Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/14 in all areas

  1. Salutare tuturor! Desi gasim pe Youtube si alte forumuri zeci si sute de filmulete si topicuri referitoare la Leatherique Rejuvinator & Prestine Clean, ma gandesc sa impartasesc cu voi felul in care le folosesc eu. Personal, cand vreau sa stiu ceva nu citesc doar un topic, primul ce-l gasesc, ci stau cu orele si citesc cat pot de multe despre subiectul ce ma intereseaza. In felul acesta mai vedem si noi ce experiente si peripetii au altii, cum se face, trucuri si ghidusii etc. Deci ma gandesc ca nu se supara nimeni daca scriu si eu experientele personale, nu? Mai jos este un perete de text cu "Ce am facut si cum am facut eu" si "Ce au facut altii si cum zic altii sa facem". Un amestec. "Victima" este un 530d LCI fabricat in Aprilie 2007. Am cumparat-o S/H avand 128.000km acum vreo luna si jumatate. Proprietarul anterior a avut grija de ea, atat tehnic si estetic nimic de reprosat. Si de ce sa nu fac si eu la fel? Interiorul este cu piele neagra, plafon negru si cu pachet interior/exterior M din fabrica. Arata foarte frumos zic eu. Ce mi-a placut tare mult este ca pielea arata impecabil dupa atata timp si e pacat de Dumnezeu sa nu o mentin la fel. Ce stiu sigur e ca nu a mai folosit Leatherique pana acum. Rejuvinatorul se recomanda a se folosi de 2 ori pe an iara Prestine Clean, la fiecare spalare a masinii sau dupa caz. Deci: voi folosi Leatherique Rejuvinator si Leatherique Prestine Clean pentru prima data. Am inceput printr-o curatare usoara cu aspiratorul si apoi o curatare superficiala cu Prestine Clean. Dupa aceea incepe tratamentul propriu-zis. Am cumparat un recipient de aplicare in care am pus Rejuvinatorul si cu acesta aplic pe piele. Masez pielea cu uleiul acesta (impropriu spus ulei pt ca asta e pe baza de apa din cate am inteles) si am grija sa aplic si pe la cusaturi si falduri. Foarte important este sa acordam atentie sporita la lateralele scaunelor din fata (sezut si spatare) pentru ca daca ati observat acolo apar cutele prima data. Apoi la cotiera, la fel, atentie sporita pentru ca inevitabil este imbacsita cu transpiratie, praf etc. Serios acum, chiar daca ne spalam de 10 ori pe zi... tot se murdareste. Aplicarea aceasta de Rejuvinator este indicat sa se faca dimineata intr-o zi insorita. Astfel, dupa ce terminam de aplicat, masina trebuie sa stea la soare aproximativ 6 ore (instructiuni oficiale ale Leatherique). Pielea de pe volan (care dupa parerea mea este cea mai imbacsita dintre toate) si cea de la frana de mana sunt mai usor de intretinut pt simplul fapt ca sunt la indemana si nu trebuie sa stam in pozitii incomode pentru a le curata. Dupa ce am aplicat peste tot, recomandarea generala este ca dupa vreo 2 ore sa revenim la masina si sa facem o inspectie vizuala generala. In locurile unde se vede ca s-a uscat, mai aplicam inca o data Rejuvinatorul. Se pare ca in acele zone ar fi fost ceva mai contaminata si deshidratata pielea. Apoi dupa alte 2 ore, inca o inspectie si dupa caz aplicare. Dupa cele 6 ore trecem la curatare. Cum facem? Pulverizam Prestine Clean pe locurile tratate si apoi cu o perie de curatat pilea se maseaza USOR zona respectiva. Eu folosesc pulverizator Kwazar (foarte bun, pulverizeaza atat la apasarea tragaciului cat si la eliberarea acestuia) si perie Vicont Leather Scrub. Dupa ce periem usor zona, cu o laveta sau carpa ce nu lasa scame, stergem suprafata. Se repeta procedeul pana cand pielea nu mai este lipicioasa. Nota: dupa aplicarea Rejuvinatorului pielea devine extrem de lipicioasa si imbacsita. Deci se da cu Prestine clean pana cand pielea ramane curata. Am vazut cateva persoane ce spun ca dupa ce periaza, folosesc o laveta usor umezita cu apa pentru curatare. Cei de la Leatherique spun clar sa nu se foloseasca apa in procedeul de curatare. Si are sens... Apa este unul din cei mai mari dusmani ai tapiteriei din piele, dupa uscare pielea ramane rigida ca un carton. Dar ma rog. Fiecare face cum vrea. Eu unul am facut un test in care am curatat prematur Rejuvinatorul de pe cotiera din spate doar cu Prestine Clean si a ramas foarte curat. Evident, am reaplicat Rejuvinatorul pe zona respectiva. Sticlele de 500ml ajung pentru 2 tratamente. Cel putin Rejuvinatorul, acum cand am terminat de aplicat mai am aproximativ 230ml. Celalalt, depinde cat de des se foloseste. Dar si acela se consuma cam 250ml la o curatare generala temeinica. Daca pe parcursul celor 6 ore cat timp sta la "macerat" cu Rejuvinator avem nevoie sa ne deplasam cu masina, putem inveli scaunul cu un sac mare de plastic, nu este nici o problema. Volanul... asta e. Ne murdarim putin pe maini sau il acoperim si pe el cu ceva. Eu unul am preferat sa nu il acopar pt ca nu am avut mult de mers (10 minute maxim dus/intors). Am vazut in mai multe locuri intrebari de genul "Rejuvinatorul afecteaza vinilinul, plasticul sau alte componente ce nu sunt din piele? Daca atingem sau stropim aceste componente, "se strica"? ". Din experienta altora, raspunsul este NU. Nu se intampla nimic. Dupa cele 6 ore si curatarea cu Prestine Clean, nu au existat nici un fel de urme. Foarte important: sunt cazuri in care pielea a fost revopsita necorespunzator si la curatarea cu Prestine Clean, a iesit pe alocuri culoarea fiind necesara o revopsire. Dar aici vorbim de piele neintretinuta si vopsita pe la colt de bloc. Eu unul nu imi fac griji. Ce rezultate sa ma astept sa am cu tratementul acesta? Pai estetic, mai nimic. Pielea fiind neagra si mata de felul ei, nu are ce sa se vada. DAR! Spre exemplu, la spatarul scaunului de la sofer, unde se acumuleaza transpiratie in timp, pielea devine asa... ca un carton. Foarte rigida. Dupa Leatherique, isi recapata flexibilitatea de fiecare data, fara esec. Cel putin asa spun utilizatorii Am vazut rezultate pe tapiterii deschise la culoare. Este incredibil. Scaune ce te gandesti sa le arunci sau sa le retapitezi, au fost reconditionate de aratau ca noi!!! (ma rog, cutele erau tot acolo dar culoarea... wow!) Cat dureaza? Mai devreme am aplicat Rejuvinatorul si acum astept sa treaca cele 6 ore. Am inceput pe la ora 14:00 (da, stiu ca am zis ca e bine sa incepem dimineata dar nu m-am trezit la timp ) si am terminat aplicarea pe la 16:10. Sa zicem 2 ore, cu pauza de tigare si un apel telefonic. E mult? Cam e. Dar este pacat sa folosim un produs foarte bun intr-un mod superficial. Am masat-o de-au gasit-o alte alea, bucatica cu bucatica. Pe la cusaturi, pe la falduri, nu am ratat nimic. Ma dor mainile si spatele de nu mai stiu de mine dar... asta e. Asa cum imi masez iubita (hehe): dupa aia, rasplata! Asa si cu pielea: dupa aceea, ramane curata si stau linistit ca va dura mult mai mult pana cand va incepe sa prezinte semne de uzura. Eu zic ca merita durerea asta. Curatarea Rejuvinatorului cu Prestine Clean mai dureaza si aceea aproximativ 2 ore. La fel, atat dureaza la mine. Sunt meticulos si oricum, nu ma grabesc nicaieri, nu? Plafonul si mochetele le curat cu un aspirator in prealabil si apoi folosesc Meguiar's Carpet & Interior Cleaner. Sunt foarte multumit. Raman curate si cu un miros placut. Vinilinul, componentele din plastic si chederele le curat cu Smartwax Smart Cleaner si apoi aplic Smartwax Smart Dressing. Acesta din urma este destul de scump dar efectul este foarte bun. Zonele tratate raman in functie de material ori mate ca din fabrica ori lucioase. Se pastreaza textura initiala a zonelor. Chederele isi pastreaza flexibilitatea. Si acesta la randul lui are un miros placut. Geamurile le curat cu o laveta microfibra si Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner. Nu raman dungi sau pete, este foarte foarte bun. Apoi, daca este cazul si cand va fi cazul, exteriorul parbrizului il voi curata si cu argila si dupa aceea aplic Aquapel. Deocamdata nu am dat cu argila. Stergatoarele, daca este cazul le "revitalizez" cu 303 Wiper Treatment. Nu este ceva extraordinar dar le prelungeste viata cat de cat. La capitoul exterior... sunt inca in cautari si documentari. Nu ma pricep si tot ce stiu e sa o duc la spalatorie si sa-i las pe baieti sa faca ce stiu ei. Dar o sa ma ocup zilele acestea si de exterior, sa-l curat si protejez cumva. Cred ca intr-un final am sa aplic folie din aceea 3M peste tot. Am auzit ca este foarte buna. Cam atat. Sper sa fie de ceva folos ce am scris mai sus. PS: revin cu detalii pe seara dupa ce merg sa curat cu Prestine Clean.
    2 points
  2. Pozele fac cat o mie de cuvinte Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. Media de viata a unor anvelope este de 4 ani. Astea de 8 ani nu mai sunt bune de nimic. Mai bine le-ai dona.
    2 points
  4. Fara suparare, dar astea sunt cam bune de aruncat. Adica tu iti iei noi, si vrei sa mai iei ceva bani pe astea vechi de 8 ani? (cu 3 mm profil). Da-le la cineva sa faca cerculete cu ele.
    2 points
  5. ti-am vazut masina in Zalau cand mergeam acu o luna spre Tasnad. Arata bine. jantele model Alpina ( chiar daca nu ar fi OE ) ma bucur ca nu le-ai dat. Arata mult mai bine cu ele decat cu replicile astea de M5.
    2 points
  6. Daca citesti tot ce spun unii si altii, fara a verifica, te inteleg perfect cand spui ca nu mai stii ce sa crezi. Toate informatiile de pe siteurile importante din UK, DE si SUA, spun un singur lucru, grupa de risc este urmatoarea: Cred ca este a treia oara cand postez acest citat. Daca cineva vrea sa contrazica aceste date, il rog s-o faca numai folosind surse credibile. Faptul ca a auzit la varul vecinului soacrei, nu este un argument. Multumesc.
    2 points
  7. Sa inteleg ca numai de la masina/configuratia asta in sus se poate prezenta pe acest forum? Cred ca fiecare posesor are tot dreptul sa-si prezinte masina pe care o are atata timp cat respecta regulile clubului.
    2 points
  8. Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg
    1 point
  9. Te asigur ca la fel procedez cu 80% din piesele care le cumpar si nu ma plang
    1 point
  10. Zilele trecute am iesit la o plimbare cu prietena mea pe traseul tg. mures - alba iulia - deva - hunedoara - sarmisegetuza - timisoara. Am ramas impresionat de modul in care arata si este intretinuta Cetatea Alba Iulia, recomand. Masina s-a comportat bine, si in cei aproape 900 km facuti a consumat 5,6 l, la un mers lejer, viteza medie fiind de doar 61 km/h cu fataiala din timisoara. Am incercat sa testez max speed, dar nu a vrut sa treaca de 230, nu cunosc motivul. Astazi i-am montat tips nou, avand dimensiuni identice si aceeasi distanta dintre tevi cu ce e montat pe f-uri.
    1 point
  11. Sigur, doar sa scap de examene si ne vedem Oricum, diferente ma gandesc ca tot o sa fie pt ca tu ai termistat pe EGR si euro4, eu am euro3 si fara termostat EGR. Plus ca daca acul sta la mijloc si am exact temperaturile pe care le aveam si mai demult, cred ca e ok. Dar sunt curios ce temperaturi o sa avem in aceleasi conditii
    1 point
  12. Mie cu clima imi sta temperatura intre 88-90.Cand ai timp da un telefon si facem o comparatie sa vedem daca esti in parametri.
    1 point
  13. Pai tu montezi discuri de frana sh? Daca procedezi asa si cu celelalte piese, sa nu te plangi de consum sau ca masina nu functioneaza!
    1 point
  14. Am avut 318i '98-'99 acum cativa anisori, momentan este la un amic vanduta, probleme nu au fost nici la mine si nici de cand e la el singura problema este frigul iarna, pe cand era la mine softtop-ul era in stare buna buna, acum s-a mai deteriorat, nici nu vreau sa ma gandesc ce trage baiatul iarna in ea, daca nu faci naveta si o folosesti ocaziona nu zilnic hai ca merge cumva cumva dar altfel nu, este frig si trage curentul, asa ca o paranteza consuma mai mult ca 316i si mai putin ca 320i. Spor!
    1 point
  15. Fara suparare dar ii dau dreptate lui Budy_ ca intradevar sunt chioare...am avut o experienta cu ele cand au aparut (fascinat de design) dar cu orice tip de bec bat foarte slab...la pret nu ma bag ,e treaba ta Bafta !
    1 point
  16. Sunt sanse mici ca o masina sa fie intr-o stare mai proasta decat alta cu de 3x mai multi km. Producatorul a gandit masina sa duca 100k km, cat e garantia, mai departe e noroc.
    1 point
  17. I se potriveste unuia care vrea "BMV".
    1 point
  18. A consumat doar 6?avand si drum virajat?3.0i?abia scot asa ceva cu 2.0d.
    1 point
  19. Pe logica asta cine isi ia diesel nu isi permite cilindreea respectiva.
    1 point
  20. Ce este clar pt unii nu este clar si pt altii. Aceas discutie a fost si despre Diesel vs Benzina cu mult timp in urma ... s-a ajuns ca motoarele Diesel sa fie atat de performante incat sunt luate in calcul si de cei care nu vedeau un motor BMW decat pe benzina. Eu unul nu trebuie sa justific de ce am trecut masina pe GPL,sunt multumit de alegerea facuta si nu ma simt deloc mai putin pasionat din cauza asta.Am primit acuze de la soferi (carora le ieseau sarmele din cauciucuri)ca am distrus frumusete de motor etc. De exemplu prefer sa fac economie la carburant mergand pe GPL si sa schimb mai des placutele si discurile de frana ...fac rau? P.S.In ziua cand am fost la service sa montez instalatia eram inca sceptic si am zis asa ''daca nu imi place cum merge masina arunc instalatia in rau si uit pe veci de GPL''. Dar nu s-a intamplat asta. Dpmdv pasiunea fata de BMW (despre asta vorbim pe acest forum)sau fata de automobile in general il priveste pe fiecare in parte (este individuala),in functie de mai multi factori(timp alocat,posibilitati materiale etc) ,nu cred sa existe un tabel pt asa ceva .
    1 point
  21. ce o arzi cu trolatu' ca am cont pe bmwclub de cativa ani, si am dreptul sa-mi spun parerea, tu esti mandru de rosioara aia si nu accepti nici o alta parere, ti se pare asa o minune masina ta? intra la ''Masina mea'' sa vezi ce masini st prezentate acolo, eu nu mi-am permis sa-mi prezint rablele pe forum din respect, si nu am comentat niciodata despre masinile altora, tu insa ma enervezi la maxim prin gandirea ta primitiva si eu am fost inebunit dupa e36 dar mi-am luat un 318is Individual, dubluclimatronic, trapa, autoblocant, niciodata nu m-a lasat iarna in zapada, am pus cip tunning de la un tunner din Germania, Conny Konschak, bujii ngk iridium si alte prostii, vroiam chiar sa-i pun axe de la dbilas sau schrick, piese noi, consumabile, mergea snur masina,si avea motorul original, 207k km, luata cu bani putini 1300€ din München, niciodata nu am prezentat-o pe forum, si tu vii sa ne dai lectii cu chestia asta visinie fara discuri pe spate ai niste gusturi de cacat, scuza-ma ca-ti spun, si nu conteaza asta asa de mult cat conteaza comportamentul tau si degeaba dai minus, ca nu arati nimic altceva in afara celor spuse mai sus
    1 point
  22. Clar ca nu e bine sa il amesteci...dar cand l-ai luat banuiesc ca ai scos tot lichidul din circuit ,apoi ti-a zis cineva ca nu e bun asta roz si ai luat albastru...dar iti zic eu ca nu are nimic ,ca e bloc de aluminiu ,ca e din otel..asta e fara silicati si e foarte ok ! Bafta la vanzare ! (ti-am facut si up-uri )
    1 point
  23. Sincer la unii chiar nu va inteleg frustrarea... Care e problema vostra ca eu vreau sa detin un model din '95? Care e problema ca intreb de consum pe un forum public? Ma tot intreb oare cat de abuzati ati fost in copilarie de ati ajuns sa trolati fara nici un rost, da-ti un search pe google sa vedeti care este motivul pt care peste 90% din troleri fac asta si poate ati ajunge la concluzia ca totusi nu ar fi chiar o idee rea sa consultati un psiholog(sau mai bine psihiatru). Care e treaba cu "OZN tunat in Arad"? Masina o pastrez absolut stoc nu am de gand sa-i aduc nici un fel de modificare cu vreo tenta de tunning. O zi faina!
    1 point
  24. E chiar perfect G12. Protejeaza elementele de aluminiu, nu face depuneri, nu ataca furtunurile de cauciuc, presetupa pompei de apa si garniturile.
    1 point
  25. ) se potriveste pt orice tip de masina ..cine ti-a zis ca nu se potriveste habar nu are de proprietatiile antigelului
    1 point
  26. Motul x-cess 5W40 (LL01). Cel mai bun ulei pentru motoarele diesel mai vechi, fara DPF. Am trecut prin toate, Castrol LL04, Mobil 1 LL04, BMW oe etc., cu nici unul nu se simte asa smooth motorul.
    1 point
  27. de ce nu repari barile? nu o sa iei niciodata banii aia, ca arata neingrijita cu barile crepate
    1 point
  28. Cand e inmatriculata in RO si cati proprietari a avut?
    1 point
  29. Are fratele meu un cabrio e36 318i, probleme majore nu a avut, o are de vreo 2 ani si ceva masina e din 96. Singura chestie a fost ca ii dadea in nas, se intrerupea uneori in treapta I, era fisurat ceva furtun s-a rezolvat rapid. Iarna nu a folosit-o decat ocazional, dar iti spun sigur ca nu se simte frigul in ea deloc. Consum undeva la 12 in oras 7-8 afara. Alte probleme nu a avut in afara de consumabile, de motor nu stiu sa iti zic ca nu ma pricep, poate alti colegi stiu mai multe.
    0 points
  30. Raspuns : abureala. Daca ai geamul deschis iarna, i-ti este frig la OO ? Cand mergi cu geamul deschis la sedan , oare se pune praf pe bord ? Nu ! Pentru ca e sedan ! Eu am exact ce cauti tu : cabrio de 1.8. De hardtop ai auzit ? Iar zana maseluta se transforma in ....
    0 points
  31. si dotarile din fabrica: Type Value VIN WBAVC31020PS25148 Type code VC31 Type 320D OL (EUR) E series E90 () Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M47/T2 Displacement 2.00 Power 120 Drive HECK Transmission MECH Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT) Prod.date 2005-06-14 Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S200A DIESELPARTIKELFILTER Diesel particle filter S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sports suspension settings S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S2BFA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 154 BMW alloy wheel, double spoke 154 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Green windscreen, green shade band S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S418A GEPAECKRAUMPAKET Luggage compartment package S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system Code Description (interface) Description (EPC) S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S601A TV-FUNKTION TV function S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Telematics preparation S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Preparation, Teleservice Code Description (interface) Description (EPC) S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business P735A BASICPACKAGE Basic Package L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Code Description (interface) Description (EPC) S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German
    -1 points
  32. -1 points
  33. in 2008, eu sunt al doilea proprietar!
    -1 points
  34. Urmeaza sa-i fac o revopsire totala!
    -1 points
  35. UP, valabil! Cine doreste mai multe fotografii imi poate lasa adresa de mail!
    -1 points
  36. Bunul gust nu are legatura cu cocalareala. Jantele negre si foliile tin de cocalareala. Daca voiai sa fii diferit trebuie sa-ti iei un Aston Martin sau un Gumbert, dar pana si alea nu sunt chiar asa rarisime.
    -1 points
  37. Prietene degeaba esti frustrat si ofticat pana peste cap...dupa cum multi alti useri zic si au zis-o deja ''e veche''...si nr.2 nu am ce intelege din topicul acesta pt ca e o abureala totala ! nimic util ,sincer ! Poate sunt cocalar,dar unul care si-a luat ''beemveu'' ca sa-l intretina si sa nu se uite la banii pe care ii baga in intretinerea lui ! Good luck !
    -1 points
  38. oferta inca valabila..50/buc sau 140 toate 4
    -1 points
  39. Vand 4 buc anvelope de vara Goodyear Excellence 225/55ZR16 95W. Au DOT 1306, si au fost folosite pe masina pana in toamna trecuta. Motivul vanzarii: am achizitionat anvelope noi. Mai au aproximativ 3 mm de profil si cam 1 mm peste semnul de uzura. Pret: 50 ron bucata sau 150 ron toate 4. Transportul e suportat de comparator. Tel: 0745.477.942 Pentru mai multe detalii sau poze, ma contactati. Se pot vizita in Roman dupa ora 17.
    -1 points
  40. La o pisica nici n-are rost sa cumperi piese noi, zic :pirate:
    -1 points
  41. Farurile sunt impecabile. Model U design Le dau ca vreau sa vand masina si sa nu pierd. Le pun pe cele simple originale ale masinii. Pret 250 usor negociabil. Contact : mariusbbb@yahoo.com sau pe forum .
    -1 points
  42. Vand set faruri faruri xenon e46 NFL(sedan-touring) cu retrofit fx-r si angeleyes smd white. Instalatia xenon este cea oem. Pret 1500 lei.
    -1 points
  43. BMW 320 diesel, 163 C.P, fabricatie 06.2005. -suspensie sportreali verificabili in reteaua BMW. -ski sac -inmatriculata in Romania, taxa platita si nerecuperata (dovada ANAF) -faruri cu bixenon original adaptiv. -spalator faruri. -senzori de parcare cu afisaj in I-drive. - scaune incalzite cu reglaj electric lombar. -volan sport cu comenzi audio si telefon. -oglinzi electrocromate pliabile electric. - navigatie mare BMW Profesional, harta color Romania si full Europa. -Bluetooth. -Telefon. -TV. -filtru particule, Euro 4. -AUX -inchidere centralizata. - Buton pornire START/STOP -pilot automat. - proiectoare ceata. -comenzi vocale. -bancheta spate rabatabila -trapa electrica. -jante aliaj styling 225 originale pe 19cu cauciucuri in stare buna. -dublu climatronic. - cotiera fata/spate. -suporti pahare. -senzori de ploaie, de lumini, de pneuri. -cutie manual cu 6 rapoarte -4 geamuri electrice. - 3 chei. - carte service la zi - 4 roti de tabla cu cauciucuri de iarna nou-noute. In masina s-au investit 2500 de euro, detin facturi cu privire la acest lucru, ce constau in: - Inlocuire kit ambreiaj plus volant. - Inlocuire turbosuflanta ( este in garantie) plus reviizile aferente( ulei, filtre, inclusive cel epurator de gaze). - Inlocuire placute de frana fata/spate - Inlocuire antigel plus termostat de apa. - Baterie noua Bosch S4 Silver. - Bujii Beru. - Inlocuire garnituri evacuare. Accept orice test autorizat BMW. Pret: 9500Euro, negociabil in limita bunului simt.Accept variante mai ieftine plus diferenta! http://postimg.org/gallery/1rpwigd0/1a00a5fd/ http://s29.postimg.org/bmfpfkvx3/image.jpg http://s29.postimg.org/p5wjla9w7/image.jpg http://s29.postimg.org/nr00tof4n/image.jpg http://s29.postimg.org/3xnx0z1qv/image.jpg http://s29.postimg.org/je62ozvrr/image.jpg http://s29.postimg.org/z8gdl4v4n/IMG_1778.jpg http://s29.postimg.org/3tu3kpw9j/IMG_1781.jpg http://s29.postimg.org/py8uvc9sn/IMG_1783.jpg
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.