Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/24/14 in all areas
-
2 points
-
Un prieten m-a rugat sa-i prezint aici masina pe care o vinde, el ne-avand cont aici.Despre masina pot spune ca toate reviziile au fost facute la reprezentanta,s-a intretinut ca la carte, de aici vine si pretul de 19000e.Interiorule e piele crem , volan M,cutie automatica, navigation professional, comfort acess, schiebedach, xdrive.Cine este interesat de dotarile complete, pot da VIN-ul masinii. Contact si alte informatii la :0723212984-Radu Cateva poze:1 point
-
Vand BMW 525 Diesel LCI.Model2008,Stare foarte buna - arata si functioneaza IMPECABIL: Siguranta: ABS, ESP, DTC,Faruri bi-xenon (faza scurta,faza lunga)Stopuri LED,Proiectoare ceata, Scaune fata cu reglaj electric,Dublu Climatronic,Geamuri electrice fata/spate si folie omologata,Display central color,Computer de bord, Pornire START-STOP,Inchidere centralizata,Senzori de parcare fata si spate cu display optic si acustic,Senzori ploaie,Senzori lumina,Senzori presiune pneuri,Comenzi volan,EURO4(Filtru de particule),Radio/CD/MP3Oglinzi exterioare heliomate si incalzite,KM REALI 100%,134000, Eventual schimburi diesel plus dif.Taxa recuperata. Pret.10100eur.1 point
-
1.Trimuri carbon 100e 2.Maneta Bc 100lei 3.Kit senzori parcare Pdc spate(4senzori,modul Pdc si cablaj spate)100e 4.Amortizoare spate Noi(2luni montate pe masina) Boge Germany 300lei ambele complete cu protecti de praf 5.presuri spate Oem de mocheta-50lei ambele 6.manson frana de mana Oem piele-50lei 7.ceasuri bord diesel-100lei 8.panou climatronic-150lei 9.cutie pentru monezi etc.40lei 10.Modul lumini cu functie proiectoare si automata-150lei 11.Modul bluetooth-150lei 12.Bagheta portbagaj-150lei 13.Lumini ambientale(3 bucati)-100lei 14.Amortizoare capota fata foarte bune-80lei 15.oglinga stanga completa cu rabatare electrica-350lei 16.Modul pliere oglinzi-100lei 17.trusa scule 100lei 18.oglinda retrovizoare cu sau fara led alarma-100lei 19.Footrest M-150lei 20.Codita rechin pentru telefon-50lei http://s22.postimg.org/xh39minlp/Fotografie920.jpg http://s22.postimg.org/kof5mlbzx/Fotografie921.jpg http://s22.postimg.org/erba5ruv1/Fotografie922.jpg http://s22.postimg.org/kqz19ffnh/Fotografie923.jpg http://s22.postimg.org/aw7w37bp9/Fotografie924.jpg http://s22.postimg.org/ugmf5zcal/Fotografie925.jpg http://s22.postimg.org/i3e6ctbzx/Fotografie927.jpg http://s22.postimg.org/qiz5gkph9/Fotografie928.jpg http://s22.postimg.org/uo0vb08hp/Fotografie929.jpg http://s22.postimg.org/4gzof1q7x/Fotografie930.jpg http://s22.postimg.org/vsuxgduyl/Fotografie931.jpg http://s22.postimg.org/jaebzsxz1/Fotografie932.jpg http://s22.postimg.org/tvy7bt4al/Fotografie934.jpg http://s22.postimg.org/95foa8fel/Fotografie936.jpg http://s22.postimg.org/fkep6wm4d/Fotografie939.jpg http://s22.postimg.org/8ilcyg7wd/Fotografie942.jpg http://s22.postimg.org/74tq358n1/Fotografie944.jpg http://s22.postimg.org/3z94cxq0t/Fotografie945.jpg http://s22.postimg.org/f049hyi9p/Fotografie947.jpg http://s22.postimg.org/fe5lhk2d9/Fotografie948.jpg http://s22.postimg.org/qgaofzwfx/Fotografie949.jpg http://s22.postimg.org/jecqtssu5/Fotografie952.jpg http://s22.postimg.org/4fubzddrx/Fotografie953.jpg http://s22.postimg.org/w70utq4fx/Fotografie958.jpg http://s22.postimg.org/gmth36ubh/Fotografie960.jpg http://s22.postimg.org/bct3pmzgd/Fotografie961.jpg http://s22.postimg.org/mdo8unrp9/Fotografie962.jpg http://s22.postimg.org/6tgv44hkt/Fotografie974.jpg http://s16.postimg.org/46l3czfap/20140710_155430.jpg1 point
-
Mi-am luat si eu un BMW 316i '95, distributie pe lant si pe langa ca trebuie sa investesc oleaca in aspectul interior si am avut probleme la transcriere deoarece motorul a fost schimbat sau nu se poate citi seria, am reparat clima si schimbat pragurile am facut si eu consumul la aceasta minunata masina si imi iese 10 sau chiar 11 la suta in regim mixt, mixtul in cazul meu reprezinta mers normal afara pana in 120km/h iar in oras merg omeneste, schimb vitezele pana in maxim 2.500rpm iar la 100km fac maxim 20km de oras, este normal sau mai am ceva de reparat si pe acolo? Merci! P.S. Indicatorul de consum instant arata corect? In regim de croaziera cu 2 oameni in masina la viteza intre 100 si 120km/h greu il pot convinge sa scada sub 8%, rar se situeaza acul intre linia de 8% si cea de 6%1 point
-
1 point
-
Masina arata genial. Cand mai trec seara pe langa parculetul de la finante, merg mai incet si ti-o admir "balind" cu gandul: "One day..." Sa te bucuri de ea. Numai bine!1 point
-
Cand motorul este rece da cateva secunde la automat pana porneste: Salut tuturor, O sa va expun o problema cu care m-am confruntat si pe care am rezolvat-o din prostia mea. O voi expune aici pentru rasul unora si in seperanta de a ajuta pe altii. Acum cateva luni am cumparat un BMW 320D E46 cu motor 2.0 si masina mergea impecabil, dar ca orice masina cand o cumperi ii faci schimbul de consumabile. Asta am si facut, am fost la un service si am facut schimb de ulei, filtru de motorina, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de polen + doua curele de la aerul conditionat. A doua zi motorul meu porneste mai greu (in sensul da la automat ceva secunde pana sa porneasca)... Mergi si intreaba ce se intampla. Toata lumea a dat cu parerea: - Poate sa fie injectoare - Poate sa fie vre-un furtun sa traga aer - Poate se dezamorseaza pompa de motorina - Poate sa fie de la bujii - Poate sa fie de la Releul de bujii sau siguranta de 100A aferenta s.a.m.d... Trebuie sa intelegeti ca pana la problema asta era afon la masini ... nu aveam treaba. Bun prost asa cum sunt m-am dus in peco si am bagat benzina in loc de motorina din neatentie ... si am ajuns la un service. Au extras tot combustibilul si au schimbat filtrul de motorina ... am plecat linistit acasa. A doua zi dimineata masina pleaca iar la sfert de cheie. Concluzia .... Problema mea era de la o garnitura de la filtru de motorina! Sper sa ajute pe cineva acest topic1 point
-
Da da despre ele este vorba La mine problema a fost service-ul in sine ca nu au montat calumea sau nu au schimbat si alea!1 point
-
Multumesc pentru sfaturi,am ajuns cu bine acasa iar in legatura cu alternatorul acum e totul ok si incarca din nou in parametrii normali. E posibil sa fie ramas blocate periile alea si sa nu fie facut contact calumea datorita faptului ca masina a stat o perioada mai mare de timp?1 point
-
si mie imi scoate fum alb la pornire....dar am toate bujiile arse, o sa le schimb curand, eu presupun ca asta e problema, dupa ce se incalzesc putin nu mai scoate..1 point
-
Bateria e pe duca mai mult ca sigur! Cauta aici pe forum sa vezi ca multi au avut aceasta problema, inclusiv eu m am lovit de aceeasi problema! Prima oara pune o pe tester si ai sa vezi!1 point
-
Fiind prins cu "febra" nuntilor, am zis sa imi fac si eu masina sa arate decent, sa fure privirile nuntasilor A fost prima sesiune de detailing de cand am vopsit masina ( au trecut 3 luni ) si pot sa ma declar multumit de rezultatul final. Imi pare rau ca pozele nu reflecta realitatea, masina este oglinda Am folosit urmatoarele: 1. spalat cu spuma activa, curatat apoi manual cu ONR, folosit argila selectiv in zonele cu depuneri de bitum sau alte chestii dubioase. 2. Am folosit ca si glaze Ultimate Polish ( e si paint cleaner si glaze , ofera profunzime culorii) 3. Ceara collinite , insa nu am asteptat sa se intareasca ca de obicei, sper sa reziste protectia. 4. Pentru geamuri am folosit Clin ( am observat ca e la fel de bun ca orice produs de detailing pentru geam, numai ca e 1/3 din pret) 5. Dressing pentru cauciucuri Rezultatul final: http://s27.postimg.org/lu672ddqr/cenz.jpg http://s14.postimg.org/ndsc1khv5/20140820_194456.jpg1 point
-
1 point
-
Ba da enervant mai esti... Pai daca e 09/2004, mai sunt 10 zile pana in septembrie, orice om normal mai face un rand de numere rosii (40 ron), sau asteapta, si plateste taxa 2490 ron. Tu chiar nu poti sa iti vezi de treaba? Pt 20 grame de CO2 si pt 200eur te-ai agitat 2 zile.1 point
-
Sunt 180 grame, tu nu vezi bine poza postata de coleg? Te intereseaza masina? Sau ce tot comentezi? Du-te ca iti lasa din pret daca vrei sa o cumperi, si nu doar 2-300eur.1 point
-
1 point
-
raspunsul tau este penibil !!! ti-ai facut cont pe acest forum pentru a-ti vinde masina. atat si nimic mai mult. nu uita scopul tau... vinde-ti masina si du-te de unde ai venit ! dar pentru asta trebuie sa fii corect ! ma repet ! vorbe, vorbe si iar vorbe !!! nimic concret ! eu am adus dovezi. tu, ce dovezi ai ca taxa este cat spui ??? pana una alta taxele si inmatricularea masinii se fac cu acte doveditoare ! ai carte rar care sa ateste ce co2 are masina ? daca vrei sa vinzi masina si esti corect, pui la dispozitie acte doveditoare. potentialii cumparatori trebuie sa stie exact ce au de facut si platit.1 point
-
De ce vrei sa folosesti Metalbond la o masina de 7 luni????1 point
-
Mike, de ce vrei sa dai un X6 cu motor potent si dotari faine pe un M3? As vedea ok schimbarea asta daca intentionezi sa mergi pe circuit cu M3-ul, insa pentru utilizare de zi cu zi plus drumuri dese pe afara cum faci tu, cred ca X6 este o masina mult mai potrivita per total. Acum na, tu stii mai bine ce si cum...si inteleg oamenii care se plictisesc repede de masini, ca si eu sunt la fel Daca o mai tii un an pana ma intorc, sunt un potential client1 point
-
Acum 3 zile am dat 400euro fara anvelope pe ele.. am dat pe 6 anvelope 200euro... deci jantele ma tin 600euro. Le vand ca mi s a pus pata pe un 3.0... vreau sa imi iau motor,jantele pe urma. M am grabit.1 point
-
1 point
-
Nu am inteles niciodata cum de se gandeste cineva, sa faca genul asta de modificari care arata mai rau decat originalul si sa mai si plateasca pentru asta. Lasa frate schimbatorul normal.1 point
-
Dupa o lunga plimbare prin tara in care am testat masina cat mai la limita ma declar foarte satisfacut de alegerea facuta. Masina a ajuns la 50 de mii de km si se comporta la fel ca la cumparare, nici cea mai mica problema. Pe traseul Rucar-Bran ne-am oprit pentru niste poze intr-un frumos peisaj, poze pe care le impart si cu voi.1 point
-
1 point
-
Te cred, vin des in Bucuresti, am cunoscut personal cativa useri si ne mai intalnim din cand in cand prin Bucuresti la un suc, am vazut si eu ca nici la voi nu sunt mai bune strazile. Pt E46 chiar mi-am luat ieri un set de jante pe 16" sa nu mai simt denivelarile atat de puternic. La taxele nesimtite si benzina foarte scumpa pe care o platim am merita si noi sosele ca in vest.1 point
-
1 point
-
Nu vreau nimic colegu', si nici sa intru in polemici cu tine nu vreau, dar nu te supara...la banii astia imi iau un e39 sau e46 sau chiar su un e38 de toata frumusetea, iar daca mai pun vreo 2000€ ajung chiar si la un e65 care n-are grad de comparatie cu modelul tau. Pai nu te gandesti pe ce ceri tu banii aia? fii atent, iti dau eu fix 4000€ pe ea, nu negociem niciun cent, dar o vreau inscrisa pe Ro cu taxa de mediu platita si cu impozitul la zi, ok? Uite, te intreb eu un lucru: tu ai fi dispus sa dai 4000€ pe o masina veche de peste 25 de ani (probabil sfarsitul anilor '80 sau inceputul anilor '90,ca nici anul fabricatiei nu l-ai pus), fara niciun fel de acte (degeaba are actele pe DE daca sunt expirate de cine stie cand), care un impozit la ea sare de 8000 ron (aproape 2000€), care timbrul de mediu se invarte in jurul sumei de 4000€, care o asigurare pe un an costa cateva sute de € (daca nu indeplinesti niste criterii, poa' sa ajunga chiar si la 500€), care este umblat in motor (prin marirea cilindreei), si cine stie ce modificari neconforme mai are, ca sa nu-ti mai spun ca tre' sa-ti faci peco mobil sau sa umbli cu cisterna dupa tine sa circuli cu masina asta, in conditiile in care la banii pe care-i ceri tu, behaie piata de BMW-uri mult mai echilibrate dpdv performanta/confort/taxe/consum/intretinere??? Te rog sa-mi raspunzi la intrebarea asta.1 point
-
Prețul este 5360 E. Accept si variante de schimburi cu e90-92 cu diferența din partea mea. Cu aceasta ocazie am lĂŁmurit si motivul pt care vreau sa vând masina, sper;)!1 point
-
La o dacie 1310 e stricata crucea cardanica :twoup: la bmw nu stiu ce e stricat dar nu e normal1 point
-
La mine nu-i problema. Nush cine ti-a zis ca e normal, dar parerea mea este ca la un bmw nu-i normal. Poate la o dacie 1310 :twoup:1 point
-
Super masina,sa o stapanesti sanatos cat mai ramane la tine. Cumnatul meu si-a cumparat recent un E90 330xd model 231cp(a stat cateva zile in parcare pt ca nu a stiut sa o conduca )...abia astept sa ma intalnesc cu el , fac si eu un test-drive ...Poate devin pro Diesel ...dar totusi nu fac km sa necesit un Diesel. Bafta la vanzare ..cu toate ca nu stiu ce poate fi mai ok decat 330XD ...aaa sa nu uitam de 335D0 points
-
0 points
-
Nu iti da nimeni 400 avand in vedere ca trebuie reconditionate. Asta costa inca 100-150 de euro.0 points
-
-1 points
-
Eu consider ca exagerezi. Ce legatura are un E46 316 sau 318 cu V12-le asta ? E exact cum tu ai vrea sa iti iei un E46 sh si eu iti zic sa iti iei Logan aproape nou la banii aia…… Nu sunt fan E32 ….. dar pt un pasionat sau pt unu caruia ii place masina/motorul si cum arata….o inmatriculezi cu cateva sute pe bulgaria si ti-ai facut nebunia. Din pct meu de vedere , tu esti cel sarit de pe fix daca ai vrea ca masina asta sa fie in regula cu inmatricularea si impozitu la zi…..sa o poti lua pe numele tau ! Asta mi se pare o adevarata nebunie…...-1 points
-
Cine vorbeste de acte expirate si se gandeste la Brief-uri , ori e copil sub 14 ani , ori habar n-are ce vorbeste , e simplu ! Singurele acte care pot expire sunt asigurarea si eventual RAR-ul (dupa denumirile lor in fiecare tara). Ai actele in mana , te duci frumos la Ruse si inmatriculezi masina fara probleme cu cateva sute……. Si ca fapt divers , in bulgaria nu iti trebe nici macar proprietarul din acte , nu iti trebe procura , nu iti trebe financiar de la ultimu care a avut-o. Iti trebe TALON + CARTE si atat ! Nici in Romania si in nici o alta tara membra UE nu iti trebe actele vechi expirate (adica asigurare si itp). Alea le face (eventual) inainte de noua inmatriculare in bulgaria ! Atat !-1 points
-
Te invit sa iti cumperi e46, e39 etc....iti spun sincer fara nici o chestie am acasa e46 coupe si e60 in nici una din ele nu ma simt ca in e32 v12...este cu totul alteceva cine a condus stie ce spun, cine va lua masina asta nu se va gandii la consum, impozit ,intretinere....etc nu o va lua cineva care atunci cand merge se uita la consum sa vada ce medie a faut in oras.O alternativa daca tot o vrei pe Ro este sa o inmatriculezi pe persoana cu handicap, am gasit niste acte la 300 de euro cu tot cu caroserie pe persoana cu handicam dar nu stiu ce sa fac daca sa le iau sau sa caut o persoana pentru a o inmatricula.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Parca-i prea lustruita...Farul din dreapta(cum te uiti la poza) parca nu e aliniat cum trebe cu bara...nici capota...nu prea ma pricep asa ca nu as putea sa zic care e cauza. De curiozitate..cam la ce bani pot sa ma astept sa prind un e90 facelift din 2009 ok? Am negociat unu la 10500Eur si saptamana asta merg sa il verific. Pot sa ma astept la surprize neplacute? Si poate ma lamuriti si pe mine...in cat timp te programeaza astia de la reprezentanta sa verifici o masina? Tipu mi-a zis ca a mers azi sa faca programare si i-au zis aia ca saptamana asta nu au cum. Mi s-a parut un pic suspect...maine sun si eu sa vad care e treaba.-1 points
-
am citit inca o data si am vazut ca este 180g in tabelul tau dar data primei inmatriculari este 9/2004 dupa cum vanzatorul a publicat aici: http://www.autovit.ro/bmw-318-C34215300.html http://www.autovit.ro/calculator-taxa-poluare?vehicleType=car&capacity=1995&fuelType=gasoline®Month=09®Year=2004&emissionStandards=euro4&co2=170&newVehicle=0 si uite si doua printscreen de unde a plecat discutia in contradictoriu. daca poti te rog, uita-te si spune-mi daca am dreptate sau nu ? daca eu gresesc imi retrag toate afirmatiile si imi cer scuze public pe acest site. daca am dreptate ii rog pe toti cei ce m-au hulit sa-si ceara scuze. bafta !-1 points
-
Te pomeni ca au si cartela pe vodafone si primesc si MB pentru fiecare apel altfel nu imi explic-1 points
-
cum ai reusit sa il omori ? Motoarele de pe e60 sunt motare de milion de km-1 points
-
Dupa cum spune si titlul topicului am reusit sa omor un motor de 520d ,fabricatie 06/2006 de 163hp.Am schimbat cu un motor 204d4 an 2003 de pe E46.Singura diferenta ditre cele doua motoare este pompa de ulei pe pinioane la E60 si pe lant la e46.Acum ,singura problema este ca motorul nu mai trage ca inainte.Am pus abosolut tot ,inclusiv injectoare de pe vechiul motor de 163 de cai(tot ce inseamna accesorii cablaje etc)pe cel care l am primit de pe e46.Mentionez ca ,atat codul motor de pe e60 2006 cat si cel de pe e46 din 2003 sunt identice respectiv m47n204d4.Am achizitionat impreuna cu motorul din urma si o turbina de 520d pe care sa i-o adaug.Acum intrebarea mea este,de ce nu trage ?Este posibil ca motorul sa dea numai 136 sau 150 de cai ?Exista vreun risc daca am pus acest motor,deoarece sunt 99% identice.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00