Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/14 in all areas

  1. Buna ziua, detin un bmw e46 din 1999,l-am cumparat in 2010 cu 142.000 km la bord, adus din Germenia in 2008.Sunt sigur ca nu are km acestia.Vreau sa stiu cum se pot afla km reali sa ii pun la loc pe bord. E pacat ca un BMW sa nu isi arate km reali.
    1 point
  2. Alte investitii care s-au facut pe parcurs. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina7.jpg - scuturile laterale de sub bara fata - alt set de filtre OE - nuca levier schimbator M ZHP in 5 trepte imbracata in piele si cu insertie metalica la baza (OE) - suruburi pentru scuturi/carenaje - clema pentru sigurante - clema pentru aparatoarea interioara la stop - diverse garnituri http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina6.jpg - scutul de sub radiatoare care vine in spatele barei fata http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina11.jpg - suportul de manete (semnalizare/stergatoare/imobilizator) si spirei airbag pentru noul volan - pin-ul de blocare pentru spira de la noul volan - stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina2.jpg - volan M3 e36 cu spira aferenta http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina5.jpg - bandourile laterale de la bara spate Cateva imagini cu piesele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina3.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina9.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina8.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina10.jpg La masina s-a mai schimbat si manerul de la levierul franei de mana. Inainte era din plastic iar acum este altul imbracat in piele OE. L.E. O sa mai revin cu imaginile de la interior, deocamdata nu ma lasa sa postez mai multe.
    1 point
  3. am si eu acelasi motor si e zdrente. Parerea mea ca este pretentios foc. si in legatura cu ce simptome ai tu se poate sa fie o sonda ceva care inca functioneaza dar nu in parametri... Parerea mea du-te la un tester mai avansat si verifica parametrii la fiecare sonda. Stima si bafta in rezolvarea problemei.
    1 point
  4. Niste log-uri in mers cred ca ar lamuri problema. Posibil sa ai probleme cu actuatorul turbinei....
    1 point
  5. poti aproxima in functie de orele de functionare
    1 point
  6. Nu se pot afla km reali.
    1 point
  7. Daca implica doar atat ma descurc, am pe cineva cu un scaner BMW ,insa iti multumesc pentru intentie PS: Concediu placut !!!! Sper sa ne vedem daca se va face in 2015 vreo adunare pentru ca sincer imi doresc sa particip la un asemenea event .(ii invidiez pe motociclisti -ei se pot aduna oricand si oriunde )
    1 point
  8. Revin cu un update -pt cei interesati desigur- problema pana la urma s.a dovedit a fi de la ecu masinii si problema s.a rezolvat prin schimbarea acestuia. Desi pe mai.multe testere aparea clar eroare de pompa de injectie, dupa ce am schimbat 2 pompe functionale masina tot nu pornea si aparea aceeas eroare pe tester si mesterii au realizat ca problema este din alta parte
    1 point
  9. Volanta este problema (daca trepidatia apare dupa ce se incalzeste).Eu am schimbat volanta si kit ambreiaj Luk in urma cu 2 luni.1900 ambele + manopera
    1 point
  10. e frumoasa masina,decat sa iau o masina cu 200k prefer o masina cu km mai putini si nu e chiar asa cheala.
    1 point
  11. din ce zici tu cutia pare in regula, am citit mai sus ce ai scris, evident o diagnoza ar limpezi apele, dar la prima vedere cutia e ok, trebuie cautat in alta parte...nu ma pricep la diesel ca nu am avut , aici ma opresc din dat sfaturi, cu siguranta ceilalti colegi te pot ajuta, daca in continuare insisti sa nu mergi la o diagnoza
    1 point
  12. +1 . Ca si parere, daca esti in D, la 80kmh esti in tr. a 6a, daca o calci mai tare fara insa sa fie nevoie sa schimbe in treapta inferioara si rpm iti creste si apoi scade probabil e de la convertizor, nu mai lucreaza sau lucreaza defectuos ambreiajul din el si practic trece din tr. 6 in 5 si apoi revine iar in 6, de unde si smuciturile, pentru ca tu cand o calci, rpm urca, cursa pedalei de acceleratie e mai mare si automat ECU cere TCU tr. inferioara, intre timp lock-up clutch cupleaza si trece iar in superioara. Asta nu o simti in manual sau in S, pentru ca regimul de turatie e altul. Cel mai simplu test este: pune-o in manual in tr. 6, la aceeasi viteza de 80kmh, calc-o pana la fund fara sa atingi switch-ul de kick-down si vezi ce se intampla, daca e de vina convertizorul va retrograda in tr. inferioara, va trece iar in superioara iar asta se va intampla cu ceva smucituri, iar pe modul manual nu trebuie sa retrogradeze in inferioara cand faci ceea ce am spus mai sus! Dar, pana nu faci un scan si vezi ce erori ai, astea sunt doar pareri. Inainte de schimb mergea bine? De asemenea la cutiile 6hp nu am prea auzit/citit de convertizoare duse, mai ales pe 525d.
    1 point
  13. Nu e vorba de asta, pana la urma e anuntul tau si faci ceea ce doresti.Eu consider ca e ok sa si scrii ce suma de bani ai, ca omul sa stie daca sa-ti faca o oferta sau nu. Asa gandesc eu, e insa o simpla parere personala. Numai bine!
    1 point
  14. de ce? crezi ca de aceea nu da buzna lumea ,ptr. ca nu stie ce buget am?
    1 point
  15. Poate n-ar fi rau daca ai scrie si de ce buget dispui .
    1 point
  16. gata cred ca am gasit .maine o cumpar (daca totul merge bine).
    1 point
  17. 1 point
  18. AM reusit sa schimb intinzator lant distributie la n42 (o problema de fabricatie).Pt a nu avea surpeize pe viitor cu distrugerea patinei si sa sara distributia.Si acum avetzi nevoie de o tubulara de 26 si un cot,pt a nu rupe furtunele.Se desface se scoate afara,dupa care se pune intinzatorul cel nou.Cand il bagati inapoi apasati cu degetu pana prinde filetu dupa care strangetzi cu cheia.Pozele fac cat o mie de cuvinte...si cod piesa: BMW Part No. 11317567680.Spor la treaba!
    1 point
  19. sunt tristi...nu pot scapa de povara vietii,de probleme,mica afacere merge prost... neveasta turuie in permanenta in dreapta, copii sunt galagiosi si se bat cu mancare pe bancheta din spate ,cainele a urinat in portbagaj,luneta e plina de bale,lateralele spate pline de mancare si maini murdare... Se opreste la stop...in dreapta impreza STi...se face verde....in 5 secunde Impreza dispare in fata facandu-si loc printre alte masini....soferul nostru aproape ca lacrimeaza discret ..."Ce tampit am fost trebuia sa iau macar motorul 2l pe benzina,dar m-am luat dupa tampita asta cu dizelu eil,si mai e si 1.7....ca are Fane de la parter si consuma putin" Iese din Bucuresti,cu degetu tremurand reseteaza OBC-ul ,dupa 30 de sec vede consum 5.3%...deja se simte mai bine,se pune o bariera ,incearca sa uite de Impreza de la semafor...si isi continua incet drumul spre tara ,la socrii... Se pregateste moral pt combaterea permanenta cu tata socru care tocmai si-a luat logan,si mai mult a capatat prestigiu,nivel social in fata vecinilor cu dacii din 90
    1 point
  20. ce taran http://www.autovit.ro/bmw-320-C33877842.html nici nu ai cum sa stii cum arata culoarea in realitate.
    0 points
  21. Sa o stapanesti sanatos ... e masina ta si asta e cel mai important ... aici toata lumea sare pe tine, ba ca e samsarita, ba ca are milioane de km etc etc ... dar daca ii intrebi, ei au cele mai drepte si impecabile masini ... daca tu ai considerat ca masina e cea care ti-a placut si-ti satisface nevoile, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km.
    0 points
  22. 0 points
  23. daca era cd ti-o cumparam pe loc
    -1 points
  24. ..cred ca nu sunt proprietari ))
    -1 points
  25. Daca ai posibilitatea testeaza un cabrio decapotat pe autostrada la 150-160km/ora un drum de o ora doua sa te bata vantul si mai ales soarele in cap sau dupa ce pleci de la spalatorie cu iubitul tau bmw cabrio mergi prin Bucuresti din Dristor pana in Militari la ora 17:00 intr-o zi cu soare si 35 de grade alaturi de tramvaie sau fel de fel de troace cu numere de Bulgaria care produc si fum si zgomot si dupa ce ajungi la destinatie cu camasa si accesorizatul tau bord pline de praf o sa faci un dus cu gandul la un coupe. Daca mergi cu un cabrio 90% din timp capotat datorita conditiilor de trafic si meteo nu ii vad utilitatea. Eu am ales intre cabrio si coupe (e46) cu ceva timp in urma si nu regret ca am ales coupe nici o clipa. Daca folosesti masina doar ocazional si ai posibilitatea sa-ti alegi orele si zonele de trafic mai libere si curate si vrei neaparat cabrio achizitioneaza unul daca nu mai bine coupe. Este doar parerea mea si sper sa-ti fie de folos. PS: trebuie sa te gandesti si la motor, benzina, diesel, motor mai mare sau mai mic? Doar este un bmw.
    -1 points
  26. Pica si pe 6hp convertizoarele. Depinde cum a fost condusa masina. Insa poate sa fie si o problema de presiune de ulei. Sunt foarte multe variante.
    -1 points
  27. Fa urmatorul test. Mergi cu 80 km/h constant sau 100-120 km/h constant in Drive. Turometrul are o mica oscilatie chiar daca tu tii pedala de acceleratie apasata constant?
    -1 points
  28. Pai da, prin verificari d-astea babesti nu se va repara niciodata masina.
    -1 points
  29. Salut, ofer 7000 pe masina pe data de 17 iulie cand ajung in tara, multumesc si spor la vanzare. nu vreau sa te simti luat la misto, e o oferta. 0747224822
    -1 points
  30. Masina nu are pachetul M de fabrica,iar cei care au upgradat-o nu au pus decat bara fata si bara spate de la pachetul M ( lipsesc pragurile,scaunele alcantara,volanul,jantele,etc ) peste care au aplicat pachetul M Performance,inclusiv toba cu doua tipsuri,singurele care au 2 tipsuri pozitionate pe o parte sunt 328i,330d,335d.Lasand toate astea la o parte,eu zic sa te bucuri de masina asa cum este,fiind un second hand,chiar si cu kilometri putini,nu poti sti ce s-a intamplat in decurs de 2 ani.Drumuri bune sa ai
    -1 points
  31. Faine range-urile astea noi....pacat ca isi petrec prea mult timp din viata prin service-uri.Unele stau chiar si cate 1 luna pana le dau de capat....experiente pe 130mii euro eu nu fac.
    -1 points
  32. Am vazut ca aveti masini la dezmembrat. Aveti vre.o pompa? Imi puteti spune asa un pret estimativ pt fiecare? Cea din rezervor, de sub scaun si motor? V-as fii recunoscator! Multumesc mult!
    -1 points
  33. Atentie la modelele care au cutie manuala, unele intra foarte greu in viteza a 1-a (sotia unui prieten are aceasta problema).
    -1 points
  34. Singura data cand am patit asa ceva am avut probleme la alternator se defectase. Nu trecea de 3000 de ture si maxim puteam merge cu 80 km/ora. Din cand in cand isi revenea dar pt putin timp. Dupa ce o rezolvat problema electriceanul n-am mai avut treaba.
    -1 points
  35. Interior complet seria 5 e60 m5. Scaune cu memorii, banchete si fete de usi. Perdelute soare spate, pachet lumini ,fete de usi piele complet,reglaj lombar, Calculatoare+comenzi scaune incluse, cotiera imbracata in piele si capac torpedo. Inclus si trim-urile de mahon. Pret : 1800 euro Contact : 0722.334.119 Cristi
    -1 points
  36. Da arata bune nuca scurta , dar mi se pare un pret cam mare ! Nuca cred ca o voi lua aftermarket
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.