Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/04/14 in all areas

  1. SPune-mi te rog, ce relevanta are faptul ca nu sunt rulate in Romania?
    4 points
  2. A plecat din Germania cu 282.000 km si a ajuns in Romania cu 83.000 km. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:49HFQ7eVmusJ:suchen.mobile.de/auto-inserat/skoda-octavia-2-0tdi-elegance-leder-schiebedach-xenon-m%25C3%25BClheim-ruhr/197888502.html+&cd=8&hl=ro&ct=clnk&gl=ro http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C34324751.html
    4 points
  3. Am luat legatura cu baiatul care a adus-o in 2008 (141k Km, 4800 EUR) si m-am ales cu bucatile astea de istorie. :frantics:
    3 points
  4. Curatica si stock, primele 2 poze te fenteaza daca nu le deschizi, zici ca e touring : ))
    2 points
  5. Pentru ca masina se apropie de 50.000 km i-am facut un cadou. Chiar daca intentionam sa schimb jantele doar la primavara, am gasit un set pe 18'' cu anvelope de iarna care imi placeau si am zis ca nu are rost sa mai astept.
    2 points
  6. Vand BMW 535d 300Cp Automat 07.2011 M-Paket: 30.990 Euro VIN: WBAFW710X0DJ98446 Km: 126.700 NERULATA RO ! KM REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! Locatie: Bucuresti Provenienta Dealer BMW Germania, noua 77.000Euro Culoare SpaceGrau Metalic, Shadow Line Faruri Bi-Xenon Adaptive M SPORT PAKET Exterior+Interior ! HEAD-UP DISPLAY ! SPEED LIMIT INFO Cutie Automata SPORT ! Suspensie Reglabila Normal-Sport-Sport+ ! NAVIGATIE PROFESIONALA ! Scaune Sport Electrice+MEMORII, Incalzite ! Tapiserie Piele Dakota Black Tapiserie Plafon Black Antracit ! Volan M-Sport MultiFunctional cu PADELE Innovation Package II BMW Assist, BMW Online Voice Control Auto-Hold Camera Video Spate Jante BMW M-Sport 19", anvelope RunFlat Noi - Martie 2014! Stare IMPECABILA Exterior-Interior-Tehnic ! Carte Service ACCEPT TEST REPREZENTANTA BMW ! Contact: 0760.860.838 http://s26.postimg.org/7dg7x6d2t/0001.jpg http://s26.postimg.org/phj8htar9/0002.jpg http://s26.postimg.org/vq4kbe8c5/0003.jpg http://s26.postimg.org/3skcdy8j9/0004.jpg http://s26.postimg.org/6ldjxz8vp/0005.jpg http://s26.postimg.org/ja7uhnf05/0006.jpg http://s26.postimg.org/3jrd1rl4l/0007.jpg http://s26.postimg.org/tgl1edos5/0008.jpg http://s26.postimg.org/cvdeypxo5/0009.jpg http://s26.postimg.org/6gee21qyd/0010.jpg
    1 point
  7. Bafta cu masina si sa realizezi ce ti-ai propus.
    1 point
  8. Il lasi la inmuiat in benzina, apoi dai cu apa si sapun, pe urma apa simpla pt limpezire. Il lasi sa se usuce cateva ore si il montezi la loc.
    1 point
  9. Am luat si eu pt un prieten cablu de la Trask. E foarte bine lucrat cablul. Bravo :goodjob: Urmeaza sa il testez.
    1 point
  10. Tu vezi ce scrie omul acolo sau nu sti sa citesti, mai bine nu iti mai da tu cu parerea aiurea? A zis ca a fost cineva in reprezentanta cu un e60 motor 6l si ii consuma 9l de ulei intre schimburi...si i-au zis ca e normal.
    1 point
  11. un litru de ulei la 1000km hai ma da-l naibi de bmw, al meu are 220 de mii si mai mult de 300-400 de g la 15000 de km nu consuma, 525d e60. Cum sa zici ca 1l/1000 de km este normal....
    1 point
  12. e bine ca i-a facut distributia , cine o ia nu numai ca ia o masina cu cca 300k km(ceea nu e nimic rau daca nu i-ar altera) dar i se mai rupe si cureaua de distributie crezandu-l pe combinatorul asta de 2 bani, pai sa nu iti vina sa-l impusti? noroc ca nu se gasesc arme asa usor ca in US, ca multi terminati din astia de targ vitan cred ca isi gaseau ce le trebuie...
    1 point
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. daca poate face mai multe rotite as fi si eu interesat, contra-cost evident, banuiesc ca e la fel si la E66, au crapat amandoua la mine...
    1 point
  16. Masina abia a fost adusa,are numere de germania..cine crezi ca o stie ? Arata bine in poze. Dar cu 3700 + taxa 900e + drumuri acte 300euro = ajungi lejer la 5000euro... si la banii astia iti cumperi E39 de romania tipla .
    1 point
  17. Frumoasa masina,intretinuta si tot ce trebuie...un buton si un maner sunt o nimica toata...le gasesti pe toate gardurile la preturi foarte ieftine...dar totusi ,daca lotiunile care le folosesc fetele ar avea efecte deastea cum ai tu pe maner,care totusi e dintr-un plastic/cauciuc si mai stiu eu ce,nu vreau sa ma gandesc ce pagube ar aduce tenurilor,mainilor,etc ) acolo sunt sigur coltzii unui ''rex''
    1 point
  18. Mai degraba manerul acela pare ros de un caine.
    1 point
  19. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    1 point
  20. absolut perfect de acord cu tine E 39 arata mult mult mai bine decat E 60 , dar cand o masina are 15 ani are 15 ani din pacate e greu de gasit un e 39 care sa arate bine si daca il gasesti este la pret de E 60 nu o sa il mai vinzi niciodata in tara noastra sa va arat ce masina am vazut in weekend pe strada asa ceva este intradevar o raritate nici nu vreau sa ma gandesc cat costa
    1 point
  21. 253 real speed/293 unlimited
    1 point
  22. Cred ca este limitata la 250 nu la 270...pt ca oricum ce vad in bord este pe la 265 si cu eroarea vitezometrului la viteza aia cred ca inseamna vreo 250 cat este limitarea din fabrica... Trebuie sa scoti limitarea si se va duce mai mult
    1 point
  23. Hai mai las-o dreaq de magarie! Nu banii sunt o problema dar esti mai zgarcit... Daca nu banii erau problema, atunci nu mai stateai cu fumĂŁlĂŁul dupĂŁ tine și o reparai in secunda 1, nu-ti mai faceai probleme ca te costa 240 de lei drumul pana la Bucuresti!
    1 point
  24. Stai ca nu am inteles : daca masina are 8 ani, sau doar 150 de cai.....nu trebuie sa ii faci tunning? Ti-ai luat Rudotelul astazi?
    1 point
  25. Eu ti-am pus tot model de teava, nu trebuie sa fie haman ca sa arate asa ,in fine , daca tie iti place nu mai conteaza ..mie imi par a niste tevi aruncate acolo lol ! eu
    1 point
  26. pai si cum te-ai adaptat.......?????.....sau inca mai ai zbici in masina si in depasiri ii arzi cate una la pisicutza??? :blink: :)
    1 point
  27. A trecut ceva timp de cand nu am mai postat in acest topic..Asa ca incepem: Cum spuneai tu Dan , nu s-au potrivit jantele si am ramas la cele pe 15 originale, cel putin momentan.Masina sta momentan pe dreapta de 2 luni deoarece am avut ceva probleme in familie si nu mi-ai putut permite sa reinnoiesc actele insa de luna aceasta ma angajez si eu si imi voi permite sa realizez incetul cu incetul ,sper , tot ce mi-am pus in plan. Momentan i-am comandat placute de frana si bucse la bratele de la suspensie, le am in portbagaj .. vor fi montate in momentul in care reinnoiesc asigurarea , deoarece vreau sa fac ITP la R.A.R. Pe saptamana viitoare o sa-i comand ulei , din cate am inteles e bun Castrol 10w-40 .. asa ca voi lua 6 litri + filtrele aferente(ulei,combustibil,polen). Cel de aer ramane deoarece am unul sport si e in stare buna. Am sesizat o problema , cred ca pixelii de la bord sunt morti , sau .. partial morti. Cand e frig afara , imi afiseaza bine .. cand e cald afara, indescifrabil. Cateva poze mai recente:
    0 points
  28. Daca erau pe 16 jantele, cu siguranta iti mergeau, dar pe 18, nu stiu.
    0 points
  29. Si ala care o cumpara de la samsar, mai merge cu ea pana ajunge la "100.000 km", i se strica ceva important si apoi se vaita cat de proasta e Skoda Octavia. Dar el nu stie ca defapt saraca masina are 300.000 km reali. Reali in caz ca nu a dat si germanul cateva zeci de mii de kilometri inapoi. :clover:
    0 points
  30. Sa nu uitam de turbinele mitsubischi de pe e90-uri care pica destul de des comparativ cu alte modele, de lantul de distributie de pe n47 si nu numai, problemele sunt multe! Poate ca bmw se vrea masina premium dar din pacate bmw doar caroseriile ce au mai umblat la ele, motoarele lasa de dorit!
    0 points
  31. din lumea mea speciala am bagat 6lei/ltr de benzina si da 1.4€/ltr, 0.7€/ltr gpl-ul si cu 20.000km pe an la un consum de 11% arata ca amortizezi investitia in in 16 luni adica respectiv 25.000km Annual Petrol Cost: 3058.00 € Monthly Petrol Cost: 254.83 € Annual LPG Cost: 1848.00 € Monthly LPG Cost: 156.50 € Annual Service Cost: 30.00 € Monthly Service Cost: 2.50 € Savings per 5 Years: 4300.00 € Monthly Savings: 71.67 € Return of investment: 16.27 months asta daca exista paritatea 1 la 1, adica benzina vs gpl, de obicei nu exista si la gpl mai pui 2 ltr in plus pe putin, te fura la pompa, gazul de proasta calitate... deci amortizarea se face mai greu decat in calculatorul ala ..... pe urma apar complicatiile, supape arse, pompe de benzina arse daca uiti sa alimentezi, injectoarele merg pe uscat si se bulesc, la un moment dat adica dupa vreo 100k km te trezesti brusc ca apar rateuri si socuri, plus ca se stie cel putin de unii, ca daca mergi peste 5000 rpm se mananca scaunele la chiulasa eu nu am nimic cu nimeni, nu stau in beci cum vorbesc altii din proprie experienta banuiesc, am pus in evidenta si avantajele si dezavantajele ca unul are diesel si altul benzina fiecare face ce vrea si cum il taie capul, uite de ex. eu am o autonomie de 900-1000km mixt si un full costa 80€ la 320d, si la 318is aveam cu aceiasi bani o autonomie de aprox 800km daca mergeam civilizat :flowers: eu am mers 200k pe gaz, cu 2 rable de firma, la 100k au cedat pe rand
    0 points
  32. Salut. Am 27 de ani si de aprox 6 luni am primul meu BMW e46 2002 M Technik II (150cp). Am permis de la 18 ani si am condus de-a lungul timpului multe marci fiind un ex taximetrist (Logan, Renault Megane/Symbol 2007/2010, Ford Focus/Mondeo din 2010/2009, Opel Astra/Corsa din 2007/2009, dar furia pe care o detine-am era o Dacia 1310 din '99 pe care o am si acuma si nu stiu ce sa fac cu ea. Trecerea de la 'autoturisme' la BMW este f. mare. Nu ma impresionat nici o alta masina pe care am condus-o, fie ea din 2010 asa tare cum a facut BMW-ul meu din 2002. Poate din acea cauza este proprietatea mea, cine stie. Pozitia si stabilitatea pe drum e foarte greu de batut la bmw... Parerea mea :roadrage:
    0 points
  33. Pielea trebuie sa o ingrijesti in prim-plan si sa stingi check-ul(bineinteles nu doar din tester) Ar fi mai multe,dar e masina ta,tu stii mai bine ce trebuie facut. In rest,cu retrofituri...toate la timpul lor.
    -1 points
  34. Treaba cu GPL-ul e de luat in considerare. Suntem multi cu instalatii montate si foarte multumiti. Problema e ca ai motor in 6 cilindri si costul instalatiei este foarte ridicat.
    -1 points
  35. Sa ne amintim de problemele motorului n42b20!
    -1 points
  36. Am niste jante pe 18 pe un E38 si am gasit niste cauciucuri de iarna Nokian 265/60 R18 114H 210 km/h. Aveti idee daca merg pe masina? Multumesc!
    -1 points
  37. Salutare ! De ieri am intrat in posesia unui E34 (din 04.1994), masina la care visam de ceva vreme buna si dupa care intorceam capul de fiecare data.Masina am luat-o de la mecanicul meu si e in stare destul de buna. Motor 2.0 24v + GPL , 4 geamuri, trapa , oglinzi , faruri electrice , central din telecomanda.Masina are 245000 km reali si e inmatriculata pe BG (chiar nu ma deranjeaza acest lucru). Urmeaza zilele viitoare sa ii pun jante BMW style 44 pe 17, sa-i schimb ulei , filtre , etc.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.