Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/26/14 in all areas

  1. ma da' destept esti, iti dai seama de parca a scris ca e motor de 3000 si e de fapt de 2500
    5 points
  2. Am reușit sĂŁ montez și ”capacul” de la motor. :frantics: Azi sunt programat la verificat instalația de AC. Sper sĂŁ nu fie probleme.
    4 points
  3. Cu 300kg in portbagaj. Urmatorul pas Eibach prokit. Trebuie sa ii fac niste poze mai frumoase. http://s2.postimg.org/hzs231zzt/photo.jpg
    3 points
  4. Asta e o mare greseala. Asta e alta prostie. Eu as proceda in felul urmator: Prima data vezi daca e vorba de ulei ars sau pierdut. E posibil sa piarda ulei pe la vreo garnitura. Asta e o chestie foarte comuna la BMW. Daca nu exista nici un fel de pierdere, incearca un 0W-40. Vezi fum albastru daca turezi motorul?
    3 points
  5. nu stiu cate din piesele enumerate de mine tie ti se pare normal sa le schimbi la o masina care are 100000 km,cand o face 200000 o sa ma astept sa segmentez motorul sau cine stie tre casata ,de intretinut nu cred ca este problema ta ca odata ce mi-am permis sa o repar pana acum inseamna ca ma descurc,si e 46 eu cand l-am dat nu dadea picatura de ulei pe nicaieri,masina pe care ala si-a verificato in service si nu a gasit nici un defect la ea, masina avea 250000km din care aproape 200000km facuti de mine,si in afara de garnituri pe la motor eu nu i-am schimbat nici una din pisele de mai sus. de intretinut poti sa il intrebi pe Liviu cum a avut grija de ea daca il vezi prin Bucuresti ideea mea este ca nui normal ca la o masina cu km astia sa dea ulei pe la toate imbinaturile,si in comparatie cu modelul vechi sa fie mai prost facuta ma refer la materialele folosite care se uzeaza mult mai repede in general ce este facut din cauciuc crapa destul de repede.am uitat ca am mai schimbat si amortizoarele portbagaj. si asta nu numai la a mea,dar si altele pe care le-am vazut inainte so iau pasta care aveau in mare probleme asemanatoare.sau o fi ghinionul meu ca din multe proaste m-am ales cu una proasta si de marcat nu a reusit inca sa ma marcheze doar sa ma sictireasca, marca asta care devine din ce in ce mai jegoasa
    2 points
  6. si asta doar pentru ca nu ai luat tu o masina intretinuta? piesele pe care le-ai enumerat nu sunt exagerat de scumpe, iar daca schimbarea lor te-a marcat asa rau.. poate era cazul sa ramai la o masina pe care o poti intretine?? Nu stiu.. zic si eu.. mai ales daca tu in acel e46ai bagat si mai putini bani decat ce ai zis mai sus.. oare ala in ce stare era..
    2 points
  7. Eu as pune panoul manual inapoi... Prefer sa am functionalitate decat design si functionalitate 0. Numai la batrana Dacie 1300 reglam sa mearga caldura prin noiembrie, si o opream anul urmator in martie...
    2 points
  8. E normal sa se prelinga apa pe langa garniturile alea la o ploaie mai serioasa, sau la spalatorie, unde se da cu jet de apa. Daca gaurile de scurgere nu sunt obturate, nu e nici o problema. Vezi problema de la e46, unde ajunge apa si in masina, daca nu e etansata bine protectia aia de sub fata de usa. Garnitura aia cred ca are rol sa impiedice patrunderea prafului in primul rand si probabil si a apei in cantitati mari, dar in nici un caz nu etansaza 100% impotriva apei.
    2 points
  9. chestia aia e un ciocanel pentru spart geamul in caz ca ajungi sub apa cu ea sau in alte circumstante inchis in masina...
    2 points
  10. Salutare tuturor! Sunt la primul post pe acest forum, cu toate ca de luni bune l-am urmarit, si am citit un topic de aproape 100 de pagini despre masina ce doream sa o cumpar, plus multe altele mai mari sau mai mici. In cele din urma unele date au fost de un real folos, iar altele... nu. Dupa indelungi cautari si razgandiri in privinta masinii (de la A4 B8, la Passat B7, si ulterior la ceea ce urmeaza sa va prezint, si anume 520d E60), am reusit sa gasesc una care in proportie de aproximativ 95-98% imi satisface pretentiile pe care le-am avut. Singurul lucru pe care mi l-as fi dorit si nu il are masina sunt farurile adaptive... Dar sa trecem la treaba. Masina cumparata, dupa cum spune si titlul, este un E60 520d, motorul N47 de 177 CP, cutie automata steptronic si este fabricatie luna mai 2009. In momentul achizitionarii avea pe bord 184.000 km, care nu am apucat inca sa ii verific daca sunt reali, dar judecand dupa aspectul pieselor de interior as putea spune ca sunt. Am trecut peste verificarea numarului real de km intrucat mi-a placut faptul ca vanzatorul nu era samsar de meserie, ci isi adusese masina pentru el din Germania, si se vedea ca a avut grija de ea cat timp a avut-o (7 luni). Si inca un lucru care m-a facut sa am incredere e faptul ca a uitat sa treaca in anunt optiuni destul de importante cum ar fi comfort acces, si nu a bagat el optiuni de la el pentru a impresiona, optiuni care masina sa nu le aibe. Sa revenim la masina insa. Dupa bmwvindecoder masina are urmatoarele optiunui: Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF-/LEDERK. REFLEX/ANTHRAZIT (FLAT) S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S2BYA BMW LA wheel Double Spoke 278 / run-flat S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S339A Shadow-Line S354A Green windscreen, green shade band S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S464A Ski bag S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4ASA Fine-wood trim poplar grain grey S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7MDA Lifestyle Edition S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S936A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Cam astea sunt toate, unele dintre ele habar nu am ce sunt sau ce fac. Majoritatea am gasit informatii despre ele pe google, dar la unele chiar nu inteleg ce vor sa spuna. Masina arata impecabil la interior (parerea mea), singura chestie care nu e ok, e presul din partea pasagerului care are o guma de mestecat lipita de el, dar oricum mi-am comandat presuri de cauciuc, pentru ca oricum vine anotimpul ploios. La exterior se vede ca este masina de Germania, care a fost circulata mai mult pe autostrazi prin faptul ca are urme de pietricele pe capota, pe bara fata si pe parbriz. De asemenea si fostul proprietar tot mai mult in afara a mers cu ea cat a avut-o. Nu sunt lucruri ce nu se pot rezolva. A si mai are la aripa spate dreapta un loc unde vopseaua a inceput sa se cojeasca. Fostul proprietar mi-a spus ca asa a luat-o din Germania, doar ca de la spalatoriile noastre a inceput sa se mareasca. Din spusele lui masina a avut farul dreapta fata schimbat in Germania, lucru care se vede si pe far (e fabricatie 12.2011 fata de 05.2009 cum e cel din dreapta). La motor nu se vede nimic sa fi fost indreptat, lovit si refacut, sper sa nu am vreo surpriza, dar toti care s-au uitat au fost de aceeasi parere. Urmeaza sa ii cumpar cauciucuri de iarna, sau ma batea gandu sa iau niste jante pe 16 de tabla pentru iarna + cauciucuri, dar inca nu m-am hotarat. (astept pareri de la voi ce ma sfatuiti ca ar fi mai bine) O alta chestie, ca nu stiu inca daca o pot numi problema, e la webasto care nu imi baga caldura. Cam dupa cat timp ar trebui sa inceapa sa bage aer cald? Am pornit din iDrive auxiliar heating, si l-am lasat aproximativ 8-10 minute, si baga tot rece. Afara erau 11 grade, deci destul de rece. Si intr-o alta dimineata am ajuns la munca, se incalzise cat de cat motorul ca baga aer cald, si am zis sa las webasto pornit sa se faca si mai cald acum ca era si motorul cald, intrucat urma sa plec iar cu masina, dar cand m-am intors la masina, clima era oprita, dar ledul rosu de sub butonul din mijloc al climei inca se aprinea intermitent. Are cineva webasto pe masina sa ma lamureasca si pe mine cum merge, si daca-mi merge? Momentan cam atata imi vine in minte legat de masina, voi reveni ulterior cu adaugiri si completari, si niste poze mai reusite. Momentan astea sunt singurele poze pe care le am: 1, 2, 3 Va multumesc anticipat pentru timpul acordat topicului meu, si pentru eventualele sfaturi ce le voi primi din partea voastra! PS: scuzati berea din imagine, ajunsesem acasa, si nu mai conduceam apoi.
    1 point
  11. Vezi ca ma jignesti! Eu doar am aprobat ce a spus colegul meu mai sus, se face si la 50-60 lei.... Daca spune cineva ca face cu 300 de lei te bagai repede ca alti fac cu 50 lei. Cum am vazut prin mai multe postari de la tine esti cam arogant, vezi-ti de treaba.. :console:
    1 point
  12. Aia ii follow me home, si se aprinde si daca nu-i pe auto, doar sa tragi de maneta, ca si cand ai da blituri.. La welcome lights, se aprinde doar angeleyes'u ..
    1 point
  13. "Faza" se aprinde daca lasi pe Auto si tragi de maneta de semnalizare spre tine...ca si cum ai da, blituri/flasuri...cu motorul oprit.
    1 point
  14. Frumoasa si dotata, multi km fara probleme. Pentru iarna poti incerca jante style 242: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/242 Eu as fi fost putin mai precaut, chiar daca avea masina de 7 luni nu inseamna ca nu e samsar, ai putea totusi sa ceri un istoric la reprezentata sa vezi ce interventii a avut si la ce sa te astepti pe viitor, poate ai noroc si a fost schimbata distributia, uleiul la cutie, etc) Asteptam mai multe poze
    1 point
  15. Frumoasa si dotata! Sa te poarte neintrerupt!
    1 point
  16. Frumoasa si dotata masinuta..Nu-i pune jante de tabla pentru iarna, o sa arate nasol rau...Am mai vazut e60 cu jante de tabla si arata urat de tot.. Asteptam mai multe poze cu masinuta.. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  17. Adaptation to driver type The adaptation to different driver types is done using the following values: - Kick-fast If the accelerator pedal is depressed rapidly, the shift program is changed accordingly. This is achieved by the detected accelerator-pedal value being compared with threshold values in the EGS control unit. The result of this comparison is the proposal of one of the two possible programs (XE or E in comfort program, S or XS in sport program). - Cornering detection Cornering detection reacts to the vehicle's lateral acceleration with an indirect adaptation to the driver type. Lateral acceleration is considered an indirect statement of the preferred driving dynamics and does not cause an immediate gearshift response (shifts when cornering could adversely affect driving stability). Lateral acceleration is calculated from the signals from the wheel-speed sensors, from the yaw rate and road speed. - Brake evaluation The braking action is evaluated in a similar way to "kick-fast". The braking deceleration is measured and compared with threshold values in the EGS control unit. The result of this comparison is the proposal of one of the two possible programs (XE or E in comfort program, S or XS in sport program). The driver-type adaptation is restarted each time the vehicle pulls away from a standstill. Cam asa functioneaza cutia Documentatia referitoare la cutie pentru mai multe detalii http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=681806 Dupa cum am precizat, nu e mare diferenta la LCI si nu trebuie sa simti neaparat o modificare in comportamentul masinii. LE: Dupa ce faci operatiunile din filmulet trebuie sa astepti 1-2 minute cel putin pana bagi cheia la loc
    1 point
  18. e frumoasa masina, verific-o la km si dk te intelegi la pret ia-o. Doar pretul il vad eu ca singurul incovienent.
    1 point
  19. 1 point
  20. merita banii cu factura si garantie , nu e o piesa ieftina , nu prea e de joaca si nici de schimbat la coltul strazii . Mergi la un service autorizat ceri factura pt lucrare . Te bucuri la banii de tva si 50 ron mai ieftin la montaj , crede-ma ca nu merita
    1 point
  21. Ai dreptate scuze nu am fost atent, am greșit. Merit votul negativ. Ămi cer scuze ĂŽncĂŁ odatĂŁ.
    1 point
  22. Asta e de evacuare, nu de admisie. Aia de admisie e din plastic.
    1 point
  23. In general la masinile puternice se duce mai repede ambreiajul.
    1 point
  24. la 250 de lei completa cu plasticele din jurul ei, neagra din piele si fara defecte, 0736 366 356
    1 point
  25. TDI este seful sefilor pe sosea ! :puke::puke::puke:
    1 point
  26. Maintenance session 233.498km - inlocuit vas expansiune FEBI + o-ring-uri OE + lichid racire MasterCare(Trost) - inlocuit cablu rabatare scaun sofer(OE) - schimbat filtru polen Hengst - schimbat filtru benzina Mahle(blue)
    1 point
  27. Ceea ce zice pe indicatorul instantaneu e poveste... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  28. Consumul de motorina mi se pare ok. Furtunasele de vacuum iti recomand sa le schimbi complet. Cauta furtunase cu interior de 3.5mm. Curata galeria de admisie, Egr-ul , pune garnituri noi la admisie si iti recomand sa elimini si clapetele pt ca risti sa se rupa si sa fie aspirate in motor. Legat de scurgerile de ulei, verifica sa nu ai vreun furtun fisurat si schimba garnitura de la turbo plus cea de la furtunul care merge de la turbo in intercooler. Ps: ulei se pune 0w40 (cel mai bun) sau 5w30.
    1 point
  29. Inainte de a pune "adidasii".
    1 point
  30. Atunci e chiar foarte bine. Sunt romani care concureaza cu tine.
    1 point
  31. 1 point
  32. Eu am cumpĂŁrat un E60 LCI din 2007 ĂŽn luna octombrie. De atunci am fĂŁcut peste 6000 km. Ăntre timp am avut urmĂŁtoarele costuri: - schimbat ulei cutie automatĂŁ + filtru (care e capsat pe baia de ulei deci se schimbĂŁ cu totul)= 1500 lei - schimbat plĂŁcuĂže frâne faÞã Âşi spate + senzori = 700 lei - schimbat douĂŁ bucÂşe faÞã = 150 lei (aprox.nu-mi amintesc bine) - schimbat douĂŁ bujii incandescente = 200 (aprox.nu-mi amintesc bine) - curĂŁĂžat DPF = 750 lei - schimbat ulei + filtru ulei + filtru motorinĂŁ + filtru aer + filtre polen = 860 lei - cumpĂŁrat preÂşuri iarnĂŁ = 145 lei Ei, Âşi-acum te-ai speriat un pic? :hmm:
    1 point
  33. Sa te poarte sanatos si fara evenimente! Sa ai grija de ea a este foarte frumoasa!
    0 points
  34. 0 points
  35. Eu am schimbat-o la mașina mea, un E46 330D și a costat 2132 RON cu TVA. MĂŁ gândesc cĂŁ pe acolo trebuie sĂŁ fie și la E60. Este din tablĂŁ.
    0 points
  36. Salut, Detin si eu un BMW 318i din 2007 cu 92.000 km . Sunt foarte multumit de masina plus ca este modelul de 129 cp si cu mici modificari dus la 145cp. Ca si consum am scos de la Bucuresti pana la Timisoara o medie de 7,4 si cu viteza medie de 94km/h, pe autostrada la 140-150 obtin un cosum de 7.2-7.3. Problema clasica la ea este cu pierderile de ulei si sper sa reusesc acum sa o rezolv dupa ce se va schimba garniturile de la pompa de vacum si baia de ulei plus ca mai trebuie schimbat la ea racodrul flexibil de la esapament. S-a mai schimbat la masina motorasul de la Valvetronic si Bieletele de directie,
    -1 points
  37. A fost adaptata pentru persoane cu handicap? Sau ce este chestia de la sofer? Intreb din pura curiozitate
    -1 points
  38. din experienta mea,daca masina ajunge la 200k km cu ambreiajul original merita la muzeu
    -1 points
  39. Masina este din 2008, are 132.000km cumparata din Romania cu service in Reprezentanta pana la 100.000Km. Nu cred ca trebuie schimbate bujiile plus ca am Webasto pentru la iarna. Astept oricum raspuns cu pret din reprezentanta dar eu am un mecanic de incredere oricum. Problema e ,da, ca nu am garantie la componenta... Ma mai gandesc...
    -1 points
  40. -1 points
  41. Am auzit numai lucruri foarte bune despre Metabond si cred ca in cazul tau ar rezolvat problema definitiv, nu mai consuma nici 1 litru la 5k km.
    -1 points
  42. fiecare masina are problemele ei.tu ce probleme sa ai la o masina cu care faci 10.000 km pe an si un consum de 8.6%.inseeamna ca mergi cu ea destul de frumos si nu sari de 3000 rot/min.vrei sa ai probleme????!??!?! eu am facut cu o dacie pe injectie 135.000 km din 2002 pana in 2006 si pot spune ca motorul a primit cox la greu.o menajam pe drum prost,dar nu mi-a picat o piesa la ea. Si eu te felicit ca nu ai un 320d ca tragea mai bine decat a ta. :twoup: bafta.cred ca topicul era binevenit la rubrica "masina mea".sa vedem si noi bijuteria ta
    -2 points
  43. am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE
    -2 points
  44. vezi ca aria de publicitate sau cersetori e in alta parte.....
    -2 points
  45. Cel de pe OLX nici nu stie bine ce vinde, cica are 2.499 cm. Pai ori are 2494 ori 2497
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.