Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/29/14 in all areas

  1. Am prins si un curucubeu , dar se vede cam sters in poza
    4 points
  2. Salutări tuturor și bine v-am găsit! Cred ca ar fi politicos sa încep prin a mă prezenta. Eu sunt Andrei, am 23 de ani, locuiesc în București (vara, acasă la Pitești), proaspăt absolvent al Univ. Politehnica din București și de asemenea proaspăt posesor al mașinii pe care urmează să v-o prezint. Povestea ar fi cam așa... În 2010, după ce am fost admis la facultate, mi-am vândut Matiz-ul (prima mașină) și cu sponsorizări de la părinți și bunici mi-am cumpărat un Golf 5, care mi-a fost tare drag și în care am investit banii de buzunar și bursa :frantics: , timp și sentimente, să o fac așa cum îmi doream (sunt convins că majoritatea știți despre ce vorbesc: reglabile, stretch, ”mai dă-i un Autosol la buză” etc.). Să zicem că o perioadă am fost pe principiul ”form > function”. De pe la sfârșitul anului 3, am început (zic eu) să mă maturizez dpdv al lucrurilor pe care le voiam de la o mașină și am început să pun bănuți de-o parte, planificând o schimbare după absolvire, ceea ce s-a și întâmplat. După ce am terminat cu brio toată povestea cu examenul de licență (mai precis vara aceasta), am început să mă axez pe treaba cu schimbarea mașinii. Era momentul cel mai bun, părinții și bunicii fiind mândrii de noul inginer din familie, am simțit ca pot sa mai obțin o sponsorizare. Am vandut Golful, spre surprinderea mea de pe o zi pe alta, am pus lucrurile pe hartie și a rezultat un buget de 8350 EUR pentru a imi lua altceva. Atunci a inceput nebunia. Prospectări de piață, excel-uri, documentare etc. Pot să spun ca mereu m-au fascinat bavarezele, dar nu stiu de ce, le vedeam ca pe un fruct interzis, însă după ce am analizat ce aș putea sa cumpăr cu bugetul menționat mai sus, am ajuns la concluzia că cea mai bună varianta ar fi un E90. Și dă-i și caută... Toți cei care ați trecut prin asta știți că achiziționarea unei mașini second-hand, în special din RO, este un drum lung și anevoios, însă pe tărâmul BMW parcă este mai greu decât în cazul altor mărci cu care am avut experiențe în familie. De-a lungul celor aprox. 20 de vizionări pe care le-am făcut, am dat peste tot felul de chestii, precum: samsari (inevitabil), cărți de service false, airbaguri inexistente, centuri pretensionate declanșate, lonjeroane strambe etc. După ce am restrâns lista la 5 mașini ”de cumpărat”, m-am așezat cu tata la masă și am început să sunăm să le facem oferte. Mărturisesc că la început, mașina de mai jos, nu era prima mea obțiune, însă cu proprietarul primei nu ne-am înțeles la bani. În speranța că nu v-am plictisit și că nu mă înjurați pentru postul prea lung, am să trec la partea interesanta și anume mașina. Este un 320d, fabricație 2007, cu 170.000 km in bord care da, sunt reali (am verificat istoricul la BMW). Mașina a intrat în țară în 2009, la ~40k km, prin Automobile Bavaria, iar fostul proprietar a luat-o de acolo printr-o firmă de leasing. După VIN, conform bmwarchive, mașina este echipată cu următoarele chestii: Model description 320d Market Europa Type VC31 E-Code E90 Chassis Limousine Steering links Doors 4 Engine M47D20O2 - 2,00l (120kW) Drive Heckantrieb Transmission manuell Body color Titansilber Metallic (354) Upholstery Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date 24.08.2007 Assembled in Leipzig Code Serienausstattung Standard Equipment S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S313A Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S403A Glasdach elektrisch Glass roof, electrical S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S465A Durchladesystem Through-loading system S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S521A Regensensor Rain sensor S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S563A Lichtpaket Light package S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S6UEA Diebstahlschutz Navigations-DVD Anti-theft protection for navigation DVD P7RSA Paket Comfort Package Comfort L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP S931A Winter- statt Sommerreifen ab Werk Winter instead of summer tires ex-fact. S969A Navi DVD bei Auslieferung anfordern Navi DVD to be requested at shipping Ce m-a făcut să o aleg pe asta? Proprietarul foarte serios, justificarea kilometrilor, anul de fabricatie etc. + TRAPA :heart: Ce nu-mi place? Lipsa farurilor cu xenon. Aveam in lista restransă și una cu xenon din fabrică, dar era din 2005 și avea km mai mulți. Am mers pe principiul că se poate face retrofit și că dacă o simt nevoia arzătoare de „xenoane„ și bugetul îmi va permite, se poate face ușor. Ce defecte are? Un buton rupt din panoul de comandă al geamurilor electrice și mânerul de la ușa pasagerului degradat (are textura unei gume de mestecat semi-uscate), trimurile negre de prin interior cojite pe ici pe colo (a fost condusă de o domnișoara - inele, creme etc.) și nu în ultimul rând jantele. Și că tot am pomenit de jante, aș avea deja și câteva planuri de viitor pentru ea: jante OE de 18" (imi plac foarte mult St. 162), folie (mi se pare foarte practică), marunțișuri din astea ca led-uri în interior și la număr, tips-uri duble etc. Bineînțeles ca mi-aș dori și pachetul M-Tech, xenon, scaune sport, dar e muuult prea devreme să mă gândesc la așa ceva. Cert este că schimbarea jantelor este impetuos necesară :sweat: , însă cred ca vor rămâne acestea până în primăvară, pentru că au anvelope rulate relativ puțin. Momentant trebuie sa o înmatriculez (va avea nr-le AG-22-TUR) și să îi rezolv cele două defecte din interior. Upgrade-urile sau retrofit-urile (sau cel puțin ritmul în care vor apărea) vor depinde de remunerație, căci urmează să intru în câmpul muncii. Era să uit: prețul de achiziție a fost 8600 EUR. Și acum, pentru că o imagine face cât 1000 de cuvinte (și am cam abuzat de cuvinte în postul ăsta), TA-DAAA:
    2 points
  3. Eu zic ca merita. Iti asumi riscul unei schimbari de turbine (in ideea ca a circulat doar in oras), curatat nu stiu ce, in rest masina va merge bine.
    2 points
  4. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    2 points
  5. Dupa o lunga anemie a Mercedes, interval in care nu mai luam in considere practic marca asta, ma uit acum si constat ca la fiecare clasa Mercedes are cel putin un model mai atragator. Cum sa mai compari noul S cu 7-le? Ridicol. M5? M6? Ia uitati-va nitel la un SLR Mc Laren cum arata. BMW a ajuns practic sa nici nu mai aiba competitor pt. Mercedes in unele clase sau nise. Nu mai vorbesc la F1 unde Mc Laren are de 3 ori mai multe puncte ca BMW. Vi se pare ca in ansamblu (considerand toata gama) BMW face masini mai reusite sau Mercedes?
    1 point
  6. Dupa patru ani petrecuti cu un e90 320d (163cp), destul de dotat, care mi-a intrat la inima era timpul pentru o schimbare. Initial m-a tentat un F30, oscilam intre 320d si 328i, dar dupa un drive test cu F10 si tinand cont de faptul ca diferenta de pret nu era exagerata am inceput sa caut un 525d. Dupa parerea mea era compromisul perfect intre cheltuieli si performante si dupa aproximativ o luna de cautari am achizitionat urmatoarea masina din Germania. Model description:525dMarket:EuropaType:XA31E-Code:F10Chassis:LimousineSteering:linksDoors:4Engine:N47D20T1 - 2,00l (160kW)Drive:HeckantriebTransmission:automatischBody Color:Imperialblau Brillanteffekt Metalli (A89)Upholstery:Leder Dakota/oyster (LCCX)Production date:29.06.2012Assembled in:Dingolfing Standard EquipmentS1CCAAuto Start Stop FunktionAuto start/stop function S1CDABrake Energy RegenerationBrake Energy Regeneration S2K1ABMW LM Rad V-Speiche 236BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATAInterieurleisten hochglänzend schwarzInterior trim finishers black high-gloss S4U2AEco proDriving experience switch incl. ECO PRO S548AKilometertachoKilometer-calibrated speedometer S851ASprachversion deutschLanguage version GermanCodeSonderausstattung Optional EquipmentS1CBACO2 UmfangCO2 package S230AZusatzumfang EU-spezifischExtra package, EU-specific S248ALenkradheizungSteering wheel heater S255ASport-Lederlenkrad AirbagSports leather steering wheel S258ABereifung mit NotlaufeigenschaftenTire with run-flat functionality S2TBASport-Automatik GetriebeSport automatic transmission S2VBAReifendruckanzeigeTyre pressure control (TPC) S2VHAIntegral-AktivlenkungIntegral active steering S302AAlarmanlageAlarm system S3AGARückfahrkameraReversing camera S423AFussmatten VeloursFloor mats, velours S428AWarndreieck und VerbandstascheWarning triangle and first aid kit S430AInnen-/Aussensp. mit AbblendautomatikInterior/outside mirror with auto dip S431AInnenspiegel automatisch abblendendInterior mirror with automatic-dip S441ARaucherpaketSmoker package S456AKomfortsitz mit MemoryComfort seat with memory S465ADurchladesystemThrough-loading system S488ALordosenstütze Fahrer u. BeifahrerLumbar support, driver and passenger S494ASitzheizung Fahrer/BeifahrerSeat heating driver/passenger S496ASitzheizung hintenSeat heating, rear S4NBAKlimaautomatik mit 4-ZonenregelungAutom. climate control with 4-zone ctrl S4URAAmbientes InnenlichtAmbient interior lighting S502AScheinwerferreinigungsanlageHeadlight cleaning system S508APark Distance Control (PDC)Park Distance Control (PDC) S522AXenon-LichtXenon Light S524AAdaptives KurvenlichtAdaptive Headlights S575AZusätzliche 12V-SteckdosenSupplementary 12V sockets S5ACAFernlichtassistentHigh-beam assistant S5ADASpurverlassenswarnungLane departure warning S5AGASpurwechselwarnungLane-change warning S5ALAActive ProtectionActive Protection S5DFAAktive Geschw.regelung+Stop&Go FunktionActive cruise control+Stop&Go function S5DPAParkassistentPark Assistent S609ANavigationssystem ProfessionalNavigation system Professional S612ABMW AssistBMW Assist S614AInternet VorbereitungInternet, preparations S615AErweiterte BMW Online InformationExpanded BMW Online Information S616ABMW OnlineBMW Online S620ASpracheingabeVoice control S633AVorbereitung Handy BusinessPreparation, mobile phone, Business S677AHiFi System Professional DSPHiFi System Professional DSP S698AArea-Code 2 für DVDArea-Code 2 for DVD S6AAABMW TeleServicesBMW TeleServices S6ABASteuerung TeleservicesControl for Teleservices S6VAACIC-ZusteuerungCIC-Zusteuerung S6VCASteuerung ComboxControl for Combox P735ABasic PackageBasic Package S7SPANavi Professional/Handyvorber. BluetoothNav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801ALänderausführung DeutschlandNational Version Germany S879ABordliteratur deutschOn-board vehicle literature German S8KAAÖlwartungsinterval 30.000km/24MonateOil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCAFreischaltung Telematik länderspez.Telematics access request,country-spec. S8TFAAktiver FussgängerschutzActive pedestrian protection S8THASPEED LIMIT INFOSPEED LIMIT INFO S8TNATagfahrlicht über Lichtmenü S8V1AHinweisschildLabel P9BDABusiness PackageBusiness Package Masina avea 45.153 km si in mare parte are toate dotarile pe care le cautam. As fi vrut in plus EDC, scaune ventilate si display-ul ceasurilor de bord extins dar sunt incantat de dotari pe care nu le cautam neaparat gen cutia automata sport cu padele, clima pe 4 zone sau volan electric si incalzit. Prima investitie a fost folia pe luneta, geamuri spate si fata si urmeaza sa achizitionez un set nou de covorase pentru ca lipsea covorasul pasagerului dreapta si nu am observat cand am ridicat masina. Nu m-am decis inca daca sa aleg tot velour sau cauciuc. O alta modificare ar fi jantele de vara, ceva pe 18'', dar cred ca voi astepta pana anul viitor deoarece are gume de vara destul de bune momentan. Sper sa va placa:) http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/912/orFsru.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/911/SzIBgT.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/913/oxKS6y.jpg
    1 point
  7. De oriunde le poti cumpara pe firma. Iti voi da un mesaj privat cu reperul necear.
    1 point
  8. Deci pt tine 100k km parcursi sunt neglijabili, interesant.
    1 point
  9. La banii aia as lua masina colegului Alex fara discutii
    1 point
  10. In perioada aia am impresia ca nici taxa nu se platea. Parerea mea e ca la 75k km facuti in 8 ani prin Romania (frecuÂş prin oras?) nu merita.
    1 point
  11. Parca e mai fresh pe alb totusi
    1 point
  12. A devenit fobie n47 cu distributia, toata lumea vb, toata lumea se fereste dar sosele sunt pline ... n-or fi astia de la BMW niste incepatori ... hai sa vb si de altceva. Asa si cu loganu' ... masina proasta dar am vazut exemplare cu 600.000 km care erau ok.
    1 point
  13. Super alegerea Sa speram ca vei gasi ce cauti
    1 point
  14. Accept si schimb plus diferenta din partea mea cu F10 535xd sau M50D sub 80.000 de km.
    1 point
  15. E f ieftina, grija mare si la motorul asta. Intr-adevar e cam cheala. Daca o vrei, nu ezita si fa o verificare amanuntita. Omul mai are bmw-uri la vanzare.
    1 point
  16. Noul "volanel" si Finalele Performance...maine fac revizia si schimbul de discuri si placute iar next week caut noile anvelope de vara...
    1 point
  17. Da,merita. Poti sa-l testezi daca vrei, e si un dealer in Buc de la Racechip. Mai ieftin nu am gasit. Si la cei de la DTE tot 200 euro costa.
    1 point
  18. Sunt cei 2 frati vestiti care arunca banii pe geam ?! macar de era facuta cu cap modificarea din spate, la evacuarea aia dubla merg stopurile cu led nu facelift style. Stikerul de pe numar... mult prea incarcata in spate.
    1 point
  19. bine ai venit pe club si cat mai multi km fara probleme . Problemele pe care le ai sunt minore si le poti rezolva si singur cu un buget rezonabil, dar eu as incepe cu jantele, sunt dintr-un cu totul alt film cele pe care le ai acum pe masina. Altfel butoane si plastice se rezolva usor.
    1 point
  20. mie sincer imi plac mai mult in culoarea originala ....
    1 point
  21. E30-urile in stare buna sau foarte buna s-au rarit mult.
    1 point
  22. 1 point
  23. 1 point
  24. topical asta l-am deschis eu acum 8 ani - hahaha. intre timp nu vad schimbat nimic, vad modele misto la Mercedes, la bmw nu prea. cu globalizarea asta e, nu toate fabricile, oricat de robotizate, lucreaza la fel.
    1 point
  25. Dupa o lunga plimbare prin tara in care am testat masina cat mai la limita ma declar foarte satisfacut de alegerea facuta. Masina a ajuns la 50 de mii de km si se comporta la fel ca la cumparare, nici cea mai mica problema. Pe traseul Rucar-Bran ne-am oprit pentru niste poze intr-un frumos peisaj, poze pe care le impart si cu voi.
    1 point
  26. http://i57.tinypic.com/dmw9oh.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/dmw9oh.jpg http://i61.tinypic.com/i6f5t0.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/i6f5t0.jpg http://i57.tinypic.com/2uo1fdj.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/2uo1fdj.jpg http://i61.tinypic.com/kefaz7.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/kefaz7.jpg
    1 point
  27. Intrebam pentru ca am intalnit si eu destui prin trafic noaptea,cu proiectoarele aprinse,dar nu ma deranjau.. (bine,sa nu fie chiar maxim adica si faza lunga ca terminatii si proiectoarele).. Dar nu rest,nu ma incomodeaza in mod expres..
    1 point
  28. Hai sa fim seriosi, nu putem generaliza asta. Nu le iau apararea celor cu masini bulgaresti, si eu am avut cateva bulgaroaice. Fii convins ca sunt multe masini inscrise in Bg mult mai bine intretinute decat cazane cu numere romanesti ca al nsplea proprietar. Tupeul gratuit, lipsa educatiei rutiere impreuna cu nepurtarea centurii de siguranta a dus la asta. Pacat.
    1 point
  29. Benzina vs Diesel....automata vs manuala stim toti unde duc discutiile astea dar totusi ne face placere sa le avem din cand in cand! Ma distreaza unele aspecte asa ca o sa continui in aceeasi maniera(adica distrat) si o sa aduc si eu un argument contra cutiei manuale : m-am saturat sa ``mestec in oala`` si nu mi se mai pare deloc cool sa o fac! In plus majoritatea masinilor puternice si de ultima generatie sunt hidramate( exceptie fac cele sport dar si la alea mai nou schimbi din clapetele de la volan nu e necesar sa te rupi in figuri prin masina! Inainte sa ma combata un impatimit al cutiilor manuale mentionez ca din cand in cand imi face o deosebita placere sa conduc o masina manuala! :) :lol: P.S. nu inteleg de ce trebuie neaparat sa te dedici unui anumit tip de cutie(nici la femei nu e obligatoriu....pot sa-ti placa si blondele si brunetele) ! Din moment ce iti place ``volanul`` usa spre diferite senzatii iti e deschisa.
    1 point
  30. Ce sa zic, tine de perceptie, tu stii mai bine in legatura cu masina ta. Eu inca nu am avut norocul sa merg cu o masina care sa traga din orice pozitie.
    0 points
  31. din acest motiv nu vreau sa o vand neaparat ci numai daca o vand cu 4500. La asta nu scade pretul ca la f10... Nu stiu cate gasim la pretul asta, fara elemente revopsite si fara rugina
    -1 points
  32. LoL, Vad ca deja ti-ai luat un "minus" la postarea cu pretul. Aici pe forum este considerat blasfemie sa dai pe un F10 mai mult de 19-20,000E Masina e foarte frumoasa, si motorizarea e inspirata. S-o folosesti cu placere.
    -1 points
  33. Super masina,sa o stapanesti sanatos cat mai ramane la tine. Cumnatul meu si-a cumparat recent un E90 330xd model 231cp(a stat cateva zile in parcare pt ca nu a stiut sa o conduca )...abia astept sa ma intalnesc cu el , fac si eu un test-drive ...Poate devin pro Diesel ...dar totusi nu fac km sa necesit un Diesel. Bafta la vanzare ..cu toate ca nu stiu ce poate fi mai ok decat 330XD ...aaa sa nu uitam de 335D
    -1 points
  34. Vand Bare portbagaj din aluminiu originale pt E87/E90.Pret fix!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.