Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/28/14 in all areas
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..16 points
-
Continuam cu actualizarile. Poze cu piese noi. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/2013ate_zpsa404292e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010912_zps1de85876.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010914_zpsc38cb092.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010928_zps63ce8c7b.jpg Descrierea pieselor: - grila tip fagure m-technic - OE - bandouri stg/dr m-technic bara fata - OE - lichid frana ATE Dot 4 SL - pasta pentru etrieri ATE Plastilube (pentru culise si suportul etrierului) - saboti frana - ATE - accesorii saboti frana - OE - kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) - Sachs - flanse amortizoare spate M3 E46 - Sachs - garnituri flanse amortizoare spate - OE - placi ranforsare flanse spate calite Z3 M - OE - flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) - Lemoferder - placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo - OE - garnituri placi ranforsare flanse fata - OE - saibe la flanse amortizoare fata - OE - protectii inferioare flanse fata - OE - piulite tampoane motor - OE - prezoane punte fata - OE - bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) - Lemoferder - burdufe bielete directie stg/dr - Lemoferder - pivoti inferiori fata stg/dr - Lemforder - bucse bara stabilizatoare fata - OE - bucse bara stabilizatoare spate - Lemforder - bielete antiruliu spate stg/dr - Lemforder - bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder Cam atat deocamdata. Sper ca n-am uitat nimic. O sa mai actualizez in functie de cum imi permite timpul cu ce s-a mai facut la masina.3 points
-
3 points
-
Dragi colegi, Intrucat sunt nevoit sa ma despart de masina, voi posta si aici anuntul de vanzare, poate cineva este interesat si ramane in "familie" Este vorba de un E60 550i facelift, cu pachet M complet, cutie automata, avand urmatoarele dotari: VIN: CT30495 Nr. km: 212.500 Motor V8 de 4800cmc si 367CP Code Standard Equipment S438A Fine wood trim S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S851A Language version German Code Optional Equipment S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S217A Active steering S229A Dynamic Drive S261A Side airbags for rear passengers S2NNA BMW alloy wheel, M double spoke 172 S300A Emergency spare wheel S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors P337A M Sports package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S453A Climatised front seats S455A Active seat for driver and passenger S456A Comfort seat with memory (piele Nasca) S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S536A Auxiliary heating with remote control S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S611A BMW Night Vision S612A BMW Assist S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7A2A Innovation Package II L801A National Version Germany S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SPA Control unit COP Cartea de service este bineinteles la zi, toate interventiile fiind facute in reprezentanta BMW, iar absolut totul este functional pe masina. De cand e la mine (aproximativ 6 luni) s-au schimbat urmatoarele (doar la service BMW cu factura si garantie): verificare tehnica detaliata, ulei, toate filtrele, stergatoare, toate rolele si curelele, senzor temperatura exterioara + cablul aferent, schimb ulei cutie automata, plus alte nimicuri pe care nu mi le aduc aminte acum. Majoritatea interventiilor s-au facut cand masina avea cam 208-210.000km (februarie - aprilie). Masina se poate vinde doar cu setul de jante pe 18" de iarna (anvelope inca in stare buna 5-6mm profil), sau si cu jantele pe 19" de vara, model Styling 172M, cu anvelope noi noute GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2. Este rulata doar in Germania, unde se si afla momentan, insa daca exista un cumparator serios masina poate fi adusa de catre mine in tara in luna iulie sau august cu toate actele de export facute. Desi este irelevant pentru o asemenea masina, voi mentiona si consumul: in oras fara trafic si mers relaxat 17-18%, iar extern 9-10% la mers normal (120-150km/h) si 11-12% alergata binisor. Cutia de viteze schimba ok, fara socuri de niciun fel (uleiul si filtrul au fost schimbate preventiv), iar masina nu prezinta scurgeri pe nicaieri (motor, sistem dynamic drive, etc). Istoricul complet al masinii, precum si motivele vanzarii pot fi urmarite in topicul de prezentare aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/142916-my-new-toy/ Pret fara jantele de vara: 15.900 EUR Pret jante de vara + anvelope: 1.600 EUR Pret cu ambele seturi de roti: 17.000 EUR (discount 500 EUR pentru pachetul complet) Contact: mikken_rom@yahoo.com sau PM aici si va dau nr de telefon de contact pentru a discuta eventualele detalii.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.1 point
-
Merita sa-ti cumperi o masina pe care ti-o permiti...din toate punctele de vedere1 point
-
pareri: foarte bune, e60 este construit pe aceeasi platforma ca e39, motoarele sunt excelente. polemici: diesel, benzina sau H2O??1 point
-
Dar cand ai cumparat masina nu ai vazut ca avea motorul mic pentru drifturi ? Acum iti pui motor mare sa te 'dai' ci ea la curse ? Oricum pentru a modifica masina ai nevoie de cel putin 1000 euro pentru piese si 300 euro pentru manopera.1 point
-
1 point
-
N42B18 crapat la 178k , motor foarte pretentios si destul de sensibil!nu recomand nimanui sincer...1 point
-
1 point
-
Nu am nimic cu tine..dar am vazut ca ai mai avut un e90 negru cu ceva optiuni pe el. Cum naiba ai ajuns la cazanul asta chel- 0,0000000 optiuni si cum naiba pot spune unii - frumoasa masina, dotata, jante frumoase. Hai las-o-n esapamentul gol. Scuze de off topic dar chiar ai facut cea mai proasta alegere posibila..si mai si bagi bani in ea sa-i iei volan si poate nu stiu mai ce. Daca ai dat 5000 pe ea e ok cat de cat.1 point
-
Da, ar fi interesant nu doar tips and tricks ci si intrebari pt viitori potentiali cumparatori de f10; cum a fost discutia de mai sus legata de suspensie; de ex ... eu am e60 si as vrea sa trec la f10 520d sau i. Cum este suspensia standard fata de e60 sau e90 ? Cei care au avut astfel de masini si au trecut la f10 au simtit o imbunatatire a confortului sau tot le clantane dintii (problemele dentare sunt pt ca nu avem drumuri ca acolo unde drumul e ca in palma zici ca esti in S Class ... nu se smimte nimic).1 point
-
1 point
-
Salut!Acum ca sa continuam in aceasi nota umoristica,cum mi-ai masurat volanul?Asa din priviri,ti-a iesit ca este mai mare cu 2,2 cm?Bafta!1 point
-
am 160k km. si este intretinut destul de ok. dar tot e o bomba de motor daca te uiti atent pe forum sunt multi useri care se plang de acest motor. deja tu mai ai putin si iesi din garantie sa zic asa cu motorul... tinand cont ca sondele lambda la 160k trebuiesc schimbate tu decizi ce sa ii faci mai bine. daca esti din bucuresti te pot ajuta cu debitmetru daca ai drum in berceni.1 point
-
Lucram la instalatia electrica, trebuiesc mutate toate firele de la calculatoarele de motor si panoul de sigurante de pe stanga pe dreapta si cele de la ABS de pe dreapta duse in stanga cu toate cele ce vin pe partea dreapta. Avem si o instalatie de E90 donatoare de fire la culoare si dimensiune. Munca de chinez. :bigyellowgrin:1 point
-
1 point
-
spor la treaba....daca tot ii schimbati bordul luati pe cel cu navigatie(parerea mea)......pare un proiect foarte interesant....astept poze cu el finalizat!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1.Se vinde un set de anvelope de iarna runflat pe 17'' 225 55 17 2 Goodyear Ăâ˘i 2 Dunlop, stare ok, nu Ăâ˘tiu ĂŽncĂŁ ce dot au fiindcĂŁ nu am apucat sa le folosesc, le am luat sh sa le am acolo ĂŽn caz ca voi folosi masina iarna ĂŽnsĂŁ nu a mai fost cazul. Din ce ĂŽmi aduc aminte nu au nici o pana la activ. Rotile le Ăâşin ĂŽntr un garaj la un amic. 2.Totodata mai doresc sa vând roata de rezerva, la fel Ăâ˘i ea nefolosita, este roata de rezerva de tip "colac" subĂâşire. Marca anvelopei fiind continental. 3.Pe lângĂŁ astea mai am un set de covoraĂâ˘e de material care au venit cu masina, eu am luat altele de cauciuc, astea rĂŁmânând nefolosite. Originale bmw. Preturi: 1. 100 euro setul 2. 200 euro roata de rezerva 3. 50 euro sau cadou ĂŽn cazul achiziĂâşionĂŁrii a celor 2 puncte de mai sus ĂŽmpreunĂŁ. Contact : 0761336039 sau aici pe forum. Sent from my SM-G900F using Tapatalk0 points
-
Nu vreau sa umflu statul cu bani, pe lângĂŁ inevitabilul preț la motorina altceva nimic nu vreau. Merita masina sa ĂŽnțeleg prețul nu e mare sa inteleg- chiar fĂŁrĂŁ taxa plĂŁtitĂŁ?0 points
-
Eu pe tapatalk sincer nu il vad Trimis de pe al meu HUAWEI G510-0100 folosind Tapatalk-1 points
-
Dupa 30000 de km de batai in caseta si implicit in volan, instabilitate ,tramlining, am renuntat la bucsile meyle hd si am revenit la cele cu ulei(lemforder). M-am convins ca toate acele caracteristici prezentate ca plusuri(fata de cele originale) de catre firma producatoare , nu sunt decat marketing, ba chiar sunt daunatoare celorlalte parti componente ale masinii(in primul rand joc in caseta ).Acum masina se conduce mult mai usor, nu se mai simt vibratii in volan si tramliningul aproape ca a disparut(roti normale 205\55\16).-1 points
-
Nu am inteles niciodata cum de se gandeste cineva, sa faca genul asta de modificari care arata mai rau decat originalul si sa mai si plateasca pentru asta. Lasa frate schimbatorul normal.-1 points
-
-1 points
-
Ajungi la concluzii precum scrii! (culoarea masini?) Jantele tre' sa fie argintii sau gri.-2 points
-
Daca citeai, aflai de ce vreau sa schimb motorul. si nu stiu cum ai cumparat tu masina, dar e bine ca cel de la care ti-ai luat-o te-a lasat sa te "dai cu ea l;a curse". anyway, astept pareri la subiect, nu bagatori de seama care nu inteleg jumatate din ce am scris mai sus. Daca mai vreti sa va bagati in seama numai de dragul postului, puteti sa scrieti pe google. AICI AM NEVOIE DE PARERILE UNOR OAMENI CARE AU FACUT TREABA ASTA.-2 points
-
Bunul gust nu are legatura cu cocalareala. Jantele negre si foliile tin de cocalareala. Daca voiai sa fii diferit trebuie sa-ti iei un Aston Martin sau un Gumbert, dar pana si alea nu sunt chiar asa rarisime.-3 points
-
Nu m-am referit la cele de pe fata, ci la culoare. Plus, esti un pic contradictoriu in afirmatii! Mai sus ai zis ca vrei sa arate intr-un anume fel, pentru asta apeland la folii de o anume culoare. Pai ori vrei sa ai protectie solara (caz in care nu doar foliile negre sau complet 95% isi fac treaba), ori vrei sa ti-o admire (nu stiu exact cine) pe strada? Toate jantele negre sau cu tente inchise arata urat. Culoarea de o au cele de pe masina acum e frumoasa. Intr-una din poze e un Audi. Culoarea aia iarasi merge la o janta. Restul sunt doar de cocalareli. Decat sa arunci banii pe fereastra cu astfel de tiganeli, mai bine ai face o intretinere mai buna, un casco etc.-3 points
-
-3 points
-
VIND UN BMW E34 CARE A FOST 530 V8 BENZINA DIN1996.MASINA A FOST MODIFICATA ARE UN MOTOR V12 DINTRUN E38 1999 ARE CUTIA DE VITEZE SCHIMBATA ARE O CUTIE MANUALA DE 6 VITEZE FRINE BREMBO EVACUARE MODIFICATA GRUP LSD SUSPENSI SPORT jante 17 BORBET SPOILERE SI E VOPSITA PROASPAT DIN PACATE SINT NEVOIT SA VIND.MAI MULTE DETALI LA TEL 0749122419.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00