Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/10/14 in all areas
-
Azi au ajuns anvelopele ( au DOT 1614 ) , in timp ce eram la Autosoft Militari a ajuns si setul de antifurturi OEM la Brandex , dupa montarea anvelopelor am facut o oprire in Berceni si am pus si antifurturile sa fie totul ca la carte . A fost nevoie in medie de 40-60g pentru echilibrare , o singura anvelopa a miscat-o de vreo 2 ori pana a scazut sub 60g , servicii excelente la Autosoft Militari , nu a fost nici o problema cu butucul sau cu prezoanele , totul a intrat perfect normal . Cateva poze facute cu telefonul , masina nespalata de 10 zile , fara nici un dressing pe anvelope , am venit cu ideea sa o spal imediat ce ajung acasa dar a inceput sa ploua asa ca probabil o sa merg mai pe seara sa o spal si eventual sa fac niste poze cu camera foto . http://s26.postimg.org/4b1bdy2xl/IMAG0111_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ddl778dax/IMAG0112_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fkpfv5il5/IMAG0113_Medium.jpg http://s26.postimg.org/gqy17ow9l/IMAG0114_Medium.jpg http://s26.postimg.org/axjdtdv89/IMAG0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/5c1k32jx5/IMAG0116_Medium.jpg20 points
-
Frumoasa, am avut una identica doar ca pe argintiu si fara scaune sport. Mi se pare absurd totusi sa pui 4 tobe pe un 318 ci, ca doar nu e M3. Gusturile nu se discuta oricum, sa te tina multi km!5 points
-
Unde-s " aia " care spuneau ca arata urat un F07,oare au dat si ei plusuri la pozele tale ? Superba masina,superbe rotile !!!2 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu te inteleg ce atata bataie de cap, pune antigel albastru g11 si end of story.2 points
-
Momentan procesele pe timbru de mediu nu se castiga de nici un fel. Si chiar daca s-ar castiga intr-adevar recuperarea se va face esalonat pe 5 ani2 points
-
Valva pcv si cele 3 furtune. Maine sunt programat ptr inlocuirea ei la Service Efficient. http://s22.postimg.org/e0x0yoh0t/image.jpg2 points
-
si cu atitudinea asta vrei sa vinzi pe forum? de ce nu pui poze cu F30 daca " o masina, noua sau sh, la cumpararea ei, se verifica, testeaza, controleaza la fata locului, nu prin intermediul pozelor". lol2 points
-
de acord cu tine, din pacate intra la asa numitul marketing, insa cred totusi ca pe un forum ar trebui macar sa ne respectam intre noi si sa punem poze reale si totusi, o poza care vrea sa suprinda ce-i de surprins o va face fara indoiala, hai sa ne uitam pe ebay.de sau mobile la anunturi postate de privati sa vezi acolo cum suprind pozele defectele masinilor, zgarieturi, pete de rugina si alte defecte incercuite si subliniate cum trebuie ca omul sa aiba o parere destul de clara asupra obiectului in cauza2 points
-
Uitati aici samsareala: http://www.autovit.ro/bmw-320-C33833568.html Masina asta a aparut la vanzare acuma vreo 10 zile, probabil de la proprietarul de drept. Masina era 12.000 negociabil si avea in jur de 120000 sau 140000 de km..nu mai stiu exact. S-a cumaprat repede si acuma a aparut cu ""m packet" (abtibild lipit pe portbagaj ) si cu vreo 40.000 de km mai putin. Spor la cumparat masini!1 point
-
poate fi valabil pt rrs cel vechi. pe cel nou l-ai incercat? nu are legatura cu cel vechi. p.s. si fiat e ieftin.1 point
-
nu stiu ce sa zic,mi-a trebuit destul de mult timp sami fac curaj sa ma apuc pt mine )) poate daca as avea macaraua mea si nu ar trebui sa imprumut,cu siguranta as face si altora !1 point
-
Deci ai recomanda masina ta pentru o uzura predominanta in oras insa avand setat sa nu aiba consumuri de peste 10?1 point
-
Care masina din gama Porsche mai seamana cu 911-le ca is confuz...? Ah, eventual vroiai sa spui ca 911 nu a suferit schimbari dramatice de-a lungul vremii...asta pt ca are succes asa cum e...pe de alta parte restul marcilor: Audi, BMW etc, au facut masinile sa se asemene intre ele atat de mult incat difera sa zic asa doar marimea...vezi F10 si F01...1 point
-
Ieri a ajuns pana la urma ... si din clipa de cand am dat-o jos si pana astazi am muncit la ea intr-una ... Acum arata asa: http://thumbnails111.imagebam.com/33807/bb004e338069595.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/33807/9b564f338069602.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33807/53c40e338069609.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33807/20c7be338069613.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/33807/d2f358338069618.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/33807/d26a2a338069627.jpg1 point
-
Bine ca s-a terminat , eram ĂŽngrijorat , ce tragedie pentru un cacat de garnitura1 point
-
Nu arata foarte rau X6-ele nou...imi place spatele in mod deosebit, ca au facut luneta aia mai mare si probabil ofera o vizibilitate mai buna. Cat despre Porc si RR, sa fim seriosi, joaca in alta liga...inclusiv cu preturile1 point
-
1 point
-
foarte bine arata :goodjob: si eu visez la o bara spate M pentru a mea berlina dar o sa mai dureze ceva. ca idee poti sa renunti la bagheta aia infoliata de la portbagaj.1 point
-
senzatia e tare cand atinge punctul culminant, pui motorul,contectezi tot,pui contactul,se aprinde bordul si atunci zici hai...si o ia ! e nebunie curata )) as mai schimba vreo 2-3 motoare ))1 point
-
am reusit sa ma conectez cu E-Sys , ISTA nu a vrut sub nici o forma , nu e problema , rezolvam maine prin teamviewer :shifty:1 point
-
O pompa de apa cu joc un fulie e o piesa defecta. Majoritatea clientilor sunt multumiti cand li se recomanda schimbarea unei piese pentru a preintampina o problema. Sa ramai cu masina in drum in tara sau in strainatate si sa fii nevoit sa platesti cateva miloane sau cateva sute de euro pe o platforma nu este chiar un lucru placut. Nu inteleg de ce pui ideea asta sub semnul intrebarii ca sa arunci o umbra de rea credinta asupra mea. Niciodata nu am avut o reclamatie din partea cuiva care sa spuna ca i-am schimbat vreo piesa degeaba. Am multi clienti cu N47 carora nu le recomand sa schimbe kit-ul de distributie daca nu este nevoie desi as putea castiga destul de usor sume destul de mari. Asa ca nu e nevoie sa ma lacomesc la o manopera de pompa de apa. Asta in situatia in care cele mai multe service-uri te iau cu povestile alea tipice: "aaa, asta e motorul ala cu probleme. Iti facem o oferta de piese, altfel daca se rupe lantul te costa vreo 3000 euro reparatia sau alt motor. Ai grija cum mergi ca e foarte periculos."1 point
-
Felicitari pentru curaj si rezultat! Ai mai facut asta in trecut? Din cate stiu o sa fie aproape imposibil sa omologhezi motorul, o sa ai probabil ceva probleme la ITP sau daca te opreste RAR in trafic. Ma gandesc daca nu era mai simplu cu un m44 sau m42 la partea cu omologarea...dar cred ca 6 cilindri sunt mai buni si mai rezistenti...si aflii mai usor un 2.0 care merge bine, decat un 1,8 is. Cred ca e intetesant sa ai aceasi masina si 50% mai multa putere, cred ca acum e alta masina!1 point
-
Cred ca e super tare senzatia de a mesterii(in sensul bun) la propia masina bine mie imi face placere si la masina altora1 point
-
deci...manopera o scoatem din calcul,ca tot ce a fost de facut am facut eu,macaraua si colegul Mihai Emu,care s-a ocupat de climatronic ! Da masina acum are un 2.0 M52 vanos S3 de pe un touring cu acelasi an si luna de fabricatie ca masina in cauza,iar in pozele cu amortizoarele este un M43 ! ca piese mi-au trebuit in prima faza,motorul,cutia,prima parte din cardan,evacuarea,instalatia electrica a motorului iar daca masina a avut EWS (cheie cu chip chestii socoteli)trebuie neaparat ,am schimbat si timoneria ca cea de 1.6 avea o curbura la unul din capete iar cea de pe 2.0 era dreapta,in functie de ce caseta de directie ai,trebuiesc furtunele ! eu am avut dinainte sistem de franare pe spate de 2.0 adica cu discuri si mi-a fost relativ mai usor, grupul este acelasi,planetarele la fel,pompa de benzina la fel ! iar cu instalatia electrica in cazul meu a fost PLUG & PLAY motoarele fiind acelasi an,aveau EWS,a trebuit doar sa schimb chipul dintro cheie in alta,inelul de pe contact si sa inlocuiesc ews-ul care este sub torpedou,am conectat mufa rotunda din instalatia motorului la mufa rotunda a instalatiei masinii si a pornit la prima cheie ! Iar ca durata au fost ca 5 zile de munca de la 9 la 8 seara,avand in vedere ca eu n-aveam aer conditionat deloc si am pus dublu climatronic si am fost singur majoritatea timpului,pretul pieselor a fost 700 euro ( am luat masina completa ) bine s-au mai cheltuit pe piese noi,ambreiaj,garnituri,ulei,antigel,etc.etc. in jur de 300 euro ! mai pun cateva poze1 point
-
e un nr limitat de clienti dar se va vinde , oricum acolo ai o sansa reala macar . Aici probabil doar schimburi tampite1 point
-
1 point
-
Nu monteaza si navigatie,este cam scumpa. Nu prea are cum sa se intample asta. Nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva )) Este ceva de munca si la E46, am facut cateva, se schimba pedala de acceleratie cu tot cu cablu, ambele incuietoare de la capota si cu manerul de la interior, iar frana se muta langa calculatoarele de motor, ai sa vezi ca ai acolo semne unde tre sa dai gaurile. Dar o sa trebuiasca sa muti si suportul de coloana de volan de pe dreapta pe stanga si ai nevoie de ceva suduri acolo, nu este chiar simplu. Astazi am fost la Craiova si am cumparat bordul si caseta de directie, am gasit la pret foarte bun fata de ce gasisem in Bucuresti, de exemplu pe caseta de directie electrica in Bucuresti sub 400 euro nu am gasit si pe bord vroiau 350 euro chel, fara nimic pe el si fara torpedou, la Craiova am dat 250 euro pe bord cu tot ce trebuie pe el si pe caseta 230 euro. Foarte ok baieti de acolo si vreau sa spun ca aveau un Super Birou.1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-am inteles niciodata de ce trebuie sa faci tot felul de conversii, cum ar fi din nfl in fl, volan dreapta in volan stanga etc!? Fiecare model are frumusetea lui, aspectul lui caracteristic, lasa-l asa, nu-l modifica. Nu-ti mai place, vinde, mai pune ceva si ia ce-ti place.1 point
-
Buna seara , azidimineata nu mi`a pornit masina de niciun fel si eram disperat pentru ca nu stiam ce sa`i mai fac .. dupa cateva telefoane pentru rezolvarea problemei (duminica) mi`a venit in gand sa verific si pe forum intre timp ce asteptam un mecanic , si nu o sa va vina sa credeti , chiar dupa ce m`am logat , acest topic mi`a aparut primul . Asa ca am citit ce a scris cineva mai sus despre cheia masini , bineinteles ca am mers la masina cu cheia de rezerva sa incerc si mi`a pornit mai bine ca niciodata ) . Asadar astazi am ramas extreme de impresionat fata de aceasta comunitate . Tind sa cred ca nici pana acum nu as fi dat de cap problemei si probabil m`ar fi costat si bani si timp . Voi faceti o treaba extraordinara , va multumesc pentru sfaturi ! PS. Cred ca la aceasta problema a cheii ar fi ultima chestie la care m`as fi gandit in aceea clipa .1 point
-
Mda...acuma am vazut...daca nu da-ti play la filmuletu lu Inside...se vede "crevasa" de la stopul spate si se continua pana la usa spate si cred ca pana jos...parca e din alt film...nu scoate nimic in evidenta...e doar acolo...o scobitura in caroserie... P.S. Tre sa caut commentul unuia pe youtube...e mortal mortal...1 point
-
nu pare nicicum "All New", e mai degraba un face-lift, ce-i drept nici nu stiu cat de mult l-ar putea schimba ca si forma , fac si ei ca si Audi cu Q7, trag de modelul ala de 10 ani aproape, ii tot fac face-lifting, daca se vinde si asa la ce sa arunce banii pe R&D pentru un model cu adevarat nou cand astea se vand oricum, mai schimbam un far, un stop, aruncam un bord nou, 2-3 grile pe afara il marketizeaza ca "all new" si aia e...se vinde nu-i problema, lumea e avida de "cat mai nou"1 point
-
Un X4 mai mare la exterior cel putin. Nu-mi place ca din fata prea seamana toate X3 FL cu X4 cu X5 si acum X6. Spatele imi place in mod deosebit fata de varianta precedenta. Am "emotii" legate si de difuzorul ala de aer de pe aripi... Pe strazile noastre o sa se cam stropeasca zona aiA ..sau poate ma insel Poate am sa reusesc sa fac un test cand o sa apara.1 point
-
S-o stapanesti sanatos. O intrebare, ce te-a facut s-o cumperi? Din punctul meu de vedere impresioneaza doar prin prisma dotarilor.1 point
-
1 point
-
Uleiul e in drum spre casa. Intre timp a venit curatenia de primavara. Ranforsarea de sub bara spate avea mici semne de rugina pentru ca nu fusese izolata. Avea doar un strat subtire de vopsea neagra. Nu mai spun picioarele de sustinere care aveau deja straturi de rugina. Le-am bagat la sablat pana au iesit perfecte, apoi le-am dat in mai multe straturi de grund. La fel si toate suruburile+piulitele. Doar ca alea le-am dat cu vopsea. Din fabrica au fost foarte putin galvanizate, dar un singur surub mai era neafectat. http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/3/36744543kcW.jpg Probabil pentru multi nu conteaza ce-i acolo, dar pentru mine e important sa fie totul ok, chiar si ce nu se vede.1 point
-
vezi ca mica publicitate e in alta parte.... AICI E DIY NU VANZARI SAU SERVICII !!!! de ce sa nu comparam cu o chinezarie gen dynavin ? din descriere imi dau seama ca acest proiect sufera la capitolul durabilitate..... nu vad o viata prea lunga pentru saraca tableta supusa la vibratiile unui diesel + diferente de temperaturi ... aia e facuta sa tina daca stai cu ea-n sufragerie dar o sa-ti dai si tu seama dupa ceva timp1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pentru initiator, mai bine cauta bara mtech2. bara m-look este pt coupe, nu are bandou si arata cam ciudat pe sedan.1 point
-
Nu, dar mi s-a cam luat de elucubratiile celor ca tine, soferi de 320 D, care inainte au avut 1.4 benzina si care acum au impresia ca merg cu Ferrari! Auzi ce avioane, 325, 330! Esti de-a dreptul PENIBIL! Si esti cu atat mai PENIBIL cu cat te iei de varsta unei masini sau a alteia incercand sa te erijezi intr-o persoana superioara sau... "avuta" prin prisma anului masinii din posesie! ... poate eu am preferat sa-mi iau casa ca altfel puteam sa am 5 nou (si nu 2.0 D) sau poate eu nu platesc rate la masina... "Pentru ca am mers cu benzina de 3000 si mi s-a parut 'mult zgomot pentru nimic'." Asta venind din partea unui sofer de 320 D SUPERCAR! PS: Ai deschis un topic ca ti-a picat turbina in 13.000 KM si ca ti se pare ca maisna, desi e noua, scoate fum! =)) :twoup: Super tare P E N I B I L1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu inteleg ce v-ati aprins asa, poate omul a vrut sa spuna ca pune la bataie 900 lei din venitul lunar pentru masina-1 points
-
A scris "900 de lei salariu" deci e clar. Poate mai castiga si sotia lui ceva, dar tot mi se pare putin. Apropo, un e36 nu se potriveste mai bine pt el? Sau costurile sunt tot pe-acolo, ma gandesc ca macar la achizitie da mai putin decat pe un e46.-1 points
-
Ce cauta tir-uri intregi de M4, M5 noi care trec prin Romania spre Vest? Nu stiu daca au plecat din Romania sau tranziteaza.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00