Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/04/14 in all areas
-
Nu prea ii inteleg pe cei care cumpara masini vechi de genul asta. Au pretentia sa nu se strice si sa fie perfecte. Masina din topic are aprox 20 de ani deja. Cand o cumperi nu te gandesti ca jumatate de masina nu mai este originala si ca nu mai functioneaza in parametri dati de constructor? O masina ca asta te va frustra intotdeauna. Mai ales daca nu ai banii necesari pe care ii cere. Vai, a picat aia, vai consuma, vai rugineste, vai vai vai... Exista alternative corecte la banii aia dar nu sunt "beemveu"...5 points
-
plimbare de weekend http://s26.postimg.org/4ea51lmqh/P1000630_Custom.jpg http://s26.postimg.org/45ckbo9y1/P1000632_Custom.jpg http://s26.postimg.org/bey4udoih/P1000636_Custom.jpg http://s26.postimg.org/wd4asgod5/P1000638_Custom.jpg http://s26.postimg.org/q3915goyh/P1000641_Custom.jpg http://s26.postimg.org/omxinbm1l/P1000644_Custom.jpg http://s26.postimg.org/8tsk6uz4p/P1000655_Custom.jpg http://s26.postimg.org/f67pgp26x/P1000721_Custom.jpg http://s26.postimg.org/hdgjicwux/P1000726_Custom.jpg http://s26.postimg.org/7u6uow9cp/P1000730_Custom.jpg5 points
-
Merci de raspuns! Mai omule, de ce nu ma pot face pentru tine? Nu am cumparat masina pt ca este bmw nici ca nu am avut alta masina, nici ca sa ma laud cu ea in fata la prieteni cand merg la terasa cu 2 lei in buzunar ca de restul am bagat benzina. Am cumarat masina deoarece imi doream fix acest model, am masini cu ce sa ma plimb, am si masina cu motor de 1.2 ca sa merg economic si una cu 1.8 sa merg sportiv si daca tot nu imi ajunge am 140cp pe o mobra de 200kg. Am cumparat masina ca sa am o activitate, chiar nu conteaza cat consuma sau cati bani bag in ea pt ca oricum daca am intrat in hora raman pana la capat, ca sa-ti faci o idee de cand o am nu am mai urcat pe motor, atat de mult imi place, in concediu cu ea plec, nu cred ca a apucat sa se raceasca complet motorul de cand e la mine. Acum... daca voua va face placere sa trolati, trolati in continuare, eu unul imi cer scuze daca am suparat pe cineva, am cerut doar pareri si sfaturi, am pus intrebari firesti, cel putin pt mine si daca am lasat de inteles ca ma uit la bani asta nu inseamna neaparat ca nu-i am dar eu sincer muncesc pt ei si cu toate ca stiam ca va fi mai greu am ales sa nu dau 2.000e odata ci sa-i dau pe rand dar o sa fie asa cum vreau eu si fac pariu ca si la una de 2.000e cand isi schimba cumparatorul tot va fi nevoie de anumite investitii, asta tine de gusturi. O zi frumoasa!3 points
-
eu nu cred ca mai merita sa bagi atatia bani intro instalatie de gpl. un e36 normal (adica nu unul deosebit) este o masina pt cineva care face putini km pe an. daca faci multi te-ai orientat f prost, o masina de 20 de ani daca faci 5000km pe an poate sa se dovedeasca f ok dar daca faci 20.000 ai sanse extrem de mari sa pice multe piese.2 points
-
2 points
-
tot arata astia pe la tv si radio ca lumea a inceput sa combine untdelemn de la bunica cu motorina pentru economie. din ce m-am documentat tot pe internet, tot felul de filmulete tutoriale si care mai de care "experti", am inteles ca se poate folosi ulei in amestec cu motorina 50/50 fara alte modificare aduse asupra masinii doar in lunile de vara cand temperatura e de peste 10 grade (din cauza vascozitatii uleiului) si ca nu se foloseste la motoarele cu common rail, cu pompa de motorina de inalta presiune sau pompe duse. ok, eu am un 320d din 06/2000 de 136 de cai si din cate stiu eu nu are common rail sau pompa de motorina de inalta presiune (nu sunt expert in mecanica, asa stiu de la mecanic). m-ar interesa sa incerc, voi ce parere aveti? am common rail sau pompa de inalta pe ea? a mai folosit careva pe bmw, avantaje dezavantaje? se merita? multumesc.1 point
-
Sa inteleg ca numai de la masina/configuratia asta in sus se poate prezenta pe acest forum? Cred ca fiecare posesor are tot dreptul sa-si prezinte masina pe care o are atata timp cat respecta regulile clubului.1 point
-
Postul meu era unul general dar o parte cred ca se aplica si pentru masina de fata. Nu trebuie sa o iei foarte personal. Esti pasionat de model dar vrei sa ii pui "jpl"? Sa fim seriosi, pui gpl daca vrei ca masina sa te duca din A in B cat mai ieftin. Mai ales ca spui ca ai si alte mijloace de transport. Din cate vad vrei sa o faci cat mai economica, uitandu-ma la altii am vazut ca vor sa le faca (e36) cat mai performante. Aia mi se pare pasiune. Mi se pare pasiune sa incerci sa o aduci si sa o pastrezi intr-o stare cat mai aproape de original. Sa te bucuri de sunetul original al motorului, de felul in care se simte masina. Iar cu defectiunile, o sa tot apara, fa-ti o lista cu banii bagati in masina, trage linie si spune-mi daca a meritat. Am fost la E30 fest la rasnov, intalnire de "pasionati": 90% erau niste cazane, le luasera doar ca sa aibe bmw si sa se laude cu asta. Ceilalti 10% se vedeau de departe...1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Error .Eu iti recomad firma din Deva (ecokraftbest),se misca foarte bine si chiar stiu ce fac . Pe mine m-au asteptat cu piesele pe masa ,au scos masina din garaj la care lucrau si s-au apucat instant de a mea (a durat aprox 5 ore la motor in 6 cilindrii). Monteaza la Taximetristi instalatii GPL pe banda rulanta.Parca era 2400 lei pt 4 cilindrii anul trecut. Pana sa merg la ei am fost in Timisoara la un ''service''(garaj de cartier), ce se lauda cu oferte pt instalatii in perioada acea.Pur si simplu au ramas blocati la modelul meu de masina .Imi spune inginerul ''daca va hotarati imi dati un telefon si va programez dar am nevoie de jumatate de bani avans ,pentru motorul acesta de BMW in 6 cilindrii trebuie sa ma mai interesez pe un forum(nu mai retin exact ce forum a spus)'',plus ca au vrut sa-mi tina masina 3-4 zile in garaj :frantics: .Aveau un Pugeot la care montau instalatie GPL iar baiatul care lucra la motor cat am stat eu acolo punea niste intrebari foarte aiurea ,nu stia unde sa dea gauri in admisie, nu mai stia de unde vine un furtun anume...pur si simplu m-am speriat si am fugit. P.S.Nu spun ca firma unde vrei sa montezi in Arad nu corespunde (nu cunosc ),doar iti recomand sa fi atent unde montezi,.Bafta.1 point
-
nu stiu masina, jentile, evacuarea, nuca schimbator, emblema de pe capota si peisajul spun totul despre masina...1 point
-
@mishuleo2 Eu stiu un caz concret in care la Directia de Inmatriculari o persoana a dus acte necesare, iar functionarii de acolo au notificat in sistemul lor ca masina este instrainata. Deci e clar ca se poate, ti-o spun 101% sigur. Practic masina ramane pe numele tau, pana cumparatorul o transcrie, doar ca daca primesti o amenda e mai usor de contestat (sau poate-i vine celui caruia i-ai vandut masina). Ce am observat e ca multi samsari spun urmatorul lucru: "Domnule, imi dai masina, imi dai fiscal si gata, amenzile imi vin mie ca doar ai scos-o de la Primarie". Asta e o minciuna care prinde la multi oameni. Chiar azi m-a sunat o persoana pentru ca am o masina pusa la vanzare si exact lucrul asta mi l-a spus. Mai mult, incerca sa ma convinga ca el are dreptate, ca e suficient ca eu sa o scot de la Primarie si nu mai am probleme .1 point
-
1 point
-
Sincer la unii chiar nu va inteleg frustrarea... Care e problema vostra ca eu vreau sa detin un model din '95? Care e problema ca intreb de consum pe un forum public? Ma tot intreb oare cat de abuzati ati fost in copilarie de ati ajuns sa trolati fara nici un rost, da-ti un search pe google sa vedeti care este motivul pt care peste 90% din troleri fac asta si poate ati ajunge la concluzia ca totusi nu ar fi chiar o idee rea sa consultati un psiholog(sau mai bine psihiatru). Care e treaba cu "OZN tunat in Arad"? Masina o pastrez absolut stoc nu am de gand sa-i aduc nici un fel de modificare cu vreo tenta de tunning. O zi faina!1 point
-
inca un ozn tunat ''made in arad'' , acum am vazut locatia :goodjob:1 point
-
1 point
-
mai bine te lasi pagubas, cum zicea un coleg scapa de ea, nu esti genul, nici reclama cu ''bmw-ul nu se strica niciodata'' nu este valabila1 point
-
nu fac parte din vanzatorii autorizati cauta pe forum pe cineva care se ocupa nu vreau sa ma complic inutil sper sa nu continui tematica, ca o sa imbatranim aici, deja am plecat de la un motor cu seriile polizate de e36 si am ajuns la complexitatea universului :sorcerer:1 point
-
I-am spus sa o duca la service, ce vrei sa-i spun, oricum a dat 1000e pe ea, are motorul schimbat si sta cam rau la toate capitolele un 316i are 3000rpm la 100km/h si 4000rpm la 130km/h, deci este o turatie normala, fiind benzinar remaparea aduce ce aduce, nu are rost sa discutam despre lucruri care nu le cunoastem1 point
-
prietene, eu nu vorbeam despre power box sau ceva de genul, mai intereseaza-te ce face si ce modifica un remap, cum optimizeaza si fa un test cu o masina remapata, pe urma fa-ti tu optimizare in functie de culoarea bocancilor, motul de la basca si greutatea bagajelor modul tau de exprimare este exact ca al unui reporter de la un ziar cu tenta sportiva care activeaza la rubrica pescarul amator :thumbdown:1 point
-
ca la orice masina si la e36 se poate modifica softul, foarte simplu chiar, scade consumul cu pana la 1ltr si creste puterea desi eu zic ca mai corect este o etajeaza mai liniar, jos suplineste lipsa de putere, adica pana in 4000-4500rpm astfel obtii un consum si o tinuta de drum acceptabila, pe softul classic nici nu vreau sa ma gandesc cum trage un 316i cu seriile polizate1 point
-
nu trebuie sa raspunzi, esti o clona, posibil, banuiesc, stilul este cunoscut te rog raspunde ce vrei am editat ptr ca daca o sa vada domnii moderatori iar imi iau suspend ai mers tu cu 6% cu un 316 e36? ai avut remap la vreo masina sa vezi cum se comporta consumul?1 point
-
1 point
-
ai h7 pe faza scurta? ia un set de morimoto, pui h1 xenon, si o sa revina lumina, becurile xenon se ard in timp si nu mai lumineaza, tb sa tii cont si de asta1 point
-
Lupele se "afuma", capata o culoare in profunzime, nu mai sunt clare. Oglinzile la fel, se exfoliaza si devin negre sau maronii. Poti sa studiezi tu singur farurile sa vezi exact ce si cum. Sau poti apela la colegii care fac retrofituri cu xenon. Si citeste si aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/55183-problema-luminilor-la-e46/ Becurile xenon obosite au o culoare catre mov. Bafta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da, asa e. GPL-ul e alternativa de a avea un benzinar, dar totusi sa circuli, stiu persoane cu 1.8 pe GPL care au facut 100.000km/3 ani. Pe mine nu m-ar ajuta cu cei 8000km/an pe care ii fac eu. Daca iei in calcul amortizarea, deja nu merita.1 point
-
amice, esti idiot. o spun cu toata raspunderea si cu riscul sa zbor de pe aici.1 point
-
eu tin minte ca nici cand aveam benzinar nu ma plangeam de consum prea tare, nu pot sa spun cat consuma pisica ca se opareste iar ala @hitman 1342i1 point
-
hai ca l-ai lovit rau, el care vrea senzatie de croaziera cu un 316i din 95, motor schimbat, serii polizate, si praguri pachet m, acum dupa atata efort sa-l vanda ?1 point
-
Daca ti-a trebuit BMW, fara suparare, trebuia sa fii constient ca pana si un E36 316i o sa coste mai mult la intretinere si la consum decat alte masini. Una peste alta, recomand ce zic colegii mai sus, du-o la service si vezi sa nu fie ceva stricat. Personal as vinde-o in locul tau, dar fiecare face cum crede ca e mai bine1 point
-
oricum nu ma plang de consum te deranjeza? @error mi se pare ca o dai in vrajeala, si ai facut un topic la misto, du-te la service si repar-o, fa-i remap si o sa manance mai putin1 point
-
Nu mai frecati manganul aiurea, un m43b16 intretinut si fara probleme nu consuma in nici un caz 10-11 mixt si stiu bine ce vorbesc.1 point
-
este un consum real ! cat vrei sa consume un motor de 1600 cmc de 100 cp si 150 nm care trage din greu sa care o caroserie de 1200 kg ??? fabricantul da un consum de: 10,4 l/100 km in oras si mai pune si faptul ca este o masina veche, benzina proasta, circulatie romania. si stii foarte bine cum calculeaza constructorii consumul (IN CONDITII OPTIME) ! daca vroiai consum mic de ce nu ti-ai luat diesel sau alta marca de masina. bafta !1 point
-
Am facut azi o verificare la Service Premium; ca de obicei, baietii foarte seriosi. S-a completat cu ulei la CV si diff (max. 200 mL la fiecare), s-au verificat jocurile la articulatii, s-a mai incercat strangerea casetei (in zadar de aceasta data), s-au schimbat unele furtunase (vanos + regulator relanti + regulator presiune alimentare). Mici chestii care au contat. Cu ocazia asta am scapat si de rontaitul de la Vanos, nu-mi vine sa cred ca era de vina un furtunas pe care am hotarat sa-l schimb doar pentru ca mi s-a parut deteriorat. 24 de lei bine investiti. Au fost ceva surprize la incercarea de a o ridica de la prag, se vede ca cere o vizita la tinichigiu insa am unele motive pentru care prefer sa aman "consultatia". Volanul e la reconditionat, sper sa mai iasa ceva din el fiindca era foarte crapat, deshidratat. Masina e gata de concediu, abia astept sa o mai "desfund". :frantics:1 point
-
1 point
-
Azi au ajuns anvelopele ( au DOT 1614 ) , in timp ce eram la Autosoft Militari a ajuns si setul de antifurturi OEM la Brandex , dupa montarea anvelopelor am facut o oprire in Berceni si am pus si antifurturile sa fie totul ca la carte . A fost nevoie in medie de 40-60g pentru echilibrare , o singura anvelopa a miscat-o de vreo 2 ori pana a scazut sub 60g , servicii excelente la Autosoft Militari , nu a fost nici o problema cu butucul sau cu prezoanele , totul a intrat perfect normal . Cateva poze facute cu telefonul , masina nespalata de 10 zile , fara nici un dressing pe anvelope , am venit cu ideea sa o spal imediat ce ajung acasa dar a inceput sa ploua asa ca probabil o sa merg mai pe seara sa o spal si eventual sa fac niste poze cu camera foto . http://s26.postimg.org/4b1bdy2xl/IMAG0111_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ddl778dax/IMAG0112_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fkpfv5il5/IMAG0113_Medium.jpg http://s26.postimg.org/gqy17ow9l/IMAG0114_Medium.jpg http://s26.postimg.org/axjdtdv89/IMAG0115_Medium.jpg http://s26.postimg.org/5c1k32jx5/IMAG0116_Medium.jpg1 point
-
lol , deci te-a convins ca nu-i bun 0w40 ca nu-i pe stoc )) n-am mai auzit ca cineva sa bage 5w50..WTF !1 point
-
are dreptate colegul, deageaba ai urmat tu toti pasi legali ca si vanzator, daca cumparatorul nu trece masina pe el, poti sa ai contract de vanzare cumparare si fiscal, amenzile tot tie o sa ti vina, in caz de accident tot pe tine o sa te caute politia etc...1 point
-
Nici sa scrii pe talon la rubrica instrainat catre ....nu e obligatoriu...daca o scoti de la primarie e ok.....ai contractul de vanzare-cumparare ca dovada si nu trebuie sa platesti nici o amenda...1 point
-
nu cred, din momentul in care ai scos-o de la financiar/fisc/de pe rol si I-ai scris pe talon "instrainat catre x la data x" nu mai ai nici o legatura cu masina.1 point
-
Pai cum vine asta? Masina cand se vinde se radiaza acum de la financiar, primesti o hartie. Din acel moment nu te mai intereseaza ce face urmatorul proprietar cu masina, daca o inmatriculeaza sau nu, daca o vinde mai departe...etc...devine problema LUI. Eu cel putin asa stiu...plus ca trebuie sa-i scrii pe talon "instrainat catre xxx la data de xx si semnatura".1 point
-
1 point
-
flaviuspif ai rezolvat? daca nu iti dau eu un tip care se pricepe f bn! anunta-ma daca mai ai nevoie!1 point
-
Mai este de actualitate ? Harta este actualizata la zi ? Pentru zona Slatina-Olt ma ofer si eu: 0764420060 - Costi. Nu am prea mare experienta in motoarele de BMW dar in rest ma descurc...am ceva experienta intr-un service. Nu am avut probleme de genu' niciodata dar pe langa toate astea intotdeauna am in masina o sufa, o trusa de chei, un litru - doi de ulei, cabluri de curent si foarte multa bunavointa. In ceia ce priveste cazarea intotdeauna in umila mea casa mai este loc de 1 - 2 persoane care pot face un dus si sa traga un somn bun peste noapte ( totul gratuit )....mancarea este din partea casei . O zi buna.1 point
-
Exterior din nou... Doua produse care le-am folosit si au dat rezultate destul de ok Smart detail de la Smartwax,un detailer rapid,il puteti folosi dupa ce masina a fost spalata si uscata,ca o protectie pt ceara,ofera stralucire si un aspect umed.De asemenea poate fii folosita cand masina are foarte putin praf,pulverizati si stergeti cu carpa microfibra,si la fel folosit cand aveti pete sau mizerii de la pasari.Bidonul din poza are 473ml si pretul este 67ron. Al doilea produs tot pt exterior,ceva rapid dupa ce masina este spalata si uscata,este ceara lichida de la Optimum,car wax,pulverizati si stergeti cu microfibra.Cel din poza are 473ml,si va ajunge dupa foarte multe spalari,pretul nu il mai stiu exact,undeva la 30-40 ron. http://img600.imageshack.us/img600/3303/6ca4.jpg Uploaded with ImageShack.us1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00