Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/17/14 in all areas

  1. Stopul de la pedala de ambreiaj cu garnitura. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010911.jpg Nuca. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010925.jpg Volanul si interiorul per-ansamblu. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010928.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010951.jpg Cam de atat am timp sa postez deocamdata dar promit ca o sa mai revin cu ce s-a mai lucrat la masina in functie de cum reusesc.
    4 points
  2. Alte investitii care s-au facut pe parcurs. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina7.jpg - scuturile laterale de sub bara fata - alt set de filtre OE - nuca levier schimbator M ZHP in 5 trepte imbracata in piele si cu insertie metalica la baza (OE) - suruburi pentru scuturi/carenaje - clema pentru sigurante - clema pentru aparatoarea interioara la stop - diverse garnituri http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina6.jpg - scutul de sub radiatoare care vine in spatele barei fata http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina11.jpg - suportul de manete (semnalizare/stergatoare/imobilizator) si spirei airbag pentru noul volan - pin-ul de blocare pentru spira de la noul volan - stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina2.jpg - volan M3 e36 cu spira aferenta http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina5.jpg - bandourile laterale de la bara spate Cateva imagini cu piesele. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina3.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina9.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina8.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina10.jpg La masina s-a mai schimbat si manerul de la levierul franei de mana. Inainte era din plastic iar acum este altul imbracat in piele OE. L.E. O sa mai revin cu imaginile de la interior, deocamdata nu ma lasa sa postez mai multe.
    4 points
  3. cred ca e unul din foarte putinele E36 care au parte de un asemenea tratament, si unul din putinele BMW-uri mai vechi in general, putini sunt cei care sa aloce un buget asa generos pentru o masina veche, sper ca ai de gand sa o tii multa vreme de acum incolo . Fiecare are o "pasarica" pentru o anumita masina, cei din jur o vad doar ca pe o masina veche, pe cand tu o vezi cu totul altcumva, asa sunt eu cu RS-ul in care am bagat aproape inca o data cat am dat pe el intr-o juma' de an, si asta e al 2lea, la care m-am mai domolit oleaca, la primul a fost rupere, am regretat dupa ce l-am vandut si de-asta al 2lea, asa ca tine de ea daca iti place atat de mult si nu o da...prea curand cel putin! .
    3 points
  4. Ce-i drept nu merita sa treci de la 2.2 la 2.5, insa la un 3.0 da.
    2 points
  5. Va salut! dupa o indelungata informare si intentie serioasa de a-mi achizitiona un F30 (vreau sa-i multumesc userului FRE, care mi-a raspuns mereu promt la intrebari si a fost foarte dragut si binevoitor), pana la urma mi-am luat un F32, de care sunt foarte multumit (probabil ca la fel de multumit as fi fost si cu F30, dar am zis ca daca tot e "sa-mi fac damblaua"..acum e momentul ca varsta si planificare familiala); masina e un 420 d produsa cu urmatoarele dotari (pe langa cele standard): - Transmie automata sport cu padele pe volan - Capace oglinzi exterioare negre - Fara inscriptionare tip model - Geamuri fumurii spate - Oglinda interioara cu functie antiorbire - Oglinzi retrovizoare laterale cu functie antiorbire - Oglinzi electrice si incalzite - Pachet fumatori - Scaune incalzite fata - Cotiera fata culisanta - Senzori de parcare fata/spate - Pilot automat cu functie de franare - Faruri adaptative LED - Pachet lumini - Prize de alimentare aditionale de 12 V - Asistent faza lunga - Sistem de navigatie Professional - Panou instrumente de bord cu continut extins - Volan M imbracat in piele - Ornamente interioare individual BMW Shadow Line - Ornamente interioare aluminiu cu striatii fine - Bancheta rabatabila - Jante din aliaj pe 18" (cele de vara); - Sport Line - Culoare Mineral Grau - Sistem de difuzoare HI FI - Scaune sport (astea intra in linia de echipare Sport Line) Una peste alta sunt foarte multumit de ea, am facut pana acum 700km si nu am ce sa-i reprosez; Din pacate pozele facute cu un aparat mai de calitate sunt pe un HDD extern care nu este la mine asa ca singurele poze sunt cele facute cu Iphone...
    1 point
  6. Eu n-am vazut inca M54 sa nu fie in stare buna. E un motor foarte rezistent. Doar un om total iresponsabil care nu schimba uleiul niciodata poate sa-l faca praf. 2.5-ul ar fi cea mai buna alegere. 2.2 oricum consuma apropiat, iar diferenta de impozit e mica. La faza cu dotarile e bine sa te mai gandesti. Nici eu nu consider navigatia o dotare must-have, insa e bine sa iei din start o masina cu dotarile pe care le consideri importante. Clima, un interior dragut, faruri cu xenon de fabrica si spalator. Cine crede ca poate sa faca dintr-o masina cheala o masina foarte dotata se cam insala. Costa de 2 ori mai mult decat daca iei direct masina care-ti place. Plus ca intotdeauna se vede ca e o masina facuta pe bucati. Poti adauga un volan M, poti schimba niste trim-uri, poti pune pachet M. Dar din cheliciune ieftina nu scoti niciodata o masina ca lumea. Din cacat nu se face bici. Din dezmembrari nu ies masini in stare impecabila.
    1 point
  7. Va multumesc frumos pentru urari! Sunt apreciate si binevenite! mik15, multumesc pentru parerea ta! M-as bucura daca ar fi mai multi care sa-si expuna astfel gandurile. Foarte mult adevar in ceea ce spui si iti doresc mult succes si tie cu masina ta. e36-le va mai ramane la mine inca doi ani cel putin. Asta este al 6-lea an de cand il am si in fiecare an fac investitii mai mari sau mai mici pe toate planurile. Anul acesta am bagat foarte multi bani in masina raportat la valoarea ei, bani pe care nu o sa-i mai scot, insa eu sunt foarte multumit si fericit cu ceea ce am reusit sa realizez. Pentru mine asta conteaza cel mai mult. Multumesc, serjul! Nu ma deranjeaza ca lipseste un buton acolo, asa a iesit masina din fabrica si asa va ramane in continuare. Nu-mi prea plac improvizatiile de acest gen insa iti multumesc pentru parere! Masina intr-un stadiu dintr-un pas din ceea ce a constatat o sesiune foarte lunga de detailing (cateva zile am curatat absolut peste tot, decontaminat, polishat, protejat toate suprafetele cu solutii dedicate fiecarui proces). Nu o sa poluez aici cu o gramada de imagini cu tot felul de pasi care pentru multi sunt plictisitori. Sunt altfel de forumuri pentru astfel de activitati. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/S4010904.jpg Beading pe buza jantelor. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/SonusAluminiumSealant.jpg Cateva imagini cu masina dupa ce am terminat in mare parte tot ce-mi propusesem atunci. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010921.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010922.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010923.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010966.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010952.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010942.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010967.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010965.jpg To be continued..
    1 point
  8. 1 point
  9. 2.0 e motorizarea veche , din 1998 pana in 2000 parca , erau 320ci , 323ci si 328ci. Clar mai bine iei din motorizarile mai noi 320ci de 2.2 sau 325ci.
    1 point
  10. Eu am avut la inceput suspensia controlata electronic standard. Foarte ok, dar setarea generala a ansamblului era orientata spre confort chiar si in modul Sport/Sport+. Zic la inceput pt ca ulterior am dat arcurile ei jos si mi-am pus arcuri AC Schnitzer (sta mai jos cu 1,75cm fata/spate) si ieri am inlocuit si barele stabilizatoare - am crescut grosimea lor cu 2mm fata si spate. Chiar si cu aceste modificari, in modul Confort al suspensiei masina este in continuare destul de confortabila si face fata Bucurestiului fara stres. Anvelopele mele sunt GoodYear EagleF1 Asymetric 2, non-runflat; cred ca daca as fi tinut in continuare runflaturile nu mi s-ar mai fi parut ca face fata Bucurestiului pe setarea pe care sunt acum fara sa incetinesc la 5km/h la fiecare trecere peste liniile de tramvai. Am la firma un 520d cu suspensia standard. E ok, dar parca nu e nici cal nici magar. Din punctul meu de vedere are un feeling destul de "steril". Nu se apropie nici de confortul unui E-Klass standard, nici de precizia unui E39 sau E60. Atentie ca aici m-am referit la suspensii standard si suspensii DDC, pentru modelul 520d. De la 525d in sus se mai poate adauga si Adaptive Drive (bare stabilizatoare active) care in combinatie cu modul Confort al amortizoarelor transforma tinuta de drum intr-una foarte confortabila. De exemplu, un 535xd cu toate optiunile pt suspensie si cu roti Dunlop SP Sport Maxx GT runflat pe 18' pe setarea Confort absoarbe foarte bine denivelarile, aproape la fel de bine ca un E-klasse. Tot pomenesc E-klasse pt ca e etalon pt suspensii orientate catre confort la masinile de dimensiunea asta. Cine n-a mers cu unul sa mearga sa se convinga.
    1 point
  11. SAlut!Le cam incurci,si il incurci si pe cel ce a cerut ajutor.Nu este nici un intercooler in acea fotografie atasata,intercooler-ul are rolul de a raci AERUL ce vine de la turbo si intra in admisie.In acea imagine este vorba despre radiatorul de la clima si cel de antigel.
    1 point
  12. Incerc ca fiu inteligent, da la ce debiteaza unii... nu tre sa te mire nimic. Impozitul la 2.5 e vreo 900lei iar diferenta de consum intre cele 3 motorizari mentionate de tine e neglijabila si tine mai mult de starea motorului. Eu am avut 2.2, in Buc imi lua min 13% iar cand ma dedeam la ea cam 15%, in afara am reusit sa scot si consum de 7. La 2.5 max 1l in plus.
    1 point
  13. 20$ pe eBay, recomand, mĂŁcar nu stați 3 sĂŁpt.
    1 point
  14. Masina cand e in setup de iarna. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/washdc.jpg Pe timp de vara. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/Fotografie0296.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202011/Spring%20spruceup/Fotografie0304.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/parkinglot.jpg
    1 point
  15. Atunci sa plateasca in continuare...Proasta decizie. Cum a fost si a mea cand am trecut-o prima data pe numele meu.Numai asa m-am scutit de vreo 1500lei.
    1 point
  16. toate hartiile pt transcriere o sa te coste in jurul a 300 lei, nu stiu de ce iti este frica? un contract de vanzare cumparare il poti face chiar tu, sunt destule modele pe internet, la fel si pentru restul actelor poti sa te prezinti tu pentru a le intocmi pe numele cui vrei sa treci masina. Persoana pe care va fi inscrisa masina trebuie sa se prezinte doar la ghiseul de la prefectura pentru a da o semnatura si gata!
    1 point
  17. Ca sa faci transcrierea ai nevoie de maxim 700lei(cu 270 asigurarea pe juma de an), la o firma de intermedieri.Atat m-a costat pe mine transcrisul pe tata, la fel pentru ca aveam 1500lei asigurarea pe an.Lasi actele, si mai bine daca ai chitanta de la taxa de inmatriculare, in rest mergi la rar cu masina pentru identificare.Maxim o luna a durat, si era de sarbatori. Scade dupa 30 de ani.Varsta conteaza, nu de cand ai permisu, poti sa ai 60 de ani si permis de o zi, ca tot nimic platesti. In schimb poti fi pilot de la mama din burta daca ai sub 30 de ani platesti de nu stii de tine.
    1 point
  18. 1 point
  19. Nu o sa iti scada decat peste vreo 10 ani, peste 30 de ani scade ca lumea. Mai scade putin si cand o sa faci 25.
    1 point
  20. trag si ei pe cine pot si tot vor sa le mai scumpeasca . Nu le mai ajunge .IN curand va plati si o bunicuta 2000 pe an ca nu vede prea bine ..
    1 point
  21. Asa am zis si eu.La 20 de ani am platit 400 lei/an la 21 800/an si la 22 de ani 1,600 RON/an BM8,carnet de la 18 ani fara incidente.
    1 point
  22. Cum nu?Ti-am raspuns la ambele intrebari,tot ce trebuie sa faci e sa intri pe site-urile respective sa faci o simulare si apoi vezi daca se merita sau nu.
    1 point
  23. treci masina pe numele tatalui dupa care faci asigurarea tot pe numele lui asa mi se para cel mai ok si legal! toate hartiile te vor costa undeva la 300 lei plus asigurarea cat o fi ea 500 lei sa zic. Deci ai 800lei fata de 1500lei plus ca in urmatorul an daca nu ai incidente o sa treci la clasa B1 unde va fi si mai mica de 500, daca astia nu le vor scumpii iarasi. Asa am facut si eu anul trecut si am platit undeva la 500lei fata de 1.400. APP din ce stiu eu o asigurare in caz de accident nu poate fi majorata cu mai mult de 30% din valoarea ei efectiva. daca gresesc sa ma corecteze careva!
    1 point
  24. Hmm..cam multzi banuti...asta daca pun si drumul, cheltuiesc cam tot ce am + banii de inmatriculare + safty stock-ul in caz de nevoie sunt sunt si pe NFL
    0 points
  25. Mie rompetrol mi se pare cea mai buna motorina.
    -1 points
  26. multumesc pentru raspunsuri, dar tot nu am primit un raspuns concret Eu conduc safe si regulamentar de 8 luni si nu am avut nici cea mai mica problema ... Dar as vrea sa mai aduc argumente convingatoare inainte sa fac manevra. In caz doamne feresete de un accident din vina mea, ii va creste asigurarea celui care a condus sau celui care e trecut ca proprietar ?
    -1 points
  27. Am inteles treaba asta, dar nu am reusit sa il conving pe taicamiu ... In fine cu timpul sa imi scada si mie asigurarea, dar asta e ... oricum e balamuc mare cu contract-vanzare-cumparare, rar si etc Daca nu vrea nu vrea asta e.
    -1 points
  28. Cum asa ? O.o Parca ar trebui sa scada in raport cu varsta/ani de cand ai carnet
    -1 points
  29. Pai taicamiu imi plateste cam tot la masina (si o mare parte din motorina) dar a insistat sa fie pe numele meu.
    -1 points
  30. topical asta l-am deschis eu acum 8 ani - hahaha. intre timp nu vad schimbat nimic, vad modele misto la Mercedes, la bmw nu prea. cu globalizarea asta e, nu toate fabricile, oricat de robotizate, lucreaza la fel.
    -1 points
  31. Ai punctat corect "ar trebui sa ne respectam" insa nimeni nu face asta, iar eu nu vreau sa fac exceptie. Sunt inscris pe multe forumuri, peste tot e balacareala, caterinca, injurii, jigniri. Lumea nu va fi mai buna, "a better world" nu va exista niciodata.
    -1 points
  32. Salut, ofer 7000 pe masina pe data de 17 iulie cand ajung in tara, multumesc si spor la vanzare. nu vreau sa te simti luat la misto, e o oferta. 0747224822
    -1 points
  33. Salut. Am eu un E90, full, navi mare, senzori, trapa, etc. Link: http://olx.ro/oferta/bmw-320d-e90-bixenon-full-electric-trapa-navi-mare-full-piele-taxa-0-IDYyGT.html#8097796535
    -1 points
  34. Fii baiat inteligent - ma refeream la NFL Pe langa Valvetronicul din ograda, e rezonabil Tot 2.5 sincer as vrea si eu Pro si Contra la cele 3 motoare prezentate. Nu luati in calcul CAROSERIA, am spus, am 24 ani si vreau o masina pentru varsta asta Vreau sa intru' putin si in zona 'CONSUM BENZINA', care pe multi ii inspaimanta cand aud 2.5i Momentan, am 116hp pe 1.8Litrii, pe care ii cam solicit si trebuie sa recunosc ca de la plin la plin, ajung si la 13L/100km Ce care aveti motoarele astea, cum e consumul la mers alternativ nu doar mosnegeala ) EDIT: Aveti idee cam cat ar ajunge impozitul pentru 2.5 Asigurarea am calculat-o deja tot pe numele bunicii mele
    -1 points
  35. Cu actuala masina (316i sedan) merg mereu in aglomeratie, avand in vedere faptul ca lucrez la uzina Ford Craiova, dimineata la 7 jum cand vin la serviciu si dupa-masa la 4 cand pe strada Henry ford se fac 2 km in 30-45minute pana in dreptul centrului comercial Banie e de inteles consumul de 13 Ca si idee la aceste motoare, am tot citit in ultimele 2 zile despre aceste motoare, si intr-adevar 2.2 si 2.5 sunt cele mai ok Acum depinde ce o sa gasesc. Daca se va nimerii sa fie masina cu motor de 2.0 care sa ma atraga cel mai mult, nu cred ca voi da inapoi. Acum depinde ce voi gasii desi nu vreau sa ma grabesc deloc. Intai vanzarea sedanului si abia apoi cautarea CI-ului 2.2 si 2.5 cred ca o sa fie cele cele care m-ar incalzii cel mai mult. 2.8 si 3.0 nu vreau sa intre in calcul, sunt motoare un pic cam mari pentru ce as vrea eu. Nu stiu cat de relevant este la tine consumul dat de BC, eu intotdeauna ma bazez de calculul 'de la full la full' Un consum de 13% daca as avea in Craiova, au mama, as fi mai mult decat super multzumit. Bine aici lasand la o parte aglomeratia pe cei 2km pana la serviciu ) Cei drept, afara 2.5-ul in comparatie cu valvetronicul actual, ar fi o diferenta sesizabila, dar nu tragica )
    -1 points
  36. De acord cu tine ca si performanta clar 2.5-ul este TATIC Insa, ce am observat eu, dintr-o privire pe site-uri de vanzari masini (fara reclama) , sunt un pic cam rare, sunt miloage d'alea de 1.9 m43 pe toate drumurile )
    -1 points
  37. Clasamentul constructorilor. 1. Audi 223p; 2. BMW 196p; 3. Mercedes-Benz 86p.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.