastre. AscultĂŁ ce spun colegii noștri. Și eu consider cĂŁ a fost mult prea neglijatĂŁ, și odatĂŁ ce ai ĂŽnceput sĂŁ bagi bani ĂŽn ea nu te vei mai putea opri dacĂŁ vrei ĂŽntr-adevĂŁr sĂŁ fie un vis ĂŽmplinit.1 point
-
daca as putea sa ma plimb cu terasa dupa mine ce bine ar fi )) . Acasa sta sub terasa , mai am noroc uneori si ma prinde curat sub ea , sau ma fereste de roua de dimineata . Eu daca-mi incep ziua cu masina curata , am o stare buna toata ziua .1 point
-
Sti cum cred eu ca e cu turbo asta si cu aspiratul.... ca si cu femeile, turbo e ca o realtie de-o noapte scurta dar intensa, aspiratul e ca o iubire adevarata, indelungata, trainica si de incredere, care te surprinde placut de fiecare data si nu te poti satura de ea. Acum !?!!!! depinde ce tie iti place si inca un lucru , nu imi plac cum sunt desenate interioarele la porsche, dar exteriorul e magnific iar partea naspa e ca eu mereu il privesc din interior si .... sunt egoist nu imi pasa cum ma vad ceilalti )1 point
-
Eu spre exemplu vreau z4 e89 automat prefacelift ca: imi place de mor, ca vreau sa fie numai a mea, ca nu vrau s-o curat dupa copii(maniac cu curatenia in masina), ca e smart top si nu schimb prelata, ca e normal aspirata= mai fiabila, ca e ultimul model din seria evolution (generatia contemporana cand m-am infectat cu bmnw), ca e total altceva cand conduci practic cocotat pe puntea spate si in fata ai o capota de aproape 2m,automata cu actionare mecanica prt ca imi place sa trag de ceva cand demarez (joystick-u m-i se pare anemic nu imi place). Iata cateva din motivele mele pentru a alege un roadster. AAAAAA si pentru ca ... :masini" )1 point
-
am mers cu cu Cayman S model 2013, si mi-a placut, foarte agila masina si predictibila, foarte tail happy, mai fun chiar decat un 911 Carrera, chiar si review-urile o claseaza deasupra unui 911 entry level. Dar, personal nu as lua-o, prefer Boxster S sau 911, e pur o parere subiectiva, nu sunt fan al design-ului lui Gayman, sorry . Am mers si cu 911 care in schimb e ceva mai civilizat, are o alta dinamica, nu ca nu ar fi fun, e super fun si el dar intr-o alta maniera, avand ampatamentul ceva mai mare si motorul mai in spate amplasat se schimba felul in care reactioneaza masina, dar 911 mi se pare mai orientata catre un daily drive fiind mai confortabil, e mai spatioasa, in Gayman ma simteam tare "strans" . Si fiind motoare aspirate trebuie sa le duci sus in ture, dar nici in 911 sau Cayman nu se simte viteza atat de bine, doar ca pe Sport sau Sport + evacuarea, schimbarile de viteza ale PDK-ului si motorul la ceafa ta iti transmit cu totul alte senzatii fata de Macan, Cayenne sau chiar Panamera. Si sunt totusi Porsche, nu vei simti viteza ca intr-un 320D , chiar intregul pret al unui Porsche nu se duce doar pe sigla, asta e usor de vazut si simtit .1 point
-
1 point
-
WOW!!!! da, asta e altceva! si referitor la spatiu, am masina asta de aproape 6 luni si o singura data am dus pe cineva in spate; asta in 12500km; realmente nu am nevoie de bancheta din spate; iar in viitor cand ma voi insura....ce? nevasta-mea nu poate sa aiba si ea o masina cu 4 portiere; aia va fi de familie si cea in 2 locuri va fi pentru my daily use1 point
-
Nu pierzi nici o garantie, nu se pune sigiliu peste filtre ca sa isi dea seama ca le-ai schimbat. Pentru mai multa siguranta poti schimba doar filtrele de ulei+aer.1 point
-
Ulei+filtre le schimbi oriunde, fara nici un fel de problema, nu are rost sa mergi la reprezentanta si sa platesti dublu. La cele gratuite, cauta sa te pui bine cu un consilier service sau ceva de pe acolo, din familie am ajuns la concluzia ca asta e singura solutie sa stai linistit legat de efectuarea pe bune a reviziei. P.s. Cayman all the way O fi fain Bmw-ul, dar Porsche e in alta liga.1 point
-
1 point
-
Roscatule, nu a fost "up" cel putin eu nu asa l-am considerat. Am anuntat pur si simplu ce s-a dat si ce mai este inca disponibil pentru doritori. Stai linistit ca nu iti fac concurenta la dezmembrat masini, daca asta era problema ta. Am doar o masina la dezmembrat si nu am de gand sa fur painea de la gura celor MICI. Numai bine! :*1 point
-
Si eu am mers tot pe mana lui Daniel24. Inspirata decizie, super baiat, recomand! De la 2009 la 2014 diferenta este colosala.1 point
-
1 point
-
Asa tremura la toate.Daca am avea un motor in 6 cilindri atunci sa vezi meserie.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00