Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/30/14 in all areas
-
Prezint si eu aici masina mea, un E34 520i din 1995, in a carui posesie sunt de 3 ani. Multi o stiu, multi nu... Masina am cumparat-o intr-o stare imaculata, cum este si acum, insa stock, cum nu mai este acum Masina a avut de fabrica geamuri electrice fata, AC automat, senzori parcare spate si interior M din piele. Am incercat sa ii pun toate optiunile OEM din anii ei, si, cred ca am reusit, in afara de frigider in cotiera spate... Printre upgrade-uri/ dotari aduse, se numara: -telefon -scaune fata electrice cu memorii, incalzire + reglaj lombar electric -volan reglabil electric -perdeluta spate electrica -incalzire banchete -volan M5 E39 cu comenzi (sunet+pilot automat) -schimbator M iluminat -perdelute usi spate -cotiere fata/ spate -parasolare cu oglinzi iluminate -inele crom ceasuri de bord -reglaj electric faruri -radiocass + 6cd changer -soft close torpedou (cu amortizor gen e39) -oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire -geamuri electrice spate -incalzire yala sofer + duze spalatoare parbriz tot incalzite -spalatoare faruri+proiectoare -oglinzi M5 oem -kit exterior M5 (ex bara fata care e de V8) -eleron luneta -jante BBS RC 8j fata cu 9j spate -stopuri M5 -suport numar fata/ spate model SUA -bandouri OEM laterale fata/ spate SUA - cu lumini pozitie -faruri clare cu lupa si Bi-xenon+angel eyes -proiectoare clare cu lupa -suspensie M-tech -evacuare dubla M50B25 -strut-bar Wiechers fata ...cred ca nu am scapat nimic, va las cu cateva poze..3 points
-
3 points
-
In sfarsit, dupa foarte mult timp de asteptat, am terminat masina... Nu e nimic spectaculos, e un simplu m packet cum au toate, dar pun cateva poze Mie imi place si sunt multumit http://thumbnails109.imagebam.com/34200/7dfa3f341993193.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34200/c1dfd1341993199.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34200/f8f2ab341993204.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34200/0226a3341993207.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34200/c91b26341993211.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34200/354de6341993213.jpg3 points
-
2 points
-
SunĂŁ-mĂŁ si vorbim. Ai numĂŁrul meu pe PM Sent from my HTC One using Tapatalk2 points
-
ai devenit dintr-o data, mai tare decat DYC88 la capitolul cel mai frumos e34 de pe forum :frantics:2 points
-
SAlut!Le cam incurci,si il incurci si pe cel ce a cerut ajutor.Nu este nici un intercooler in acea fotografie atasata,intercooler-ul are rolul de a raci AERUL ce vine de la turbo si intra in admisie.In acea imagine este vorba despre radiatorul de la clima si cel de antigel.2 points
-
Cred ca ar mai trebui mentionat ceva, 4300K lumineaza mai bine pe carosabil ud.1 point
-
Banuiesc ca nu ai instalatie secventiala. Tu esti nemultumit ca masina nu porneste bine pe gaz. Daca erai putin atent la domn' profesor, ai fi vazut ca toate instalatiile intra in functiune dupa ce se incalzeste motorul. Deci porneste-o pe benzina si cand vezi ca incepe sa se incalzeasca motorul trece-o pe gaz.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La exterior ai rezolvat-o Liviule. Poate urmeaza si ceva la interior, motor eventual...1 point
-
1 point
-
Sunetele de la chedere dunt cauzate de usile care nu se inchid cum trebuie, normal ca daca usa joaca sa se frece si chederele si sa scoata sunete Bagati mai in interior bridele de pe stalpii usilor ca sa se inchida mai etans Cat despre solutii pentru chedere, le-am incercat pe toate si cel mai bine a fost dupa ce le-am degresat cu acool tehnic si pe exterior si pe interior pe la gaurile de scurgere a apei si clatit cu apa, atat cele de pe masina cat si cele de pe usi Referitor la wd40 am facut proba pe o portiune la portbagaj, l-am lasat 2 zile si a inmuiat chederul de ziceai ca e plastilina, parca se dezintegra Sunetul la denivelari poate fi de la flansele amortizoarelor1 point
-
1 point
-
1 point
-
da toti sustin , si iti arata foi trase la xerox cu semnaturi pe genunchi sau vechi de 6 luni , la masini Euro5 nu e asa mare durerea daca nu are timbrul platit , dar la Euro4 - mai ales la motoare diesel vorbim de mii de euro1 point
-
Masina s-a vandut. Va multumesc frumos pentru gazduire, si va rog, daca se poate, sa stergeti definitiv topicul.1 point
-
Scrie pe lateral, pe aripa Xdrive.. am mai vazut asa, pe spate era doar 320d si masina era x D, scria pe aripa.1 point
-
1 point
-
Continuam cu actualizarile. Poze cu piese noi. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/2013ate_zpsa404292e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010912_zps1de85876.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010914_zpsc38cb092.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010928_zps63ce8c7b.jpg Descrierea pieselor: - grila tip fagure m-technic - OE - bandouri stg/dr m-technic bara fata - OE - lichid frana ATE Dot 4 SL - pasta pentru etrieri ATE Plastilube (pentru culise si suportul etrierului) - saboti frana - ATE - accesorii saboti frana - OE - kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) - Sachs - flanse amortizoare spate M3 E46 - Sachs - garnituri flanse amortizoare spate - OE - placi ranforsare flanse spate calite Z3 M - OE - flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) - Lemoferder - placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo - OE - garnituri placi ranforsare flanse fata - OE - saibe la flanse amortizoare fata - OE - protectii inferioare flanse fata - OE - piulite tampoane motor - OE - prezoane punte fata - OE - bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) - Lemoferder - burdufe bielete directie stg/dr - Lemoferder - pivoti inferiori fata stg/dr - Lemforder - bucse bara stabilizatoare fata - OE - bucse bara stabilizatoare spate - Lemforder - bielete antiruliu spate stg/dr - Lemforder - bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder Cam atat deocamdata. Sper ca n-am uitat nimic. O sa mai actualizez in functie de cum imi permite timpul cu ce s-a mai facut la masina.1 point
-
Compartimentul motor spalat cu solutii dedicate si mare grija dupa care am testat un dressing din USA pe care multi detailieri din strainatate il folosesc. Inainte. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm1.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm.jpg Dupa. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng1.jpg1 point
-
Daca tot schimbi pompa si termostatul schimba si antigelul. Ai nevoie de antigel tip G11. (albastru) Cel roz se foloseste in special in grupul VAG.1 point
-
Doua imagini aleatorii. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/20121sept.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2012e36august.jpg1 point
-
Va multumesc frumos pentru urari! Sunt apreciate si binevenite! mik15, multumesc pentru parerea ta! M-as bucura daca ar fi mai multi care sa-si expuna astfel gandurile. Foarte mult adevar in ceea ce spui si iti doresc mult succes si tie cu masina ta. e36-le va mai ramane la mine inca doi ani cel putin. Asta este al 6-lea an de cand il am si in fiecare an fac investitii mai mari sau mai mici pe toate planurile. Anul acesta am bagat foarte multi bani in masina raportat la valoarea ei, bani pe care nu o sa-i mai scot, insa eu sunt foarte multumit si fericit cu ceea ce am reusit sa realizez. Pentru mine asta conteaza cel mai mult. Multumesc, serjul! Nu ma deranjeaza ca lipseste un buton acolo, asa a iesit masina din fabrica si asa va ramane in continuare. Nu-mi prea plac improvizatiile de acest gen insa iti multumesc pentru parere! Masina intr-un stadiu dintr-un pas din ceea ce a constatat o sesiune foarte lunga de detailing (cateva zile am curatat absolut peste tot, decontaminat, polishat, protejat toate suprafetele cu solutii dedicate fiecarui proces). Nu o sa poluez aici cu o gramada de imagini cu tot felul de pasi care pentru multi sunt plictisitori. Sunt altfel de forumuri pentru astfel de activitati. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/S4010904.jpg Beading pe buza jantelor. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/SonusAluminiumSealant.jpg Cateva imagini cu masina dupa ce am terminat in mare parte tot ce-mi propusesem atunci. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010921.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010922.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010923.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010966.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010952.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010942.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010967.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010965.jpg To be continued..1 point
-
1 point
-
Asta e consum de 520d 136cp... Nu cred ca un 520i consuma sub 8 in afara si nici sub 12 in oras...1 point
-
1 point
-
E posibil, repet - POSIBIL , inca nu sigur, sa vand masina. Asta numai daca se arata un pasionat, doritor cu adevarat...0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
in ce treapta ajungi de la un semafor la altu? prima si atat? toti motociclisti is bagabonzi... asa ca da... eu as generaliza deoarece sunt fara exceptie...-1 points
-
Trebuiesc verificari amanuntite acolo, de catre cineva care se pricepe la seria 7. Simptomele sunt de lipsa agent din instalatie, insa seria 7 e mai complicat de atat si pot fi si alte chestiuni. Inainte de schimbarea piesei defecte, s-a maifestat problema expusa? Daca nu, sunt sanse sa nu fi umplut instalatia cu cantitatea necesara de agent frigorific service-ul la care ai fost.-1 points
-
da, ai perfecta dreptate ! nu merita ! nu mai puneti instalatii gpl pe bmw-uri. blasfemie !!! se strica masina ! :bashwall: in plus, daca are toata lumea instalatie pe gaz... se scumpeste gazul ! si noi astia cu gaz ce ne facem ???-1 points
-
Dar daca masina ar fi fost decat pe benzina, care ar fi fost cauzele opririi motorului la pornire ?-1 points
-
prietene nu esti profesor de limba romana. daca stii sa raspunzi bine daca nu stai in banca ta. pt azi ai 4 stai jos.-1 points
-
Deci, G12 e fara silicati,daca nu afecteaza aluminiul e clar ca nu afecteaza otelul...eu de cand am masini folosesc doar HEPU G12 ca e bloc din aluminiu ca e din otel nu am avut nici o problema...mai mult ce vreti ??!-2 points
-
Da, a fost pusa la vanzare acum 1 an in iunie 2013 cand eu am luat-o si da sunt aceleasi poze. Masina nu a suferit modificari intre timp si nici uzura incat sa necesite alte poze, singura schimbare este de jante din 18 in 19. Multumesc Salut, nu ma lasa sa iti dau pm ca nu am posturi sau nu inteleg..... masina nu are defecte tehnice, are o zgarietura pe bara fata fiind joasa am atins usor o bordura. Ultimul pret este 13700 EUR sau 13250 EUR fara jante si cauciucuri de vara pe care as prefera sa le tin pentru urmatoarea masina.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00