Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/27/14 in all areas
-
N-am mai scris de multa vreme pe aici. Acum masina a ajuns sa arate cam asa. A primit: -jante M359 9x19 pe fata si 10x19 pe spate :frantics: -gume goodyear F1 Asymmetric fata I runflat si spatele II -aripi roluite pe spate -bara spate pachet M -geamuri privacy originale, -carlig remorcare -grilele de sub bara fata de la 325 -cutie thule de imprumut http://s17.postimg.org/r59y32bqn/image.jpg http://s17.postimg.org/tk1tnhrzj/image.jpg http://s17.postimg.org/vpw4hzvfz/image.jpg3 points
-
2 points
-
In 2005 au fost 2 motoare: M54B25 - de 2494 cmc cu 192 cp si N52B25 - de 2497 cmc cu 218cp. Omul a scris ca are 2499 cmm, na spune tu desteptule, ce motor are masina?2 points
-
Kit pornire webasto cu telecomanda telestart T80,kitul contine:modul,telecomanda,cablu Y,antena, 2 bateri,se poate folosi la orice webasto termo top,are mai multe optiuni de functionare,kitul este in perfecta stare de functionare doar telecomanda are capacul fisurat. asigur si montaj pentru cei care nu se descurca. am si unitati webasto functionale sau pentru piese. pret 425lei. tel.07611621111 point
-
ai incercat sa le recalibrezi ? as verifica si pcv-urile...pe de alta parte, daca avea mufa scoasa de la vvt cineva a facut-o cu intentie, stiu ca asta se mai facea pentru ca motorul dadea cu fum la ralanti, asta am citit-o pe un forum din US, si daca scoteau mufa nu mai facea chestia asta atat de pronuntat, nu mai retin exact explicatia, insa o vei gasi daca te uiti pe google dupa probleme legate de seria 7....1 point
-
Niste poze "fresh"...masina merge impecabil in continuare, ambreiajul si franele noi isi spun cuvantul (desi se apropie de 335 000 km) bineinteles ca dupa ce am vopsit-o incep sa apara julituri/zgarieturi, din parcare de la diferite supermarketuri/malluri...unde oamenii chiar n-au grija cum deschid usile si cum conduc... P.S. e parcata aiurea pentru 2 min cat i-am "tras" pozele cu telefonu.. Enjoy!1 point
-
Salutare tuturor! Sunt la primul post pe acest forum, cu toate ca de luni bune l-am urmarit, si am citit un topic de aproape 100 de pagini despre masina ce doream sa o cumpar, plus multe altele mai mari sau mai mici. In cele din urma unele date au fost de un real folos, iar altele... nu. Dupa indelungi cautari si razgandiri in privinta masinii (de la A4 B8, la Passat B7, si ulterior la ceea ce urmeaza sa va prezint, si anume 520d E60), am reusit sa gasesc una care in proportie de aproximativ 95-98% imi satisface pretentiile pe care le-am avut. Singurul lucru pe care mi l-as fi dorit si nu il are masina sunt farurile adaptive... Dar sa trecem la treaba. Masina cumparata, dupa cum spune si titlul, este un E60 520d, motorul N47 de 177 CP, cutie automata steptronic si este fabricatie luna mai 2009. In momentul achizitionarii avea pe bord 184.000 km, care nu am apucat inca sa ii verific daca sunt reali, dar judecand dupa aspectul pieselor de interior as putea spune ca sunt. Am trecut peste verificarea numarului real de km intrucat mi-a placut faptul ca vanzatorul nu era samsar de meserie, ci isi adusese masina pentru el din Germania, si se vedea ca a avut grija de ea cat timp a avut-o (7 luni). Si inca un lucru care m-a facut sa am incredere e faptul ca a uitat sa treaca in anunt optiuni destul de importante cum ar fi comfort acces, si nu a bagat el optiuni de la el pentru a impresiona, optiuni care masina sa nu le aibe. Sa revenim la masina insa. Dupa bmwvindecoder masina are urmatoarele optiunui: Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery STOFF-/LEDERK. REFLEX/ANTHRAZIT (FLAT) S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S255A Sports leather steering wheel S2BYA BMW LA wheel Double Spoke 278 / run-flat S302A Alarm system S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S339A Shadow-Line S354A Green windscreen, green shade band S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S442A Cup holder S464A Ski bag S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4ASA Fine-wood trim poplar grain grey S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S536A Auxiliary heating S544A Cruise control with brake function S563A Light package S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite P7MDA Lifestyle Edition S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP S936A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Cam astea sunt toate, unele dintre ele habar nu am ce sunt sau ce fac. Majoritatea am gasit informatii despre ele pe google, dar la unele chiar nu inteleg ce vor sa spuna. Masina arata impecabil la interior (parerea mea), singura chestie care nu e ok, e presul din partea pasagerului care are o guma de mestecat lipita de el, dar oricum mi-am comandat presuri de cauciuc, pentru ca oricum vine anotimpul ploios. La exterior se vede ca este masina de Germania, care a fost circulata mai mult pe autostrazi prin faptul ca are urme de pietricele pe capota, pe bara fata si pe parbriz. De asemenea si fostul proprietar tot mai mult in afara a mers cu ea cat a avut-o. Nu sunt lucruri ce nu se pot rezolva. A si mai are la aripa spate dreapta un loc unde vopseaua a inceput sa se cojeasca. Fostul proprietar mi-a spus ca asa a luat-o din Germania, doar ca de la spalatoriile noastre a inceput sa se mareasca. Din spusele lui masina a avut farul dreapta fata schimbat in Germania, lucru care se vede si pe far (e fabricatie 12.2011 fata de 05.2009 cum e cel din dreapta). La motor nu se vede nimic sa fi fost indreptat, lovit si refacut, sper sa nu am vreo surpriza, dar toti care s-au uitat au fost de aceeasi parere. Urmeaza sa ii cumpar cauciucuri de iarna, sau ma batea gandu sa iau niste jante pe 16 de tabla pentru iarna + cauciucuri, dar inca nu m-am hotarat. (astept pareri de la voi ce ma sfatuiti ca ar fi mai bine) O alta chestie, ca nu stiu inca daca o pot numi problema, e la webasto care nu imi baga caldura. Cam dupa cat timp ar trebui sa inceapa sa bage aer cald? Am pornit din iDrive auxiliar heating, si l-am lasat aproximativ 8-10 minute, si baga tot rece. Afara erau 11 grade, deci destul de rece. Si intr-o alta dimineata am ajuns la munca, se incalzise cat de cat motorul ca baga aer cald, si am zis sa las webasto pornit sa se faca si mai cald acum ca era si motorul cald, intrucat urma sa plec iar cu masina, dar cand m-am intors la masina, clima era oprita, dar ledul rosu de sub butonul din mijloc al climei inca se aprinea intermitent. Are cineva webasto pe masina sa ma lamureasca si pe mine cum merge, si daca-mi merge? Momentan cam atata imi vine in minte legat de masina, voi reveni ulterior cu adaugiri si completari, si niste poze mai reusite. Momentan astea sunt singurele poze pe care le am: 1, 2, 3 Va multumesc anticipat pentru timpul acordat topicului meu, si pentru eventualele sfaturi ce le voi primi din partea voastra! PS: scuzati berea din imagine, ajunsesem acasa, si nu mai conduceam apoi.1 point
-
Tot cu cele 300kg in portbagaj. La o asemenea greutate ar fi atins sigur daca nu erau roluite aripile http://s18.postimg.org/oiqsyid6t/Screenshot_2014_09_27_11_03_37.jpg http://s30.postimg.org/wlx8stshp/Screenshot_2014_09_27_11_06_50.jpg1 point
-
1 point
-
Cu 300kg in portbagaj. Urmatorul pas Eibach prokit. Trebuie sa ii fac niste poze mai frumoase. http://s2.postimg.org/hzs231zzt/photo.jpg1 point
-
am si eu de la inceputul anului e90ul lui Liviu81,am schimbat la ea in putinul timp de cand o am urmatoarele:termoflotul,reparat caseta directie ca pierdea ulei,inele pompa vacum,inele vanosuri,inel capac vas servo,reparat pierdere ulei la o mufa undeva langa buji mufa de la valvetronic cred,schimbat o porcarie de teava de plastic undeva pe radiator prin care trecea antigel ca era fisurata,reparat faruri ca se abureau.urmeaza in urmatoarele zile semeringurile cutie viteze ca pica si pe acolo,astupatul gaurilor pe unde intra insecte in stopurile spate,extragere surub rupt la baie ulei, schimbat butonul deschidere portbagaj ca are cauciucul imbatranit si tot mai are cateva hibe pe care o sa le aman un timp ca mi sa cam luat de reparat la ea concluzia mea este ca modelul e90 este facut foarte prost cu materiale de proasta calitate,si la interior si exterior, lucru observat si la alte marci de masini, ex. WW si AUDI fabricate in ultimi 10 ani,de parca ar fi o concurenta care fac masini sa se strice mai repede.asa ca acum regret ca am dat e46 pt e90,in care nu am bagat in piese atatia bani in 10 ani cat l-am avut.cum am mai spus in al topic BMW = CHINEZARIE1 point
-
Masina este din 2008, are 132.000km cumparata din Romania cu service in Reprezentanta pana la 100.000Km. Nu cred ca trebuie schimbate bujiile plus ca am Webasto pentru la iarna. Astept oricum raspuns cu pret din reprezentanta dar eu am un mecanic de incredere oricum. Problema e ,da, ca nu am garantie la componenta... Ma mai gandesc...1 point
-
1 point
-
Am zis eu ca e vorba de tine? Ok, pe mine sa zicem ca pe mine nu ma cunoaste lumea pe aici, sau ce imi poate pielea, dar cu siguranta pe Kenbobo il stie multa lume ca om serios si de aceea chiar nu este elegant din partea ta sa il jignesti. Cu siguranta nu am asa multi bani ca tine, dar sa stii ca 4000 de euro gaseam sa cumpĂŁr masina care tu vrei sa o vinzi. Ti-am explicat si in privat de ce l-am rugat pe Kenbobo sa treaca el sa vadĂŁ masina, dar vad ca ai vrut sa intelegi. Ok si cu asta din punctul meu de vedere orice relationare cu distinsa ta persoana este incheiata. Sent from my HTC One using Tapatalk1 point
-
1 point
-
A fost adaptata pentru persoane cu handicap? Sau ce este chestia de la sofer? Intreb din pura curiozitate1 point
-
la 250 de lei completa cu plasticele din jurul ei, neagra din piele si fara defecte, 0736 366 3561 point
-
1 point
-
1 point
-
A lui e 525d cu motor de 2000cmc, nu de 3000..deci sunt diferente chiar foarte mari la impozit..Nu mai este 525d cu motor de 3000cmc..1 point
-
Salut, Tinand cont ca nu ai MPack te-ar intetesa un schimb cu scaune fata din acelasi material,manuale cu incalzire cu o diferenta din partea mea bineinteles.Ai putea sa scazi dupa din pretul de vanzare al masinii si sa o vinzi mai repede. Multumesc pentru raspunsul anticipat.1 point
-
1 point
-
Accept ORICE test-istoric BMW, etc. ! Nu m-as "murdari" cu datul km inapoi.1 point
-
am un amarat de Peugeot 106 , 1150 benzina, din '98 , al sotiei , pentru oras. am facut acum RCA - cel mai mic 1300 Ron / an. sotia are 26 ani. deci ce mai...masina aia face cat 2 asigurari.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Jantele, dpmdv, sunt naspa. La fel si chestiile alea de pe aripile fata, alea de "m". In rest, simpatica masina, sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
SUMMER SETUP : BBS RC 090 STYLE 5 + VREDESTEIN ULTRAC CENTO GIUGIARO DESIGN (225/45/17")1 point
-
Webasto original functioneaza in felul urmator: - telecomanda este receptionata de CAS care face wake-up la klima - klima este master pentru webasto si ii da comanda de pre-heat dupa evaluatea asa numitelor "shut-off condition" - daca shut-off condition este invalid atunci klima initiaza comanda de start pentru webasto, inchide circuitul mare de racire cu ajutorul valvei de transfer, porneste pompa de apa auxiliara dupa care monitorizeaza in continuare shut-off condition - cand temp lichidului de racire ajunge la 35 grade (nu sunt sigur de valoarea asta la bmw) klima porneste aeroterma Shut-off conditions sunt: - temp exterioara mai mare de 15 grade - baterie sub 11.5 volti - motorina in rezervor sub 10 litri (bec aprins in bord) - eroare pe flame monitoring, pompa de apa sau valva de transfer - expirarea perioadei de functionare programata (15,30,45,60 minute) In timpul functionarii webasto daca apare orice conditie de shut-off, klima opreste webasto. Cea mai des intalnita conditie de shut-off e bateria sub 11.5 volti. Webasto aftermarket montat pe x5-ul clientului nostru avea un modul cu relee temporizate care alimentau separat aeroterma. Practic aeroterma pornea dupa un timp predefinit, cred ca vreo 5 minute dupa ce pornea webasto. Kit-ul avea propria pompa de apa auxiliara si propria valva de transfer care erau comandate de webasto direct. Pompa masinii auxiliara practic nu functiona odata cu webasto. Pentru ca masina "nu stia" de webasto aftermarket, orice pornire genera o eroare pe CAS de curent mare in stationare. LE: Diferentele intre webasto de e90 si e60 sunt majore: 1. comunicatia intre klima si webasto la e60 se face pe byteflight, la E90 pe LIN bus; 2. webasto de e60 are conectori pentru pompa de apa si valva de transfer, cel de E90 nu are acesti conectori deoarce de comanda lor se ocupa modulul JBBF in baza informatiilor primite pe CAN. Practic, Cosmin, daca vei pune un webasto de E90 pe E60 nu vei avea unde sa legi fizic valva de transfer si pompa de apa.1 point
-
Cui nu ii place mașina sa nu mai posteze degeaba(gen replica hidoasa sau ieftinĂŁ ) pentru ca nu știe despre ce e vorba . Mașina e fĂŁcutĂŁ dupĂŁ gustul meu si pot zice ca este fĂŁcutĂŁ cu bun gust. Cui ii place,ii spun ca anunțul e ĂŽncĂŁ valabil , iar mașina se afla in stare impecabila atât estetic cât si tehnic. 9300 euro . Multumesc!1 point
-
exact.. va dura foarte mult pana la 230.. dar intr-un final vei "prinde". :blink: desi nu stiu cine ar fi in stare sa mearga 230 in timp ce tracteaza o rulota ...1 point
-
inseamna ca daca agat o rulota in a5a trebuie sa prind 230, ca doara atata imi scrie in certificat, nu ?1 point
-
0 points
-
5w40 este fullsintetic si mai subtire decat 10w40. 10w60 sau tws este folosit la motoare de turatie mare gen bmw m pentru ca daca folosesti un ulei subtirel dupa o anumita perioada uleiul devine ,,pisat'' si motorul ramane fara ungere adecvata. Incearca 5w40 de la bmw sau un edge 5w40 de la castrol (nu magnatec pentru ca edge-ul este mult mai bun calitativ si diferenta de pret este de maxim 30 lei per bidonul de 4 litri).0 points
-
Masina e foarte ok vizual...nu stiu tehnic,dar aia se poate verifica la fata locului daca exista un potential cumparator...nu inteleg de ce se trezesc tot mai multi destepti sa comenteze despre produsul omului in legatura cu taxa ,km,etc...Vanzatorul face ce vrea ,iar daca este cineva interesat si o cumpara o face pe pielea lui/ei. Lasati-o mai moale cu inteligenta asta si daca nu va intereseaza cautati in alta parte subiecte deastea de clasa 0. Bafta cu masina !0 points
-
nu stiu cate din piesele enumerate de mine tie ti se pare normal sa le schimbi la o masina care are 100000 km,cand o face 200000 o sa ma astept sa segmentez motorul sau cine stie tre casata ,de intretinut nu cred ca este problema ta ca odata ce mi-am permis sa o repar pana acum inseamna ca ma descurc,si e 46 eu cand l-am dat nu dadea picatura de ulei pe nicaieri,masina pe care ala si-a verificato in service si nu a gasit nici un defect la ea, masina avea 250000km din care aproape 200000km facuti de mine,si in afara de garnituri pe la motor eu nu i-am schimbat nici una din pisele de mai sus. de intretinut poti sa il intrebi pe Liviu cum a avut grija de ea daca il vezi prin Bucuresti ideea mea este ca nui normal ca la o masina cu km astia sa dea ulei pe la toate imbinaturile,si in comparatie cu modelul vechi sa fie mai prost facuta ma refer la materialele folosite care se uzeaza mult mai repede in general ce este facut din cauciuc crapa destul de repede.am uitat ca am mai schimbat si amortizoarele portbagaj. si asta nu numai la a mea,dar si altele pe care le-am vazut inainte so iau pasta care aveau in mare probleme asemanatoare.sau o fi ghinionul meu ca din multe proaste m-am ales cu una proasta si de marcat nu a reusit inca sa ma marcheze doar sa ma sictireasca, marca asta care devine din ce in ce mai jegoasa0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Atunci nici tu nu meriti sa o detii daca nu iti permiti un RCA obligatoriu, trebuia sa calculezi costurile de utilizare inainte sa cumperi masina.-1 points
-
Nu stiu daca esti constient dar insusi faptul ca te plangi de pretul asigurarii a pornit discutia asta, sunt sigur ca marea majoritate nici nu se gandesc sa stea cu masina in garaj pentru ca altfel si-ar fi luat o alta marca, ar insemna renuntarea la placerea de a conduce. Daca nu vrei sa o folosesti, o tii in garaj acoperit si eventual ii mai dai o cheie la 1-2 saptamani, sa nu uiti ca revizia se face si la interval(chiar daca sta in garaj), nu doar la nr de km.-1 points
-
daune facturate in ro se apropie de costurile din vestul europei... + accidente multe.. e normal.Vorbesc de cum se factureaza catre asiguratori nu preturi de mica intelegere la negru. Vreti RCA de 3 mil dar si sa se repare intr-o saptamana cel mult si decont in maxim 2.. nu merge... NU mai faci acidente si asigurarea scade.. asta e, e mai greu la inceput..-1 points
-
Daca taxa e recuperata ghinoin...daca nu, e foarte simpli.urmezi pasii vanzarii unui autoturism-1 points
-
din pacate costul pieselor, al manoperei, facturilor de spitalizare plus multe altele nu au legatura cu salariile.. si daca schimbi masina nu pornesti de la alta clasa..-1 points
-
Km verificati din cheie nu s relevanti. Cheia citeste tot din calculator iar daca au fost modificati pe aia i citeste.-1 points
-
Salut, ofer 7000 pe masina pe data de 17 iulie cand ajung in tara, multumesc si spor la vanzare. nu vreau sa te simti luat la misto, e o oferta. 0747224822-1 points
-
Gandeste-te totusi.I-ti ofer 400 e + scaunele mele.Zic eu ca este o oferta decenta.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00